abonnement Unibet Coolblue
pi_99134149
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, dat hele fotobewerken lukt me niet vandaag. Kan me niet concentreren. Ik ga in bed kooktijdschriften lezen......over 2 weken komt DE eten en dan moet er wel wat lekkers op tafel staan :9
Wat een drama!
Och Pee, doe es lekker wat je leuk vindt! :*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99134276
LieLie! bedankt voor de mail! *O*

De Old amsterdam uit ons overlevingspakketje van vrienden begint op te raken :P
Dan hier maar de kazen testen :9 *)
Ja doei.
pi_99134365
Ha! Pee!
Je hoeft alleen maar jouw brood te bakken, dat is al geweldig!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:21:54 #29
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99134473
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
LieLie! bedankt voor de mail! *O*

De Old amsterdam uit ons overlevingspakketje van vrienden begint op te raken :P
Dan hier maar de kazen testen :9 *)
Old Amsterdam is nare fabriekskaas, laat je niks wijsmaken.

In Engeland hebben ze veel authentiekere kazen hoor, en minstens zo lekker. :9
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99134542
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:19 schreef krakkemieke het volgende:
Ha! Pee!
Je hoeft alleen maar jouw brood te bakken, dat is al geweldig!
:D Gaat hem niet worden :N Ik heb wel een ander lekker brood in gedachten, maar dat hou ik nog geheim O-) .... moet wel een beetje een verrassing blijven he 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99134575
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Old Amsterdam is nare fabriekskaas, laat je niks wijsmaken.

In Engeland hebben ze veel authentiekere kazen hoor, en minstens zo lekker. :9
Jamaar..... Ik vind dat soort ouwe kaas de moeite waard, als ik het kan betalen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99134587
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oeh, de Meesterproef! :o

Lees-ze Pee.
Ja joh :o Nou ja, de coq-au-vin met witte wijn van de vorige keer is grandioos door de proef heen gekomen. Met als briljante suggestie van Mr. DE om de overgebleven stukken kip toch vooral op brood te doen :9~
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99134594
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:44 schreef AnneX het volgende:
Nog een kleine week. Mijn studenten zijn al wel vrij!
Gaan jullie nog op vakantie, AnneX? Of is je idyllische woonstek elke dag vakantie?

Heel voorzichtig heb ik Portugal laten vallen ; alleen heeft mn. AnneX nu iets anders aan zijn hoofd.
Voorlopig is het hier een leuk vakantiedorp met volgende week de streekdisco voor de
deur die zij aan het opbouwen zijn.

Wij zijn voorzichtig aan het koekeloeren naar woonboerderijtjes en ik denk (nu) dat ik dan nooit meer op vakantie hoef. (Maar in de winter denk ik er vast anders overOh tof toch.
Vriendinnetje woont in Den Ham en heeft een verblijf hier in de regio om vrienden en
familie te spreken.
Haar man was tijdelijk gedetacheerd in M'tricht. _O-
Quoten volgens AnneZZ :D

Ik heb nog een smeuiig voorval van vanmiddag :@
pi_99134618
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Quoten volgens AnneZZ :D

Ik heb nog een smeuiig voorval van vanmiddag :@
Hoe smeuiig? :P Smeuiig genoeg om nog even te blijven plakken? :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99134683
Mijn excollega uit Utreg, leuke man, we delen onze liefde voor den kat vertelde me afgelopen vrijdag dat ie (na afscheid te moeten nemen van 'Sloerie' zijn kat toen ie in Groningen woonde maar nooit thuis was, dus een ander goed tehuis voor haar gezocht) a.s. donderdag (morgen dus) een nieuw katje op gaat halen.
pi_99134694
Ja blijf maar plakken ik vertel verder >:O
pi_99134695
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D Gaat hem niet worden :N Ik heb wel een ander lekker brood in gedachten, maar dat hou ik nog geheim O-) .... moet wel een beetje een verrassing blijven he 8-)
Whatever, ik ben toch niet uitgenodigd...... _O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99134780
Door golfers akties op internet zodat ie nog wel een gratis producten krijgt hadden we dat tentje van het poezenvoer nog staan. Ongebruikt want onze Xena kijkt er niet eens naar om.
Ik dacht dat is leuk voor P. zijn nieuwe maatje.

Ik dat popup tentje in elkaar gevouwen en kreeg hem boven verwachting weer netjes mét kussentje in het wel erg kleine zakje.
pi_99134815
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Old Amsterdam is nare fabriekskaas, laat je niks wijsmaken.

In Engeland hebben ze veel authentiekere kazen hoor, en minstens zo lekker. :9
waarom denk je dat er een :9 achter mijn laatste zin stond? Koop zelf nooit Old Amsterdam :+ maargoed nu hadden we het gehad en eet liever deze zelf op dan de vier zakjes stroopwafels :') :P
Ja doei.
pi_99134845
Wij vanmiddag na de tandarts langs een postagentschap om dat zakje met inhoud op te sturen...
vraagt die mevrouw, ow wat leuk is dat zo'n popup tentje? Gaat dat makkelijk uit en in dat hele kleine zakje? Mag ik eens kijken?
pi_99134937
Dus ik haal dat tentje uit het zakje (zij pakt ondertussen pakketpostenvelop voor verzending) en is verbaasd en meteen fan van de constructie.

Maarrrrrrrrrr toen kregen we het ding niet meer in elkaar :o :o laat staan in het zakje 8)7 8)7 :(
4 collega's van haar en ik om beurten proberen, my god ik werd eigenlijk wat zenuwachtig ervan en ook een beetje boos op mezelf (en op haar) dat ik me had laten verleiden dat kreng uit het zakkie te laten halen |:( |:(
pi_99135011
Puntje bij Paaltje : het tentje kregen we nooit meer in het kleine zakje en na ong. 20 minuten (g wist al niet waar ik bleef die zat buiten in de auto te wachten) hebben we de grootste envelop gepakt en hem daar maar in gekregen.
Hopelijk vind P het zo ook nog leuk en popt ie ook nog up -O-
Wat een gekloot ;(
pi_99135036
Envelop kreeg ik trouwens gratis omdat die mevr. v/h postagentschap heel veel spijt had dat ze het had gevraagd :')
pi_99135093
LOL Bluezz!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99135148
*ziet het voor zich*

:D :@
Ja doei.
pi_99135159
Ja het is wel leuk en niet leuk.
Ik wacht eerst de (mail) reaktie van P af die er ongetwijfeld gaat komen, en dan vraag ik voorzichtig of het ding het nog doet en dan misschien het verhaal erachter ):O
pi_99135207
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Ja het is wel leuk en niet leuk.
Ik wacht eerst de (mail) reaktie van P af die er ongetwijfeld gaat komen, en dan vraag ik voorzichtig of het ding het nog doet en dan misschien het verhaal erachter ):O
:D _O- Nou, ik vind het wel leuk :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99135220
Nu ga ik echt hoor :W
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99135222
Kosten 6.75, hoofdpijn & zenuwen :D
pi_99135338
Doeg Pee :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')