abonnement Unibet Coolblue
pi_98928927
Sinds een paar weken geleden ben ik erachter gekomen, dat er veel meer informatie is over vliegende schotels en aliens dan ik voor mogelijk had gehouden en het begon allemaal met de persconferenties die gegeven worden met behulp van de National Press Club:

"Seven former U.S. Air Force personnel gathered in Washington Monday to recount UFO sightings over nuclear weapons facilities in decades past – accounts that a UFO researcher says show extraterrestrial beings are interested in the world’s nuclear arms race and may be sending humans a message..."

http://news.blogs.cnn.com(...)force-personnel-say/


Deze persconferenties worden elk jaar gehouden om de aandacht van de mainstream-media te trekken en mensen over de hele wereld te informeren. Deze groep van getuigen zijn verenigd in the Disclosure Project en bestaat uit zo'n 200 geloofwaardige getuigen. Het zijn allemaal mensen die hoge posities hebben bekleed in het leger of in andere instanties.

Gerenommeerd en alom gerespecteerd wetenschapper Michio Kaku zegt over de verklaringen van de vele geloofwaardige getuigen:

"This is as close to the smoking gun that you are going to get".


Hier is een lijst van getuigen en zoals je kunt zien, zijn het mensen met allerlei verschillende achtergronden die hoge posities hebben bekleed of bekleden binnen hun vakgebied:

Testimony that Explains the Secrecy
Merle Shane McDow: US Navy Atlantic Command
Lt. Col. Charles Brown: US Air Force (Ret.)
"Dr. B"
Lance Corporal Jonathan Weygandt: US Marine Corps
Maj. George A. Filer, III: US Air Force (Ret.)
Nick Pope: British Ministry of Defense Official
Larry Warren: US Air Force, Security Officer
Sgt. Clifford Stone: US Army
Master Sgt. Dan Morris: US Air Force, NRO Operative
A.H.: Boeing Aerospace Employee
Officer Alan Godfrey: British Police
Sgt. Karl Wolf: US Air Force
Ms. Donna Hare: NASA Employee
Mr. John Maynard: DIA Official
Dr. Robert Wood: McDonnell Douglas Aerospace Engineer
Glen Dennis: NM UFO Crash Witness
Sgt. Leonard Pretko: US Air Force
Dr. Roberto Pinotti: Italian UFO expert
Dr. Paul Czysz: McDonnell Douglas Career Engineer
Astronaut Edgar Mitchell
John Callahan: FAA Head of Accidents and Investigations
Michael Smith: US Air Force Radar Controller
Franklin Carter: US Navy Radar Technician
Neil Daniels: United Airlines Pilot
Lt. Frederick Fox: US Navy Pilot
Captain Robert Salas: US Air Force, SAC Launch Controller
Prof. Robert Jacobs: US Air Force
Harry Allen Jordan: US Navy
James Kopf: US Navy Crypto Communications

Witness Testimony Overview
Astronaut Edgar Mitchell: May 1998
Monsignor Corrado Balducci: September 2000

Radar and Pilot Cases
Introduction
FAA Division Chief John Callahan
Sgt. Chuck Sorrells: US Air Force (ret.)
Mr. Michael W. Smith: US Air Force
Commander Graham Bethune: US Navy (ret.)
Mr. Enrique Kolbeck: Senior Air Traffic Controller,
Dr. Richard Haines
Mr. Franklin Carter: US Navy
Neil Daniels: Airline Pilot
Sgt. Robert Blazina (ret.)
Lieutenant Frederick Marshall Fox: US Navy (ret.)
Captain Massimo Poggi
Lt. Bob Walker: US Army
Mr. Don Bockelman: US Army

SAC/Nuke
Introduction
Captain Robert Salas
Professor Robert Jacobs: Lt. US Air Force
Lt. Colonel Dwynne Arneson: US Air Force (ret.)
Colonel Ross Dedrickson: US Air Force/AEC (ret.)
Harry Allen Jordan: US Navy
Mr. James Kopf: US Navy/ National Security Agency
Lieutenant Colonel Joe Wojtecki, US Air Force
Staff Sergeant Stoney Campbell: US Air Force

Government Insiders/ NASA/ Deep Insiders
Astronaut Gordon Cooper
Merle Shane McDow: US Navy Atlantic Command
Lieutenant Colonel Charles Brown: US Air Force (ret.), October
Dr. Carol Rosin
“Dr. B.”
Lance Corporal John Weygandt: U.S. Marine Corps,
Major A. Filer III: U.S. Air Force
Mr. Nick Pope: British Ministry Of Defense
Admiral Lord Hill-Norton: Five-Star Admiral, Former Head of the British Ministry of Defense
Security Officer Larry Warren: United States Air Force,
Captain Lori Rehfeldt
Sergeant Clifford Stone: United States Army
Major-General Vasily Alexeyev: Russian Air Force,
Master Sergeant Dan Morris: US Air Force/NRO Operative (ret.)
Mr. Don Phillips: Lockheed Skunkworks, USAF, and CIA Contractor
Captain Bill Uhouse: US Marine Corps (ret.)
Lieutenant Colonel John Williams: US Air Force (ret.)
Mr. Don Johnson
A.H.: Boeing Aerospace, December 2000
British Police Officer Alan Godfrey
Mr. Gordon Creighton: Former British Foreign Service Official
Sergeant Karl Wolfe: US Air Force
Donna Hare: Former NASA Employee
Mr. John Maynard: Defense Intelligence Agency (ret.)
Mr. Harland Bentley: US Army
Dr. Robert Wood: McDonnell Douglas Aerospace Engineer,
Dr. Alfred Webre: Senior Policy Analyst Stanford Research Institute
Denise McKenzie: Former SAIC employee
Mr. Paul H. Utz
Colonel Phillip J. Corso, Sr.: US Army (ret.)
Mr. Glen Dennis
Lieutenant Walter Haut: US Navy
Buck Sergeant Leonard Pretko: US Air Force
Mr. Dan Willis: US Navy
Dr. Roberto Pinotti

Technology/Science
Introduction
Mr. Mark McCandlish: US Air Force
Professor Paul Czysz
Dr. Hal Puthoff
David Hamilton: Department of Energy
Lieutenant Colonel Thomas E. Bearden: US Army (ret)
Dr. Eugene Mallove
Dr. Paul La Violette
Mr. Fred Threlfall: Royal Canadian Air Force
Dr. Ted Loder

Ik weet dat er heel veel mensen erg skeptisch zijn over vliegende schotels en buitenaards leven... Maar als deze mensen de waarheid niet vertellen, wat is er dan aan de hand? Liegen ze allemaal en zo ja, om wat voor reden? Hebben ze allemaal dezelfde hallucinaties gehad? Of is het misschien toch zo dat wij mensen helemaal niet zo speciaal zijn als we graag willen geloven en worden wij inderdaad bezocht door een buitenaardse intelligentie? Iets wat wij ook zouden doen als wij tussen de sterren zouden kunnen reizen en een planeet zouden vinden met leven erop.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_98929200
ik heb even gegoogled, een paar willekeurige namen uit je lijst en het eerste google resultaat:

Dr. Roberto Pinotti
=> Italian ufo expert

Donna Hare
=> Allemaal links over ufo's, niks over haar werk bij nasa

Lance Corporal John Weygandt
=> ook alleen maar dingen over dat disclosure project.

En dit zijn nog maar 3 van de namen. Willekeurig gekozen. Ik ken die mensen niet, waarom zouden ze betrouwbaar zijn?
  Boks-Chick vrijdag 1 juli 2011 @ 22:23:14 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_98929347
Schopje TRU
lolwut
pi_98929476
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:20 schreef erikkll het volgende:
ik heb even gegoogled, een paar willekeurige namen uit je lijst en het eerste google resultaat:

Dr. Roberto Pinotti
=> Italian ufo expert

Donna Hare
=> Allemaal links over ufo's, niks over haar werk bij nasa

Lance Corporal John Weygandt
=> ook alleen maar dingen over dat disclosure project.

En dit zijn nog maar 3 van de namen. Willekeurig gekozen. Ik ken die mensen niet, waarom zouden ze betrouwbaar zijn?
Die Donna Hare werkte bij een bedrijf dat werkte voor Nasa. Misschien moet je iets beter googlen en niet binnen 6 min al conclusies gaan trekken?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_98929768
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:23 schreef BrandX het volgende:
Schopje TRU
Ik heb een reactie geplaatst in FB met de vraag om hem weer terug te zetten in GC. Ik heb er een duidelijke motivatie bij gezet en hoop dat de moderators zich hierin kunnen vinden.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_98929819
Ach ja, overal werken mensen met teveel fantasie, niets meer niets minder.
pi_98930193
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:31 schreef Matel het volgende:
Ach ja, overal werken mensen met teveel fantasie, niets meer niets minder.
Dus wanneer militair personeel dat basissen bewaakt met kernkoppen, zegt dat hun basis is bezocht door een ufo die de kernkoppen onklaar maakte, dan doe jij dat af als "ach dat zijn mensen met fantasie"?

Misschien moet je hun verhaal eens aanhoren en luisteren naar de details en letten op hun lichaamstaal, die de ernst van hun verhaal verraadt. Ook is er een tape-opname van een commandant die een duidelijke ufo zag. Hij had deze tape bij zich omdat hij het bos in ging omdat ze eerst dachten dat er een vliegtuig was neergestort in het bos. Of was hij tijdens de opname van de tape aan het hallucineren?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_98930574
Als zoveel mensen ufo's zien, als in vliengende schotels, waarom is er dan nog niet 1 video die 100% uitsluitsel geeft? Met alle moderne media zou zoiets al lang naar buiten zijn gekomen.
pi_98931250
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:47 schreef Matel het volgende:
Als zoveel mensen ufo's zien, als in vliengende schotels, waarom is er dan nog niet 1 video die 100% uitsluitsel geeft? Met alle moderne media zou zoiets al lang naar buiten zijn gekomen.
Omdat vandaag de dag niemand die opnames nog vertrouwd. We hebben op onze eigen pc's allerlei grafische software dus hoe moeten jij en ik nou controleren of iets echt is of nep?

En er zijn genoeg filmpjes van ufo's die door experts met 99% zekerheid als echt worden beschouwd, alleen dan nog is het moeilijk te aanvaarden. Wat als die expert er toch naast zit zullen mensen dan denken. Dat is in ieder geval wat ik denk. Ik persoonlijk vertrouw foto's en video's niet echt of ze moeten vanaf betrouwbare bronnen komen.

Dit zou zo'n betrouwbaar filmpje kunnen zijn:


Zoals je ziet bevinden zich allerlei rare ronde objecten in het beeld...
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_98931341
De aanwezigheid van buitenaardse wezens op de aarde is door de meeste mensen eenvoudigweg niet te geloven, daarom zal alleen de werkelijke verschijning/openbaring van deze wezens mensen dit laten geloven. Maar zelfs dan zullen velen het niet kunnen geloven. Het kan zelfs zo zijn dat mensen een enorme psychische klap krijgen, in shock raken, omdat ze zo overtuigd zijn dat het onmogelijk is dat er aliens op aarde zijn, dat hun hersenen dit niet kunnen verwerken.
Veni vidi foetsie
pi_98931668
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:59 schreef semexo het volgende:
De aanwezigheid van buitenaardse wezens op de aarde is door de meeste mensen eenvoudigweg niet te geloven, daarom zal alleen de werkelijke verschijning/openbaring van deze wezens mensen dit laten geloven. Maar zelfs dan zullen velen het niet kunnen geloven. Het kan zelfs zo zijn dat mensen een enorme psychische klap krijgen, in shock raken, omdat ze zo overtuigd zijn dat het onmogelijk is dat er aliens op aarde zijn, dat hun hersenen dit niet kunnen verwerken.
Klopt. De Amerikaanse overheid heeft een aantal experst uit verschillende disciplines hier onderzoek naar laten doen. De bevindingen zijn te vinden in het Brooks report. Hieruit komt eigenlijk naar voren dat geheimhouding van buitenaards leven waarschijnlijk het beste is.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_98932168
Het punt is, mensen zien dingen die ze willen zien en gaan er dan ook in geloven.

Ik snap ook heel goed waarom mensen sceptisch zijn als het gaat om UFO's. De techniek die je nodig hebt om met zo'n klein rond ruimteschip door te ruimte te reizen is voor ons onbekend. Het lijkt mij dat je enorm veel energie nodig hebt om van de ene planeet naar de ander te vliegen, daarboven een beetje rondhangt en dan vanuit de lucht weer terug naar de eerste planeet. En dat allemaal in zo'n schoteltje. Bovendien slaat het nergens op als er telkens opnieuw hier weer UFO's komen. Alsof de aarde één of andere toeriste plek is waar je even kunt kijken.
ROBODEMONS..................|:(
pi_98932400
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Klopt. De Amerikaanse overheid heeft een aantal experst uit verschillende disciplines hier onderzoek naar laten doen. De bevindingen zijn te vinden in het Brooks report. Hieruit komt eigenlijk naar voren dat geheimhouding van buitenaards leven waarschijnlijk het beste is.
En daarom ben je ook via internet achter die informatie gekomen. Sorry, maar ik vind het eerder overkomen als een goedkope truc. Als we net doen alsof alles topgeheim is, zullen de mensen het vast wel gaan geloven.
ROBODEMONS..................|:(
pi_98932544
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:16 schreef Morrigan het volgende:
Het punt is, mensen zien dingen die ze willen zien en gaan er dan ook in geloven.
Dat is zeker waar en zo'n 95% van de zogenaamde ufo's kunnen dan ook verklaard worden. Maar er is dus een klein percentage dat niet verklaard kan worden. We hebben het dan over sightings van gevechtspiloten en commerciele piloten (met veel vliegervaring) die gewoon duidelijk vliegende schotels zien. Hiervan zijn gewoon blackbox opnames gemaakt en deze zijn allemaal terug te vinden op het internet.

quote:
Ik snap ook heel goed waarom mensen sceptisch zijn als het gaat om UFO's. De techniek die je nodig hebt om met zo'n klein rond ruimteschip door te ruimte te reizen is voor ons onbekend. Het lijkt mij dat je enorm veel energie nodig hebt om van de ene planeet naar de ander te vliegen, daarboven een beetje rondhangt en dan vanuit de lucht weer terug naar de eerste planeet. En dat allemaal in zo'n schoteltje. Bovendien slaat het nergens op als er telkens opnieuw hier weer UFO's komen. Alsof de aarde één of andere toeriste plek is waar je even kunt kijken.
Waarom slaat dat nergens op? Als je zo geavanceerd bent, hoef je in ieder geval niet meer te werken dus je hebt zeeen van vrije tijd! Wat zou er nou mooier zijn dan een planeet te bezoeken om daar het leven in de gaten te houden en te leren kennen? Wij gaan toch ook naar de Serengeti of wij sturen toch ook peperdure robots de diepzee in om daar het leven te ontdekken?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_98932790
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:21 schreef Morrigan het volgende:

[..]

En daarom ben je ook via internet achter die informatie gekomen. Sorry, maar ik vind het eerder overkomen als een goedkope truc. Als we net doen alsof alles topgeheim is, zullen de mensen het vast wel gaan geloven.
Laat ik even 1 ding heel duidelijk maken: Ik heb in de afgelopen weken minimaal 50 uur aan documentaire en film materiaal gezien en ik heb feiten zoveel mogelijk gecheckt! Ik loop hier niet even wat informatie op te dreunen die ik van een of andere vage website heb gehaald. Ik ben verder een intelligente gozer die zich niet zomaar wat laat aanpraten.

Maar ik moet gewoon tot de conclusie komen dat het bewijsmateriaal vele malen overtuigender is dan ik ooit had durven dromen. Ik was tot voor kort een van die mensen die op basis van gebrekkige informatie aannam dat ufo's allemaal verklaard konden werden. En nu moet ik op basis van de informatie die ik heb gezien, concluderen dat ik iets te snel was met mn oordeel.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_98933539
Er is een heel verschil tussen de zee en het heelal. Simpelweg omdat de zee een begin en einde heeft en bij het heelal nog onbekend is.

Er zijn voor mij gewoon een aantal dingen wat het gewoon bijna onmogelijk gemaakt en dat heb ik ook al eerder aangegeven. Het zoeken naar intelligent leven op een planeet is eigenlijk het zelfde als een knikker midden in de oceaan zoeken. Je weet dat er is, maar je weet niet waar je moet zoeken. Het kan boven, onder, links, rechts of schuin zijn. Wanneer ongeveer weet welke richt je op moet zwemmen, dan heb je nog het probleem dat wanneer 1º verkeerd zit, alsnog op het einde kilometers van je doel af bent. Je moet dus heel secuur zijn om op zo'n grote afstand de juiste richting te gaan.

Verder is maar de vraag of die buitenaardse wezens überhaupt weten van ons bestaan. Het is maar een klein stipje in het heelal. Het zou dan wel heel erg toevallig zijn wanneer net de aarde ontdekt wordt. Het zou best kunnen dat misschien ooit hier buitenaards leven is geweest, maar de aarde bestaat al een paar miljard jaar.
ROBODEMONS..................|:(
pi_98933895
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Laat ik even 1 ding heel duidelijk maken: Ik heb in de afgelopen weken minimaal 50 uur aan documentaire en film materiaal gezien en ik heb feiten zoveel mogelijk gecheckt! Ik loop hier niet even wat informatie op te dreunen die ik van een of andere vage website heb gehaald. Ik ben verder een intelligente gozer die zich niet zomaar wat laat aanpraten.

Maar ik moet gewoon tot de conclusie komen dat het bewijsmateriaal vele malen overtuigender is dan ik ooit had durven dromen. Ik was tot voor kort een van die mensen die op basis van gebrekkige informatie aannam dat ufo's allemaal verklaard konden werden. En nu moet ik op basis van de informatie die ik heb gezien, concluderen dat ik iets te snel was met mn oordeel.
Ik geloof best dat je veel docu's over gezien hebt en ik vind je zeker niet dom. Om eerlijk te zijn weet ik het niet zo goed hoe ik het moet zeggen, maar mensen heb vaak de neiging om voor onbekende dingen een conclusie te trekken. Daar is niks mis mee, omdat dit alleen maar motiveert om verder te gaan met het onderzoek. Alleen ben ik van mening dat mensen soms moeten accepteren dat sommige dingen (nog) niet te verklaren zijn. Het zal niet de eerste keer zijn dat onze conclusie niet klopte.
ROBODEMONS..................|:(
pi_98936158
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:43 schreef Morrigan het volgende:
Er is een heel verschil tussen de zee en het heelal. Simpelweg omdat de zee een begin en einde heeft en bij het heelal nog onbekend is.

Er zijn voor mij gewoon een aantal dingen wat het gewoon bijna onmogelijk gemaakt en dat heb ik ook al eerder aangegeven. Het zoeken naar intelligent leven op een planeet is eigenlijk het zelfde als een knikker midden in de oceaan zoeken. Je weet dat er is, maar je weet niet waar je moet zoeken. Het kan boven, onder, links, rechts of schuin zijn. Wanneer ongeveer weet welke richt je op moet zwemmen, dan heb je nog het probleem dat wanneer 1º verkeerd zit, alsnog op het einde kilometers van je doel af bent. Je moet dus heel secuur zijn om op zo'n grote afstand de juiste richting te gaan.

Verder is maar de vraag of die buitenaardse wezens überhaupt weten van ons bestaan. Het is maar een klein stipje in het heelal. Het zou dan wel heel erg toevallig zijn wanneer net de aarde ontdekt wordt. Het zou best kunnen dat misschien ooit hier buitenaards leven is geweest, maar de aarde bestaat al een paar miljard jaar.
Daar heb je helemaal gelijk in. Het probleem is dat we nu gewoon nog niet genoeg informatie hebben om te zeggen dat het waarschijnlijk is dat er veel of weinig intelligent leven is in het heelal of dat er uberhaupt ander intelligent leven is in het heelal. We weten gewoon simpelweg nog niet genoeg en absence of evidence is niet evidence of absence.

We weten van foto's van de Hubble dat sterrenstelsels zich al vrij vroeg vormden in het heelal. Dus er zijn zonnestelsels die al miljoenen of zelfs miljarden jaren voorlopen op ons. En moet je kijken hoever wij al zijn gekomen met onze technologie in een paar honderd of paar duizend jaar. En als we kijken naar de trendanalyses van Ray Kurzweil (gerenommeerde uitvinder van MIT) dan is technologische vooruitgang een exponentieel proces. In de afgelopen eeuw zijn we aan de versnelling van dit proces begonnen en rond deze tijd zitten we op de knie van de curve. Dit betekent dat in de komende eeuw de vooruitgang alleen nog maar meer gaat versnellen... Als je deze lijn van denken volgt, waar zijn intelligente beschavingen die miljoenen jaren ouder zijn dan toe in staat?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_98936756
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:50 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik geloof best dat je veel docu's over gezien hebt en ik vind je zeker niet dom. Om eerlijk te zijn weet ik het niet zo goed hoe ik het moet zeggen, maar mensen heb vaak de neiging om voor onbekende dingen een conclusie te trekken. Daar is niks mis mee, omdat dit alleen maar motiveert om verder te gaan met het onderzoek. Alleen ben ik van mening dat mensen soms moeten accepteren dat sommige dingen (nog) niet te verklaren zijn. Het zal niet de eerste keer zijn dat onze conclusie niet klopte.
De enige verklaring die ik op het moment zoek, is waarom 200 geloofwaardige getuigen zeggen dat ze meer weten over buitenaardse wezens die ons schijnen te bezoeken.

Ik ben ook heel erg geinteresseerd in psychologie en vraag me serieus af waarom militairen van hoge statuur, beweren dat hun kernkoppen onklaar werden gemaakt door een duidelijke ufo op de nucleaire basis waar ze gestationeerd waren.

Waarom doen deze mensen dit? Waarom zoeken ze de publiciteit terwijl ze weten dat ze door veel mensen niet serieus genomen worden of zelfs geridiculiseerd worden? En waarom zijn ze hierin zo volhardend? De dingen die ze zeggen, roepen ze al zo'n tien jaar of langer. En elke keer schromen ze het niet om hun merkwaardige verhaal te doen tegenover de wereld. En laat het ook even duidelijk zijn, dat de verhalen die ze vertellen doorspekt zijn met allerlei details. Het zijn geen mensen die voor de camera gaan staan en zeggen: "We zijn bezocht door een ufo, dat weet ik zeker en ik ben bereid dit onder ede voor het congres te verklaren"... Nee dit zijn hele verhalen van geloofwaardige getuigen, zoals de basis commandant van het Amerikaanse leger op de Brentwood basis in de UK.

Mijn hele interesse in dit onderwerp valt en staat met de verklaringen die deze mensen afleggen. En ik heb in mijn leven veel met mensen gewerkt, ik heb een hele grote vrienden- en kennissenkring, ik heb in allerlei baantjes contact gehad met allerlei typen mensen, jong en oud, dom en intelligent, arbeidersklase of rijke elite. Ik heb verkoopbanen gehad waarin ik succesvol was doordat ik heel actief de psychologie heb bestudeerd en ik heb in mijn leven twee enorme fantasten ontmoet, de enige mensen die in staat zouden zijn om fantastische verhalen uit hun duim te zuigen (wat ze ook vaak deden :P ). En deze mensen kun je al heel snel afschrijven als niet al te intelligent, dat stralen ze uit en dat blijkt uit de manier waarop ze hun verhalen vertellen.

Ik zeg dit alles om even aan te duiden, dat ik redelijk wat afweet van de menselijke psychologie en ook de lichaamstaal die hierbij komt kijken weet ik redelijk goed te lezen. En de getuigen die verzameld zijn in het Disclosure Project komen gewoon erg geloofwaardig over op mij. Niet dat ik ze allemaal 1 voor 1 perfect aanvoel, maar er zitten er genoeg bij die op een wel heel geloofwaardige manier hun verhaal vertellen. Bij sommigen druipen de angst en/of het ongeloof er vanaf. En ik ben een enorme filmfan dus ik weet ook wel iets van goed acteerwerk af en als deze getuigen liegen, dan zijn het echt enorm goeie acteurs! Ze zouden zo meekunnen met de echte topacteurs van Hollywood.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_98939761
Hier wordt volgens mij je filmpje al weer onderuit gehaald.


Het is een eindeloze discussie en eigenlijk hetzelfde als geesten/geen geesten.
er worden films getoond en mensen zeggen, kijk dat zijn ruimteschepen
er verschuift een stoel en mensen zeggen kijk, dat is een geest.

Maar niemand is bij machte het te bewijzen. geloofwaardige veronderstellingen, documentaie, getuigenissen, indrukwekkende theorieen, in beide gevallen (geesten/ufo's) een eindeloze reeks maar niets is sluitend.

Als de complot theorieen kloppen, dat regeringen etc het geheim willen houden. waarom hebben alleen regeringen dan de bewijslast? als er zoveel ufo's etc zijn en ze worden zovaak gespot door burgers, dan zullen ze zich toch ook wel een keertje op een overtuigende manier zich kunnen tonen aan een niet-regering?

Net als met geesten/spiritualiteit discussie's blijft de waarheid altijd in het midden maar ligt de bewijslast nog altijd bij de niet-gelovers. omdat er geen bewijs is.

En net als bij diegenen die in geesten geloven zijn er een hoop die het willen geloven, die het willen zien, die er steeds meer van overtuigd raken dat het echt zo is en daardoor eigenlijk niet meer willen weten dat het misschien niet zo is.

Blijkbaar hebben we in de eerste plaats iets nodig om in te geloven.....

Begrijp me overigens niet verkeerd, probeer niets aan te vallen of van tafel te vegen. voor mij is het simpel, ik weet het niet, maar sluit niets uit in dit ietwat bizarre universum :-)
pi_98940459
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 02:59 schreef Tengu het volgende:
Hier wordt volgens mij je filmpje al weer onderuit gehaald.


Het is een eindeloze discussie en eigenlijk hetzelfde als geesten/geen geesten.
er worden films getoond en mensen zeggen, kijk dat zijn ruimteschepen
er verschuift een stoel en mensen zeggen kijk, dat is een geest.

Maar niemand is bij machte het te bewijzen. geloofwaardige veronderstellingen, documentaie, getuigenissen, indrukwekkende theorieen, in beide gevallen (geesten/ufo's) een eindeloze reeks maar niets is sluitend.

Als de complot theorieen kloppen, dat regeringen etc het geheim willen houden. waarom hebben alleen regeringen dan de bewijslast? als er zoveel ufo's etc zijn en ze worden zovaak gespot door burgers, dan zullen ze zich toch ook wel een keertje op een overtuigende manier zich kunnen tonen aan een niet-regering?

Net als met geesten/spiritualiteit discussie's blijft de waarheid altijd in het midden maar ligt de bewijslast nog altijd bij de niet-gelovers. omdat er geen bewijs is.

En net als bij diegenen die in geesten geloven zijn er een hoop die het willen geloven, die het willen zien, die er steeds meer van overtuigd raken dat het echt zo is en daardoor eigenlijk niet meer willen weten dat het misschien niet zo is.

Blijkbaar hebben we in de eerste plaats iets nodig om in te geloven.....

Begrijp me overigens niet verkeerd, probeer niets aan te vallen of van tafel te vegen. voor mij is het simpel, ik weet het niet, maar sluit niets uit in dit ietwat bizarre universum :-)
Dat filmpje was ik toevallig vanavond ook al tegengekomen. Het enige wat ik erover kan zeggen, is dat geloofwaardige onderzoekers zeggen dat de camera die op de space shuttle gemonteerd is een ontzettend dure camera was van de hoogste kwaliteit en dat ie tot diep in het infrarode spectrum kon kijken. Lijkt me idd niet dat ze een simpel handycam aan de space shuttle hangen :P

En Nasa had tijdens de maanlandingen al de allerbeste foto-uitrustingen aan boord. Goeie camera's hebben om dingen zo goed mogelijk vast te leggen, is uiteraard geen slecht idee. En met zulke dure projecten kunnen ze zich vast een wel een enigszins goeie camera veroorloven.

Ik weet dat Nasa bij de maanlandingen (toen ze uiteraard nog geen digitale foto-uitrusting hadden) echt heel veel aandacht heeft besteed aan het elimineren van vervuiling in het opnameproces van de foto's en de beelden. En dat er tijdens de shuttle-missie zoveel van die dingen langskwamen, is dan wel heel erg raar. En sowieso vind ik de vorm van het artefact nogal merkwaardig.

Vergeet niet dat de overheid liever niet heeft dat wij mensen hiermee geconfronteerd worden. Het is leuk om zo over dit onderwerp te praten, maar als het officieel wordt dat wij niet meer de top-predator zijn in onze wereld, zullen veel mensen heel erg bang worden. Er zijn een heleboel Henk en Ingrids die dit soort informatie maar moeilijk in hun wereldbeeld kunnen inpassen. Een groot deel van de mensheid is helaas nog steeds een gevaar voor zichzelf. Dat bewijzen we wel met zn allen, we zijn lang niet zo verlicht als we denken. En juist daarom is deze ufo informatie om potentie erg gevaarlijk. Daarom denk ik ook dat er een langzaam proces is van bewustwording.

Grote landen als de UK, Frankrijk, Brazillie, Argentinie en nog best veel andere landen, hebben in de afgelopen jaren hun ufo files gedeclassificeerd. En daaruit blijkt gewoon dat er een percentage van de ufo meldingin is dat gewoon niet verklaard kan worden. En dan hebben we het over radarmeldingen en opnames, gecombineerd met ooggetuigen verslagen vanaf de grond en in de lucht in de vorm van gevechtspiloten.

Ik heb zojuist de docu "I know what I saw" nog eens gekeken en ik kan er maar niet over uit hoe overtuigend het bewijs eigenlijk is. Helaas nog geen direct bewijs zoals een dna test van een Alien of een ufo op het gras van het Witte Huis, maar ik denk dat een buitenaardse intelligentie wel beter weet om zo maar ineens te verschijnen. Wij als mensheid zouden dat heel moeilijk kunnen handelen. De angst voor het onbekende is altijd aanwezig geweest en wat is nou onbekender dan buitenaards intelligent leven dat ons bezoekt en ons de baas is als het moet?

Ik kan iedereen de onderstaande docu aanraden. Hij komt uit 2011 en bevat een aantal van de meest overtuigende bekentenissen en sightings die er zijn. Het is trouwens een serieuze docu die niet gemaakt is door alu-hoedjes zoals sommigen zullen denken:



[ Bericht 12% gewijzigd door Probably_on_pcp op 02-07-2011 04:51:55 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_98940479
Goeie .

Remember where you heard it first!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 04:57:21 #23
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_98940486
Wij zitten in het melkwegstelsel aardig afgelegen tenzij het mogelijk is vele malen sneller te gaan dan het licht acht ik de kans dat we bezocht zijn door buitenaardse wezens zeer klein. Tenzij je onsterfelijk bent zie ik een reis van jaren en wellicht eeuwen niet zo zitten zou ik een buitenaards wezen zijn. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_98940488
Vanaf 5:00 komt Majoor-Generaal Wilfried de Brouwer van de Belgische luchtmacht aan het woord tijdens de persverklaring van de Disclosure Project:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 4 juli 2011 @ 03:17:34 #25
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_99010324
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dus wanneer militair personeel dat basissen bewaakt met kernkoppen, zegt dat hun basis is bezocht door een ufo die de kernkoppen onklaar maakte, dan doe jij dat af als "ach dat zijn mensen met fantasie"?

Misschien moet je hun verhaal eens aanhoren en luisteren naar de details en letten op hun lichaamstaal, die de ernst van hun verhaal verraadt. Ook is er een tape-opname van een commandant die een duidelijke ufo zag. Hij had deze tape bij zich omdat hij het bos in ging omdat ze eerst dachten dat er een vliegtuig was neergestort in het bos. Of was hij tijdens de opname van de tape aan het hallucineren?
Waarschijnlijk zat ie aan de PCP
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')