abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 22 december 2014 @ 18:45:30 #201
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_147850070
Deed mijn broer ook eens, 3 maanden geen gevoel meer in zn arm :{
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  maandag 22 december 2014 @ 19:10:50 #202
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147850736
Heb het ook eens gehad toen ik wou kijken of er vonk was. Wat voel je je dan stom zeg.
pi_147852044
Met de ringsleutel een paar boutjes losmaken lukte niet, dus dan maar nog een ringsleutel erop, en oh god ik wist niet dan sleutel 24 zo snel boog als je er met 2 man aan staat de scheuren.

Dus eerst een stahwille beetje krom gemaakt maarja viel wel mee

En een half uur later nog wat boutjes los draaien maar toen kwam ik met het briljante idee om nu onderop de stahwille te doen en bovenop de licota en dat ging wel *O* alleen boog de stahwille weer een beetje maar nu niet zo erg want hij boog dit keer op de stevige kant (De brede kant niet de smalle kant)

Zonde om de gereedschaps kar te zien met allemaal kromme sleutels en gebroken schroevendraaiers :'(
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 22 december 2014 @ 19:51:55 #204
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147852124
Je hebt van dat spul he, kruipolie heet het.
pi_147853734
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 19:51 schreef Erasmo het volgende:
Je hebt van dat spul he, kruipolie heet het.
Of een groot wringijzer met een buis....
pi_147854173
quote:
15s.gif Op maandag 22 december 2014 18:45 schreef Prowl het volgende:
Deed mijn broer ook eens, 3 maanden geen gevoel meer in zn arm :{
M'n pols is wat stijf en gevoelig :')
  maandag 22 december 2014 @ 22:18:41 #207
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_147858984
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef -niemand- het volgende:

[..]

Of een groot wringijzer met een buis....
Ik klus de laatste tijd bij een volledig uitgeruste garage, das helemaal top! Allemaal onverwoestbaar spul en zo'n luchtsleutel is echt ideaal :Y

Laatste fuckup, even vergeten dat ik de bout bovenop één van de achterdempers al eraf gehaald had toen ik onderop de boel aan het losmaken was. Dondert ineens de hele zooi naar beneden, was er net op tijd bij :P Zo'n baksteun om juist dát te voorkomen had ik er ook echt al gewoon naast staan _O-

Ben overigens nog niet erg lang aan het sleutelen, maar het onderstel van m'n A112je ken ik ondertussen wel een beetje. Binnenkort kenteken er terug op en dan komend jaar eens wat onderdelen gaan verzamelen om het vermogen wat op te krikken. Met een nokkenasje, fatsoenlijke uitlaat en flinke carburateur plus wat werk aan de kop moet 90-100pk wel mogelijk zijn. En dat lijkt weinig, maar het ding weeg ook maar iets van 650kg *)

Life's like music, get the rhythm..
  maandag 22 december 2014 @ 22:29:05 #208
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_147859558
Liet net de centerpons in de koker van de Golf vallen :X
Gelukkig kon ik hem er met de flexibele magneet in 1x uithalen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_147859765
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:18 schreef NoComment het volgende:

[..]

Ik klus de laatste tijd bij een volledig uitgeruste garage, das helemaal top! Allemaal onverwoestbaar spul en zo'n luchtsleutel is echt ideaal :Y

Laatste fuckup, even vergeten dat ik de bout bovenop één van de achterdempers al eraf gehaald had toen ik onderop de boel aan het losmaken was. Dondert ineens de hele zooi naar beneden, was er net op tijd bij :P Zo'n baksteun om juist dát te voorkomen had ik er ook echt al gewoon naast staan _O-

Ben overigens nog niet erg lang aan het sleutelen, maar het onderstel van m'n A112je ken ik ondertussen wel een beetje. Binnenkort kenteken er terug op en dan komend jaar eens wat onderdelen gaan verzamelen om het vermogen wat op te krikken. Met een nokkenasje, fatsoenlijke uitlaat en flinke carburateur plus wat werk aan de kop moet 90-100pk wel mogelijk zijn. En dat lijkt weinig, maar het ding weeg ook maar iets van 650kg *)

[ afbeelding ]
A112? :D

Vind hem op een Mini Clubman lijken :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_147860412
uitlaat aan 1... ipv 2 bevestigings punten monteren omdat het net niet past..

gaat tijden goed.. en nu brak er dus mooi een stuk gegoten aluminium af :(
door byzondere omstandigheden, anders hing die er nog wel aan..
pi_147864294
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 19:51 schreef Erasmo het volgende:
Je hebt van dat spul he, kruipolie heet het.
Wonderspul _O_ maar voor mijn gevoel duurt dat altijd te lang om intewerken
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  dinsdag 23 december 2014 @ 10:29:25 #212
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_147872978
Hoe langer je het in laat werken hoe beter het werkt :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 23 december 2014 @ 10:30:26 #213
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147873013
Een spuitje roestoplosser helpt ook aardig.
  donderdag 1 januari 2015 @ 21:19:09 #214
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  zaterdag 18 april 2015 @ 11:33:59 #215
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_151797005
Niet een fuck up van mij of vriendin (gelukkig),maar toch..damn!
http://www.dumpert.nl/med(...)rblok_met_water.html
Graag verwijderen.
  zondag 19 april 2015 @ 09:37:58 #216
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_151818461
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:33 schreef Charged het volgende:
Niet een fuck up van mij of vriendin (gelukkig),maar toch..damn!
http://www.dumpert.nl/med(...)rblok_met_water.html
Dat blok kan je weg doen _O-
  zondag 19 april 2015 @ 09:59:50 #217
356808 reeybehn
omdat een rayban te duur is
pi_151818673
Was een keer aan een spartamet aan t klussen (als onwetende 15 jarige) eerst een opdonder gekregen van de ontsteking en daarna ook nog gekloot met een benzine slangetje en benzine in m'n oog. Uit nijd t ding meteen naar t grofvuil gebracht
  FOK!fotograaf zondag 17 mei 2015 @ 23:23:28 #218
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_152698731
Remschijven, blokken en klauwen wisselen. Zo gezegd, zo gedaan. Ene kant ging compleet probleemloos, andere kant werd iets lastiger. Remslang zat een halve slag gedraaid. Wartel maar even losdraaien, remslang uit zijn vergrendeling tillen, draaien en weer terugzetten. Kut, wartel dol. En rot. Is uiteindelijk geëindigd in 2 afgezaagde remleidingen en het vervangen van de remleiding vanaf de HRC, inc. remslang. Ach, zit dat er ook weer nieuw onder. Remolie ook maar zo goed als compleet vervangen, als we toch bezig zijn.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_157323028
Tja, tijd voor een kick.

Vandaag en gister van een Daily de bak gereviseerd, alles weer op gebouwd. Werkt de biedingen verkeerd. Links rechts is schakelen. Voor achter is selecteren wat normaal de links rechts beweging is. Kut het zweet brak mij goed uit. Kijken nog eens kijken. Kut bak zal toch niet weer open moeten :')


Kwam een collega, heb je de kabels niet verwisselt :D
  woensdag 4 november 2015 @ 23:27:01 #220
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157326984
quote:
10s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Tja, tijd voor een kick.

Vandaag en gister van een Daily de bak gereviseerd, alles weer op gebouwd. Werkt de biedingen verkeerd. Links rechts is schakelen. Voor achter is selecteren wat normaal de links rechts beweging is. Kut het zweet brak mij goed uit. Kijken nog eens kijken. Kut bak zal toch niet weer open moeten :')

Kwam een collega, heb je de kabels niet verwisselt :D
Een daily? SpaghettiMack? :?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_157327094
altijd handig als iets op 2 plekken past :+
  donderdag 5 november 2015 @ 00:56:27 #222
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_157328325
Je kunt ook gewoon de pookknop een kwartslagje draaien :+
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_157339644
quote:
5s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Een daily? SpaghettiMack? :?
Ja een Iveco, is gewoon een Fiat product ;)
  donderdag 5 november 2015 @ 20:23:48 #224
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157344123
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Ja een Iveco, is gewoon een Fiat product ;)
I know, daarom is het ook rommel :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_157344232
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 00:56 schreef Barcaconia het volgende:
Je kunt ook gewoon de pookknop een kwartslagje draaien :+
En achterruit gewoon drukken :+
pi_157623187
Had hem al in het BMW topic geplaatst maar hier hoort ie beter. Ik ben bezig met oliebeurt, en wat je ziet is een stuk plastic van de oliedop wat er op hoort te zitten. Ik geloof dat ik iets te lomp ben :')

http://imgur.com/X8crYea
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  vrijdag 27 november 2015 @ 16:02:12 #227
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_157861487
Fuck-upje

Lampje in de kofferruimte blijft branden ook met klep dicht. Zag ik aan de druppellader die maar op oranje bleef staan ipv. groen. Ik lampje er uit halen, schakelaar doormeten, schema bekijken. Niets te vinden. Nou ja, toen maar lampje er uit gelaten. :')
Kom ik er later achter dat de kofferbakverlichting aan blijft als er een deur of motorkap open staat. En die stonden open op een kier, om te drogen na laatste wasbeurt voor winterstalling. Wunderwerk deutscher Ingenieurskunst. :(
Wel de verklaring waarom er 3 draadjes aan het lamphuisje zijn bevestigd. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 27 november 2015 @ 18:33:24 #228
438762 -Richard-
Een 21 jarige allrounder.
pi_157864715
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:02 schreef Hyperdude het volgende:
Fuck-upje

Lampje in de kofferruimte blijft branden ook met klep dicht. Zag ik aan de druppellader die maar op oranje bleef staan ipv. groen. Ik lampje er uit halen, schakelaar doormeten, schema bekijken. Niets te vinden. Nou ja, toen maar lampje er uit gelaten. :')
Kom ik er later achter dat de kofferbakverlichting aan blijft als er een deur of motorkap open staat. En die stonden open op een kier, om te drogen na laatste wasbeurt voor winterstalling. Wunderwerk deutscher Ingenieurskunst. :(
Wel de verklaring waarom er 3 draadjes aan het lamphuisje zijn bevestigd. :P
8)7

Niets gesmolten? Bij mij wordt zo'n gloeilampje gloeiend heet en die houder ook, echt ongezond. Voel me genoodzaakt het lampje eruit te halen als ik langer dan 15min de klep open moet hebben, bizar heet wordt het.
Weet van alles een beetje maar net niets.
  vrijdag 27 november 2015 @ 19:14:32 #229
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_157865511
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:33 schreef -Richard- het volgende:

[..]

8)7

Niets gesmolten? Bij mij wordt zo'n gloeilampje gloeiend heet en die houder ook, echt ongezond. Voel me genoodzaakt het lampje eruit te halen als ik langer dan 15min de klep open moet hebben, bizar heet wordt het.
Geen schade. Ding heeft 48 uur gebrand ofzo. 5 Watt pitje, schat ik.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 27 november 2015 @ 19:48:06 #230
438762 -Richard-
Een 21 jarige allrounder.
pi_157866170
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:14 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Geen schade. Ding heeft 48 uur gebrand ofzo. 5 Watt pitje, schat ik.
Aha, gelukkig! Ja precies zo'n staaf vorming lampje. Leer je wel weer van haha..!
Weet van alles een beetje maar net niets.
pi_162982238
Schop, hoogtijd voor een leuke :+

Vandaag een binnenspiegel en het bevestigingsvoetje moeten vervangen, standaard klusje.

Nu moet er een voet op de ruit gelijmd worden waar de spiegel op komt. Lijm ik hem op de kop. En ook nog een tijd martelen en het niet door hebben met de spiegel monteren :')
  maandag 13 juni 2016 @ 19:40:29 #232
438762 -Richard-
Een 21 jarige allrounder.
pi_162984016
Mijn ergste fuck-up was met het dichtdoen van de motorkap.
Ik laat deze altijd van korte hoogte vallen zodat die meteen goed dicht zit.

Bleek ik het stuurbekrachtiging-reservoir niet terug geklikt te hebben, die stond dus een mooi stukje omhoog.

Liet de kap erop vallen en meteen een mooie deuk in de nieuw gespoten motorkap. Dat voelde echt pijnlijk.. :')
Weet van alles een beetje maar net niets.
pi_162996186
Ben ooit eens vergeten de olievuldop terug te plaatsen na het bijvullen.
Is zeker 25 jaar geleden maar die motorkap roest volgens mij nog steeds niet! :P
pi_163019400
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 01:41 schreef vannelle het volgende:
Ben ooit eens vergeten de olievuldop terug te plaatsen na het bijvullen.
Is zeker 25 jaar geleden maar die motorkap roest volgens mij nog steeds niet! :P
been there done that :')
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 23:08:36 #235
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163021128
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:25 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

been there done that :')
wie niet? :7 O-)

Ik ken iemand die een modern dieseltje in zijn 'klassieker' bouwde; topproject _O_. En kort daarna veranderden ze in Den Haag de wetgeving voor oldtimer diesels. w/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_163022508
Ik ben bezig geweest met mijn binnenste wielranden. Was al aardig op weg maar het was een tijd slecht weer en in de schuur is geen ruimte. Het wiel er losvast op gezet om later af te maken...

Na twee week was het mooi weer. 50 kilometer, en 130 op snelweg verder hoorde ik een vreselijk lawaai, dacht dat mijn nieuwe spatborden waren losgeraakt. Na heel wat zoeken zag ik toevallig de achterste wielmoeren, gelukkig. Het geluid hoorde ik gewoon van voor komen..
pi_163386840
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 23:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

wie niet? :7 O-)

Ik ken iemand die een modern dieseltje in zijn 'klassieker' bouwde; topproject _O_. En kort daarna veranderden ze in Den Haag de wetgeving voor oldtimer diesels. w/
Ik ken iemand die zijn moderne dieseltje uit zijn 'klassieker' haalde, omdat kort nadat hij hem er in had gebouwd in Den Haag de wetgeving veranderd is voor oldtimer diesels.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:47:42 #238
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181177496
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:44 schreef Sarasi het volgende:
Het lange verhaal:

"Nu nog vastzetten op moment, de heel plate en de chain guard terugzetten en dan is Eendje hopelijk beter dan gisteren." werd even iets anders. :')

Vastzetten op moment ging goed, heel plate terugzetten ook, chain guard terugzetten ook. Dat wel. De battery box moest ik ook weer vastschroeven want tijdens het gefrot met die shock (de '11 zou er vanaf de zijkant in moeten kunnen vallen) had ik op den duur besloten de battery box er maar uit te halen. Dat zou het makkelijker maken, dacht ik. Al die boutjes los, trekken, nope, niks. Blijkt er allemaal vrij belangrijke elektronica aan de buitenkant van die box te zijn bevestigd waardoor ik die niet zomaar uit het frame kon tillen. Ik kon zo ook niet zien hoe dat los moest (en niet hoe ik dat weer hetzelfde vast zou kunnen maken), dus maar de boel gelaten. Uiteindelijk viel de shock er inderdaad vrij makkelijk in via de zijkant, toen ik opeens de goede positie en hoek te pakken had.

Maar goed, battery box dus weer vastgeschroefd, zadel erop geklikt, motor naar buiten gereden, pak aangetrokken, klaar voor een testritje. :D

...

:( Geen startmotor. Jiffy in, jiffy uit, koppeling in, koppeling uit, stond toch echt in z'n neutraal, deed allemaal niks. De lichten wel, maar de startknop leek wel dood. Motor weer naar binnen gerold, en ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan, want ik had vast te hard aan die battery box getrokken en ergens iets los gehaald of, erger nog, stuk gemaakt. Dus al die contactjes stevig aangedrukt zo goed als 't ging, maar nog niks. Ik kon 't ook allemaal niet goed zien zo, dus ik besloot de zijkappen eraf te halen. Dat ging best prima, maar ik kon nog steeds niks zien wat los of stuk was.

Appje van BlackLining: "Killswitch?"

Wel verdomme. :')

Dus! Zijkappen weer gemonteerd, zadel erop geklikt, motor naar buiten gereden, pak aangetrokken, klaar voor een testritje. :D Heerlijk gereden! Helemaal blij, reed geweldig, stiekem ook best trots dat ik dat helemaal zelf gedaan had. :7

Dus terug in de garage, ik wil nog even een beetje opruimen en m'n noordgereedschap weer terug onder het zadel leggen. Sleutel omgedraaid, niks. Vreemd. Dus ik voel naar die kabel van dat slot, trek eraan, en...

...heb 'm in m'n handen. :') Die seat lock cable moest los om de zijkappen eraf te halen en die had ik niet weer gemonteerd. Dus nu zat 't zadel vast. Muurvast.

Gelukkig heb ik kleine handen, dacht ik. Ik kon met m'n hand makkelijk tussen de zijkap/subframe en het spatbord, en met m'n vinger in dat mechaniekje. Ik kon het rondje waar dat kabelbolletje in moest vallen voelen zitten, maar ik kreeg er geen grip op. Ik kreeg ook nét m'n vinger er niet achter gehaakt om eraan te trekken, want daarvoor was 't net te diep en het plastic van dat mechaniek sneed zo al als de tyfus in dat stukje tussen m'n wijs- en middelvinger.

Ik heb achtereenvolgens proefondervindelijk ondervonden dat een imbussleutel vastgetapet aan een schroevendraaier te lang kan zijn om de bocht onder het zadel te maken, dat de gebogen kop van de imbussleutel te lang kan zijn om het mechaniekje in te komen, dat schilderstape niet sterker is dan het slotmechaniek, dat het heel lastig is een imbussleutel fatsoenlijk aan een dopverlengstuk vast te tapen zonder dat de imbus vrij rond kan draaien, dat er niet genoeg ruimte was voor mijn vinger plus een imbussleutel, dat ducttape van je vingertop aftrekken veel pijn doet, en dat dit niet ging werken zo. :+

Toen pas besloot ik 't achterspatbord eronderuit te schroeven. Dat ging wonderlijk makkelijk, ik was met vijf schroefjes klaar. Ding donderde er zo onderuit, toen kon ik van rechts met een imbus in het mechaniek en van links met mijn vinger de imbuskop in 't gaatje duwen, zodat ik met één fikse duw het zadel weer los had.

Direct 't slot weer goed gemonteerd en getest, toen 't spatbord er weer onder geschroefd en TOEN was alles oprecht weer beter dan de dag ervoor. _O-

Nu heb ik overal op m'n vingers kleine schaafwondjes van scherpe plastic randjes en over m'n hele onderarmen blauwe plekken van het subframe. :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181177578
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

_O- :@

#noshame #justpride
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:52:28 #240
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181177621
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:51 schreef Sarasi het volgende:

[..]

_O- :@

#noshame #justpride
En terecht.. hele volksstammen motorrijders die hun olie nog niet zelf kunnen peilen, laat staan effe zelf een vering upgrade doen, en dat ook nog zonder slurfje _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181177674
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En terecht.. hele volksstammen motorrijders die hun olie nog niet zelf kunnen peilen, laat staan effe zelf een vering upgrade doen, en dat ook nog zonder slurfje _O_
En laten we wel wezen, de veringupgrade ging verrassend vlekkeloos! :D Het gebeun kwam daarna pas. :')
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:59:37 #242
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181177807
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:54 schreef Sarasi het volgende:

[..]

En laten we wel wezen, de veringupgrade ging verrassend vlekkeloos! :D Het gebeun kwam daarna pas. :')
Ja, de voorvork is nog het meest tricky, de achterveer is een kwestie van ruimtelijk inzicht en goed kijken waar hij eruit moet..
Ik liet mijn achterveer pas geleden doen omdat ik dacht dat je die, net als bij een auto, moest inspannen om de veer te vervangen.. kosten: 400+ eurie.. later had ik een losse shock in mijn handen, blijk je die veer er gewoon zonder enige vorm van gereedschap, zó vanaf te kunnen halen :')

En zo blijf je leren he.. niet te snel denken dat iets niet kan.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')