abonnement Unibet Coolblue
pi_106568705
Heb al veel deventer koek weggegeven als cadeautje nu.. maar heb de orignele nog steeds zelf niet gehad :@
pi_106588988
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:17 schreef _MejIk het volgende:
Heb al veel deventer koek weggegeven als cadeautje nu.. maar heb de orignele nog steeds zelf niet gehad :@
is lekker :Y
pi_106592711
Hmm.. ik ben er niet zo'n fan van eerlijk gezegd...
pi_106593097
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:12 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Hmm.. ik ben er niet zo'n fan van eerlijk gezegd...
Doet mij ook niks, we krijgen elke vrijdag een paar bij de koffie, maar meestal sla ik over..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_106811204
Deventer koek heeft de stad mede groot gemaakt, eten zullen jullie! ;)
pi_106811820
Kabeljauw en graan hebben Deventer eigenlijk groot gemaakt. Vandaar het standbeeld aan de IJssel bij het Pothoofd. Koek kwam later, maar ook belangrijk inderdaad ;).

Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_106811909
Ik werk trouwens bij Deventer koek als bijbaan naast mijn studie. Geestdodend werk maar het houdt me van de straat.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_106875978
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:09 schreef daftme het volgende:
Kabeljauw en graan hebben Deventer eigenlijk groot gemaakt. Vandaar het standbeeld aan de IJssel bij het Pothoofd. Koek kwam later, maar ook belangrijk inderdaad ;).

[ afbeelding ]
Ik blijf het een draak van een beeld vinden. De gedachte er achter is leuk, maar t beeld is gewoon zo lelijk.
pi_106876519
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 17:14 schreef mmmkai het volgende:

[..]

Ik blijf het een draak van een beeld vinden. De gedachte er achter is leuk, maar t beeld is gewoon zo lelijk.
En er zijn volgens mij ~50 Deventenaren die de connectie kabeljauw<-->koek maken, en uiteraard een gemeentebestuur nadat het ze is ingefluisterd door de kunstenaar in kwestie. :N
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_107134843
Snertweer
pi_107134962
Jummie... snert! :9~
Ik zie nu trouwens rechts uit het raam een ongeveer zwarte hemel, maar als ik naar links kijk is de lucht prachtig blauw!
pi_107135488
quote:
11s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:44 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Jummie... snert! :9~
Ik zie nu trouwens rechts uit het raam een ongeveer zwarte hemel, maar als ik naar links kijk is de lucht prachtig blauw!
Het slechte weer trekt langzaam aan over.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_107399754
Komt wss een Doner en een Wok op het station van Deventer...
pi_107399807
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:58 schreef _MejIk het volgende:
Komt wss een Doner en een Wok op het station van Deventer...
Een compleet wok-restaurant?!?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_107400441
quote:
Ahaaa. ^O^ Dat is op zich wel een mooie plek voor die bedrijven. Ik zat te denken aan de stationsrestauratie op de perron's. Overigens had ik een Burger King ook wel geinig gevonden.. :9~
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_107400473
quote:
Wauw, als ik de reacties daarop lees realiseer ik me dat we in Deventer inderdaad niet echt een van de grote fast-food-ketens (McDonalds, Burger King, KFC) bij het station of in het centrum hebben zitten.
Wat mij betreft is dat een enorme pre! ^O^
pi_107400541
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Wauw, als ik de reacties daarop lees realiseer ik me dat we in Deventer inderdaad niet echt een van de grote fast-food-ketens (McDonalds, Burger King, KFC) bij het station of in het centrum hebben zitten.
Wat mij betreft is dat een enorme pre! ^O^
Dat we ze niét hebben?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_107400715
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:17 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ahaaa. ^O^ Dat is op zich wel een mooie plek voor die bedrijven. Ik zat te denken aan de stationsrestauratie op de perron's. Overigens had ik een Burger King ook wel geinig gevonden.. :9~
Op die stationsrestauratie komt vooralsnog niets. Die huur is ook reteduur. Als ze daar weer wat gaan maken, solliciteer ik direct weer, was prima werkplek daar:).
Geloof trouwens dat een patat-boer/mac/burgerking echt goed zou lopen als je zag wat we dagelijks bij de restauratie aan patat en snacks verkochten.

De Mac zit volledig buiten het centrum dus daar komt haast niemand. Misschien past het wel niet bij het stadsbeeld, maar geloof dat idd heel veel mensen er om staan te springen.
pi_107400856
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:24 schreef _MejIk het volgende:

[..]

Op die stationsrestauratie komt vooralsnog niets. Die huur is ook reteduur. Als ze daar weer wat gaan maken, solliciteer ik direct weer, was prima werkplek daar:).
Geloof trouwens dat een patat-boer/mac/burgerking echt goed zou lopen als je zag wat we dagelijks bij de restauratie aan patat en snacks verkochten.

De Mac zit volledig buiten het centrum dus daar komt haast niemand. Misschien past het wel niet bij het stadsbeeld, maar geloof dat idd heel veel mensen er om staan te springen.
Volgens mij is er een redelijk effectief blok van ondernemers in de binnenstad + de gemeente tégen het vestigen van fastfoodketens in de binnenstad. Er was in het verleden ook sprake van een McD op de plek van Bakker Bart naast foto Hekkert tegenover de V&D meen ik.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_107403045
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:28 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Volgens mij is er een redelijk effectief blok van ondernemers in de binnenstad + de gemeente tégen het vestigen van fastfoodketens in de binnenstad. Er was in het verleden ook sprake van een McD op de plek van Bakker Bart naast foto Hekkert tegenover de V&D meen ik.
Klopt. Om de zoveel tijd is er weer gerucht, en die wordt een tijdje later weer de kop ingedrukt. Grotendeels door de gemeente.

Ik moet ook zeggen dat één Mc Donalds wel genoeg is voor Deventer. Snack maar wat anders als je honger hebt. Keus genoeg.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_107403493
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:32 schreef daftme het volgende:

[..]

Klopt. Om de zoveel tijd is er weer gerucht, en die wordt een tijdje later weer de kop ingedrukt. Grotendeels door de gemeente.

Ik moet ook zeggen dat één Mc Donalds wel genoeg is voor Deventer. Snack maar wat anders als je honger hebt. Keus genoeg.
Idd, we hebben een aantal prima broodjeszaken, lunchrooms en kebabclubs in de binnenstad, laat die fast-food zooi maar zitten. :Y
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_107672323
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:32 schreef daftme het volgende:

[..]

Klopt. Om de zoveel tijd is er weer gerucht, en die wordt een tijdje later weer de kop ingedrukt. Grotendeels door de gemeente.

Ik moet ook zeggen dat één Mc Donalds wel genoeg is voor Deventer. Snack maar wat anders als je honger hebt. Keus genoeg.
Ja, keus uit doner, kebab of shoarma zeker. ;)
pi_107672385
TV kijktip: vanavond in de 'Slag om Nederland' om 20.20 uur op ned 2 komt ook t Deventer stadshuis voorbij.
pi_107806707
Gekke vraag:

Voor mijn opleiding Toegepaste Psychologie op het Saxion heb ik een opdracht gekregen. Namelijk een Intelligentie test afnemen bij een kind tussen de 7 tot 16 jaar. Dit houd in: intake, testafname en terugkoppeling van de resultaten. Nu weet ik in mijn omgeving niet zo 1,2,3 iemand die in die leeftijd is, en 1/2x naar Deventer kan komen voor deze momenten. Dus mijn vraag hier:

Zitten hier ouders in dit forum met kinderen in de leeftijd van 7 tot 16 die gratis een intelligentie test (en mogelijk een persoonlijkheidstest) willen laten uitvoeren bij hun kind?
pi_107818101
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:26 schreef _MejIk het volgende:
Gekke vraag:

Voor mijn opleiding Toegepaste Psychologie op het Saxion heb ik een opdracht gekregen. Namelijk een Intelligentie test afnemen bij een kind tussen de 7 tot 16 jaar. Dit houd in: intake, testafname en terugkoppeling van de resultaten. Nu weet ik in mijn omgeving niet zo 1,2,3 iemand die in die leeftijd is, en 1/2x naar Deventer kan komen voor deze momenten. Dus mijn vraag hier:

Zitten hier ouders in dit forum met kinderen in de leeftijd van 7 tot 16 die gratis een intelligentie test (en mogelijk een persoonlijkheidstest) willen laten uitvoeren bij hun kind?
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder, is iets wat je vaak hoort. Die redenatie volgend, zou ik dus prima mee kunnen doen aan je onderzoek.. _O-

Ff serieus, ik weet zo niemand om eerlijk te zijn. Heb je speciale apparatuur nodig, waarom die testen echt fysiek op school moeten?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_107825654
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:28 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder, is iets wat je vaak hoort. Die redenatie volgend, zou ik dus prima mee kunnen doen aan je onderzoek.. _O-

Ff serieus, ik weet zo niemand om eerlijk te zijn. Heb je speciale apparatuur nodig, waarom die testen echt fysiek op school moeten?
Haha, denk niet dat mn leraar er genoegen mee neemt als ik met een volwassenen aan kom zetten. Ik heb niet speciale apparatuur nodig, wel geen semi geruisloze ruimte en rust en weinig afleiding (zodat de kinderen zich kunnen concentreren op het gesprek of de test ipv speelgoed, of alles in de omgeving) En op school hebben we zulke afname lokalen. Dus het is meer de omgeving dan de apparatuur ;). Apparatuur is een koffertje namelijk :).
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:44:48 #178
318507 Jester65
Stay frosty
pi_109383895
Goed, het nieuwe Stadskantoor gaat er dus komen. Gaat dit het college de kop kosten? Het zou me niets verbazen.

In de tussentijd zijn ze begonnen met de herstructurering van de Amstellaan (ik kijk er vanuit mijn kantoor op uit), dat gaat ook heel wat betekenen. Meer informatie is hier te vinden:
  zondag 25 maart 2012 @ 13:10:34 #179
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_109488367
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:44 schreef Jester65 het volgende:
Goed, het nieuwe Stadskantoor gaat er dus komen. Gaat dit het college de kop kosten? Het zou me niets verbazen.

Belachelijk inderdaad. Je zag het, ondanks alle protesten al van verre aankomen dat de gemeentepolitiek dit er wel weer doorheen zou drukken! Ik snap echt niet dat beleidvoerders zo afschuwelijk met hun kop in het zand kunnen zitten! Waarom zou je in onzekere tijden als deze, waarin iedereen moet bezuinigen en de gemeentes om ons heen al financieel in zwaar weer zitten, een project aangaan waarvan je weet dat het over de 100miljoen gaat kosten... Als je in deventer ook maar een beetje om je heen kijkt kun je zien dat ~30-50% van alle kantoren leeg staan! Ook de leeuwenbrug, heerlijk centraal gelegen, werd nooit als serieuze optie meegenomen.

Tunnelvisie van heb ik me jou daar en ik ben er wel zeker van dat, wanneer het project toch weer langer duurt, meer kost, minder oplevert en we een stuk of 5 college's van wethouders verder zijn, dat de gemeente door het stof moet en toch moet toegeven dat de cijfers niet helemaal goed doorgerekend waren...

Alleen jammer dat de hoofdschuldigen dan al lekker van hun wachtgeld zitten te genieten...
pi_110247251
Stond deze ff op pagina 3 in mijn actieve topic lijst :P

Deventer stut wegroestende parkeergarage
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_110247837
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef daftme het volgende:
Stond deze ff op pagina 3 in mijn actieve topic lijst :P

Deventer stut wegroestende parkeergarage
O, wauw :o
Ik vroeg me vanmiddag al af waarom die nog steeds dicht was! Op de bordjes stond alleen dat je er gisteren wegens werkzaamheden niet kon parkeren... Maar dit verklaart wel wat ja
pi_110264952
Werd dat ding überhaupt nog gebruikt dan?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_110276245
Blijkbaar, ik parkeerde er zelf nooit.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_111027678
Er werd vanmorgen voor mijn ogen een fietser aangereden op de singel, ter hoogte van het Rabobank kantoor. :D Een vrouw draaide achteruit de singel op, en zag een vrouw op zo'n driewieler over het hoofd (haar woorden). Gelukkig alleen wat schrik en een kapot plastic spatbordje van die driewieler, maar ze was aardig geschrokken. Die bestuurster wilde volgens mij zo snel mogelijk weg, die bleef krap 2 minuten ofzo.. }:|
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_111141008
Waar wordt in Deventer eigenlijk dodenherdenking gevierd? Ik kom uit Dronten waar jaarlijks vele airgunners naar toe komen. En om 8 uur vliegt er altijd een (oude) lancaster over om de airgunners te groeten. Altijd erg bijzonder..

In deventer ook ergens speciale herdenking?
pi_111141527
Grote kerkhof (voor het oude stadshuis)
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:20:47 #187
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_111334120
nog iemand geweest daar?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_111334904
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:20 schreef Thezappa het volgende:
nog iemand geweest daar?


Zo te zien wel. Ik niet, herdenk liever privé. :)
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_111347207
Ik heb op TV gekeken of er weer een damschreeuwer aanwezig was.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 09:27:12 #190
374924 Fairfax
Jolly good show!
pi_111409637
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:42 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo te zien wel. Ik niet, herdenk liever privé. :)
Wat een dooie bedoeling. :)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 08:57:39 #191
318507 Jester65
Stay frosty
pi_113086529
Pfff, rijd ik over de Holterweg richting stad, is er bij de Knoop een ongeluk gebeurd. Volgens IJsselnieuws is er een fietser overleden die onder een auto met aanhanger is gekomen, ik zag het lichaam onder lakens liggen. Heftig.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jester65 op 19-06-2012 10:01:53 ]
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:10:18 #192
374924 Fairfax
Jolly good show!
pi_113088088
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 08:57 schreef Jester65 het volgende:
Pfff, rijd ik over de Holterweg richting stad, is er bij de Knoop een ongeluk gebeurd. Volgens IJsselnieuws is er een fietser overleden die onder een auto met aanhanger is gekomen, ik zag het lichaam onder lakens liggen. Heftig.
Damn idd heftig. Volgens de Stentor gaat het trouwens om een jonge vrouw die onder een bulldozer is gekomen.
http://www.destentor.nl/r(...)n-door-bulldozer.ece
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:19:36 #193
318507 Jester65
Stay frosty
pi_113088349
Volgens mij was het een auto met aanhanger met zo'n kleine graafmachine er op. Maar heel goed gekeken heb ik niet.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:26:58 #194
374924 Fairfax
Jolly good show!
pi_113088584
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:19 schreef Jester65 het volgende:
Volgens mij was het een auto met aanhanger met zo'n kleine graafmachine er op. Maar heel goed gekeken heb ik niet.
Zou goed kunnen hoor want bij de Stentor hebben ze het stuk al aangepast. Bulldozer is graafmachine geworden.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:56:43 #195
318507 Jester65
Stay frosty
pi_113089561
Op de foto op de site van de Stentor zie je inderdaad nog net de achterkant van een graafmachine. Zou ook kunnen, misschien waren ze samen.
pi_113108783
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 08:57 schreef Jester65 het volgende:
Pfff, rijd ik over de Holterweg richting stad, is er bij de Knoop een ongeluk gebeurd. Volgens IJsselnieuws is er een fietser overleden die onder een auto met aanhanger is gekomen, ik zag het lichaam onder lakens liggen. Heftig.
Idd. Ik ben er met de bus langs gereden vanochtend :X

Is inmiddels bekend dat het om een 33 jarige vrouw gaat.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:52:50 #197
318507 Jester65
Stay frosty
pi_113121313
Zat je in de bus waarvan de chauffeur foto's maakte van het ongeluk?
http://www.112tv.nl/video/7323/Busschaufeur-krijgt-bekeuring
pi_113122589
Nee. Wat een trieste chauffeur :X
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_113906412
Toegegeven: Deventer op stelten is best mooi :).

Eerste jaar dat ik er heen ben geweest
pi_113907793
Wel een beetje triest dat de TT onderhand op de vorige editie slaat van Deventer op stelten :P
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_113911610
Net terug, de engeltjes op de Brink en die film noir op de grote kerkhof vond ik het beste.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_115341828
Belachelijk

quote:
DEVENTER - Vertrekkend wethouder Marleen Huizingh (D66) wil gebruik maken van de wachtgeldregeling. Dat laat ze weten via woordvoerder Maarten-Jan Stuurman van de gemeente Deventer. Op 20 juli maakte Huizingh na nog geen vier maanden bekend eind augustus als wethouder te stoppen. ,,Ze wil aanspraak maken op de wachtgeldregeling'', zegt Stuurman. ,,Maar zo kort mogelijk. Ze is op zoek naar een andere baan, wil vlot aan het werk. Ze wil het tot het minimale beperken."
http://www.destentor.nl/r(...)af-van-wachtgeld.ece

Na 4 maanden als wethouder aangesteld te zijn geweest is mevrouw gestopt omdat ze het niet aankon. Ik had de stiekeme hoop dat ze geen gebruik zou gaan maken van het wachtgeld, en dan krijg je dit.

D66 is mij in ieder geval kwijt, zowel voor de gemeentelijke als nationale verkiezingen..
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_115401191
Er stond vandaag ook een interessant commentaar in De Stentor, waarin wordt gesteld dat het ook zou kunnen dat Huizingh dermate veel lijken vond in de kast die Ahne had echter gelaten dat ze daarom zou zijn gestopt. Hoe dan ook, D'66 gaat hier veel schade van ondervinden in Deventer.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 30 augustus 2012 @ 11:26:37 #204
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_116181281
Eigenlijk is heel die wachtgeldregeling sowieso bizar. Elk ander hardwerkend mens krijgt dat niet.

Anyway: iets anders. Al sinds ik hier woon, bijna een jaar nu, komt er vrijwel dagelijks, en dan meerdere keren, een ouwe gek langs op een brommer, met een legerbaret op en een los staande '70s style burostoel in zijn aanhangwagen. Gewoon heel de dag op en neer rijden eigenlijk. En vooral herrie maken.

Wie is die man, waarom doet hij dat en hoe kunnen we het stoppen?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_116184413
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway: iets anders. Al sinds ik hier woon, bijna een jaar nu, komt er vrijwel dagelijks, en dan meerdere keren, een ouwe gek langs op een brommer, met een legerbaret op en een los staande '70s style burostoel in zijn aanhangwagen. Gewoon heel de dag op en neer rijden eigenlijk. En vooral herrie maken.

Wie is die man, waarom doet hij dat en hoe kunnen we het stoppen?
Waar is hier? Verder kun je er weinig aan doen denk ik.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_116184769
Ja, die vent zie ik ook wel eens door de Nieuwstraat rijden als ik van m'n werk naar huis fiets! :o
Ik snap nog steeds niet waarom z'n aanhanger door al dat gerammel niet uit elkaar is getrild..
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 30 augustus 2012 @ 17:54:16 #207
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_116194727
hier deze.

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_116194750
Haha. :') is dat niet van het leger des heils of zoiets.
  zondag 2 september 2012 @ 22:41:29 #209
318507 Jester65
Stay frosty
pi_116328821
Op vakantie in Griekenland, kom je wethouder Pierey met z'n gezin meerdere keren tegen. 8)7
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:30:04 #210
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118042635
Wat is dit nu weer voor debiel gedoe? Ik krijg een 240 liter kliko (zo'n hele grote) voor de plastic verpakkingen. Wat denken ze nou? Heel de parkeerplaats vol met kliko's straks? Ik ga me wel afmelden en het plastic mik ik dan wel gewoon bij het restafval in. Zoek het uit. Afval scheiden stimuleer je niet door iedereen zijn eigen milieustraat in zijn woonkamer neer te zetten. Wat zitten er toch een zwakzinnige amoebes op dat kantoor. Ook al met dat betalen per keer voor die restafvalkliko's straks. Dan gaat dus de hele buurt zijn rotzooi bij iemand anders in de kliko lopen douwen. Een slot erop zetten kan je niet zonder hem te beschadigen, dus je moet dat ding al permanent binnen houden 8)7 Lekker nagedacht :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 28 oktober 2012 @ 01:42:08 #211
348828 Wooninck
Kaas is geen letter.
pi_118521648
Wat hou ik toch van Deventer. O+

  maandag 19 november 2012 @ 12:09:36 #212
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_119378964
Lieve lieve mensen, ik zeg tot ziens en doei, ik woon niet meer in de koekstad!
Kusjes
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_119387057
:W
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_120341862
Alle jekes! Wat is het weer achterlijk druk in de stad. Hele dickensfestijn is hartstikke leuk maar gewoon echt veeelste druk.
Rijen van 2 uur!
  zaterdag 15 december 2012 @ 16:42:06 #215
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_120343081
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:07 schreef _MejIk het volgende:
Alle jekes! Wat is het weer achterlijk druk in de stad. Hele dickensfestijn is hartstikke leuk maar gewoon echt veeelste druk.
Rijen van 2 uur!
Wil er als deventenaar wel een keer heen, maar die wachtrijen is een rede om niet te gaan!
pi_120345725
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:42 schreef FRDeventer het volgende:

[..]

Wil er als deventenaar wel een keer heen, maar die wachtrijen is een rede om niet te gaan!
Wij gaan meestal op de zondag >15.00, dan ben je in 20 minuten wel binnen.. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_120380907
Hehe, ik en collega kregen vanmiddag de schuld dat er NERGENS op het station een normale plek was waar je kon zitten koffie drinken (Kioskkoffie en daarmee lopen naar wachtruimte was te ver).
En hij had te lang in de rij gestaan voor dickens festijn en het was allemaal waardeloos geregeld!

Als de restauratie nog open was geweest, had ik hem graag daar geholpen. Maarja, op de grond gaan zitten bij ons in de kiosk is ook zo wat..

[ Bericht 3% gewijzigd door _MejIk op 16-12-2012 17:59:46 ]
pi_120383890
Gelukkig heb ik het weer kunnen ontwijken allemaal dit jaar. Het is vast heel leuk en goed voor de stad qua inkomsten en bekendheid, maar zodra ik hele omwegen moet maken om in het centrum te komen binnen de normale 10 minuten, dan hoeft het van mij allemaal niet zo nodig.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_120383942
Ik heb Deventer ook ontweken vandaag, maar om 17 uur met de trein op station Deventer aankomen en dan proberen het perron te verlaten is een hele kunst... Wat een drukte zeg.. }:|
pi_120405359
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:50 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Gelukkig heb ik het weer kunnen ontwijken allemaal dit jaar. Het is vast heel leuk en goed voor de stad qua inkomsten en bekendheid, maar zodra ik hele omwegen moet maken om in het centrum te komen binnen de normale 10 minuten, dan hoeft het van mij allemaal niet zo nodig.
Het leek ook wel wat langer druk te blijven als vorig jaar. toen kwamen we ~15.30 aan, en stonden we na ~10 minuten wachten al in de Walstraat, maar nu was het zelfs om 16.00 nog 30 minuten wachten. Het was wel weer leuk om even te zien, maar volgend jaar slaan we maar over denk ik..

Wat wel irritant was, was dat veel mensen op de loopbrug over de wachtrij heen, gingen stoppen om foto's te maken van de rij wachtenden. Daardoor stond je óók te wachten om de stad in te kunnen.. |:(
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_120514070
Vanavond na Go Ahead Eagles - PEC Zwolle
pi_127821542
Rustig hier zeg.
pi_127823018
Deventer *O*
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_127904279
*O*
pi_127905680
*O*
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_127905852
Iedereen de kermis overleefd? :P
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_127924027
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:57 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Iedereen de kermis overleefd? :P
Was er kermis dan? :+
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_127925610
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:59 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Was er kermis dan? :+
De periode dat al het gespuis naar de binnenstad trekt. :+
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 21 juni 2013 @ 15:38:06 #229
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_128083108
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 13:09 schreef VixenFromHell het volgende:
Deventer *O*
Zo is dat *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 21 juni 2013 @ 15:38:23 #230
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_128083120
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:57 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Iedereen de kermis overleefd? :P
Weinig van meegekregen eigenlijk :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_131883962
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Weinig van meegekregen eigenlijk :P
Beter.
pi_131883975
Was er dit jaar trouwens geen film op de Brink of heb ik dat gewoon helemaal gemist?
pi_132102869
Was er, heb ik zien staan tijd geleden.
pi_132105645
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:00 schreef Chai het volgende:
Was er dit jaar trouwens geen film op de Brink of heb ik dat gewoon helemaal gemist?
Helemaal gemist :P

Maar het waren niet echt films waar ik een avond voor zou uittrekken.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_132124682
Haai allemaal,

Dinsdag ga ik met vrouwlief (zonder de kids) een (mid)dagje naar Deventer. Iemand nog een tip voor een activiteit? Restaurant en hotel is al geregeld, zoek alleen nog leuke dingen om te doen van 13.00 tot 17.00 ongeveer.
Zal eerst eens dit topic verder doorlezen, al zal het niet over toerisme gaan, gok ik zo. Op de VVV-site had ik nog niet iets gaafs gevonden.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_132126325
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 15:23 schreef -J-D- het volgende:
Haai allemaal,

Dinsdag ga ik met vrouwlief (zonder de kids) een (mid)dagje naar Deventer. Iemand nog een tip voor een activiteit? Restaurant en hotel is al geregeld, zoek alleen nog leuke dingen om te doen van 13.00 tot 17.00 ongeveer.
Zal eerst eens dit topic verder doorlezen, al zal het niet over toerisme gaan, gok ik zo. Op de VVV-site had ik nog niet iets gaafs gevonden.
Zit in ieder geval te denken aan een high tea. Is The Wallstreet Tea Rose wat?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_132127026
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:09 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Zit in ieder geval te denken aan een high tea. Is The Wallstreet Tea Rose wat?
Heb ik al een paar keer een leuk uitje gehad :Y
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_132129930
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:27 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Heb ik al een paar keer een leuk uitje gehad :Y
^O^
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_132147978
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:06 schreef -J-D- het volgende:

[..]

^O^
Ik zou wel even reserveren, alhoewel, op een dinsdag zou het wel wat mee moeten vallen qua drukte. En voor mijn nieuwsgierigheid, waar gaan jullie eten? :@
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_132147988
En voor de Deventenaren, die Turkse slager op de Zwolseweg is vannacht deels uitgebrand, de hele winkel is zwart van binnen, en 2 kozijnen dichtgetimmerd met spaanplaat
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_132148218
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 08:27 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ik zou wel even reserveren, alhoewel, op een dinsdag zou het wel wat mee moeten vallen qua drukte. En voor mijn nieuwsgierigheid, waar gaan jullie eten? :@
Had een mooi hotel + restaurant in Otterlo gevonden ;) Dus niet in Deventer.
Bedankt voor de tip. Zal vandaag reserveren!
-edit-
Kan niet meer reserveren, want het is vandaag gesloten. Morgenvroeg dan maar bellen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_133890731
:)
pi_134478747
Iemand de brand in de Grote Overstraat al gezien of geroken?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_134478905
Nee, woon heel ver daar vandaan. De burgemeester is er wel om de aanwonenden een hart onder de riem te steken.
pi_134483057
Alleen nog maar foto's gezien van mensen die er vlakbij wonen. Best erg zo met de feestdagen in het vooruitzicht.... :{
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  woensdag 25 december 2013 @ 19:08:56 #246
418719 Prins_Pils
Lekkere pauper.
pi_134691475
Verhip, een Deventer-topic :')
Hoi! Nieuw hier.. en prettige kerstdagen en alles vanuit de Rivierenwijk!
doei
pi_134770071
Groeten terug en fijne jaarwisseling vanuit de Vijfhoek. Al zullen wij dan niet thuis zijn, maar Centerparcs De Kempervennen onveilig maken.
  maandag 30 december 2013 @ 02:22:22 #248
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_134862256
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 19:08 schreef Prins_Pils het volgende:
Verhip, een Deventer-topic :')
Hoi! Nieuw hier.. en prettige kerstdagen en alles vanuit de Rivierenwijk!
Hier vanuit het goeie gedeelte van de rivierenwijk ;)
  maandag 30 december 2013 @ 02:23:07 #249
418719 Prins_Pils
Lekkere pauper.
pi_134862260
Aha, dus JIJ bent mijn buurman xD
doei
  zondag 19 januari 2014 @ 01:17:38 #250
418719 Prins_Pils
Lekkere pauper.
pi_135664339
Elegast dicht, eigenaar is ermee gekapt (wel mooi eindfeest gisteren) :'( De Joffer en Fred&Douwe failliet :'(

Blijft steeds minder over om te stappen..
doei
pi_135668287
De Joffer en F&D waren sowieso ruk. Dat de Elegast dicht gaat is wel jammer.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_135814016
F&D vond ik wat geforceerd hip willen zijn, niet echt mijn ding. En toen we es op hun terras gingen zitten afgelopen zomer, zijn we na 10+ minuten maar naar een ander terras gegaan, waar de bediening je wél ziet zitten.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_135814147
Overigens ben ik meer verbolgen over het feit dat er in plaats van de Leonidas, ineens een parfumwinkel is gekomen. :(
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_135823628
Huh waar dan?
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_140050276
*kickje*

Wanneer word spoor 2 in gebruik genomen?
pi_140311008
weer in juni...
pi_144237645
Het beste huwelijksaanzoek ooit, en nog in Deventer ook!!

Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 9 september 2014 @ 02:09:00 #258
418719 Prins_Pils
Lekkere pauper.
pi_144338755
Schitterend! Hoe bedenk je het... :D
doei
  dinsdag 12 mei 2015 @ 20:45:39 #259
195761 Reflectionne
Hm hm ja ja
pi_152537779
Nog een niet zo dure maar wel goede kapper in Deventer? (slechte vraag in een poging dit topic weer omhoog te schoppen)
pi_152539758
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:45 schreef Reflectionne het volgende:
Nog een niet zo dure maar wel goede kapper in Deventer? (slechte vraag in een poging dit topic weer omhoog te schoppen)
Eeh Ad Peters? Wel goed, weet niet of die heel duur is.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 22:06:27 #261
195761 Reflectionne
Hm hm ja ja
pi_152542330
Haha dankjewel! Ik zocht voor een nuttiger bericht nog even het nieuws over onveilige plaatsen en kwam toen deze tegen: http://www.rtvoost.mobi/nieuws/nieuwsItem.aspx?nid=217849 volgend jaar flink zakken in de lijst dus! Aldus de burgemeester
pi_152568810
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:45 schreef Reflectionne het volgende:
Nog een niet zo dure maar wel goede kapper in Deventer? (slechte vraag in een poging dit topic weer omhoog te schoppen)
Ik ga altijd hier: http://www.classykappers.nl/
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_158171019
Mooi steigertje :)

Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  woensdag 10 februari 2016 @ 05:12:51 #264
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_159798068
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 01:17 schreef Prins_Pils het volgende:
Elegast dicht, eigenaar is ermee gekapt (wel mooi eindfeest gisteren) :'( De Joffer en Fred&Douwe failliet :'(

Blijft steeds minder over om te stappen..
Beetje mosterd na de maaltijd dit, maar eigenaar van de elegast is de Hip 'begonnen', waar de elegast niet mee te combineren viel (naar wat ik heb gehoord).


Vinden jullie ook dat ze mooi de tijd nemen bij en rond het station?
Borden met 'klaar juni 2016' zijn vervangen door ergens in 2017... En ze zijn er al... 2 jaar (?) bezig :')...

[ Bericht 62% gewijzigd door nijnja op 10-02-2016 05:20:45 ]
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_159798779
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 05:12 schreef nijnja het volgende:

[..]

Beetje mosterd na de maaltijd dit, maar eigenaar van de elegast is de Hip 'begonnen', waar de elegast niet mee te combineren viel (naar wat ik heb gehoord).

Vinden jullie ook dat ze mooi de tijd nemen bij en rond het station?
Borden met 'klaar juni 2016' zijn vervangen door ergens in 2017... En ze zijn er al... 2 jaar (?) bezig :')...
Nieuwe fietsenstalling is wel mooi geworden. :Y
  woensdag 10 februari 2016 @ 10:06:39 #266
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_159799630
Word straks een drama als de handelskade opengebroken word, je komt nu als het spits is amper de stad in of uit.
pi_159800723
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 10:06 schreef FRDeventer het volgende:
Word straks een drama als de handelskade opengebroken word, je komt nu als het spits is amper de stad in of uit.
Nu het Pothoofd weer open is gaat het juist wel weer aardig is mijn ervaring... Maar dat wordt daar ook mooi chaos dan ja
  woensdag 10 februari 2016 @ 22:49:23 #268
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_159823408
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 11:17 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Nu het Pothoofd weer open is gaat het juist wel weer aardig is mijn ervaring... Maar dat wordt daar ook mooi chaos dan ja
Pothoofd is nog lang niet af toch?! Putdeksels liggen nog veel te hoog op het wegdek...
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 16 april 2016 @ 13:44:20 #269
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_161467263
Old topics never die. Reanimatie nummer zoveel.

Beste mede-koekstedelingen, wie weet waar je in het openbaar mag BBQ-en? Mag het in het Vogeltjespark bijvoorbeeld? Zijn er plekken aan de IJssel waar het mag? Waar kan ik heen? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_161473429
Ik zie iedereen altijd aan de Worpkant van de IJssel barbecuen. Geen idee of het mag maar ik heb nog nooit iemand over een boete gehoord.
  zondag 17 april 2016 @ 09:30:09 #271
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_161486139
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 19:28 schreef angelfish het volgende:
Ik zie iedereen altijd aan de Worpkant van de IJssel barbecuen. Geen idee of het mag maar ik heb nog nooit iemand over een boete gehoord.
Totdat je er een (kamp)vuurtje bij maakt. Dan krijg je 'n boete voor open vuur. Alle aanwezigen.
Ik meen dat die destijds (jaar of wat geleden) ¤260 was. Google zegt nu ¤280.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 17 april 2016 @ 13:45:27 #272
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_161491687
ja een BBQ moet je toch ook aansteken met open vuur 8)7 Of denken ze dat ik met een elektrische ga lopen kutten? Met een kabelhaspel van 3 km op m'n nek. Een elektrische kan ook op mijn balkon. Gaat er juist om, een plek war je mag houtskool BBQ'en, ZONDER meteen gecriminaliseerd te worden -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_161495319
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 09:30 schreef nijnja het volgende:

[..]

Totdat je er een (kamp)vuurtje bij maakt. Dan krijg je 'n boete voor open vuur. Alle aanwezigen.
Ik meen dat die destijds (jaar of wat geleden) ¤260 was. Google zegt nu ¤280.
Vaak gedaan in de zomer. BBQ van een paar stenen gemaakt, rooster meenemen, wat houtskool. Nooit controle gehad, kan natuurlijk gewoon geluk zijn geweest.

Jammer van de IJsselstranden is dat het zo vaak een teringzooi is, de laatste keren dat ik gebarbecued heb eerst altijd de rotzooi van een ander moeten opruimen voordat je fatsoenlijk kan zitten.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_161522823
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 11:17 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Nu het Pothoofd weer open is gaat het juist wel weer aardig is mijn ervaring... Maar dat wordt daar ook mooi chaos dan ja
Zeker omdat de Wilhelminabrug er tegelijk uit gaat voor onderhoud. Oh ja, en de Spoorstraat is al dicht voor het nieuwe busstation, en de Hanzeweg gaan ze ook nog wat aan doen. Er zijn 2 of 3 maanden dat dat alles overlapt, heeft ook wel op de site v/d Stentor gestaan.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 01:36:32 #275
418719 Prins_Pils
Lekkere pauper.
pi_161889794
Snipperlingsdijk stad-in wordt ook aangepakt in mei-juni, busbaan wordt een reguliere rijstrook. Kruising bij de Boreel wordt ook wat aangepast voor betere doorstroming, vooral voor langzaam verkeer. Kom er bijna dagelijks in de middagspits langs (als fietser of voetganger gelukkig), man man. Staat altijd vast.

Wat zijn ze eigenlijk nu aan het uitspoken daar? Tussendoortje tussen Saxion en ROC ligt al weken helemaal open (omlopen) en ook het fietspad langs de dijk nu. Leidingen verleggen of iets dergelijks?
doei
pi_161891136
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 01:36 schreef Prins_Pils het volgende:
Snipperlingsdijk stad-in wordt ook aangepakt in mei-juni, busbaan wordt een reguliere rijstrook. Kruising bij de Boreel wordt ook wat aangepast voor betere doorstroming, vooral voor langzaam verkeer. Kom er bijna dagelijks in de middagspits langs (als fietser of voetganger gelukkig), man man. Staat altijd vast.

Wat zijn ze eigenlijk nu aan het uitspoken daar? Tussendoortje tussen Saxion en ROC ligt al weken helemaal open (omlopen) en ook het fietspad langs de dijk nu. Leidingen verleggen of iets dergelijks?
Een kleine sanering..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_162135564
Hoi allemaal, ik post mijn hulpverzoekje bij jullie topic, is er iemand die mij zou kunnen helpen?

FHF / Pakketje in Deventer ophalen
pi_162715348
Kermis :r :r :r
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  vrijdag 26 mei 2017 @ 11:20:28 #279
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_171216920
Dit topic is ook lekker druk :')

NOS - Grote brand in centrum Deventer

Vorige maand nog in dat hotel geslapen, komt wel heel dichtbij zo.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_171227194
Dak en zolder bij A taste of honey is helemaal weg.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 25 juni 2017 @ 21:46:24 #281
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_171949281
Vandaag was op de Brink Heel Deventer Hapt, omdat het wereldrecord koekhappen natuurlijk HIER hoort en nergens anders. Het was leuk, en we hebben het wereldrecord ruim verbeterd, alleen officiële cijfers zijn er nog steeds niet.

Was er NIEMAND van Fok! (behalve ik)? :? Lijkt me stug.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 17 juli 2017 @ 21:39:39 #282
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_172492147
Eergisteren kwam het bericht: 2.321 koekhappers zijn het geworden _O_ Nou nog de officiële erkenning door Guinness, zal ook wel weer weken duren :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_175963631
Demter topic😁.Wel rustig hier.
  zondag 24 december 2017 @ 01:25:19 #284
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_175964284
Ah dit topic is er ook nog... net zo veel te doen als in de stad :P
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_175966687
Inderdaad.
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 24 december 2017 @ 10:57:12 #286
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_175966896
:O Nog iemand naar het Dickens festijn geweest vorige week? Ik mijd dat altijd als de pest trouwens :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 december 2017 @ 15:19:19 #287
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_175972427
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
:O Nog iemand naar het Dickens festijn geweest vorige week? Ik mijd dat altijd als de pest trouwens :D
De pest heeft die periode anders niet gemeden... 8)7

Ik heb het ook vakkundig weten te ontwijken *D
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_175972669
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 15:19 schreef nijnja het volgende:

[..]

De pest heeft die periode anders niet gemeden... 8)7

Ik heb het ook vakkundig weten te ontwijken *D
Ben je weer terug in Deventer dan?
  zondag 24 december 2017 @ 17:01:19 #289
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_175974890
quote:
11s.gif Op zondag 24 december 2017 15:30 schreef Chai het volgende:

[..]

Ben je weer terug in Deventer dan?
Bij vlagen :P
Ik woon er niet, ik leef er wel :Y
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_175980593
Mijn vrouw vond het een goed idee om in de stad af te spreken in de stad tijdens
dickens.Pluspunt was wel weer dat het in de mid was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')