abonnement Unibet Coolblue
  zondag 3 juli 2011 @ 20:55:37 #1
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98996319
Vorige OP:
quote:
Vanaf mei komt er een nieuwe serie op BNN in samenwerking met Pupkin films die gebaseerd is op waargebeurde verhalen.

Volgens een regie-assistente die ik ken gaat het over moorden die worden gepleegd om verschillende redenen. Wraak, liefde, haat, noem het maar op.

Ik ben benieuwd!
aflevering 1:
Titel: Spookbeeld
Aflevering
Ware verhaal
rechtspraak

Aflevering 2:
Titel: Wiet
Aflevering
Ware verhaal

aflevering 3:
Titel: Onder dwang
Aflevering
Ware verhaal

aflevering 4:
Titel: De Hosselaar
Aflevering
Ware verhaal

aflevering 5:
Titel: Doodslag
Aflevering
Ware verhaal

aflevering 6:
Titel: Masterplan
Aflevering
Ware verhaal
Zembla uitzending

aflevering 7:
Kortsluiting
Aflevering
Ware verhaal

Aflevering 8:
Kaartenhuis.
Aflevering

Aflevering 9:
Reflex
Aflevering

[ Bericht 77% gewijzigd door SaintOfKillers op 10-07-2011 21:43:03 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 20:58:12 #2
123170 alors
zlata1234
pi_98996485
uh oh....
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 3 juli 2011 @ 20:58:31 #3
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_98996500
Nu breekt de hel los
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 3 juli 2011 @ 20:58:32 #4
123170 alors
zlata1234
pi_98996502
wat een grafstemming _O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_98996646
Dat zoiets als dit gewoon echt gebeurd is, vind ik wel bizar eigenlijk. :{
٩๏̯͡๏)۶
pi_98996714
Ja dat mensen zo gemeen kunnen zijn :{ , is dit verhaal echt gebeurd?
  zondag 3 juli 2011 @ 21:07:07 #7
123170 alors
zlata1234
pi_98996905
wat is dat kind een verschrikkelijk mormel
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 3 juli 2011 @ 21:07:15 #8
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_98996913
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:03 schreef Sofia90 het volgende:
Ja dat mensen zo gemeen kunnen zijn :{ , is dit verhaal echt gebeurd?
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 3 juli 2011 @ 21:07:37 #9
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_98996937
Gemeen is niet bepaald het treffende woord
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 3 juli 2011 @ 21:12:03 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98997154
Wat een geweldige rollen van Halina en Tygo. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 3 juli 2011 @ 21:13:14 #11
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_98997226
Volgende week lijkt me matig
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_98997281
Dit was wel een heftige aflevering zeg, pfff
pi_98997294
quote:
8s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:07 schreef alors het volgende:
wat is dat kind een verschrikkelijk mormel
Dat kleintje he? Echt vreselijk. Wilde niet doorlopen enzo }:| :(

O-)

Wat een verhaal toch weer -O-
  zondag 3 juli 2011 @ 21:14:49 #14
123170 alors
zlata1234
pi_98997314
ik ben de originele zaak aan het zoeken... ben benieuwd hoeveel het erop lijkt dit keer...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_98997431
Goed geacteerd, goede aflevering.

Meisje had volkomen recht om hem in die situatie neer te steken, en dat dacht de rechtbank ook gelukkig.
  zondag 3 juli 2011 @ 21:18:26 #16
123170 alors
zlata1234
pi_98997502
Ik kan de originele zaak echt niet vinden met de aanwijzingen over het vonnis :{
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 3 juli 2011 @ 21:24:17 #17
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_98997836
Ben benieuwd wat de originele zaak was, wat een verschrikkelijk gezin...
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  zondag 3 juli 2011 @ 21:26:23 #18
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_98997960
Ik vond wel een omgekeerde situatie waarbij een buitenlandse jongen zijn zus neerstak omdat hij het niet eens was met haar levensstijl. Maar dat zal er wel niks mee te maken hebben.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_98998509
Kan het ook niet vinden op rechtspraak.nl, maar wel veel (veelal nog heftigere) zaken.
pi_98999847
Als het echt gebeurd was zou je er toch wel wat over moeten vinden?
pi_98999921
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:00 schreef Sofia90 het volgende:
Als het echt gebeurd was zou je er toch wel wat over moeten vinden?
Ze verbouwen zo'n zaak natuurlijk wel, dat zag je ook bij de voorgaande aflevering :)
pi_98999990
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:00 schreef Sofia90 het volgende:
Als het echt gebeurd was zou je er toch wel wat over moeten vinden?
Van de BNN website:

Van God Los is een drama serie geinspireerd op waargebeurde verhalen. De aanpak van de serie is dan ook uitdrukkelijk niet het maken van een reconstructie of het exact navertellen van een waargebeurd verhaal. Daarom doen wij binnen de serie of daarbuiten geen expliciete verwijzingen naar bestaande gevallen waarop de afleveringen in meer of mindere mate geīnspireerd zijn.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:03:19 #23
123170 alors
zlata1234
pi_99000048
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:01 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ze verbouwen zo'n zaak natuurlijk wel, dat zag je ook bij de voorgaande aflevering :)
ja maar dat vonnis klopt meestal wel 1 op 1.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99000289
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:02 schreef Snoopy1982 het volgende:

[..]

Van de BNN website:

Van God Los is een drama serie geinspireerd op waargebeurde verhalen. De aanpak van de serie is dan ook uitdrukkelijk niet het maken van een reconstructie of het exact navertellen van een waargebeurd verhaal. Daarom doen wij binnen de serie of daarbuiten geen expliciete verwijzingen naar bestaande gevallen waarop de afleveringen in meer of mindere mate geīnspireerd zijn.
ja maar dat doen ze toch wel met die vonnissen op het einde. Die eerste aflevering was wel een bekend verhaal, ookal was het één en ander wel verandert, je kon het wel herkennen.
pi_99000598
quote:
ja maar dat doen ze toch wel met die vonnissen op het einde. Die eerste aflevering was wel een bekend verhaal, ookal was het één en ander wel verandert, je kon het wel herkennen.
Ja klopt, de vonnissen zullen wel helemaal kloppen. Maar het kan zijn dat ze bepaade punten veranderd hebben, misschien heeft ze haar broer wel doodgeslagen ipv doogestoken of was ze helemaal niet zwanger...dan wordt het wel lastiger om het terug te vinden. Ik heb al gezocht op de steekwoorden: moord, familie, 18 maanden maar daar kwam ik niet echt ver mee :p
  zondag 3 juli 2011 @ 22:13:13 #26
123170 alors
zlata1234
pi_99000668
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:12 schreef Snoopy1982 het volgende:

[..]

Ja klopt, de vonnissen zullen wel helemaal kloppen. Maar het kan zijn dat ze bepaade punten veranderd hebben, misschien heeft ze haar broer wel doodgeslagen ipv doogestoken of was ze helemaal niet zwanger...dan wordt het wel lastiger om het terug te vinden. Ik heb al gezocht op de steekwoorden: moord, familie, 18 maanden maar daar kwam ik niet echt ver mee :p
ik denk dat het eerder doodslag zou zijn...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99001227
Ik denk dat ik de zaak gevonden heb, kan alleen niet linken dus zet even hier wat tekst eruit neer:

De advocaat-generaal heeft gevorderd dat het hof verdachte terzake van doodslag zal veroordelen tot een gevangenisstraf voor de duur van 24 maanden met aftrek van de tijd die verdachte in voorlopige hechtenis heeft doorgebracht, waarvan 18 maanden voorwaardelijk met een proeftijd van drie jaren en met als bijzondere voorwaarde dat verdachte zich laat behandelen bij de AFPN(1).

"Verdachte heeft omtrent de feitelijke gang van zaken op 13 augustus 2005 en de directe aanleiding daartoe - zakelijk weergeven - als volgt verklaard.
[slachtoffer] was dat weekend thuis met weekendverlof. Verdachte en [slachtoffer] hadden die dag doorgebracht bij diverse kennissen en met name [slachtoffer] had die dag veel alcohol gedronken. Nadat een vriendin van een kennis waar verdachte en [slachtoffer] verbleven, verdachte had verzocht weg te gaan omdat haar dochtertje bang werd van [slachtoffer], zijn verdachte en [slachtoffer] naar huis gegaan. Thuis aangekomen begon [slachtoffer] direct op verdachte te schelden.
Verdachte had de mishandeling van de week daarvoor nog vers in het geheugen. [slachtoffer] was toen ook met verlof thuis en had verdachte op de grond gegooid, haar in haar buik en tegen haar linkerbost geslagen en tegen haar benen geschopt. Voorts heeft [slachtoffer] haar dat weekend met de dood bedreigd. Verdachte was toen ongeveer 18 weken zwanger van een andere man dan [slachtoffer] en zij had [slachtoffer] daarvan niet in kennis gesteld. De week na de mishandeling is zij op bezoek geweest bij haar gynaecoloog en deze heeft haar nadrukkelijk gewezen op de risico's die de mishandeling met zich mee brachten voor haar ongeboren kind. Toen verdachte op 13 augustus weer op haar begon te schelden werd verdachte erg bang dat hij haar wederom zou mishandelen.
Verdachte heeft vervolgens de hond uitgelaten en toen zij de woning weer in kwam en [slachtoffer] wederom tegen haar begon te schreeuwen voelde zij een soort klik. Ze was moe van alle mishandelingen, scheldpartijen en het constant in angst leven. Verdachte is regelrecht naar het mes aan de muur gelopen en wat er vervolgens is gebeurd zegt ze niet meer precies te weten. Verdachte kan zich na verloop van tijd pas herinneren dat ze [slachtoffer] drie ā vier keer met het mes heeft gestoken. Daarna is zij naar buiten gegaan en heeft zich verborgen omdat zij dacht dat [slachtoffer] haar zou gaan zoeken. Ze heeft 112 gebeld en is met de centrale in contact gebleven tot het moment waarop de politie haar heeft aangehouden. "
  zondag 3 juli 2011 @ 22:24:40 #28
123170 alors
zlata1234
pi_99001311
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:23 schreef Snoopy1982 het volgende:
Ik denk dat ik de zaak gevonden heb, kan alleen niet linken dus zet even hier wat tekst eruit neer:

"Verdachte heeft omtrent de feitelijke gang van zaken op 13 augustus 2005 en de directe aanleiding daartoe - zakelijk weergeven - als volgt verklaard.
[slachtoffer] was dat weekend thuis met weekendverlof. Verdachte en [slachtoffer] hadden die dag doorgebracht bij diverse kennissen en met name [slachtoffer] had die dag veel alcohol gedronken. Nadat een vriendin van een kennis waar verdachte en [slachtoffer] verbleven, verdachte had verzocht weg te gaan omdat haar dochtertje bang werd van [slachtoffer], zijn verdachte en [slachtoffer] naar huis gegaan. Thuis aangekomen begon [slachtoffer] direct op verdachte te schelden.
Verdachte had de mishandeling van de week daarvoor nog vers in het geheugen. [slachtoffer] was toen ook met verlof thuis en had verdachte op de grond gegooid, haar in haar buik en tegen haar linkerbost geslagen en tegen haar benen geschopt. Voorts heeft [slachtoffer] haar dat weekend met de dood bedreigd. Verdachte was toen ongeveer 18 weken zwanger van een andere man dan [slachtoffer] en zij had [slachtoffer] daarvan niet in kennis gesteld. De week na de mishandeling is zij op bezoek geweest bij haar gynaecoloog en deze heeft haar nadrukkelijk gewezen op de risico's die de mishandeling met zich mee brachten voor haar ongeboren kind. Toen verdachte op 13 augustus weer op haar begon te schelden werd verdachte erg bang dat hij haar wederom zou mishandelen.
Verdachte heeft vervolgens de hond uitgelaten en toen zij de woning weer in kwam en [slachtoffer] wederom tegen haar begon te schreeuwen voelde zij een soort klik. Ze was moe van alle mishandelingen, scheldpartijen en het constant in angst leven. Verdachte is regelrecht naar het mes aan de muur gelopen en wat er vervolgens is gebeurd zegt ze niet meer precies te weten. Verdachte kan zich na verloop van tijd pas herinneren dat ze [slachtoffer] drie ā vier keer met het mes heeft gestoken. Daarna is zij naar buiten gegaan en heeft zich verborgen omdat zij dacht dat [slachtoffer] haar zou gaan zoeken. Ze heeft 112 gebeld en is met de centrale in contact gebleven tot het moment waarop de politie haar heeft aangehouden. "
Dat zou em goed kunnen zijn ja
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:32:28 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99001731
Denk het niet.
Overigens is er geen veroordeling geweest vanwege 'psychische overmacht' na de eis van 18 maanden door het OM.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_99005987
Heftige aflevering wel! Alle begrip voor het meisje, op een gegeven moment knapt er gewoon iets als je dag in, dag uit in zo'n situatie zit. Desalniettemin voor het broertje ook diep triest, die kan er eigenlijk niet eens zoveel aan doen, is gewoon helemaal verziekt door die pa...
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_99011671
Wat een afschuwelijk triest verhaal.
Op zich goed dat ze geen straf heeft gekregen. Dat hele gezin was zo verziekt en dat meisje draagt dit evengoed haar hele leven mee.

Erg goed geacteerd trouwens.
Ik had wel medelijden met dat kleintje. Dat kind snapt toch niet dat ze in een tv-spel zit. En er werd zo tegen haar geschreeuwd en hardhandig meegesleurd.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_99014448
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:03 schreef Catwoman1986 het volgende:
Heftige aflevering wel! Alle begrip voor het meisje, op een gegeven moment knapt er gewoon iets als je dag in, dag uit in zo'n situatie zit. Desalniettemin voor het broertje ook diep triest, die kan er eigenlijk niet eens zoveel aan doen, is gewoon helemaal verziekt door die pa...
Dit.
Ik had trouwens verwacht dat het zwangere meisje zou worden vermoord door die Marokaanse familie of dat stiefpa die Marokaanse jongen wat zou aandoen.
Heftig weer zeg, echt een sterke aflevering! Goed acteerwerk.
En dit was natuurlijk aangedikt, maar reken maar dat er genoeg van dit soort gezinnen bestaan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99016210
Ik heb net gekeken en heb helemaal een naar gevoel in m'n buik...Arme kinderen, ook die jongen.
En in zekere zin heb ik dan ook medelijden met de ouders (vooral het einde toen ze in elkaars armen op de grond zakten, raakte me wel), als je ziet uit wat voor een milieu zij komen zie je wel dat zij ook gewoon onwetend zijn. Waarmee ik het niet goedpraat overigens!!!
Don't you love her madly?
pi_99016891
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:08 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dit.
Ik had trouwens verwacht dat het zwangere meisje zou worden vermoord door die Marokaanse familie of dat stiefpa die Marokaanse jongen wat zou aandoen.
Heftig weer zeg, echt een sterke aflevering! Goed acteerwerk.
En dit was natuurlijk aangedikt, maar reken maar dat er genoeg van dit soort gezinnen bestaan
Gister het filmpje 'Door de ogen van Rita Horst' nog even gekeken na de aflevering, als ik dat moet geloven is het juist niet aangedikt...
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_99016954
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 08:40 schreef Injetta het volgende:
Wat een afschuwelijk triest verhaal.
Op zich goed dat ze geen straf heeft gekregen. Dat hele gezin was zo verziekt en dat meisje draagt dit evengoed haar hele leven mee.

Erg goed geacteerd trouwens.
Ik had wel medelijden met dat kleintje. Dat kind snapt toch niet dat ze in een tv-spel zit. En er werd zo tegen haar geschreeuwd en hardhandig meegesleurd.
Bij veel scenes werd alleen het idee geschetst dat het kind aanwezig was en ik denk dat ze het buiten met die folders rondbrengen heus ook wel op een dusdanige manier hebben gefilmd waardoor het er heftiger uitziet dan het is. Het meisje wordt ook gespeeld door een tweeling, scheelt ook alweer iets :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_99019522
Ik kan hem weer eens niet terug kijken }:|
  maandag 4 juli 2011 @ 14:29:49 #37
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99021078
Erg mooie en heftige aflevering... goed dat deze aflevering vanuit de diverse oogpunten (slachtoffer/dader en v.v.) is opgenomen..

Een geweldige rol van Tygo!

Ik denk dat ik de echte zaak gevonden heb:

http://www.blikopdewereld(...)ische-overmacht.html
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_99022314
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:29 schreef roos85 het volgende:
Een geweldige rol van Tygo!

hij speelt toch altijd van die opgefokte mannetjes? Ik zag de hele uitzending alleen Tygo, de acteur, nooit het karakter :?
pi_99022409
Net even gekeken, echt een hele heftige aflevering. De spannendste tot nu toe.
pi_99030441
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:01 schreef computergirl het volgende:

[..]

hij speelt toch altijd van die opgefokte mannetjes? Ik zag de hele uitzending alleen Tygo, de acteur, nooit het karakter :?
Dat had ik een beetje bij Halina, als ik dat hoofd zie, denk ik meteen aan De wereld draait door.
٩๏̯͡๏)۶
pi_99030945
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:29 schreef roos85 het volgende:
Erg mooie en heftige aflevering... goed dat deze aflevering vanuit de diverse oogpunten (slachtoffer/dader en v.v.) is opgenomen..

Een geweldige rol van Tygo!

Ik denk dat ik de echte zaak gevonden heb:

http://www.blikopdewereld(...)ische-overmacht.html
In het echt was het toch ook een jong meisje? Als je zo luistert naar die regiseusse? Klinkt verder wel vrij gelijk ja.

Jammer van de lage kijkcijfers. Als de Vara het op zaterdagavond half 9 zou uitzenden trok het zeker 800+
  maandag 4 juli 2011 @ 19:13:10 #42
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99032518
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:35 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

In het echt was het toch ook een jong meisje? Als je zo luistert naar die regiseusse? Klinkt verder wel vrij gelijk ja.

Jammer van de lage kijkcijfers. Als de Vara het op zaterdagavond half 9 zou uitzenden trok het zeker 800+
Das waar ook, maar vond de zaak die had gevonden er erg op lijken.

Ja is zeker jammer, denk dat je zeker gelijk hebt!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 4 juli 2011 @ 19:24:09 #43
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_99032989
vind de zaak er niet op lijken dan wel geheel uit zijn verband getrokken . In de aflevering was het neersteken echt een beslissing van een moment , na de trap in haar buik besloot ze dat te doen . De vrouw in jouw linkje heeft haar vriend in zijn slaap vermoord.
Toch wel een groot verschil zelfs voor een serie die slechts waargebeurde zaken als voorbeeld gebruikt.

Ik vond een andere link in dit topic waarin een vrouw haar vriend neerstak dan er meer op lijken.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  maandag 4 juli 2011 @ 22:55:24 #44
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_99044067
Zojuist pas gezien, erg grimmige en indrukwekkende aflevering met een fijne cast :Y Een van de betere afleveringen tot nu toe vind ik.

Ben wel benieuwd naar volgende week, dit keer speelt het verhaal zich in een totaal andere laag van de maatschappij af itt het gros van de eerdere afleveringen.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_99047350
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:35 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

In het echt was het toch ook een jong meisje? Als je zo luistert naar die regiseusse? Klinkt verder wel vrij gelijk ja.

Jammer van de lage kijkcijfers. Als de Vara het op zaterdagavond half 9 zou uitzenden trok het zeker 800+
Ja en ik dacht dat ze ook zei dat het in het echte verhaal ook om zus-broer ging.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_99047755
Heftige aflevering. Die zaken die er hier bij gehaald worden lijken er nog niet op. Dat gaat in de relatiesfeer en hier gaat het om broer-zus. Is nogal een ander verhaal.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 00:01:32 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99047767
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:01 schreef bloodymary het volgende:
Heftige aflevering. Die zaken die er hier bij gehaald worden lijken er nog niet op. Dat gaat in de relatiesfeer en hier gaat het om broer-zus. Is nogal een ander verhaal.
Dat dus.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 5 juli 2011 @ 00:05:41 #48
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_99047945
Ik denk dat de gedachte achter deze aflevering meer te maken heeft met een wanhoopsdaad na van jarenlang misbruik, mishandeling en uitzichtloosheid. Dat een bepaalde gebeurtenis (het kind dat gevaar loopt) een druppel kan zijn die de emmer doet overlopen. (kortsluiting) En het feit dus blijkbaar dat je op basis van dat vrijgesproken kan worden op basis van psychische overmacht.

Of het nou om broer of zus gaat, of dit zich binnen een relatie afspeelt is niet echt relevant denk ik. Ik ervaar het iig niet als relevant en zie een duidelijk parallel tussen de aflevering en de hier aangehaalde zaak.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_99049021
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:05 schreef HAL9000S het volgende:
Ik denk dat de gedachte achter deze aflevering meer te maken heeft met een wanhoopsdaad na van jarenlang misbruik, mishandeling en uitzichtloosheid. Dat een bepaalde gebeurtenis (het kind dat gevaar loopt) een druppel kan zijn die de emmer doet overlopen. (kortsluiting) En het feit dus blijkbaar dat je op basis van dat vrijgesproken kan worden op basis van psychische overmacht.

Of het nou om broer of zus gaat, of dit zich binnen een relatie afspeelt is niet echt relevant denk ik. Ik ervaar het iig niet als relevant en zie een duidelijk parallel tussen de aflevering en de hier aangehaalde zaak.
Het ging er meer om dat de regiseur het erover had dat het in de echte zaak ook ging om een jong meisje die haar broer heeft omgebracht en het dus niet om eerder genoemde zaken ging :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_99049412
ik vind het een erg goed serie maar wordt altijd beroerd als ik er naar kijk, wat een doffe ellende zeg.
pi_99051223
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:40 schreef jakees het volgende:
ik vind het een erg goed serie maar wordt altijd beroerd als ik er naar kijk, wat een doffe ellende zeg.
Ja gewoon het idee dat al dit soort shit gewoon allemaal in het echt gebeurt, afschuwelijk!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_99059538
Was dit nu de laaste aflevering?

Heb hem terug kunnen kijken.Wat vreselijk zeg
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:29:47 #53
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_99062807
Nee, aan het eind van deze aflevering zie je al een voorstuk van die van volgende week.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:22:40 #54
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_99067342
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:40 schreef jakees het volgende:
ik vind het een erg goed serie maar wordt altijd beroerd als ik er naar kijk, wat een doffe ellende zeg.
Herkenbaar. Dit had ik vooral bij de laatste aflevering.
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:19:44 #55
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_99075302
Heb het ook voor het eerst gezien en vindt het wel een goede serie. Best aangrijpend als het allemaal echt gebeurt is. Bij die laatste aflevering viel mij het spel van de acteurs in positieve zin op, daarom bleef ik kijken. Die Tygo Gernandt is echt een meesterlijke acteur _O_
pi_99079739
Dit was wel het meest trieste verhaal hoor.
Wat een vreselijk gezin. Wat een ellende, wat een geweld, wat een drama. Ze waren allemaal totaal gevangen in die situatie. Allemaal slachtoffer van elkaar. En die totale onmacht om eruit te komen.
Ook zo typerend dat moeder zelf als jong meisje zwanger is geraakt en de deur uit is gegooid en dan overkomt het haar eigen dochter (herhaling dus) en die gooit ze er ook uit. Terwijl ze zelf weet hoe dat voelt en wat ze haar dochter daar eigenlijk mee aandoet. Maar toch niet anders weten te handelen.

Ik vind de aangehaalde zaken er toch niet voldoende op lijken. Dat gaat om een relatie. Dit gaat om een heel jong meisje en een totaal verziekte gezinssituatie. En de enorme impact die dit heeft op alles en iedereen. Een zus die haar hooguit 3 jaar jongere halfbroertje neersteekt, is toch wat anders dan een vrouw die al jaren is mishandeld door haar partner.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_99123165
het is hier op gebasseerd:
pi_99123312
goed gevonden sarah81!
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:13:41 #60
123170 alors
zlata1234
pi_99123790
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:57 schreef sarah81 het volgende:
Het is hier op gebaseerd: http://www.cleerdin-hamer(...)0-%20Dissociatie.pdf
Zo, dus ze zijn er qua verhaal niet eens veel van afgeweken. Goed gevonden!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99124399
verder kan ik er niks over vinden, maar het is natuurlijk ook al even geleden. W. heeft nu ook een dochter van 14/15 jaar
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:34:54 #62
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_99124637
dat is goed gevonden , alweer 14 a 15 jaar... ben benieuwd of ze iets van haar leven heeft gemaakt. Ik hoop dat ze een ander pad ingeslagen is dan haar moeder.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_99124693
Ja, hopelijk niet opgegroeid in een pleeggezin. Ben benieuwd of W. wat van haar leven heeft kunnen maken.
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:41:44 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99124952
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:57 schreef sarah81 het volgende:
Het is hier op gebaseerd: http://www.cleerdin-hamer(...)0-%20Dissociatie.pdf
Knap gevonden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_99125754
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:57 schreef sarah81 het volgende:
Het is hier op gebaseerd: http://www.cleerdin-hamer(...)0-%20Dissociatie.pdf
goed gevonden ^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:07:59 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99126469
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:29 schreef sarah81 het volgende:
verder kan ik er niks over vinden, maar het is natuurlijk ook al even geleden. W. heeft nu ook een dochter van 14/15 jaar
Hoe weet je dat van die dochter? Dat staat namelijk niet in dat artikel. Ken jij S.W. ?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_99128234
Zooo, dat is knap speurwerk!
Dat is het inderdaad. Maar er moet meer bekend zijn, want in de aflevering wordt een heel beeld geschetst van het gezin.

Het is ook al een tijdje geleden, als dat kind geboren is dan moet het dus nu 14/15 jaar zijn. Dan ben ik ook wel benieuwd hoe het met 'moeder' is vergaan en haar kind. Heeft ze het zelf opgevoed? Zit ze nog steeds in een milieu van armoede en agressie?
Ziet het kind haar vader? Zijn er nu nog andere kinderen? Etc, etc...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:56:42 #68
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99128987
S.W. was dus al 21 jaar (meisje in de serie leek veel jonger) en het stiefbroertje dat ze doodstak was dus pas 14 jaar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_99129331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:56 schreef golfer het volgende:
S.W. was dus al 21 jaar (meisje in de serie leek veel jonger) en het stiefbroertje dat ze doodstak was dus pas 14 jaar.
Waar haal je die informatie vandaan? Je hebt het over S.W. terwijl in de link alleen staat Verdachte W. en ik ben geen leeftijd of geboorte datum tegengekomen.
Heb je nog een andere bron??
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:33:25 #70
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_99131249
Ik heb vol ongeloof zitten kijken, wetende dat dit op een waar gebeurd verhaal is gebaseerd. Wat een trieste situatie zeg.
Daarnaast een dikke chapeau voor eigenlijk alle acteurs. Echt geweldig geacteerd!
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:41:11 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99131789
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:01 schreef Injetta het volgende:

Waar haal je die informatie vandaan? Je hebt het over S.W. terwijl in de link alleen staat Verdachte W. en ik ben geen leeftijd of geboorte datum tegengekomen.
Heb je nog een andere bron??
hier

Bladzijde 286, 27-5 Rotterdam.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:05:01 #72
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_99133404
De laatste was inderdaad een knap staaltje acteerwerk :Y
Hoe Halina ook met dat jongste kind aan het zeulen was de hele tijd haha (daar moest ik stiekem om lachen)
Wel heftige shit allemaal :'(
My mama didn't raise no fool
pi_99133841
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:41 schreef golfer het volgende:

[..]

hier

Bladzijde 286, 27-5 Rotterdam.
Bedankt! Hoe heb je dat in godsnaam gevonden???
Interessant stuk trouwens.
Word er wel een beetje droevig van hoeveel er gemoord wordt ook al is het percentueel gezien niet zo hoog. Als je die lijst doorkijkt dan wordt er bijna elke dag dus wel iemand of een clubje mensen omgebracht..... -O- -O-
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_99137259
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:10 schreef Injetta het volgende:

[..]

Bedankt! Hoe heb je dat in godsnaam gevonden???
Interessant stuk trouwens.
Word er wel een beetje droevig van hoeveel er gemoord wordt ook al is het percentueel gezien niet zo hoog. Als je die lijst doorkijkt dan wordt er bijna elke dag dus wel iemand of een clubje mensen omgebracht..... -O- -O-
Ja, slechts een marge haalt vaak toevallig de media.
Zulke specifieke dingen kun je gauw vinden als je zoekt op woorden in het document :)

Overigens kunnen 14 jarige puberjongens erg groot en sterk zijn en 21 jarige vrouwen heel klein en fragiel. Maar ik denk dat dat moeilijk over te brengen zou zijn in de serie.

[ Bericht 3% gewijzigd door BonsaiWortel op 07-07-2011 00:37:57 ]
  donderdag 7 juli 2011 @ 01:20:12 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99138789
Toch ben ik nog benieuwd hoe sarah81 weet dat S.W. nu een dochter heeft van een jaar of 14?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  donderdag 7 juli 2011 @ 01:55:12 #76
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_99139419
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:20 schreef golfer het volgende:
Toch ben ik nog benieuwd hoe sarah81 weet dat S.W. nu een dochter heeft van een jaar of 14?
omdat in de link vermeld staat dat het gebeurd is in 1997 , dader was toen zwanger. Reken het uit ..

Jij hoopte erop dat ze de dader zou kennen?
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_99141219
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:55 schreef tuintegel het volgende:

[..]

omdat in de link vermeld staat dat het gebeurd is in 1997 , dader was toen zwanger. Reken het uit ..

Jij hoopte erop dat ze de dader zou kennen?
Nee, volgens mij gaat het hem er meer om dat er specifiek een dochter genoemd wordt terwijl dat verder nergens uit blijkt.
Don't you love her madly?
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:49:55 #78
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_99142677
Klopt dat detail wordt nergens verteld geschreven . Ik kan alleen vinden dat het op 27 mei 1997 is gebeurd in Rotterdam.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_99142770
Dochter of zoon bedoel ik. Ik dacht dat er in de serie genoemd werd dat zij bevallen was van een dochter. Dat is niet zo. Excuses voor de verwarring. En inderdaad het makkelijk uit te rekenen en te vinden op internet. Je zoekt gewoon op psychische overmacht en stiefbroer. Et voilā....
pi_99147800
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:53 schreef sarah81 het volgende:
Dochter of zoon bedoel ik. Ik dacht dat er in de serie genoemd werd dat zij bevallen was van een dochter. Dat is niet zo. Excuses voor de verwarring. En inderdaad het makkelijk uit te rekenen en te vinden op internet. Je zoekt gewoon op psychische overmacht en stiefbroer. Et voilā....
Als we dan toch de detective gaan uithangen, hoe weet je dat het om een stiefbroer gaat? In de serie is het een halfbroer ;)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:13:20 #81
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_99149360
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:33 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Als we dan toch de detective gaan uithangen, hoe weet je dat het om een stiefbroer gaat? In de serie is het een halfbroer ;)
Stiefbroer staat dus wel in de link vermeld ..ik zocht ook op stiefbroer.. deze zaak lijkt het meest op de serie , dat wel . Alleen denk ik dat er weinig info verder over te vinden is en terecht. Het is al dramatisch genoeg al ben ik zelf ook nieuwsgierig hoe het de persoon in kwestie is vergaan.

Van zulke ingrijpende gebeurtenissen hoop ik altijd dat het voor het kleine zusje en de baby in het verhaal , de toekomst een stuk beter uitpakt als voor de overige personages.

[ Bericht 1% gewijzigd door tuintegel op 07-07-2011 13:22:47 ]
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_99150983
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:33 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Als we dan toch de detective gaan uithangen, hoe weet je dat het om een stiefbroer gaat? In de serie is het een halfbroer ;)
Ja, is dat zo?
Ik kreeg eigenlijk ook de indruk dat het om een stiefbroer ging: een dochter van haar, een zoon van hem en een dochter van hen beiden. Vooral omdat Rody de moeder bij haar voornaam noemde (of ging doen). Maar dat is verder ook nergens op gebaseerd.
Don't you love her madly?
pi_99153253
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:33 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Als we dan toch de detective gaan uithangen, hoe weet je dat het om een stiefbroer gaat? In de serie is het een halfbroer ;)
Niet alles in de serie is werkelijk na gespeeld, al komen sommige zaken (zoals deze en die van aflevering 1) wel erg met het werkelijke overeen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_99156533
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:33 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Als we dan toch de detective gaan uithangen, hoe weet je dat het om een stiefbroer gaat? In de serie is het een halfbroer ;)
halfbroer/stiefbroer wat maakt het uit. Het maakt de zaak niet minder erg. Ik ben het met helemaal eens met tuintegel. Het is goed dat je na zoveel jaar niet meer veel terug kan vinden, maar inderdaad benieuwd of het allemaal nog goed is afgelopen.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 08:16:37 #85
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_99234395
quote:
ILVERSUM - De misdaadserie Van God los van BNN krijgt een vervolg. Dat heeft producent Pupkin Film vrijdag gemeld.

Foto: BNN/Anouck Wolf

In de reeks worden verhalen verteld, gebaseerd op waar gebeurde misdrijven. De reeks die BNN de afgelopen weken uitgezond, trok op televisie en internet meer dan een half miljoen kijkers per aflevering. In elk deel spelen andere acteurs een hoofdrol.
Zo waren onder anderen al Georgina Verbaan, Tygo Gernandt, Bracha van Doesburgh en Hans Kesting te zien in de reeks.
Ook heeft elke aflevering een andere regisseur. De tweede reeks gaat vermoedelijk tien verhalen tellen en moet in het voorjaar van 2012 op televisie te zien zijn.
http://www.nu.nl/media/25(...)vervolg-in-2012.html
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_99234539
quote:
Dat is goed nieuws :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 09:08:32 #87
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99234668
:s)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:16:20 #88
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_99235447
Goed om te weten dat er een vervolg komt, de serie laat je meer nadenken over misdaad dan een drama- of speelfilm . Volgens mij is misdaad een onuitputtelijke bron voor verhalen .. hoe triest ook..
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_99235482
Jammer de afl met Hans Kesting is de enige die ik gemist heb.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:22:42 #90
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_99235558
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:18 schreef Dandilion het volgende:
Jammer de afl met Hans Kesting is de enige die ik gemist heb.
je kan ze terugzien op internet toch , even googlen op de titel .
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:35:19 #91
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_99235734
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:16 schreef tuintegel het volgende:
Volgens mij is misdaad een onuitputtelijke bron voor verhalen .. hoe triest ook..
Ik dacht er nog aan toen met data familiedrama laatst, met die Irakese man, Russische vrouw en 3 kids.... dat zou nou een goede zijn voor van god los :')
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:49:48 #92
341872 spookje-van-het-noorden
eng, maar toch best lief
pi_99237333
lijken me leuke series, ga daar toch eens de herhalingen van kijken. .. :P
pi_99241809
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:50 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ja, is dat zo?
Ik kreeg eigenlijk ook de indruk dat het om een stiefbroer ging: een dochter van haar, een zoon van hem en een dochter van hen beiden. Vooral omdat Rody de moeder bij haar voornaam noemde (of ging doen). Maar dat is verder ook nergens op gebaseerd.
Nee in het achter de schermen filmpje werd verteld dat die moeder een nieuwe relatie kreeg en daar dus de jongste 2 kinderen uit zijn voortgekomen. Ik denk dat Rody zijn moeder vooral bij de voornaam ging noemen omdat hij het gedrag van zijn vader compleet ging kopiëren.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:51 schreef sarah81 het volgende:

[..]

halfbroer/stiefbroer wat maakt het uit. Het maakt de zaak niet minder erg. Ik ben het met helemaal eens met tuintegel. Het is goed dat je na zoveel jaar niet meer veel terug kan vinden, maar inderdaad benieuwd of het allemaal nog goed is afgelopen.
Ik zeg ook niet dat het uitmaakt en dat het dingen minder erg maakt, ik vroeg me gewoon af hoe je erbij kwam op stiefbroer te zoeken :)

Anyway, morgen weer een nieuwe, ben benieuwd! Lijkt me niet zo'n geweldige aflevering eigenlijk..
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_99244401
Catwoman, waar kun je dat achter de schermen filmpje zien dan?
Don't you love her madly?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:11:31 #95
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_99245205
LC , misschien youtube , want uitzendinggemist zie je hem niet..

Ik weet het niet , ik vind alle afleveringen goed omdat ze realistisch zijn . De een is echter heftiger dan de ander. De eerste aflevering (moordvrouw Troeta toch?) en die van afgelopen week waren echte crime passionels (noem je dat zo?) , het besluit in een blinde waas om te moorden . De andere afleveringen hadden een redelijke planning wat betreft een moord plegen.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_99245294
Behalve die met Hans Kesting, dat was meer een ongeluk. Je verwacht niet dat wanneer je iemand slaat dat die dan later overlijdt.

Wat dat stiefbroer/halfbroer gedoe betreft, ik denk dat dat voor die moeder wel heel veel uitmaakt en voor het meisje zelf ook trouwens of ze met hem is opgegroeid of dat hij later in haar leven is gekomen.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:20:40 #97
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_99245503
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:14 schreef bloodymary het volgende:
Behalve die met Hans Kesting, dat was meer een ongeluk. Je verwacht niet dat wanneer je iemand slaat dat die dan later overlijdt.

Dat is gewoon een heel goed voorbeeld van : Sticks and stones can break my bones but names can never hurt me.

Met andere woorden , roep wat je wil maar handjes thuis.

Of het in de verwachting ligt of niet handen hou je thuis . maar dat is te idealistisch gedacht en ik weet ook dat zoiets nooit mogelijk zal zijn . Ik heb namelijk zelf ook weleens het gevoel dat ik iemand wel een mep zou kunnen geven .

Hoe dan ook , misdaden zijn goed tv voer.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 22:43:21 #98
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_99258589
Nu de herhaling ... op Ned3
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  Moderator zaterdag 9 juli 2011 @ 22:44:27 #99
9859 crew  Karina
Woman
pi_99258625
Ik zie net toevallig een klein stukje, valt me niet tegen, eens kijken of ik het ergens nog kan kijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_99259754
OMG..
Zit ik net dit te kijken, lijkt het verdomd veel op een vriend van vroeger die door zijn zus is doodgestoken.. zit hier echt sprakeloos op mijn stoel
Hell To The Liars
pi_99261675
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:09 schreef Droopie het volgende:
OMG..
Zit ik net dit te kijken, lijkt het verdomd veel op een vriend van vroeger die door zijn zus is doodgestoken.. zit hier echt sprakeloos op mijn stoel
Ik vond deze van vanavond best wel erg
pi_99263683
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:09 schreef Droopie het volgende:
OMG..
Zit ik net dit te kijken, lijkt het verdomd veel op een vriend van vroeger die door zijn zus is doodgestoken.. zit hier echt sprakeloos op mijn stoel
Hoeveel vroeger?
Deze zaak is uit 1997 en het was in Rotterdam....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_99272929
De hele van God Los serie krijgt een 2e vervolg, stond op Teletekst.
Vast veel kijkcijfers gehad.
  zondag 10 juli 2011 @ 12:49:43 #104
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99272939
Ben erg benieuwd naar de aflevering van vanavond
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 10 juli 2011 @ 13:16:32 #105
341872 spookje-van-het-noorden
eng, maar toch best lief
pi_99273834
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 12:49 schreef roos85 het volgende:
Ben erg benieuwd naar de aflevering van vanavond
komt ert vanavond weer een aflevering? vond van gisteren wel leuk
  zondag 10 juli 2011 @ 13:21:19 #106
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_99274041
Ik heb ze originele film nog nooit gezien :@ zo maar even doen
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
  zondag 10 juli 2011 @ 13:37:49 #107
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_99274751
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 13:21 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb ze originele film nog nooit gezien :@ zo maar even doen
de film heeft niks te maken met deze serie hoor , behalve dan dat het gebaseerd is op waargebeurde drama's .
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  zondag 10 juli 2011 @ 13:44:39 #108
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99275045
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 13:16 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:

[..]

komt ert vanavond weer een aflevering? vond van gisteren wel leuk
Ja, een nieuwe...

Op zaterdag wordt de aflevering van afgelopen zondag herhaald.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_99275373
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:47 schreef Injetta het volgende:

[..]

Hoeveel vroeger?
Deze zaak is uit 1997 en het was in Rotterdam....
Yep.. dit was hem. Ze hebben wel de namen veranderd, en hoe ik het gehoord hebt is het iets anders gegaan. Was zelfs op zijn begrafenis.. Triest..
Had het pas de laatste 2 minuten door.
Hell To The Liars
  zondag 10 juli 2011 @ 13:54:25 #110
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_99275464
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 13:52 schreef Droopie het volgende:

[..]

Yep.. dit was hem. Ze hebben wel de namen veranderd, en hoe ik het gehoord hebt is het iets anders gegaan. Was zelfs op zijn begrafenis.. Triest..
Had het pas de laatste 2 minuten door.
Wow.. dat moet echt fucking raar zijn.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  zondag 10 juli 2011 @ 14:03:57 #111
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99275885
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 13:52 schreef Droopie het volgende:

[..]

Yep.. dit was hem. Ze hebben wel de namen veranderd, en hoe ik het gehoord hebt is het iets anders gegaan. Was zelfs op zijn begrafenis.. Triest..
Had het pas de laatste 2 minuten door.
Oh dat lijkt me erg raar om te zien!

De serie is geīnspireerd op moordzaken, maar het werkelijke verhaal wordt bijna niet nagespeeld (volgens mij komen alleen afl. 1 en 7 aardig in de buurt van de werkelijkheid)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 10 juli 2011 @ 14:08:19 #112
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99276089
Zal kijken of ik een overzicht van de ware verhalen per aflevering kan posten :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_99276480
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:41 schreef Lovechild het volgende:
Catwoman, waar kun je dat achter de schermen filmpje zien dan?
http://sites.bnn.nl/page/vangodlos/aflevering7/ en dan het filmpje Door de ogen van Rita horst. Niet echt achter de schermen, maar een stukje waar de regisseur wat over de aflevering verteld en iets toelicht over het echte verhaal. Is van elke aflevering te bekijken :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_99276716
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 13:52 schreef Droopie het volgende:

[..]

Yep.. dit was hem. Ze hebben wel de namen veranderd, en hoe ik het gehoord hebt is het iets anders gegaan. Was zelfs op zijn begrafenis.. Triest..
Had het pas de laatste 2 minuten door.
Damn lijkt me wel bizar om dan zo'n aflevering te zien over mensen die je kent of hebt gekend.
Zijn het grote verschillen tussen de echte situatie en dit? Als je er natuurlijk al iets over kwijt wilt, kan me prima voorstellen als je het voor je wilt houden :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 10 juli 2011 @ 14:32:48 #115
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99277264
aflevering 1:
Titel: Spookbeeld
Aflevering
Ware verhaal
rechtspraak

Aflevering 2:
Titel: Wiet
Aflevering
Ware verhaal

aflevering 3:
Titel: Onder dwang
Aflevering
Ware verhaal

aflevering 4:
Titel: De Hosselaar
Aflevering
Ware verhaal

aflevering 5:
Titel: Doodslag
Aflevering
Ware verhaal

aflevering 6:
Titel: Masterplan
Aflevering
Ware verhaal
Zembla uitzending

aflevering 7:
Kortsluiting
Aflevering
Ware verhaal

Aflevering 8:
Kaartenhuis.
Aflevering
Ware verhaal

Aflevering 9:
Reflex
Aflevering

Golfer en Sarah81 bedankt voor het plaatsen van de link(s)

[ Bericht 1% gewijzigd door roos85 op 10-07-2011 21:55:27 ]
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 10 juli 2011 @ 15:04:37 #116
123170 alors
zlata1234
pi_99278588
^O^ zou eigenlijk in de OP moeten
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99280927
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 14:21 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Damn lijkt me wel bizar om dan zo'n aflevering te zien over mensen die je kent of hebt gekend.
Zijn het grote verschillen tussen de echte situatie en dit? Als je er natuurlijk al iets over kwijt wilt, kan me prima voorstellen als je het voor je wilt houden :)
Mwah, niet echt de behoefte aan. Het is toch een openbaar forum.
Was een goede jongen hoe ik hem kon, maar je kan natuurlijk niet je zus in haar buik schoppen omdat je tegen buitenlanders bent.
Wat me wel tegen de borst stuit (net als moordvrouwen) deze verhalen zijn vaak in het perspectief van de dader geschreven en dan wordt het verhaal toch een beetje hun verhaal.
De serie schilderde jongen af als de tegenpartij en de dader was het lieve meisje,
In het echte leven zijn dingen toch anders.
Hell To The Liars
  zondag 10 juli 2011 @ 16:05:15 #118
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_99281514
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 15:49 schreef Droopie het volgende:

[..]

Mwah, niet echt de behoefte aan. Het is toch een openbaar forum.
Was een goede jongen hoe ik hem kon, maar je kan natuurlijk niet je zus in haar buik schoppen omdat je tegen buitenlanders bent.
Wat me wel tegen de borst stuit (net als moordvrouwen) deze verhalen zijn vaak in het perspectief van de dader geschreven en dan wordt het verhaal toch een beetje hun verhaal.
De serie schilderde jongen af als de tegenpartij en de dader was het lieve meisje,
In het echte leven zijn dingen toch anders.
Ik kan me niet voorstellen dat ze hem neerstak omdat hij zo aardig voor haar was of andersom . Beiden kwamen over als sociaal verstoorde personen .echt praten was er niet bij ( de serie dan ).

Ieder mens heeft zowel goede als negatieve eigenschappen. Voor de een ben je een aardig persoon en voor een ander niet .

Ik ben voor mijn naaste omgeving bijvoorbeeld aardig maar ik ken ook iemand van wie ik het bloed wel kan drinken . Die persoon zal mij ook nooit ee leuk mens noemen.

Zo vind jij het slachtoffer een goede jongen maar zijn zus niet. Betekend niet per definitie dat jij of de zus gelijk hebt, het zijn de ervaringen die je hebt met iemand.

Ik praat het niet goed hoor , iemand fysiek aanvallen met de dood tot gevolg mag gewoon niet en is niet goed te praten :) .
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_99281945
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2011 16:05 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat ze hem neerstak omdat hij zo aardig voor haar was.

Ieder mens heeft zowel goede als negatieve eigenschappen. Voor de een ben je een aardig persoon en voor een ander niet .

Ik ben voor mijn naaste omgeving bijvoorbeeld aardig maar ik ken ook iemand van wie ik het bloed wel kan drinken . Die persoon zal mij ook nooit ee leuk mens noemen.

Zo vind jij het slachtoffer een goede jongen maar zijn zus niet. Betekend niet per definitie dat jij of de zus gelijk hebt, het zijn de ervaringen die je hebt met iemand.

Ik praat het niet goed hoor , iemand fysiek aanvallen met de dood tot gevolg mag gewoon niet en is niet goed te praten :) .
Ik vind de familie hierin ook flink veel te verwijten. Zeker de moeder.
Jongen en meisje kunnen ook in armoede normen en waarden leren.
Maar wat ik zeg, hij hing bij ons rond en ging mee stappen, dus thuis kon ik hem niet plaatsen.
Hell To The Liars
pi_99286154
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 14:16 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

http://sites.bnn.nl/page/vangodlos/aflevering7/ en dan het filmpje Door de ogen van Rita horst. Niet echt achter de schermen, maar een stukje waar de regisseur wat over de aflevering verteld en iets toelicht over het echte verhaal. Is van elke aflevering te bekijken :)
Thanks ^O^
Don't you love her madly?
  zondag 10 juli 2011 @ 18:28:03 #121
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99287404
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 15:04 schreef alors het volgende:
^O^ zou eigenlijk in de OP moeten
heb het verzoek al in FB geplaatst
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 10 juli 2011 @ 20:21:32 #122
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99291396
Nu.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 10 juli 2011 @ 20:22:05 #123
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_99291416
dat dus
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 10 juli 2011 @ 20:24:34 #124
123170 alors
zlata1234
pi_99291532
vergeten in te schakelen, maar ik heb vast nog niks gemist...
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 10 juli 2011 @ 20:27:21 #125
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99291645
Nope, niks gemist.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 10 juli 2011 @ 20:29:13 #126
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_99291732
Ik volg het een beetje half. Waarom is die zo boos?
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
  zondag 10 juli 2011 @ 20:31:55 #127
123170 alors
zlata1234
pi_99291878
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:29 schreef Rijstbal het volgende:
Ik volg het een beetje half. Waarom is die zo boos?
volgens mij is ie bijna failliet en hij krijgt ook geen opdrachten binnen om geld te verdienen...
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 10 juli 2011 @ 20:34:46 #128
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99292046
Wat een rare oppas :{
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 10 juli 2011 @ 20:40:34 #129
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_99292415
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:31 schreef alors het volgende:

[..]

volgens mij is ie bijna failliet en hij krijgt ook geen opdrachten binnen om geld te verdienen...
Zoiets en doet thuis alsof er niets aan de hand is
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 10 juli 2011 @ 20:53:34 #130
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99293182
Nee! :o
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 10 juli 2011 @ 20:55:56 #131
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_99293313
iets door de drankjes...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 10 juli 2011 @ 20:56:01 #132
123170 alors
zlata1234
pi_99293316
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Nee! :o
ja volgens mij wel :{
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 10 juli 2011 @ 20:56:23 #133
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_99293332
dit is echt sick
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
  zondag 10 juli 2011 @ 20:56:55 #134
11043 TheFrankey
Ja. Dat zeg jij wel....
pi_99293363
ik word hier erg triest van
Boef!
  zondag 10 juli 2011 @ 20:57:41 #135
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_99293404
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:56 schreef Rijstbal het volgende:
dit is echt sick
Ik kijk de herhaling wel, dit is een te vette serie.
  zondag 10 juli 2011 @ 20:59:59 #136
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99293542
Sow gek, doe normaal!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 10 juli 2011 @ 21:00:08 #137
123170 alors
zlata1234
pi_99293553
neeeeeeeeeeee
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 10 juli 2011 @ 21:00:28 #138
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_99293576
:{ :{
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_99293799
Vreselijk!
  zondag 10 juli 2011 @ 21:04:30 #140
123170 alors
zlata1234
pi_99293831
vooral niet vergeten de tafel af te ruimen :{
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 10 juli 2011 @ 21:05:13 #141
123170 alors
zlata1234
pi_99293878
het gaat vast mislukken bij hem
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 10 juli 2011 @ 21:05:38 #142
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99293904
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:05 schreef alors het volgende:
het gaat vast mislukken bij hem
Dacht ik eerst ook meteen.. maar ben er niet meer zo zeker van nu :{
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 10 juli 2011 @ 21:06:11 #143
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_99293937
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:05 schreef alors het volgende:
het gaat vast mislukken bij hem
Ja anders zou ie niet veroordeeld kunnen worden lijkt me
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 10 juli 2011 @ 21:06:49 #144
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99293964
Ja hoor..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 10 juli 2011 @ 21:07:02 #145
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_99293974
Ja kijk hij is nog wakker
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 10 juli 2011 @ 21:07:42 #146
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_99294018
woeste schoonvader ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 10 juli 2011 @ 21:07:46 #147
123170 alors
zlata1234
pi_99294021
jezus wat ziek, maar nu kun je toch helemaal niet meer leven...
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 10 juli 2011 @ 21:08:29 #148
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99294048
12 jaar :')

Nou joepie.. 15
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 10 juli 2011 @ 21:09:49 #149
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99294103
Dutchbat met Victoria Koblenko en Nel van vrouwenvleugel _O_

of hoe heet ze ook alweer..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 10 juli 2011 @ 21:09:56 #150
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_99294110
Volgende week de finale alweer?
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
  zondag 10 juli 2011 @ 21:10:11 #151
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_99294121
Ook weer goed gemaakt... minder heftig als afgelopen week maar toch .. ^O^
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 10 juli 2011 @ 21:10:29 #152
123170 alors
zlata1234
pi_99294128
Ik had van tevoren niet verwacht dat deze aflevering zo heftig zou zijn.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 10 juli 2011 @ 21:20:57 #153
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99294681
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Dutchbat met Victoria Koblenko en Nel van vrouwenvleugel _O_

of hoe heet ze ook alweer..
Teun natuurlijk, niet Nel O-)

En wellicht beter bekend als Riet Brouwer (vrouw van Nol Brouwer) in Samsam :)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 10 juli 2011 @ 21:37:43 #154
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99295746
Jeetje wat een heftige aflevering!! deze kwam echt binnen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 10 juli 2011 @ 21:39:29 #155
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99295845
Volgens mij is dit de echte zaak:


http://www.volkskrant.nl/(...)rama-Melissant.dhtml

[ Bericht 29% gewijzigd door roos85 op 10-07-2011 21:45:04 ]
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 10 juli 2011 @ 21:46:10 #156
123170 alors
zlata1234
pi_99296176
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:39 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij is dit de echte zaak:


http://www.volkskrant.nl/(...)rama-Melissant.dhtml
lijkt me ook ja
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 10 juli 2011 @ 21:46:35 #157
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99296203
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef alors het volgende:

[..]

lijkt me ook ja
in de echte zaak is het nog veel bizarder :X
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 10 juli 2011 @ 21:47:50 #158
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99296274
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 10 juli 2011 @ 22:37:49 #159
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_99298770
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:47 schreef roos85 het volgende:
Nog meer info over de zaak:

http://www.blikopdewereld(...)ant-2007-deel-1.html
Jezus wat een verhaal.... :X
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zondag 10 juli 2011 @ 22:45:38 #160
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99299163
quote:
15s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:37 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Jezus wat een verhaal.... :X
Ja erg he :X

even er van uitgaande dat het hierop gebaseerd is, is er een mooie aflevering gemaakt..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 11 juli 2011 @ 00:24:22 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99304399
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:08 schreef Tazmaniac het volgende:
12 jaar :')

Nou joepie.. 15
Plus TBS, wat in zijn geval w.s. betekent dat ie nooit meer vrij komt.

Ik ga nog even nakijken of die Melissantzaak het ook daadwerkelijk was. (zou kunnen).
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 11 juli 2011 @ 00:36:45 #162
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99304953
Het moet het inderdaad wel zijn, die zaak.
Zelfs Peter Rudolf heeft er aandacht aan besteed:
http://www.peterrdevries.nl/nieuws/als-een-gezin-wordt-opgeheven/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 11 juli 2011 @ 00:41:48 #163
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_99305155
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:39 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij is dit de echte zaak:


http://www.volkskrant.nl/(...)rama-Melissant.dhtml
Volgens mij is dat dus echt niet de echte zaak hoor. Het kan zijn dat daders in familiedrama's standaard een dergelijk hoge straf krijgen opgelegd.
  maandag 11 juli 2011 @ 00:46:46 #164
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99305358
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 00:41 schreef Mishu het volgende:


Volgens mij is dat dus echt niet de echte zaak hoor. Het kan zijn dat daders in familiedrama's standaard een dergelijk hoge straf krijgen opgelegd.
Geen andere soortgelijke zaken gevonden waarin zowel moeder en dochter alsmede een hondje en schulden voorkwamen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 11 juli 2011 @ 01:04:15 #165
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_99306101
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 00:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Geen andere soortgelijke zaken gevonden waarin zowel moeder en dochter alsmede een hondje en schulden voorkwamen.
Ok ja, alleen deze nog:

quote:
11 december 1999 - De ex-bankdirecteur Frans Brems (43) uit Langdorp vermoordt zijn vrouw Monique Willems (43) en hun twee kinderen Lies (20) en Leen (14). De man had financiële problemen, zo blijkt uit een afscheidsbrief.
Dat is een wat rijker milieu denk ik dan.

Misschien dat ze beide zaken met elkaar gecombineerd hebben. Als het wel op die Melissant moet slaan dan vind ik het wel stom dat ze in de aflevering allemaal zo rijk waren en bij het familiedrama dat ze gewoon heel normaal waren..
  maandag 11 juli 2011 @ 08:51:18 #166
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99310400
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 00:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Geen andere soortgelijke zaken gevonden waarin zowel moeder en dochter alsmede een hondje en schulden voorkwamen.
En waar de strafeis (eerst 12 jaar) en de uiteindelijke straf (15 jaar + TBS) overeen komen..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_99329480
Indrukwekkende aflevering weer zeg. Voorstukje voor volgende week zag er ook weer goed uit :)
  maandag 11 juli 2011 @ 21:12:20 #168
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99338057
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 00:41 schreef Mishu het volgende:

[..]

Volgens mij is dat dus echt niet de echte zaak hoor. Het kan zijn dat daders in familiedrama's standaard een dergelijk hoge straf krijgen opgelegd.
kan jij wel de echte zaak vinden?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 11 juli 2011 @ 22:37:59 #169
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_99343414
Om 50k ook.... :') Niet echt bepaald een onoverkomelijk bedrag ofzo.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  maandag 11 juli 2011 @ 22:59:03 #170
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_99344527
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:37 schreef HAL9000S het volgende:
Om 50k ook.... :') Niet echt bepaald een onoverkomelijk bedrag ofzo.
laten we zo zeggen , ik zou er mijn gezin niet voor omleggen , voor 100k ook niet trouwens . Ik heb echt geen begrip of respect voor dat soort mensen ... dat je jezelf ophangt , goed dat kan dat je het zo slecht ziet zitten . Je gezin echter het recht om te leven ontnemen ... nee dat is niet te begrijpen voor mij.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 06:01:48 #171
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_99354444
Zo, die laatste twee waren wel extra heftig, zeg. En wat een einde deze week...

Benieuwd naar de volgende.
pi_99383736
http://gstest.release.ste(...)edrama_op_hyves.html

Verschrikkelijk zeg, dat kindje :'( ..... en dat om 50k :')
pi_99455568
Ik zat tot aan het gebeurde de hele tijd te puzzelen wie nou wie ging vermoorden, zag dit totaal niet aankomen.
Wel erg triest voor hem dat hij zelf niet dood ging.

Ook leuk, tijdens het kijken wordt je verteld dat die man zijn gezin gaat ombrengen, was volgens die persoon een erg herkenbaar verhaal ( architect en schulden) -O-
pi_99486256
Ik kan heel wat hebben maar ik heb met mn handen voor mn ogen gezeten toen hij dat kussen bij zijn dochtertje pakte.
Don't you love her madly?
pi_99486748
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:18 schreef Lovechild het volgende:
Ik kan heel wat hebben maar ik heb met mn handen voor mn ogen gezeten toen hij dat kussen bij zijn dochtertje pakte.
Ik ook als man zijnde.... zeer droevig omdat het toch waar gebeurd is.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:39:29 #176
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_99487016
En dan te bedenken dat de echte zaak vele malen bruter was :X
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_99494668
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 14:14 schreef Magnificat het volgende:
Ik zat tot aan het gebeurde de hele tijd te puzzelen wie nou wie ging vermoorden, zag dit totaal niet aankomen.
Wel erg triest voor hem dat hij zelf niet dood ging.

Ook leuk, tijdens het kijken wordt je verteld dat die man zijn gezin gaat ombrengen, was volgens die persoon een erg herkenbaar verhaal ( architect en schulden) -O-
Triest voor die man dat hij zelf niet doodging?Net goed juist!!!Nu kan hij zijn verdere leven eens zien wat hij voor verschrikkelijks heeft gedaan.Hij had beter zichzelf alleen kapot kunnen maken.En dan op een goeie manier die wel was gelukt.
pi_99504317
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:06 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

Triest voor die man dat hij zelf niet doodging?Net goed juist!!!Nu kan hij zijn verdere leven eens zien wat hij voor verschrikkelijks heeft gedaan.Hij had beter zichzelf alleen kapot kunnen maken.En dan op een goeie manier die wel was gelukt.
T was geacteerd he?! ;) Als het in het echt om de zaak gaat die hier genoemd is, heeft hij helemaal geen zelfmoordpoging gedaan.
Don't you love her madly?
pi_99514113
Net wat afleveringen gezien.
Ze laten goed de menselijke kant van het verhaal zijn. Zowel van dader als van slachtoffer.

En die acteerprestaties, het is ongelooflijk hoe de Nederlandse filmindustrie is verbeterd gelet op de acteurs en wat er neer wordt gezet qua cinematografische waarde met relatief weinig geld.

Ik heb Georgina Verbaan nog nooit zo goed zien acteren, net als die acteurs in ''Doodslag'' (aflevering 5).
pi_99516456
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:30 schreef Lovechild het volgende:

[..]

T was geacteerd he?! ;) Als het in het echt om de zaak gaat die hier genoemd is, heeft hij helemaal geen zelfmoordpoging gedaan.
Owja dat is waar!Had ik even niet bij nagedacht. :D Dan ben je echt ziek dat je dan je vrouw en kindje om ga brengen en dat op zo n afschuwelijke manier.Ik snap niet waarom hij zichzelf dan niet gewoon van kant heeft gemaakt. :{
pi_99519055
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:07 schreef BonsaiWortel het volgende:
Net wat afleveringen gezien.
Ze laten goed de menselijke kant van het verhaal zijn. Zowel van dader als van slachtoffer.

En die acteerprestaties, het is ongelooflijk hoe de Nederlandse filmindustrie is verbeterd gelet op de acteurs en wat er neer wordt gezet qua cinematografische waarde met relatief weinig geld.

Ik heb Georgina Verbaan nog nooit zo goed zien acteren, net als die acteurs in ''Doodslag'' (aflevering 5).
Waar kun je die aflevering met Georgina Verbaan terug zien?
Op de site kun je de eerste afleveringen niet meer zien.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 00:10:38 #182
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_99526627
pfff, net gekeken. Wat een fantastische serie. Petje af.
Vond deze aflevering net als die van vorige week ZEER indrukwekkend.
pi_99526717
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:42 schreef MrVanBraun het volgende:

[..]

Waar kun je die aflevering met Georgina Verbaan terug zien?
Op de site kun je de eerste afleveringen niet meer zien.
Op deze site kun je alles rustig terugzien: http://sites.bnn.nl/page/(...)5cf2afebe45429a3c3c1

Alles doet het.
pi_99533509
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:42 schreef MrVanBraun het volgende:

[..]

Waar kun je die aflevering met Georgina Verbaan terug zien?
Op de site kun je de eerste afleveringen niet meer zien.
In de OP staat een link naar de eerste aflevering
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 22:11:29 #185
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_99559067
Nu herhaling van de een na laatste aflevering op NED3
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_99563025
Thanks voor de afleveringen allemaal.
  zondag 17 juli 2011 @ 16:31:01 #187
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99581859
vanavond al weer de laatste uit de reeks
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 17 juli 2011 @ 16:43:50 #188
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99582262
DVD-recorder geprogrammeerd. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 17 juli 2011 @ 20:11:30 #189
123170 alors
zlata1234
pi_99588391
Zometeen weer!
know'm sayin?
×
word? word.
  Forum Admin zondag 17 juli 2011 @ 20:16:58 #190
232445 crew  Specularium
pi_99588542
Nu zelfs.
  zondag 17 juli 2011 @ 20:20:14 #191
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_99588637
begint goed
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  Forum Admin zondag 17 juli 2011 @ 20:23:41 #192
232445 crew  Specularium
pi_99588727
De lekkere domme tieten van Victoria. ^O^
  zondag 17 juli 2011 @ 20:24:47 #193
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99588763
Gezellige sfeer daar...
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 17 juli 2011 @ 20:24:48 #194
123170 alors
zlata1234
pi_99588764
denk om dat strijkijzer....
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 17 juli 2011 @ 20:25:03 #195
123170 alors
zlata1234
pi_99588779
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:24 schreef alors het volgende:
denk om dat strijkijzer....
te laat...
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 17 juli 2011 @ 20:26:56 #196
123170 alors
zlata1234
pi_99588846
Zij was van vrouwenvleugel :D _O_
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 17 juli 2011 @ 20:26:58 #197
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99588848
die bouwvakkersdecolete :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 17 juli 2011 @ 20:27:11 #198
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99588857
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:26 schreef alors het volgende:
Zij was van vrouwenvleugel :D _O_
en SamSam _O_
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 17 juli 2011 @ 20:27:27 #199
123170 alors
zlata1234
pi_99588868
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:27 schreef roos85 het volgende:

[..]

en SamSam _O_
Ohjaa Riet :D
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 17 juli 2011 @ 20:28:44 #200
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99588914
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:27 schreef alors het volgende:

[..]

Ohjaa Riet :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 17 juli 2011 @ 20:29:02 #201
123170 alors
zlata1234
pi_99588921
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:28 schreef roos85 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
gloeiende, gloeiende!!
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 17 juli 2011 @ 20:29:36 #202
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99588937
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:29 schreef alors het volgende:

[..]

gloeiende, gloeiende!!
_O- dat strijkijzer ook!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 17 juli 2011 @ 20:30:22 #203
123170 alors
zlata1234
pi_99588976
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:29 schreef roos85 het volgende:

[..]

_O- dat strijkijzer ook!
ja dat dacht ik ook toen ik het typte :D
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 17 juli 2011 @ 20:32:38 #204
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99589087
zit nu al met kippenvel..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Forum Admin zondag 17 juli 2011 @ 20:35:03 #205
232445 crew  Specularium
pi_99589240
Geil.
  zondag 17 juli 2011 @ 20:35:59 #206
123170 alors
zlata1234
pi_99589290
quote:
7s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:35 schreef Specularium het volgende:
Geil.
nou he
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 17 juli 2011 @ 20:37:52 #207
123170 alors
zlata1234
pi_99589415
een mes cadeau geven.... :')
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 17 juli 2011 @ 20:41:44 #208
123170 alors
zlata1234
pi_99589630
dit kan ik niet aanzien hoor, die muis :'(
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99589715
Mes. Hond. Peuter.

Even mixen. En gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Forum Admin zondag 17 juli 2011 @ 20:44:26 #210
232445 crew  Specularium
pi_99589798
Zijn het nou allemaal retards?
  zondag 17 juli 2011 @ 20:45:50 #211
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99589907
Het is wel weer bepaald volk
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Forum Admin zondag 17 juli 2011 @ 20:46:43 #212
232445 crew  Specularium
pi_99589965
Wordt wel steeds begrijpelijker gemaakt voor als ie zo iedereen kapotschiet.
  zondag 17 juli 2011 @ 20:48:00 #213
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99590036
quote:
7s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:46 schreef Specularium het volgende:
Wordt wel steeds begrijpelijker gemaakt voor als ie zo iedereen kapotschiet.
:D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 17 juli 2011 @ 20:51:35 #214
123170 alors
zlata1234
pi_99590263
laat dat meiske nou niet alleen....
know'm sayin?
×
word? word.
  Forum Admin zondag 17 juli 2011 @ 20:59:58 #215
232445 crew  Specularium
pi_99590724
Hell awaits.
  zondag 17 juli 2011 @ 21:01:23 #216
123170 alors
zlata1234
pi_99590800
omg.....
know'm sayin?
×
word? word.
  Forum Admin zondag 17 juli 2011 @ 21:01:39 #217
232445 crew  Specularium
pi_99590819
1-0
  zondag 17 juli 2011 @ 21:02:15 #218
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99590860
quote:
15s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:01 schreef alors het volgende:
omg.....
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Forum Admin zondag 17 juli 2011 @ 21:02:41 #219
232445 crew  Specularium
pi_99590885
2-0, netjes met pepperspray in je ogen.
  ESF Reporter zondag 17 juli 2011 @ 21:03:20 #220
87554 Cee
Welluk?
pi_99590917
Plaatselijke bui.
  zondag 17 juli 2011 @ 21:03:49 #221
123170 alors
zlata1234
pi_99590941
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:03 schreef Cee het volgende:
Plaatselijke bui.
CEE _O- _O- _O-
know'm sayin?
×
word? word.
  Forum Admin zondag 17 juli 2011 @ 21:05:28 #222
232445 crew  Specularium
pi_99591053
Nette uitspraak van de rechter ook nog.
  zondag 17 juli 2011 @ 21:05:52 #223
123170 alors
zlata1234
pi_99591081
allebei dood door een blindemanssteek, wtf
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 17 juli 2011 @ 21:06:25 #224
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_99591113
quote:
7s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:05 schreef Specularium het volgende:
Nette uitspraak van de rechter ook nog.
Ik verwachtte al zoiets
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 17 juli 2011 @ 21:07:14 #225
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99591148
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:05 schreef alors het volgende:
allebei dood door een blindemanssteek, wtf
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 17 juli 2011 @ 21:09:24 #226
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99591248
Ik vond deze aflevering wel 1 van de minste
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 17 juli 2011 @ 21:12:45 #228
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99591449
quote:
goed gevonden ^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 17 juli 2011 @ 22:06:29 #229
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99594369
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:09 schreef roos85 het volgende:
Ik vond deze aflevering wel 1 van de minste
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_99598097
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:05 schreef alors het volgende:
allebei dood door een blindemanssteek, wtf
Tis een ex-militair he, zulke dingen worden denk ik bijgebracht als zelfverdediging de trainingsrevue passeert. En met pepperspray ben je nooit helemaal blind.

Deze aflevering is idd één van de mindere maar nog steeds wel goed. Hij is niet slecht in ieder geval :)
Die situatie is wel dermate bedreigend dat ik hetzelfde had gedaan, en dan heb ik nog geen PTSS.

Het is ook wat met dat tokkievolk, met andre hazes op volume 10, vechthonden en een geestelijke diepgang van een doppinda. En als je niet aan hun referentiekader voldoet kotsen ze je uit en heb je geen leven.
pi_99601395
Ik ga deze serie toch eens bekijken, veel goede reacties hier!
  maandag 18 juli 2011 @ 00:11:06 #232
181124 chufi
Hace frio o no?
  maandag 18 juli 2011 @ 00:41:43 #233
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99603202
Goed gevonden, die originele zaak.
Nu nog wat namen erbij en we weten wie het was. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 18 juli 2011 @ 00:51:57 #234
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99603645
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 18 juli 2011 @ 00:53:59 #235
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99603746
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 18 juli 2011 @ 00:58:10 #236
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_99603923
Vond de laatste aflevering het minst leuk/spannend, die aflevering met die Hitler gastjes vond ik echt aangrijpend.

Ik wil graag de dvd bestellen maar ben al lid van BNN ik heb alle gegvens nog maar een keer ingevuld, hopelijk krijg ik hem dan alsnog :').
  maandag 18 juli 2011 @ 01:00:14 #237
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_99604001
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:05 schreef alors het volgende:
allebei dood door een blindemanssteek, wtf
Wtf is een blindemanssteek?
  maandag 18 juli 2011 @ 01:00:59 #238
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99604027
goed gevonden Golfer! als je de echte zaken zo leest zijn de meeste afleveringen die nauwkeurig het verhaal volgen..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Forum Admin maandag 18 juli 2011 @ 01:02:30 #239
232445 crew  Specularium
pi_99604095
quote:
11s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:00 schreef Mishu het volgende:

[..]

Wtf is een blindemanssteek?
Zonder zicht.
  maandag 18 juli 2011 @ 01:04:06 #240
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_99604153
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:02 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zonder zicht.
Van de dader of van het slachtoffer?
  maandag 18 juli 2011 @ 01:05:46 #241
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99604222
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:04 schreef Mishu het volgende:

[..]

Van de dader of van het slachtoffer?
dader, slachtoffer had pepperspray in het gezicht van de dader gespoten
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Forum Admin maandag 18 juli 2011 @ 01:08:32 #242
232445 crew  Specularium
pi_99604325
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:05 schreef roos85 het volgende:

[..]

dader, slachtoffer had pepperspray in het gezicht van de dader gespoten
Het is ook maar hoe je de verhouding slachtoffer/dader ziet.
Ik zou het omdraaien ook al klopt het technisch niet.
  maandag 18 juli 2011 @ 01:09:21 #243
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99604353
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:08 schreef Specularium het volgende:

[..]

Het is ook maar hoe je de verhouding slachtoffer/dader ziet.
Ik zou het omdraaien ook al klopt het technisch niet.
ja daar dacht ik tijdens het typen ook aan
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 18 juli 2011 @ 01:09:50 #244
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99604376
nog even over die van vorige week, zouden ze deze zaak en die andere die ik gepost had gecombineerd hebben?

http://www.elsevier.nl/we(...)r-enig-vermoeden.htm
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 18 juli 2011 @ 01:19:00 #245
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99604714
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:09 schreef roos85 het volgende:
nog even over die van vorige week, zouden ze deze zaak en die andere die ik gepost had gecombineerd hebben?

http://www.elsevier.nl/we(...)r-enig-vermoeden.htm
Nee. het was overduidelijk die ander zaak.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_99606032
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef golfer het volgende:
Goed gevonden, die originele zaak.
Nu nog wat namen erbij en we weten wie het was. :)
Een flink uitgebreid artikel uit de Telegraaf over deze zaak, met een interview met de jongere broer.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_doodgestoken__.html

Met wat opvallende quotes
quote:
De Limburger geeft verder ruiterlijk toe dat het niet de bedoeling was om op theevisite te gaan. "Ik had een pepperspray in mijn zak, Geert-Jan nam zijn hond mee. Pas later zou blijken dat Titus en Barry ieder een breekijzer uit de auto hadden meegenomen.
We hadden absoluut niet de intentie om Ramon iets ergs aan te doen, maar het zou dom zijn geweest om met lege handen te gaan. Hij kon in zo'n bui echt levensgevaarlijk zijn."
en

quote:
Was de aanslag een vooropgezet plan? Broer en zijn familie ontdekten later dat R. een dag voor de moord de ex-partner van zijn nieuwe vriendin het ziekenhuis in had geslagen. "Hij was dus al doorgedraaid", denkt Broer. Bovendien zijn er aanwijzingen dat hij zijn wapens had klaarliggen. Volgens Ramon R. zelf was hij vlak voor de steekpartij zijn messen en vitrinekast aan het schoonmaken. Maar schoonmaakspullen werden nooit in het atelier aangetroffen en in de vitrinekast lag een dikke laag stof.
Nu snap ik dat de tv-serie een bewerking is, maar in de aflevering is overduidelijke scene waarin je hem, samen met zijn vriendin en haar dochtertje, die kasten ziet poetsen.
You're lost little girl
pi_99608127
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:19 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee. het was overduidelijk die ander zaak.
Oh grappig, ik vind dat helemaal niet zo overduidelijk. Vooral het uiteindelijke doden en de vader die ook zelfmoord wilde plegen vind ik lijken op het verhaal van Roos.
Don't you love her madly?
pi_99609325
Zeer goede serie. De laatste aflevering was wel iets minder maar PTSS was wel zeer goed in beeld gebracht, zeer knap van deze acteur. Jammer dat we nu moeten wachten op seizoen 2.
pi_99609416
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2011 06:26 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Oh grappig, ik vind dat helemaal niet zo overduidelijk. Vooral het uiteindelijke doden en de vader die ook zelfmoord wilde plegen vind ik lijken op het verhaal van Roos.
in die andere zaak werden de kinderen met messteken vermoord, hier met pillen/verstikking zoals in de aflevering. Er worden helaas wel vaker hele gezinnen uitgemoord door liefhebbende ouders, dus misschien zijn ze gecombineerd
pi_99610220
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:10 schreef computergirl het volgende:

[..]

in die andere zaak werden de kinderen met messteken vermoord, hier met pillen/verstikking zoals in de aflevering. Er worden helaas wel vaker hele gezinnen uitgemoord door liefhebbende ouders, dus misschien zijn ze gecombineerd
Ja, dat opperde Roos. Wat mij betreft plausibel, wat Golfer betreft dus duidelijk niet.
Don't you love her madly?
pi_99610404
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 02:08 schreef Harker het volgende:

[..]

Een flink uitgebreid artikel uit de Telegraaf over deze zaak, met een interview met de jongere broer.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_doodgestoken__.html

Met wat opvallende quotes

[..]

en

[..]

Nu snap ik dat de tv-serie een bewerking is, maar in de aflevering is overduidelijke scene waarin je hem, samen met zijn vriendin en haar dochtertje, die kasten ziet poetsen.
Ik heb wel wat twijfels over het artikel: er stast dat er voldoende vluchtwegen waren voor Ramon terwijl het hof aangaf dat Ramon nergens heen kon. Daarnaast wordt gezegd dat slachtoffer 1 Ramon niets heeft aangedaan terwijl hij volgens het hof wel eerst een klap heeft uitgedeeld.
pi_99617451
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:00 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

Ik heb wel wat twijfels over het artikel: er stast dat er voldoende vluchtwegen waren voor Ramon terwijl het hof aangaf dat Ramon nergens heen kon. Daarnaast wordt gezegd dat slachtoffer 1 Ramon niets heeft aangedaan terwijl hij volgens het hof wel eerst een klap heeft uitgedeeld.
Telegraaf artikelen moet je altijd met een wagonlading zout nemen.
Dit artikel samen met het dossier van de rechtbank lezen geeft iig een beter beeld van de waaarheid :)
pi_99618073
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:51 schreef BonsaiWortel het volgende:

[..]

Telegraaf artikelen moet je altijd met een wagonlading zout nemen.
Dit artikel samen met het dossier van de rechtbank lezen geeft iig een beter beeld van de waaarheid :)
Een beter beeld van de waarheid? Eigenlijk roept het allemaal maar vraagtekens op..
pi_99618822
Ik loop 2 afl's achter en daar ga ik eens even wat aan doen.
pi_99629432
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:05 schreef kenwel het volgende:
Zeer goede serie. De laatste aflevering was wel iets minder maar PTSS was wel zeer goed in beeld gebracht, zeer knap van deze acteur. Jammer dat we nu moeten wachten op seizoen 2.
Dat viel mij ook op, het goeie acteren! Kende hem verder niet.
pi_99643038
Was echt een geweldige serie. Jammer dat het op de een of andere manier toch minder is opgevallen of zo. Want ik heb aan meerdere mensen gevraagd of ze het hebben gezien/gevolgd en dan zegt het ze niks...

Wellicht verwachten mensen op de zondagavond op Ned 3 niet zo'n kwalitatief goede serie en ook helemaal niet van BNN.
Dit had volgens mij beter gescoord als het op Ned 2 was geweest. Dan hadden mensen het ontdekt en geprobeerd.

Goed dat ze gewoon weer een seizoen gaan maken. Hopelijk begint het dan wat bekender te raken. Want zo'n serie verdient het gewoon dat er goed naar gekeken wordt!
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Forum Admin maandag 18 juli 2011 @ 23:07:40 #257
232445 crew  Specularium
pi_99643464
Nee mensen verwachten er niks van omdat het een Nederlandse produktie is.

Daarom.
pi_99643916
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2011 23:07 schreef Specularium het volgende:
Nee mensen verwachten er niks van omdat het een Nederlandse produktie is.

Daarom.
Nou ja, het valt meer te wijten aan de slechte PR en marketing van de publieke omroepen en dan net3 in het bijzonder.

De Sopranos en Dexter trokken ook lage kijkcijfers door het tijdstip en doordat er nauwelijks reclame voor werd gemaakt. Dit in tegenstelling tot zenders als RTL en SBS6 die aankondigingen voor goede series en films spammen in de reclames.

Dat het een Nederlandse productie wil nog niks zeggen, Gooische vrouwen, het Schaap, etc scoren altijd hoge cijfers.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 01:10:40 #259
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_99648600
De naam is ook misleidend, ik dacht eerst dat het om de film ging en die vind ik niet interessant.
pi_99653408
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 01:10 schreef Mishu het volgende:
De naam is ook misleidend, ik dacht eerst dat het om de film ging en die vind ik niet interessant.
Ik dacht dat eerst ook. En die film had ik al gezien en hoefde die niet nog eens te zien. Totdat ik later ergens las dat het om een serie ging.

Naam, Ned. 3, BNN. Alle 3 samen doen niet denken aan een sterke Nederlandse serie.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_99658530
De naam is gewoon slecht gekozen.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:47:31 #262
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_99663462
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:09 schreef roos85 het volgende:
Ik vond deze aflevering wel 1 van de minste
Met de geilste scene.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:10:05 #263
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_99834943
Zijn er eigenlijk misdaden die fokkers wel 'verfilmd' willen zien worden in een van de afleveringen volgend seizoen?
The Most Incredible, Baby
pi_99839116
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:10 schreef RedGuy het volgende:
Zijn er eigenlijk misdaden die fokkers wel 'verfilmd' willen zien worden in een van de afleveringen volgend seizoen?
deze lijkt mij wel interessant
http://www.moordzaken.com/Uitspraak_Wilco_van_Overdam
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:51:28 #265
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_99844809
Ik zelf kijk naar iets wat in mijn woonplaats heeft afgespeeld, wat mij erg interessant lijkt.

http://www.volkskrant.nl/(...)liaanse-jongen.dhtml
The Most Incredible, Baby
pi_99845262
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:10 schreef RedGuy het volgende:
Zijn er eigenlijk misdaden die fokkers wel 'verfilmd' willen zien worden in een van de afleveringen volgend seizoen?
Die zaak waar een jongen door 2 criminelen in zijn woonkamer werd doodgemarteld toen de politie net buiten aan het wachten was met de inval en het geschreeuw zelf een tijd lang kon horen.
  Forum Admin zaterdag 23 juli 2011 @ 18:13:44 #267
232445 crew  Specularium
pi_99845557
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:51 schreef RedGuy het volgende:
Ik zelf kijk naar iets wat in mijn woonplaats heeft afgespeeld, wat mij erg interessant lijkt.

http://www.volkskrant.nl/(...)liaanse-jongen.dhtml
Kijken als in wat? Idee voor een nieuw seizoen hiervan?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:30:51 #268
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_99846003
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:13 schreef Specularium het volgende:

[..]

Kijken als in wat? Idee voor een nieuw seizoen hiervan?
Gewoon misdaden die jou het waard lijken om volgend seizoen aan bod te komen.
The Most Incredible, Baby
  Forum Admin zaterdag 23 juli 2011 @ 18:34:24 #269
232445 crew  Specularium
pi_99846112
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:30 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Gewoon misdaden die jou het waard lijken om volgend seizoen aan bod te komen.
Dat bedoel ik. Dus jij gaat die zaak doorsturen als idee?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:52:18 #270
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_99846835
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:34 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Dus jij gaat die zaak doorsturen als idee?
Neeuuuh, het is meer gewoon puur uit verveling.
The Most Incredible, Baby
pi_99862852
Goede serie, had ik niet van BNN verwacht. ^O^
Ik heb de eerste paar afleveringen niet gezien, moet ik maar eens terugkijken. Mooi dat er een tweede seizoen komt, ik kijk er naar uit!
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 24 juli 2011 @ 12:08:44 #272
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_99871354
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 02:08 schreef Harker het volgende:

[..]

Een flink uitgebreid artikel uit de Telegraaf over deze zaak, met een interview met de jongere broer.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_doodgestoken__.html

Met wat opvallende quotes

[..]

en

[..]

Nu snap ik dat de tv-serie een bewerking is, maar in de aflevering is overduidelijke scene waarin je hem, samen met zijn vriendin en haar dochtertje, die kasten ziet poetsen.
Gister op tv gezien deze terecht dat hij is vrij gesproken duidelijk zelf verdediging bovendien waren de slachtoffers associalen uit het slechte milleu die Ramon al maanden liepen te intimideren en te treiteren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_99872670
Wat een fantastische serie. Echt, ik vind dit zo pro dat dit geproduceerd is. Prachtig.

Voor het eerst verheug ik me echt op een nieuwe aflevering, kijk ik hem helemaal geconcentreerd af. Ik vind het echt heel goed gedaan allemaal, kan geen minpuntjes bedenken.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_99881143
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Gister op tv gezien deze terecht dat hij is vrij gesproken duidelijk zelf verdediging bovendien waren de slachtoffers associalen uit het slechte milleu die Ramon al maanden liepen te intimideren en te treiteren.
Wat een ingewikkelde zin......
8)7
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 24 juli 2011 @ 16:56:10 #275
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_99882533
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Gister op tv gezien deze terecht dat hij is vrij gesproken duidelijk zelf verdediging bovendien waren de slachtoffers associalen uit het slechte milleu die Ramon al maanden liepen te intimideren en te treiteren.
Dus als je getreiterd word, mag je iemand doodsteken of je eigen vriendin af en toe een paar hoeken geven :).

Hij had hulp voor zijn psychische problemen nodig en de relatie hadden ze moeten beeindigen. Of er echt aan werken, met hulp!

Ondanks dat het een asociaal gezin was, waren die broers niet naar hem toegegaan als hij zijn vriendin niet sloeg (zij sloeg zelf net zo hard, dat terzijde) .
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_99895106
jammer dat het is afgelopen
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 28 november 2011 @ 00:52:23 #277
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_104908478
De serie is nu ook elke zondag op tv, of zijn dit oude afleveringen?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Forum Admin maandag 28 november 2011 @ 00:53:36 #278
232445 crew  Specularium
pi_104908505
Ik hoop het wel, anders zit ik dit zonder reden te missen.
  maandag 28 november 2011 @ 01:01:03 #279
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_104908673
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 00:52 schreef Paul het volgende:
De serie is nu ook elke zondag op tv, of zijn dit oude afleveringen?
Ja de hele reeks wordt weer herhaald ^O^
pi_105290084
Er komt een nieuw seizoen *O*

quote:
Johnny de Mol en Chris Zegers in Van God Los

Laatste update: 7 december 2011 11:10 info
AMSTERDAM - BNN heeft voor het nieuwe seizoen Van God Los een blik BN'ers opengetrokken. In het tweede seizoen van de serie zijn Johnny de Mol, Chris Zegers, Kim Feenstra, Ruben van der Meer, Huub Smit, Robert de Hoog, Teun Kuilboer en Kempi te zien.

De dramaserie gaat over criminaliteit binnen de leefwereld van jonge mensen, vanuit het perspectief van de dader en het slachtoffer.
Iedere aflevering is een losstaand verhaal met een andere cast.
De opnames voor Van God Los zijn inmiddels begonnen, de serie is vanaf 1 april 2012 iedere zondag te zien op Nederland 3.
nu.nl
know'm sayin?
×
word? word.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 7 december 2011 @ 13:44:04 #281
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_105292873
Huub smit. Teun kuileboer zijn toffe acteurs.
Verder 2presentatoren een rapper een fotomodel en een
Lama ???
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 7 december 2011 @ 13:45:42 #282
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105292932
Chris Zegers, Johnny de Mol en Kim Feenstra :{ Chris Zegers in die schaatsfilm van 'm was echt te slecht voor woorden.

Kempi kan wel een goede gangsterrapnegert spelen denk ik.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_105295425
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:26 schreef alors het volgende:
Er komt een nieuw seizoen *O*

nu.nl
Leuk, hopelijk veranderen ze ook nog de naam ;)
  woensdag 7 december 2011 @ 17:37:49 #284
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_105301846
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:45 schreef HAL9000S het volgende:
Chris Zegers, Johnny de Mol en Kim Feenstra :{ Chris Zegers in die schaatsfilm van 'm was echt te slecht voor woorden.

Kempi kan wel een goede gangsterrapnegert spelen denk ik.
Misschien is Zegers wel het slachtoffer die op een gruwelijke wijze om het leven gebracht wordt :).
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_105302003
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:37 schreef DrDurden het volgende:

[..]

Misschien is Zegers wel het slachtoffer die op een gruwelijke wijze om het leven gebracht wordt :).
Dat was wel mijn hoop eigenlijk :D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_105322970
oh dat was al geplaatst :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 8 december 2011 @ 00:33:25 #287
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_105324681
En Kempi
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_105466553
Vanavond weer een aflevering.

Er kan ingeschakeld worden om 20:25 op Nederland 3.
Rossoneri siamo noi.
  Moderator zondag 11 december 2011 @ 20:33:19 #289
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_105467311
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:17 schreef ForzaMilan het volgende:
Vanavond weer een aflevering.

Er kan ingeschakeld worden om 20:25 op Nederland 3.
NIEUWE? :o
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_105468207
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:33 schreef Renesite het volgende:

[..]

NIEUWE? :o
Nee oude seizoen gewoon overnieuw. Vanavond die aflevering met dat meisje dat zwanger is van een allochtoon en een jongetje met zo'n hitlerpa.
Rossoneri siamo noi.
  † In Memoriam † zondag 11 december 2011 @ 20:53:27 #291
137949 Disana
pi_105468568
Ik heb deze de vorige keer gezien en vond hem behoorlijk heftig.

Er komen trouwens nieuwe afleveringen, beginnende op 1 april.
pi_105468650
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:53 schreef Disana het volgende:
Ik heb deze de vorige keer gezien en vond hem behoorlijk heftig.

Er komen trouwens nieuwe afleveringen, beginnende op 1 april.
Deze wordt heftig ervaren omdat dit denk ik de aflevering is die het dichtst bij de werkelijkheid komt.
Rossoneri siamo noi.
  † In Memoriam † zondag 11 december 2011 @ 20:57:55 #293
137949 Disana
pi_105468802
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:55 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Deze wordt heftig ervaren omdat dit denk ik de aflevering is die het dichtst bij de werkelijkheid komt.
Ja dat kan, maar het kan ook aan de regisseur liggen. De spanning hierin is gewoon groot. Er komt er ook nog een waarbij je alleen maar zit te geeuwen :)
pi_105470242
Had van mij niet gehoeven die bekende gezichten. Zeker Chris Zegers, Johhny de mol & Ruben van der Meer zijn absoluut niet mn favoriete.
  zondag 11 december 2011 @ 21:22:02 #295
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_105470306
Ik vond hem zeer goed, en ik heb vaak een hekel aan zulke series.
  † In Memoriam † zondag 11 december 2011 @ 21:22:51 #296
137949 Disana
pi_105470378
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik vond hem zeer goed, en ik heb vaak een hekel aan zulke series.
Ik ben ook niet gek op Nederlands drama, maar deze serie vond ik op een enkele uitzending na de moeite waard.
  Forum Admin zondag 11 december 2011 @ 21:22:55 #297
232445 crew  Specularium
pi_105470385
Vorige keer deze aflevering niet gezien.

Erg goed. Ook een terechte uitspraak.
pi_105470445
Het is me niet helemaal duidelijk wat die jongen nou snoof, toiletverfrisser ofzo?
Rossoneri siamo noi.
  zondag 11 december 2011 @ 21:24:02 #299
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_105470459
Goede serie inderdaad, ik ben bebieuwd naar het vervolg in april
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 11 december 2011 @ 21:36:36 #300
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_105471262
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:23 schreef ForzaMilan het volgende:
Het is me niet helemaal duidelijk wat die jongen nou snoof, toiletverfrisser ofzo?
  zondag 11 december 2011 @ 21:38:13 #301
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_105471343
Ja, hij snoof inderdaad toiletverfrisser.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')