quote:Grappig; ter lering ende vermaak ;
Iedereen die een beetje serieus met zijn auto bezig is knutselt wel eens wat aan zijn auto, de ene keer met een betere afloop als de andere, en die 'andere' is waar we het over willen hebben natuurlijk, want er is natuurlijk geen beter vermaak als leedvermaak
TS trapt af:
Ooit eens bij mijn Kadeath GSi vergeten om na een blokwissel een olieleiding in de RV wielkast vast te zetten met als gevolg dat hij tegen het wiel aanliep met vol insturen. Dat heb je natuurlijk niet in de gaten, maar de leiding geeft dat vanzelf een keertje op
Na een dag of 3 reed ik op het stukje dijk waaraan ik woon, de laatste 900 meter is 100% overzichtelijk met 2 hele vette bochten erin , en het is voor de locals hier de kunst om (mits lege dijk uiteraard) zo hard mogelijk te rijden op het laatste stukje voor de dijkafrit, wat resulteerde in mijn langste slip ooit op een dijk toen mijn hartslag weer onder de 300 kwam stapte ik uit om te kijken welke band er lek was (zo voelde het), en toen was de complete rechterzijkant van de auto incluis de wielen één grote oliedruiper
Gelukkig was het nog maar 100 meter naar huis
Ik zeg: kom maar op met die sappige verhalen
Onder welke steen leef jij tegenwoordig ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
hey grappig, deze stond al in MyAT zonder dat ik geregageerd had
toch maar even doen voor die weg rijd
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
hey grappig, deze stond al in MyAT zonder dat ik geregageerd had
toch maar even doen voor die weg rijd
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
hey grappig, deze stond al in MyAT zonder dat ik geregageerd had
toch maar even doen voor die weg rijd
't is dat je echt ongelukkig wordt als er iets kapot blijkt te zijn, maar wbt conservering is het redelijk ideaalquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:49 schreef Erasmo het volgende:
Na het vullen van de olie vergeten de vulpijp dicht te doen
400 meter verderop was m'n complete vooronder in de conservering gezet.
Mooi plaatje.quote:Op maandag 12 december 2011 13:50 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Wat mij betreft:
[ afbeelding ]
was is das problem ?quote:Op maandag 12 december 2011 19:26 schreef 2cv het volgende:
Ik krijg een kachelventilator niet gerepareerd
Pics van de nieuwe BX?quote:Op maandag 12 december 2011 19:38 schreef 2cv het volgende:
BX gekocht ---> 1 uur na aankoop knop wat de ventilator bedient/regelt aangeraakt ---> kachelventilator dood.
Helaas heb ik niet zoveel verstand van elektriek. Maar na veel pluizen, proberen, testen en vervangen van onderdelen denk ik dat er ergens een draadbreuk is ...
-even offtopic-quote:Op maandag 12 december 2011 19:38 schreef 2cv het volgende:
BX gekocht ---> 1 uur na aankoop knop wat de ventilator bedient/regelt aangeraakt ---> kachelventilator dood.
Helaas heb ik niet zoveel verstand van elektriek. Maar na veel pluizen, proberen, testen en vervangen van onderdelen denk ik dat er ergens een draadbreuk is ...
moettie ff trouwen met die van mn ouders ! die draait als een bezetenequote:Op maandag 12 december 2011 19:38 schreef 2cv het volgende:
BX gekocht ---> 1 uur na aankoop knop wat de ventilator bedient/regelt aangeraakt ---> kachelventilator dood.
Helaas heb ik niet zoveel verstand van elektriek. Maar na veel pluizen, proberen, testen en vervangen van onderdelen denk ik dat er ergens een draadbreuk is ...
kom jij uit limburgquote:Op maandag 12 december 2011 22:04 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
Ik heb er ook eentje.
Op een avond wou mijn rechterzij-ruit niet meer omlaag (elektrisch), terwijl ik het raam een tijdje geleden nog bediend had. Dus even later zekeringen etc. gecheckt wat allemaal goed bleek te zijn.
Volgende dag met een maat deurpaneel eraf gehaald, apart stroom op het motortje gezet etc. Werkplaatshandboek doorgekeken. toen zagen wij opeens een aftakking in de stroomcircuit naar een knopje. en je raad het vast al
Helemaal vergeten te denken aan het raam blokkeer knopje gelijk moeilijk gaan denken en alles uit elkaar trekken
hahaha nee, maar vroeger had ik een buur jongen, tevens schoolmaat die zich zelf (met zelfde hoofdletter gebruik) Chino for real noemdequote:
Ghehe dat(schijven) heb ik dus ook gedaan alleen maar om mijn remmen swap passend te maken....ben nu 1500 km verderquote:Op woensdag 28 december 2011 18:38 schreef Turquaz52 het volgende:
voordat mensen gaan joelen dat ik geen 2e hands remmen moet kopen voor de golf: ik koop ze om gelijk de achter as te voorzien van schijfremmen, ipv trommels.. Schijven & blokken komen er uiteindelijk toch nieuw onder..
Zolang ie het nog doet is het toch goed..quote:Op woensdag 28 december 2011 23:57 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ghehe dat(schijven) heb ik dus ook gedaan alleen maar om mijn remmen swap passend te maken....ben nu 1500 km verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |