abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_99066218


Vorige delen
Topicreeks: LIF: H&M

Andere H&M topics
Versace for H&M
H&M Conscious Collection
Lanvin voor H&M #2
Lanvin voor H&M
Shiatzy Chen for H&M
H&M opent grootste filiaal van Nederland op de Dam
H&M herfst 2010 Lookbook [First look]
H&M opent Monki-winkel in Amsterdam
H&M hysterie: ware aard van vrouwen tijdens shoppen
The Garden Collection by H&M
H&M lente collectie 2010
Sonia Rykiel lingeriecollectie voor H&M
Jimmy Choo doet H&M
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

Veelgestelde vragen

Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'Fashion' en door op 'Fashion studio' te klikken.

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst vijf dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop. Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt en ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
Je kunt je bestelling nog annuleren.
- Mijn pagina,
- nog niet geleverde artikelen,
- aantal op 0 zetten,
- uitvoeren.
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

Wat betekent 'Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco... Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen drie dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen twee keer de verzendkosten te betalen, of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd. Nu zie ik ineens bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd, terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt. Als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten, verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen e.d.) dan op een tegoedkaart die een jaar geldig is. (maar als je die na bijvoorbeeld twee maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken. Eventueel als je niet met een grote doos over straat wilt lopen, kan je het in een normale zak doen.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa een/twee weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes

Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet twee kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentage combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.
pi_99066278
Laatste reactie:

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Oh da's mooi, als je je bestelling splitst omdat er iets pas eind augustus leverbaar is, mag je tegenwoordig wel twee keer verzendkosten betalen.
Artikelen met verschillende levertijden

Als de artikelen die je hebt besteld verschillende levertijden hebben, kun je er voor kiezen een deel van de bestelling te ontvangen of alles tegelijk. Als je eerst een deel wilt ontvangen, sturen we je de rest van de bestelling zodra deze artikelen leverbaar zijn. Je hoeft verder niets te doen en er worden geen extra bezorgkosten in rekening gebracht.

Als je je bedenkt en besluit dat je artikelen die nog niet zijn verstuurd niet meer wilt, kun je ze gewoon uit je shoppingbag halen door naar Mijn H&M te gaan of door de Klantenservice te bellen op 0900-1988 ( 7,5 cent per gesprek, excl. kosten mobiele telefoon)

-

Ik hoef nooit dubbel te betalen dan hoor? Gewoon 1 keer, ook als ze het gewoon op aparte levertijden bezorgen.
pi_99066535
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:56 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Laatste reactie:

[..]

Artikelen met verschillende levertijden

Als de artikelen die je hebt besteld verschillende levertijden hebben, kun je er voor kiezen een deel van de bestelling te ontvangen of alles tegelijk. Als je eerst een deel wilt ontvangen, sturen we je de rest van de bestelling zodra deze artikelen leverbaar zijn. Je hoeft verder niets te doen en er worden geen extra bezorgkosten in rekening gebracht.

Als je je bedenkt en besluit dat je artikelen die nog niet zijn verstuurd niet meer wilt, kun je ze gewoon uit je shoppingbag halen door naar Mijn H&M te gaan of door de Klantenservice te bellen op 0900-1988 ( 7,5 cent per gesprek, excl. kosten mobiele telefoon)

-

Ik hoef nooit dubbel te betalen dan hoor? Gewoon 1 keer, ook als ze het gewoon op aparte levertijden bezorgen.
Ik hoefde dat eerst ook nooit, maar als ik er nu voor kies voor deelleveringen, wordt er voor het tweede deel ook 4,90 verzendkosten bijgegooid.
Tap tap tap
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2011 @ 15:04:53 #4
43556 miss_dynastie
pi_99066622
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik hoefde dat eerst ook nooit, maar als ik er nu voor kies voor deelleveringen, wordt er voor het tweede deel ook 4,90 verzendkosten bijgegooid.
Ik heb ook de indruk dat het veranderd is inderdaad, bij mij stond er ineens ook 4,90 bij al dacht ik eerst dat het kwam door het artikel dat eruit gegooid was, maar nu ik het me bedenk was het daarvoor ook al....
pi_99066655
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik hoefde dat eerst ook nooit, maar als ik er nu voor kies voor deelleveringen, wordt er voor het tweede deel ook 4,90 verzendkosten bijgegooid.
Dat had ik vorige week ook opeens, maar ik zie nu dat die 4.90 weer weg is..
pi_99066669
Oh shit nou is mijn prachtige post /lijst verdwenen in de kelders van LIF. :') Ik wilde er nog over kunnen kwijlen terwijl ik erop wachtte, mehhh
pi_99066773
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:05 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat had ik vorige week ook opeens, maar ik zie nu dat die 4.90 weer weg is..
Ja, nu is zijn de verzendkosten weggehaald, bij de tweede deellevering staat nu 0 . Maar dat deelleveren is ook nog een beetje vaag, want nu heb ik een deellevering die volgende week moet komen, en in de tweede deellevering zitten een artikel van eind juli en eentje van eind augustus. Pleur die van juli dan bij elkaar?
Tap tap tap
pi_99067056
Oh oke, apart. Dat ze dat dan steeds aanpassen.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:37:30 #9
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_99067928
Raar, die wisselende verzendkosten. Bij mijn zonet geleverde deellevering (die stiekem gewoon enorm was) stond heel groot: lev. kosten: ¤ GRATIS, alsof ik alleen hoofdletters begrijp :P

Ik had weer een monsterbestelling, en ik hou baggerweinig! Goed voor m'n portemonnee, want ik hou minder dan ik nog aan tegoed open had staan! Het tofste is de jurk van Wateraid, die wonderbaarlijk genoeg ook normale vrouwen goed staat :D O+

Grootste tegenvaller: DE Wateraid bikini:

Ik had hem voor de zekerheid in 36 én 38 besteld, maar echt, wat een ramp. Er zit een soort vulling in die je er niet uit kan halen, waardoor hij m'n toch niet heel grote borsten plet. Ik kreeg er een heel raar soort upper-boob van, ook in 38. Ik ben echt niet rijkelijk bedeeld, heb 70B/70C, afhankelijk van de winkel, dus I was like ;( En het broekje was ook al veuls te klein. Ik voelde me even heul dik ;(

Had wel weer een hele leuke postbode, die vol verwondering naar de enorme doos keek en vroeg of ik toevallig illegale Zweden het land in smokkelde :P
pi_99068072
Oh die jurk staat je prachtig!!! Stom van die bikini, die wou ik ook graag maar als ie zo naar valt dan laat maar :{ dit leek me dr nou net een voor als je niet zo'n ultiem strak en mager figuurtje hebt en die amper schaamheuvelbedekkende bikini's waar H&M patent op lijkt te hebben je niet staan. Bummer.
pi_99069537
Ik had die jurk ook binnen gekregen, maar vond em zoooo groot! Jou staat ie goed, mag ik vragen hoe lang je bent en welke maat je hebt genomen?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:38:02 #12
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_99070419
Ben 1.66m, heb hem in maat 36 gehouden. Valt bij mij op m'n knie. Net boven m'n borsten had 'ie ietsjes strakker gemogen, maar hij zit bij m'n middel en middenrif echt perfect :)

Het is wel een soort fifities model, de rok loopt best wijd uit doordat er een soort overslag in zit. Daar moet je van houden. Which I do, dit wordt echt m'n favoriete jurkje deze zomer, hij heeft zelfs zakken! O+
pi_99070708
Ik vind dat echt leuk die fifties achtige jurkjes die ze nu doen. Veel flatterender dan die nare shirtjurkjes. Dat jurkje waar we het in het vorige topic over hadden van dat dikke satijn heeft trouwens ook zakken O+ van mij mogen ze nog wel tien van zulke maken, echt te gek!
pi_99072040
bestelling is er en alles mag blijven O+

Heb alleen een andere jeans gekregen fit Now limited edition, moest boyfriend zijn :? ook is de gekregen jeans veel donkerder en de naad is anders dan op de afbeelding heb ik t idee maar hij zit wel mooi en lekker (en passende jeans en ik zijn een dramacombi dus hij mag gewoon blijven en prijs van de andere was 19.95 dus deze is vast niet snel goedkoper
verder:

en ook de donkerdere kleur

pi_99073344
Ik wil ook sokken kopen maar de verzendkosten zijn duurder dan wat ik wil :')
pi_99075304
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:35 schreef vault_tec het volgende:
Ik wil ook sokken kopen maar de verzendkosten zijn duurder dan wat ik wil :')
je kan toch pas vanaf 19 euro bestellen? knap als je verzendkosten hoger zijn dan 19 euro
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_99076578
Wel als je bijbesteld om aan die ¤19,- te komen en het dan sowieso weer terug gaat sturen natuurlijk :')
pi_99076834
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:35 schreef vault_tec het volgende:
Ik wil ook sokken kopen maar de verzendkosten zijn duurder dan wat ik wil :')
Koop ze dan in de winkel.

Wel apart trouwens...een paar maanden geleden viel het me op dat ik opeens 5 euro verzendkosten moest betalen bij een deellevering. Toen werd hier, ik dacht zelfs door meerdere personen, gezegd dat dat altijd al zo was.
En nu wordt er verbaasd gereageerd op die 5 euro. Wat natuurlijk ook terecht is, aangezien het in hun eigen voorwaarden anders staat (wat ik ook al had aangehaald toen de site vernieuwd werd).

[ Bericht 29% gewijzigd door wyccie op 05-07-2011 19:04:16 ]
pi_99077238
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:58 schreef wyccie het volgende:

[..]

Koop ze dan in de winkel.

Wel apart trouwens...een paar maanden geleden viel het me op dat ik opeens 5 euro verzendkosten moest betalen bij een deellevering. Toen werd hier, ik dacht zelfs door meerdere personen, gezegd dat dat altijd al zo was.
En nu wordt er verbaasd gereageerd op die 5 euro. Wat natuurlijk ook terecht is, aangezien het in hun eigen voorwaarden anders staat (wat ik ook al had aangehaald toen de site vernieuwd werd).
Ik heb de boel nog een paar keer gesplitst en bij elkaar gemikt en toen waren de verzendkosten verdwenen :')
Tap tap tap
pi_99077358
Mijn bestelling was ook gesplitst en ik ging even kijken voor de verzendkosten... Is de ene helft al in behandeling genomen :9
Bij de nalevering staat trouwens gewoon 0 euro bij verzendkosten *opluchting*
pi_99082121
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:37 schreef Mutsefluts het volgende:
Raar, die wisselende verzendkosten. Bij mijn zonet geleverde deellevering (die stiekem gewoon enorm was) stond heel groot: lev. kosten: ¤ GRATIS, alsof ik alleen hoofdletters begrijp :P

Ik had weer een monsterbestelling, en ik hou baggerweinig! Goed voor m'n portemonnee, want ik hou minder dan ik nog aan tegoed open had staan! Het tofste is de jurk van Wateraid, die wonderbaarlijk genoeg ook normale vrouwen goed staat :D O+ [ afbeelding ]
Wow, mooi, laat ik die snel nog bij mn bestelling gooien :') , ik twijfelde eerst.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:05:58 #22
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_99082741
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:35 schreef vault_tec het volgende:
Ik wil ook sokken kopen maar de verzendkosten zijn duurder dan wat ik wil :')
Haha dan is het beter om naar de winkel te gaan ;)
pi_99085991
Ik laat m'n bestelling even nog een keer zien (er is wat aan gewijzigd, morgenochtend ga ik er nog wat dingen bijgooien ook)

(ik vind de mouwen zo leuk hiervan!)(hopen dat dit een beetje fijne shirtjes zijn)(hier ben ik vooral benieuwd naar)
(en naar deze ook!)

dit komt er nog bij (morgen als het goed is):


Wat een hoop :@
pi_99087552
Ik heb dat jurkje wat jij in het wit hebt besteld in het paars in mn bestelling zitten en de handtas in dezelfde kleur ook. Ik hoop zo dat die mooi zijn in het echt O+

Bij mij komt er echt een belachelijk grote bestelling aan nu :@ iets van 30 items ofzo? wel veel sale, maar dat pakket is denk ik huuuge en komt vast net als ik een midweekje weg ben....
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:32:42 #25
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99088551
Die racerback tops zijn echt 3x niks! Ik heb ze zonder uit de verpakking te halen weer teruggestuurd.

Je had toch ook dat zwaluwvestje erin staan? Ik heb die gehouden, stond heel leuk (vooral op een wit shirt)!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:41:18 #26
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99089085
?

[ Bericht 97% gewijzigd door NouMooiNiet op 05-07-2011 23:38:52 ]
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:42:26 #27
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99089138
edit- al gevonden
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_99089179
Dat toga ding zoek ik al eeuwen in het zwart maar hij stond er telkens niet op. ;(
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:30:47 #29
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_99092228
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:17 schreef Dipkip het volgende:

Bij mij komt er echt een belachelijk grote bestelling aan nu :@ iets van 30 items ofzo? wel veel sale, maar dat pakket is denk ik huuuge en komt vast net als ik een midweekje weg ben....
30 maar? :+
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:32:37 #30
123170 alors
zlata1234
pi_99092331
Ik vond die racerback tops wel prima hoor :Y
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:39:54 #31
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99092765
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:32 schreef alors het volgende:
Ik vond die racerback tops wel prima hoor :Y
Ja? Ik vond ze te dun (schenen door) en ze waren van dat goedkoop ribstof gemaakt, slechte kwaliteit. Ik denk dat die vorm er niet lang in blijft.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:09:52 #32
123170 alors
zlata1234
pi_99094352
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:39 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Ja? Ik vond ze te dun (schenen door) en ze waren van dat goedkoop ribstof gemaakt, slechte kwaliteit. Ik denk dat die vorm er niet lang in blijft.
Dit zijn die van viscose, die heb ik ook. Die ribstof heb ik geen ervaring mee, maar vind ik nooit zo'n fijn vallende stof.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:20:59 #33
123170 alors
zlata1234
pi_99094837


^ viscose



^ ribstof

Overigens is die viscose ook wel wat doorzichtig, maarja daar heb ik mijn oplossingen wel voor :7
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99096505
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:20 schreef alors het volgende:

Overigens is die viscose ook wel wat doorzichtig, maarja daar heb ik mijn oplossingen wel voor :7
Vertel. :o
pi_99099373
Moet je soms een nieuwe gebruikersaccount aanmaken als je wil inloggen op de nieuwe site? :{

Ik kan nog steeds niet inloggen met m'n oude, normale account :r
  woensdag 6 juli 2011 @ 07:39:08 #36
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99099657
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:20 schreef alors het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/A45%2082829%2084013%2008%203008%202.jpg]&set=key[rotate],value[-1.9]&set=key[width],value[733]&set=key[height],value[857]&set=key[x],value[238]&set=key[y],value[1420]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

^ viscose

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/A55%2082916%2084013%2091%203928%205.jpg]&set=key[rotate],value[-9.5]&set=key[width],value[648]&set=key[height],value[758]&set=key[x],value[371]&set=key[y],value[363]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

^ ribstof

Overigens is die viscose ook wel wat doorzichtig, maarja daar heb ik mijn oplossingen wel voor :7
Ah, ja ik had ze allebei in mijn bestelling, die ribstof ziet er gewoon cheap uit.
Die andere had ik in het antraciet en scheen me teveel door. Hemdje eronder helpt natuurlijk.

Ik heb mn jeansjasje vanochtend gelukkig kunnen ruilen (wit).
Die 'koperen' knopen vond ik echt lelijk, nu heb ik dat andere witte jeansjasje erin gezet.

EN WEER ZIJN DE VERZENDKOSTEN TERUG GEZET. Maar weer gemaild. Had vande week nog zo'n nette excuusmail dat ze t gingen verwijderen... -O-
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  woensdag 6 juli 2011 @ 08:31:52 #37
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_99100116
ligt het nou aan mij. Ik stop de hele tijd dingen in mn mandje,wat meisjesrokjes, ballerina's voor mezelf en nog een topje en jurkje voor de kleine hier.

Als ik naar mijn shoppingbag ga is ie leeg. Ga ik weer naar de site staan ze er gewoon nog allemaal op.

pfff
pi_99101078
Weet iemand hier hoe lang het normaal duurt totdat er gereageerd wordt op een email?
Viagra (vi-ag'-ruh) n. A chemical which increases the flow of blood to a man's brain
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:13:10 #39
123170 alors
zlata1234
pi_99101992
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 01:09 schreef Chule het volgende:

[..]

Vertel. :o
gewoon hemdje eronder :')
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:25:24 #40
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99102258
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 09:35 schreef verregentmeisje het volgende:
Weet iemand hier hoe lang het normaal duurt totdat er gereageerd wordt op een email?
Binnen een paar werkdagen!
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:13 schreef alors het volgende:

[..]

gewoon hemdje eronder :')
:D :')
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_99102944
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:30 schreef Mutsefluts het volgende:
30 maar? :+
Misschien nog wel meer :')
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:14:11 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99103678
Heb we ook een gratis verzendkortingscode oid? Of een andere kortingscode? Die van 25% heb ik al :)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:15:45 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99103729
En ik neem aan dat als iets niet past je de 5 euro aan verzendkosten kwijt bent?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:24:13 #44
123170 alors
zlata1234
pi_99104030
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:15 schreef Qwea het volgende:
En ik neem aan dat als iets niet past je de 5 euro aan verzendkosten kwijt bent?
als je alles terugstuurt niet, anders wel.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:25:36 #45
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99104075
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:24 schreef alors het volgende:

[..]

als je alles terugstuurt niet, anders wel.
Aah, mooi. Ik heb allemaal hetzelfde artikel :P in 4 verschillende kleuren. Shorts. Dus das dan mooi. En ik had een kortingscode gevonden van 25%. Scheelde 1 hele euro :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99105166
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:13 schreef alors het volgende:

[..]

gewoon hemdje eronder :')
:')

Alleen schijnt dat hemdje ook nog eens ongelooflijk door. Hoopte dat je daar een oplossing voor zou hebben. ;(
pi_99108405
Eindelijk de 2 jurkjes te pakken die ik wou. O+
En nog 12 andere dingen.. }:|
Krijg het wonder boven wonder ( volgens de leveringsinformatie ) volgende week al binnen.



[ Bericht 23% gewijzigd door linsss op 06-07-2011 13:43:30 ]
pi_99111049
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 08:31 schreef Sandous het volgende:
ligt het nou aan mij. Ik stop de hele tijd dingen in mn mandje,wat meisjesrokjes, ballerina's voor mezelf en nog een topje en jurkje voor de kleine hier.

Als ik naar mijn shoppingbag ga is ie leeg. Ga ik weer naar de site staan ze er gewoon nog allemaal op.

pfff
Dat heb ik ook..
pi_99112249
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:37 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Dat heb ik ook..
Denk dat het ermee te maken heeft dat het toch uitverkocht is ,
maar nog niet helemaal verwerkt?
pi_99118401
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
bestelling is er en alles mag blijven O+

Heb alleen een andere jeans gekregen fit Now limited edition, moest boyfriend zijn :? ook is de gekregen jeans veel donkerder en de naad is anders dan op de afbeelding heb ik t idee maar hij zit wel mooi en lekker (en passende jeans en ik zijn een dramacombi dus hij mag gewoon blijven en prijs van de andere was 19.95 dus deze is vast niet snel goedkoper
verder:

en ook de donkerdere kleur

zo blij met deze broeken _O_
pi_99119306
Weet iemand de 25% korting code? (Of andere codes :+.)
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:31:46 #52
123170 alors
zlata1234
pi_99127687
TNT zal wel teveel klachten hebben gekregen over traag geleverde pakketjes, ze hebben die aanmelding nu veranderd naar:

Zending nog niet bij PostNL, verzender heeft actuele info
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99130290
Dezelfde singletjes als die ik een jaar eerder had besteld zijn nu veel smaller geworden in dezelfde maat.
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:37:49 #54
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99135228
quote:
13s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:16 schreef wyccie het volgende:
Dezelfde singletjes als die ik een jaar eerder had besteld zijn nu veel smaller geworden in dezelfde maat.
Ik hoop maar niet dat dat voor de broekjes/shorts geldt die ik besteld heb :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:39:13 #55
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99135284
quote:
5s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:04 schreef karoltje het volgende:
Weet iemand de 25% korting code? (Of andere codes :+.)
jup

8964 - 25% doet het nog
1304 - 5 euro doet het nog
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99139500
Heeft hier het broekje onlangs nog van op de site gestaan?

http://link.marktplaats.nl/456077442


deze dus, maat 34
http://v4vanity.com.my/browse/lingerie/hm-string-briefs.html
Worry is a misuse of imagination
pi_99142883
Dat satijnen jurkje is echt super leuk.. Alleen maat 36 zit heel strak en dat voel je echt als je ademhaalt, alleen maat M zit bij men borsten weer een beetje te los, en het jurkje is dan ook iets langer wat ik niet echt handig vind.. Dus zo nog even maat M passen kijken of hij dan ook leuk staat. Apart model, niet iets wat ik gewend ben, maar vind hem echt heel erg leuk! Super blij!

En nog een jurkje houd ik die stond ook erg leuk!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 juli 2011 @ 11:18:06 #58
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99145035
Wat is dit voor faal?


Dan klik ik er op saat er: '19,95' :') . Sale zegt 2,95 en bovendien dat hij 17,95 WAS. Waar komt uberhaupt die 19,95 vandaan?

En dit? Weet iemand het verschil tussen de twee kussens?

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_99145081
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:00 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Dat satijnen jurkje is echt super leuk.. Alleen maat 36 zit heel strak en dat voel je echt als je ademhaalt, alleen maat M zit bij men borsten weer een beetje te los, en het jurkje is dan ook iets langer wat ik niet echt handig vind.. Dus zo nog even maat M passen kijken of hij dan ook leuk staat. Apart model, niet iets wat ik gewend ben, maar vind hem echt heel erg leuk! Super blij!

En nog een jurkje houd ik die stond ook erg leuk!
Daar heb ik ook last van met het satijnen jurkje, helaas. Maat 36 is het nét niet, omdat ik een ietwat bredere borstkas heb waardoor het te strak zit met adem halen. Maat 38 daarentegen zit weer te groot, voornamelijk aan de bovenkant teveel ruimte over. Ziet er ook niet zo charmant uit. Dus ik vrees dat ik ze beiden maar weer terugstuur. ;( Superjammer, want het jurkje is O+ .
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:37:13 #60
123170 alors
zlata1234
pi_99145689
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat is dit voor faal?

[ afbeelding ]
Dan klik ik er op saat er: '19,95' :') . Sale zegt 2,95 en bovendien dat hij 17,95 WAS. Waar komt uberhaupt die 19,95 vandaan?

En dit? Weet iemand het verschil tussen de twee kussens?

[ afbeelding ]
er staat van voor, dat betekent vanaf, dus er staan dat ook een aantal kleuren bij die niet in de sale zijn...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99145699
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 02:01 schreef Probability het volgende:
Heeft hier het broekje onlangs nog van op de site gestaan?

http://link.marktplaats.nl/456077442
[ afbeelding ]

deze dus, maat 34
http://v4vanity.com.my/browse/lingerie/hm-string-briefs.html
[ afbeelding ]
Artikel nr. 95-8824 ben ik inmiddels achter =)
Worry is a misuse of imagination
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 juli 2011 @ 12:02:08 #62
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99146533
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:37 schreef alors het volgende:

[..]

er staat van voor, dat betekent vanaf, dus er staan dat ook een aantal kleuren bij die niet in de sale zijn...
Maar wat is 19,95 dan? :') Als 17,95 staat doorgekruist?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_99146682
Ik lees het als. Dat kussen komt in verschillende kleuren van 17,95 tot 19,95. En een van de 17,95-kussens is momenteel maar 2,95.
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:20:12 #64
123170 alors
zlata1234
pi_99147250

O+
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 juli 2011 @ 12:28:18 #65
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99147610
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:06 schreef Tegan het volgende:
Ik lees het als. Dat kussen komt in verschillende kleuren van 17,95 tot 19,95. En een van de 17,95-kussens is momenteel maar 2,95.
Mja. Maar dan zou dat de enige kleur van ALLE kussens geweest zijn dat 17,95 was. De rest staat namelijk allemaal als 19,95.

Nouja, het zal wel. Ik ga hem toch niet halen voor 17/19,95 :+ .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:35:09 #66
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_99147874
Afgelopen dinsdag voor 16 euro gescoord: lang zwart wit gestreept vest, wit met grote zwarte bolletjes panty, zwart met legergroen zomerjurkje (maar 3 euro O+ ).
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_99148244
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:20 schreef alors het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093527%2017009%2058%205592%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
O+
Is die er ook in andere kleuren? O+

Edit: ja dus.


[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_99148921
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef bluejean het volgende:

[..]

Daar heb ik ook last van met het satijnen jurkje, helaas. Maat 36 is het nét niet, omdat ik een ietwat bredere borstkas heb waardoor het te strak zit met adem halen. Maat 38 daarentegen zit weer te groot, voornamelijk aan de bovenkant teveel ruimte over. Ziet er ook niet zo charmant uit. Dus ik vrees dat ik ze beiden maar weer terugstuur. ;( Superjammer, want het jurkje is O+ .
Zelfde probleem hier, ik stuur hem denk ik ook terug, want te strak is niets en te wijd ook niet. Helaas.

[ Bericht 14% gewijzigd door koekjesmonsterrr op 07-07-2011 14:11:42 ]
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:10:45 #69
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99149248
^^ ik vind t maar een boeren schort eigenlijk.
Misschien moet je die "aan" zien..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_99152474
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
^^ ik vind t maar een boeren schort eigenlijk.
Misschien moet je die "aan" zien..
Denk dat het bij de grijze nog wel mee valt.
De roze/rode is uhm erg gewaagd als je het mij vraagt.
Maar ook dat zal vast wel mensen leuk staan!
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:32:22 #71
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_99155649
Ff een hele domme vraag...(ja dom ja want hij is tig keer voorbij gekomen maar ik weet het echt ff niet meer)

Ik heb mijn hele pakket retour gedaan...want moet ik nu betalen...die 1 euro of 1 plus 4,90?

Sommige nieuwe dingen zijn trouwens wel leuk, maar niet leuk genoeg om direct te bestellen....ik mis het verlanglijstje :(
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_99155985
1 euro ;)
Tap tap tap
pi_99156058
Ik vind een envelopje in de bus van H&M dacht echt wat krijgen we nu maar kortingscode 1304 omdat ze iets verkeerd hadden geleverd vorige keer
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:41:08 #74
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_99156076
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:39 schreef CherryLips het volgende:
1 euro ;)
Bedankt :)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:11:11 #75
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_99169493
H&M mag wel heel snel verzendkosten gaan afschaffen met die belachelijk lange verzenddatums, Teringjezus
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 8 juli 2011 @ 09:07:41 #76
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99187339
Weet iemand nog iets met een late(re) levertijd?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:12:10 #77
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_99187426
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet iemand nog iets met een late(re) levertijd?
Ja! Roze shorts, 14,95, mt. 42, artikelnr. 93-4072. Levertijd: 26-30 september :')
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:50:28 #78
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_99190365
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:54 schreef saaw het volgende:
Mijn bestelling, die eerst nog gesplitst stond op rond nu en half augustus, is helemaal in behandeling *O*
Nogsteeds voorgemeld maar verder niks -O-
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:57:28 #79
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99190644
Nou, heb vanochtend weer even gefaald :D *O*




Ik zat eerst nog te twijfelen of ik deze jeans zou nemen;

Maar die was er toch niet meer in mijn maat ;( En ik heb het idee dat ie wat blauwer uitvalt dan de 1e.

Iemand trouwens een foto irl van die 1e jeans? Ik vind het soms zo tegenvallen hoe de kleur in het echt is, gewoon lelijk blauw :r ipv mooi blauw/grijs zoals op de foto bovenaan.
En die BH's zitten heerlijk O+ heb al 3 donkere kleuren, maar een lichtere is denk ook wel handig :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:37:37 #80
123170 alors
zlata1234
pi_99192334
wwowowowww chauffeur opeens onderweg :o
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:47:35 #81
123170 alors
zlata1234
pi_99192711
wtf 30 euro moest ik contant betalen :{ wist ik helemaal niks van :{ zal even klacht sturen belachelijk zeg
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:51:21 #82
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99192844
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:47 schreef alors het volgende:
wtf 30 euro moest ik contant betalen :{ wist ik helemaal niks van :{ zal even klacht sturen belachelijk zeg
Heu :? Hoezo dat nou weer?? -O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:54:42 #83
123170 alors
zlata1234
pi_99192954
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:51 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Heu :? Hoezo dat nou weer?? -O-
ik denk over de limiet, maar dat is helemaal niet aangegeven, zal mijn mails nog even terugzoeken...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99193283
Wow, mijn bestelling van 4 juli komt als het goed is vandaag (dat is 4 dagen!!!!)
En mijn bestelling van gisteren is al in behandeling!
*O* *O* *O* *O* *O*
Go H&M
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:07:00 #85
123170 alors
zlata1234
pi_99193378
omg :') ik dacht al wat een rare manier om een leren jasje te verpakken, zo opgerold, maar er zit een cheap ass fleece plaid in, wtf :')!!!

En dat was het enige dure artikel wat erin zat.
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:18:00 #86
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99193691
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:54 schreef alors het volgende:

[..]

ik denk over de limiet, maar dat is helemaal niet aangegeven, zal mijn mails nog even terugzoeken...
Fijn -O- Lekker accuraat zijn ze weer :N
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:07 schreef alors het volgende:
omg :') ik dacht al wat een rare manier om een leren jasje te verpakken, zo opgerold, maar er zit een cheap ass fleece plaid in, wtf :')!!!

En dat was het enige dure artikel wat erin zat.
Omfg :') _O- Faalhazen.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_99193812
Aii, gister hoop leuke dingen bijgekomen!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_99193871
Hoe kan ik nou binnen 14 dagen betalen met acceptgiro als ze nog niet eens normaal het retour hebben verwerkt? :')
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:38:15 #89
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_99194390
quote:
18s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:24 schreef Joell het volgende:
Hoe kan ik nou binnen 14 dagen betalen met acceptgiro als ze nog niet eens normaal het retour hebben verwerkt? :')
Gewoon zelf berekenen wat je ze schuldig bent en dat overmaken?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2011 @ 12:42:36 #90
43556 miss_dynastie
pi_99194561
Oh my... ik heb vanochtend 2 dingen besteld en ze staan nu niet meer bij 'in behandeling' maar bij 'bestelgeschiedenis' :o
pi_99195275
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:38 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Gewoon zelf berekenen wat je ze schuldig bent en dat overmaken?
Zo doe ik het ook altijd :)
Tap tap tap
pi_99195387
quote:
18s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:24 schreef Joell het volgende:
Hoe kan ik nou binnen 14 dagen betalen met acceptgiro als ze nog niet eens normaal het retour hebben verwerkt? :')
Dat is de reden waarom ik voor de maandfactuur kies :7. Dan hebben ze dat al wel verwerkt.
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2011 @ 13:15:57 #93
43556 miss_dynastie
pi_99195812
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:03 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat is de reden waarom ik voor de maandfactuur kies :7. Dan hebben ze dat al wel verwerkt.
Maar dat kost toch ook geld? Of ben ik nu in de war?
pi_99195848
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:38 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Gewoon zelf berekenen wat je ze schuldig bent en dat overmaken?
Jaah dat kan, maar vorige keer was er ook een fout gemaakt, bleek dat ik teveel had overgemaakt, ja stom van mij dus, maar ik moest wel weer verplicht bij de h&m bestellen om 'het weer terug te krijgen ' :') Maarja, ik vind wel dat als er in de overeenkomst staat dat ik binnen 14 dagen moet betalen, dat zij dan ook zorgen dat zij alles gewoon hebben verwerkt.
pi_99196567
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:57 schreef Enfermera het volgende:
Nou, heb vanochtend weer even gefaald :D *O*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik zat eerst nog te twijfelen of ik deze jeans zou nemen;
[ afbeelding ]
Maar die was er toch niet meer in mijn maat ;( En ik heb het idee dat ie wat blauwer uitvalt dan de 1e.

Iemand trouwens een foto irl van die 1e jeans? Ik vind het soms zo tegenvallen hoe de kleur in het echt is, gewoon lelijk blauw :r ipv mooi blauw/grijs zoals op de foto bovenaan.
En die BH's zitten heerlijk O+ heb al 3 donkere kleuren, maar een lichtere is denk ook wel handig :)
Oh wat een mooie spijkerbroeken! O+ Vooral de bovenste donkere :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_99197420


Deze twee komen vanmiddag binnen. Heeft er iemand behoefte aan (aan)foto's hiervan of zal ik het maar laten? (Studieontwijkend gedraggggg) :')
pi_99197459
aanfoto van de jas! :P
Tap tap tap
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:56:30 #98
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_99197527
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:54 schreef eenleukenaam het volgende:
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/B39%2084387%2012062%2066%207615%201.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2010/865%2078338%2015040%2054%204705%200.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]

Deze twee komen vanmiddag binnen. Heeft er iemand behoefte aan (aan)foto's hiervan of zal ik het maar laten? (Studieontwijkend gedraggggg) :')
Foto van het jurkje! :) Zit te twijfelen of ik hem moet bestellen in die kleur.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:02:59 #99
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99197854
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh wat een mooie spijkerbroeken! O+ Vooral de bovenste donkere :Y
Thanks! :D Ja die 2e heb ik dus niet te pakken kunnen krijgen he :+ Maar idd, ik denkhoop dat die bovenste ook de mooiste is :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 8 juli 2011 @ 14:07:22 #100
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99198039
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:12 schreef Mutsefluts het volgende:

[..]

Ja! Roze shorts, 14,95, mt. 42, artikelnr. 93-4072. Levertijd: 26-30 september :')
Dankje! :)
Edit; kutzooi, sinds wanneer zijn ze zo snel met het in behandeling nemen van dingen? Ahah, :') .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_99198069
Ooooooh, ik wil echt zo boos worden en schelden en schoppen, maar dat gun ik ze niet.

H&M heeft mijn bestelling gewoon totaal verwijderd. Niks van terug te zien/lezen whatever.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:19:31 #102
123170 alors
zlata1234
pi_99198549
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:07 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dankje! :)
Edit; kutzooi, sinds wanneer zijn ze zo snel met het in behandeling nemen van dingen? Ahah, :') .
ja echt he, om het vervolgens apetraag in behandeling te nemen en te versturen :')

Trouwens als je hem op alles in één pakket hebt staan moet je dat bij elk dingetje wat je toevoegt weer regelen, zij zetten em automatisch op pakketten spiltsen namelijk!
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 8 juli 2011 @ 14:25:20 #103
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99198810
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:19 schreef alors het volgende:

[..]

ja echt he, om het vervolgens apetraag in behandeling te nemen en te versturen :')

Trouwens als je hem op alles in één pakket hebt staan moet je dat bij elk dingetje wat je toevoegt weer regelen, zij zetten em automatisch op pakketten spiltsen namelijk!
Mja, maar ze hebben hem nu al in behandeling en nu kan ik dus al niks meer toevoegen _O- .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:27:53 #104
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99198924
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:07 schreef Tamashii het volgende:
Ooooooh, ik wil echt zo boos worden en schelden en schoppen, maar dat gun ik ze niet.

H&M heeft mijn bestelling gewoon totaal verwijderd. Niks van terug te zien/lezen whatever.
:o :o
:N
Noujaaa. Het wordt wel steeds gekker hoor. -O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:35:33 #105
62419 CherryLips
chocoholic
pi_99199246
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:07 schreef Tamashii het volgende:
Ooooooh, ik wil echt zo boos worden en schelden en schoppen, maar dat gun ik ze niet.

H&M heeft mijn bestelling gewoon totaal verwijderd. Niks van terug te zien/lezen whatever.
Heb je meerdere codes gebruikt?
Tap tap tap
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:51:28 #106
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99199994
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:37 schreef alors het volgende:
wwowowowww chauffeur opeens onderweg :o
Nu pas? Onze bestelling werd tegelijk in behandeling genomen vorige week, ik heb alles allang binnen.. Of is dit weer een nieuwe bestelling? ( :') )
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:52:58 #107
123170 alors
zlata1234
pi_99200103
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:51 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Nu pas? Onze bestelling werd tegelijk in behandeling genomen vorige week, ik heb alles allang binnen.. Of is dit weer een nieuwe bestelling? ( :') )
dit is een nieuwe :@ maar die moest nog lang niet in behandeling worden genomen, maarja h&m die gaan daar altijd creatief mee om :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99200337
0 codes gebruikt!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:58:14 #109
62419 CherryLips
chocoholic
pi_99200401
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:57 schreef Tamashii het volgende:
0 codes gebruikt!
Da's vaag -O-
Tap tap tap
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:13:33 #110
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99201314
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:52 schreef alors het volgende:

[..]

dit is een nieuwe :@ maar die moest nog lang niet in behandeling worden genomen, maarja h&m die gaan daar altijd creatief mee om :')
Oh haha..
Ik heb het 2e deel (nalevering) van die bestelling ook al klaar staan maar die hebben ze nog steeds niet in behandeling genomen.

Nu hebben ze tot 2x toe de verzendkosten er WEER bij gezet (die waren verwijderd ivm fouten van hun kant). Ik heb er nu dus nog een klacht over lopen... -O-

Na deze bestelling stop ik even... :') right...
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_99202013
Mijn acceptgiro/blaadje waar alles op staat wat je besteld heb is in de prullenbak beland. Moeder had niet goed gekeken wat ze weggooide. Maar heel het pakket moet terug. Kan ik dan gewoon 1 euro over maken, of hoe moet ik dit oplossen?
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2011 @ 15:35:49 #112
43556 miss_dynastie
pi_99202627
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Mijn acceptgiro/blaadje waar alles op staat wat je besteld heb is in de prullenbak beland. Moeder had niet goed gekeken wat ze weggooide. Maar heel het pakket moet terug. Kan ik dan gewoon 1 euro over maken, of hoe moet ik dit oplossen?
Jep, onder vermelding van je klantnummer.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 16:47:07 #113
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_99207122
Als het pakketje gesorteerd is, wordt hij dan morgen bezorgd?
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 8 juli 2011 @ 16:47:40 #114
123170 alors
zlata1234
pi_99207150
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 16:47 schreef saaw het volgende:
Als het pakketje gesorteerd is, wordt hij dan morgen bezorgd?
:Y
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99207188
waarom mag deze topic wel en wordt mijn topic meteen verwijderd als spam als ik een post maak over een bedrijf?
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
  vrijdag 8 juli 2011 @ 16:51:27 #116
123170 alors
zlata1234
pi_99207345
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 16:48 schreef meneertje1972 het volgende:
waarom mag deze topic wel en wordt mijn topic meteen verwijderd als spam als ik een post maak over een bedrijf?
omdat jij reclame voor jezelf maakt en in allerlei topics ongewenst je handeltje spamt.

Dit is gewoon een topic over h&m door klanten.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99210693
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jep, onder vermelding van je klantnummer.
dus dan wel een blaadje er bij doen met mijn klantnummer dus ?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 17:53:31 #118
62419 CherryLips
chocoholic
pi_99211181
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

dus dan wel een blaadje er bij doen met mijn klantnummer dus ?
Bij het overmaken naar H&M vermeld je als betalingskenmerk je klantnummer. Heb je de retoursticker nog wel?
Tap tap tap
  vrijdag 8 juli 2011 @ 18:02:34 #119
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_99211596
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 16:47 schreef alors het volgende:

[..]

:Y
*O* *O*
Nu nog hopen dat het door de brievenbus past want ik ben morgen niet thuis. Misschien toch maar een briefje op de deur hangen dat het anders naar de buren kan. Wil niet tot maandag wachten.
an urge to help mankind overcomes me
pi_99212863
Hoe vallen de panty's van de H&M? Klein, groot.
pi_99214886


Jas is echt heel mooi (zeker voor 30 euro :D ).

Kraag moet ik ook nog een beetje uitzoeken hoe dat zit:




Dit jurkje zit prachtig maar schijnt door als een gek en is een hel om aan- en uit te krijgen (lees: in paniek raken met een jurk die half over je hoofd ineens niet meer in beweging komt). Echt heel jammer want voor de rest is ie zo leuk :N
  vrijdag 8 juli 2011 @ 19:32:39 #122
62419 CherryLips
chocoholic
pi_99214949
Die jas staat je supergoed O+
Tap tap tap
pi_99217427
Oohohoh die jas O+

@Tamashii, WTF! Ze zouden ons gewoon een onkostenvergoeding van ¤100,- mogen storten om al die crap goed te maken :{ We zijn ook gek ook dat we er nog bestellen! Ik betwijfel ook ten zeerste of mijn bestelling nu wél tussen 11-15 juli geleverd gaat worden :{ Heb er een te hard hoofd in na al dat uitstellen en geklungel.
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2011 @ 20:34:20 #124
43556 miss_dynastie
pi_99217769
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

dus dan wel een blaadje er bij doen met mijn klantnummer dus ?
Ik dacht dat je het over de betaling had :@
Maar bij een retour er altijd voor zorgen dat het tot jou te herleiden is, dus inderdaad klantnummer/ adres :)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:48:19 #125
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_99218529
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

dus dan wel een blaadje er bij doen met mijn klantnummer dus ?
Ja, in de doos een nummer met alle artikelen en artikelnummers die je terugstuurt. Daarop moet je je klantnummer zetten, het nummer van je bestelling en even een korte uitleg. Op de doos zelf, als 'ie dicht zit dus, moet je het retouradres van de H&M zetten (antwoordnr. 15000, 8000 VJ, Zwolle) en weer je klantnummer. Ik had laatst dat ik een paar dingen vergeten was in de doos te doen en wilde ze toch retour sturen, heb toen gebeld en heb deze uitleg gekregen. Het is helemaal goed gekomen zo!

Nummer van je bestelling kunnen ze bij de klantenservice opzoeken. Vergeet echt niet iets over de originele sticker heen te plakken en daar het goeie adres op te zetten, anders heb je hem een dag later weer binnen :')
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:25:41 #126
62419 CherryLips
chocoholic
pi_99220336
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:48 schreef Mutsefluts het volgende:

[..]

Ja, in de doos een nummer met alle artikelen en artikelnummers die je terugstuurt. Daarop moet je je klantnummer zetten, het nummer van je bestelling en even een korte uitleg. Op de doos zelf, als 'ie dicht zit dus, moet je het retouradres van de H&M zetten (antwoordnr. 15000, 8000 VJ, Zwolle) en weer je klantnummer. Ik had laatst dat ik een paar dingen vergeten was in de doos te doen en wilde ze toch retour sturen, heb toen gebeld en heb deze uitleg gekregen. Het is helemaal goed gekomen zo!

Nummer van je bestelling kunnen ze bij de klantenservice opzoeken. Vergeet echt niet iets over de originele sticker heen te plakken en daar het goeie adres op te zetten, anders heb je hem een dag later weer binnen :')
Of een week... :P
Tap tap tap
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:29:15 #127
123170 alors
zlata1234
pi_99220497
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Hoe vallen de panty's van de H&M? Klein, groot.
ik vind klein
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:37:24 #128
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_99220919
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:29 schreef alors het volgende:

[..]

ik vind klein
+1! Heb maat 26/27 van spijkerbroeken, maar panty's van de H&M zitten pas lekker in maat L :P
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:13:40 #129
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99235394
Godver, 3 keer de klantenservice van de H&M bellen voor fouten die ze maken: ¤ 11,26..
Verzendkosten vergoed krijgen voor het ongemak: ¤ 4,90..
Dat schiet lekker op ja.... -O-
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2011 @ 10:16:02 #130
43556 miss_dynastie
pi_99235440
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
Godver, 3 keer de klantenservice van de H&M bellen voor fouten die ze maken: ¤ 11,26..
Verzendkosten vergoed krijgen voor het ongemak: ¤ 4,90..
Dat schiet lekker op ja.... -O-
Huh?
quote:
Bel ons op 0900-1988 (7,5 cent per gesprek)
Maandag - vrijdag 08.00 - 21.00 uur
Zaterdag en zondag 09.00 - 17.00 uur

Onze klantenservice is op alle feestdagen gesloten

Je kunt ons ook faxen op: 0900 - 0401059
Of heb je met mobiel gebeld?
pi_99236088
Mijn bh´s zijn onderweg :+ Benieuwd of ze passen! Moet straks alleen de hele dag werken, dus kan ze pas vanavond passen ;(
Of morgen pas, als er niemand thuis is en het wordt afgeleverd bij de buren :P
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:59:58 #132
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_99236167
Chauffeur is onderweg! Ik heb2 jurkjes, 1 jumpsuit, een jasje, een ketting, een riem en een topje besteld voor 95 euro, dus het voelt een beetje alsof het een tombola is :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:21:22 #133
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99236631
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Huh?

[..]

Of heb je met mobiel gebeld?
Ja ik heb alleen een mobiele. Wist ik veel dat er ZOVEEL kosten bij zouden komen... :(
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_99236951
Ai... ja ik ben echt gestopt met naar ze bellen. Stuur wel gewoon een mail en anders laat maar. XD
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2011 @ 11:40:29 #135
43556 miss_dynastie
pi_99237074
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:21 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Ja ik heb alleen een mobiele. Wist ik veel dat er ZOVEEL kosten bij zouden komen... :(
Zonde -O-

Mijn bestelling staat op 'verzonden' in mijn H&M, een track en trace kan ik nergens vinden, dus het zal me benieuwen wanneer het arriveert...
pi_99238040
Help?
Ik kreeg van de week deze jumpsuit binnen:

maar hij zit echt vreselijk! Het decolleté zakt helemaal in, heb altijd maat 34 maar het lijkt wel een maat 40.
Een vriendin heeft 38 besteld, ze heeft hetzelfde als ik, zelfs in mijn maat 34 jumpsuit! En ze heeft cupmaat 70D dus het is toch raar dat dat stuk zo groot valt bij ons allebei?
Heeft iemand anders 'm ook besteld?


Deze wil ik ook! Maar hij staat er niet meer tussen. D:
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:47:45 #137
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99239221
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:35 schreef Tamashii het volgende:
Ai... ja ik ben echt gestopt met naar ze bellen. Stuur wel gewoon een mail en anders laat maar. XD
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zonde -O-

Mijn bestelling staat op 'verzonden' in mijn H&M, een track en trace kan ik nergens vinden, dus het zal me benieuwen wanneer het arriveert...
Ja he, bellen doe ik dus niet meer.
Heb nog wel een klachtenmail lopende, terwijl de bestelling waar die over gaat, gister in behandeling is genomen.
Volgens de site is het pakje ook al verzonden, maar de T&T code werkt niet, ik denk dat t gewoon brievenbuspost is geworden.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:52:43 #138
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99239376
mijne kan ik gaan volgen! volgende week binnen, heb het adres van mijn werk ingevuld, en hoef ik opeens donderdag niet te werken...
grrr
~ Bonito La Risa ~
pi_99241177
Afgelopen week 2 bestellingen geplaatst.
Zie ik net dat de laatst geplaatste bestelling al verzonden is,
maar die ik daarvoor had geplaatst nog in behandeling is.
Maar aan de linkerkant ernaast staat weer dat er niks meer in behandeling is.
Uhm.... HUHH?!

Bestellingen die in behandeling zijn
Je hebt geen bestellingen die nog verstuurd moeten worden.
Bestelgeschiedenis
Verzonden 09072011
In behandeling 06072011


Niet echt logisch in mijn ogen..
Is het slim om voor de zekerheid alvast te bellen ,
om te vragen of het wel goed gaat aan die kant :') ?
pi_99241564
Als je kijkt bij de artikelen die verzonden zijn, staan de spullen van beide bestellingen er dan bij? Ik had zelf laatst een bestelling die zo snel mogelijk zou worden en wat artikelen die later geleverd zouden worden, maar het is uiteindelijk in één keer verzonden.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_99241608
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 19:30 schreef eenleukenaam het volgende:
[ afbeelding ]

Jas is echt heel mooi (zeker voor 30 euro :D ).

Kraag moet ik ook nog een beetje uitzoeken hoe dat zit:

[ afbeelding ]

Wat staat die jas je goed!
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_99241681
Het staat allebij in een aparte bestelling..
De levertijd was wel van beide 11-15e ,
maar ik vind het zo vreemd dat de bestelling van de 6e nog in behandeling is
en dat die van de 9e al op verzonden staat.. Scheelt 3 dagen.
Ik moet zeggen , dat de bestelling van de 9e maar 2 dingen inzitten.
En die van de 6e een stuk of 14 :%
Kan het daar mee te maken hebben?
pi_99242019
Het heeft ermee te maken dat het H&M is :P. Valt weinig logica aan te verbinden.
Maar als die van de 6e in behandeling is, zal het niet zo lang meer duren voordat die verzonden wordt.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_99242093
Van de 6e, heb ik sinds de 7e al een track and trace code.
En van de 9e heb ik 'm pas sinds gister.
pi_99242337
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:19 schreef linsss het volgende:
Van de 6e, heb ik sinds de 7e al een track and trace code.
En van de 9e heb ik 'm pas sinds gister.
Ook dat is niet vreemd, dan hebben ze die van de 6e toen al in behandeling genomen en voorgemeld. Soms wordt het ene gewoon sneller verzonden dan het andere, daar valt bij H&M niet echt een pijl op te trekken.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:28:50 #146
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99242385
Hey, mn pakketje is in behandeling :D *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_99242458
Thnx lolaatje! :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 juli 2011 @ 15:19:03 #148
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99243864
Iedereen wist het vast al, maar yay *O* Trendlijn in Groningen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:26:51 #149
123170 alors
zlata1234
pi_99244064
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Iedereen wist het vast al, maar yay *O* Trendlijn in Groningen.
Waaaaaaaaaaaah echt??????? omg daar gaat mijn geld :')
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:27:58 #150
123170 alors
zlata1234
pi_99244097
Waar komt het dan? Ik zag dat ze bij de Vismarkt aan het verbouwen waren... Maar Grote Markt lijkt me logischer....
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:46:32 #151
123170 alors
zlata1234
pi_99244517
Vismarkt dus ^O^

quote:
Na een zestal H&M Trend adressen in en rond de Randstad is er nu ook goed nieuws voor mode liefhebbers in Groningen! Na de komst van een Zara krijgt het centrum van Groningen wederom een fashion boost. Het bestaande H&M filiaal aan de Vismarkt wordt momenteel verbouwd en zal binnenkort een H&M Trend afdeling in de winkel krijgen.
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 juli 2011 @ 16:46:25 #152
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99246438
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:46 schreef alors het volgende:
Vismarkt dus ^O^

[..]

Japs daar ;) .
In augustus al, meen ik.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_99246748
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:46 schreef alors het volgende:
Vismarkt dus ^O^

[..]

Wat is het verschil met een gewone H&M? Heb nog nooit van een H&M Trend gehoord.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_99247293
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:54 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Wat is het verschil met een gewone H&M? Heb nog nooit van een H&M Trend gehoord.
Daarom dus. Het is exclusiever, en meestal aparter dan de h&m en h&m divided
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 juli 2011 @ 17:34:12 #155
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99248106
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 17:43:37 #156
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_99248417
Net mn bestelling binnen *O*

deze broek

is echt heerlijk O+
en deze

is een stofje wat ik niet snel zou uitzoeken in de winkel [viscose, niet opgelet bij bestellen] maar wel heel leuk

En had voor mn lief wat hemden besteld, de witte zijn goed geleverd maar in plaats van een groene versie van deze

heb ik nu dit :?

-O-
an urge to help mankind overcomes me
pi_99248470
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 17:43 schreef saaw het volgende:
En had voor mn lief wat hemden besteld, de witte zijn goed geleverd maar in plaats van een groene versie van deze
...
heb ik nu dit :?
...
-O-
Hahaha, ik ga voortaan gewoon naar de winkel!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 18:43:09 #158
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99250206
Ik wil ook een H&M Trend in de buurt -O-
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_99257740


Deze en ook een in rood en blauw besteld.
Hopelijk passen ze, heb er eentje in 152 gehaald en de andere in 158 (kindermaten lol). Anders wordt het terugsturen.
pi_99261858
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

jup

8964 - 25% doet het nog
1304 - 5 euro doet het nog
Bedankt nog!!
pi_99268411
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:57 schreef karoltje het volgende:

[..]

Bedankt nog!!
Vanaf hier ook bedankt!
2 polo's voor lief zijn gisteren geleverd, met beide codes maakt dat ¤ 12,30 :s)
pi_99270191
Ik wil iets ruilen voor een maat groter... Maar moet ik dan nu gewoon het volledige factuurbedrag betalen, of moet ik het artikel dat ik wil ruilen eraf halen? :P
pi_99270201
Levering zal nog steeds zogenaamd tussen 11 en 15 juli zijn :{ Hoe lang duurt het tegenwoordig voor het binnenkomt als het in behandeling genomen is? (Niet dat ie in behandeling is hoor! :{) Geloof er nog steeds niks van dat mijn bestelling ooit gaat komen :'(

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2011 11:04:55 ]
  zondag 10 juli 2011 @ 16:31:42 #164
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99282541
h&m klantenservice belt mij gewoon op zondag he om t probleem op te lossen!! _O_
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zondag 10 juli 2011 @ 16:32:18 #165
123170 alors
zlata1234
pi_99282559
quote:
14s.gif Op zondag 10 juli 2011 16:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
h&m klantenservice belt mij gewoon op zondag he om t probleem op te lossen!! _O_
kijk zo hoort het ^O^
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99283226
Ik hoop dat mijn bestelling deze week binnenkomt, ik wacht ondertussen al zo lang dat ik een groot deel vervangen heb voor de afgeprijsde variant...
  zondag 10 juli 2011 @ 18:22:00 #167
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_99287205
iemand enig idee wanneer de herfstcatalogus komt?
  zondag 10 juli 2011 @ 18:26:21 #168
123170 alors
zlata1234
pi_99287349
quote:
7s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:22 schreef scrub_nurse het volgende:
iemand enig idee wanneer de herfstcatalogus komt?
begin augustus denk ik :)
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 10 juli 2011 @ 22:09:53 #170
344435 OneTeaspoon
of common sense
pi_99297406
Die nieuwe lingeriefoto's op de nieuwe site :') ze hebben gewoon de hoofden van de modellen op een lichaam geplakt, lingerie eroverheen, bij een gekleurd meisje het lijfje ook even bijgekleurd en klaar. Beetje jammer.
  maandag 11 juli 2011 @ 11:29:38 #171
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_99313607
2 artikelen uit mijn levering vind ik niet zo. Kan ik die ook gewoon ruilen in de winkel?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 11 juli 2011 @ 11:31:10 #172
123170 alors
zlata1234
pi_99313649
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:29 schreef Ripley het volgende:
2 artikelen uit mijn levering vind ik niet zo. Kan ik die ook gewoon ruilen in de winkel?
jahoor, alleen de HOME artikelen kun je niet in de winkel ruilen
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 11 juli 2011 @ 11:57:28 #173
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_99314527
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:09 schreef OneTeaspoon het volgende:
Die nieuwe lingeriefoto's op de nieuwe site :') ze hebben gewoon de hoofden van de modellen op een lichaam geplakt, lingerie eroverheen, bij een gekleurd meisje het lijfje ook even bijgekleurd en klaar. Beetje jammer.
volgens mij is er meer geplakt, want als je bij de nieuwe artikelen de kleur van het product veranderd dan blijft alles hetzelfde behalve de kleur, dat is wel letterlijk de kleur veranderen...
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_99314929
h&m trend is echt veel fijner, maar gelukkig hebben ze nu ook al meer h&m trend dingen op de webshop.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 11 juli 2011 @ 13:14:05 #175
123170 alors
zlata1234
pi_99316983
quote:
2s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:09 schreef Tamashii het volgende:
h&m trend is echt veel fijner, maar gelukkig hebben ze nu ook al meer h&m trend dingen op de webshop.
ik vind dat ze maar bar weinig trend hebben op de site en het is meestal ook nog supersnel uitverkocht...

hopelijk deze week eindelijk weer eens naar Amsterdam om daar te kijken :9
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99318300
Ik zoek de turquoise ring in maat L:
http://img838.imageshack.us/img838/3929/ringev.jpg (copy/paste deze link)

Als iemand hem verkoopt hoor ik het heeeeelheeeelheeeel graag.
  maandag 11 juli 2011 @ 14:35:23 #177
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_99319771
Mijn bestelling van vorige week is helemaal goed :)
pi_99323377
En nu staat er dat ik ineens heul mijn bestelling mag gaan betalen omdat ze het retour niet hebben verwerkt :') Ja daahaag! :') Maar weer 's een mail erover gestuurd.
pi_99324568
hahaha in de paskamer van de H&M site kan je het gezicht van je model veranderen :')
  maandag 11 juli 2011 @ 16:59:49 #180
334361 Dreaming-of-Paris
and the rest of the world.
pi_99325394
Wat een deceptie. Alles wat ik bij de H&M besteld heb kan weer terug, het zit allemaal veel te wijd of heeft totaal geen model.
  maandag 11 juli 2011 @ 17:04:43 #181
123170 alors
zlata1234
pi_99325606
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:40 schreef linpunt het volgende:
hahaha in de paskamer van de H&M site kan je het gezicht van je model veranderen :')
en daarmee ook de huidskleur, das wel handig toch ^O^
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 11 juli 2011 @ 17:39:45 #182
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_99326936
Zooo heb net deze besteld:



Nu maar hopen dat het jurkje helemaal goed zit, ik heb dit najaar een bruiloft op Curacao! Hij was afgeprijsd van 39,95 naar 14,95 (en nog even de 5 euro korting er vanaf gehaald ;))
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_99327013
quote:
BEZORGING:11-15 jul
Ik ben benieuwd :7
Tap tap tap
pi_99330159
Is die van jou al in behandeling Cherry? Bij mij nog steeds niet, ben het heel erg zat :(
pi_99330337
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:57 schreef heaven7 het volgende:
Is die van jou al in behandeling Cherry? Bij mij nog steeds niet, ben het heel erg zat :(
Nee, geen beweging in te krijgen.
Tap tap tap
pi_99330625
3 bestellingen in 1 week, allemaal in behandeling en eentje al binnen *O* nu nog wachten op mijn monsterbestelling (dat wordt een doooooooos)
pi_99331092
Vrijdag besteld en is nu al gemeld bij PostNL :D
pi_99331137
grmbl
Tap tap tap
pi_99331283
Even een aantal noob vraagjes. :@

#1: Ik zoek iets om te dragen in en uit het water; nou leek mij zoiets, zoiets of eventueel zoiets (sorry andere winkel, maar deze vind ik eigenlijk wel het mooist) wel wat.

Maar wat ik mij even afvraag; is dat aan te raden. Die eerste is (obviously) voor in het water, maar werkt dat ook wel voor de 2e en 3e, droogt zoiets een beetje snel?

#2: Ik zag hier in dit topic 2 coupons (25% en ¤5) langskomen. Werken deze nog steeds en kan ik die dus ook nog gebruiken?

Alvast bedankt. :)
pi_99332999
Uhm die laatste 2 zijn gewoon broeken dus dat droogt net zo snel als een gewone broek :P Zou het iig niet gebruiken om mee te zwemmen! Wordt ook erg zwaar. (Weet je nog toen je met kleren aan moest zwemmen toen je klein was? Zoiets).
pi_99333016
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:15 schreef Nezhi het volgende:
Vrijdag besteld en is nu al gemeld bij PostNL :D
WTF! En ik wacht serieus al maanden! :?
pi_99336455
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:50 schreef heaven7 het volgende:
Uhm die laatste 2 zijn gewoon broeken dus dat droogt net zo snel als een gewone broek :P Zou het iig niet gebruiken om mee te zwemmen! Wordt ook erg zwaar. (Weet je nog toen je met kleren aan moest zwemmen toen je klein was? Zoiets).
hmm, ok bedankt. Was ik al bang voor. Ik vind die donkere (3e) namelijk wel het mooist...
pi_99336596
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:51 schreef heaven7 het volgende:

[..]

WTF! En ik wacht serieus al maanden! :?
Bestel jij bij women's? Ik neem aan dat de women's veel drukker is dan de kids/men section...

[ Bericht 0% gewijzigd door Nezhi op 11-07-2011 23:02:48 ]
  maandag 11 juli 2011 @ 21:32:04 #194
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99339482
Godskolere, mn 2e bestelling ook al in behandeling! :o Dat ging wel heel snel. En ik was eigenlijk niet eens zeker van al die dingen :') Nouja, ik ga het zien.
Ik kan het vast ook allemaal in 1 pakket terugzenden toch? Van 2 bestellingen? Of raken ze dan in de war? _O- :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_99339566
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 19:30 schreef eenleukenaam het volgende:
[ afbeelding ]

Jas is echt heel mooi (zeker voor 30 euro :D ).

Kraag moet ik ook nog een beetje uitzoeken hoe dat zit:

[ afbeelding ]

Oh wow, hij staat je echt geweldig :o O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 11 juli 2011 @ 21:47:39 #196
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99340554
Eindelijk weer eens besteld *O*







En word volgende week al geleverd :D. En had 13 euro korting :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_99341474
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh wow, hij staat je echt geweldig :o O+
Hihi, dankjewel :P
Ik wil mijn bestelling (13 tops en 1 broek :X )
  maandag 11 juli 2011 @ 23:05:36 #198
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_99344919
Ik heb ook weer een bestelling geplaatst....ben benieuwd :D sorry voor de grote fotos








Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_99345305
quote:
17s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:47 schreef Diconnected het volgende:
Eindelijk weer eens besteld *O*

[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093922%2009090%2034%205611%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]

[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/B37%2093633%2009090%2034%205209%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]

[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/B42%2084385%2012062%2076%205263%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]

En word volgende week al geleverd :D. En had 13 euro korting :D
Hee wat leuk, dat zwarte shirtje en dat witte bloemending heb ik ook. Shirtje is prima, bloemending is ook leuk, maar wel een behoorlijk gewaad zeg maar, maar ik los dat op door een riempje om mijn taille te doen.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 11 juli 2011 @ 23:21:17 #200
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_99345813
Niets laat maar.....las verkeerd :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_99358537
Mijn pakje komt vandaag *O*.

Ben benieuwd hoeveel er deze keer retour gaat, de vorige keer hield ik maar twee dingen :P.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:03:40 #202
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99358725
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:12 schreef MissJ het volgende:

[..]

Hee wat leuk, dat zwarte shirtje en dat witte bloemending heb ik ook. Shirtje is prima, bloemending is ook leuk, maar wel een behoorlijk gewaad zeg maar, maar ik los dat op door een riempje om mijn taille te doen.
ja ben echt benieuwd! En ik ben helemaal verliefd op dat zwarte jurkje dus hoop dat ik hem goed pas en dat de lengte niet raar is ofzo :@ en dat witte jurkje was ik ook van plan met een riempje te doen haha. Heb je misschien trouwens een foto van dat witte jurkje? Dan kan ik de kleuren een beetje beter zien, op de site zijn de kleuren vaak anders :P
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_99359117
IK WIL OOHOOOK! :(
pi_99360254
Vandaag mijn eerste retourpakketje wegbrengen, spannuunndd :+
Lekker veel plakband erop gedaan! :D
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2011 @ 11:51:10 #205
43556 miss_dynastie
pi_99360362
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:48 schreef Miezziej het volgende:
Vandaag mijn eerste retourpakketje wegbrengen, spannuunndd :+
Lekker veel plakband erop gedaan! :D
Niet schrikken als het meer dan een week duurt om te verwerken ;)
pi_99360726
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Niet schrikken als het meer dan een week duurt om te verwerken ;)
Ok, bedankt voor de tip :9
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:06:45 #207
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_99360946
Vreemd, mijn pakket staat al sinds 8-7-2011 aangemeld bij de TNT, sindsdien is er geen update geweest. Is dit normaal, of kan ik er vanuit gaan dat dit zoek is geraakt?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_99361146
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vreemd, mijn pakket staat al sinds 8-7-2011 aangemeld bij de TNT, sindsdien is er geen update geweest. Is dit normaal, of kan ik er vanuit gaan dat dit zoek is geraakt?
Ik heb er al 1 sinds de 7e aangemeld bij TNT.
Ik ga er vanuit dat die gewoon nog niet verzonden was.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:16:47 #209
123170 alors
zlata1234
pi_99361281
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vreemd, mijn pakket staat al sinds 8-7-2011 aangemeld bij de TNT, sindsdien is er geen update geweest. Is dit normaal, of kan ik er vanuit gaan dat dit zoek is geraakt?
Kan nog wel langer duren, of je bestelling is opeens even kwijt en dan opeens sinds vandaag pas aangemeld :') dan lijkt het net of h&m toch heel snel is met versturen :')
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:38:13 #210
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99361916
Oeh! verrassing, mijn pakketje is er! terwijl ik hem vrijdag had verwacht :P

maar... er zitten een aantal dingen niet bij, terwijl ze wel op de factuur staan.. Zullen die nog komen of moet ik ff een belletje doen naar de klanten service?
~ Bonito La Risa ~
pi_99361942
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:16 schreef alors het volgende:

[..]

Kan nog wel langer duren, of je bestelling is opeens even kwijt en dan opeens sinds vandaag pas aangemeld :') dan lijkt het net of h&m toch heel snel is met versturen :')
Ja, dit. Mijne heeft ongeveer een week voorgemeld gestaan, daarna ineens de melding dat het track&trace nummer niet bestond, later wel weer volgbaar en nu is de zending dus onderweg.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:07:34 #212
123170 alors
zlata1234
pi_99363013
wat een stel zwakzinnigen zitten er ook bij die klanteservice :') beetje dingen copypasten zonder de vraag/klacht nou echt te lezen :|W
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 14:00:56 #213
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99365145
pakkie isser al *O*
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99365356
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:38 schreef Mixende_match het volgende:
Oeh! verrassing, mijn pakketje is er! terwijl ik hem vrijdag had verwacht :P

maar... er zitten een aantal dingen niet bij, terwijl ze wel op de factuur staan.. Zullen die nog komen of moet ik ff een belletje doen naar de klanten service?
die komen echt niet meer, dan hadden ze de bestelling wel gesplitst
pi_99365362
Uiteindelijk moet je toch maar naar de winkel gaan.. :'(

Wat stom! Elke keer dat ik ergens op klik krijg ik:
quote:
NIET GEVONDEN!

De pagina waar je naar op zoek bent is momenteel niet bereikbaar. Hieronder vind je een aantal andere suggesties.


[ Bericht 49% gewijzigd door linpunt op 12-07-2011 14:32:03 ]
pi_99368526
EDIT: laat maar.

[ Bericht 99% gewijzigd door Iemand91 op 12-07-2011 15:33:04 ]
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:35:34 #217
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_99374370
Ik heb een pakketje die op 07-07 in behandeling is genomen bij tnt en 1 van 08-07. Die van 07-07 is vandaag eindelijk een stapje verder, hoop dat ie er morgen is, dan is mijn vriend thuis. Die van 08-07 pas toch wel door de brievenbus :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 12 juli 2011 @ 17:37:57 #218
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99374445
'Bezorging: 11-07'

Goh :') . Dan mag het pakketje wel eens gaan opschieten. Staat alleen nog maar aangemeld.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_99375341
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef Tyler-Girl het volgende:

Die heb ik. Is een heel fijn lief jurkje.
pi_99375396
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:37 schreef ChipsZak. het volgende:
'Bezorging: 11-07'

Goh :') . Dan mag het pakketje wel eens gaan opschieten. Staat alleen nog maar aangemeld.
Volgens mij staan onze pakketjes knus bij elkaar vertraagd te zijn.
Tap tap tap
pi_99375424
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Volgens mij staan onze pakketjes knus bij elkaar vertraagd te zijn.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Volgens mij staan onze pakketjes knus bij elkaar vertraagd te zijn.
Heb je dan niet iets van: fuck it.. ik loop die winkel gewoon in. :( ?
Ik heb zelfs al dat de site loopt te klooien, niet eens de kans gehad om iets in mn mandje te gooien :(
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:30:24 #222
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_99376486
Ik koop niet meer online bij H&M. Te hoge verzendkosten, ze houden de sale van de shops niet bij (die zijn nu bezig met 50% en 70% sale, dat zie je nog niet in de online shop of je betaalt er voor hetzelfde item nog meer) en je kunt niet online passen, wat bij de grilligheid van H&M maten echt nodig is.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_99376954
ik kan misschien met mijn neus kijken.. maar waar is de dividedcollectie?
op de site dan.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2011 @ 18:44:46 #224
43556 miss_dynastie
pi_99377006
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:43 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
ik kan misschien met mijn neus kijken.. maar waar is de dividedcollectie?
op de site dan.
Dames in het menu boven - alles bekijken - filter op kleur, maat en/of concept uitvouwen - divided aanklikken :)
pi_99377187
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dames in het menu boven - alles bekijken - filter op kleur, maat en/of concept uitvouwen - divided aanklikken :)
bohh superkarig! meestal staat alles wat in de winkels van divided hangt wel op de site. Of heeft iemand dat poederkleurige bomensingletje gezien sochtends? want mijne is verprutst in de was! :(
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:04:34 #226
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99377754
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef SEMTEX het volgende:
Ik koop niet meer online bij H&M. Te hoge verzendkosten, ze houden de sale van de shops niet bij (die zijn nu bezig met 50% en 70% sale, dat zie je nog niet in de online shop of je betaalt er voor hetzelfde item nog meer) en je kunt niet online passen, wat bij de grilligheid van H&M maten echt nodig is.
Ik zit op de nalevering te wachten van 2 artikelen uit de Sale en dan hou ik t voorlopig ook voor gezien.
De kwaliteit is er echt op achteruit gegaan, vooral bij de tops/shirts/hemdjes.
En met de maten is t inderdaad ook drama...
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:07:22 #227
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99377848
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:50 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:

[..]

bohh superkarig! meestal staat alles wat in de winkels van divided hangt wel op de site. Of heeft iemand dat poederkleurige bomensingletje gezien sochtends? want mijne is verprutst in de was! :(
Die wilde ik al vanaf ik em de 1e keer hier heb gezien (bij jou??).
Heb em nog geen 1x op de site zien staan..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_99377962
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:07 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Die wilde ik al vanaf ik em de 1e keer hier heb gezien (bij jou??).
Heb em nog geen 1x op de site zien staan..
haha ja ik hem m in het wat draag jij vandaag topic gezet. maarja de mijne is nu verpest. k heb ze al een mailtje gestuurd. ik baal enorm :(
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:21:08 #229
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99378450
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:10 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:

[..]

haha ja ik hem m in het wat draag jij vandaag topic gezet. maarja de mijne is nu verpest. k heb ze al een mailtje gestuurd. ik baal enorm :(
Daar heb ik em idd gezien ja! Wat zonde zeg!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:31:08 #230
123170 alors
zlata1234
pi_99378915
Die top heeft bij mijn weten nooit op de site gestaan.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:03:26 #231
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_99380600
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:01 schreef Deliah het volgende:

[..]

Die heb ik. Is een heel fijn lief jurkje.
Heb je toevallig een foto? Of kun je misschien beschrijven hoe hij valt.....Ik heb niet zoveel boezem maar ben bij mijn heupen best breed....pas het dan nog??maakt hij ook breed of valt het mee? En heb je gewoon je eigen maat gepakt of toch voor een andere maat gekozen?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:29:15 #232
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_99381952
snapt iemand hier nu iets van???

12072011 Retour (Acceptgiro bij de Bestelling) 84,86 -4
10072011 Bedrag Maandfactuur 80,86

Hij zegt nu dat ik een saldo heb van -4...moet ik dat nu betalen of heb ik dat nu tegoed....

wat een schijtsysteem voor het saldo heeft de H&M... :(
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:53:35 #233
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99386972
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
snapt iemand hier nu iets van???

12072011 Retour (Acceptgiro bij de Bestelling) 84,86 -4
10072011 Bedrag Maandfactuur 80,86

Hij zegt nu dat ik een saldo heb van -4...moet ik dat nu betalen of heb ik dat nu tegoed....

wat een schijtsysteem voor het saldo heeft de H&M... :(
Jij hebt 4 euro tegoed!!!
Leef je uit!!! *O*
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:04:30 #234
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_99387649
hahaha *O* Yeah

Me uitleven had ik gisteren al gedaan...staat namelijk al nieuwe bestelling klaar (maar het saldo is groter als 4 euro :P, zie vorige pagina ;))
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_99388391
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:03 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Heb je toevallig een foto? Of kun je misschien beschrijven hoe hij valt.....Ik heb niet zoveel boezem maar ben bij mijn heupen best breed....pas het dan nog??maakt hij ook breed of valt het mee? En heb je gewoon je eigen maat gepakt of toch voor een andere maat gekozen?
Enkel een foto waar ik niet in zit, dat zegt niet zoveel. Gewoon mijn eigen maat gepakt.
Ik heb ook wat bredere heupen en die kokerrokken passen mij nooit zo goed. Deze valt heel goed omdat die een meer normale vorm heeft. Het deel rond je middel zit strak aan, dus als je daar de juiste maat hebt moet de rest ook wel passen. Ik heb niet het idee dat ie breed maakt.
pi_99404831
Ik heb het pakket kunnen terug sturen, maar moet nog 1 euro over maken. Krijg nog niet uitgezocht hoe ik dat doe en wat ik moet vermelden bij overboeken en welke codes enzo.

Kan iemand mij er mee helpen?
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2011 @ 11:31:31 #237
43556 miss_dynastie
pi_99405486
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:11 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Ik heb het pakket kunnen terug sturen, maar moet nog 1 euro over maken. Krijg nog niet uitgezocht hoe ik dat doe en wat ik moet vermelden bij overboeken en welke codes enzo.

Kan iemand mij er mee helpen?
Je maakt 1 euro over onder vermelding van je klantnummer.

quote:
Welk bankrekeningnummer gebruik ik om mijn factuur te betalen?
Ons bankrekeningnummer is 231412.
pi_99405869
Bedankt voor je reactie, het is me ook al gelukt gelukkig!
pi_99410408
Zucht ... Ik wil niet meer wachten..

Pakketje 1 :
07.07.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar

Pakketje 2:
08.07.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar


}:|
  woensdag 13 juli 2011 @ 13:50:31 #240
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99410627
dit kreeg ik binnen:
erg apart.. was echt heel klein.
die was leuk! en dat voor 3,95. haha
die heb ik 2x gekregen :? gelukkig wel erg leuk.
deze heb ik ook 2x gekregen :? past ook.
beetje vreemd, weet nog niet of ik hem neem..
heel apart, en te klein. Wil hem ruilen voor groter & effen.
way to big. gewoon maatje M... echt veelte groot.
zit heel apart, echt lelijk, hij is te groot & te klein tegelijk... :?
mijn top aankoop! zitten heerlijk
zit hier al 2 maanden op te wachten, zit tie er niet bij! :(
same, 2 maanden wachten, zit er gewoon niet bij :(
veelte groot in maat s :(
heb maat 40 ervan... haha ;(

Nou dat was het + 1 jurkje waar

h&m ;(
~ Bonito La Risa ~
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2011 @ 13:53:18 #241
43556 miss_dynastie
pi_99410713
Ze maken er wel een zooitje van bij H&M m_m :')

Mijn bestelling staat sinds vrijdag op verzonden, maar bezorgen, ho maar. Ze zullen al die aanpassingen wel zat zijn, gok ik...
  woensdag 13 juli 2011 @ 14:01:27 #242
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99410973
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 13:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze maken er wel een zooitje van bij H&M m_m :')

Mijn bestelling staat sinds vrijdag op verzonden, maar bezorgen, ho maar. Ze zullen al die aanpassingen wel zat zijn, gok ik...
echt he. Gezeik. Moet ik weer bellen voor dat rokje + shirtje wat ik erg graag wilde.. pff..
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 13 juli 2011 @ 14:02:24 #243
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_99411013
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Volgens mij staan onze pakketjes knus bij elkaar vertraagd te zijn.
En bij die van mij :').
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 13 juli 2011 @ 14:03:38 #244
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_99411060
Hebben ze een lading uitzendkrachten ingehuurd bij de H&M ofzo? Service is nu wel behoorlijk dramatisch, en altijd vertraagd.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_99411306
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 14:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

En bij die van mij :').
Van mij ook nog 2. -O-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 13 juli 2011 @ 14:38:41 #246
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99412486
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:03 schreef linpunt het volgende:

[..]


[..]

Heb je dan niet iets van: fuck it.. ik loop die winkel gewoon in. :( ?
Ik heb zelfs al dat de site loopt te klooien, niet eens de kans gehad om iets in mn mandje te gooien :(
@CherryLips: haha, :') zou best eens kunnen!

@ linpunt; nee, ik heb veel home-artikelen en een ketting die niet in de winkel ligt dusja, dan kan je vrij weinig.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 13 juli 2011 @ 14:39:22 #247
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_99412519
Ik word er ook gek van, mijn pakketje staat al sinds 6 juli op
quote:
Bestelling gegevens ontvangen, pakket nog niet ontvangen door Kiala. Contacteer uw verkoper voor meer info.
Duurt echt te lang allemaal, mijn pakketje zou 4-8 juli bezorgd worden.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_99413386
misschien kunnen we ze boycotten... (hebben ze ook even rust om de zaakjes weer op orde te krijgen ;))
  woensdag 13 juli 2011 @ 15:05:00 #249
123170 alors
zlata1234
pi_99413546
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:50 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:

[..]

bohh superkarig! meestal staat alles wat in de winkels van divided hangt wel op de site. Of heeft iemand dat poederkleurige bomensingletje gezien sochtends? want mijne is verprutst in de was! :(
ik weet niet waar je woont maar hij hing nog in Groningen!
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 13 juli 2011 @ 15:08:05 #250
123170 alors
zlata1234
pi_99413663
Tevens hou ik weer een beetje van h&m omdat ze eindelijk goed basic rokjes hebben _O_ Die net een slag langer zijn dan die 5 euro rokjes.
En ook nog dubbele stof, het mocht wat kosten blijkbaar. Maar echt superfijn, ik hou ervan om rokjes in mijn taille te dragen. Ze zijn wel redelijk lang, maarja beetje plooien of naa rbinnen vouwen en tis opgelost *O*
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 13 juli 2011 @ 15:13:27 #251
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99413882
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 15:01 schreef Nora.. het volgende:
misschien kunnen we ze boycotten... (hebben ze ook even rust om de zaakjes weer op orde te krijgen ;))
ja misschien wel. Maar ik wil morgen ochtend nog ff de wekker zetten voor mijn geliefde rokje wat ze niet hebben geleverd... :+
~ Bonito La Risa ~
pi_99417381
quote:
4s.gif Op woensdag 13 juli 2011 15:05 schreef alors het volgende:

[..]

ik weet niet waar je woont maar hij hing nog in Groningen!
Bedankt voor jullie hulp maar ik heb vandaag de laatste in Apeldoorn kunnen bemachtigen. Ook nog in mijn maat! :D voortaan maar wassen in een kussensloop, want mijn wasmachine is te ruig voor zo'n kwetsbaar stofje (lees: kleine gaatjes in de stof)
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  woensdag 13 juli 2011 @ 16:54:50 #253
123170 alors
zlata1234
pi_99417808
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:46 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:

[..]

Bedankt voor jullie hulp maar ik heb vandaag de laatste in Apeldoorn kunnen bemachtigen. Ook nog in mijn maat! :D voortaan maar wassen in een kussensloop, want mijn wasmachine is te ruig voor zo'n kwetsbaar stofje (lees: kleine gaatjes in de stof)
fijn ^O^ ik doe altijd een handwasje als ik het niet toevertrouw aan de wasmachine :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99418366
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:54 schreef alors het volgende:

[..]

fijn ^O^ ik doe altijd een handwasje als ik het niet toevertrouw aan de wasmachine :)
Ja, maar bij deze wasmachine heb ik er vaker last van. De 234123478345 jaar oude miele die echt van ouderdom uit elkaar viel deed het perfect. en deze nieuwe maakt best vaak gaatjes in mijn kleding. Ik denk dat ze ergens achter de trommel blijven haken ofzo. Iemand een oplossing?
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  woensdag 13 juli 2011 @ 18:19:06 #255
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_99421166
Mijn pakketje van 07-07 is binnen! En die van 08-07 komt morgen! *O*

Wat vandaag is binnengekomen houd ik, leuk jasje en armband (geen idee hoe plaatjes kan plaatsen...) De broek die erbij zit was niet skinny zoals ik besteld had, maar een boyfriend jeans, maar wel erg leuk, dus die houd ik gewoon... Kijken of morgen alles ook goed bevalt, ben benieuwd! :s)
pi_99421210
Er is nog hoop! Mijn bestelling was al vanaf de 5e aangemeld bij PostNL, maar nu toch echt gesorteerd! *O*
pi_99421360
Whut, alles is ineens in behandeling, ook de zut die eind augustus zou komen :o
Tap tap tap
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 13 juli 2011 @ 18:34:06 #258
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99421637
Nou, mijnes niet ;( .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_99422339
Het valt me echt op dat ze steeds minder van de divided verkopen! ik was dus vandaag in de winkel en zag een gekke holografische ring, en die zie ik ook niet online. Ik begin me steeds meer te ergeren aan de site van de h&m.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_99425201
Vanmorgen vroeg stond pakketje 2 nog op :

08.07.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar

Nu spontaan op:

13.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum


Alleen pakketje 1 staat nog op :

07.07.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar


Dus *O* en -O-

Hoe kan een eerder aangemeld pakketje nou nog niet gesorteerd zijn |:(
pi_99425328
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 18:19 schreef mieknok het volgende:
Mijn pakketje van 07-07 is binnen! En die van 08-07 komt morgen! *O*

Wat vandaag is binnengekomen houd ik, leuk jasje en armband (geen idee hoe plaatjes kan plaatsen...) De broek die erbij zit was niet skinny zoals ik besteld had, maar een boyfriend jeans, maar wel erg leuk, dus die houd ik gewoon... Kijken of morgen alles ook goed bevalt, ben benieuwd! :s)
Nice! Mijne waren ook op 07-07 en 08-07.. Maar de 08 is dus al gesorteerd en de 07 niet. :'(
Ik hoop dat de 08 morgen binnenkomt ! :o
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:28:09 #262
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_99426146
Mijn zending staat opeens ook op gesorteerd, lezen ze dit topic toch stiekem :') ?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_99426489
Jeeeej mijn bestelling is ook in behandeling :D En ik werd gebeld en ik werd even terechtgewezen dat alles vertraagt als ik constant dingen erbij blijf mikken en dat daarom latere bestellingen voorgaan :') (Had een boze mail gestuurd :@)
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2011 @ 21:13:29 #264
43556 miss_dynastie
pi_99428155
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:35 schreef heaven7 het volgende:
Jeeeej mijn bestelling is ook in behandeling :D En ik werd gebeld en ik werd even terechtgewezen dat alles vertraagt als ik constant dingen erbij blijf mikken en dat daarom latere bestellingen voorgaan :') (Had een boze mail gestuurd :@)
Nou, dat vind ik dan stiekem toch wel erg onbeschoft en niet professioneel, als je je klanten terecht gaat wijzen terwijl je zelf je proces niet op orde hebt (direct verwerken -zoals het gaat bij elke andere webwinkel waar ik bestel- betekent immers dat er niets aan te passen valt).
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:14:52 #265
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99428232
Maandag besteld en hijs in behandeling. Ik wacht rustig af :P
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_99428342
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
... terwijl je zelf je proces niet op orde hebt (direct verwerken -zoals het gaat bij elke andere webwinkel waar ik bestel- betekent immers dat er niets aan te passen valt).
Nou, ik denk niet dat dat het probleem is. Anders krijg je hier weer geklaag dat je er niks meer bij kan gooien omdat het opeens in behandeling is. :')
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2011 @ 21:21:14 #267
43556 miss_dynastie
pi_99428547
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:16 schreef wyccie het volgende:

[..]

Nou, ik denk niet dat dat het probleem is. Anders krijg je hier weer geklaag dat je er niks meer bij kan gooien omdat het opeens in behandeling is. :')
Zo werkt het toch overal verder? Als ik nu bij Wehkamp of bol.com bestel en vijf minuten later wil ik weer wat, dan kan ik gewoon een nieuwe order doen. Blijkbaar is het systeem van H&M niet gebouwd op 2 orders in behandeling én zijn ze niet in staat binnen korte tijd een order de deur uit te doen, waardoor het aanpassen van orders mogelijk is. Maar heel professioneel vind ik het niet, eigenlijk, en helemaal niet als medewerkers gaan bellen om klanten terecht te wijzen...
pi_99428687
Gesorteeeeeeeeerd! Iemand interesse in (aan)foto's van iets hieruit?:



(ik heb vakantie en geen fuck te doen!)

Dit komt er ook nog aan, maar is niet gesorteerd:



Ik had tops nodig :')
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2011 @ 21:25:45 #269
43556 miss_dynastie
pi_99428785
Ik ben wel benieuwd naar een aan-foto van de broek!
pi_99428826
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo werkt het toch overal verder? Als ik nu bij Wehkamp of bol.com bestel en vijf minuten later wil ik weer wat, dan kan ik gewoon een nieuwe order doen. Blijkbaar is het systeem van H&M niet gebouwd op 2 orders in behandeling én zijn ze niet in staat binnen korte tijd een order de deur uit te doen, waardoor het aanpassen van orders mogelijk is. Maar heel professioneel vind ik het niet, eigenlijk, en helemaal niet als medewerkers gaan bellen om klanten terecht te wijzen...
Het klopt dat het bij andere winkels zo werkt. Maar dan betaal je ook bij elke bestelling verzendkosten. Ik geloof niet dat de mensen hier daar zin in hebben, en het daarom wel fijn vinden dat ze een paar dagen later nog iets kunnen toevoegen als er weer iets in de sale komt.
Wat ik wil zeggen is dat er altijd wel iets te klagen valt.
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2011 @ 21:29:47 #271
43556 miss_dynastie
pi_99428992
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:26 schreef wyccie het volgende:

[..]

Het klopt dat het bij andere winkels zo werkt. Maar dan betaal je ook bij elke bestelling verzendkosten. Ik geloof niet dat de mensen hier daar zin in hebben, en het daarom wel fijn vinden dat ze een paar dagen later nog iets kunnen toevoegen als er weer iets in de sale komt.
Wat ik wil zeggen is dat er altijd wel iets te klagen valt.
Ik denk dat die weerstand een stuk minder wordt als het gewoon 'vandaag besteld, morgen verzonden' is. Mijn order heb ik donderdag geplaatst, staat sinds vrijdag op verzonden en ik heb nog niets in huis... als ik nu weer iets zou willen hebben zou ik inderdaad enorm balen, omdat ik dan weer kan betalen voor verzenden terwijl het vorige nog niet eens binnen is. Soms lijkt het alsof de kleding nog gemaakt moet worden :P
pi_99429193
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:23 schreef eenleukenaam het volgende:
Gesorteeeeeeeeerd! Iemand interesse in (aan)foto's van iets hieruit?:

[ afbeelding ]

(ik heb vakantie en geen fuck te doen!)

Dit komt er ook nog aan, maar is niet gesorteerd:

[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2010/A01%2080703%2009090%2057%203275%200.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/A55%2078484%2010100%2008%207419%202.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2010/A01%2082918%2015012%2008%202994%200.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2010/A01%2080703%2010103%2008%203276%201.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2010/A01%2079229%2009090%2008%203063%200.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]

Ik had tops nodig :')
Het linkse roze shirtje.
Heb m ook in het roze besteld.. En in het lichtgeel! :+
pi_99429423
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zo werkt het toch overal verder? Als ik nu bij Wehkamp of bol.com bestel en vijf minuten later wil ik weer wat, dan kan ik gewoon een nieuwe order doen. Blijkbaar is het systeem van H&M niet gebouwd op 2 orders in behandeling én zijn ze niet in staat binnen korte tijd een order de deur uit te doen, waardoor het aanpassen van orders mogelijk is. Maar heel professioneel vind ik het niet, eigenlijk, en helemaal niet als medewerkers gaan bellen om klanten terecht te wijzen...
Nee dat vind ik eigenlijk ook. Heb ook gezegd tegen die dude dat als ik op 5 juni bestel en de leverdatum op 29 juni staat, ik er vanuit ga dat ik voor die tijd er nog wel dingen bij kan gooien omdat die datum er nog lang niet is.
Maar nee, volgens die gast vertraag ik dan dus mn eigen bestelling en wordt die datum nog later dan 29 juni.. Beetje krom maar he, er komen jurkjes van 3 euro enzo naar me toe *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2011 21:45:04 ]
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:46:54 #274
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99429826
Er is bij mij de laatste tijd zoveel misgegaan, dat ik geen enkele keer verzendkosten heb hoeven te betalen.

Maar ik hou er nu wel mee op, met online bestellen daar, als ik mn nalevering binnen heb.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:49:35 #275
123170 alors
zlata1234
pi_99429959
quote:
3s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Er is bij mij de laatste tijd zoveel misgegaan, dat ik geen enkele keer verzendkosten heb hoeven te betalen.

Maar ik hou er nu wel mee op, met online bestellen daar, als ik mn nalevering binnen heb.
wacht maar straks komt de herfstcollectie online en dan zwicht je wel weer >:)
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:50:38 #276
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99430009
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:49 schreef alors het volgende:

[..]

wacht maar straks komt de herfstcollectie online en dan zwicht je wel weer >:)
-O-
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_99430510
quote:
3s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Er is bij mij de laatste tijd zoveel misgegaan, dat ik geen enkele keer verzendkosten heb hoeven te betalen.

Maar ik hou er nu wel mee op, met online bestellen daar, als ik mn nalevering binnen heb.
Ik krijg die kortingsbonnen gewoon nooit :{
Tap tap tap
pi_99430566
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:35 schreef heaven7 het volgende:
Jeeeej mijn bestelling is ook in behandeling :D En ik werd gebeld en ik werd even terechtgewezen dat alles vertraagt als ik constant dingen erbij blijf mikken en dat daarom latere bestellingen voorgaan :') (Had een boze mail gestuurd :@)
Het is gewoon onzin, ik heb er vaak zat wat bij gegooid en toen werd ie tien minuten later in behandeling genomen. En de bestelling die nu dan met gods gratie onderweg is, daar heb ik nooit wat aan toegevoegd.
Tap tap tap
pi_99430903
Heb er ook een beetje genoeg van idd. Ze hebben wel de verzendkosten eraf gehaald nu maar ben voorlopig ook ff klaar met de webshop :{ Slaat idd nergens op Cherry!
  donderdag 14 juli 2011 @ 11:10:31 #280
123170 alors
zlata1234
pi_99448122
Wat een lelijke kleuterkleren staan er bij de dames :{

naja dat scheelt weer wat geld :)
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 14 juli 2011 @ 11:35:28 #281
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_99449013
Bestelling is onderweg :).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_99450018
Ik heb gister de 1 euro voor retour al betaald. Het is alleen zulk slecht weer dat ik mijn pakket nog niet terug kan brengen. Dan is er denk ik weinig meer over van het karton.. Eer ik bij het postkantoor ben.

Doen ze hier moeilijk over als ze hem later dan die 2 weken binnen hebben?
pi_99451110
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:03 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Ik heb gister de 1 euro voor retour al betaald. Het is alleen zulk slecht weer dat ik mijn pakket nog niet terug kan brengen. Dan is er denk ik weinig meer over van het karton.. Eer ik bij het postkantoor ben.

Doen ze hier moeilijk over als ze hem later dan die 2 weken binnen hebben?
Volgens mij heb je 14 dagen bedenktijd, dus kun je hem ook op de 14de dag terugsturen..
Ik zit met hetzelfde dilemma op het moment. Hopelijk is het morgen wel droog ;(
Viagra (vi-ag'-ruh) n. A chemical which increases the flow of blood to a man's brain
  † In Memoriam † donderdag 14 juli 2011 @ 12:30:45 #284
43556 miss_dynastie
pi_99451160
Vuilniszak eromheen tapen?
  donderdag 14 juli 2011 @ 12:31:08 #285
123170 alors
zlata1234
pi_99451174
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:03 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Ik heb gister de 1 euro voor retour al betaald. Het is alleen zulk slecht weer dat ik mijn pakket nog niet terug kan brengen. Dan is er denk ik weinig meer over van het karton.. Eer ik bij het postkantoor ben.

Doen ze hier moeilijk over als ze hem later dan die 2 weken binnen hebben?
vuilniszak eromheen :P
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99452256
Doen ze niet zo moeilijk over. Ze zijn zelf ook niet zo snel met het verwerken van retourzendingen.

Mijn pakketje is iig net binnen. Ga zo lekker mijn bikini's passen. 8-) _O-
  donderdag 14 juli 2011 @ 13:19:05 #287
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_99453199
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:56 schreef Envoi het volgende:
Doen ze niet zo moeilijk over. Ze zijn zelf ook niet zo snel met het verwerken van retourzendingen.

Mijn pakketje is iig net binnen. Ga zo lekker mijn bikini's passen. 8-) _O-
Wel de verwarming aandoen dan :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_99453313
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:29 schreef verregentmeisje het volgende:

[..]

Volgens mij heb je 14 dagen bedenktijd, dus kun je hem ook op de 14de dag terugsturen..
Ik zit met hetzelfde dilemma op het moment. Hopelijk is het morgen wel droog ;(
Nou ja het was bij mij dinsdag de 14e dag.

@Rest: Maar goed, de vuilniszakken zijn hier ook op door de verbouwing van het hele huis. Dus dan zou ik eerst die moeten halen en dan weer door de stortregen naar het postkantoor, en dat zie ik niet zo zitten.. En morgen moet ik toch weg en dan doe ik het liever morgen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 juli 2011 @ 14:22:00 #289
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99455876
quote:
Onze winkel aan de Vismarkt is vernieuwd! Woensdag 20 juli is de feestelijke heropening met gratis airbrush tattoos en DJ's. De eerste 30 bezoekers ontvangen een kraskaart variërend van 5 tot 100 euro te besteden in elke H&M winkel. De winkel is open vanaf 9.30 uur.

En bezoek nu ook onze andere twee winkels op de Grote Markt in Groningen, want daar delen we de komende dagen flyers uit waarmee je 25% korting krijgt op een artikel naar keuze in onze vernieuwde winkel aan de Vismarkt! Deze korting is geldig van 20 juli tot en met 23 juli.
*O* Groningen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  † In Memoriam † donderdag 14 juli 2011 @ 14:26:41 #290
43556 miss_dynastie
pi_99456108
Ik heb m'n pakketje eindelijk binnen, maar 't is wel een tegenvaller... dit rokje

Ziet er gruwelijk uit, een ander woord heb ik er niet voor. 't Is een soort circustent, niks voor mij :+ Bloem voor in het haar hou ik wel, is maar 2,45, maar doordat ik een kortingscode van 5 euro had is verzenden eigenlijk gratis en retourkosten heb ik toch, of ik hem nou hou of niet :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 juli 2011 @ 14:29:27 #291
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99456226
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb m'n pakketje eindelijk binnen, maar 't is wel een tegenvaller... dit rokje
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/A88 82124 44020 51 0180 3.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
Ziet er gruwelijk uit, een ander woord heb ik er niet voor. 't Is een soort circustent, niks voor mij :+ Bloem voor in het haar hou ik wel, is maar 2,45, maar doordat ik een kortingscode van 5 euro had is verzenden eigenlijk gratis en retourkosten heb ik toch, of ik hem nou hou of niet :)
Als je alles terugstuurt heb je maar 1eu verzendkosten i.p.v. 5,95 (4,95 + 1eu) toch?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  † In Memoriam † donderdag 14 juli 2011 @ 14:35:53 #292
43556 miss_dynastie
pi_99456497
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Als je alles terugstuurt heb je maar 1eu verzendkosten i.p.v. 5,95 (4,95 + 1eu) toch?
Klopt, maar doordat ik een kortingscode heb gebruikt van 5 euro, is het verzenden gratis nou ja, het staat wel op de rekening natuurlijk, maar er staat ook -5 euro, dus daarom zie ik het als gratis omdat het me per saldo niets kost :)
  donderdag 14 juli 2011 @ 15:16:29 #293
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99458669
Zending gesorteerd!! *O*
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  donderdag 14 juli 2011 @ 16:07:32 #294
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_99461490
Chauffeur is nog steeds niet geweest :(.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_99461621
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 16:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Chauffeur is nog steeds niet geweest :(.
Hier ook niet :( zit al de hele dag te popelen
  donderdag 14 juli 2011 @ 16:11:12 #296
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_99461655
Wtf, er staat zending afgeleverd op de TNT website terwijl geen enkele koerier is geweest.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 14 juli 2011 @ 16:23:46 #297
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_99462331
Kans is er dat die nu zijn ronde aan het maken is. Had ik ook wel eens.
  donderdag 14 juli 2011 @ 16:31:29 #298
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_99462725
Wooooow mijn 2 verzendingen die volgende week en de week daarop pas verzonden zouden worden zijn nu opeens al verzonden als 1 pakket! Joepie! *O*
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
  donderdag 14 juli 2011 @ 16:42:16 #299
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_99463261
Ontvangen :).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_99464466
Hoe lang zijn jullie pakketjes voorgemeld ongeveer voor er verdere actie ondernomen wordt? :{
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:09:05 #301
123170 alors
zlata1234
pi_99464630
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 14:22 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

*O* Groningen.
aaah waarom niet gisteren :') toen was ik er nog
know'm sayin?
×
word? word.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')