quote:De Qbuzz en de straat zaten daardoor onder de verf, ook de bestuurster en het kind zaten onder de verf.
http://www.112groningen.n(...)buzz-tegen-auto.html
Dat is het handelsmerk van een 112[hieruwregio] sitequote:
Het is om die reden dat ik al vaker een link naar hun berichten plaatste op het tenenkrommende foutenforum.quote:
. Connexxion en Arriva zijn in mijn visie nog groter dan RET en Qbuzz bij elkaar dus ik vind het een non-argument.quote:
Betekent dat Connexxion of Arriva het busvervoer naar zijn eigen hand kan zetten.quote:
Ben slechts reiziger, heb geen rijbewijs-D.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:36 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Gelukkig betreft het jou niet.
True, dus ik vraag me af waarop ze het besluit gebaseerd hebben. Misschien een te grote positie in de regio Rotterdam-Rijnmond, maar hé, wilde de aanbestedende partij niet één vervoerder in een groot gebied.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:51 schreef o.us het volgende:
[..]
. Connexxion en Arriva zijn in mijn visie nog groter dan RET en Qbuzz bij elkaar dus ik vind het een non-argument.
Maar STEL dat de consessie openbaar aan wordt geboden en Qbuzz wint die, kunnen ze de stadsdienst dan niet onderhands aan de RET geven en de streeklijnen zelf gaan bedienen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
True, dus ik vraag me af waarop ze het besluit gebaseerd hebben. Misschien een te grote positie in de regio Rotterdam-Rijnmond, maar hé, wilde de aanbestedende partij niet één vervoerder in een groot gebied.
Dat zou kunnen, mits het bestek dat toelaat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:48 schreef springer1980 het volgende:
[..]
Maar STEL dat de consessie openbaar aan wordt geboden en Qbuzz wint die, kunnen ze de stadsdienst dan niet onderhands aan de RET geven en de streeklijnen zelf gaan bedienen?
Lang leve de aanbesteding, lang leve Europa.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, mits het bestek dat toelaat.
Dan is dat een mooi idee om mijn bedrijfssoftware mee te schepen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:28 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Lang leve de aanbesteding, lang leve Europa.
Wie weet kan Qbuzz en Ret wel meedingen naar het stadsvervoer in het griekse athene.
Mogen ze in Fryslân ook doen. Dat leverde destijds echt wel meer reizigers opquote:Eurokaartje terug in Alkmaarse bus
ALKMAAR - Met ingang van zaterdag 29 oktober is het Eurokaartje weer terug. Op deze dag nemen de raadsleden Ina Godrie (OPA) en Feiko van der Veen (GroenLinks) symbolisch het eerste Eurokaartje in ontvangst. Zij doen dit samen met André de Jong, manager vervoersgebied van Connexxion. De partijen GroenLinks en OPA zijn initiatiefnemers geweest van de herinvoering van het kaartje.
Het Eurokaartje van ¤ 1 voor een enkele rit is op alle dagen geldig na 9.00 uur. Deze gaat gelden voor alle stadslijnen binnen Alkmaar. Het Eurokaartje is niet alleen voordelig, maar schept ook duidelijkheid over het tarief. Bovendien geeft het (betalings)gemak. Het gunstige tarief moet ook automobilisten verleiden om binnen Alkmaar vaker de bus te pakken. Zo is het voor bezoekers van de binnenstad een duurzame, voordelige en praktische oplossing. Het Eurokaartje is niet op te laden op de OV-chipkaart.
Wethouder Jan Nagengast (Duurzaamheid & Bereikbaarheid): ‘Gemeente Alkmaar wil het gebruik van openbaar vervoer stimuleren. Een duurzaam alternatief voor het reizen met de fiets is namelijk het busvervoer. Het Eurokaartje kan hierbij helpen.’
Coalitieakkoord
In het coalitieakkoord 2011-2014 ‘Een nieuwe lente, een nieuw geluid’ staat aangegeven dat het Eurokaartje voor de bus terug moet komen. Voorloper van het Eurokaartje was het vrijreizen op de zaterdag. Dit voldeed echter niet aan de criteria en uitgangspunten zoals die vooraf waren vastgesteld. Na instemming van de gemeenteraad in juni met het Eurokaartje, kan het nu ingevoerd worden.
Bron: Dichtbij.
Ze willen de reizigers toch aan die OV chipkaart hebben?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:49 schreef NoBody122 het volgende:
Mogen ze in Fryslân ook doen. Dat leverde destijds echt wel meer reizigers op
Lijkt me niet, de chauffeurs zijn overgenomen, dus....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:07 schreef welkominspace het volgende:
ligt het nou aan mij of is qbuzz in groningen veel vaker betrokken bij aanrijdingen dan arriva?
die jongens van arriva reden altijd prachtig door de stad en zelfs de kleinste hoekjes namen ze moeiteloos met die harmonicabussen,qbuzz lees ik vaker wat over en ook zie ik wel dat ze wat asocialer rijden.
klopt dit?
ik dacht dat lang niet alle chauffeurs zijn meegegaan, een deel kreeg een andere functie geloof ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:26 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Lijkt me niet, de chauffeurs zijn overgenomen, dus....
Zelfde personen dan toch.
Dat daar überhaupt nog bedrijven willen rijden, met dat volk daar..quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:57 schreef o.us het volgende:
Is er bekend wie zich heeft ingeschreven voor de Rotterdamse consessie? Aangezien RETbuzz niet doorgaat hoop ik maar dat Connexxion, RET of Qbuzz het wordt. Arriva en Veolia zou echt fucked up zijn met hun gare materieel en uitstraling .
Ik heb een half brood op de stalling laten liggen. Mag jij wel hebbenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:50 schreef Gnittoo het volgende:
net ff m'n rooster voor 2012 ingevuld
Erg he om mij te vervoeren .quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:41 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat daar überhaupt nog bedrijven willen rijden, met dat volk daar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |