Jongens, jongens, wat een ongerustheid over m'n nederige persoontje...Ik was gewoon een half uur later bij Gripper dan de rest, na een lichte omweg door Houten en nog wat plekken waar ik niet wilde zijn. Oksel overdrijft altijd zo! De BBQ was verder top, Gripper is heel goed bezig met Tandori kip, en ik vind dat zijn spekballen een apparte eervolle vermelding verdienen.
Ik had helemaal geen benen, moest een keer de groep lossen, en na de Amerongse berg bleef mijn voorrem steken, dus ik remde voor niet meer goed, ging zowat op m'n plaat bij het afdalen omdat ik met achter moest remmen (slipte flink weg een paar keer) dus ik was alvast terug gegaan inderdaad, had geen trek meer in iets wat op afdalen leek.
Maar bij Wijk bij Duurstede zag ik het Merwedekanaal aan voor de Lek, en ging die dus ongeveer volgen. waardoor ik niet meer op koers lag. Als je op de kaart kijkt, is dat niet eens zo raar. En daarbij, twee weken geleden is een familievriend uit Rusland tijdens vakantie opeens in een soort coma geschoten, en inmiddels is z'n vrouw de begrafenis aan het regelen, pancreaskanker die zover gevorderd was, dat ze alleen pijnbestrijding konden geven. Dat hoorde ik woensdag, en zaterdag was de eerste dag dat ik tijd had om het tot me door te laten dringen, dus ik kon me ook gewoon niet concentreren op het fietsen. Vandaar ook dat ik iets had van, gaan julie nog maar even raggen heuvelop nog even, ik vind het wel.
Gisteren de maar eens goed afgesopt, en de remmenhandels fink met olie gespoten, hoop dat dat werkt anders moeten ze maar eens uit elkaar. Gaan we dat ook eens leren.
ESF fan. Vader van een baletdanser. Recreatief wielrenner(ongeschoren), enthousiast vakantiefietser. ABBA en Slayer op dezelfde dag, waarom niet? Dropkick Murphy's. Dichter en Bluesmens.