Daarom worden er ook acties gehouden in de 3 grote steden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Connexxion is een slechte verliezer, evenals Arriva toen dat bedrijf Groningen en Drenthe kwijtraakte.
Het gaat die bedrijven niet om het beter bedienen van de reizigers, maar om het behartigen van hun aandeelhouders...
Zelf wil ik RET ook weg hebben, want dat bedrijf gedraagt zich ook hufterig tegenover personeel en reizigers. Dit met medewerking van Stadsregio Rotterdam, die ook al bizar weinig betekent voor de mobiliteit...quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:33 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Daarom worden er ook acties gehouden in de 3 grote steden.
Om dit soort gezeik te voorkomen.
RET vertrekt voorlopig niet. Ze hebben net met Kubus een overeenkomst gesloten om het vervoer in de stadsregio vanaf 2012 gezamenlijk uit te gaan voeren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zelf wil ik RET ook weg hebben, want dat bedrijf gedraagt zich ook hufterig tegenover personeel en reizigers. Dit met medewerking van Stadsregio Rotterdam, die ook al bizar weinig betekent voor de mobiliteit...
Peters heeft eerst het GVU naar de donder geholpen en doet dit nu weer in Rotterdam.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zelf wil ik RET ook weg hebben, want dat bedrijf gedraagt zich ook hufterig tegenover personeel en reizigers. Dit met medewerking van Stadsregio Rotterdam, die ook al bizar weinig betekent voor de mobiliteit...
En wie heeft de overhand in deze samenzwering?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
RET vertrekt voorlopig niet. Ze hebben net met Kubus een overeenkomst gesloten om het vervoer in de stadsregio vanaf 2012 gezamenlijk uit te gaan voeren.
Hopelijk pleegt Rob van Holten een coup door alle personeelsleden over te laten lopen naar Qbuzz.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
RET vertrekt voorlopig niet. Ze hebben net met Kubus een overeenkomst gesloten om het vervoer in de stadsregio vanaf 2012 gezamenlijk uit te gaan voeren.
RET, maar het wordt gepresenteerd als een gezamenlijk iets. Ze hopen zo de boel binnen te slepen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:53 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En wie heeft de overhand in deze samenzwering?
Pedro Peters natuurlijk...quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:53 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En wie heeft de overhand in deze samenzwering?
Eerst maar eens afwachten wat het wordt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:57 schreef Pallas-Athene het volgende:
Pedro heeft eerst hier in Utrecht de boel weten te vernaggelen.
Een vos verliest wel zijn haren, niet zijn streken.
Ik hoop een verbetering voor jullie daar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten wat het wordt.
Niet afwachten, Pedro meteen uitschakelen. Die man is een gevaar voor de reiziger. Iemand moet hem stoppen voordat hij weer toeslaat...quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten wat het wordt.
ik zit in Groningen, dus ik heb er geen last vanquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:01 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik hoop een verbetering voor jullie daar.
Hij laat een spoor van verwoesting achter zich.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet afwachten, Pedro meteen uitschakelen. Die man is een gevaar voor de reiziger. Iemand moet hem stoppen voordat hij weer toeslaat...
Dat wist ik niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zit in Groningen, dus ik heb er geen last van
En wie verzorgd daar het vervoer?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:31 schreef o.us het volgende:
Ik woon zelf in Carnisselande, Barendrecht (Rotterdamse voorstad) wat dus . Dit stadsdeel wordt bediend door drie verschillende buslijnen (181, 182 en 183) naar Zuidplein, station Barendrecht en de Kralingse Zoom, allemaal via de IKEA Barendrecht. Tijdens de spits zitten al die buslijnen vol, om de kwartier is er een bus want binnen Carnisselande rijden ze voor 90% dezelfde route. Ik zat dus in de bus vandaag en er werd omgeroepen dat er vanaf de nieuwe dienstregeling 181 en 183 zal verdwijnen en lijn 182 zal blijven een zeer gewijzigde route met als eindhalte Kralingse Zoom via station Barendrecht. Maar de tram 25 zal dan nog frequenter rijden maar ik heb een bushalte pal naast mijn straat en de dichtsbijzijnde tramhalte is 7 minuten lopen.
Meh. Daar gaat mijn comfort .
Qbuzz verzorgt het busvervoer en de tram overduidelijk de RET. Maar dat maakt zo toch niets uit door RET Buzz.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:34 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En wie verzorgd daar het vervoer?
Welk bedrijf?
Vrijwel alles rijdt en het rijdt behoorlijk op tijd. Meer kan ik er niet over vertellen, omdat ik niet meer met de bus reis in Groningenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:07 schreef Pallas-Athene het volgende:
Dat wist ik niet.
Dus kan je vast wat positiefs vertellen over Qbuzz?
Dat is hier in Utrecht ook nog zo, de tram verzorgd Conexxion.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Qbuzz verzorgt het busvervoer en de tram overduidelijk de RET. Maar dat maakt zo toch niets uit door RET Buzz.
Ok, dus positief tot zover je er mee te maken hebt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vrijwel alles rijdt en het rijdt behoorlijk op tijd. Meer kan ik er niet over vertellen, omdat ik niet meer met de bus reis in Groningen
Qbuzz is een betrouwbare busmaatschappij in tegenstelling tot de bussen van de RET.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vrijwel alles rijdt en het rijdt behoorlijk op tijd. Meer kan ik er niet over vertellen, omdat ik niet meer met de bus reis in Groningen
Eén bedrijf betekent niet altijd één en hetzelfde beleid. Zeker als het om dochterbedrijven gaat .quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:40 schreef Pallas-Athene het volgende:
Mooiste is de zogenaamde "winkelkaartjes".
Die van de GVU zijn niet geldig bij Connexxion en andersom.
Terwijl het een bedrijf is.
En per regio zijn er ook nog weer verschillende kaartjes bijvoorbeeld.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Eén bedrijf betekent niet altijd één en hetzelfde beleid. Zeker als het om dochterbedrijven gaat .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |