abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_99317533
FFT dus eigenlijk een beetje jarig *O* Gefeliciteerd *) :*

Steer, ik mag haar nu al! O+

Sun, dat is zooooo funest voor haar! Ik heb het 1x meegemaakt (niet te borstelen meer :'( ) en sindsdien doe ik zeker elastiekjes/staartjes of vlechtjes in naar het strand :D

Tav gefeliciteerd met je promotie! (als je het ook gaat doen) En ik vind de pecunia-vraag niet belangrijk, mijn vraag is: lijkt het je ook erg leuk om te doen?

FFT, let maar even goed op je zusje, dit kan een fase zijn, maar ze kan ook echt doorslaan. Misschien helpt het als je haar uitlegt dat een lichaam in spaarstand gaat als je er weinig energie instopt en dat dat doorgaans de beste manier is om aan te komen. Zie al die te dikke mensen die al jarenlang jojo spelen. Desnoods overdrijf je dat verhaal een beetje O-) En op niet snoepen is op zich natuurlijk niets tegen, als ze ander eten maar in redelijk normale porties binnen krijgt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 11 juli 2011 @ 13:35:00 #152
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_99317725
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Tav gefeliciteerd met je promotie! (als je het ook gaat doen) En ik vind de pecunia-vraag niet belangrijk, mijn vraag is: lijkt het je ook erg leuk om te doen?

Pecunia zijn secundair inderdaad. Als het me niet leuk lijkt begin ik er niet eens aan. Als ik er wel aan begin is het niet meer dan redelijk dat ik er ook extra voor betaald krijg ;)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_99317815
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:35 schreef TAV74 het volgende:

Pecunia zijn secundair inderdaad. Als het me niet leuk lijkt begin ik er niet eens aan. Als ik er wel aan begin is het niet meer dan redelijk dat ik er ook extra voor betaald krijg ;)
Ja, dat dus :Y Maar er zullen er genoeg zijn die er eigenlijk niet zo'n zin in hebben (extra taken, meer verantwoordelijkheden, soms langere uren), maar dan toch ja zeggen omdat het meer verdient. Vandaar dat ik het véél belangrijker vind dat het je ook oprecht leuk lijkt. En als het je dan leuk lijkt dan vind ik ook dat meer taken, meer verantwoordelijkheden en soms langere uren uiteraard ook meer geld oplevert :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 11 juli 2011 @ 13:37:54 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99317826
HA even gebeld voor herhaalreceptje. Wil ie dat ik eerst even een labformulier bij hem ophaal en weer bloed laat prikken.
Nou ja...zo dus maar weer op naar de vampiers. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99318003
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:29 schreef Isabeau het volgende:
FFT dus eigenlijk een beetje jarig *O* Gefeliciteerd *) :*
dankjewel :) ben meer voor mn ouders een beetje jarig :)
quote:
Tav gefeliciteerd met je promotie! (als je het ook gaat doen) En ik vind de pecunia-vraag niet belangrijk, mijn vraag is: lijkt het je ook erg leuk om te doen?
mannen kijken sneller naar geld he ;)
quote:
FFT, let maar even goed op je zusje, dit kan een fase zijn, maar ze kan ook echt doorslaan. Misschien helpt het als je haar uitlegt dat een lichaam in spaarstand gaat als je er weinig energie instopt en dat dat doorgaans de beste manier is om aan te komen. Zie al die te dikke mensen die al jarenlang jojo spelen. Desnoods overdrijf je dat verhaal een beetje O-) En op niet snoepen is op zich natuurlijk niets tegen, als ze ander eten maar in redelijk normale porties binnen krijgt.
gelukkig eet ze wel gewoon brood en aardappels/groenten/vlees enzo maar ik ben een beetje bang dat die site en vriendinnen haar aansporen tot heel veel dingen laten staan enzo. ze kan nml gewoon lekker veel eten en dan bv hoogstens 62 kg wegen maar dat is echt geen ramp vind ik. alleen zij dus ineens wel. dat calorieen tellen maakt het wat obsessief ben ik bang, ik hoop het niet. hoop op de fase :Y
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99318026
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat dus :Y Maar er zullen er genoeg zijn die er eigenlijk niet zo'n zin in hebben (extra taken, meer verantwoordelijkheden, soms langere uren), maar dan toch ja zeggen omdat het meer verdient. Vandaar dat ik het véél belangrijker vind dat het je ook oprecht leuk lijkt. En als het je dan leuk lijkt dan vind ik ook dat meer taken, meer verantwoordelijkheden en soms langere uren uiteraard ook meer geld oplevert :D
ik krijg steeds meer taken maar geen extra geld :P ;( (al sinds feb 2008 (indiensttreding) op hetzelfde salaris)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99318029
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:37 schreef golfer het volgende:
HA even gebeld voor herhaalreceptje. Wil ie dat ik eerst even een labformulier bij hem ophaal en weer bloed laat prikken.
Nou ja...zo dus maar weer op naar de vampiers. :')
http://www.hbo.com/true-blood/index.html

Absoluut leuke serie, én het gaat over vampiers :D
pi_99318060
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:37 schreef golfer het volgende:
HA even gebeld voor herhaalreceptje. Wil ie dat ik eerst even een labformulier bij hem ophaal en weer bloed laat prikken.
Nou ja...zo dus maar weer op naar de vampiers. :')
waarom? zouden je waardes ineens veranderd kunnen zijn?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99318238
wat gaan jullie eten vanavond?

wij dus popeye spaghetti *O* *O*
(en zusje bloemkool met kippenpootje :+)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99319546
gevulde paprika.. en Thijs vlees met gebakken aardappeltjes en sla. :)
  maandag 11 juli 2011 @ 14:33:16 #161
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99319705
Ziekenhuisrestaurant waarschijnlijk. :)
Confidence through competence
pi_99319777
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ziekenhuisrestaurant waarschijnlijk. :)
Zoutloos brood, kapotgekookte groente en een drilpudding toe? :P
  maandag 11 juli 2011 @ 14:35:59 #163
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99319791
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Zoutloos brood, kapotgekookte groente en een drilpudding toe? :P
:'(

* Stereotomy zichzelf op sondevoeding aansluit
Confidence through competence
  maandag 11 juli 2011 @ 14:36:26 #164
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99319806
Nee maar serieus, sinds een week hebben we een nieuw ziekenhuisrestaurant. De oude leek op een verlepte schoolkantine, de nieuwe op een fancy LaPlace achtig iets :P
Confidence through competence
  maandag 11 juli 2011 @ 14:37:59 #165
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99319873
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:


waarom? zouden je waardes ineens veranderd kunnen zijn?
Als het goed is zijn bepaalde waardes wel verander, daar slik ik namelijk die medicijnen (waar ik een herhaalrecept voor wilde hebben) voor. Ik snap wel dat hij die waardes ook even concreet op papier wil zien.
Ben overigens alweer terug uit het afnamelab. Gelukkig niet erg veel wachtende bejaarden voor mij, dit keer. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99319892
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
Nee maar serieus, sinds een week hebben we een nieuw ziekenhuisrestaurant. De oude leek op een verlepte schoolkantine, de nieuwe op een fancy LaPlace achtig iets :P
^O^ handig.. (en gevaarlijk voor de lijn :P althans dat zou het voor mij zijn ;) )
pi_99319906
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:28 schreef Sunnythesun het volgende:
gevulde paprika.. en Thijs vlees met gebakken aardappeltjes en sla. :)
ga jij ook al apart koken? :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99319974
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ga jij ook al apart koken? :D
ehm ja, doe ik regelmatig.. anders kunnen er 2 dingen gebeuren: of ik wordt weer te dik, of Thijs valt om omdat hij niet genoeg binnen heeft gekregen :P
En in dit geval is het wel erg anders wat we eten omdat we dit toevallig allemaal nog hadden liggen ;) normaal is het verschil tussen onze maaltijden veel kleiner hoor :)
pi_99319996
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
Nee maar serieus, sinds een week hebben we een nieuw ziekenhuisrestaurant. De oude leek op een verlepte schoolkantine, de nieuwe op een fancy LaPlace achtig iets :P
ja best mooi in ziekenhuizen, gewoon n compleet restaurant. Alleen vast niet zulk eten voor de patienten... LUMC in Leiden heeft echt heerlijke gebakjes van de banketbakker :9.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99320032
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Als het goed is zijn bepaalde waardes wel verander, daar slik ik namelijk die medicijnen (waar ik een herhaalrecept voor wilde hebben) voor. Ik snap wel dat hij die waardes ook even concreet op papier wil zien.
Ben overigens alweer terug uit het afnamelab. Gelukkig niet erg veel wachtende bejaarden voor mij, dit keer. ;)
mooi, dan kon jij als jongeman gauw door :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99320075
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:40 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

ehm ja, doe ik regelmatig.. anders kunnen er 2 dingen gebeuren: of ik wordt weer te dik, of Thijs valt om omdat hij niet genoeg binnen heeft gekregen :P
En in dit geval is het wel erg anders wat we eten omdat we dit toevallig allemaal nog hadden liggen ;) normaal is het verschil tussen onze maaltijden veel kleiner hoor :)
mevrouw lus, ik lees 'ik wordt' :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99320126
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

mevrouw lus, ik lees 'ik wordt' :P
oh ja, dat doe ik dus altijd fout.. :) das mijn spellinghandicap ;) maar als ik het zeg, dan zeg ik wel wél goed O-) :+
pi_99320340
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:44 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

oh ja, dat doe ik dus altijd fout.. :) das mijn spellinghandicap ;) maar als ik het zeg, dan zeg ik wel wél goed O-) :+
dan zeg ik lekker 'ik wort' :+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99320493
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dan zeg ik lekker 'ik wort' :+
Ik doe het dus ook echt alleen bij het werkwoord worden fout.. heel apart. zal wel een soort compensatie zijn voor het missen van de t bij jouw lusten ;)
  maandag 11 juli 2011 @ 14:54:03 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99320543
Wie heeft er lusten zonder t? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')