abonnement Unibet Coolblue
pi_99056584




No words necessary:



1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:



Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Het dames elftal voor het opgeheven werd:


Onze topkeeper en international:



De trainer:



Memorabele FCU-wedstrijden:




Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak J
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M

Vorige delen:
Centraal FC Utrecht Topic #45 Overwinteren in Europa!!!
Centraal FC Utrecht topic #44: Op naar de top-5
Centraal FC Utrecht topic #43: Liverpool we komen eraan!
Centraal FC Utrecht topic #42: Who the fuck is Celtic?!
Centraal FC Utrecht topic #41: We pakken die Schotten in.
Centraal FC Utrecht topic #40: Voetballen in europa
Centraal FC Utrecht topic #39: Met een beest in de spits
http://forum.fok.nl/topic/1340057
Centraal FC Utrecht topic # 37: Let the game start!
Centraal FC Utrecht topic # 36 : Challenger II
Centraal FC Utrecht topic # 35 : Met een knallend FCU
Centraal FC Utrecht topic # 34 : Opgeruimd staat netjes
Centraal FC Utrecht topic #33: Waar de kale knarren heersen
Centraal FC Utrecht topic #32: Dit seizoen weer geen beker
Centraal FC Utrecht topic #31: 4-6-0
[Centraal] FC Utrecht topic #30: Met overnames en De Kromme
[Centraal] FC Utrecht topic #29 : Nelisse in Oranje!
[Centraal] FC Utrecht topic #28 : Waar we graag uit spelen
[Centraal] FC Utrecht topic #27: Sanmartean, de parel!
[Centraal] FC Utrecht topic #26: Keepersproblemen
[Centraal] FC Utrecht topic #25 : Foeke Booy weg ?!!?
[Centraal] FC Utrecht topic #24 : Gezocht : Scorende spits
[Centraal FC Utrecht deel 23 ] op naar de playoffs !
Centraal FC Utreg - deel 22, Wij zwaaien Braafheid uit
Centraal FC Utreg - deel 21, Fortuneeeeeeeeee
Centraal FC Utreg - deel 20, Braafheid ga je schamen!
Centraal FC Utreg - deel 19, Fortuné Fortunéee!
Centraal FC Utreg - deel 18, op naar de eerste zege!
Centraal FC Utreg - deel 17, we zien uit naar nieuwe spelers
Centraal FC Utreg - deel 16 , op naar de play offs !
Centraal FC Utrecht deel 15 - we staan 4e !
Centraal FC Utrecht topic deel 14
Centraal FC Utrecht topic deel 13
Centraal FC Utrecht topic deel 12
Centraal FC Utrecht topic deel 11
Centraal FC Utrecht topic deel 10
[Centraal] FC Utrecht Topic deel 9
[Centraal] FC Utrecht Topic deel 8
[Centraal] FC Utrecht Topic deel 7
[Centraal] FC Utrecht Topic Deel 6
[Centraal] FC Utrecht topic Deel 5
[Centraal] FC Utrecht topic #4
[Centraal] FC Utreg Topic #3
[Centraal] FC Utrecht Topic Deel 2
Centraal FC Utrecht topic deel 1

OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FC_Utrecht

[ Bericht 3% gewijzigd door Tha_Duck op 05-07-2011 12:12:02 ]
pi_99056850
Toornstra en Verhoek komen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_99056945
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik denk dat Demouge met goede aanvoer ook 15 doelpunten kan maken.
Maar wees gerust, als we ougie moeten geloven komt er nadat de belangrijkste posities zijn gevuld (rechtermiddenvelder, controleur, verdediger, buitenspeler) misschien ook nog wel een extra spits.
Een echte killer is hij nooit geweest en voetballend komt hij al helemaal tekort voor hetgeen je nastreeft. Ik zie in Frank sowieso een noodoplossing en als pinchhitter kan hij zeker wel van waarde zijn, maar hij is niet de aanvalsleider voor een club die in de subtop wil meedraaien.

Ik ben hem al met al altijd een Willem II, top JL-spits blijven vinden. De Graafschap, Heracles..
pi_99056983
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toornstra en Verhoek komen?
Als ze niet te duur zijn wel ja.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:59 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Een echte killer is hij nooit geweest en voetballend komt hij al helemaal tekort voor hetgeen je nastreeft. Ik zie in Frank sowieso een noodoplossing en als pinchhitter kan hij zeker wel van waarde zijn, maar hij is niet de aanvalsleider voor een club die in de subtop wil meedraaien.

Ik ben hem al met al altijd een Willem II, top JL-spits blijven vinden.
Ik vind m onderschat, denk echt wel dat ie van waarde kan zijn als basis-speler.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99057177
Nu moet je je nooit blindstaren op zo'n compilatie maar die Alexander Gerndt heeft iig een aardige linker:


Ben benieuwd hoever ze deze week komen met die Zweden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Absurditeit op 05-07-2011 11:12:03 ]
pi_99058009
Bij Feyenoord vonden ze Gerndt niet goed genoeg. Mocht die beoordeling kloppen dan is hij ook niet goed genoeg voor jullie (al zitten ze er in Roffa altijd naast). Het is trouwens niet de bedoeling dat jullie ons in Den Haag leegkapen, tenzij er meer dan de hoofdprijs betaald wordt.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:28:12 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99058074
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:26 schreef zlakto het volgende:
Bij Feyenoord vonden ze Gerndt niet goed genoeg. Mocht die beoordeling kloppen dan is hij ook niet goed genoeg voor jullie (al zitten ze er in Roffa altijd naast). Het is trouwens niet de bedoeling dat jullie ons in Den Haag leegkapen, tenzij er meer dan de hoofdprijs betaald wordt.
Klopt niet helemaal, Feyenoord zocht toen een spits en ze zagen in Gerndt meer een linkervleugelspeler of een valse spits in een 4-4-2 dacht ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99058113
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:26 schreef zlakto het volgende:
Het is trouwens niet de bedoeling dat jullie ons in Den Haag leegkapen, tenzij er meer dan de hoofdprijs betaald wordt.
De hoofdprijs wordt niet betaald hoor, dus maak je niet druk.

Of vd Kallen moet zwichten voor een miljoen of 5, voor Toornstra EN Verhoek.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99058145
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:26 schreef zlakto het volgende:
Bij Feyenoord vonden ze Gerndt niet goed genoeg. Mocht die beoordeling kloppen dan is hij ook niet goed genoeg voor jullie (al zitten ze er in Roffa altijd naast). Het is trouwens niet de bedoeling dat jullie ons in Den Haag leegkapen, tenzij er meer dan de hoofdprijs betaald wordt.
Je zegt het zelf al: de beoordeling van Feyenoord zegt bitterweinig. Booy daarentegen heeft de afgelopen seizoenen wel bewezen goed in te kunnen kopen en als ze hem binnen FCU interessant vinden en hem nader gaan bekijken, dan zegt mij dat wel wat. Ik ben alleen benieuwd tot welke conclusie ze uiteindelijk komen en of hij haalbaar is.
pi_99058892
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:26 schreef zlakto het volgende:
Het is trouwens niet de bedoeling dat jullie ons in Den Haag leegkapen, tenzij er meer dan de hoofdprijs betaald wordt.
Ik denk dat je dan deze week nog weleens voor een aardige verrassing kan komen te staan. De hoofdprijs wordt zeker niet betaald, maar dat er 1 of zelfs 2 naar Utrecht komen, zit er wel degelijk in.

Laten we hier over een nog eens op terugkomen.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:49:39 #11
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_99059034
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:46 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan deze week nog weleens voor een aardige verrassing kan komen te staan. De hoofdprijs wordt zeker niet betaald, maar dat er 1 of zelfs 2 naar Utrecht komen, zit er wel degelijk in.

Laten we hier over een nog eens op terugkomen.
2 zou mooi zijn, alleen als er geen al te gekke bedragen worden betaald.
Toch vind ik het wel jammer van Derijck maar zulke eisen zijn echt te gortig
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:51:18 #12
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99059095
Kevin ''Harry Decheiver'' Strootman mag wel uit de OP trouwens. ;)

Oh en Driesje ook natuurlijk...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99059113
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:49 schreef leeroy het volgende:

[..]

2 zou mooi zijn, alleen als er geen al te gekke bedragen worden betaald.
Toch vind ik het wel jammer van Derijck maar zulke eisen zijn echt te gortig
Frans gaat sowieso geen onverantwoorde bedragen uitgeven en vergeet ook niet dat Ado het geld goed kan gebruiken om de begroting op orde te krijgen.
pi_99059140
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Kevin ''Harry Decheiver'' Strootman mag wel uit de OP trouwens. ;)
Mertens ook wel.
pi_99059957
Bij deze opgeruimd :)
pi_99060518
quote:
Hoewel de KNVB het programma nog definitief moet vaststellen, leverde de loting voor de tweede ronde van het bekertoernooi enkele interessante ontmoetingen op.

Na een eerste schifting onder de amateurclubs sluiten de Nederlandse profclubs aan voor de tweede ronde, die wordt gespeeld op 20, 21 en 22 september. Voor vier Eredivisionisten eindigt dan ook het bekeravontuur.

Bij de loting werden namelijk acht Eredivisie-clubs aan elkaar gekoppeld. AZ ontvangt FC Groningen en NAC Breda moet op bezoek bij Vitesse. VVV-Venlo en De Graafschap nemen het op eigen veld op tegen respectievelijk SC Heerenveen en FC Utrecht.

Bekerhouder FC Twente begint tegen de winnaar van het duel Goes-Zwaluwen. Ook Ajax kent de eerste tegenstander nog niet. Noordwijk en EHC moeten uitvechten wie het tegen de kampioen mag opnemen.
De Graafschap-uit dus. Altijd wel een gezellige wedstrijd en laten we maar gewoon duidelijk zijn: het is te doen en er moet gewoon gewonnen worden.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:08:39 #17
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_99062070
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:26 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

De Graafschap-uit dus. Altijd wel een gezellige wedstrijd en laten we maar gewoon duidelijk zijn: het is te doen en er moet gewoon gewonnen worden.
waarschijnlijk krijgen we toch een kut loting en de joden weer een makkelijke
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_99063083
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:08 schreef leeroy het volgende:

[..]

waarschijnlijk krijgen we toch een kut loting en de joden weer een makkelijke
Dat is dit toch?
pi_99065374
Echt doorgestoken kaart weer! Hoe kan het nou dat we WEER een erediviseclub loten, WEER uit en WEER de Graafschap. En de top3 speelt weer tegen amateurclubs, hier klopt echt iets niet!
5 jaar achter elkaar al een eredivisieclub geloot in de tweede ronde waarvan 4 keer uit, echt belachelijk!
pi_99065502
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:31 schreef wortel1981 het volgende:
Echt doorgestoken kaart weer! Hoe kan het nou dat we WEER een erediviseclub loten, WEER uit en WEER de Graafschap. En de top3 speelt weer tegen amateurclubs, hier klopt echt iets niet!
5 jaar achter elkaar al een eredivisieclub geloot in de tweede ronde waarvan 4 keer uit, echt belachelijk!
Anderzijds vorig jaar december ook een - op papier - doodeenvoudige thuiswedstrijd tegen Volendam geloot.
pi_99066944
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:35 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Anderzijds vorig jaar december ook een - op papier - doodeenvoudige thuiswedstrijd tegen Volendam geloot.
Ajax heeft vorig jaar alle wedstrijden thuis gespeeld en Twente geloof ik ook 3 van de 4. Gaat erom dat deze loting gewoon niet kan, de kans is nog groter dat ik de loterij win dan dat je twee keer achter elkaar uit loot tegen de Graafschao en 5 jaar op rij een eredivisie club.
pi_99067332
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:12 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Ajax heeft vorig jaar alle wedstrijden thuis gespeeld en Twente geloof ik ook 3 van de 4. Gaat erom dat deze loting gewoon niet kan, de kans is nog groter dat ik de loterij win dan dat je twee keer achter elkaar uit loot tegen de Graafschao en 5 jaar op rij een eredivisie club.
Wat is het alternatief dan? En wat voor een belang zouden ze er bij hebben om ons 2 keer achter elkaar in Doetinchem te laten spelen?

Ik vind het allemaal maar een beetje Utrecht-onwaardig om zo te gaan piepen over het schema van een Twente of Ajax. Als wij zorgen dat we in Doetinchem winnen, dan komen we ze vanzelf tegen. En wellicht wel in De Galgenwaard.
pi_99068516
Precies om de beker te winnen moet je gewoon alles winnen; dus we spelen uiteindelijk toch wel tegen eredivisie clubs.
pi_99068577
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:52 schreef zatoichi het volgende:
Precies om de beker te winnen moet je gewoon alles winnen; dus we spelen uiteindelijk toch wel tegen eredivisie clubs.
En van de ene kant als ze zouden verliezen in Doetinchem, dan heb ik al snel zoiets van "dan verdienen we het ook niet". En dan interesseert die hele beker mij ook geen reet meer.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:04:37 #25
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_99074671
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:37 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Dat is dit toch?
De graafschap is te doen lijkt mij.
Maar toch heb je wel gelijk
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_99100554
Verhoek is door ADO onder druk gezet, hij moet vandaag beslissen of ie naar Utrecht wil of niet, want de clubs zijn al rond.

telegraaf.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99106033
quote:
Toornstra zegt Utrecht af ondanks akkoord tussen clubs
06/07/2011 12:03

De overgang van Jens Toornstra (22) naar FC Utrecht lijkt voorlopig van de baan. De middenvelder van ADO Den Haag kwam er in twee gesprekken niet uit met de Domstedelingen. De clubs hadden wel al een akkoord.

Toornstra moest in Utrecht de opvolger worden van de naar PSV vertrokken Kevin Strootman. De 22-jarige middenvelder maakte het afgelopen seizoen indruk in zijn tweede jaargang bij ADO.

De middenvelder is niet de eerste speler van ADO Den Haag die de onderhandelingen met FC Utrecht afbreekt. Verdediger Timothy Derijck stond eveneens in de belangstelling van Utrecht. Zijn salariseisen waren echter te gortig voor Utrecht.

Utrecht heeft ook belangstelling voor ADO-aanvaller Wesley Verhoek. De leiding van de Haagse club heeft erop aangedrongen bij de flankspeler op korte termijn de knoop door te hakken. Ook in dit geval is een overeenkomst tussen beide clubs niet het obstakel.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99106279
Voorlopig een beetje het verhaal van deze zomer. Een hoop interesse en gesprekken en aan het eind van de rit zeggen de spelers: "nah, laat voorlopig maar ff zitten". In het geval van Toornstra wel erg jammer.
pi_99106331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:25 schreef Absurditeit het volgende:
Voorlopig een beetje het verhaal van deze zomer. Een hoop interesse en gesprekken en aan het eind van de rit zeggen de spelers: "nah, laat voorlopig maar ff zitten". In het geval van Toornstra wel erg jammer.
Yep, maar goed, liever spelers die hier graag willen spelen hoor, ook al zijn die dan misschien van mindere kwaliteit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99106412
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Yep, maar goed, liever spelers die hier graag willen spelen hoor, ook al zijn die dan misschien van mindere kwaliteit.
Ja dat wel, maar had eigenlijk wel verwacht dat Toornstra wel graag wilde. Zeker nu het ook zo rommelt in Den Haag en ze waarsch. volgend seizoen flink afzakken.
pi_99106451
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:25 schreef Absurditeit het volgende:
Voorlopig een beetje het verhaal van deze zomer. Een hoop interesse en gesprekken en aan het eind van de rit zeggen de spelers: "nah, laat voorlopig maar ff zitten". In het geval van Toornstra wel erg jammer.
Ik vind dat geen probleem (dat is een natuurlijk proces) maar je moet wel je poot vervolgens stijf houden. Mocht die Derijck of Toornstra zonder club komen dan moet je ook gewoon lekker jammer dan roepen naar ze. Hetzelfde als bij Silberbauer met zijn belachelijke eisen toendertijd.

Een speler moet graag voor Utreg willen spelen, en anders zoekt ie het maar uit. En het geeft niks als ze ons als tussenstation zien (Strootman, Kuyt, etc.) maar als je komt moet je 100% voor Utreg gaan en 100% willen.
Die balharen als vd Gun, Mertens en Silberbauer met hun gebler en halve inzet en constant gezeur ben ik liever kwijt dan rijk.

Neem maar van mij aan dat Verhoek ook afketst.
pi_99106552
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:31 schreef Tha_Duck het volgende:
Neem maar van mij aan dat Verhoek ook afketst.
Ongetwijfeld.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99106634
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:31 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik vind dat geen probleem (dat is een natuurlijk proces) maar je moet wel je poot vervolgens stijf houden. Mocht die Derijck of Toornstra zonder club komen dan moet je ook gewoon lekker jammer dan roepen naar ze. Hetzelfde als bij Silberbauer met zijn belachelijke eisen toendertijd.
Natuurlijk, maar het teleurstellende is dat een Toornstra er blijkbaar niet zo'n zin in heeft. Voor hetzelfde geld had je een erg gemotiveerde, jonge speler gekocht die zelfs het Ned. elftal kan halen op den duur. Nu is het weer een teleurstellend geval.
pi_99108008
quote:
Natuurlijk, maar het teleurstellende is dat een Toornstra er blijkbaar niet zo'n zin in heeft.
Tuurlijk heeft ie er wel zin in, maar ik heb het al eerder gezegd waarom zou hij naar Utrecht komen als hij er financieel niet op vooruit kan gaan?
Utrecht heeft hem verder niks te bieden komend seizoen behalve de druk om europees voetbal te halen. Ik zou dan ook lekker bij Ado blijven en europees voetbal spelen en proberen nog zo'n seizoen te draaien.
En Tha_Duck heeft gelijk, ik verwacht ook dat Verhoek niet zal komen, Nederlandse spelers zijn gewoon te duur en dus zullen ze toch echt alternatieven moeten gaan verzinnen bij de FC.
pi_99108133
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:19 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft ie er wel zin in, maar ik heb het al eerder gezegd waarom zou hij naar Utrecht komen als hij er financieel niet op vooruit kan gaan?
Utrecht heeft hem verder niks te bieden komend seizoen behalve de druk om europees voetbal te halen. Ik zou dan ook lekker bij Ado blijven en europees voetbal spelen en proberen nog zo'n seizoen te draaien.
En Tha_Duck heeft gelijk, ik verwacht ook dat Verhoek niet zal komen, Nederlandse spelers zijn gewoon te duur en dus zullen ze toch echt alternatieven moeten gaan verzinnen bij de FC.
Hij kan wel degelijk meer verdienen in Utrecht, want bij Ado kunnen ze al helemaal niets spectaculairs bieden qua salaris. Dat heeft o.a. Verhoek inmiddels ook gemerkt.

Dat Europees klinkt heel mooi, maar met die uitgeholde Haagse selectie, lig je er binnen notime weer uit en mag je vervolgens een nietszeggend seizoen in de middenmoot gaan spelen. Den Haag moet verkopen en er is geen ruimte om gelijkwaardig terug te kopen. De succescoach is ook nogeens weg.. Tel uit je winst.

Zul je zien dat Toornstra uiteindelijk gewoon in Arnhem speelt ofzo.
pi_99108134
Liever een gemotiveerde Nijholt op het middenveld (prut speler, maar wel altijd inzet!) dan 2 spelers die niet direct willen wat mij betreft.

Overigens wel leuk, Verhoek, Toornstra en Derijck worden eigenlijk door Ado als stront behandeld. Daar wordt je ook niet blij van.
pi_99108428
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Overigens wel leuk, Verhoek, Toornstra en Derijck worden eigenlijk door Ado als stront behandeld. Daar wordt je ook niet blij van.
Ik denk dat het bestuur van Ado ook niet blij wordt van het spel dat ze daar gaan zien, als je ziet wat voor een karig elftalletje er daar nog overblijft.
pi_99108543
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:30 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Ik denk dat het bestuur van Ado ook niet blij wordt van het spel dat ze daar gaan zien, als je ziet wat voor een karig elftalletje er daar nog overblijft.
Voorlopig hebben zij nog een sterkere selectie dan wij.

En het afzeggen van Toornstra schijnt helemaal niets te maken hebben gehad met salaris, hij wil gewoon Europees spelen met ADO....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99108695
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Voorlopig hebben zij nog een sterkere selectie dan wij.

En het afzeggen van Toornstra schijnt helemaal niets te maken hebben gehad met salaris, hij wil gewoon Europees spelen met ADO....
Als je ziet hoe ze daar met de spelers omgaan en de noodzaak die er is om te verkopen, dan zul je zien dat er daar barweinig overblijft. Ik snap wel dat Toornstra dat roept in een lokaal krantje, maar uiteindelijk gaat hij ook gewoon weg daar vermoed ik. Kubík, Verhoek, Derijck, Bulykin etc. zijn er volgend seizoen niet meer en er is weinig geld om te investeren. Wat houd je daar in godsnaam over dan om wat te presteren?

[ Bericht 1% gewijzigd door Absurditeit op 06-07-2011 13:51:13 ]
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:44:06 #40
79966 dekilo
Stam is ok
pi_99108949
Wat is er met het stadion aan de hand.
Iets met bv failliet?
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_99109339
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:44 schreef dekilo het volgende:
Wat is er met het stadion aan de hand.
Iets met bv failliet?
quote:
Stadion Galgenwaard deels failliet
Het voetbalgedeelte van stadion Galgenwaard in Utrecht is op papier failliet. Het gaat daarbij om de tribunes, grasmat en het trainingscomplex van het stadion in de Domstad.

Dat voetbaldeel van het stadion is eigendom van een besloten vennootschap (bv) die is omgevallen. Dat blijkt uit het register van de rechtbank, meldt ANP woensdag.

De rest van het stadion heeft de omgevallen eigenaar, bouwbedrijf Midreth, geparkeerd in een bv die in surseance van betaling verkeert. Dat heeft de gemeente Utrecht vandaag bekendgemaakt.
Wij maken ons pas zorgen als het bier op is.
pi_99109673
Goed nieuws; nu kan van Seumeren het voor een "prikkie" overnemen!
pi_99109812
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:01 schreef zatoichi het volgende:
Goed nieuws; nu kan van Seumeren het voor een "prikkie" overnemen!
Jup, nu maar hopen dat de stadioninkomsten in de fc verdwijnen...
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:06:01 #44
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_99109833
Tja, een stadion kan je weinig mee als je geen voetbalclub hebt.
:-)
pi_99113710
quote:
De transfer van Jens Toornstra van ADO Den Haag naar FC Utrecht is van de baan. Daarentegen ziet het er wel naar uit dat Wesley Verhoek de overstap maakt naar de Domstad. Dit bevestigde Foeke Booy, technisch directeur van FC Utrecht, woensdag tegenover Eredivisie Live.

Na het vertrek van Dries Mertens en Kevin Strootman naar PSV is FC Utrecht op zoek naar versterkingen en kwam daarbij uit bij ADO. Hoewel beide clubs het eens waren over de transfers van Verhoek en Toornstra kwam Toornstra zelf niet tot overeenstemming met FC Utrecht. Volgens Booy ziet de middenvelder meer perspectief in de Hofstad dan bij FC Utrecht, vooral omdat de Haagse club dit seizoen in Europees verband uitkomt. De gesprekken met Verhoek zagen er volgens de technisch directeur van Utrecht rooskleuriger uit.

Later op de dag vind je op deze site het volledige interview met Foeke Booy. Hierin gaat hij ook in op de nieuwe Japanse aanwinst Yoshiaki Takagi en geeft hij tekst en uitleg over zijn scoutingstrip naar Zweden die hij onlangs heeft afgerond.
Als dit ook zou afketsen, dan denk ik dat Booy een deel van zijn geloofwaardigheid zal verliezen bij veel supporters. Ook al zou het buiten zijn schuld om zijn. Er is de mensen de laatste tijd wel erg veel 'beloofd' (lees: de mensen zijn lekker gemaakt).
pi_99114457
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:40 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Als dit ook zou afketsen, dan denk ik dat Booy een deel van zijn geloofwaardigheid zal verliezen bij veel supporters. Ook al zou het buiten zijn schuld om zijn. Er is de mensen de laatste tijd wel erg veel 'beloofd' (lees: de mensen zijn lekker gemaakt).
Tsja, het is hier nooit goed he.

Worden er geen namen genoemd dan roepen supporters dat er niemand komt en het niks wordt komend jaar, worden er wel namen genoemd dan roepen diezelfde supporters dat het dom is namen te roepen omdat andere teams dan ook op de hoogte zijn etc.

Ik zie persoonlijk ook het liefste allerlei topspelers komen, maar uiteindelijk zit ik ook gewoon weer in het stadion als er helemaal niemand bij komt. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99114847
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zie persoonlijk ook het liefste allerlei topspelers komen, maar uiteindelijk zit ik ook gewoon weer in het stadion als er helemaal niemand bij komt. :P
Dat laatste sowieso. Al zouden ze er nog 3 verkopen en alleen Boussaboun halen.
pi_99115030
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:05 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso. Al zouden ze er nog 3 verkopen en alleen Boussaboun halen.
Als ze dan echt helden zijn dan halen ze ook nog even Zwaanswijk en van der Gun...

:')
pi_99115178
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:10 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Als ze dan echt helden zijn dan halen ze ook nog even Zwaanswijk en van der Gun...

:')
Dan mogen we langzaam al beginnen te dromen van tripjes op vrijdagavond naar Deventer en Helmond. Ook niet mis.
pi_99115230
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:14 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Dan mogen we langzaam al beginnen te dromen van tripjes op vrijdagavond naar Deventer en Helmond. Ook niet mis.
[muzieknootje] Naaar Veeeendammmmm op en neerrrrrrr [/muzieknootje]

Dat moet FAN-TAS-TISCH zijn!
pi_99115241
En misschien Roiha als goalgetter halen?
pi_99115298
We slaan door mensen, ik kan het even niet meer aanzien; ik ga een pint drinken @ Mick.
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:17:47 #53
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_99147155
*O* Seizoenskaart binnen hoor *O*
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_99147231
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:17 schreef leeroy het volgende:
*O* Seizoenskaart binnen hoor *O*
Welk vak? (Ik Vak M)
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:23:26 #55
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_99147397
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:19 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Welk vak? (Ik Vak M)
Ik zit in X dit seizoen :)
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_99147520
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:23 schreef leeroy het volgende:

[..]

Ik zit in X dit seizoen :)
De gekken van de Cityside.
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:32:16 #57
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_99147777
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:26 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

De gekken van de Cityside.
Hahaha!
Dit is mijn eerste seizoenskaart ging daarvoor met een vriend mee naar X von het wel lachen.

Met de europese wedstrijden heb ik op de bunnik gezeten, dat was ook erg leuk :)
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_99148525
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:32 schreef leeroy het volgende:

[..]

Hahaha!
Dit is mijn eerste seizoenskaart ging daarvoor met een vriend mee naar X von het wel lachen.

Met de europese wedstrijden heb ik op de bunnik gezeten, dat was ook erg leuk :)
Goede zaak dat je een SCC hebt aangeschaft.
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:59:49 #59
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_99148783
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:53 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Goede zaak dat je een SCC hebt aangeschaft.
Inclusief een uitkaart!
Dat lijkt me ook wel een keer leuk om te doen een keer 020 uit ofzo
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_99149104
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:59 schreef leeroy het volgende:

[..]

Inclusief een uitkaart!
Dat lijkt me ook wel een keer leuk om te doen een keer 020 uit ofzo
Toe maar! 020 ga ik nooit meer heen. Eerder ging ik wel veel uitwedstrijden, maar tegenwoordig zoek ik ze een beetje uit. De Graafschap-uit voor de beker is een leuke optie. Eigen vervoer + een café, dat tradiotioneel door vele Utrechters wordt bezocht, op loopafstand van De Vijverberg.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:11:51 #61
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_99149298
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:07 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Toe maar! 020 ga ik nooit meer heen. Eerder ging ik wel veel uitwedstrijden, maar tegenwoordig zoek ik ze een beetje uit. De Graafschap-uit voor de beker is een leuke optie. Eigen vervoer + een café, dat tradiotioneel door vele Utrechters wordt bezocht, op loopafstand van De Vijverberg.
Oke dan, die vriend van mij vroeg of ik mee ging VVV uit maar dat red ik denk ik niet met mijn vakantie.
Mischien een leuk idee om met een stel van hier een uit wedstrijd te bezoeken.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_99149313
020 uit.. Net als twente uit skip ik die. 020 lijkt me duidelijk, en twente nu ook :D

Nee serieus, 020 en 010 uit ga ik niet heen. De rest alleen als het eigen vervoer is. Dus ik ga regelmatig :)
pi_99149457
Ik skip alle uitwedstrijden tegenwoordig, mij zie je niet meer in een combi, en zin om losse kaarten te regelen heb ik ook niet meer.

Zal hooguit nog gaan als het een echt belangrijke wedstrijd is, een (halve) finale, europees, etc.

Alhoewel de laatste keer dat ik in Europa was ook alweer wat jaren terug is, Parma-uit.
Wat een drama was dat zeg... :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:16:35 #64
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_99149499
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:12 schreef Tha_Duck het volgende:
020 uit.. Net als twente uit skip ik die. 020 lijkt me duidelijk, en twente nu ook :D

Nee serieus, 020 en 010 uit ga ik niet heen. De rest alleen als het eigen vervoer is. Dus ik ga regelmatig :)
Bij Twente kun je tegenwoordig ook niet meer komen zonder klappen te krijgen.
Ik hoorde dat je kans hebt dat je terug gestuurd kan worden en je geld dan kwijt bent?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_99149522
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:12 schreef Tha_Duck het volgende:
020 uit.. Net als twente uit skip ik die. 020 lijkt me duidelijk, en twente nu ook :D

Nee serieus, 020 en 010 uit ga ik niet heen. De rest alleen als het eigen vervoer is. Dus ik ga regelmatig :)
Twente-uit is idd ook kut, al ben ik er voor de beker wel geweest. RKC is op de 1 of andere manier ook altijd wel goed te doen.
pi_99149604
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:16 schreef leeroy het volgende:

[..]

Bij Twente kun je tegenwoordig ook niet meer komen zonder klappen te krijgen.
Ik hoorde dat je kans hebt dat je terug gestuurd kan worden en je geld dan kwijt bent?
'Vroeger' kon je klappen krijgen en uitdelen eventueel in Enschede. Tegenwoordig gebeurt er 0,0 meer voor een uitsupporter. Je kunt gerust in een busje stappen, naar Enschede rijden, het uitvak ingeduwd worden en terug naar Utrecht.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:22:11 #67
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_99149711
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:19 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

'Vroeger' kon je klappen krijgen en uitdelen eventueel in Enschede. Tegenwoordig gebeurt er 0,0 meer voor een uitsupporter. Je kunt gerust in een busje stappen, naar Enschede rijden, het uitvak ingeduwd worden en terug naar Utrecht.

Als speler ben je alleen niet meer veilig.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_99149840
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:22 schreef leeroy het volgende:

[..]

Als speler ben je alleen niet meer veilig.
Yeah, genoeg over gezegd wat mij betreft. Ik denk dat iedereen hetzelfde denkt over dat incident.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:26:55 #69
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_99149919
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:25 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Yeah, genoeg over gezegd wat mij betreft. Ik denk dat iedereen hetzelfde denkt over dat incident.
Indeed.
maar RKC lijkt mij ook wel te doen.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_99151176

Toen ik de clip voor de eerste keer zag, heb ik zo gehuild gelachen om dat belachelijke acteerwerk van Henk op de tribune. Wat een held.

Zie hem toch eens rond 40 seconden.. What happened?
pi_99151569
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:26 schreef leeroy het volgende:

[..]

Indeed.
maar RKC lijkt mij ook wel te doen.
De laatste keer was RKC een buscombi en reed de bus verkeerd :')
pi_99151591
-Edit- Er is een dooie gevallen schijnt. Dan zijn grapjes niet acceptabel. Sorry.

[ Bericht 88% gewijzigd door Tha_Duck op 07-07-2011 14:11:10 ]
pi_99151694
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:02 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

De laatste keer was RKC een buscombi en reed de bus verkeerd :')
De laatste keer dat ik in Waalwijk was, heb ik gekotst bij die tennisbaan. Was een mooie dag. Uitslag weet ik niet meer zo 123.
pi_99151917
edit
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99152000
quote:
Mihai Nesu volop aan het revalideren. Wij met ze velen op vakantie!

Laten we hem niet vergeten! Wij hebben het idee gekregen of dat alle supporters van FC Utrecht vanaf hun vakantieadres Mihai Nesu een kaartje willen sturen.

En dat vonden wij een zeer goed idee.

Hierbij het adres waar de kaartjes heen kunnen. Uiteraard word alles aan Mihai doorgestuurd.

FC Utrecht, T.a.v. Mihai Nesu
Herculesplein 241
3584 AA Utrecht
Kleine moeite en hij verdient wel een hart onder de riem.
pi_99152052
quote:
15s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg....
Probeer wat begrip op te brengen voor de emoties van een fanatieke man als Tha_Duck.
pi_99152079
Erm, ja. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99152117
quote:
12s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:13 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Probeer wat begrip op te brengen voor de emoties van een fanatieke man als Tha_Duck.
Ik heb hem al teruggenomen, ga geen grapjes maken over doden. Zolang het materieel is en een gewonde vind ik het niet zo'n ramp, maar bij dooien hoeft het niet.

Thx PB!
pi_99152259
Dat zal dan wel een Chinese rijsttafel worden vanavond voor Joop en Jan.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:11:41 #80
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99187415
Op verschillende ADO sites is te lezen dat Verhoek gisteravond onder luid applaus zijn teamgenoten heeft ingelicht over dat ie NIET naar Utrecht komt.

Prima, op naar spelers die WEL graag hierheen willen.

En dan komend seizoen gewoon weer boven ADO eindigen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99187769
quote:
En dan komend seizoen gewoon weer boven ADO eindigen.
Dan moet er nog wel wat gebeuren voordat dat gaat gebeuren, voorlopig zijn we alleen nog maar dragende spelers kwijt geraakt en is er geen fuck voor terug gekomen.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:34:52 #82
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99187893
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:30 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Dan moet er nog wel wat gebeuren voordat dat gaat gebeuren, voorlopig zijn we alleen nog maar dragende spelers kwijt geraakt en is er geen fuck voor terug gekomen.
Er komen heus wel nog versterkingen.

En anders speel je met :

Vorm, Markiet, Vorstermans, Wuytens, Zullo, Nijholt, Lensky, Oar, Asare, Mulenga, Demouge.

Zelfs hiermee kun je boven ADO eindigen. :Y
Het is niet alsof we alleen nog amateurs hebben lopen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99187912
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Er komen heus wel nog versterkingen.

En anders speel je met :

Vorm, Markiet, Vorstermans, Wuytens, Zullo, Nijholt, Lensky, Oar, Asare, Mulenga, Demouge.

Zelfs hiermee kun je boven ADO eindigen. :Y
Het is niet alsof we alleen nog amateurs hebben lopen.
Wat is dat met die arrogantie de laatste tijd hiero?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:37:11 #84
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99187946
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:35 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Wat is dat met die arrogantie de laatste tijd hiero?
Arrogantie ? Waar ? :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99187984
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Er komen heus wel nog versterkingen.

En anders speel je met :

Vorm, Markiet, Vorstermans, Wuytens, Zullo, Nijholt, Lensky, Oar, Asare, Mulenga, Demouge.

Zelfs hiermee kun je boven ADO eindigen. :Y
Het is niet alsof we alleen nog amateurs hebben lopen.
Als ADO voor plek 12/18 speelt wel ja.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:39:54 #86
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99188012
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:38 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Als ADO voor plek 12/18 speelt wel ja.
We zullen zien.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99188446
Geloof me, Utreg heeft het structureel beter voor elkaar dan Ado.. Want:

a) wij hebben bijna 20 miljoen verdiend in de zomer
b) wij hebben suikeroom Frans
c) wij hebben bewezen een goed scouting apparaat
d) wij hoeven geen spelers te huren
e) wij hebben kwaliteit genoeg nog staan (Vorm, Wuytens, Lensky, Demouge, Mulenga en Asara)
f) wij hebben kwaliteit in de pijpleiding (Zullo, Oar, Vostemans en de Kogel)

Dat die Ado spelers zo arrogant zijn dat moeten ze zelf weten. Beter gezegd, ze hebben nog gelijk ook (OP DIT MOMENT!). Ado speelt Europees en had een leuk seizoen. Echter vergeet niet wat ze allemaal kwijt zijn, en dat er geen geld is om iets nieuws te halen/huren. Het is niet voor niks dat Ado en Utreg er bij alle 3 de spelers binnen een dag uitwaren en dat Ado hun spelers naar Utreg stuurde om te praten.

Ik denk alleen dat spelers als Derijck en Verhoek een beetje op moeten passen. Hoogmoed komt voor de val. Het zijn leuke spelers, en zouden absoluut een versterking betekenen voor ons op dit moment. Maar ze zijn nou ook weer niet zo goed als bijvoorbeeld Strootman. De echte top is voor die 2 onhaalbaar op dit moment en misschien wel voor altijd. Als je geen tussenstap naar boven durft te maken, dan zal je altijd in de onderste regionen blijven kloten.

En nog een positief punt: als Ado eind van dit of volgend seizoen weer degradeert of rond degradatie speelt dan kan je ze halen voor 2 appels en een boterham.
pi_99188482
En dan vergeet ik nog voor het gemak dat we een aantal grote kostenposten kwijt zijn: Cornelisse, Nesu (helaas, maar waar), Silberbauer, Mertens, van Wolfswinkel. Ik denk dat er in de begroting qua salarissen alleen al een ruimte is ontstaan van praktisch 2 miljoen euro per jaar.
pi_99190529
En hoe zit het eigenlijk met de inkomsten van de Europa League? Het zijn vast geen grote bedragen, maar het moet toch wat hebben opgeleverd?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:01:47 #90
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99190821
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:54 schreef zatoichi het volgende:
En hoe zit het eigenlijk met de inkomsten van de Europa League? Het zijn vast geen grote bedragen, maar het moet toch wat hebben opgeleverd?
Dat zal echt niet meer dan een paar ton zijn geweest.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99191329
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat zal echt niet meer dan een paar ton zijn geweest.
Wel een stuk meer hoor.
quote:
PSV, AZ en FC Utrecht ontvangen 1 miljoen euro aan startgeld in de Europa League. Een overwinning levert hen 140.000 euro op en een gelijkspel de helft.
5x 70.000 is 350.000. Tel daarbij ook nog 3x een vol stadion bij en je hebt het toch wel over een aardig bedrag hoor.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:15:59 #92
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99191447
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:12 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Wel een stuk meer hoor.

[..]

5x 70.000 is 350.000. Tel daarbij ook nog 3x een vol stadion bij en je hebt het toch wel over een aardig bedrag hoor.
Gemaakte kosten moeten er nog af he, pas vanaf de poulefase werd er winst gemaakt.
Een heel groot bedrag zal het iig niet zijn geweest uiteindelijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99191542
Dan zal ADO het nog moeilijk krijgen...
pi_99213227
ADO haalt de Europa League nooit. In de laatste play-off spelen ze tegen ploegen als Besiktas, Braga, Sporting, Spartak Moskou, AS Roma, Schalke etc...

Laten we gewoon rustig blijven. Had Toornstra en Verhoek graag bij Utrecht gezien, maar als ze zelf niet willen dan blijven ze maar weg.

Feit is wel dat ze de doelstelling natuurlijk niet blijven handhaven. Ook al zou je nu 4 nieuwe spelers kopen, dan mag je niet verwachten dat het er ook gelijk als een elftal staat.

Tommy Oar mag van mij best de kans krijgen op de plek van Mertens. Heb die jongen wedstrijden zien spelen in de Australische Hyundai league, en je wist niet wat je zag. Gozer komt er wel.

Spelers voor 3 of 4 miljoen halen, dat hebben we nooit gedaan en op risico's ziet niemand te wachten. Gewoon rustig blijven, en proberen te investeren in talenten of koopjes.

Als je spelers als Lasnik en Swinkels gaat halen, dan kun je de jeugdopleiding ook wel opdoeken.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:08:58 #95
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99219599
Goede post ! :Y
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99219717
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:44 schreef Wopper1 het volgende:
Tommy Oar mag van mij best de kans krijgen op de plek van Mertens. Heb die jongen wedstrijden zien spelen in de Australische Hyundai league, en je wist niet wat je zag. Gozer komt er wel.
Ik ben er ook wel voor om hem een echte kans te geven - en op basis van wat ik heb gezien, heb ik ook wel vertrouwen in hem -, maar beelden uit de D-competitie waar hij eerder speelde zeggen niet zoveel. Daarvoor heb ik al teveel 'geweldige' spelers wedstrijden zien spelen om vervolgens alle moeite te hebben om een basisplaats af te dwingen bij een subtopper of zelfs middenmoter in Nederland.
pi_99223608
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:11 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Ik ben er ook wel voor om hem een echte kans te geven - en op basis van wat ik heb gezien, heb ik ook wel vertrouwen in hem -, maar beelden uit de D-competitie waar hij eerder speelde zeggen niet zoveel. Daarvoor heb ik al teveel 'geweldige' spelers wedstrijden zien spelen om vervolgens alle moeite te hebben om een basisplaats af te dwingen bij een subtopper of zelfs middenmoter in Nederland.
Natuurlijk is het wennen voor zo'n jongen. Heeft inmiddels een jaar kunnen wennen en is een sterkere speler geworden. Had ook niet het idee dat Ton het heel erg in hem zag zitten. Je hoorde natuurlijk niemand, aangezien we Dries op die plek hadden.

In de Jupiler League - onderkant Eredivisie lopen heel grote talenten, en verdienen daar gewoon geen drol. Dat soort jongens moet je oppikken als ze het niveau enigszins aankunnen of in ieder geval een dusdanig potentieel hebben.
Wesley Verhoek kost je een miljoen of 3, Joshua John 450.000 euro.
Toornstra 4 miljoen, John Goossens 500.000 (al ben ik van mening dat we geen linksbenige middenvelder nodig).
Geert Arend Roorda kost je ook weer een miljoen of 2,5. Marko Vejinovic haal je voor de helft.
Derijck voor 700.000 en 6 ton aan salaris _O- .. Markiet en van der Maarel verdienen hier een kans.

En wie zegt dat die jongens van ADO ooit nog zo'n geweldig seizoen gaan draaien? Geert Arend Roorda, heeft altijd wel wat. Is zelden 10 wedstrijden oprij blessurevrij geweest en scoorde tot vorig seizoen never nooit.

We hebben echt een prima jeugdopleiding. De club zit goed in elkaar met ex-spelers als jeugdtrainers en mocht er dan toch iemand van buitenaf komen dan hoeft die echt niet te denken dat hij binnen 2 jaar miljonair is.

Werken voor je geld ^O^ .
pi_99223631


[ Bericht 100% gewijzigd door Wopper1 op 08-07-2011 22:30:46 ]
pi_99235710
quote:
UTRECHT - FC Utrecht wil na het weekeinde de eerste grote aanwinst presenteren. Middenvelder Johan Martensson staat op het punt een contract te tekenen bij de club van trainer Erwin Koeman. Mats Persson, technisch directeur van GAIS (Goteborg Atlet IdrottsSallskap), zegt dat hij een officeel verzoek heeft gekregen van FC Utrecht om de transfer rond te maken.
Dit zal dan wel doorgaan. Benieuwd naar de rest.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:40:27 #100
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99235801
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99235834
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.welovejohan.com/
Mooi, dan hoef ik die site al niet meer te maken. Ik zal binnenkort contact opnemen en het alleen naar het Ned. vertalen.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:43:49 #102
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99235856
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:42 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Mooi, dan hoef ik die site al niet meer te maken. Ik zal binnenkort contact opnemen en het alleen naar het Ned. vertalen.
Vooral de commentaren zijn leuk, 99,9% spam. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99235889
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vooral de commentaren zijn leuk, 99,9% spam. :P
quote:
nude muscle women:

I am not sure where you are getting your info, but great topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more. Thanks for fantastic info I was looking for this information for my mission.
:')
pi_99235977
Veelbelovende accommodatie waar we zo spelen:





Ik hoop dat ze wel bier hebben.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:38:38 #105
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_99244341
0-1 voor Lierse SK na 2min
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:04:11 #106
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99244989
Martensson definitief naar Utrecht, voor vier jaar.

fcutrecht.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:12:43 #107
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_99245243
Feyenoord Rotterdam
pi_99269893
En dat is versterking nummer 2.

Ik doe een voorspelling: Verhoek, Derijck, Toornstra en Roorda gaan zichzelf voor het hoofd slaan.

Ik heb namelijk het gevoel dat die spelers er getracht hebben meer uit te slepen dan kon (en geef ze eens ongelijk, zou ik ook doen!). Ze hebben het spelletje gespeeld, en lijken verloren te hebben. Niemand had tenslotte verwacht dat er zo snel al mensen van buiten NL aangetrokken zouden worden.

Utreg heeft hier, wat mij betreft, een mooi statement mee gemaakt!
pi_99273988
Helemaal met je eens Duck!

De zakken vullen doen ze maar ergens anders.
pi_99276894
quote:
De 22-jarige Zweedse middenvelder Johan Mårtensson speelt de komende vier jaar bij FC Utrecht. De clubleiding is zaterdag zowel met de voetballer zelf als met zijn club, het Zweedse Gais, tot overeenstemming gekomen. De speler komt maandag naar Nederland, waarna hij wordt gekeurd en vervolgens gepresenteerd. Het is de bedoeling, dat Mårtensson daarna zo snel mogelijk bij de groep aansluit.

Rechter middenvelder
Voorzitter Jan Willem van Dop toonde zich zaterdagmiddag verheugd met het rondkomen van de transfer van de rechter middenvelder. “We zijn er ook met Gais op een goede manier uitgekomen”, zei hij. “De onderhandelingen liepen plezierig, waardoor we per direct over een speler kunnen beschikken, die de vacature Silberbauer kan opvullen. Johan is een open en intelligente jongen en past ook daarom denk ik goed bij FC Utrecht.”

Echte teamspeler
Ook technisch directeur Foeke Booy is blij met het aantrekken van Mårtensson. “Hij is een dynamische speler die zowel verdedigend als aanvallend prima uit de voeten kan”, aldus Booy. “Een typische box to box-speler, tweebenig.” De technisch directeur vindt de Zweed een echte teamspeler. “Hij past, ook al door zijn mentaliteit, prima bij FC Utrecht. Ondanks zijn betrekkelijk jonge leeftijd heeft hij toch al behoorlijk wat ervaring. Mårtensson is nu al een uitstekende speler en hij kan de komende jaren alleen nog maar beter worden”, aldus Booy. “Op deze manier blijven we stap voor stap bouwen aan ons team.”
Ben benieuwd wie de volgende is. Goed bezig.
pi_99278284
Klinkt goed!

Dat betekend dus als voorlopig elftal:
Oar - Demouge - Mulenga
Lensky - Mårtensson - Asara
Zullo - Wuytens - Schut - vd Maarel
Vorm

Of iets dergelijks?
pi_99279381
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 14:57 schreef Tha_Duck het volgende:
Klinkt goed!

Dat betekend dus als voorlopig elftal:
Oar - Demouge=Mulenga - Mulenga=Duplan
Lensky - Mårtensson - Asara
Zullo - Wuytens - Schut - vd Maarel=Markiet
Vorm

Of iets dergelijks?
Ik denk dat deze het gaat worden...
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_99279541
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 15:20 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Ik denk dat deze het gaat worden...
Lijkt mij ook waarschijnlijker. Ik kan ook niet aan het idee wennen dat een man als Demouge de aanvalsleider van FCU moet zijn. Ik ben geen kenner, maar imo komt hij in bijna alle opzichten tekort daarvoor.
pi_99280002
Maar is Mulenga dan wel de man die echt in de spits uit de voeten kan? Tot op heden deed hij het op rechts wel aardig, maar dat was het dan ook wel. In de spits als vervanger van Ricky heeft het nooit echt gedraaid. Maar goed, dat kan ook door de rest van de ploeg komen. Je hebt soms dat het loopt, en soms dat het niet gaat.

En Markiet voor vd Maarel? Waarom?
pi_99280333
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 15:31 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar is Mulenga dan wel de man die echt in de spits uit de voeten kan? Tot op heden deed hij het op rechts wel aardig, maar dat was het dan ook wel. In de spits als vervanger van Ricky heeft het nooit echt gedraaid. Maar goed, dat kan ook door de rest van de ploeg komen. Je hebt soms dat het loopt, en soms dat het niet gaat.

En Markiet voor vd Maarel? Waarom?
Mulenga is ook geen echte spits, maar imo al wel een wat betere optie. Maar eigenlijk moet er gewoon een aardige spits bijkomen. Wat betreft dat laatste: daar ben ik ook nog niet echt over uit. Ik vind zowel Markiet als Vd Maarel vrij matige backs die het niveau (nog) niet echt aankunnen.
pi_99281543
Mee eens, al heeft vd Maarel wel laten zien dat hij iets kan. Hij is nog jong, en als hij het vertrouwen krijgt dan kan het zomaar ineens goedkomen.

Wel goed om te zien dat Schut weer gespeeld heeft gisteren trouwens, anders wordt het nog erger dit seizoen :)
pi_99281777
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 16:06 schreef Tha_Duck het volgende:
Mee eens, al heeft vd Maarel wel laten zien dat hij iets kan. Hij is nog jong, en als hij het vertrouwen krijgt dan kan het zomaar ineens goedkomen.

Wel goed om te zien dat Schut weer gespeeld heeft gisteren trouwens, anders wordt het nog erger dit seizoen :)
Ja, was goed om te zien. Hij oogt (mentaal) ook weer wat sterker en was ook fanatiek aan het coachen etc. gister. Natuurlijk geen grootse speler, maar de ervaring die hij heeft is altijd goed.
pi_99285141
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 15:31 schreef Tha_Duck het volgende:
(...)

En Markiet voor vd Maarel? Waarom?
Markiet is een groter talent dan vd Maarel, vd Maarel heeft dan wel al meer wedstrijden op eredivisie niveau gespeeld maar Markiet kan misschien nog wel een stormachtige ontwikkeling doormaken.

Maar dat kunnen we alleen maar afwachten...
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_99285259
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 17:29 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Markiet is een groter talent dan vd Maarel, vd Maarel heeft dan wel al meer wedstrijden op eredivisie niveau gespeeld maar Markiet kan misschien nog wel een stormachtige ontwikkeling doormaken.
Ja, hij Markiet doet mij ook erg aan Melchiot denken.
  maandag 11 juli 2011 @ 10:56:48 #120
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_99312738
quote:
FC Utrecht slaagt er maar niet in spelers van ADO Den Haag los te weken. Na verdediger Timothy Derijck en middenvelder Jens Toornstra heeft ook aanvaller Wesley Verhoek de Domstedelingen nul op het rekest gegeven.

De 24-jarige flankspeler leek op weg naar Utrecht, maar besloot uiteindelijk toch om niet op de aanbieding in te gaan. "Hij wil wachten op een topclub in Nederland of een avontuur in het buitenland", aldus Utrecht-directeur Foeke Booy in het Algemeen Dagblad.

De eredivisionist trok afgelopen weekend wel Johan Martensson aan. De 22-jarige middenvelder moet het vertrek van Michael Silberbauer opvangen. Daarnaast zag Utrecht Dries Mertens, Kevin Strootman en Ricky van Wolfswinkel vertrekken. Voor hen zijn nog geen vervangers aangetrokken. Onder andere de Zweden Alexander Gerndt en Marcus Nilsson staan op het lijstje.
Zoals verwacht.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_99313074
Utrecht laat zich niet gek maken *O*

Ik vind het echt prima hoe Utrecht hiermee omgaat; die spelers bij ADO gaan zich echt voor hun kop slaan straks... Hoe kun je nu verwachten om vanuit ADO direct door te stromen naar een topclub? 8)7

En zelfs zou dat wel lukken, dan zit je in het B-elftal en kom je nog niet aan spelen toe...
  maandag 11 juli 2011 @ 11:19:58 #122
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99313392
Ik vind het ook prima, graag of niet.

Hopelijk nu wel snel wat andere versterkingen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99313588
Tja voor hetzelfde geld loopt het transferseizoen straks tegen zijn eind en heeft Verhoek nog niets; komt ie met hangende pootjes naar Utrecht en kunnen we hem minder salaris bieden dan aanvankelijk.. profit! ^O^

Ik zie het eigenlijk alleen maar positief in zo :D
pi_99315090
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:28 schreef zatoichi het volgende:
Tja voor hetzelfde geld loopt het transferseizoen straks tegen zijn eind en heeft Verhoek nog niets; komt ie met hangende pootjes naar Utrecht en kunnen we hem minder salaris bieden dan aanvankelijk.. profit! ^O^
Ik denk niet dat Frans daar dan nog aan begint.
pi_99315166
Ik vind het lachwekkend. Het mooiste is natuurlijk als we op 12-2-12 bij de wedstrijd Utreg - Ado Verhoek, Derijck en Toornstra kunnen toezingen: "naar veeeendam... Op en neerrrrr".

Maar ik verwacht dat Ado niet laag genoeg zal gaan staan, als ze wat spelers vasthouden zullen ze wel rond de 14e plek spelen op dat moment
pi_99315213
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:17 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik vind het lachwekkend. Het mooiste is natuurlijk als we op 12-2-12 bij de wedstrijd Utreg - Ado Verhoek, Derijck en Toornstra kunnen toezingen: "naar veeeendam... Op en neerrrrr".

Maar ik verwacht dat Ado niet laag genoeg zal gaan staan, als ze wat spelers vasthouden zullen ze wel rond de 14e plek spelen op dat moment
De kans dat Verhoek dan nog in Den Haag speelt is sowieso erg klein. Derijck denk ik ook niet meer.
pi_99317024
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:18 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

De kans dat Verhoek dan nog in Den Haag speelt is sowieso erg klein. Derijck denk ik ook niet meer.
Je moet je profileren en de overstap maken als het goed gaat, zeker als je bij de minder grote clubs speelt. Deze spelers zijn heel erg afhankelijk van het team eromheen, het zijn geen spelers die anderen beter laten spelen.
pi_99317230
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:15 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Je moet je profileren en de overstap maken als het goed gaat, zeker als je bij de minder grote clubs speelt. Deze spelers zijn heel erg afhankelijk van het team eromheen, het zijn geen spelers die anderen beter laten spelen.
Klopt, maar Verhoek heeft al lang wat achter de hand en er komt ook nog wel interesse. Hij zegt niet voor niets dat hij wacht op een topclub of naar het buitenland wil. Die speelt echt niet meer in Den Haag na 31 aug. Zeker niet nu hij ontevreden is over het uitblijven van een aanbieding van hun kant.
  maandag 11 juli 2011 @ 19:01:45 #129
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99330384
quote:
Zaterdag maakte FC Utrecht zijn komst al bekend. Maandagmiddag presenteerde de club Johan Mårtensson in Stadion Galgenwaard aan de pers. De 22-jarige Zweedse middenvelder tekende een contract voor vier jaar. Hij is afkomstig van het Zweedse Gais

Voorzitter Jan Willem van Dop en technisch directeur Foeke Booy toonden zich verheugd met het, na de Japanner Yoshiaki Takagi, vastleggen van een tweede belangrijke aanwinst voor het nieuwe seizoen. In Mårtensson heeft FC Utrecht de dynamische middenvelder met een fantastische mentaliteit gevonden waar de club naar op zoek was. Van Dop wees op de Nederlandse spelers voor wie FC Utrecht belangstelling toonde, maar die zolang mogelijk wachten met hun beslissing. “Daar kunnen wij niet op blijven wachten. Het zou ook niet fair zijn naar onze trainer toe. In het buitenland hebben we nu dus een speler gevonden, die minstens zo goed is.”

Volgende stap
“Johan heeft ondanks zijn betrekkelijk jonge leeftijd al 78 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld”, gaf Booy aan. Hij complimenteerde de scouting van FC Utrecht die de speler een tijd gevolgd heeft. “We zijn blij met deze volgende stap”, gaf Van Dop aan. “Maar we gaan door.” FC Utrecht hoopt komende tijd nog meer spelers te kunnen presenteren. “Alleen spelers die duidelijk een meerwaarde hebben en de ambitie om voor FC Utrecht te spelen”, aldus Booy.

Ook Erwin Koeman verwelkomde de nieuwe kracht voor zijn selectie. “We kunnen hem zeer goed gebruiken. Ook omdat een aantal vaste krachten nog niet helemaal fit is. We hebben veel jonge talentvolle spelers in de groep en het is belangrijk dat die ook op kunnen kijken naar spelers met al wat meer ervaring.” Hij hoopt op meer versterkingen. “Al ben ik een trainer die het doet met de spelers die er zijn”, aldus Koeman.

Teamspeler
De eerste ervaringen van Johan Mårtensson in Utrecht zijn zeer positief, zo liet hij weten. Hij noemde FC Utrecht een mooie club. “Ik had direct een goed gevoel bij de eerste contacten.” Hij typeerde zichzelf als een speler die altijd hard werkt, veel ambitie heeft en veel waarde hecht aan het teambelang. Mårtensson wist nog niet veel van de Nederlandse competitie en FC Utrecht, maar zag al wat wedstrijden. En zijn zaakwaarnemer Stefan Pettersson kon hem natuurlijk al de nodige informatie geven. Zowel Mårtensson als FC Utrecht profiteerde van de uitstekende begeleiding van de voormalig speler van onder meer Ajax, vertelde Van Dop.

Mårtensson traint dinsdag voor het eerst mee met de groep.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99330481
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Prima aankoop, lijkt me. Gelijk nummer 6 gekregen en nu afwachten hoe hij zich de komende weken aanpast. Met z;n mentaliteit lijkt het iig wel goed te zitten.

Presentatie staat op http://www.fcutrecht.tv/

[ Bericht 8% gewijzigd door Absurditeit op 11-07-2011 19:49:48 ]
pi_99341969
quote:
Trainer Erwin Koeman is blij met de komst van Johan Mårtensson (22) naar FC Utrecht. De middenvelder komt over van het Zweedse GAIS.

'We kunnen hem zeer goed gebruiken', vertelt Koeman op de clubwebsite. 'Ook omdat een aantal vaste krachten nog niet helemaal fit is. We hebben veel jonge talentvolle spelers in de groep en het is belangrijk dat die ook op kunnen kijken naar spelers met al wat meer ervaring.'

Hoewel Koeman hoopt op meer versterkingen, is het voor de Utrecht-caoch geen noodzaak. 'Ik ben een trainer die het doet met de spelers die er zijn.' Eerder legden Wesley Verhoek, Timothy Derijck en Jens Toornstra (allen onder contract bij ADO Den Haag) een aanbieding van Utrecht naast zich neer.

Mårtensson is verheugd met zijn overgang. 'Ik had direct een goed gevoel bij de eerste contacten.' De Zweed maakt dinsdag voor het eerst zijn opwachting op het trainingsveld van Utrecht.
Gelukkig maar dat Erwin er ook blij mee is.
pi_99342891
Marcus Nilsson (centrale verdediger) kan weleens die volgende speler uit Zweden worden. Clubs naderen een akkoord.

Selectie krijgt zo een beetje vorm.

Update: http://www.fotbollskanale(...)nilsson_till_utrecht
pi_99343030
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:27 schreef Wopper1 het volgende:
Marcus Nilsson (centrale verdediger) kan weleens die volgende speler uit Zweden worden. Clubs naderen een akkoord.

Selectie krijgt zo een beetje vorm.
Aan zo'n verdediger was ook wel echt behoefte. Zeer waarsch. komt hij idd.

Voor aanvaller Gerndt hebben ze ook gekeken, maar ik moet nog zien of hij ook haalbaar blijkt.
pi_99343254
Ze zijn slim bij Utreg, je versterken met meerdere mensen met 1 taal. Dat werpt zijn vruchten af. Kijk maar eens naar de Aussies, die trekken goed samen op en zijn niet eenzaam.

Goed idee dus, ik zie ze graag komen!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 08:52:01 #135
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99355576
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:27 schreef Wopper1 het volgende:
Marcus Nilsson (centrale verdediger) kan weleens die volgende speler uit Zweden worden. Clubs naderen een akkoord.

Selectie krijgt zo een beetje vorm.

Update: http://www.fotbollskanale(...)nilsson_till_utrecht
quote:
Booy rekent op komst tweede Zweed: 'Het ziet er heel goed uit'
Maandag, 11 juli 2011 om 23:00
FC Utrecht rondde zaterdag de komst van Johan Martensson af en hij zal vermoedelijk niet de laatste Zweed zijn die deze zomer een contract tekent in de Domstad. Technisch directeur Foeke Booy zegt tegenover Voetbal International dat de kans groot is dat Marcus Nilsson zal worden overgenomen van Helsingborg: “Het ziet er heel goed uit, maar ik moet voorzichtig zijn.”

Booy heeft al gesproken met de 23-jarige centrumverdediger en diens werkgever. “Marcus is een fysiek sterke rechter centraleverdediger en als het lukt hem te halen zijn de eerste prioriteiten ingevuld”, zegt Booy. “Vanuit daar gaan we verder kijken. Ideaal is dat we er in elke linie één echte versterking bij krijgen, dat betekent dat we nog een aanvaller zoeken.”
Ook de komst van Geert-Arend Roorda (SC Heerenveen) en Steve De Ridder (De Graafschap) is nog niet helemaal van de baan. “We slaan de deuren nog niet dicht”, zegt Booy, die wel al een streep moest zetten door de namen van ADO-spelers Timothy Derijck, Jens Toornstra en Wesley Verhoek. Eerstgenoemde vroeg een te hoog salaris en Derijck en Toornstra wilden uiteindelijk niet naar Utrecht gaan.


edit : hij wordt zelfs al medisch gekeurd vandaag volgens verschillende Zweedse sites.

[ Bericht 2% gewijzigd door PBateman1978 op 12-07-2011 09:07:40 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99358654
Interessante versterkingen.
pi_99358874
Leuke speler die Nilsson! Met zijn 1m93 kan hij de ballen voor Vorm tegenhouden ;) !

We zijn op de goede weg!
pi_99359768
Maar ik hoop toch wel dat er heel snel een links en rechtsback bijkomen. Want dat lijkt me nu de hoogste prio.

Een aanvaller is leuk, maar daar maak ik me om een of andere reden toch wat minder zorgen om. Met Asara, Demouge, de Kogel en Mulenga moet je wel iets kunnen.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:36:54 #139
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99359833
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:35 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar ik hoop toch wel dat er heel snel een links en rechtsback bijkomen. Want dat lijkt me nu de hoogste prio.

Een aanvaller is leuk, maar daar maak ik me om een of andere reden toch wat minder zorgen om. Met Asara, Demouge, de Kogel en Mulenga moet je wel iets kunnen.
Een linksback komt er sowieso niet.

Denk dat men nu voor die Alexander Gerndt gaat, kan links voorin en in de spits.

Daarna zullen er ongetwijfeld nog 1 of 2 talenten komen voor de breedte, een rechtsback en nog een middenvelder bv.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99359935
Nilsson wordt vanmiddag gepresenteerd. Geen onaardig begin van de week.
pi_99360072
Ik ben benieuwd wat deze jongens gaan brengen. Versterkingen zijn hard nodig was zaterdag wel duidelijk.
pi_99360131
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Een linksback komt er sowieso niet.
Zullo en anders Nesu in een rolstoel? ;)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:48:26 #143
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99360258
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:45 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Zullo en anders Nesu in een rolstoel? ;)
Lensky.

En ze hebben ook een linksback van Jong AZ gehaald, misschien dat hij 3e keus is.
(speelde tegen Lierse mee, even zijn naam kwijt...)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99360370
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:43 schreef Utca het volgende:
Ik ben benieuwd wat deze jongens gaan brengen. Versterkingen zijn hard nodig was zaterdag wel duidelijk.
Yeah, dat roepen ze (terecht) bij iedere club die momenteel aan het oefenen is. Gelukkig hebben wij, in tegenstelling tot veel andere clubs, wel de middelen om ons noemenswaardig te versterken. En er gaat de komende weken nog wel het 1 en ander gebeuren..
pi_99360757
Alexander Gerndt zal het zeer waarschijnlijk niet gaan worden. Clubs als Everton en WBA hebben al een eerste bod uitgebracht, en zoals gezegd wil FC Kopenhagen hem graag aan de selectie toevoegen.

Denk dat Gerndt niet meer te halen is. Transfersom is geen probleem, maar de salariseisen zullen behoorlijk gortig zijn.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:04:01 #146
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99360845
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:01 schreef Wopper1 het volgende:
Alexander Gerndt zal het zeer waarschijnlijk niet gaan worden. Clubs als Everton en WBA hebben al een eerste bod uitgebracht, en zoals gezegd wil FC Kopenhagen hem graag aan de selectie toevoegen.

Denk dat Gerndt niet meer te halen is. Transfersom is geen probleem, maar de salariseisen zullen behoorlijk gortig zijn.
Ik lees juist net dat de kans dat ie naar Utrecht komt vrij groot is.

Kopenhagen heeft geen interesse meer, die kunnen/willen m niet betalen.

Verder is Marcus Nilsson zijn beste vriend, en lijkt het erop alsof Utrecht WEL de gewenste transfersom van zo'n 3-4 miljoen euro wil betalen.

Een google translate verhaaltje uit Zweden van vandaag:

quote:
HELSINGBORG.

Alexander Gerndt zullen steeds dichter bij een verschuiving van Helsingborg.
Maar niet voor FC Kopenhagen, maar de Nederlandse Utrecht

- en doet vervolgens zijn beste vriend Marcus Nilsson bedrijf.
Volgens gang taken Sportbladet hebben HIF en Utrecht vergevorderd stadium van de onderhandelingen.
Helsingborgs Marcus Nilsson is klaar voor het Nederlandse Utrecht voor vier jaar.
Volgens Sportbladets vertrouwde bron kan HIF ongeveer 10 miljoen voor het centrum-back, wiens contract afliep volgende zomer.

- We zijn gelukkig, zegt sportief directeur Jesper Jansson.
Maar de Nederlanders waren niet tevreden met twee Zweden (Gais Johan Mårtensson was aangeworven andere dag).
Volgens verschillende bronnen geïnformeerd Utrecht is ook op het punt om sniffles FC Kopenhagen Alexander Gerndt, die gisteren zat 1-0 en speelde tot naar 3-0 bij Helsingborg verslagen Djurgarden huis.
Gerndts eventuele transfer naar FC Kopenhagen is een serie in de afgelopen maanden, maar nu lijkt het de Denen op te geven HIF-spits.

"Geen commentaar"
FCK is niet bereid om het prijskaartje van 35 miljoen te betalen en wil ook Peter Larsson, die HIF lenen, wordt een deel van de betaling voor Gerndt. Maar volgens Sportbladets gegevens HIF wil twee afzonderlijke transacties waarbij private investeerders betrokken zijn bij Gerndt doen.
Utrecht was slechts negende in de competitie afgelopen lente, maar maakt nu een grote inspanning om een ​​top team in 2013. Het heeft een nieuwe eigenaar, heeft nieuwe trainer Erwin Koeman kreeg 300 miljoen verkopen van spelers.

- Ze een verdomd spannende onderneming doen, zegt Nilsson.
Volgens Sportbladets Nederlandse bronnen is Utrecht, dat onlangs werd verworpen door een aantal Nederlandse spelers, bereid tot 30-35 miljoen betalen voor Gerndt.
- Ik heb niets te zeggen hebben, zegt topscorer.
HIF en Utrecht hebben een lange weg afgelegd bij het onderhandelen Gerndt.
- Geen reacties, zegt Jansson.
Verleid - door Nilsson
Maar hij is een eerbetoon aan Utrecht voor hoe ze gehandeld in de deal met Marcus Nilsson.
- Ze hebben behandeld het zeer professioneel en correct.
Gerndt heeft eerder verteld Sportbladet dat hij wil spelen Champions League.
Er zijn Utrecht toe, maar volgens bronnen in HIF aangetrokken Gerndt nog naar Utrecht door Nilsson, een van zijn beste vrienden in Helsingborg, ga daar.
- Het zou leuk zijn geweest, zegt Nilsson op de Gerndt te krijgen.
En dit voorjaar, zei Gerndt naar Sportbladet:
- Het is een droom om in Nederland te spelen voor een aanvallende speler.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99361670
Zal een goede spelers zijn, maar blijf het een hoop geld vinden. Heeft altijd in een 2 spitsen systeem gespeeld. Koeman gaat voor 4-3-3?

Leon de Kogel zal wel verhuurd worden, mits het doorgaat.
pi_99361867
En officieel van de clubsite:

quote:
Nadat FC Utrecht maandag Johan Mårtensson vastlegde, presenteert FC Utrecht vanmiddag opnieuw een Zweedse aanwinst. Marcus Nilsson tekent (mits de medische keuring vandaag naar wens verloopt) een contract voor vier jaar met FC Utrecht.

De 23-jarige centrale verdediger komt over van Helsingborgs IF, dat uitkomt in de hoogste afdeling in Zweden. De 1.93 m lange speler kwam 67 competitiewedstrijden uit voor Helsingborgs. Hij had (net als Mårtensson) een vaste plek in het Zweedse elftal onder 21 en maakte eerder dit jaar zijn debuut voor het eerste nationale team van Zweden.
pi_99361989
Haha en vanochtend stond er een dik artikel in de krant over het feit dat Utrecht in de problemen zat omdat allerlei spelers afzeggen voor Utrecht; we hebben er al drie, en zijn zo'n beetje de enige club die actief is op de markt :')
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:42:51 #150
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99362092
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:30 schreef Wopper1 het volgende:
Zal een goede spelers zijn, maar blijf het een hoop geld vinden. Heeft altijd in een 2 spitsen systeem gespeeld. Koeman gaat voor 4-3-3?
Hij was vorig seizoen bij Feyenoord op stage, die waren erg tevreden over m maar vonden ook dat ie beter tot zijn recht zou komen als linkeraanvaller.

Dus ik denk dat ie links voorin komt te staan hier, als ie komt natuurlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99362152
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:40 schreef zatoichi het volgende:
Haha en vanochtend stond er een dik artikel in de krant over het feit dat Utrecht in de problemen zat omdat allerlei spelers afzeggen voor Utrecht; we hebben er al drie, en zijn zo'n beetje de enige club die actief is op de markt :')
Dat zullen de joden riooljournalisten van De Pers dan wel hebben bedacht. :')
pi_99362217
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hij was vorig seizoen bij Feyenoord op stage, die waren erg tevreden over m maar vonden ook dat ie beter tot zijn recht zou komen als linkeraanvaller.

Dus ik denk dat ie links voorin komt te staan hier, als ie komt natuurlijk.
Al moeten we er wel rekening mee houden dat er bij Feyenoord aan de lopende band verkeerde inschattingen zijn gemaakt de laatste jaren. Wat dat betreft ga ik vooral af op de inschattingen van Foeke, Wouters etc. en ik vraag me dan ook af wat voor een rol zij voor hem zien.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:49:41 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99362311
Hij was ook niet op stage.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:55:50 #154
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99362547
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:49 schreef Caland het volgende:
Hij was ook niet op stage.
Nee klopt, lees dat Been m een aantal keren heeft bekeken bij Helsingborg, mijn fout.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99363014
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Lensky.

En ze hebben ook een linksback van Jong AZ gehaald, misschien dat hij 3e keus is.
(speelde tegen Lierse mee, even zijn naam kwijt...)
Lensky.. Dan kan je net zo goed niemand neerzetten. Wat een faal op de back is dat. Vind Lensky sowieso middelmatig tot slecht (mede door zijn mentaliteit) maar op het middenveld kan hij nog wel wat. Maar achterin is het om te janken.
pi_99363100
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:07 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Lensky.. Dan kan je net zo goed niemand neerzetten. Wat een faal op de back is dat. Vind Lensky sowieso middelmatig tot slecht (mede door zijn mentaliteit) maar op het middenveld kan hij nog wel wat. Maar achterin is het om te janken.
Helaas lijkt hij op dit moment in mentaal opzicht ook weer niet helemaal in orde. Voor zover hij dat ooit helemaal was. Aan zijn kwaliteiten als middenvelder twijfel ik idd ook niet zo.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:32:28 #157
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99364083
Op fcu.net wordt door meerdere mensen gezegd dat ook Alexander Gerndt deze week nog wordt gepresenteerd.

Zou mooi zijn !

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99364166
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Op fcu.net wordt door meerdere mensen gezegd dat ook Alexander Gerndt deze week nog wordt gepresenteerd.

Zou mooi zijn !

Dat zou zeker heel mooi zijn. En dan is het wachten op de eerste mensen die gaan klagen over de vele buitenlanders. :D
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:35:57 #159
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99364223
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:34 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Dat zou zeker heel mooi zijn. En dan is het wachten op de eerste mensen die gaan klagen over de vele buitenlanders. :D
Dat geklaag.... :{

Ben er echt klaar mee, het is voor velen toch nooit goed. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99364445
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat geklaag.... :{

Ben er echt klaar mee, het is voor velen toch nooit goed. ;)
En we hebben nogal wat beroepsklagers rond de club.. Het hoort ook bij Utrecht om kritisch te zijn, maar voorlopig mogen we ook wel tevreden zijn. Speel je zo een keer gelijk tegen Nec, dan zul je merken hoeveel mensen al wisten dat er niets van de aankopen en de trainer deugde.
pi_99368742
Ik was sceptisch over het aankoopbeleid en alle spelers die afhaakten, maar moet zeggen dat het er nu wel goed uit ziet.
Deze Zweden lijken enthousiast en willen graag voor de FC spelen, dat hebben we toch wel nodig, laat die ADO spelertjes maar lekker in Den Haag blijven, graag of niet.
Nu nog hopen op die Gerndt en eventueel Roorda en dan heb je toch wel weer een aardige selectie.
pi_99369310
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat geklaag.... :{

Ben er echt klaar mee, het is voor velen toch nooit goed. ;)
Voor mij is alles goed, ik brand mensen pas af na een paar wedstrijden >:)
pi_99369446
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:32 schreef wortel1981 het volgende:
Ik was sceptisch over het aankoopbeleid en alle spelers die afhaakten, maar moet zeggen dat het er nu wel goed uit ziet.
Deze Zweden lijken enthousiast en willen graag voor de FC spelen, dat hebben we toch wel nodig, laat die ADO spelertjes maar lekker in Den Haag blijven, graag of niet.
Nu nog hopen op die Gerndt en eventueel Roorda en dan heb je toch wel weer een aardige selectie.
Geloof me, sinds Fransie er zit is er veel veranderd. Dingen worden professioneel en rustig aangepakt. En wordt geen paniekvoetbal meer gespeeld zoals bijvoorbeeld met Ali Boekenbon en Skoubo. Er liggen allang plannen en geld klaar, het scoutingapparaat is niet gisteren begonnen en er is duidelijk wat er moet komen voor welk bedrag. Qua organisatie zit je tegenwoordig zoveel beter dan 5 jaar terug.

Het is niet meer zo dat we spelers moeten verkopen om de kop boven water te houden. Ook zonder 1 speler te verkopen deze zomer hadden we geen enkel probleem gehad. En dat is gewoon een stuk rust wat je creëert.
Ook denk ik dat Fransie heel simpel tegen de spelers heeft verteld dat als ze weg willen dat het aan het begin van de transferperiode moest zijn.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:36:34 #164
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99379221
quote:
FC Utrecht verwelkomde dinsdagmiddag de tweede Zweeds aanwinst. Centrale verdediger Marcus Nilsson (23) tekende voor vier jaar. Hij maakt de overstap van het Zweedse Helsingborgs IF.

De overgang van Nilsson werd maandagavond pas afgerond na de thuiswedstrijd die de verdediger met Helsingborgs IF speelde tegen Djurgården (3-0 winst). Nilsson kan vanwege het Zweedse systeem pas per 1 augustus officieel vrijgegeven worden. Hij speelt op 23 juli zijn laatste wedstrijd voor Helsingborgs IF en FC Utrecht probeert hem een dag later te laten overkomen naar zijn nieuwe club.

Kopkracht
Volgens voorzitter Jan Willem van Dop is Nilsson afkomstig uit een sportieve familie die weet wat topsport inhoudt. Technisch directeur Foeke Booy typeerde hem als een echte verdediger. “Lengte, snelheid en een grote sprong- en kopkracht. Dat alles maakt hem tot een zeer talentvolle speler. Hij is ook zeker een kandidaat om een vaste waarde te gaan worden in het Zweedse nationale team. Marcus wilde graag voor FC Utrecht spelen en heeft ambitie. Dat zijn de jongens die we graag naar FC Utrecht halen.”

Trainer Erwin Koeman stelde tevreden vast dat er met de komst van de derde aanwinst balans begint te komen in zijn team. “Dit is de goede rechtsbenige verdediger waar we behoefte aan hadden.” Hij wees ook op de lengte van Nilsson, die 1.93 meter lang is. “Er staat wel iets in het veld”, aldus Koeman.

“Grote club”
Nilsson vertelde dat hij zeer onder de indruk raakte van het stadion, de trainingsaccommodatie en ook van de gesprekken met de diverse vertegenwoordigers van de club. Daarnaast spreekt de manier van spelen hem erg aan. “Voor mij is dit een grote club en ik zie het dan ook als een grote uitdaging. Ik wil me hier bewijzen en graag verder ontwikkelen.”

Ook over de reputatie van de fans had hij al het een en ander vernomen. “Ik heb gehoord dat de supporters van FC Utrecht de beste van Nederland zijn. Ik verheug me dan ook erg op de kennismaking met hen.”

Meer versterkingen
Met het aantrekken van Johan Mårtensson en Marcus Nilsson zijn twee belangrijke vacatures ingevuld. “Maar we zijn nog niet klaar”, zei Van Dop. “Onze honger is nog niet gestild”, kondigde Booy verdere versterking aan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99379443
Klinkt goed. Zeker als hij naast zijn lengte ook nog snel blijkt te zijn. Wat lengte kan geen kwaad centraal achterin. Ik denk / hoop dat hij samen met Wuytens een uitstekend en betrouwbaar duo kan vormen.
pi_99390088
Schenkeveld voor een jaar naar Excelsior. Daan Bovenberg richting Utrecht?
pi_99392006
Wel jammer trouwens dat Utrecht - Malaga bij JSV zal worden afgewerkt. Weer geen openingswedstrijd :{ .
pi_99393982
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:22 schreef Wopper1 het volgende:
Wel jammer trouwens dat Utrecht - Malaga bij JSV zal worden afgewerkt. Weer geen openingswedstrijd :{ .
Lekker makkelijk bij mij om de hoek :D
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_99394173
Beter juist. Openingswedstrijd slaat ten eerste nergens op, ten tweede kom er niemand op af. Nu heeft JSV er nog wat aan tenminste.
pi_99401853
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:49 schreef Wopper1 het volgende:
Schenkeveld voor een jaar naar Excelsior. Daan Bovenberg richting Utrecht?
Bovenberg is afgetest las ik een poosje terug.

Vind m ook zeker niet beter als back dan een vd Maarel...

Gerndt heeft om bedenktijd gevraagd, en zijn zaakwaarnemer is naar Italie en Engeland toe de komende dagen, dikke kans dus dat ie niet naar Utrecht komt...

Oh en onze FC heeft volgens Zweedse kranten 2,9 miljoen euro geboden. :o

[ Bericht 11% gewijzigd door PBateman1978 op 13-07-2011 09:21:08 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:14:25 #171
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_99501069
Het zit FC Utrecht niet erg mee op de Nederlandse spelersmarkt. De Domstedelingen versterkten de selectie wel al met de Zweden Johan Martensson en Marcus Nilsson, maar liepen blauwtjes bij ADO-smaakmakers Timothy Derijck, Jens Toornstra en Wesley Verhoek. Ook door de naam van Geert-Arend Roorda kan een streep worden gezet. @ FC Utrecht


Te lezen op de FC hyves
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_99502676
Uitstekend ingekocht en more to come. Op Foeke en Frans kun je altijd rekenen. Binnen nu en twee weken hebben we 'gewoon' een prima selectie. Roorda, Derijck etc. kunnen me gestolen worden.
pi_99502759
quote:
"Ik zie niet in waarom ik Heerenveen zou willen verruilen voor FC Utrecht", vertelt Roorda in het Algemeen Dagblad. "Volgens mij won Heerenveen een paar maanden geleden nog met 3-0. Utrecht heeft niet echt een sterkere selectie. Dus dan moet het wel heel bijzonder zijn, wil ik naar Utrecht overstappen."
Ook al kapsones, mijn god wat gebeurt er in Nederland?
Speelt een paar leuke wedstrijden bij Excelsior en voelt zich gelijk de man, laat hem maar lekker blijven, zulke spelers hebben we niet nodig.
pi_99502879
Ik had niet verwacht dat Roorda zo gay en kortzichtig was. Als hij toevallig fit is en een pak slaag krijgt in een sfeervolle Galgenwaard, begrijpt hij misschien dat het nog niet zo verkeerd is om in Utrecht te mogen spelen.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:03:01 #175
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99503176
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:49 schreef Absurditeit het volgende:
Uitstekend ingekocht en more to come. Op Foeke en Frans kun je altijd rekenen. Binnen nu en twee weken hebben we 'gewoon' een prima selectie. Roorda, Derijck etc. kunnen me gestolen worden.
+1

Wel typisch ook dat het allemaal spelers zijn die nu net 1 of een half seizoen wat gepresteerd hebben, gelijk hoog in de bol.

Doe me dan maar een stel buitenlanders die trots zijn dat ze hier mogen ballen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99503916
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

+1

Wel typisch ook dat het allemaal spelers zijn die nu net 1 of een half seizoen wat gepresteerd hebben, gelijk hoog in de bol.

Doe me dan maar een stel buitenlanders die trots zijn dat ze hier mogen ballen.
Helemaal mee eens!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:23:26 #177
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_99504017
Ik heb nu al een hekel aan dit seizoen. ;(
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_99504409
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb nu al een hekel aan dit seizoen. ;(
Dat zeggen meer Feyenoorders.
pi_99504725
edit
pi_99504733
Tsjah, we moeten ook wel realistisch zijn. We hebben een absurd slechte 2e seizoenshelft gedraaid. En als Roorda op een basisplek kan rekenen bij heerenveen dan is het eigenlijk helemaal niet zo gek. Maar laat hem eerst maar eens fit blijven en zorgen dat hij niet na 2 dagen alweer ruzie heeft met Ron 'testosteron' Jans.

Maar dan blijft overeind dat het mij eerlijk gezegd geen flikker kan schelen. Ik wil, net als iedereen, spelers die graag voor de club uitkomen. Ik vind het goed als ze de ambitie hebben naar een echt grote club te gaan, en dat mogen ze ook gerust uitspreken. Maar ik eis 110% inzet en 110% zin om voor Utreg te gaan.

En nog iets anders, die Nilsson. Dat is een centrale verdediger. Maar Schut is aanvoerder (logisch), dus ik verwacht voor Schut ook gewoon een basisplaats. Dat zou betekenen dat Wuytens naar de bank verhuist? Nu vind ik Wuytens nou niet de allerbeste verdediger (gewoon een goede), maar wel iemand met een puike mentaliteit. Zou het dus wel zonde vinden.
pi_99504867
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:42 schreef Tha_Duck het volgende:
En nog iets anders, die Nilsson. Dat is een centrale verdediger. Maar Schut is aanvoerder (logisch), dus ik verwacht voor Schut ook gewoon een basisplaats. Dat zou betekenen dat Wuytens naar de bank verhuist? Nu vind ik Wuytens nou niet de allerbeste verdediger (gewoon een goede), maar wel iemand met een puike mentaliteit. Zou het dus wel zonde vinden.
Nah, ik denk dat Schut op de bank komt te zitten.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:08:34 #182
313438 LukaLaban
The Professional
pi_99505716
Van alle spelers die de revue zijn gepasseerd uit de Nederlandse competitie is er niet 1 waarvan ik zeg: jammer. Op Verhoek na dan, maar met zijn argumenten kan ik leven. Een topseizoen gedraaid met Ado en Europees gehaald, dan zou ik ook wel willen spelen voor die wedstrijden waar je hard voor gewerkt hebt.
Geert-Arend Roorda, tja....Heereveen is beter want het won met 3-0 van Utrecht? Co Adriaanse had er een mooi woord voor: scorebordjournalistiek. Zeer toepasselijk voor dit geval, waarom is hij dan niet bij Excelsior gebleven na die 2-3 overwinning? Nee, sorry Geert-Arend, optieven met je en jouw mentaliteit. Graag of niet, we willen spelers die er voor de FC willen zijn.

Als Alexander Gerndt zou tekenen zou ik dat echt een stunt vinden van Utrecht, vooral omdat die zaakwaarnemer een zak stront met Euro-tekens in zijn ogen is. Hopen nog op 2 versterkingen en laat maar komen het seizoen!
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:11:20 #183
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99505801
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 16:08 schreef LukaLaban het volgende:
Als Alexander Gerndt zou tekenen zou ik dat echt een stunt vinden van Utrecht, vooral omdat die zaakwaarnemer een zak stront met Euro-tekens in zijn ogen is. Hopen nog op 2 versterkingen en laat maar komen het seizoen!
Precies, dan zullen we nog weleens zien welke selectie het sterkste is. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:28:26 #184
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_99508815
Wel vreemd dat Twente en Utrecht zoveel moeite hebben om spelers te halen (Verhoek, Toornstra, Fer, Roorda en die halve gayboy van Manchester City). Zou het misschien een complot zijn?
Look behind you! It's your ass!
pi_99508867
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wel vreemd dat Twente en Utrecht zoveel moeite hebben om spelers te halen (Verhoek, Toornstra, Fer, Roorda en die halve gayboy van Manchester City). Zou het misschien een complot zijn?
Nee.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:31:07 #186
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_99508893
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Look behind you! It's your ass!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:31:57 #187
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_99508919
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:30 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Nee.
Waarom niet?
Look behind you! It's your ass!
pi_99509018
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Waarom niet?
Welk complot zou dat dan zijn? Er zijn prima verklaringen voor het feit dat de spelers die jij noemt andere keuzes hebben gemaakt of simpelweg niet konden komen.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:38:31 #189
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_99509131
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:34 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Welk complot zou dat dan zijn? Er zijn prima verklaringen voor het feit dat de spelers die jij noemt andere keuzes hebben gemaakt.
Een ondergrondse samenspanning van de traditionele top-3 om de oude hiërarchie in ere te herstellen door middel van het wegkopen bij en niet laten vertrekken naar clubs uit de subtop.
Look behind you! It's your ass!
pi_99509232
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Een ondergrondse samenspanning van de traditionele top-3 om de oude hiërarchie in ere te herstellen door middel van het wegkopen bij en niet laten vertrekken naar clubs uit de subtop.
Daar zijn dan wel erg weinig aanwijzingen voor. Ik geloof er iig niet in en ik denk jij zelf eigenlijk ook niet. :)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:55:39 #191
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_99509758
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:41 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Daar zijn dan wel erg weinig aanwijzingen voor. Ik geloof er iig niet in en ik denk jij zelf eigenlijk ook niet. :)
Waarheid, waarheid...

'T is wel een beetje lullig voor Utrecht. Normaalgesproken gaan gasten als Verhoek en Toorstra nog vóór na te denken naar Utrecht en tekenen blind, maar ja: "We gaan Europa in..."

Twente ligt anders. Die Zweed wordt gevierendeeld door zes zaakwaanemers, zijn vriendin, drie goomahs, zijn moeder, de neef van de melkboer, én zijn eigen dubbele ego. Typische geval van laat maar zitten. En Fer, dat komt nog wel. Of Roorda, dat zou ook een aardig zijn voor Twente.. :)
Look behind you! It's your ass!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 18:28:42 #192
313438 LukaLaban
The Professional
pi_99510941
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Of Roorda, dat zou ook een aardig zijn voor Twente.. :)
Nee die gaat ook niet naar Twente, want Heerenveen won met 6-2 van ze afgelopen seizoen dus zijn ze beter :P
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
pi_99543396
Hoeveel seizoenskaarten zullen er inmiddels al verkocht zijn?
pi_99573240
quote:
Vanmiddag speelt FC Utrecht een oefenwedstrijd tegen KV Mechelen tijdens het fanweekend van de Belgische club. De kans is groot dat Jacob Mulenga en Johan Martensson hier de eerste speelminuten gaan maken. Onze nieuwe verdediger Marcus Nilsson is nog niet vrijgegeven door zijn club en is pas na 23 juli beschikbaar.

Voor de supporters die niet naar België gaan is de wedstrijd live te volgen
http://www.kvmechelen.be/live/ (16:00)
  zondag 17 juli 2011 @ 12:32:38 #195
274453 okiokinl
blablabla
pi_99574384
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Een ondergrondse samenspanning van de traditionele top-3 om de oude hiërarchie in ere te herstellen door middel van het wegkopen bij en niet laten vertrekken naar clubs uit de subtop.
dat wegkopen, daar ben je zelf bij..
pi_99575799
Als het goed is, speelt Mulenga vanmiddag ook weer ff mee. Hoop dat hij weer helemaal terugkomt de komende tijd.
  zondag 17 juli 2011 @ 13:53:06 #197
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_99576854
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:23 schreef Absurditeit het volgende:
Als het goed is, speelt Mulenga vanmiddag ook weer ff mee. Hoop dat hij weer helemaal terugkomt de komende tijd.
Toen hij wegviel, afgelopen seizoen (en die andere Afrikaan), was het goede spel ook opeens zoek. Belangrijke speler. Hij zou ook goed kunnen (kick)boksen.
Look behind you! It's your ass!
pi_99578113
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Toen hij wegviel, afgelopen seizoen (en die andere Afrikaan), was het goede spel ook opeens zoek. Belangrijke speler. Hij zou ook goed kunnen (kick)boksen.
Asare is idd zeer goed. Doet weinig onder voor de meeste middenvelders van de 'top 3'.
  zondag 17 juli 2011 @ 14:33:48 #199
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99578197
Mulenga, de zwarte René van Rijswijk _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99578279
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:33 schreef Caland het volgende:
Mulenga, de zwarte René van Rijswijk _O_
Mulenga is alleen 2 a 3 keer zo sterk en René wist nog nooit 8 keer in 1 seizoen te scoren.
  zondag 17 juli 2011 @ 14:44:10 #201
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99578476
Wat ik me vooral van hem kan herinneren is dat 'ie de meest prachtige kansen om zeep weet te helpen en fysiek wel sterk is. Typische Afrikaan eigenlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99578553
quote:
10s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:44 schreef Caland het volgende:
Wat ik me vooral van hem kan herinneren is dat 'ie de meest prachtige kansen om zeep weet te helpen en fysiek wel sterk is. Typische Afrikaan eigenlijk.
True, al ging dat de laatste tijd voor zijn blessure al een stuk beter. Hij heeft ook gewoon goede goals gemaakt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en is idd beresterk. En soms doet ie iets heel aparts:

pi_99582951
En wat is het weer bedroevend. 2 goals gescoord door - je raadt het al - Kevin Vandenbergh.
pi_99583082
Nog steeds zoveel mensen die top 5 denken?
  zondag 17 juli 2011 @ 17:25:08 #205
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99583647
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:08 schreef OmniRocket het volgende:
Nog steeds zoveel mensen die top 5 denken?
Dat zeg ik je op 1 september.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99584276
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat zeg ik je op 1 september.
Ik hoop dat ik dan kan zeggen dat ik er naast zat. Maar tot nu toe heb ik er een hard hoofd in
pi_99584294
Echt, relax :)

Ik heb jaren zat gezien waarin de voorbereiding PERFECT was. Alles werd wonderschoon gewonnen. In de competitie verloren we vervolgens de eerste 7 wedstrijden.

Ik heb liever alles in de voorbereiding op verlies, met 10-0 desnoods en de eerste 7 wedstrijden winst dan andersom.

:)
pi_99585439
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:49 schreef Tha_Duck het volgende:
Echt, relax :)

Ik heb jaren zat gezien waarin de voorbereiding PERFECT was. Alles werd wonderschoon gewonnen. In de competitie verloren we vervolgens de eerste 7 wedstrijden.

Ik heb liever alles in de voorbereiding op verlies, met 10-0 desnoods en de eerste 7 wedstrijden winst dan andersom.

:)
Of voorbereiding is slecht en dan verlies je de eerste 14 wedstrijden. Gaat nergens over :). Zullen zien waar utrecht staat zometeen als de competitie is begonnen.
pi_99585496
Tot nu toe lijken de westrijden in de voorbereiding nergens op en dat geef aan dat er nog veel werk aan de winkel is, maar dat wisten we eigenlijk al. Hopen op snel nog 1 of 2 aankopen en dat ze een beetje ingespeeld raken de komende weken.
pi_99620169
Typisch telegraaf :')

Komt allemaal wel goed. Mogen nog niks verwachten in de voorbereiding, en een nederlaag in een oefenduel is zo slecht nog niet. Heb je tenminste punten waar ze zich op de training kunnen gaan verbeteren.
  maandag 18 juli 2011 @ 15:03:43 #212
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99620312
Hoop wel dat er deze week minimaal 1 versterking bekend wordt gemaakt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99622448
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Een ondergrondse samenspanning van de traditionele top-3 om de oude hiërarchie in ere te herstellen door middel van het wegkopen bij en niet laten vertrekken naar clubs uit de subtop.
Ik zag hier net wel op de A2 iemand langsrijden in een zwarte auto. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
pi_99633811
GERNDT IS BINNEN!!!!!!!!!!!!!!
pi_99634162
Op de 3 linies zijn nu de noodzakelijke versterkingen binnen... Benieuwd wat de verdere plannen nu zijn :)
  maandag 18 juli 2011 @ 20:35:12 #216
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_99634385
Oar - Gerndt - Mulenga
Lensky - Mårtensson - Asare
Zullo - Wuytens - Schut - Markiet
Vorm
:-)
pi_99634388
Geweldig nieuws.
pi_99636411
Lijkt me een goede aankoop.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_99636581
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 20:35 schreef T.O.P het volgende:
Oar - Gerndt - Mulenga
Lensky - Mårtensson - Asare
Zullo - Wuytens - Schut - Markiet
Vorm
Jammer dat er zo weinig herkenbaar team staat, maar als Verhoek, Roorda en Toornstra niet willen moet je iets
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_99636638
Als je voor minder geld evenveel kwaliteit binnen haalt doe je het gewoon goed.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_99636730
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:12 schreef Chase_Utley het volgende:
Als je voor minder geld evenveel kwaliteit binnen haalt doe je het gewoon goed.
Het is geen eerste keus lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_99636976
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het is geen eerste keus lijkt me
Jawel, wie van jouw bovengenoemde spelers is een spits?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_99638189
Had niet gedacht dat het met Gerndt nog rond zou komen; zeer positief! Nou nog kijken of ie het waar kan maken (en de rest ook) maar ik krijg zo wel erg zin in het nieuwe seizoen (dat is ook het mooie van een nieuw seizoen; je hebt altijd weer hoop :-) )
  maandag 18 juli 2011 @ 22:07:39 #224
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99639829
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het is geen eerste keus lijkt me
Op basis van nationaliteit niet nee.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 18 juli 2011 @ 23:47:18 #225
313438 LukaLaban
The Professional
pi_99645340
BAM!! Goed nieuws dit! Had het eerlijk gezegd niet meer verwacht. Nu hopen op een rechtsback, want Markiet komt nog veel te kort op Eredivisie niveau, en een linkervleugelaanvaller erbij zou niet slecht zijn. Maar eerst voorop stellen dat het top is dat Gerndt er toch is gekomen
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
pi_99645403
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 22:07 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Op basis van nationaliteit niet nee.
Op basis van scouting ook niet of misschien doen ze het in Utrecht wel andersom en benaderen ze eerst hun 2e keus en daarna pas hun eerste
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_99645894
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 23:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Op basis van scouting ook niet of misschien doen ze het in Utrecht wel andersom en benaderen ze eerst hun 2e keus en daarna pas hun eerste
Nonsens, Utrecht wilde in eerste instantie Nederlandse spelers in de selectie hebben om niet een vreemdelingenlegioen te hebben. Pas nadat het onhaalbare kaart bleek ging men voor vergelijkbare spelers in het buitenland kijken. Dat heeft dus helemaal niets met de kwaliteiten van de spelers te maken. Om maar een voorbeeld te geven, die Martensson volgden ze al veel langer en heeft als speler zeker niet minder potentieel dan en Toornstra of Roorda. Daarnaast staat de doelstelling er nog steeds, namelijk bij de eerste 8 (of 9) eindigen om aan de play-offs mee te doen, ondanks de afzeggingen van de Ado-clan. ,
pi_99646757
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Nonsens, Utrecht wilde in eerste instantie Nederlandse spelers in de selectie hebben om niet een vreemdelingenlegioen te hebben. Pas nadat het onhaalbare kaart bleek ging men voor vergelijkbare spelers in het buitenland kijken. Dat heeft dus helemaal niets met de kwaliteiten van de spelers te maken. Om maar een voorbeeld te geven, die Martensson volgden ze al veel langer en heeft als speler zeker niet minder potentieel dan en Toornstra of Roorda. Daarnaast staat de doelstelling er nog steeds, namelijk bij de eerste 8 (of 9) eindigen om aan de play-offs mee te doen, ondanks de afzeggingen van de Ado-clan. ,
Een raadseltje

Je bent op plek A en wil naar plek B maar de weg is kapot dus je gaat naar plek C.

Naar welke plek wilde je gaan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_99649475
Geweldig dat hij eindelijk binnen is. Trots en respect voor Foeke. En we zijn nog niet eens 'uitgewinkeld'..
pi_99651048
Diego, ga jij eens heel snel terug naar je PSV topic. Genoeg gespreksstof daar, lijkt me zo.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 08:59:10 #231
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99653041
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 01:36 schreef Absurditeit het volgende:
En we zijn nog niet eens 'uitgewinkeld'..
Dat hoop ik niet nee, maar als je de berichten van Gerndt leest, staat er toch zoiets als dat we nu klaar zijn...

Las 'onofficieel' wel nog dat ze een reserve-doelman zoeken, maar ik zie liever ook nog een linkermiddenvelder, flankspeler, en rechtsback komen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99653915
Goed nieuws!
Wat heeft ie eigenlijk gekost?
We houden nog wel een aardig kapitaal over volgens mij.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 09:52:27 #233
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99653956
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 09:51 schreef wortel1981 het volgende:
Goed nieuws!
Wat heeft ie eigenlijk gekost?
We houden nog wel een aardig kapitaal over volgens mij.
Zo'n 3 miljoen euro.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99654099
Ja we zijn "klaar" Dat wil nog niet zeggen dat er niets te shoppen valt, maar met vier versterkingen heb je de basis binnen.
pi_99654635
Aankopen lijken me slimme investeringen, Zweden passen zich doorgaans snel aan in NL en zijn niet al te duur geweest. Met een beetje geluk verkoop je ze weer door met winst.

[ Bericht 6% gewijzigd door Paul-89 op 19-07-2011 10:30:22 ]
pi_99654726
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Een raadseltje

Je bent op plek A en wil naar plek B maar de weg is kapot dus je gaat naar plek C.

Naar welke plek wilde je gaan?
Fout. Je wil van A(positie van FC Utrecht) naar B (doelstelling FC Utrecht). Dit wil je bereiken via de route C (Nederlandse spelers) maar die route is afgesloten dus ga je via route D (buitenlandse spelers). Er zijn immers meer wegen die naar Rome leiden.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  dinsdag 19 juli 2011 @ 10:31:30 #237
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99654842
Die Gerndt heeft dit seizoen in 26 wedstrijden voor Helsingborg 15 goals gemaakt en 9 assists gegeven.

En vorig seizoen dus topscorer van Zweden met 15 goals uit 30 wedstrijden.

Als ie dit soort statistieken ook hier kan halen... _O_
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99654954
Zou het opzet zijn geweest om eerst 2 Zweden op te pikken en dan als bonus ook een goede spits te contracteren met 'toevallig' de Zweedse nationaliteit die 'toevallig' ook nog bekend is met het 2-tal?

Ik proef een lichte opzet ;)
pi_99655061
Neude klinkt vrij Zweeds, dat zal de doorslag hebben gegeven. ;)
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_99657975
Gerndt is een fantastische aankoop voor Utrecht.
pi_99662951

Beelden @ YT zeggen lang niet alles, maar veel vertrouwen in deze jongen. Ook omdat FCU hem echt heel graag wilde hebben en er zelden naast heeft gezeten de laatste jaren (Mertens, Strootman, Asare, Mulenga etc.)

Gunstig dat hij ook aardige vrije trappen kan nemen en ik vind hem wel heel koel voor de goal.
pi_99663167
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zo'n 3 miljoen euro.
Nog iets meer (3,3 ongeveer) en nog aardig wat bonussen. Voor FCU-begrippen een dure jongen, maar dat mag hij dan terugbetalen de komende seizoenen + een mooie transfer maken hopelijk.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:13:49 #243
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_99664618
Sterkhouders weg: Silberbauer, Strootman, Van Wolfswinkel, Mertens, Cornelisse

Erbij: Martensson, Takagi, Nilsson, Gerndt


Ik denk dat er nog wel 1 vleugelverdediger bij mag. Zeker omdat eigenlijk beide vleugelverdedigers van afgelopen seizoen weg zijn (Nesu komt niet meer terug).
:-)
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:20:46 #244
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99664976
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:13 schreef T.O.P het volgende:
Sterkhouders weg: Silberbauer, Strootman, Van Wolfswinkel, Mertens, Cornelisse

Erbij: Martensson, Takagi, Nilsson, Gerndt


Ik denk dat er nog wel 1 vleugelverdediger bij mag. Zeker omdat eigenlijk beide vleugelverdedigers van afgelopen seizoen weg zijn (Nesu komt niet meer terug).
Zullo heeft het uitstekend gedaan als vervanger van Nesu, die mag wat mij betreft blijven staan.
Voor wat betreft de rechtsback-positie, aan de ene kant zie ik daar ook graag nog iemand voor komen, aan de andere kant moet je misschien ook eens een half jaar vd Maarel of Markiet de kans geven.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:23:15 #245
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_99665103
Maar laten we wel eerlijk zijn, de selectie die er nu staat is zwakker dan de selectie van afgelopen jaar.

We mogen dus in onze handjes knijpen als Koeman er wat van weet te maken dit jaar.
:-)
pi_99666019
Voor mijn gevoel ga je echt Strootman missen, en Mertens in mindere mate. Vergeet echter niet dat we de mooie wedstrijden gespeeld hebben VOOR Strootman kwam.

Ik blijf erbij dat we achterin een probleem hebben. Hoe goed Zullo het ook doet, je mist de ervaring van Cornelisse en Nesu. Gelukkig is er wel een centrale verdediger bijgekomen.

Silberbauer kent iedereen mijn mening over, en ik denk dan ook dat het nooit een verslechtering kan zijn met Mårtensson.

van Wolfswinkel is een prima spits, maar heeft het in mijn ogen nooit echt waar kunnen maken bij ons. Die Gerndt klinkt vele malen beter, heeft ook op een hoger niveau beter gepresteerd wat ik begrijp. Dus dat is ook zeker geen verslechtering in mijn ogen. Voor het eerst in lange tijd staat er een snelle spits met wat body. We hadden hiervoor body (Demouge) en snelheid (Wolfie) maar geen combi. Als Oar, Mulenga en Asara zorgen voor ballen bij Gerndt, dan moet dat toch goedkomen?

Kortom, er moet achterin mijn inziens nog wat gebeuren. En als extra optie een extra vleugelaanvaller, maar daar mag Oar of een jeugdspeler ook best een kans krijgen. En een keeper, tsjah.. Bel Veldhuizen en verkoop Vorm. Of verkoop Vorm en haal Vermeer.
pi_99666332
Ik ben tevreden over het algemeen, maar maak me idd ook zorgen om de rechtsback positie. Het kan meevallen, maar die 2 kunnen in bepaalde wedstrijden ook zomaar totaal door het ijs zakken.
pi_99669468
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Voor mijn gevoel ga je echt Strootman missen
Ik heb niet eens tijd gehad om aan hem te wennen :D
pi_99669539
Het is denk ik vooral zo dat je dit seizoen erg veel aan Strootman gehad had kunnen hebben. Hoewel hij het prima deed, stroomde hij wat op een ongelukkig moment in.
pi_99670021
Ach, ik zie Strootman vooral als een geweldige investering. Je hebt niks aan hem gehad, want je heb geen Europees gehaald maar hij heeft weinig gekost en bizar veel opgeleverd. Met 6 maanden kan je iemand nog niet echt beoordelen, en je zal nooit weten hoe het gegaan zou zijn als hij gebleven was. Het is uiteindelijke een super investering gebleken, gauw vergeten en doorgaan met wat we hebben.
pi_99670096
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 17:18 schreef Tha_Duck het volgende:
Ach, ik zie Strootman vooral als een geweldige investering. Je hebt niks aan hem gehad, want je heb geen Europees gehaald maar hij heeft weinig gekost en bizar veel opgeleverd. Met 6 maanden kan je iemand nog niet echt beoordelen, en je zal nooit weten hoe het gegaan zou zijn als hij gebleven was. Het is uiteindelijke een super investering gebleken, gauw vergeten en doorgaan met wat we hebben.
Zondermeer een zeer goede investering, maar dat je veel aan heb had gehad, lijkt me wel helder. Iemand die moeiteloos bij Psv meedraait en gewaardeerd wordt bij Oranje, is altijd een dikke meerwaarde voor dit Utrecht. Maar laten we vooral blij zijn dat we hem hebben gekocht een half jaar geleden.
pi_99682397
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Voor mijn gevoel ga je echt Strootman missen, en Mertens in mindere mate.
Ik denk eerder andersom. Strootman heeft zich amper kunnen bewijzen en heeft nou ook niet echt het verschil gemaakt bij FCU, voor mijn gevoel 1 wedstrijd uitblinker geweest tegen Ajakkes en dat was het. Hij was nog geen dragende speler.
Mertens daarentegen had 18 assists en 10 goals afgelopen seizoen in de competitie, dat ga je veel meer voelen. Slechte mentaliteit maar een fantastische voetballer.
Plus met van Wolfswinkel ook erbij ben je wel even de beide topscoorders en 25 doelpunten kwijtgeraakt, moet nog zien of de nieuwe spelers dit waar kunnen maken,
Ondanks dat ik blij ben met de nieuwe aanwinsten ben ik het wel met T.O.P eens, we zijn er voorlopig nog niet sterker op geworden dan vorig seizoen.
pi_99685926
Beetje koffiedik kijken maar goed.. Wie komen er op het middenveld?

???
Martensson
Asare

Nijholt? Sarota? Takagi?

Mag nog wel 1 speler bij. Zie persoonlijk Lensky liever op de linksbackpositie met aanvallende input.
pi_99694872
Donny Gorter halen? Diepgang, pikt goaltjes mee en wil weg bij NAC.
pi_99694879
quote:
FC Utrecht mikt op reservedoelman Paraguay
20-07-2011
FC Utrecht hoopt Roberto Fernandez aan de selectie te kunnen toevoegen. Fernandez is een 23-jarige keeper uit Paraguay, die speelt voor het Argentijnse Racing Club. Op dit moment is hij reservedoelman van Paraguay tijdens de huidige editie van de Copa America. Vanaf de bank zag hij zijn land in de kwartfinale verrassend winnen van Brazlie.

Fernandez heeft een fraaie bijnaam. In zijn geboorteland wordt hij Gatito (kleine kat) genoemd. Fernandez is in Paraguay een bekende naam. Zijn vader keepte liefst 78 interlands voor zijn land. Fernandez senior (hij heet ook Roberto) was actief op het WK van 1986.
Bron: AD



quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef Wopper1 het volgende:
Beetje koffiedik kijken maar goed.. Wie komen er op het middenveld?
---------------Asare----------------
Nijholt/Lensky-Martensson
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99696654
quote:
---------------Asare----------------
Nijholt/Lensky-Martensson
Ik mag toch hopen dat je een grapje maakt met Nijholt.
pi_99696754
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 10:20 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat je een grapje maakt met Nijholt.
Is 1 van de beteren in de voorbereiding.
En Lensky lijkt nog altijd te kampen met mentale problemen..

Het zou trouwens ook nog kunnen dat Asare links controlerend komt te staan, en Gerndt op ''10''.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99696826
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 10:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Is 1 van de beteren in de voorbereiding.
En Lensky lijkt nog altijd te kampen met mentale problemen..

Het zou trouwens ook nog kunnen dat Asare links controlerend komt te staan, en Gerndt op ''10''.
Voorbereiding is heel wat anders dan het echte werk.
Of die Japanner op het middenveld, dat kan ook.
Of nog gewoon iemand halen, want we zijn nog steeds erg dun bezet op het middenveld.
pi_99696860
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 10:29 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Voorbereiding is heel wat anders dan het echte werk.
Of die Japanner op het middenveld, dat kan ook.
Of nog gewoon iemand halen, want we zijn nog steeds erg dun bezet op het middenveld.
Ja dat wel, maar wat mij betreft verdient Nijholt zeker nog een kans.

Denk niet dat Takagi al rijp is voor een basisplaats, en mocht dat wel zo zijn dan zie ik m eerder op de flanken spelen.

Men schijnt ook nog altijd interesse te hebben in Karim El Ahmadi.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:14:30 #260
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_99698135
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 10:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja dat wel, maar wat mij betreft verdient Nijholt zeker nog een kans.

Denk niet dat Takagi al rijp is voor een basisplaats, en mocht dat wel zo zijn dan zie ik m eerder op de flanken spelen.

Men schijnt ook nog altijd interesse te hebben in Karim El Ahmadi.
Als El Ahmadi zijn Twente vorm terug vind en geen gek salaris wilt mag hij van mij komen :)
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_99700165
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 10:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Is 1 van de beteren in de voorbereiding.
En Lensky lijkt nog altijd te kampen met mentale problemen..

Het zou trouwens ook nog kunnen dat Asare links controlerend komt te staan, en Gerndt op ''10''.
Sta ik ook wel achter. Ik ben nog geen groot fan van Nijholt qua spel maar ik ben wel fan van Nijholt als persoon. Heeft heel veel kritiek over zich heen gekregen (waarvan een deel ook gewoon terecht) maar heeft er wel elke keer gestaan als het gevraagd werd. Instelling van een pro in mijn ogen, en goede mentale veerkracht. Stuk beter dan Lensky, die psychisch gewoon gestoord is en het is wachten tot het echt mis gaat (zie zijn hand). Bij Nijholt heb ik het idee en gevoel dat er nog wel wat inzit, bij Lensky denk ik dat de top bereikt.
pi_99702475
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 10:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja dat wel, maar wat mij betreft verdient Nijholt zeker nog een kans.

Denk niet dat Takagi al rijp is voor een basisplaats, en mocht dat wel zo zijn dan zie ik m eerder op de flanken spelen.

Men schijnt ook nog altijd interesse te hebben in Karim El Ahmadi.
El Ahmadi lijkt een nieuwe kans bij Feyenoord te krijgen en speelde gister ook aardig tegen Dordrecht. Hij zegt ook weer voor een basisplaats te gaan (en dat kan hem zeker lukken). Hij zal nooit een half miljoen euro per jaar gaan inleveren om dan de overstap naar FCU te maken.
pi_99702550
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:35 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

El Ahmadi lijkt een nieuwe kans bij Feyenoord te krijgen en speelde gister ook aardig tegen Dordrecht. Hij zegt ook weer voor een basisplaats te gaan (en dat kan hem zeker lukken). Hij zal nooit een half miljoen euro per jaar gaan inleveren om dan de overstap naar FCU te maken.
Hij lijkt ook mij onhaalbaar hoor.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99715989
El Ahmadi verdient gruwelijk veel bij Feyenoord. Die is niet te betalen, en dat moeten we ook niet willen. Dankzij de verkopen van Ricky, Kevin en Dries draaien we hopelijk een jaar geen verlies.
  woensdag 20 juli 2011 @ 19:03:21 #265
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99716521
Ik denk dat El Ahmadi wel tegen een veel lager salaris bij Utrecht zou willen voetballen hoor. Ligt er nog een beetje aan wat de plannen van Koeman met hem zijn, maar die heeft het echt helemaal gehad met Feyenoord.

Hij wil nog steeds zijn niveau terugvinden in Nederland, Utrecht lijkt me een zeer geschikte club daarvoor op dit moment.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 20 juli 2011 @ 19:21:37 #266
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_99717251
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:50 schreef Wopper1 het volgende:
El Ahmadi verdient gruwelijk veel bij Feyenoord. Die is niet te betalen, en dat moeten we ook niet willen. Dankzij de verkopen van Ricky, Kevin en Dries draaien we hopelijk een jaar geen verlies.
Was het plan van van Seumeren dan om winst met de club te maken?
:-)
pi_99718464
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:03 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat El Ahmadi wel tegen een veel lager salaris bij Utrecht zou willen voetballen hoor. Ligt er nog een beetje aan wat de plannen van Koeman met hem zijn, maar die heeft het echt helemaal gehad met Feyenoord.

Hij wil nog steeds zijn niveau terugvinden in Nederland, Utrecht lijkt me een zeer geschikte club daarvoor op dit moment.
Dan zou hij tienduizenden euro's per maand moeten inleveren. Ik denk dat hij eerder voor een kans bij Feyenoord gaat. Zeker nu er enigszins een nieuwe wind door de club waait en hij ook speeltijd krijgt in de voorbereiding.
  woensdag 20 juli 2011 @ 19:53:45 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99718587
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:51 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Dan zou hij tienduizenden euro's per maand moeten inleveren. Ik denk dat hij eerder voor een kans bij Feyenoord gaat. Zeker nu er enigszins een nieuwe wind door de club waait en hij ook speeltijd krijgt in de voorbereiding.
Het gebrek aan speeltijd was het probleem ook nooit. Meer het gebrek aan vertrouwen vanuit de leiding.

Dus wat dat betreft is het nu misschien voor hem wel wat makkelijker om te blijven ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99718672
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Het gebrek aan speeltijd was het probleem ook nooit. Meer het gebrek aan vertrouwen vanuit de leiding.

Dus wat dat betreft is het nu misschien voor hem wel wat makkelijker om te blijven ja.
Nee ok, maar hij werd toch maar fijn weggestuurd naar het Midden-Oosten. Ik kan me voorstellen dat hij nu wel weer perspectief ziet.
pi_99718974
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:21 schreef T.O.P het volgende:

[..]

Was het plan van van Seumeren dan om winst met de club te maken?
Een gezonde bedrijfsvoering lijkt me niet meer dan normaal.
En van Seumeren is en blijft een zakenman, hij heeft niet voor niets heel de club laten doorlichten.
pi_99719180
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:02 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Een gezonde bedrijfsvoering lijkt me niet meer dan normaal.
En van Seumeren is en blijft een zakenman, hij heeft niet voor niets heel de club laten doorlichten.
Precies. Op Frans kun je altijd rekenen, laat niemand zich daar zorgen om maken.
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:10:30 #272
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_99722219
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:07 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Precies. Op Frans kun je altijd rekenen, laat niemand zich daar zorgen om maken.
Goed, wat heeft de supporter er precies aan dat van Seumeren winst probeert te maken met de club??
:-)
pi_99722457
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:10 schreef T.O.P het volgende:

[..]

Goed, wat heeft de supporter er precies aan dat van Seumeren winst probeert te maken met de club??
Hij heeft zich helemaal niet ten doel gesteld om winst te maken. Hij voert een verantwoord en solide financieel beleid en zal er zeker voor waken dat we weer in de problemen komen. Dat er 18 miljoen binnenkomt in 3 weken, betekent niet dat je dezelfde zomer gelijk 15 miljoen moet - en kan - uitgeven.

En je moet als FCU al helemaal niet teveel gaan betalen voor bepaalde spelers, omdat de clubs weten dat je wat te besteden hebt. En dat zal Frans ook nooit doen.

Ik denk dat de voetballerij de laatste jaren wel genoeg geterroriseerd is door mensen die onverantwoord met de centen omgaan.
pi_99728691
Frans doet juist zijn uiterste best om de begroting sluitend te krijgen. Dat is van een veel groter belang dan incidentele baten gebruiken om geen verlies te draaien in een jaar. Pas als er operationeel geen verlies meer wordt gemaakt word je een gezonde club, kan je op termijn je beste spelers houden en kan je groeien naar de top 5. Nu zit je constant te harken tegen een gat van enkele miljoenen. Vooral commercieel zal er een slag gemaakt moeten worden om dit gat te dichten, ik ben benieuwd wat onze nieuwe AD in dat verhaal kan betekenen.
  woensdag 27 juli 2011 @ 19:32:18 #275
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100016140
Opstellingen:

Málaga C. F.: Caballero; Jesús Gámez; Sergio Sánchez, Demichelis, Monreal; Portillo, Maresca, Toulalan, Duda; Baptista, van Nistelrooy.

F.c. Utrecht: Krul; Van der Maarel, Wuytens, Nilsson, Zullo; Takagi, Lensky, Martensson, Bulthuis; Asare, Demouge

tussenstand 1-0 malaga, duda


Ziet er dus naar uit dat Van der Maarel en Zullo de backs zijn komend seizen.
:-)
pi_100036112
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:32 schreef T.O.P het volgende:
Ziet er dus naar uit dat Van der Maarel en Zullo de backs zijn komend seizen.
Dave Bulthuis stond linksback gisteren, Zullo was linkermiddenvelder.

Las dat Utrecht 1 kans heeft gecreëerd..

Tuurlijk is Malaga een topteam, maar van wat ik ervan heb gehoord en gelezen was het gisteren wederom bedroevend, iemand sprak zelfs over de allerslechtste voorbereiding in 10 jaar.

Het schijnt ook intern te rommelen, de complete technische staf roept dat er versterking nodig is om playoffs te halen, maar Foeke en Frans houden de hand op de knip. Er schijnt nu dus gezeik te zijn over het feit dat beide heren naar buiten toe nog niets hebben gezegd over het naar beneden bijstellen van de doelstelling.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_100037541
quote:
Tuurlijk is Malaga een topteam, maar van wat ik ervan heb gehoord en gelezen was het gisteren wederom bedroevend, iemand sprak zelfs over de allerslechtste voorbereiding in 10 jaar.
Had ook niet anders verwacht, we zijn er kwalitatief minder op geworden en hebben spelers die zich nog moeten aanpassen, kun je ook niet van verwachten dat ze de sterren van de hemel spelen. We hebben gewoon geen ijzersterke selectie dit seizoen.
Met deze selectie ga je echt GEEN playoffs halen hoor, dat weet ik wel zeker!
Er moeten absoluut nog versterkingen bijkomen.......of inderdaad de doelstelling naar beneden bijstellen.
pi_100038183
We zullen over een aantal maanden oordelen.

Zoals altijd zeggen voorbereidingen niks, de grotere clubs doen het niet veel beter. Bij voorbereidingen hangt er niks vanaf, mensen moet op elkaar inspelen, er wordt veel gewisseld en de motivatie is minimaal over het algemeen.

En als je zwart/wit kijkt, wie mis je nou echt? De enige echte gemiste spelers zijn Mertens, Nesu en Cornelisse in mijn ogen. Silberbauer was al maanden niks meer. Strootman was leuk maar was slechts 6 maanden, en juist in de tijd dat we beroerd speelden.

Al met al heb je dus ingeleverd op je backs en je linksvoor. Daarvoor terug heb je een verdediger, middenvelder en aanvaller. Je hebt dus absoluut versterkingen binnen.

Ik blijf me zorgen maken over de links en rechtsback, Zullo en vd Maarel gaan daar het seizoen niet maken. Linksback kan ik me nog voorstellen dat je dat accepteert omdat je met Zullo en Lensky absoluut mensen hebt daar waar wat inzit. Maar Markiet en vd Maarel zijn gewoon te licht, en ik vraag me af of je daar plaats 10 mee kan halen.

En dat gezeik op de technische staf en Frans hangt me serieus mijn keel uit. Iedereen weet het altijd zogenaamd beter en niemand krijgt een kans op dit moment. Kijk naar Nijholt vorig jaar, die werd ook uitgefloten voordat hij een bal raakte.
Met onze technische staf en Frans heb je gewoon zeer competente mensen in huis. Frans zorgt voor een goede bedrijfsvoering, en dat is belangrijk. Of willen we elk jaar weer 10 miljoen in de min en iets MOETEN verkopen (weten jullie nog? Stadion, Kuyt, etc.)? Nee, je moet dit veel breder en in de toekomst zien.
pi_100038461
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Met onze technische staf en Frans heb je gewoon zeer competente mensen in huis. Frans zorgt voor een goede bedrijfsvoering, en dat is belangrijk. Of willen we elk jaar weer 10 miljoen in de min en iets MOETEN verkopen (weten jullie nog? Stadion, Kuyt, etc.)? Nee, je moet dit veel breder en in de toekomst zien.
Maar laat iemand van de club dan naar buiten brengen dat de doelstelling voor komend seizoen naar beneden gaat, voorlopig herinnert iedereen zich alleen maar dat Erwin Koeman Europees voetbal moet halen....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:20:53 #280
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100039803
Zou eigenlijk wel fijn zijn als gewoon een of andere oliesjeik de club kocht en er gewoon geld in pompt zonder de verwachting van ROI.
:-)
pi_100041662
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar laat iemand van de club dan naar buiten brengen dat de doelstelling voor komend seizoen naar beneden gaat, voorlopig herinnert iedereen zich alleen maar dat Erwin Koeman Europees voetbal moet halen....
Dat zou het stomste zijn wat je kan doen. Daarbij is de doelstelling helemaal zo vreemd niet, zelfs clubs als Heracles en Ado hebben als doelstelling Europees halen.

En als ik kijk naar de tegenstanders om ons heen, dan is Europees helemaal zo hoog niet.
pi_100041668
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:20 schreef T.O.P het volgende:
Zou eigenlijk wel fijn zijn als gewoon een of andere oliesjeik de club kocht en er gewoon geld in pompt zonder de verwachting van ROI.
Frans verwacht geen ROI. Frans wil geen verlies draaien. Maar voor hemzelf is het geld, gelukkig, niet nodig.
pi_100041942
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:10 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat zou het stomste zijn wat je kan doen. Daarbij is de doelstelling helemaal zo vreemd niet, zelfs clubs als Heracles en Ado hebben als doelstelling Europees halen.

En als ik kijk naar de tegenstanders om ons heen, dan is Europees helemaal zo hoog niet.
Het stomste wat je kunt doen is blijven roepen dat er Europees voetbal moet worden gehaald.

Dat schept verwachtingen, en als die niet worden waargemaakt hoor ik de fluitconcerten alweer komen, en daar heeft niemand baat bij.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_100047546
quote:
En als ik kijk naar de tegenstanders om ons heen, dan is Europees helemaal zo hoog niet.
Klopt, de doelstellingen moeten bijgesteld worden, voor minder dan kampioen doen we het niet!

Hou toch op man, als je met Mertens, Cornelisse, Strootman, Nesu en van Wolfswinkel 9e wordt denk je nu wel even 5e (of hoger) te worden?
Als Nijholt uitblinker is in de voorbereiding weet ik genoeg en gaat het een heel lang en zwaar seizoen worden.
pi_100049343
Hoeveel hebben die gepresteerd in de 2e seizoenshelft dan? Wolfie was in het hele seizoen goed voor 15 doelpunten en Mertens 10. Strootman heeft het geweldige aantal van 2 doelpunten gemaakt. In de 2e helft van het seizoen heeft Wolfie er wel 4 gescoord en Mertens een prachtig aantal van 6 stuks. Nou zeg, dat zijn er wel 10! Wat een geweldige aantallen! Ik zal het even vergelijken met de slechtste club van vorig jaar: Willem II heeft in diezelfde periode 23 doelpunten gemaakt. En dat terwijl we hun spits ook nog overgenomen hebben!

In de 2de seizoenshelft hebben we 5 wedstrijden verloren, 6 wedstrijden gelijkgespeeld en 5 wedstrijden gewonnen. Nou, dat zijn aantallen om indruk mee te maken!

Als we met het materiaal van vorig jaar, met 0 inzet, al 9e kunnen worden. Dan moeten we met de helft van het materiaal van vorig jaar makkelijk 3e kunnen worden als ze zich inzetten.

Vorig jaar zijn overigens Somers, Schaken, George, van Dijk, Loval, Vandenbergh, Dickoh en Keller weggegaan en alleen de 3 aussies en Duplan gehaald. Dan hebben we het dit jaar echt niet zoveel slechter gedaan.

Ik ben het er helemaal mee eens dat plaats 5 op dit moment wel hoog gegrepen lijkt. Maar het lijkt me een prima doelstelling om tussen de 5e en 9e plaats te eindigen. En dan in de playofs Europees halen.

Of moeten we als doelstelling handhaving hebben :')
pi_100049682
Ik heb overigens geen enkele oefenwedstrijd gezien, daar ben ik jaren geleden mee gestopt omdat het elk jaar om te janken is. Elke jaar is het hetzelfde gedoe, klote wedstrijden met een klote inzet.
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:44:47 #287
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100052656
Begin een beetje medelijden met van Wolfswinkel te krijgen. Sporting heeft na hem ook Bojinov gehaald, en het gerucht gaat dat ze Bendtner van Arsenal voor 8 miljoen gaan kopen. Ik verwacht van Wolfswinkel binnen 1,5 jaar weer ergens anders te zien voetballen.
:-)
pi_100052916
Velthuizen probleempje :)
pi_100053000
Medelijden met Van Wolfswinkel ?

Heel zielig ja, voor een tonnetje of 8 per jaar als het niet meer is eventueel op de reservebank plaatsnemen. :o
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 28 juli 2011 @ 17:47:48 #290
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100055274
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:44 schreef T.O.P het volgende:
Begin een beetje medelijden met van Wolfswinkel te krijgen. Sporting heeft na hem ook Bojinov gehaald, en het gerucht gaat dat ze Bendtner van Arsenal voor 8 miljoen gaan kopen. Ik verwacht van Wolfswinkel binnen 1,5 jaar weer ergens anders te zien voetballen.
Wat zei ik: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=143482
:-)
pi_100081740
Hopen op mooie quote morgen voor spakenburg. Net als malaga gratis geld :D
ff vissie happen biertjes drinken en voetbal kijken morgen
pi_100127029
2-1 Spakenburg - Utreg.... Zelfs dat is te lastig.

Wel bijzondere opstelling:
Opstelling #fcutrecht. Cummings, vdMaarel, Nilsson, Schut, Zullo, Martensson, Lensky, Slager, Kali, Asare, Boldewijn

Waarom speelt Vorm niet, terwijl er op de website staat dat hij volledig fit is? En in de spits is het ook niet best. En meneer Slager, ik heb er nog nooit van gehoord :)
pi_100157375
Toch nog 2-2. Wat een drama zeg!
Vorm begint maandag pas weer volledig met trainen, dus vandaar dat hij niet speelde.
Maar ja die zal wel naar 020 gaan, dus dan moeten we het toch met Cummings doen.
  maandag 1 augustus 2011 @ 11:52:32 #294
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_100188365
Tegen Spakenburg had FC Utrecht gewoon moeten winnen, maar als je vlak voor tijd dit soort kansen nog mist :(

  maandag 1 augustus 2011 @ 12:51:06 #295
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100190281
Jezus :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100201922
Spectaculaire treffer Oar voorkomt verlies Australië op WK-Onder 20

Een spectaculair doelpunt van Tommy Oar heeft ervoor gezorgd dat Australië niet met een nederlaag aan het WK Onder-20 is begonnen. Het team van de Nederlandse bondscoach Jan Versleijen hield een punt over aan de ontmoeting met Ecuador, dat ruim een uur lang naliet om haar minieme voorsprong uit te bouwen en in de slotfase een gelijkmaker moest toestaan: 1-1.

In de 89e minuut zorgde FC Utrecht-winger Oar met een spectaculaire vrije trap vanaf dertig meter voor de gelijkmaker in Manizares.

pi_100203297
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 11:52 schreef Oliver23 het volgende:
Tegen Spakenburg had FC Utrecht gewoon moeten winnen, maar als je vlak voor tijd dit soort kansen nog mist :(

Dat is wel weer de Nijholt zoals ik hem ken, jezus wat slecht!
pi_100227367
Over anderhalf uur wordt Robert Fernandez gepresenteerd, de Paraguayaanse doelman.

Wordt voor 1 jaar gehuurd met eerste optie tot koop.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_100227393
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:42 schreef Stampie22 het volgende:
Spectaculaire treffer Oar voorkomt verlies Australië op WK-Onder 20

Een spectaculair doelpunt van Tommy Oar heeft ervoor gezorgd dat Australië niet met een nederlaag aan het WK Onder-20 is begonnen. Het team van de Nederlandse bondscoach Jan Versleijen hield een punt over aan de ontmoeting met Ecuador, dat ruim een uur lang naliet om haar minieme voorsprong uit te bouwen en in de slotfase een gelijkmaker moest toestaan: 1-1.

In de 89e minuut zorgde FC Utrecht-winger Oar met een spectaculaire vrije trap vanaf dertig meter voor de gelijkmaker in Manizares.

mooie goal
pi_100227654
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Over anderhalf uur wordt Robert Fernandez gepresenteerd, de Paraguayaanse doelman.

Wordt voor 1 jaar gehuurd met eerste optie tot koop.
Tralalala laten we het topic maar even dichtmaken :)
pi_100227665
En DICHT DICHT DICHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')