Nee dat heb ik nog niet gemaakt, maar ik denk zelf (denk) dat het een E-Klasse is. Maar zal vanaaf eens foto's maken..quote:Op maandag 11 juli 2011 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb je ook een foto schuin van de achterkant? Die achterlichten zijn van een S-class ook erg herkenbaar / opvallend.
Je bedoelt links en rechts gescheiden tempratuur draai dingen? Ja.quote:
Ik ben een BMW man, geen Benz man. Benz is gewoon uber omdat het een cultstatus heeft, belasting vrij is en onverwoestbaar. Oh ja ook Wit.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Afgaande op de grille en het interieur zeg ik dat het een W126 is (S-klasse dus). Wel typisch dat je niet weet wat voor een auto je rijdt...
Nee, airco ?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je bedoelt links en rechts gescheiden tempratuur draai dingen? Ja.
Jep, en van het dashboard aub.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:21 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik maak zometeen wel ff wat pics als jullie willen?
Daardoor ging ik twijfelen, die geintegreerde grille is pas later gekomen, in 1986 zat de grille nog 'los' op de motorkap.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:30 schreef junkiexp het volgende:
Dit is trouwens gewoon een W124, alleen met facelift bumpers e.d. van een <90 model.
S klasse W140 kan niet want daar zijn ze pas in 90 mee begonnen.
W126 ziet er heel anders uit.
En niet full option, want hij heeft geen koplampwissers
Okee, geen Full Option, Veel option dan..quote:Op maandag 11 juli 2011 19:30 schreef junkiexp het volgende:
Dit is trouwens gewoon een W124, alleen met facelift bumpers e.d. van een <90 model.
S klasse W140 kan niet want daar zijn ze pas in 90 mee begonnen.
W126 ziet er heel anders uit.
En niet full option, want hij heeft geen koplampwissers
Mooie auto's maarre wat is er met de grill van je kameraad zijn auto? Gejat van een Rolls? :pquote:Op maandag 11 juli 2011 20:40 schreef Oom_Agent het volgende:
en de 560sel van een kameraad:
[ afbeelding ]
Wowquote:Op maandag 11 juli 2011 20:40 schreef Oom_Agent het volgende:
en mijn vorige wagen een 500sel (W126):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mercedes rijden is ook niet voor doorsnee personen. Jongeren begrijpen de fascinatie van MB vaak niet. BMW vinden ze wel mooi.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Er zijn niet veel Fokkers met een ster voor de deur!
Ik denk dat een seat of opel topic sneller volloopt.
BMW is mooi. Benz is uber. Beide dikke bakken, maar BMW is gewoon nummer 1..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:09 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Mercedes rijden is ook niet voor doorsnee personen. Jongeren begrijpen de fascinatie van MB vaak niet. BMW vinden ze wel mooi.
sleckten trollquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Dat de overheid maar snel afschaftbdat recent geimporeerde proletenwagens belastingvrij gereden kunnen worden.
Da's een mooitje. En flink duur in je verzekering, vanwege merk en cabrio.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:39 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Wij hebben sinds en half jaartje een slk 320, ik ben er helemaal weg van, recent laten chippen en dat schiet lekker op zeg maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor. Kom naar den haag daar rojdt het vanwege het belastingvoordeel vol met van die import stinkbakken. En aan de andere kant doen ze er alles aan om se luchtkwaliteit te verhogenquote:
Valt reuze mee, ik zal niet zeggen dat het goedkoop is, maar iets door het dak ritsen gaat niet zo snel, zit namelijk een stalen dak op.quote:Da's een mooitje. En flink duur in je verzekering, vanwege merk en cabrio.
Je ritst ff een Coldsteel Recon door dat dak en hup je bent binnen...
Ga toch weg joh, je loopt overal altijd te trollen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee hoor. Kom naar den haag daar rojdt het vanwege het belastingvoordeel vol met van die import stinkbakken. En aan de andere kant doen ze er alles aan om se luchtkwaliteit te verhogen
Pardon? Dit was gewoon een oprechte mening.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:09 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ga toch weg joh, je loopt overal altijd te trollen.
Sorry, ik dacht dat je een andere user wasquote:Op zondag 24 juli 2011 10:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Pardon? Dit was gewoon een oprechte mening.
Een tof ding.quote:Op zondag 24 juli 2011 03:01 schreef Knuffelbeertje het volgende:
[..]
Valt reuze mee, ik zal niet zeggen dat het goedkoop is, maar iets door het dak ritsen gaat niet zo snel, zit namelijk een stalen dak op.
[ afbeelding ]
Heel gaaf interieur!! Beter dan het eeuwige zwart-op-zwart.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:39 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Wij hebben sinds en half jaartje een slk 320, ik ben er helemaal weg van, recent laten chippen en dat schiet lekker op zeg maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf! Maar wat verbruiken die dingen wel niet?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:40 schreef Oom_Agent het volgende:
Nog een paar recente foto's van mijn W140:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en mijn vorige wagen een 500sel (W126):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de 560sel van een kameraad:
[ afbeelding ]
Tegen de echte liefhebbers heb ik niets. Ze worden nu alleen gekocht ipv recentere schonere wagens, en dan het liefst nog met zo'n pluimende dieselmotor, omdat je zo geen wegenbelasting moet betalen. Subsidie waar het niet thuishoort imo.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:16 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je een andere user was
Maar laat die mensen lekker belastingvrij rondrijden, zo blijven er nog mooie auto's op de weg.
Mwah, ik denk dat je je daar in vergist. Het geld dat uitgespaard wordt, verdwijnt vaak dubbel en dwars in onderhoud en reparaties.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Tegen de echte liefhebbers heb ik niets. Ze worden nu alleen gekocht ipv recentere schonere wagens, en dan het liefst nog met zo'n pluimende dieselmotor, omdat je zo geen wegenbelasting moet betalen. Subsidie waar het niet thuishoort imo.
Ik rij met de W140 gemiddeld 1 op 6. De W126 zal daar ook wel op zitten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:35 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Gaaf! Maar wat verbruiken die dingen wel niet?
een kennis van me heeft een 600 sel, en die houdt bij hoog en bij laag vol dat 'ie 1 op 10 loopt, ik geloofde er al geen kont vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:38 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ik rij met de W140 gemiddeld 1 op 6. De W126 zal daar ook wel op zitten.
Daar moeten geen Borbet velgen onder, maar King velgen, je weet wel, van die hele dikke 3 spaaksquote:en mijn vorige wagen een 500sel (W126):
Dat zal wel berg af met de wind mee zijn Maar 1 op 10 gaat niet lukken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
een kennis van me heeft een 600 sel, en die houdt bij hoog en bij laag vol dat 'ie 1 op 10 loopt, ik geloofde er al geen kont van
Heb je toevallig ook wel eens een W126 280/380 gereden? Nu de Lincoln ws het pand gaat verlaten, staan die errug hoog op de wishlist Ben wel benieuwd naar de verbruikscijfers van zo'n bak.
Ik hou meer van wat dichtere velgen, dus helemaal geen spaken. Zo'n originele Gullideckel staat nog het best op een w126 !quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar moeten geen Borbet velgen onder, maar King velgen, je weet wel, van die hele dikke 3 spaaks
Ik heb hier een W126 te koop van 83.. Dat is geen V6 maar een inlijn zes cilinder 24 kleppert..quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:29 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Dat zal wel berg af met de wind mee zijn Maar 1 op 10 gaat niet lukken.
Heb geen ervaring met 280 of 380 motoren. Maar ik zou voor een 380 gaan. Dat is een V8, rijdt soepeler en een V8 is sneller verkocht mocht je hem ooit weer verkopen. Kwa verbruik maakt het niet veel uit, zo'n 280 V6 moet meer toeren maken om het gewicht van de auto in beweging te zetten. Bij een V8 gaat dat wat makkelijker en dat zuipt net zo veel. Veel succes met je zoektocht naar een mooie w126 !!
Ik ben stiekem naar een BMW E65 aan het kijken
De nieuwere modellen roesten wel onder je kont vandaan he. Goed je huiswerk doen dusquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:56 schreef The6thgate het volgende:
Hier eens even meelezen. Heb in het verleden auto's geparkeerd bij een hotel en wat mee daar vooral op viel is dat alle Mercedes modellen ontzettend comfotabel reden, ongeacht of ze nieuw of 30 jaar oud waren.
Ik zit er aan te denken om volgend jaar een C-klasse sportscoupe aan te schaffen uit 2001/2002. Wel een beetje vrouwenmodel-imago misschien Maar goed dat boeit me dan minder, comfort is dan datgene waar het me om gaat.
?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
De nieuwere modellen roesten wel onder je kont vandaan he. Goed je huiswerk doen dus
Zo ver was ik nog niet Binnenkort maar eens wat forums uitpluizenquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
De nieuwere modellen roesten wel onder je kont vandaan he. Goed je huiswerk doen dus
Blijven mooie wagens. Ik vind het nieuwste C-klasse geval ontzettend vet (de voorkant dan toch). Weer een beetje retroquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:22 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Zo ver was ik nog niet Binnenkort maar eens wat forums uitpluizen
Merk ik met onze C kombi uit 2005 vrij weinig van.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
De nieuwere modellen roesten wel onder je kont vandaan he. Goed je huiswerk doen dus
Roesten dus niet onder je kont weg maar hebben wat last van roest onder niet-dragende delen. Esthetiek ipv techniek dus.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,3858903,3858903 en verder http://www.google.com
Wat dan ook, valt me toch tegenquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Roesten dus niet onder je kont weg maar hebben wat last van roest onder niet-dragende delen. Esthetiek ipv techniek dus.
Voor dat geld moet het wel een mooie zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb hier een W126 te koop van 83.. Dat is geen V6 maar een inlijn zes cilinder 24 kleppert..
btw ik verkoop deze voor 4500,- Inruil mogenlijk
lol, nee..quote:Op zondag 4 september 2011 16:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor dat geld moet het wel een mooie zijn
Ruilen voor de ZX ?
Bang dat je je Beemert traag gaat vinden?quote:
Is anders niet veel geld voor een goede W126, ze gaan ook zomaar voor 12000 euro weg hoor.quote:Op zondag 4 september 2011 16:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor dat geld moet het wel een mooie zijn
Ruilen voor de ZX ?
Mjah zo zijn er wel meer gekken die denken dat 350.000 km ineens niet veel meer is als het een auto van voor '86 is. Het is en blijft een oude auto, en natuurlijk heb je kaf onder het koren, maar 12 roodjes voor een auto die je van BJ '87 voor de helft hebt is wel een beetje goudzoeken vind je niet?quote:Op zondag 4 september 2011 19:19 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
[..]
Is anders niet veel geld voor een goede W126, ze gaan ook zomaar voor 12000 euro weg hoor.
En hoe denken zij hard te kunnen maken dat jij op weg was naar je werk mocht er ooit iets gebeuren?quote:Verzekeringsmaatschappij B (waar ik mijn klassieke motoren ook heb verzekerd) geeft aan dat woon-werkverkeer onder geen enkele voorwaarde is verzekerd.
Die vraag heb ik ze gesteld, en hun antwoord was dat ze alles onder spitstijden als verdacht beschouwen...quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:39 schreef vosss het volgende:
[..]
En hoe denken zij hard te kunnen maken dat jij op weg was naar je werk mocht er ooit iets gebeuren?
Die gaan echt niet je baas op bellen hoor
En dat is dus verzekeringsmaatschappij B...quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:47 schreef junkiexp het volgende:
www.europeeschee.nl
Eerste auto in de lease en 2de auto uit 1978 voor 60 euro per jaar.
Maar die deden niet moeilijk over een 123 toch ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En dat is dus verzekeringsmaatschappij B...
Nee, het type auto was niet het probleem maar woon-werkverkeer wel. Nu gebruik ik de W123 niet dagelijks voor woon-werkverkeer, maar soms rijd ik er wel mee naar het werk. In de polisvoorwaarden staat expliciet dat enkel recreatief gebruik is verzekerd. Uiteraard wordt het lastig om het te bewijzen, maar ik heb gewoon geen zin in gezeik mocht het ooit tot een aanrijding komen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:48 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maar die deden niet moeilijk over een 123 toch ?
Heb mij 124 uit 85 daar verzekerd gehad.
Woon werk kunnen ze nooit achterhalen volgens mij.
Aha, ja ik snap het ook wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, het type auto was niet het probleem maar woon-werkverkeer wel. Nu gebruik ik de W123 niet dagelijks voor woon-werkverkeer, maar soms rijd ik er wel mee naar het werk. In de polisvoorwaarden staat expliciet dat enkel recreatief gebruik is verzekerd. Uiteraard wordt het lastig om het te bewijzen, maar ik heb gewoon geen zin in gezeik mocht het ooit tot een aanrijding komen.
Mijn eigen verzekeringsmaatschappij gaf aan de auto niet als klassieker te erkennen omdat er te veel van rondreden, maar na enig aandringen (en aanprijzen van de W123 natuurlijk!) en het benoemen van de auto en motor voor dagelijks gebruik die ik ook reeds bij hen verzekerd heb, hebben ze de auto bij wijze van uitzondering toch als een klassieker erkend.
Ik snap het ergens wel hoor, gezien de grote hoeveelheden oude Benzen die dagelijks door het land forenzen.
En toch lijkt me er een groot verschil tussen een oldtimer als enige auto of een oldtimer naast een 'moderne' auto. Je ziet overigens aan de staat van een W123 of W124 vrijwel direct of de bestuurder een liefhebber of een proleet is. Bestuurders van een W201 vallen meestal in de tweede categorie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:05 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Aha, ja ik snap het ook wel.
Ik woon in 010 en hier rijden nog meer W124's dan golfjes
Eens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En toch lijkt me er een groot verschil tussen een oldtimer als enige auto of een oldtimer naast een 'moderne' auto. Je ziet overigens aan de staat van een W123 of W124 vrijwel direct of de bestuurder een liefhebber of een proleet is. Bestuurders van een W201 vallen meestal in de tweede categorie.
Ik had een schitterende W124 (een 6 cilinder), compleet smetteloos van zowel binnen als buiten. Toch heb ik 'm weer ingeruild voor mijn oude liefde, de W123. Eerlijk is eerlijk, het feit dat ik met deze wissel per maand zo'n 200 tot 300 euro kon besparen op wegenbelasting en brandstof (en nu dus ook nog eens op verzekering) maakte de keuze wel een stukje makkelijker...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:13 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Eens.
Hier rijdt 99% erin omdat ze geen wegenbelasing hoeven te betalen.
Een echt mooie W124 zie ik zelden.
Fantastisch, zeker als het een 6 cilinder (in lijn) automaat betreft!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe rijdt zo'n W124 eigenlijk? Ik wil echt zo'n comfortabele Autobahnstümher.
Ja ik ga sowieso voor een 6-cylinder automaat! Maar op de snelweg enzo, lekker rustig? En wat zuipt zo'n ding ongeveer? En is 'ie nog een beetje vlotquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Fantastisch, zeker als het een 6 cilinder (in lijn) automaat betreft!
Heerlijk rustig, maar bij 1 op 9 (op super!) houdt het wel een beetje op vrees ik. En 'vlot' is een über-understatement.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja ik ga sowieso voor een 6-cylinder automaat! Maar op de snelweg enzo, lekker rustig? En wat zuipt zo'n ding ongeveer? En is 'ie nog een beetje vlot
Ik ook, altijd als ik buiten kom bij de auto check ik als eerste de ster. Ben nu met mijn derde Benz bezig, maar gelukkig ben ik nog nooit sterloos geweest!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:03 schreef Elvander het volgende:
Ik ben altijd bang dat me dat ook nog eens gaat overkomen, zo'n rotstreek.
Goeie tip !! Wilde eingelijk de accu erop aansluiten. Of de onderkant van de ster scherp slijpen zodat er wat vingerkootjes op de grill liggen als er aan getrokken wordt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
http://www.kuehlerstern.de/
Was ist denn mit deinen Stern passiert?
nice! projecttopic een optie?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:48 schreef kirpeknots het volgende:
Ik ben sinds kort ook lid van de club.
[ afbeelding ]
S124 E280 kombi, '93, met Airco, leer, 8loch en 3e zitrij. Kewle cruiser he.
Ik ben hem nog aan het opknappen. Het wordt mijn daily driver.
W123 Papas schätzchen mit blaues nappaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik had een schitterende W124 (een 6 cilinder), compleet smetteloos van zowel binnen als buiten. Toch heb ik 'm weer ingeruild voor mijn oude liefde, de W123. Eerlijk is eerlijk
foto's komen eraan.quote:
Dat hoeft ook niet, maar voor de prijzen die ze soms vragen kan je ook een redelijk recente cdi rijdenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Je moet ook vooral niet bezuinigen op Benzen SD, dat zegt iedereen.
Mooie wagen. Maar heb je niet liever een V8? Dat vind ik fijner en vooral rustiger rijden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:54 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb deze al een paar dagen open staan in mijn browser; wat een bjoetie
http://www.ebay.de/itm/Me(...)2ab89f#ht_667wt_1270
Hmm, een 'kale' V8, of deze zeldzame 6 cilinder met een bomvolle console... moeilijkquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:20 schreef valek het volgende:
[..]
Mooie wagen. Maar heb je niet liever een V8? Dat vind ik fijner en vooral rustiger rijden.
Bundeswehrquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:42 schreef Hyperdude het volgende:
Laatst nog in een 300GE gereden
Zelfde blok toch? Volgens mij in de S iets meer PK
Prima om te cruisen die Reihe 6; draai je intussen een cassettebandje met V8 geluid
Weet iemand nog een betaalbare (grotendeels) roestvrije korte G (cabrio) projectbasis?
Mijn vorige G-klasse Herbert genaamd kwam van Ze germans... 6 jaar lang enkel olie bijvullen en af toe wat tegen de roest was namelijk op hoge leeftijd verder nooit echt problemen mee gehad zeer veel kilometers meegedraaid tot Herbert in de prak ging.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:56 schreef Hyperdude het volgende:
Heb zelf heel wat afgecrosst in Puchs tijdens mijn militaire carriere.
Op die ervaringen gebaseerd, koop ik nooit spullen afkomstig uit het leger.
Diesel met lpg injectie...quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:08 schreef Hyperdude het volgende:
Had je een diesel of een benzine?
Ik ben die 230GE gebakjes gewend.
Gingen ook niet kapot.
Ik wil er zoiets van maken:
[ afbeelding ]
Dus een vlotte hardtop heb ik ook nog nodig.
sorry voor onduidelijke foto
Linkje?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:21 schreef valek het volgende:
Ik zit op autoscout naar zo'n G klasse uit 1982 te kijken. Een 500. Die dingen kosten nog gewoon 52000 euro. Zit daar goud in of zo?
Er staan meer duurdere op, maar de onderste spant de kroon.quote:
Dat is dus een ombouw... beter gezegd gebouwd op een oldtimer G chassis. Dat kon voorheen bij de RDW nu niet meer puur om een dure bak goedkoop te kunnen rijden. Al is de vraagprijs debiel hoog mee eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:24 schreef valek het volgende:
[..]
Er staan meer duurdere op, maar de onderste spant de kroon.
http://www.autoscout24.nl(...)mmvmk0=47&mmvmml0=62
Er word een klein deel lpg bij de diesel gespoten wat een betere verbranding geeft dus meer kracht het is ook nog eens schoner voor het milieu al moet ik erbij zeggen dat het hele zooitje in deze auto al zat in gemonteerd. Nooit problemen mee gehad al heb ik weleens vaker discussies gehad of het allemaal wel legaal was. Om de 2 jaar werd de G gewoon APK gekeurd zelf dus nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:23 schreef Hyperdude het volgende:
500GE en dikker is er volgens mij pas vanaf 1993 oid.
Is het geen nwe. bak op een oud, tax-free, onderstel?
http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_G-Klasse
@Ayumu2.0
Van dat soort LPG-diesel constructies weet ik helemaal niets.
Wat is het voordeel boven diesel, afgezien van de kosten per liter?
Ik twijfel nog tussen licht (230GE met handbak) of zwaar 300GD met automaat
Dit is een hagel nieuwe die ik je liet zien. Een gebruikte hardtop in zeer goede conditie meestal weg voor rond 800-1000 al zie je ze soms met wat werk voor veel minder staan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:38 schreef Hyperdude het volgende:
thnx voor de link.
Ken hier zo'n polyester botenkoning. Die gast kan alles maken.
Misschien wel een aardig winterprojectje voor die gast.
Moet lukken voor ¤3K
, dan fiets ik nog liever.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:12 schreef leolinedance het volgende:
Niet zo verstandig denk ik. Verkijk je niet op de brandstofkosten, wegenbelasting en onderhoud. De Cinquecento is ongetwijfeld véél goedkoper.
Hoeveel km's ga je rijden? Kun je zelf sleutelen? Heb je veel geld tot je beschikking?
Met dit weer rij ik toch liever in een Fiatquote:
Hoezo dit weer? Meneer is niks gewend.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Met dit weer rijd ik toch liever in een Fiat
True.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Hoezo dit weer? Meneer is niks gewend.
Det suks.. waarom niet?quote:» Er is al 329 dagen niet in dit topic gepost.
W126 is een prachtauto, de W123 een prima alternatief met het oog op verbruik (en vaak ook goedkoper in de aanschaf). Diesel zou ik momenteel niet snel kopen gezien de huidige belastingvoorwaarden, bij benzine kun je nog eventueel voor het kwarttarief kiezen. Handgeschakeld of automaat hangt natuurlijk van je persoonlijke voorkeur af. De kilometerstand zegt lang niet alles, en de vraag is natuurlijk in hoeverre deze helemaal klopt gezien de leeftijd van de auto (NAP bestaat pas sinds '91).quote:Op maandag 25 maart 2013 23:02 schreef JuBoy het volgende:
Hallo allemaal,
Ik vind Mercedes-Benz erg mooie oude auto's maken, en nu wil ik er 1 gaan komen. Echter zijn er veel varianten w108, w126, w140, waar ik niet heel veel van begrijp.
Kan iemand mij hier uitleggen wat voor Mercedes van voor '88 is aan te raden van ongeveer 5.000 euro.
Ik vind de w126 mooi, maar hij moet geen gele knipperlichtramen hebben aan de voorzijde maar het liefst gewoon ook wit (dat geel vind ik zo lelijk). Verder hoop ik dat het interieur van binnen erg mooi is met een dik mercedes stuur. Ook ben ik benieuwd naar wat jullie vinden, benzine of diesel (diesel leek mij beter qua geld), handgeschakeld of automaat en hoge kilometerstand.
En nu alweer 458 dagen nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Det suks.. waarom niet?
Ik heb er inmiddels ook eentje
Jep; vorig jaar Maart gekauft met 230k op de teller, gisteren zag ik de 302k langskomen, rijdt nog steeds heerlijk voor zo'n oud barrel, en hij voelt aan alsof hij net is ingeredenquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En nu alweer 458 dagen niet
Ik word ook Benz rijdert. Duurt wel nog een half jaar, f*cking lang
Doet die van jou het nog goed?
Top man Waarschijnlijk dan een goede keuze geweest om deze te kopen en niet mijn Leon destijds. Al rijdt die ook nog vrolijk rond, zag hem laatst nog op de A2quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep; vorig jaar Maart gekauft met 230k op de teller, gisteren zag ik de 302k langskomen, rijdt nog steeds heerlijk voor zo'n oud barrel, en hij voelt aan alsof hij net is ingereden
Jij krijgt een 350 te leen van de baas zag ik ergens langskomen? De beier niet voor herhaling vatbaar?
In duitsland een mooie w204 moet te regelen zijn als anne haar spaanse banaan eruit knikkert 😂😂quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
Jah, ik zit stiekem wel een beetje rond te neuzen naar ook een T-model, en dan een stukkie jonger.. niet dat er op deze niet nog eens 3 ton bij kan, maar dat milieu gezeik in de grote steden enzo, en in .de doen ze dat ook al een tijdje, plus dat ik af en toe echt zit te klooien met kofferbakruimte, want ik sleep best veel zooi mee, en effe een bossie hout bij de bouwmarkt halen is ook een drama.
De pest is dat met mijn bescheiden budgetje, ik niet veel verder kom als een W203 als ik een C wil, en dat zijn notoire roesthokken. nou is dat ook niet heel erg op zich, want dat laten fiksen is prima te doen, maar de eigenaren van die gatenkazen denken gewoon dat ze hun gewicht in goud waard zijn met 4 ton erop
Ik zit al over de grens te loeren, maar daar rijden ze weer wat minder diesel, en ook wat meer E als C, en dat loopt redelijk in de papieren qua MRB. Kan het op zich wel lijden, maar ik vind het zo zonde voor een auto waar ik meerendeels alleen in rondhobbel.
Omdat anne in een andere topic (weet niet meer welke) dat haar seatje veel geld kost/heeft gekostquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:09 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom zou mijn 'nieuwe' auto keuze afhangen van het feit of Anne een auto heeft?
We hebben ieder onze eigen bankrekening , dus daar heeft SD niks mee te maken.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:56 schreef klawie het volgende:
[..]
Omdat anne in een andere topic (weet niet meer welke) dat haar seatje veel geld kost/heeft gekost
Mjah, ding is ongeveer nieuw inmiddels, maar zoals Anne al zegt; haar auto doet weinig met mijn bankrekeningquote:Op zondag 31 mei 2015 12:56 schreef klawie het volgende:
[..]
Omdat anne in een andere topic (weet niet meer welke) dat haar seatje veel geld kost/heeft gekost
Mjah, een CLS is wel een heel dikke bak, maar mijn zwager heeft er toevallig net vorige week eentje gekocht (een benzine 320 en er gas in gegooid), maar ik sleep best aardig wat rommel mee voor mijn werk, en ik was eigenlijk die kofferbak een beetje beu; ik wil een T. En dan is ook nog een kleinigheidje wat verbruik heet; een 220 Cdi doet een beetje rustiger aan met de zegeltjes bij de pomp, en dat is wel interessant met de kilometrages die ik rijd.. 270/320's zijn wel vaak de volste auto's, waar een 220 nogal eens kutje kaal is. Tis best lastig, zeker als je er ook nog eentje zoekt die onder de 250k staat.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:00 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Is een CLS diesel niet haalbaar? Zit je in ieder geval goed qua luxe. 3 liter V6 op diesel, 7 traps automaat. Ja, het is een zware bak, maar als je toch voor een 320CDI wil gaan, geen schokkend grote verschillen meer (een CLS 320 CDI zit ergens tegen de 1720, een C220CDI combi zit boven de 1550, C320CDI sedan zit (beide W204) zit op 1700 rond) met een normale C. En, in ieder geval op autoscout24, worden de CLS 320CDI's meer aangeboden. Wellicht dus meer ruimte voor onderhandeling?
Tsja. Nouja, an sich vind ik de 3 liter diesel nog wel meevallen. Ik ben de benzineblokken gewend en zelfs de meest kale benzinebak, met enkel een kompressor, doet al meer volgens fabrieksopgave. En daar heb ik onder gezeten. 5,9:100, ja, voor een diesel zal het best hoog zijn, maar de C180K van de vorige serie doet al 6,6:100 op de snelweg. Kom je aan, als je, zoals ik toen, op zondagochtend van Alkmaar naar Utrecht moet: A9 niet harder dan 110 met dat getrut, A2 100 op de cruise, A12 buitenring 80 cruise en Utrecht terug in 70 op de cruise. En als je met een benzineblok onder het fabrieksverbruik (volgens de boordcomputer) kan duiken, moet dat met een diesel toch ook mogelijk zijn? Maargoed, ik snap de overweging van minder verbruik ook erg goed, want dat ga je natuurlijk ook terugzien in je MRB en alles bij elkaar opgeteld tikt het lekker aan.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, een CLS is wel een heel dikke bak, maar mijn zwager heeft er toevallig net vorige week eentje gekocht (een benzine 320 en er gas in gegooid), maar ik sleep best aardig wat rommel mee voor mijn werk, en ik was eigenlijk die kofferbak een beetje beu; ik wil een T. En dan is ook nog een kleinigheidje wat verbruik heet; een 220 Cdi doet een beetje rustiger aan met de zegeltjes bij de pomp, en dat is wel interessant met de kilometrages die ik rijd.. 270/320's zijn wel vaak de volste auto's, waar een 220 nogal eens kutje kaal is. Tis best lastig, zeker als je er ook nog eentje zoekt die onder de 250k staat.
Waar ik altijd een beetje bang voor ben met Duitse voertuigen is dat de motoren, ondanks de lage kilometerstand, flink afgetrapt zijn. Duitsers rijden immers normaal gesproken geen gigantische afstanden, maar blazen wel veel, zeker in het hogere segment.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
Op Iebee staan wel een paar mooie, maar je merkt daar duidelijk dat de NL handelaren de boel razendsnel leegtrekken daar want alles wat mooi is staat 5 uur verderop, en dan woon ik nog op een steenworp afstand van de grens ook
Leer mij eens wat bij als aankomend Benz stuurder: Wat is een T en waarom heet die zo?quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, een CLS is wel een heel dikke bak, maar mijn zwager heeft er toevallig net vorige week eentje gekocht (een benzine 320 en er gas in gegooid), maar ik sleep best aardig wat rommel mee voor mijn werk, en ik was eigenlijk die kofferbak een beetje beu; ik wil een T. En dan is ook nog een kleinigheidje wat verbruik heet; een 220 Cdi doet een beetje rustiger aan met de zegeltjes bij de pomp, en dat is wel interessant met de kilometrages die ik rijd.. 270/320's zijn wel vaak de volste auto's, waar een 220 nogal eens kutje kaal is. Tis best lastig, zeker als je er ook nog eentje zoekt die onder de 250k staat.
Op Iebee staan wel een paar mooie, maar je merkt daar duidelijk dat de NL handelaren de boel razendsnel leegtrekken daar want alles wat mooi is staat 5 uur verderop, en dan woon ik nog op een steenworp afstand van de grens ook
Huh? Hoezo dat?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:49 schreef leolinedance het volgende:
Eén van de weinige opties die ik graag wil (DAB-audio) is uitgerekend op mijn nieuwe auto niet leverbaar. Wel op werkelijk álle anders gemotoriseerde C-klasses van het laatste model
Tis 2001. Stoelverwarming is idd geen noodzaak, maar wel fijn, wegsleepshit is standaard volgens mij, interieuralarm uitschakelen is handig als je hem op de warme zomerdag met het kanteldak open en de ramen op een kiertje wilt parkeren (doe ik best vaak). Leer hoeft niet, alleen als het sportstoelen zijn, anders liever zwarte stof, dat zit beter. Climate is een must (heb ik nu niet, maar met ramen op een kier op de snelweg zuigt ivbm herrie), Parking assist is met een station wel prettig, maar niet héél erg nodig, ESP aan/uit kan handig zijn, wegklappen van de hoofdsteunen is bullshit, liggen bij mij standaard plat ivbm zicht naar achter en het in 99% van de tijd ontbreken van achterpassagiers.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
2001 is te oud. Utrecht is diesel vanaf bj 2005 pas toegestaan. Daarom, een W203 facelift in C220 CDI automaat met sportonderstel in elegancetrim. En dan, grijsblauw? Mooie kleur grijs waar je niet veel op ziet en die je ook niet veel ziet. Deze kleur dus, verschrikkelijke velgen trouwens.
An sich is een elegance best goed aangekleed, maar volgens mij past er nog heel veel bij. Maar even eerlijk, hoeveel hiervan heb je nou nodig?
[ afbeelding ]
Hoofdsteunen naar achter leggen is leuk, maar onnodig in een station, stoelverwarming/koeling is leuk, maar ook niet echt nodig. Parkeersensoren, kom op, we kunnen toch gewoon parkeren? En de rest? Tsja, op het alarm, ESP en openen/sluiten na, van die typische 'murica optie's.
Múst have: climate- en cruise control, automaat en onder de 250k, ik zoek een specifiek middenconsole Die hoekige met grote kachelknoppen, niet die fisher price ronde met dat vakje., ik wil liever géén hout, navi hóeft ook niet per se (ws. toch outdated), zwart heeft de voorkeur, middengrijs mag ook, zilver liever niet, maar uitrusting en kilometers gaan vóór de kleur.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Leer mij eens wat bij als aankomend Benz stuurder: Wat is een T en waarom heet die zo?
Wat is lebee? Leuk om te lezen dat gas nogsteeds rendabel is blijkbaar. Ik dacht dat het na die verhogingen op LPG een paar jaar geleden wel helemaal afgelopen zou zijn.
Bij een volle auto neem ik aan dat je veel opties erop wil. Welke opties vind jij echt nodig om het rijden aangenamer te maken? Ik snap de hunkering naar 'full-options' niet zo. Nu is mijn eigen wagen wel erg kaal momenteel, maar zaken als leer, open dak, stoelverwarming, lane departure, dodehoeksensot, camera's etc. vind ik echt zo'n bullshit.
Eén van de weinige opties die ik graag wil (DAB-audio) is uitgerekend op mijn nieuwe auto niet leverbaar. Wel op werkelijk álle anders gemotoriseerde C-klasses van het laatste model
Wat zou je budget ongeveer zijn? En wordt het perse weer een Benz?
Moet toch lukken, zo veel eisen heb je niet. Ik las ergens dat een full-option sedan ook een optie voor je was. Daaruit maak ik in ieder geval op dat je de ruimte van een station niet echt nodig hebt. Dat maakt je zoekveld in ieder geval wel erg groot.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tis 2001. Stoelverwarming is idd geen noodzaak, maar wel fijn, wegsleepshit is standaard volgens mij, interieuralarm uitschakelen is handig als je hem op de warme zomerdag met het kanteldak open en de ramen op een kiertje wilt parkeren (doe ik best vaak). Leer hoeft niet, alleen als het sportstoelen zijn, anders liever zwarte stof, dat zit beter. Climate is een must (heb ik nu niet, maar met ramen op een kier op de snelweg zuigt ivbm herrie), Parking assist is met een station wel prettig, maar niet héél erg nodig, ESP aan/uit kan handig zijn, wegklappen van de hoofdsteunen is bullshit, liggen bij mij standaard plat ivbm zicht naar achter en het in 99% van de tijd ontbreken van achterpassagiers.
[..]
Múst have: climate- en cruise control, automaat en onder de 250k, ik zoek een specifiek middenconsole Die hoekige met grote kachelknoppen, niet die fisher price ronde met dat vakje., ik wil liever géén hout, navi hóeft ook niet per se (ws. toch outdated), zwart heeft de voorkeur, middengrijs mag ook, zilver liever niet, maar uitrusting en kilometers gaan vóór de kleur.
Gewenste optie's: open dak, stoelverwarming. rest is leuk, maar boeit niet echt, leer mag, maar wel sportstoelen dan.. xenon maybe.
Budget is ergens tussen de 5 en 6k, en ja, liever een Benz. Andere optie zou BMW zijn, maar ik vind die interieurs niet echt mooi, en ook daar zijn ze een beetje van de pot gerukt qua prijzen, en veel zijn er versjonnied.. Nou is daar niks mis mee, maar ik doe dat liever zelf
T-model is een station, en Iebee moet je eens 3 keer hardop zeggenquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moet toch lukken, zo veel eisen heb je niet. Ik las ergens dat een full-option sedan ook een optie voor je was. Daaruit maak ik in ieder geval op dat je de ruimte van een station niet echt nodig hebt. Dat maakt je zoekveld in ieder geval wel erg groot.
Mocht je toch voor een BMW gaan, ik raad de sportstoelen (generatie F30) in ieder geval zwaar af. Misschien dat ze op voorgaande modellen fijner waren, maar wel een puntje om op te letten als je veel rijdt. Ik had ze in liever niet gehad.
Maar wat is nou die T en lebee waar je het over had?
Aha, had het al gegoogled. Dat T-model voor een Benz station wordt blijkbaar in andere landen wel gebruikt maar in NL niet (meer). In de brochure van de W205 en op de MB site in ieder geval niet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
T-model is een station, en Iebee moet je eens 3 keer hardop zeggen
Jep, zoiets, maar dan van iemand die me een NAP kan overleggen, want 140k in 9 jaar op een 220 Cdi is een geintje natuurlijkquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aha, had het al gegoogled. Dat T-model voor een Benz station wordt blijkbaar in andere landen wel gebruikt maar in NL niet (meer). In de brochure van de W205 en op de MB site in ieder geval niet.
Lebee ben ik nog niet uit, maar zal ongetwijfeld een occasiondealer of website zijn gezien de context
Maar zo iets dus? http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
De stoel is nog redelijk netjes... Maar het feit dat het kenteken er niet op zit zint me niet. Overigens weet ik een benzine uit 2005 te staan die er net iets meer dan de helft van deze diesel op heeft zitten. En daarvan weet ik ook zeker dat deze niet als boodschappenwagentje is gebruikt, maar in zijn eerste jaren praktisch alleen maar lange stukken heeft gereden, in de eerste 30.000 5x 1350km heen en een paar dagen later 1350 km terug aan 1 stuk (Franse Zuidkust), paar keer Zuid Duitsland en Oostenrijk en nog wat keren andere kant van het land. Laat ik het anders zeggen, ik durf redelijk stellig te zeggen dat van de eerste 30.000 km er 20.000-25.000 in een rit van meer dan een uur zaten. Zo weet ik ook dat ie ooit meer dan 9 maanden stil heeft gestaan, maar dit alles altijd in de periode is geweest die ie binnen stond. Tot 2011 of 2012 is het een bijna 100% binnenslaper geweest. Je kan het niet zeggen, maar als die uit de link ook zo'n voertuig is, zou je het natuurlijk prima kunnen doen als je de voor historie kent. Alleen dat weet je dus niet bij een vreemde auto. En dan werkt een afgehaald kenteken ook niet in het voordeel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, zoiets, maar dan van iemand die me een NAP kan overleggen, want 140k in 9 jaar op een 220 Cdi is een geintje natuurlijk
Mjah, het is wel ongeveer wat ik zoek, behalve dan dat het een zilvergrijze is; beetje stoffige kleur. En klik eens op de andere advertentie's, dan wordt het verhaal nog een tikkie interessanterquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:26 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
De stoel is nog redelijk netjes... Maar het feit dat het kenteken er niet op zit zint me niet. Overigens weet ik een benzine uit 2005 te staan die er net iets meer dan de helft van deze diesel op heeft zitten. En daarvan weet ik ook zeker dat deze niet als boodschappenwagentje is gebruikt, maar in zijn eerste jaren praktisch alleen maar lange stukken heeft gereden, in de eerste 30.000 5x 1350km heen en een paar dagen later 1350 km terug aan 1 stuk (Franse Zuidkust), paar keer Zuid Duitsland en Oostenrijk en nog wat keren andere kant van het land. Laat ik het anders zeggen, ik durf redelijk stellig te zeggen dat van de eerste 30.000 km er 20.000-25.000 in een rit van meer dan een uur zaten. Zo weet ik ook dat ie ooit meer dan 9 maanden stil heeft gestaan, maar dit alles altijd in de periode is geweest die ie binnen stond. Tot 2011 of 2012 is het een bijna 100% binnenslaper geweest. Je kan het niet zeggen, maar als die uit de link ook zo'n voertuig is, zou je het natuurlijk prima kunnen doen als je de voor historie kent. Alleen dat weet je dus niet bij een vreemde auto. En dan werkt een afgehaald kenteken ook niet in het voordeel.
't Lijkt haast wel een heler...quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:33 schreef Sounddragon het volgende:
En klik eens op de andere advertentie's, dan wordt het verhaal nog een tikkie interessanter
Zeker met zijn andere advertenties, geen kenteken, etc, het stinkt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:33 schreef Sounddragon het volgende:
Als die stand aantoonbaar en echt zou zijn, vroeg hij een rug meer.. minstens.. vergelijk maar eens een beetje; dit soort prijzen vragen ze zonder te lachen ook voor auto's die het dubbele hebben gelopen.
Het lijkt erop dat 'ie schadebakken koopt om ze in onderdelen te verkopen, wat ook niet bepaald een pluspunt is..quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
't Lijkt haast wel een heler...
[..]
Zeker met zijn andere advertenties, geen kenteken, etc, het stinkt.
Tis een belgische auto, te koop in consignatie, daarom waren de platen er ook af voor de foto, staat in .be nog steeds op kenteken, staat ook in Antwerpen momenteel. Dat verklaart ook de lage stand; in .be hóef je niet veel km te maken met een diesel, want hij is daar én niet duur om te houden, en de diesel is betaalbaar. Stand is ook aantoonbaar volgens de verkoper, boekjes dit dat..quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
't Lijkt haast wel een heler...
[..]
Zeker met zijn andere advertenties, geen kenteken, etc, het stinkt.
En de wegen zijn verrot en men staat veel meer in de file (=meer slijtage).quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
Kan je zelf niet kijken voor een Belgische dan? De APK daar is ook flink strenger.
Maar zo heeft ieder land wat. Duitsers rijden an sich niet veel, maar rijden op de Autobahn best door, dus heb je met koude en lauwe blokken getrap. Fransen kunnen niet rijden en zijn dus een gevaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En de wegen zijn verrot en men staat veel meer in de file (=meer slijtage).
truequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maar zo heeft ieder land wat. Duitsers rijden an sich niet veel, maar rijden op de Autobahn best door, dus heb je met koude en lauwe blokken getrap. Fransen kunnen niet rijden en zijn dus een gevaar.
zou kunnen idd, maar dan blijft de timing momenteel nog steeds kut.. Zou best willen gaan kijken bij bovenstaande, want is wel zo'n beetje precies wat ik zoek, en die kilometerstand vind je nooit meer in die leeftijd, maar die vakantie zit me in de weg..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
Kan je zelf niet kijken voor een Belgische dan? De APK daar is ook flink strenger.
Ohw, dan heb je nog wel een paar maanden de tijd dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:40 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zit niet op een schopstoel ofzo.. Mijn huidige barreltje doet het prima, en dat blijft de komende 3 ton ook nog wel zo
whehe, nou niet overdrijven he, daar doe ik wel een jaartje of 5 over, en zo lang ga ik niet meer wachten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:47 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ohw, dan heb je nog wel een paar maanden de tijd dus.
Mooi, kan je nog mooi ff doorsparen en daarna een C63amg halen... Waarom hebben ze de dieselAMG eruit gegooid.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:05 schreef Sounddragon het volgende:
tegen die tijd zijn de 204's ook betaalbaar
AMG staat al op de 'heb gehad' lijst.. Leuk, maar niet als daily.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:26 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Mooi, kan je nog mooi ff doorsparen en daarna een C63amg halen... Waarom hebben ze de dieselAMG eruit gegooid.
Heel mooi! Facelift model toch? Geen last van de roestduivel neem ik aan? Mijn moeder rijdt zelfde type maar dan C270 CDI. Geen roest op te bekennen, terwijl ze hiervoor de PFL had waar de roest weelderig tierde.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:19 schreef Sounddragon het volgende:
UPdeet.
Het is een C320 cdi wagon geworden
[ afbeelding ]
Facelift, aambeiheating, schuifkantel, half leer, xenon (binnenkort half LED), en verder alles er wat erop moet.
Wel wat dingetjes te fiksen en te verbeteren en ik mis wat standaarduitrusting dingetjes, maar die duikel ik wel op zo hier en daar.
Facelift idd.. en geen roest.. 270 heb ik ook proefgereden, was ook een toffe; donkerblauw met grijs leer, maar dat is niet echt mijn kleur.. was eigenlijk op zoek naar een zwarte, maar met mijn wensenlijstje niet echt reëel, of ik moest veel tijd gaan steken in rijden bij de buren, en dat heb ik niet.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:23 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Heel mooi! Facelift model toch? Geen last van de roestduivel neem ik aan? Mijn moeder rijdt zelfde type maar dan C270 CDI. Geen roest op te bekennen, terwijl ze hiervoor de PFL had waar de roest weelderig tierde.
Sinds een paar wekenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:28 schreef Anne het volgende:
Verder geen Benz-rijders hier op FOK!? Kan het mij haast niet voorstellen.
C350e leasevoiture. Rijdt prima maar wel heel anders dan mijn 3-serie. Super snel, maar zeker niet sportief. En de actieradius is te klein.quote:
Ik heb m'n W123 nog steeds, in tegenstelling tot de overgrote meerderheid aangezien ze een stuk minder rondrijden sinds vorig jaar...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:28 schreef Anne het volgende:
Verder geen Benz-rijders hier op FOK!? Kan het mij haast niet voorstellen.
I know what you meanquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
C350e leasevoiture. Rijdt prima maar wel heel anders dan mijn 3-serie. Super snel, maar zeker niet sportief. En de actieradius is te klein.
Verder een prima auto!
Ik heb een fokking hekel aan vaak tanken. Met de Benz 2x zo vaak als met de Beemer. 45 liter is dan natuurlijk ook geen porem met dit verbruik.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
I know what you mean
De 320 is ook erg vlot, zeker op de snelweg is het gewoon leuk om die 14% figuren te pesten, die meestal maar aannemen dat het een 200je is en dan op je bumper gaan hangen
Met 140 naar rechts en dan rustig het gas erop blijft geweldig Gaat idd wel nogal ten koste van de aktieradius, maar heej, 91ct/l. van de week, dus who the #u@& cares?
Ik mag me hier ook meldenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:28 schreef Anne het volgende:
Verder geen Benz-rijders hier op FOK!? Kan het mij haast niet voorstellen.
Wat is een /8?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:27 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Ik mag me hier ook melden
Heb een /8 in de loods staan waar een OM606 in komt met +-300-400 pk
Blok heb ik sinds donderdag en gaat volgende week los, en word compleet gereviseerd.
Voor de extra diesel heb ik dikke plunjers uit zweden besteld, en de turbo word een holset HX35 uit een lijnbus
Gelukkig werk ik bij een revisiebedrijf en kan ik dus veel zelf/door collegas laten doen
Versnellingsbak moet uit een w203 komen. 6 bak handgeschakeld. maar hier zijn maar een paar bakcodes geschikt voor. dus dat word nog een flinke zoektocht.
Verder natuurlijk nog enorm veel kleine dingen om het allemaal pas te krijgen.
Dit is een OM606 als ik me niet vergis, niet dat ik dat niet kan overigens, maar dan wel met wat minder drama; niet omdat het moet, maar omdat het kanquote:
Hier!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:28 schreef Anne het volgende:
Verder geen Benz-rijders hier op FOK!? Kan het mij haast niet voorstellen.
Wat rijd je dan?quote:
w169quote:
Lelijk is niet het woordquote:Op zondag 24 januari 2016 14:21 schreef Messina het volgende:
[..]
w169
Lach maar, noem 'm maar lelijk, ik ben dol op m'n auto
Nope, een /8 is een w114 of w115. zijn eigenlijk dezelfde maar een w114 heeft een 6 cilinder en w115 4 cilinder.quote:Op zondag 24 januari 2016 00:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dit is een W606 als ik me niet vergis, niet dat ik dat niet kan overigens, maar dan wel met wat minder drama; niet omdat het moet, maar omdat het kan
Ik schijn op zoek te moeten naar een Scania föhn
Mijn dieseltje weegt wel wat meer als 1300 kilo Maja, ik rijd hem dan ook als daily. Wat jij wilt gaan bouwen is niet echt geschikt meer voor dagelijks gebruik ben ik bangquote:Op zondag 24 januari 2016 14:57 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Nope, een /8 is een w114 of w115. zijn eigenlijk dezelfde maar een w114 heeft een 6 cilinder en w115 4 cilinder.
Maar er komt dus inderdaad een dikke turbo op, en black smoke racing is stiekem wel een beetje mijn voorbeeld geweest.
Heb de auto ook speciaal gekocht omdat ik per se een om603 of 606 wou hebben en wel graag belastingvrij rijd, want 1300 kilo op diesel is niet leuk
trouwens, in de w123 lag er toen een hx50 in én een compressor, anders zou je die turbo nooit opgespoeld krijgen
Nou, voor dagelijks gebruik ga ik gewoon die 10 kilometer met de brommer, en ben van plan om dat gewoon te blijven doen.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn dieseltje weegt wel wat meer als 1300 kilo Maja, ik rijd hem dan ook als daily. Wat jij wilt gaan bouwen is niet echt geschikt meer voor dagelijks gebruik ben ik bang
Sja, als het rijdt is het goed toch? met een dikke turbo erop heb je ws ook een turbogat van hier tot yesterday, dus zit er genoeg ruimte om te cruisen.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:54 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Nou, voor dagelijks gebruik ga ik gewoon die 10 kilometer met de brommer, en ben van plan om dat gewoon te blijven doen.
Maar ik wil hem wel gewoon als normale auto kunnen gebruiken zeg maar. en met 300 pk is dat nog goed mogelijk denk ik.
Als ik echt veel kilometers zou maken had ik wel een w124 gekocht en daar een 606 in gelegd.
Zo'n auto doe je toch niet weg voor 500euroquote:Op zondag 24 januari 2016 19:24 schreef Dimitri_ het volgende:
Heb nog een complete koppakkingset van een W201 190D 2.5T
Iemand baat bij? Ligt me in de weg maar vind het ook zoiets om weg te gooien.
De auto zelf is 2 maanden geleden opgehaald door handelmocro's voor 500 piek.
Lag een nieuw blok in maar kreeg het blok niet lekker aan het lopen vanwege vacuumproblemen. Kon geen enkele monteur vinden die er ook maar een beetje moeite in wilde stoppen. Zo stond hij al 3 jaar in de schuur. Laatst grote schoonmaak gehouden en maar besloten om mijn verlies te pakken.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:03 schreef klawie het volgende:
[..]
Zo'n auto doe je toch niet weg voor 500euro
gaafquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:27 schreef -niemand- het volgende:
Voor de extra diesel heb ik dikke plunjers uit zweden besteld, en de turbo word een holset HX35 uit een lijnbus
Zondequote:Op zondag 24 januari 2016 21:14 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Lag een nieuw blok in maar kreeg het blok niet lekker aan het lopen vanwege vacuumproblemen. Kon geen enkele monteur vinden die er ook maar een beetje moeite in wilde stoppen. Zo stond hij al 3 jaar in de schuur. Laatst grote schoonmaak gehouden en maar besloten om mijn verlies te pakken.
beter zoek je een model vanaf 2006, facelift, kinderziektes opgelost, heldere koplampen en geen roest.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:46 schreef Questular het volgende:
Rij nu in een c180 station met 330k op de teller.
Dit model:
[ afbeelding ]
Maar ik heb nu een andere op het oog nl een:
Mercedes C240 W 203 Avantgarde (zilvergrijs, geen station).
2002 – 160.000 km – altijd garage onderhouden
Nu lees ik dat dit model last kan hebben van roest en electrische problemen, zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten?
Als je moet dealen met de kinderziektes en roest reparaties, komt buiten de irritaties van de garagerekeningen, dat budget vanzelf die kant op, en dan ga je jezelf voor je kop slaanquote:
Ik rij sinds december 2013 in een C117.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:28 schreef Anne het volgende:
Verder geen Benz-rijders hier op FOK!? Kan het mij haast niet voorstellen.
Je fotootjes doen het niet bij mij .quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:48 schreef Hyperdude het volgende:
Vroegâh was alles betâh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo. Dikke bak. .quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:09 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Ik rij sinds december 2013 in een C117.
Witte CLA 200 met AMG line pakket.
Super tevreden mee
[ afbeelding ]
Dan kun je wellicht beter een andere auto overwegen.quote:
Ah, zo ver was je alquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:53 schreef Questular het volgende:
Als de pré 2006 modellen zo veel roest en electro problemen hebben dan zal ik maar eens op zoek gaan naar een ander merk
Wat is je budget / eisen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:53 schreef Questular het volgende:
Als de pré 2006 modellen zo veel roest en electro problemen hebben dan zal ik maar eens op zoek gaan naar een ander merk
Net als elke auto. stempels en de goede intervallen in het boekje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:57 schreef -gt- het volgende:
MB liefhebbers,
Ik ga deze week, ter vervanging van een leaseauto, bij een MB A 160 blue efficiency kijken.
Heeft deze nog speciale aandachtspunten ?
Voor dat budget vind je wel een facelift hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:01 schreef Questular het volgende:
Eigenlijk heb ik alleen maar gekeken naar Mercedes omdat ik behoorlijk tevreden ben over degene die ik nu heb. Dus ik was eigenlijk wat rond aan het kijken wat ik voor 7/8k kon halen... Iets anders rijden als Mercedes of BMW is nog niet in me opgekomen Moet zeggen dat ik tot nu toe met zowel oudere BMW modellen als met de Mercedes bijna geen problemen heb gehad. Dus ik dacht dat een iets nieuwere mercedes wel een safe bet was.
Inderdaad. Mijn moeder heeft een half jaar terug (denk ik) een hele nette C270 diesel facelift) gekocht. Best leuk in de opties, aparte kleur en iets van 2 ton gedraaid.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor dat budget vind je wel een facelift hoor.
Jah, maar hij zoekt zelfs een benzineversie, en die zijn nog goedkoperquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:59 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn moeder heeft een half jaar terug (denk ik) een hele nette C270 diesel facelift) gekocht. Best leuk in de opties, aparte kleur en iets van 2 ton gedraaid.
Heeft er -dacht ik- iets van 7k voor betaald.
Sorryquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Je fotootjes doen het niet bij mij .
...
Kom maar door met die marktplaatslinkjes zou ik zeggen!quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, maar hij zoekt zelfs een benzineversie, en die zijn nog goedkoper
Valt idd tegen Toen ik aan het zoeken was stonden er best wel wat. Heb zelfs nog overwogen om een C op LPG te gooien.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:33 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Kom maar door met die marktplaatslinkjes zou ik zeggen!
Ik heb geen elektrische problemen. Wel wat technische, maar dat is gewoon goed te verhelpen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:52 schreef Questular het volgende:
Zelfs als ik het budget een beetje ophoog vind ik niet heel veel, jammer want ik rij graag Mercedes maar heb niet zo een goed gevulde spaarpot De roest daar kan ik nog mee leven, maar elektrische problemen vind ik echt een no-go. Nu weet ik dat de E-klasse ook elektrische problemen had maar dat die problemen met een modificatie te verhelpen waren, dit is voor de c-klasse niet het geval?
Feli's, en foto's natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2016 10:23 schreef Questular het volgende:
Het is toch de c240 Avantagarde Automaat uit 2002 geworden. Binnen mijn budget heb ik niks beter kunnen vinden. 160k op de teller 3e eigenaar en nog perfect in staat. Uiteraard goed gecontroleerd op roest en buiten wat oppervlakkige roest puntjes in de wielkassen achter is hij roestvrij (voor zover ik kan zien op de moment) Puntjes in de wielkassen meteen laten behandelen. Nu hopen dat de roest nog een tijdje wegblijft. Gelukkig ken ik iemand die bij Mercedes gewerkt heeft en me kan helpen bij eventuele problemen of aandachtspuntjes die deze auto in de toekomst zou kunnen krijgen (inc uitlezen electronische problemen).
Wat een rij genot
Nette bakquote:Op maandag 14 maart 2016 12:59 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dr zitten wel wat knopjes op ja
Hoezo 'skelter' ?quote:
Over een paar maand.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:28 schreef Anne het volgende:
Verder geen Benz-rijders hier op FOK!? Kan het mij haast niet voorstellen.
Ik vind een CLS Shooting Brake ook erg mooi Geen idee of daar tweedehands aan te komen is...quote:Op maandag 14 maart 2016 15:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
Over een paar maand.
Ben nog aan het bepalen welk model, maar word in elk geval een station (iets met zwangerschap.....)
2e hands jaartje of 3 oud, vind de E-350 stations wel erg leuk
2e hands zijn die dingen volop te krijgen, maar zelf geef ik het geld liever uit aan zooi onder de motorkap dan aan meer of ander kunststof rondom.quote:
Oh ik dacht dat de 3 liter diesels in NL beide ongeveer even duur waren? Zo rond de 80k, tweedehands wel veel verschil dus?quote:Op maandag 14 maart 2016 16:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
2e hands zijn die dingen volop te krijgen, maar zelf geef ik het geld liever uit aan zooi onder de motorkap dan aan meer of ander kunststof rondom.
Of te grote wielen met te platte bandjes?quote:
Dikke bak; die hebben die pimp achterlichten al toch?quote:Op maandag 14 maart 2016 15:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
Over een paar maand.
Ben nog aan het bepalen welk model, maar word in elk geval een station (iets met zwangerschap.....)
2e hands jaartje of 3 oud, vind de E-350 stations wel erg leuk
Dit weekend in Geneva ook een paar hele mooie Brabussen gezien, maar damn die prijskaartjes
volgens de boordPC is er niks aan de handquote:Op maandag 14 maart 2016 16:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Of te grote wielen met te platte bandjes?
Ik koop de auto in .CH, kopen in Nederland is voor mij niet interessant omdat ik de BPM niet terug kan krijgen, ik woon in Zwitserland en dus buiten de EU. Keuze in vrij jonge MB's is hier overweldigend. En 2 tot 3 jaar oud met tussen de 50 en 90K op de teller drukt de prijs ten aanzien van nieuw rap met 50%, da's een hoop geld.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de 3 liter diesels in NL beide ongeveer even duur waren? Zo rond de 80k, tweedehands wel veel verschil dus?
PC zelfsquote:Op maandag 14 maart 2016 16:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
volgens de boordPC is er niks aan de hand
quote:Op maandag 14 maart 2016 16:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dikke bak; die hebben die pimp achterlichten al toch?
niks veranderd aan die auto.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
PC zelfs
Die heeft daar ook niks mee te maken.
Als je grotere wielen eronder zet als standaard, krijg je plattere bandjes, en dat voelt idd wat harder aan over randjes enzo.
Weet ik, hartje Zürich toch?quote:Op maandag 14 maart 2016 16:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik koop de auto in .CH, kopen in Nederland is voor mij niet interessant omdat ik de BPM niet terug kan krijgen, ik woon in Zwitserland en dus buiten de EU. Keuze in vrij jonge MB's is hier overweldigend. En 2 tot 3 jaar oud met tussen de 50 en 90K op de teller drukt de prijs ten aanzien van nieuw rap met 50%, da's een hoop geld.
Klopt, klopt.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Weet ik, hartje Zürich toch?
Maar ik bedoelde dat meer als: "zoveel schelen ze elkaar niet in prijs toch"
Jeh, dat zijn de mooie iddquote:
2 deurs, ook al zo'n ramp met het kinderstoeltjequote:
Maar goed, nog maar even rustig rondkijken, gaat nog minimaal een paar maand overheen. Eerst een ander huis en een baby. En dan word het tijd om serieus wat proefritjes te makenquote:Op maandag 14 maart 2016 18:11 schreef derLudolf het volgende:
Dit is inderdaad een heule mooie. Mooie velgen.
http://m.autoscout24.ch/d(...)ce_asc&vehid=3826708
Baalde er van een C sedan te hebben gekozen ipv station ivm kind op komst. Maar blijkt bij nader inzien toch goed te passen. Een 2-deurs wordt wel lastiger verwacht ikquote:Op maandag 14 maart 2016 18:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
2 deurs, ook al zo'n ramp met het kinderstoeltje
Dan is dit toch veel praktischer:http://www.autoscout24.ch(...)%3dprice_asc%26r%3d9
En een "koopje" maar ik heb nog geen idee van invoeren van Italië naar Zwitserland.
Dus zoiets http://www.autoscout24.ch(...)%3dprice_asc%26r%3d9 is misschien waarschijnlijker.
Al die extra's boeien mij om eerlijk te zijn niet zoveel. Wel een lichte voorkeur voor Avantgarde, maar dat is geen breekpunt.
En we zullen meerdere keren per jaar met de kleine een week of lang weekend ver weg gaan met de auto (zeer geregeld zelfs) dan is het gewoon lekker om alles in de bak te kunnen gooien en de binnenruimte zelf lekker leeg te houden.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Baalde er van een C sedan te hebben gekozen ipv station ivm kind op komst. Maar blijkt bij nader inzien toch goed te passen. Een 2-deurs wordt wel lastiger verwacht ik
Zeker weten. Voor mij viel de station helaas net buiten budget.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
En we zullen meerdere keren per jaar met de kleine een week of lang weekend ver weg gaan met de auto (zeer geregeld zelfs) dan is het gewoon lekker om alles in de bak te kunnen gooien en de binnenruimte zelf lekker leeg te houden.
Goeie fotoquote:Op maandag 21 maart 2016 02:00 schreef SingleCoil het volgende:
Ik sluit mij graag bij dit forum aan, hoewel we ook wel dik in de BMWs zitten is dit mijn pride and joy
[ afbeelding ]
Net dingegie; krijgen best een aardig kontje inmiddelsquote:Op maandag 21 maart 2016 19:51 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik rijd sinds 6/2015 met een Mercedes Klasse A nadat ik echt een probleem wagen heb gehad zijnde Volvo C30.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, blinkt natuurlijk niet meer als op de foto. Maar zal dit weekend eens kijken naar andere foto's.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goeie foto
300SL ofzo?
[..]
Net dingegie; krijgen best een aardig kontje inmiddels
Heb je ook foto's van de rest?
Sportiviteit als in: geen power? of rijdt 'ie niet strak?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, blinkt natuurlijk niet meer als op de foto. Maar zal dit weekend eens kijken naar andere foto's.
Problemen met Volvo:
http://www.volvo-forum.nl/topic.php?t=64721&page=last#last_post
Enige nadeel van de Mercedes m.i. is het gebrek aan sportiviteit t.o.v. mijn voormalige C30.
De snufjes zijn natuurlijk schitterend. Hij parkeert volledig zelf. Sensoren vooraan en achteraan, GPS, AUX, automatische ruitenwissers etc. Comfort is gewoonweg top!
Om eerlijk te zijn, te weinig power. Wegligging is super, maar had misschien best een 220 mogen zijn. Deze is een 180. Hoewel ik niet mag klagen. Heb autosnelweg vaak nodig en eens op dreef, rijdt hij wel strak en krachtig.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sportiviteit als in: geen power? of rijdt 'ie niet strak?
Heb je geen grotere foto?quote:
Leuk bakkie, V8 is dat toch?quote:
Bezuinigd bij de aanschafquote:Op maandag 21 maart 2016 20:06 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, te weinig power. Wegligging is super, maar had misschien best een 220 mogen zijn. Deze is een 180. Hoewel ik niet mag klagen. Heb autosnelweg vaak nodig en eens op dreef, rijdt hij wel strak en krachtig.
Ja zoietsquote:Op maandag 21 maart 2016 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leuk bakkie, V8 is dat toch?
[..]
Bezuinigd bij de aanschaf
Volgens mij verkopen ze die dingen ook met wat stevigere motorisering
2006 C320cdiquote:Op maandag 21 maart 2016 20:10 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja zoiets
Ik dacht 110 pk lijkt mij wel voldoende... is het ook, was de turbo van de C30 te gewoon.
Waar rijd jij mee?
Deze bedoel je? Wel vet...quote:Op maandag 21 maart 2016 22:04 schreef Geralt het volgende:
Mooie bak!
Die SL500 ook, al moeten daar eigenlijk wel King velgen onder met die brede 3 spaaks zegmaar
Dikke bak hoorquote:Op maandag 21 maart 2016 21:08 schreef SingleCoil het volgende:
OK - zelfde foto, hogere resolutie
1998 SL500 R129 op een staggered set 18" AMG velgen en spiksplinternieuwe Conti's, 245 voor, 275 achter. M119 5.0 L motor, 32-valve DOHC V8 (326 PS (240 kW; 322 hp) at 5500 rpm). Trekt de keien uit de straat
[ afbeelding ]
Oeh, diesel? kleur is helemaal goed, Avag ook, ik kijk naar mijn volgende autoquote:Op maandag 21 maart 2016 21:17 schreef Pikkebaas het volgende:
[ afbeelding ]
Rij nu deze. C220 Estate Avantgarde, automaat, ILS, lederen bekleding en schuifdak.
Helaas geen Command.
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:54 schreef klawie het volgende:
Je kan in Waalwijk voor een prikkie een comnand inbouwen incl juiste software
De definitie van 'een prikkie' is behoorlijk onderhevig aan interpretatiequote:Op maandag 21 maart 2016 23:54 schreef klawie het volgende:
Je kan in Waalwijk voor een prikkie een comnand inbouwen incl juiste software
valt vies tegen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:12 schreef SingleCoil het volgende:
Die zijn in Duitschland wel voor de helft van dat bedrag op ebay te vinden, geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |