abonnement Unibet Coolblue
pi_101758908
Tof Ssserpente! En een paar jaar leeftijdsverschil is ook weer hartstikke fijn lijkt me. iig vrijwel zeker 1 kindje al zindelijk scheelt enorm in kosten, ze zal echt begrijpen dat er een broertje/zusje bij gaat komen enz.
En zijn de adoptie-plannen definitief van de baan?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator vrijdag 9 september 2011 @ 19:30:55 #227
5428 crew  miss_sly
pi_101759373
Mijn gerammel blijft voortaan definitief hypothetisch en dromen: ik heb de verwijsbrief voor de gyneacoloog voor een essure-sterilisatie in mijn tas zitten.
Nog geen afspraak gemaakt, maar met mijn 43e verjaardag in zicht besloten dat het echt maar bij dromen moet blijven :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101760334
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 13:40 schreef Ssserpente het volgende:
Ik rammel de pan uit, dat jullie het even weten.

Nils is akkoord met een tweede, maar pas over twee jaar, als ie met z'n avondopleiding klaar is.

Pfff. En Lente is zo leuk. Ik wil nog!
Wat leuk! :o *O*

Ik rammel helemaal niet. 8-)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101760386
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:30 schreef miss_sly het volgende:
Mijn gerammel blijft voortaan definitief hypothetisch en dromen: ik heb de verwijsbrief voor de gyneacoloog voor een essure-sterilisatie in mijn tas zitten.
Nog geen afspraak gemaakt, maar met mijn 43e verjaardag in zicht besloten dat het echt maar bij dromen moet blijven :)
Zo, dat is heel definitief! Heftig. Maar ook fijn om die rust en duidelijkheid te hebben, lijkt me.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101762323
Serpente, wat leuk!
Wow Miss, idd heel definitief.

Pff ik word flauw van mijn gerammel.. Nu helpen mijn collega's ook niet echt mee. Ik heb 5!! zwangere collega's om me heen!!

Vanmorgen weer even heel goed met mijn O+ nichtje O+ geknuffeld.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_101762480
Ja, ik zag die draagfoto voorbijkomen, Vicky! Ik kan me voorstellen dat je verlangen daardoor aangewakkerd wordt.

Ik denk dat Amber en Tess nog een zusje krijgen ooit. Ik zie jou gewoon helemaal voor me met drie meiden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101762752
Oei, dat is toch best een stap Miss! Hoe voel je je eronder?

Wat gaaf Sserpente, maar wat kan twee jaar dan nog lang duren he? Zeker als je zo rammelt. Jouw posts van de laatse maanden geven mij het gevoel dat je eigenlijk al zwanger had willen zijn, als de keus alleen bij jou lag bedoel ik. Best dubbel lijkt me.

Vicky! Doen!
pi_101763009
ik zou wel willen Bodpa.. maar ja, it takes two to tango...
en ik heb nog steeds geen vast contract..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_101763203
Oeps, sorry, ik dacht dat M. er ook wel positief tegenover stond....
pi_101763485
hij zegt geen ja maar ook geen nee... :{
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator vrijdag 9 september 2011 @ 21:03:29 #236
5428 crew  miss_sly
pi_101763499
Het is idd wel definitief, maar het geeft ook wel rust. Ergens bleef toch wel het idee dat het nog wel kon, maar tegelijkertijd...43...nah, dat vind ik persoonlijk gewoon te oud. Voor mij dus he!

Een beetje rammelen zal ik altijd blijven doen, denk ik. Dat heb ik van geen vreemde: mijn moeder doet dat ook nog met 64 :+ Het blijft leuk en bijzonder, dat hele gebeuren O+

Ik vind het wel leuk hoor, al die rammelende meiden. En een broertje of zusje voor Lente en Timo en Amber en Tess O+ Ik hou het allemaal bij!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101763833
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:56 schreef Chan het volgende:
leonieke zou inderdaad toch wel geweldig zijn, als ze je volgend jaar terecht zo'n mail kunnen sturen :D

Ik stond vandaag in de Hema bij de babykleding afdeling met een heel klein roze met wit gestippeld pakje in mn handen (geen idee hoe het daar kwam :+ ) en met de tranen bijna in mn ogen :o Ik geloof dat ik ook weer flink aan het rammelen ben..
oh ja doen! bak jij es een meisje O+ of nog zo'n prachtige zoon O+ O+
krijg je van mij wel zo'n pakje, deal? :7

ohja en hoi, mn vent rammelt.
Doe es niet? }:| dat maakt t er niet makkelijker op :')
:)
pi_101778240
Deal mignonne :D Maar het moet echt nog even wachten, ik wil eerst een vast contract. Of nou ja nog maar hooguit een paar weken zwanger zijn tegen de tijd dat mn contract omgezet wordt in een vast contract. Dus wat dat betreft kunnen we in december/januari wel ongeveer beginnen :P En er moet ook een ander huis gaan komen, maar dat kan best wel als baby2 er al een tijdje is. Maar wel weer dat vaste contract nodig.. (8> rammelt ook wel, maar zou het ook prima vinden als er geen baby2 komt. Dus we moeten er tegen die tijd ook allebei achter staan, uiteraard..

Voor jou lijkt het me wel lastig nu, een rammelende (8>

En jaa, ook een broertje of zusje voor Lente! En voor Amber en Tess! En voor Thomas, zou toch fantastisch zijn O+
pi_101778805
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 10:42 schreef Chan het volgende:
Deal mignonne :D Maar het moet echt nog even wachten, ik wil eerst een vast contract. Of nou ja nog maar hooguit een paar weken zwanger zijn tegen de tijd dat mn contract omgezet wordt in een vast contract. Dus wat dat betreft kunnen we in december/januari wel ongeveer beginnen :P En er moet ook een ander huis gaan komen, maar dat kan best wel als baby2 er al een tijdje is. Maar wel weer dat vaste contract nodig.. (8> rammelt ook wel, maar zou het ook prima vinden als er geen baby2 komt. Dus we moeten er tegen die tijd ook allebei achter staan, uiteraard..

Voor jou lijkt het me wel lastig nu, een rammelende (8>

En jaa, ook een broertje of zusje voor Lente! En voor Amber en Tess! En voor Thomas, zou toch fantastisch zijn O+
Jaaaaa, weer samen zwangeren?! Deal!
Ik zie bij Timo trouwens wel helemaal een zusje voor me O+ met net zo'n ontzettend lief koppie
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_102125070
ik wil zo graag een babietje... zucht
pi_102129857
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 23:40 schreef bellelena het volgende:
ik wil zo graag een babietje... zucht
Nog steeds niets van je vriend?
  maandag 19 september 2011 @ 12:58:04 #242
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_102135853
Ik ben ook steeds harder aan het rammelen....En ik had een beetje in mijn hoofd om na nieuwjaar toch eens met vriendlief te praten om het hoe en wat te bespreken en dan langzaam aan te stoppen met de pil....
Maar nu heb ik vrijdag te horen gekregen dat ik over een jaar ofzo (wachtlijst van een jaar) geopereerd moet worden. En opereren en zwanger zijn gaat natuurlijk niet samen. Nu moeten we dus toch maar even wachten tot na de operatie :(
Aan de ene kant is het ook wel goed, want dan heb ik mijn diploma en kan ik opzoek naar werk en hebben we gewoon wat meer zekerheid....maar wat duurt een jaar lang zo in het vooruitzicht.

Het liefst zou ik gewoon nu al zwanger zijn of een kindje hebben.....het is zelf zo erg dat ik hier in OUD te veel mee lurk en voor mezelf al bepaalde dingen heb uitgezocht voor de baby enzo.....ik weet bijv nu al dat ik wil gaan dragen en welke doek ik daar graag voor koop...het liefst zou ik ook naar de draagdoekmeeting gaan om alvast te oefenen.... :{
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_102137386
Bubbles90: Elke keer als we vrijen dan vraagt/zegt hij heel lief dat hij deze keer toch nog wel graag een condoom wil gebruiken. En buiten het vrijen om hebben we er wel steeds meer gesprekjes over. Het is nog net het laatste stapje over de drempel. Dus ik breng nog netjes mijn geduld op en hoop dat hij binnenkort ook echt wil.

Tyler-Girl: Ojee, toch niets ernstigs, die operatie? Hopelijk duurt het wachten daarop zo kort mogelijk! En inderdaad ook wel lekker als je tegen die tijd je diploma hebt.
Verder heel herkenbaar, ik heb de mooiste draagdoek zelfs al uitgezocht ;) En elke keer kijk ik er stiekem even naar. Hopelijk is ie nog goed verkrijgbaar tegen de tijd dat ik hem kan gaan bestellen! En verder ook kleertjes en wiegjes en en en, ik bekijk ze ook en heb in gedachten alles al uitgezocht! Soms helpt het als ik dan bedenk dat alles nog voor mij in het vooruitzicht ligt, zo van: Ik mag het allemaal nog gaan meemaken (hopelijk uiteraard).
  maandag 19 september 2011 @ 14:06:17 #244
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_102137637
Nee niets ernstigs bellelena.....ik wil nog een keer aan een beugel beginnen, mijn tanden staan schots en scheef en alleen een beugel helpt niet, dus moet de kaakchirurg een handje helpen.

En over die draagdoek gesproken, het liefst zou ik hem idd nu al kopen want misschien is hij uitverkocht enzo....echt hopeloos :p
Maar soms voelt het zo oneerlijk....2 collega's van mijn vriend zijn net pappa geworden en mijn vriend vind hun kindjes echt leuk en lief en schattig en laat alle foto's met trots aan iedereen zien. En iemand die ik ken is ook net zwanger, maar ik gun het haar gewoon niet, omdat ik haar niet echt als moeder zie zeg maar, maar ook gewoon omdat ik het wil...:P
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_102138778
Ja, hier dus net zo erg met die draagdoek :D

Gelukkig dat het niets ernstigs is! Weer vol zelfvertrouwen kunnen lachen is eigenlijk juist wel heel fijn natuurlijk.

Ik las net hierboven al dat je vriend eigenlijk zowat nog harder rammelt dan jij! Kan hij niet een keertje met mijn vriend babbelen? ;) Wel heel leuk om het samen te delen en dat hij zo lief en trots met die foto's is, geweldig! Ik merk bij mijn vriend ook dat de 'rammel' gesprekjes steeds leuker worden nu hij er ook wel naar toe aan het leven is. Dus ik heb ook wel weer goede hoop gekregen dat er hier schot in de zaak zit.

Vrienden van mij, waarover ik in dit topic al vaker heb vertelt (met hun dochtertje van anderhalf inmiddels), die zijn momenteel ook weer zwanger. Ze krijgen een tweede dochtertje rond januari. Soms denk ik dan ook: Maar zij hebben er al eentje, ik vind dat ik nu eerst aan de beurt ben!
Maar ik ben ook wel enorm blij voor ze, de weg naar de tweede zwangerschap was erg zwaar en dat het nu met deze zwangerschap goed gaat gun ik ze echt heel heel erg. Dus dan hoop ik voor mezelf vooral dat ik misschien nog wel tegelijk met haar zwanger mag zijn tijdens deze zwangerschap.
  maandag 19 september 2011 @ 15:03:07 #246
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_102139241
Ik zal vanavond even met mijn vriend overlegge....of hij eventjes lang wil komen bij jullie ;)

Ik snap wat je bedoeld, je bent blij voor hun maar wilt zelf ook heel graag.
Zo hebben wij vrienden waarvan ik denk dat de vriendin denk dat zij eerder aan de beurt zijn. Waarom weet ik niet precies, zij is ouder dan mij en heb daarom het idee dat zij vind dat ze het eerder "verdienen" zeg maar....Lastig maar ja soms heb je niets te kiezen.

Ik hoop voor je dat je vriend snel bijdraait..
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  † In Memoriam † maandag 19 september 2011 @ 15:23:27 #247
240917 Mula
pi_102139897
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 23:40 schreef bellelena het volgende:
ik wil zo graag een babietje... zucht
Ach meiske toch.... :*

Ik ben ook zo hard aan het rammelen op het moment. Totaal nutteloos, want de komende 5 jaar (5 jaar, dat is zo lang. :'( ) is het absoluut niet aan de orde. Het begint gewoon steeds meer door te dringen dat er een goede kans is dat het gewoon nooit gaat gebeuren. En dat is zo zwaar. :'(

/einde klaagzang
  maandag 19 september 2011 @ 15:26:36 #248
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_102139998
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 15:23 schreef Mula het volgende:

[..]

Ach meiske toch.... :*

Ik ben ook zo hard aan het rammelen op het moment. Totaal nutteloos, want de komende 5 jaar (5 jaar, dat is zo lang. :'( ) is het absoluut niet aan de orde. Het begint gewoon steeds meer door te dringen dat er een goede kans is dat het gewoon nooit gaat gebeuren. En dat is zo zwaar. :'(

/einde klaagzang
Jeetje zeg...nog 5 jaar?! Dat is echt een lange tijd. :*
Mag ik vragen waarom je nog zo lang zou moeten wachten? Of heb ik dat gemist?

Sterkte lijkt me wel op z'n plaats
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  † In Memoriam † maandag 19 september 2011 @ 15:34:25 #249
240917 Mula
pi_102140224
Tylergirl, ik heb borstkanker. Heb nu chemo, moet daarna nog een zooi behandelingen en als dat klaar is moet ik 5 jaar hormoontherapie (waarbij je kunstmatig in de overgang wordt gebracht). Chemo is slecht voor je vruchtbaarheid, hormoontherapie is slecht voor je vruchtbaarheid en mijn leeftijd tegen die tijd is slecht voor je vruchtbaarheid. En dan komen nog de leuke vragen: Als ik de komende 5 jaar uberhaupt overleef, durf ik het dan aan met een hormoongevoelige tumor om zwanger te worden? En: durf ik het aan om een kind te krijgen en het risico te lopen dat het kind jong zonder moeder komt te zitten?
pi_102140236
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 15:23 schreef Mula het volgende:

[..]

Ach meiske toch.... :*

Ik ben ook zo hard aan het rammelen op het moment. Totaal nutteloos, want de komende 5 jaar (5 jaar, dat is zo lang. :'( ) is het absoluut niet aan de orde. Het begint gewoon steeds meer door te dringen dat er een goede kans is dat het gewoon nooit gaat gebeuren. En dat is zo zwaar. :'(

/einde klaagzang
Lieve Mula,

Klaag, lucht je hart, schrijf je gevoelens van je af. Het is een hele heftige periode waar je in zit! Ik hoop zo hard voor je dat het allemaal goed komt, dat je over een poos kunt rammelen met toekomst. Ik gun het je zo van harte, dat het met jou goed komt en dat de toekomst dan weer helemaal voor je openligt. Verontschuldig je niet voor je klaagzang, je hebt alle recht. Het is voor mij bijna niet voor te stellen hoe zwaar het voor je is. Niet enkel het gerammel dat misschien wel nooit beantwoord kan worden, maar ook de weg waar je nu op wandelt. Een hele dikke knuf :* En heel erg veel kracht toegewenst.

Dan schaam ik me stiekem, dat ik het soms lastig vind met mijn gerammel door mijn vriend die nog niet wil maar wel zeker weet dat mijn gerammel niet al te lang meer hoeft te duren, terwijl jij nu alleen maar kunt afwachten of je gerammel überhaupt ooit beantwoord kan worden. Ik zou zo willen dat het voor jou helemaal anders was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')