quote:
Ik had een S725x niets dan ellende met het ding. Eerste week dat ik het ding had zomaar resetten, op de fiets, op de kast maakt niet uit. Naar Polar terug gestuurd, kreeg ik het ding terug want ze konden het niet reproduceren.
Naderhand problemen met de snelheid die ging van 30km/u naar 115 elke keer weer, opgestuurd kreeg ik een standaard brief dat ik met mijn Polar niet in een groep moet rijden of langs een tomtom, nou moet ik dan in de woestijn gaan fietsen??
Dat resetten bleef, weer Polar teruggestuurd, krijg ik hem weer terug dat ik wel langs een interferentiepunt zou rijden, terwijl de Polar ook snachts op de kast ging resetten.
Nu heb ik de Polar weg gedaan, ik heb nu een Garmin Edge 500 en ik ben lyrisch over die Garmin, het gebruiksgemak, via usb uploaden naar je pc, ipv dat oubollige infrarood van Polar want vaak ook niet goed werkte. Ik kan met Garmin online of offline mijn trainingen zo uploaden.
Cadans en snelheidsmeter in 1 en ook nog bij het achterwiel zodat als ik op de tacx zit ik nog mijn snelheid en cadans zie, dat was met polar niet zo, die cadansmeter van Polar is een hel.
Dus denk na voordat je er een aanschaft, als ie het doet, doet hij het maar de service is ronduit slecht.