quote:
Op maandag 4 juli 2011 12:13 schreef bijdehand het volgende:Heb van die cable-dingen gekocht die je op je bureau kan plakken. Moet je een usbkabeltje in duwen (ipod ofzo) en dan blijft ie fatsoenlijk zitten, hoop ik. Eindelijk hoef ik niet meer onder m'n bureau te kruipen

Zijn bij de Action te koop voor 50 cent ofzo.
quote:
Op maandag 4 juli 2011 12:39 schreef joepie91 het volgende:[me=joepie91] melden doet.
[/me]
Net maar eens even een Fiio S3 van DealExtreme besteld, een dezer dagen maar eens aan de slag om de Chinacheep-crawler te herschrijven... in Python dit keer, aangezien de PHP-crawler echt de server sloopte

De database is vrij gedateerd momenteel, maar hij zou binnenkort dus weer up-to-date moeten zijn enzo. En op een snellere server.
Ik las dat jij een voorstander bent van bitcoin, slecht advies voor de laatste dagen
De S3 is een heel mooi apparaat
Dat ding voelt echt als een a-merk aan en gebruik ik dagelijks
quote:
Jaren terug moest je dat met een code doen via de bank, daarna kreeg je de automatische afschrijving. Hoe zet je geld op je paypal?
De koers op Paypal heeft wel hoger gestaan dus wellicht is het nog te vroeg. Ik zweet me de tering tyfus rondom de griebelende Grieken en staat de euro straks weer op ¤1,20 ofzo. Gelukkig zijn alle landen kut dus merk je niets van de crisis
Maar ik doe alles graag extra groot en het geld maakt me niets uit :)