abonnement Unibet Coolblue
pi_99101389
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:

Lekker boeiend, we hebben nog heel veel liggen wat éérst gekeken gaat worden :P Dexter hebben we ook nog niet af bijvoorbeeld..
Wij lopen ook achter; we gaan pas een serie kijken als iedereen hier jubelt O-)
Dexter nu seizoen 5 bezig. En daarna zien we nog wel. Die scandinavische series lijken me ook wel wat, maar dan moeten we ze zoeken met Engelse ondertiteling.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 6 juli 2011 @ 09:56:28 #77
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_99101559
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 09:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wij lopen ook achter; we gaan pas een serie kijken als iedereen hier jubelt O-)
Dexter nu seizoen 5 bezig. En daarna zien we nog wel. Die scandinavische series lijken me ook wel wat, maar dan moeten we ze zoeken met Engelse ondertiteling.
Ik ga pas kijken als de rest van het internet jubelt :P. Meestal heb ik toch al eerst de boeken gelezen oid voordat ik aan een verfilming begin :).
pi_99101648
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 09:43 schreef borisz het volgende:
mogge :W

Strepsils bij de hand FF?

Piet Hein Donner wordt wrs onderkoning van NL ofwel de vice-president van de Raad van State aldus de Televaag.
ben trachitol aan t zuigen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99101765
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Wij lopen ook achter; we gaan pas een serie kijken als iedereen hier jubelt O-)
Dexter nu seizoen 5 bezig. En daarna zien we nog wel. Die scandinavische series lijken me ook wel wat, maar dan moeten we ze zoeken met Engelse ondertiteling.
Ik vind Dexter S1E01 niet leuk :')
pi_99101875
quote:
6s.gif Op woensdag 6 juli 2011 09:56 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik ga pas kijken als de rest van het internet jubelt :P. Meestal heb ik toch al eerst de boeken gelezen oid voordat ik aan een verfilming begin :).
ken je Breaking Bad?

Das leuk! (vinden wij dan,en een groot deel van de mensen op internet :P)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:08:33 #81
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_99101886
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:08 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ken je Breaking Bad?

Das leuk! (vinden wij dan,en een groot deel van de mensen op internet :P)
Nee, maar misschien na vanavond wel O-).
pi_99102872
Boh! Drastisch zeg :o

quote:
'IJslanders mogen alleen roken op doktersrecept'
Laatste update: 6 juli 2011 10:21 info .REYKJAVIK -

Rokers in IJsland mogen op den duur waarschijnlijk alleen nog sigaretten kopen als een arts hen dat voorschrijft.

Als artsen vaststellen dat iemand verslaafd is, mag die een pakje sigaretten kopen in de apotheek. De sigaretten worden dan wel goedkoper.

Het plan moet het aantal rokers en meerokers in IJsland drastisch verminderen.

Hardnekkige verslaafden

''Alleen hardnekkige verslaafden kunnen dan nog sigaretten krijgen'', zegt de president van Laeknafelag Islands Birna Jonsdottir. Zij is onderdeel van de nationale koepel van medici die het plan hielp ontwerpen.

''De benadering lijkt een beetje op wat jullie in Nederland met heroīneverslaafden doen. Zij krijgen methadon van staatswege'', tekent De Volkskrant uit haar mond op.

Alcohol

Jonsdottir zag als ex-roker vele opties passeren. ''Eerst wilden we de verkoop van tabak onderbrengen in de staatswinkels die alcohol verkopen. Maar om mensen die aan de ene verslaving lijden in contact te brengen met de andere verslaving, leek toch niet zo'n goed idee.''

Blanco sigarettenpakjes

Australië heeft een andere manier om het rookprobleem aan te pakken. Het krijgt waarschijnlijk als eerste land ter wereld sigarettenpakjes zonder merklogo. Het parlement in Canberra brengt woensdag een wet over de blanco verpakking in stemming.

Met de neutrale verpakkingsvorm wil de Australische regering de aantrekkelijkheid van roken verminderen. Ongeveer 19 procent van de Australische bevolking rookt.

De wet stuit op fel verzet van grote sigarettenfabrikanten als Philip Morris. Volgens hen schendt de overheid handels- en merkrechten.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99102987
Ex-rokers :r
Verschrikkelijke mensen vaak. Omdat ze zelf eigenlijk nog verslaafd zijn aan roken mag niemand verder roken.
(niet dat ik zelf rook maar ik heb een hekel aan verbieders)
pi_99102995
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:49 schreef Isabeau het volgende:
Boh! Drastisch zeg :o
Ik zie er wel wat in :X
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:53:33 #85
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_99103006
Ik vraag mij af of ze het voor elkaar gaan krijgen. Loopt de staat dan niet ineens teveel accijns mis? :+
pi_99103068
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vraag mij af of ze het voor elkaar gaan krijgen. Loopt de staat dan niet ineens teveel accijns mis? :+
Ach...als ze die 3 mld maar betalen :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:56:04 #87
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_99103079
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ach...als ze die 3 mld maar betalen :P
Had je er geld staan?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 juli 2011 @ 11:20:23 #88
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99103893
Lang leve begeleiders die tenminste positief kritisch zijn :+. Scriptie loopt voor geen meter maar ik kan wel vooruit. Zo'n gesprek zorgt ervoor dat ik minder ga zweven.

Grootste probleem: Het schrijven. Gewoon beginnen met wat op papier te zetten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99104058
ik heb niks tegen rokers. Vind het niet lekker maar zolang ze niet bij mij thuis een sigaret opsteken vind ik alles best. Dat in IJsland is idd behoorlijk drastisch :o
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99104117
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:20 schreef borisz het volgende:
Lang leve begeleiders die tenminste positief kritisch zijn :+. Scriptie loopt voor geen meter maar ik kan wel vooruit. Zo'n gesprek zorgt ervoor dat ik minder ga zweven.

Grootste probleem: Het schrijven. Gewoon beginnen met wat op papier te zetten.
positief kritisch is ok :) en nooit gaan zweven hoor! Suc6 met schrijven, op naar alleen positieve feedback :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99104341
quote:
11s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:56 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Had je er geld staan?
Ikke niet gelukkig :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99104361
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:20 schreef borisz het volgende:
Lang leve begeleiders die tenminste positief kritisch zijn :+. Scriptie loopt voor geen meter maar ik kan wel vooruit. Zo'n gesprek zorgt ervoor dat ik minder ga zweven.

Grootste probleem: Het schrijven. Gewoon beginnen met wat op papier te zetten.
Ik ben geloof ik vier keer opnieuw begonnen aan mijn afstudeerverslag :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99104471
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:20 schreef borisz het volgende:
Lang leve begeleiders die tenminste positief kritisch zijn :+. Scriptie loopt voor geen meter maar ik kan wel vooruit. Zo'n gesprek zorgt ervoor dat ik minder ga zweven.

Grootste probleem: Het schrijven. Gewoon beginnen met wat op papier te zetten.
tip van flip: begin met wat ontzettend stoms te schrijven. Inderdaad, gewoon wat op papier zetten. Vanuit daar ga je vanzelf beslissingen nemen over wat je werkelijk vind, etc. Die beslissingen en je redenatie daarachter ook op papier zetten.

En een beetje zweven is niet erg. Maar inderdaad, op een gegeven moment moet je gaan schrijven, en je zult zien dat je project daarna nog 3 x van richting veranderd, maar dan ben je wel concreter bezig en dat geeft een voldaan gevoel!
pi_99104479
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:53 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik zie er wel wat in :X
Ik ook, is goed voor mijn incidentele rookgedrag :P
Ik rook ong. eens per twee weken één en daar kan ik echt niet afblijven :?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 juli 2011 @ 11:37:58 #95
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99104504
Ik moet 15 augustus klaar zijn :+.

Zit nu op de helft van de pagina's. Gelukkig was wat ik had wel in redelijk in orde.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99104553
Dat scheelt al Borisz!

Bij mij was het lezen, lezen, lezen en toen ik begon met tikken had ik hem in één lange dag af.
Alleen nog fine-tunen. :)
pi_99104618
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:53 schreef Den_Haag het volgende:
Ex-rokers :r
Verschrikkelijke mensen vaak. Omdat ze zelf eigenlijk nog verslaafd zijn aan roken mag niemand verder roken.
(niet dat ik zelf rook maar ik heb een hekel aan verbieders)
lekker generaliserend :D

Ik rook al 5 jaar niet meer, gisteren 5 jaar *), en ik vind t best dat mensen roken hoor, moet ieder voor zich weten.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:43:48 #98
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_99104708
Ik vind het ook best. Net als dat ik vind dat de overheid zich er ook niet mee hoeft te bemoeien. Alleen toezicht houden, maar dit soort maatregelen vind ik belachelijk. Hoeveel betutteling willen ze nog meer hebben? :')
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:44:18 #99
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_99104730
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ben geloof ik vier keer opnieuw begonnen aan mijn afstudeerverslag :Y)
Ik werd tijdens mijn afstuderen zo de organisatie in gezogen dat ik bijna vergat dat ik ook nog een scriptie moest afleveren :P Was meer een restproduct...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 juli 2011 @ 11:45:01 #100
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99104757
Roken... Laat café's duidelijk aangeven hier mag wel of niet gerookt worden. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')