dit, alleen was ik er voor naar de dealer gereden schaamde me doodquote:Op maandag 12 december 2011 22:04 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
Ik heb er ook eentje.
Op een avond wou mijn rechterzij-ruit niet meer omlaag (elektrisch), terwijl ik het raam een tijdje geleden nog bediend had. Dus even later zekeringen etc. gecheckt wat allemaal goed bleek te zijn.
Volgende dag met een maat deurpaneel eraf gehaald, apart stroom op het motortje gezet etc. Werkplaatshandboek doorgekeken. toen zagen wij opeens een aftakking in de stroomcircuit naar een knopje. en je raad het vast al
Helemaal vergeten te denken aan het raam blokkeer knopje gelijk moeilijk gaan denken en alles uit elkaar trekken
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit topic mag gemerged worden met de PTA blunders De andere drie autos die ik de afgelopen 2 maanden weg heb gedaan waren al wat ouders, dus ik zocht naar een geel papiertje zonder verder te kijken wat er op stond, en ik had nogal een stapel groene papiertjes doordat hij een paar keer geschorst is geweest
Auto is overgeschreven, als iemand een autotransporter met blauwe Niva tussen Leeuwarden en Leiden ziet rijden: dat was tot een uur terug de mijne
Omlaag zou ik zeggen, anders fikt je kop weg.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:41 schreef 2cv het volgende:
Als er 100% zeker weten geen stukjes boor meer in het gat zitten: toerental omhoog en boortje HEEL langzaam laten zakken.
Dit is ook mijn ervaring idd.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:48 schreef 2cv het volgende:
Dat kost je dan geheid nog een boortje. Snelheid omhoog/voeding omlaag is alleen om de braampjes even te verwijderen zonder dat de boor hapt. Andersom (snelheid omlaag/voeding omhoog) werkt happen juist in de hand.
De rest van de auto nog niet wat tegengekomen, maar er zal vast nog wel ergens een dotje plamuur zitten gok ik.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Die auto bestaat toch alleen maar uit plamuur
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:14 schreef manny het volgende:
De fuckup was om een chevrolet pick up te kopen uit 1980 zonder dat ik kluservaring had, en dus ook geen goed gereedschap.
Kluservaring heb ik nog steeds niet, inmiddels ook geen pickup meer, maa het lokale garagebedrijf stuurt me nog wel een jaarlijkse kerstkaart als voormalig goede klant
Goed laswerkquote:Op zondag 19 januari 2014 11:45 schreef smegmanus het volgende:
Meer een fuck-up van de vorige eigenaar, maar wel mooi kloten. Ooit al een inlasdeel ingezet, maar ook dat deel moet al slecht geweest zijn, nu kan het nog een keer opnieuw... helaas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer hé?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Goed laswerk
Als ik dat hier zou doen mocht ik het er netjes allemaal uitslijpen en overnieuw beginnen, kom maar terug als het in orde is
Ga je het zelf doen?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jammer hé?
Het gaat nu zeker netjes gebeuren.
Zo handig ben ik niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |