quote:
Op zaterdag 2 juli 2011 23:30 schreef nodisch18 het volgende:Morgen de tankink challenge in mierlo (175km) op het programma

zin in! heb met niemand afgesproken, maar zal vast wel ergens aansluiting vinden.
Rijden jullie wel is 'solo' zo'n tocht?
Heb ik best vaak gedaan. Je komt altijd wel mensen tegen die hetzelfde tempo rijden en waar je wel leuk een praatje mee kan maken. Ik had een paar meisjes op Hyves die ik van de elfstedentocht kende

Gister heb ik trouwens best gefaald in die wedstrijd. Ik had donderdag een zeer gezellige BBQ van m'n fietsclub en ik kan het bij zulke gelegenheden niet bij een paar biertjes laten

Helaas moest ik de volgende ochtend om 9u werken. En ook gister moest ik de halve dag werken dus ik was moe.
Gelukkig waren al die dames en m'n ouders wel aanwezig om te kijken dus ik had wel moraal. En omdat de meest strijdlustigste renner een fietsbril kon winnen besloot ik om meteen vol door te trekken. Daar kreeg ik na een ronde spijt van, maar ik kon me makkelijk handhaven voorin. Een paar keer meegesprongen, maar niemand kwam weg, het ging ook echt hard. Halfkoers ging het op de kant en ik moest eraf. Gelukkig viel het stil en ik kon er bijkomen en ben meteen gedemarreerd. Met een mannetje of 6 reden we achter die koplopers aan. Helaas was de samenwerking niet goed, niet iedereen kon meer zo hard en alles kwam weer bijelkaar. Vanaf toen alleen maar aan 't elastiek gehangen en naar voren gereden als dat kon.. Meer zat er niet in. Maar wel uitgereden en daar ben ik blij mee. Volgende keer een beetje beter uitgerust en ik rij zo top10. Het rondje was trouwens super, veel publiek en dus een leuke sfeer!
Na de tijd nog met een van die meiden op het terras gezeten, dus wat dat betreft was het wel geslaagd