abonnement Unibet Coolblue
pi_99273036
Introfilmpje:

Link:
http://googleblog.blogspo(...)oject-real-life.html

Een nieuwe facebook dus. Spannend :s).

En een directe link: https://plus.google.com/

Vorige topics: Topicreeks: Google+
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_99273093
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 12:50 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

heel leuk ja, maar daarom zeg ik... vind het een google verzamel pagina.. niet echt een social network..


twitter, Facebook, foursquare.... twitter maakt het eigenlijk ook al overbodig..

en met Facebook kan je ook al inchecken.


Beetje onzin dus, om zoiets te beginnen.
Google gaat gewoon de concurrentie aan. Dit kan enkel een snellere ontwikkeling van Google + en FB teweeg brengen. Onzin om zoiets te beginnen zou ik het zeker niet noemen.
pi_99273105
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 12:46 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

ehmm...

Ik wil niet veel zeiken, maar een mening is wat IK er van vind.
Omdat jij een andere mening heb maakt mijn mening niet opeens slecht..
Ik heb trouwens al een tijdje een G+ account.
Daarbij ga ik toch ook niet klagen dat jij facebook niet fijn vind, omdat het JOUW mening is?

Een mening is iets wat je zou moeten accepteren (in real life), en niet moeten proberen te veranderen omdat jouw mening anders is.


Ik vind G+ niet fijn simpelweg omdat het als een uitbreiding van gmail voelt, chatten: kon met gmail en gtalk ook al, fotos sharen had je picasa voor.
Verder vind ik het ook kwa layout gewoon een nieuwe google pagina vinden en totaal niet iets "nieuws".
Zoals ik zeg, meer een uitbreiding van gmail.

En dat is mijn MENING.

[..]

Lees boven, ik vind google+ meer een gmail uitbreiding... beetje een verzamelplaats van alle google diensten die er nu al zijn.

Je hebt het meer over 'je mening' dan over G+ nu.
Ik zeg niet dat jij je mening niet mag hebben, maar ik ben wel van de gedachte dat als jij hier je mening spuit, je ook moet kunnen vertellen waarom je iets zo vind.
En ik ben het daar niet mee eens, dan mag ik dat ook zeggen.

En ik heb tegen jou nog geen FB afgekraakt.
Na het lezen ben ik van mening dat ik het niet eens ben met jou mening, slechte punten die je aan kaart en of verkeerd begrijpt.

Ik probeer je helemaal niet van mening te doen veranderen, dat maak jij er zelf van, als iemand het niet met je eens is en die gaat daar op in, dan wil dat niet meteen zeggen dat hij bezig is met jou mening van te veranderen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_99273165
Ik ben nog niet overtuigd, wellicht komt het nog.
-
  zondag 10 juli 2011 @ 13:27:29 #5
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_99274331
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 12:56 schreef Ritmo het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd, wellicht komt het nog.
Ik ook nog niet, maar zie wel mogelijkheden. Zeker als het straks helemaal open gaat en Google-apps kunnen worden gebruikt. (en misschien een aantal functies die in Wave zaten..)
  zondag 10 juli 2011 @ 14:08:02 #6
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_99276079
Zolang de normale gebruiker nog niet gewoon kan registeren blijft Google+ oninteressant voor de meeste mensen, alleen de tweakers en andere nerdjes kunnen nu wel klaarkomen tijdens de circlejerk over een type Facebook dat niet eigendom is van Facebook. Omdat de normale gebruikers al een Facebook-account hebben waar ze tevreden mee zijn zal er weinig reden zijn om over te stappen op Google+, dus tenzij Google eindelijk eens een keer een sociaal aspect goed doet zal dit weer een nieuwe Waves/Buzz/Orkut worden.
Leuk, 90% mannen en 10% vrouwen op niet-Facebook :)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 10 juli 2011 @ 14:48:48 #7
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_99277872
Het ís ook een uitbreiding van Google, het is niet een totaal nieuw iets. Ze willen bestaande diensten zoals Google Blogs en Picasa weghalen en daar dus Google+ van maken. + zegt al genoeg, het is een extra iets, niet een compleet nieuw ding. Daarom heeft Google er ook weinig publiciteit om gemaakt (ja, dat is uiteindelijk wel gekomen door de gebruikers, maar goed) omdat het niet een heel groot ding eigenlijk was.

En ja, ik vind de concurrentie heel fijn. Hyves is dankzij Facebook ook veel meer dingen gaan veranderen (gejat van FB, dat wel maar toch) en Facebook verandert nu ook veel dingen dankzij Google+.
pi_99278570
De veranderingen die FB nu maakt zoals die videochat en groepschat zijn toch nog van een minder niveau dan de hangouts bij G+.
  zondag 10 juli 2011 @ 15:06:01 #9
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_99278655
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 15:04 schreef Steffurt het volgende:
De veranderingen die FB nu maakt zoals die videochat en groepschat zijn toch nog van een minder niveau dan de hangouts bij G+.
Ik heb de FB videochat nog niet geprobeerd maar wat ik bedoelde was dat zonder G+ had FB geen videochat zo snel opgestart. Er waren vast wel gesprekken met Skype maar zo vlot na Google+ is wel opmerkelijk.
  zondag 10 juli 2011 @ 15:57:04 #10
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_99281237
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 15:06 schreef Slickk het volgende:

[..]

Ik heb de FB videochat nog niet geprobeerd maar wat ik bedoelde was dat zonder G+ had FB geen videochat zo snel opgestart. Er waren vast wel gesprekken met Skype maar zo vlot na Google+ is wel opmerkelijk.
Denk dat FB ook heel hard centjes naar Skype gepompt heeft.. beetje jammer wel dat skype meteen verpest word.. hoe lang zijn ze nu al van microsoft?
Meteen lopen ze er mee rond alsof het een goedkope hoer is en FB is de eerste die haar in hoge snelheid neemt.
pi_99296726
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 14:48 schreef Slickk het volgende:

En ja, ik vind de concurrentie heel fijn. Hyves is dankzij Facebook ook veel meer dingen gaan veranderen (gejat van FB, dat wel maar toch) en Facebook verandert nu ook veel dingen dankzij Google+.
Daarom heb ik ook niets tegen de iPad.
Veel mensen klagen over het ding, altijd het zelfde gezeik, apple dit dat.

Maar ik bekijk het zo, het voor sommigen jammer dat apple het doet, maar als niemand het doet zal het uit blijven.
Juist door de iPad van apple zijn ook andere bedrijven aan de slag gegaan met het tablet idee, en zorgt de concurrentiestrijd voor vooruitgang.
Ze stuwen elkaar voort.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_99296756
te veel lezen.
  zondag 10 juli 2011 @ 22:20:15 #13
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_99297922
Hyves jat gewoon alles bij elkaar omdat ze zelf niet meer innovatief zijn en de casual groep nu makkelijk overstapt op Facebook. Hun WieWatWaar-upgrade wat eigenlijk gewoon een keiharde Twitter-ripoff is en reacties respecteren zijn gewoon allemaal lamme overlevingspogingen die toch wel falen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_99303679
Ik ben verslaafd aan hangouts.
  maandag 11 juli 2011 @ 00:17:47 #15
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_99304103
Weet iemand wanneer ik die uitnodiging krijg? :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_99304457
Heb je er nog geen? Doe anders je mail in een DM, hij zou meteen aan moeten komen hoor.
pi_99305151
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 00:08 schreef picodealion het volgende:
Ik ben verslaafd aan hangouts.
Age of Empires II multiplayen met een hangout op de achtergrond voor audio tijdens het spel! _O_.

Zo heerlijk dat je jezelf na een connectieprobleem weer kan toevoegen in dezelfde hangout.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2011 00:43:56 ]
pi_99306234
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 00:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Age of Empires II multiplayen met een hangout op de achtergrond voor audio tijdens het spel! _O_.

Zo heerlijk dat je jezelf na een connectieprobleem weer kan toevoegen in dezelfde hangout.
Oh dat is handig inderdaad, zag het al een paar keer gebeuren maar ik dacht dat ze gewoon snel/lucky waren.
pi_99308285
Ik vind het wel een leuke aanvulling op al het andere social media-geweld en het werkt perfect met Android, het is alleen nog erg rustig... :D
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_99311165
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 02:31 schreef minthy het volgende:
Ik vind het wel een leuke aanvulling op al het andere social media-geweld en het werkt perfect met Android, het is alleen nog erg rustig... :D
Idd, super rustig :Y
Clientenbond over zorgverzekeringen vergelijken. Alle info over zorgverzekeringen, zoals over de menzis zorgverzekering 2016
  maandag 11 juli 2011 @ 09:49:22 #21
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_99311220
Ik verbaas me momenteel hoe weinig Nederlanders weten wat het is.
Ex klas genoten van mij zelfs die serieus boven op media zouden moeten zitten voor hun werk.
Bij nader inzien ben ik een van de 3 die zelf naam maken niet te veel moeiten vond en bij de AH werkt.. maar dan nog~
  maandag 11 juli 2011 @ 09:53:30 #22
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_99311306
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 02:31 schreef minthy het volgende:
Ik vind het wel een leuke aanvulling op al het andere social media-geweld en het werkt perfect met Android, het is alleen nog erg rustig... :D
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel mensen je volgt :). Ik heb genoeg activiteit in de streams.
  maandag 11 juli 2011 @ 10:04:29 #23
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
  maandag 11 juli 2011 @ 10:45:29 #24
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_99312403
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2011 10:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
fail.
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_99313868
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2011 10:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
^O^
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')