abonnement Unibet Coolblue
pi_99282862
Heeft iemand tips voor horrorfilms? Die echt goed zijn dus.
Alvast bedankt!
pi_99282882
People under the stairs.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_99283024
Sint
Hier staat niets.
pi_99283056
The Shining
The Others
The Ring
Evil Dead 1-2-3 :P
pi_99283128
Insidious; eindelijk weer eens een geweldige horrorfilm waar je koude rillingen van over je rug krijgt. *; En dat zonder dat het een goedkope gorebende wordt. :)

Het lijkt qua verhaal wat afgezaagd, maar is het absoluut niet. Geweldig geschoten ook en perfecte geluidsambiance. :)

pi_99283133
chucky
  Moderator zondag 10 juli 2011 @ 16:48:59 #7
138438 crew  Pizzakoppo
pi_99283198
Serieus, Martyrs! Wij hebben een tijd geleden ook een hele zoektocht gehouden naar de beste horrorfilms. Martyrs is echt briljant!
pi_99283373
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 16:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Serieus, Martyrs! Wij hebben een tijd geleden ook een hele zoektocht gehouden naar de beste horrorfilms. Martyrs is echt briljant!
Is een gorefest, geen horror.

Horror is eng, gorefest is ranzig.
pi_99283677
Cube _O_
pi_99283728
Tip: zet een kopje paddothee.

Welke horror je ook kiest... Je zult het de meest intense filmervaring ooit vinden.
pi_99284348
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2011 16:58 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Tip: zet een kopje paddothee.

Welke horror je ook kiest... Je zult het de meest intense filmervaring ooit vinden.
Tip van de week. _O_ _O-

Bedankt mensen! :) Heb ze gedownload.
pi_99286533
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 16:47 schreef TimMer1981 het volgende:
Insidious; eindelijk weer eens een geweldige horrorfilm waar je koude rillingen van over je rug krijgt. *; En dat zonder dat het een goedkope gorebende wordt. :)

Het lijkt qua verhaal wat afgezaagd, maar is het absoluut niet. Geweldig geschoten ook en perfecte geluidsambiance. :)

Laat me alsjeblieft niet lachen zeg, wat was deze film slecht. Ja er zitten schrikmomentje in, welgeteld 1x geschrokken van de man achter het babybed, maar het verhaal alles is zo slecht. Niet kijken dus.

Beter Exorcist 1 kijken, is nog steeds geniaal.
  Moderator zondag 10 juli 2011 @ 18:16:07 #13
138438 crew  Pizzakoppo
pi_99287000
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 16:53 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Is een gorefest, geen horror.

Horror is eng, gorefest is ranzig.
:')
  zondag 10 juli 2011 @ 18:40:04 #14
344056 Smulbaard
Smikkelen en smullen
pi_99287768
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 16:47 schreef TimMer1981 het volgende:
Insidious; eindelijk weer eens een geweldige horrorfilm waar je koude rillingen van over je rug krijgt. *; En dat zonder dat het een goedkope gorebende wordt. :)

Het lijkt qua verhaal wat afgezaagd, maar is het absoluut niet. Geweldig geschoten ook en perfecte geluidsambiance. :)

Het kan een suffe tip lijken omdat die film nog zo nieuw is en het dus wel de hype zal zijn maar ik kan bevestigen dat ik in tijden niet zo op het puntje van mijn stoel heb gezeten. ^O^
Echt briljante suspense met camerawerk waardoor het echt lijkt alsof je met de karakters meeloopt.
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:02 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Laat me alsjeblieft niet lachen zeg, wat was deze film slecht. Ja er zitten schrikmomentje in, welgeteld 1x geschrokken van de man achter het babybed, maar het verhaal alles is zo slecht. Niet kijken dus.

Beter Exorcist 1 kijken, is nog steeds geniaal.
Ohja, de meningen zijn zeer verdeeld. :P
warning: spikes ahead!!
  zondag 10 juli 2011 @ 19:29:40 #15
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_99289367
Paranormal Activity
Hellraiser (meer voor de cult)
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
pi_99289456
(The) descent 1 of 2
The ring
Grudge (japanse versie)
pi_99294030
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 19:29 schreef MixedEmotions het volgende:
Paranormal Activity
Hellraiser (meer voor de cult)
Mja hellraiser is niet zo mooi met de tijd meegegaan imo... Vorige week nog gehuurd, in het kader van jeugdsentiment... Maar het is wel een erg zwakke film imo en zeker niet erg angstaanjagend.

The Abandoned (2006) schijnt enge hororfilm te zijn... weet het niet, moet nog kijken (durf nog niet hehe)
pi_99295452
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 16:40 schreef raptorix het volgende:
People under the stairs.
  Moderator zondag 10 juli 2011 @ 21:32:39 #19
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_99295476
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 19:29 schreef MixedEmotions het volgende:
Paranormal Activity
Hellraiser (meer voor de cult)
Hellraiser is zeker cult.

quote:
You've enjoyed the bitch, didn't you?

Y-y-yes.

GOOD, so did I.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_99318804
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:02 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Laat me alsjeblieft niet lachen zeg, wat was deze film slecht. Ja er zitten schrikmomentje in, welgeteld 1x geschrokken van de man achter het babybed, maar het verhaal alles is zo slecht. Niet kijken dus.

Beter Exorcist 1 kijken, is nog steeds geniaal.
Goede horrorfilms draaien wat mij betreft niet om schrikmomentjes, maar een algehele sfeer. En het verhaal is absoluut niet slecht, veel van deze dingen gebeuren in het echt ook. Of je erin gelooft is een tweede.

quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:16 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

:')
Werkelijk? Is dat echt de beste respons die je erop kunt geven? :')

Zelfs horror-regisseurs zeggen dit, dus zo'n onzin is het niet. Het zijn twee compleet verschillende takken van sport: bij de één kruipt er twee uur lang een koude rilling over je rug, bij de ander wordt je continu platgegooid met ingewanden en andere lichaamsdelen die op zoveel mogelijk ranzige manieren verwijderd worden.

Het moge duidelijk zijn welke mijn voorkeur geniet.
pi_99373864
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:07 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Goede horrorfilms draaien wat mij betreft niet om schrikmomentjes, maar een algehele sfeer. En het verhaal is absoluut niet slecht, veel van deze dingen gebeuren in het echt ook. Of je erin gelooft is een tweede.

[..]

Werkelijk? Is dat echt de beste respons die je erop kunt geven? :')

Zelfs horror-regisseurs zeggen dit, dus zo'n onzin is het niet. Het zijn twee compleet verschillende takken van sport: bij de één kruipt er twee uur lang een koude rilling over je rug, bij de ander wordt je continu platgegooid met ingewanden en andere lichaamsdelen die op zoveel mogelijk ranzige manieren verwijderd worden.

Het moge duidelijk zijn welke mijn voorkeur geniet.
Jup ^O^
Ik vind dat een horrorfilm eng hoort te zijn niet alleen ranzig, helaas zijn veel horrorfilms alleen maar ranzig :Z

Een horrorfilm noem ik pas goed als ik er een nacht(of meerdere) niet van kan slapen. Het gaat meer om het psychische proces, waarin je gekke dingen gaat denken en dus constant weer achterom kijkt of niemand achter je staat. Al dat uitspattende bloed en uit geripte ingewanden ben ik na de film al vergeten.
wil je erover praten...?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:52:47 #22
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_99374994
IT:


Opzich wel een film waar nog wat humor inzit :P :

pi_99375170
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:21 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:

[..]

Jup ^O^
Ik vind dat een horrorfilm eng hoort te zijn niet alleen ranzig, helaas zijn veel horrorfilms alleen maar ranzig :Z

Een horrorfilm noem ik pas goed als ik er een nacht(of meerdere) niet van kan slapen. Het gaat meer om het psychische proces, waarin je gekke dingen gaat denken en dus constant weer achterom kijkt of niemand achter je staat. Al dat uitspattende bloed en uit geripte ingewanden ben ik na de film al vergeten.
Amen O+
  Moderator dinsdag 12 juli 2011 @ 18:09:23 #24
138438 crew  Pizzakoppo
pi_99375678
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:07 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Goede horrorfilms draaien wat mij betreft niet om schrikmomentjes, maar een algehele sfeer. En het verhaal is absoluut niet slecht, veel van deze dingen gebeuren in het echt ook. Of je erin gelooft is een tweede.

[..]

Werkelijk? Is dat echt de beste respons die je erop kunt geven? :')

Zelfs horror-regisseurs zeggen dit, dus zo'n onzin is het niet. Het zijn twee compleet verschillende takken van sport: bij de één kruipt er twee uur lang een koude rilling over je rug, bij de ander wordt je continu platgegooid met ingewanden en andere lichaamsdelen die op zoveel mogelijk ranzige manieren verwijderd worden.

Het moge duidelijk zijn welke mijn voorkeur geniet.
Argumentum ad verecundiam, het is jammer dat je Martyrs niet hebt gezien en op deze manier je gelijk probeert te halen. Martyrs is veel meer dan een gore film, de twist is geweldig en inderdaad, er zitten een paar rauwe momenten maar ik ben geen 13 jarig pubermeisje.
pi_99375979
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:09 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Argumentum ad verecundiam, het is jammer dat je Martyrs niet hebt gezien en op deze manier je gelijk probeert te halen. Martyrs is veel meer dan een gore film, de twist is geweldig en inderdaad, er zitten een paar rauwe momenten maar ik ben geen 13 jarig pubermeisje.
Je mag ook gewoon drogreden zeggen hoor, ik ben niet onder de indruk van je corpsballetjesgedrag. :)

Die Martyrs heb ik een kwartier van gezien (maatje van me zat hem te kijken, viel er halverwege in) en ik wist genoeg. Ik ben een enorme filmliefhebber, maar wel van kwalitatieve films en deze film is simpelweg mijn tijd niet waard.

En geen liefhebber van goremovies heeft niets te maken met 13-jarige pubermeisjes, zielig macho'tje. Ik heb in het echte leven al veel meer gezien dan mij lief is, daar kan geen horrorfilm tegenop. Maar ik kijk films omdat ik ze wil zien, niet om tof tegen mijn vriendjes te doen dat ik bleef kijken terwijl iemands tong met een stanleymes werd uitgesneden (Eden Lake).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')