abonnement Unibet Coolblue
pi_99512112
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:09 schreef Cat22 het volgende:
Waarom wil je eigk per se een meisje Paarsbeestje? :@
Geen idee, is iets persoonlijks. Het lijkt me dat de kattenhormonen ook oververhit raken met 2 van het verschillende geslacht.. :')
pi_99512250
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:11 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Geen idee, is iets persoonlijks. Het lijkt me dat de kattenhormonen ook oververhit raken met 2 van het verschillende geslacht.. :')
Nee joh! Ik heb hier moeder en zoon rondlopen en dat gaat prima. Allebei geholpen dus geen hormoontje wat rondgiert. Puma krijg je sowieso al gesteriliseerd mee.

Tegen gevoelskwesties kan ik niet in redeneren, maar het maakt weinig uit welk geslacht je bij elkaar zet. Hangt echt meer af van het karakter van de poes en soms de kleurtjes.
Lapjes staan bekend als eigenwijs en pittig. Rooie katers zijn vaak sullen (katers in het algemeen trouwens :') ). Van zwartwitjes weet ik niks bijzonders.
En met het hele kleurenverhaal zijn er altijd uitzonderingen.
Puma is heel sociaal, dat helpt in ieder geval al, geeft ze haar kinderen het goede voorbeeld.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99512480
Misschien heb ik dan weer een aparte ervaring, maar ik ken een kattenstel elders die bespringen elkaar alsof het konijntjes zijn. Zo erg lijkt me dat.. daar is m'n appartement niet groot genoeg voor hoor _O-

We kijken de 30ste wel.. die zwart/witte met die brede streep vind ik in ieder geval erg leuk :Y
pi_99512612
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
Misschien heb ik dan weer een aparte ervaring, maar ik ken een kattenstel elders die bespringen elkaar alsof het konijntjes zijn. Zo erg lijkt me dat.. daar is m'n appartement niet groot genoeg voor hoor _O-

We kijken de 30ste wel.. die zwart/witte met die brede streep vind ik in ieder geval erg leuk :Y
Yoko ziet Satsu niet eens staan. _O- Die heeft echt weinig met haar zoon. Naartjie daarentegen vindt ze helemaal leuk maar dan op een platonische manier. Elkaar kopjes geven, samen op schoot, op de zitzak, elkaar wassen. O+

Maar je hebt nog tijd zat om te beslissen. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99512981
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Yoko ziet Satsu niet eens staan. _O- Die heeft echt weinig met haar zoon. Naartjie daarentegen vindt ze helemaal leuk maar dan op een platonische manier. Elkaar kopjes geven, samen op schoot, op de zitzak, elkaar wassen. O+

Maar je hebt nog tijd zat om te beslissen. :Y
_O-

Ervaringen worden altijd getekend door hetgeen je om je heen ziet, dat blijkt maar weer. Bij katertjes ben ik overigens ook een beetje bang voor het sproeien. Maar we kijken wel.. Nog 2 weken voordat ik Puma zie! *O*
pi_99514022


O+
Zou het ook iets voor Puma zijn? _O- (Er komt daarnaast nog een grote krabpaal heur.. nl. deze: http://media.zooplus.com/(...)_zhou_ladigue1_1.jpg
pi_99514067
Paarsbeestje wat leuk en wat fijn voor puma en kid O+
pi_99514081
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
[ afbeelding ]

O+
Zou het ook iets voor Puma zijn? _O- (Er komt daarnaast nog een grote krabpaal heur.. nl. deze: http://media.zooplus.com/(...)_zhou_ladigue1_1.jpg
OMG! Die is erg... roze. _O-
Mijn smaak is het absoluut niet :@ maar Puma vindt alles leuk. En als jij hem mooi vindt, laat gaan met die krabpaal! *O* Die grote krabpaal ziet er goed uit, ik heb ook zo'n type. Lekker bovenin liggen en klimmen. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99518068
Aan de bar


Puma begint de hele tijd zo blij te kneden met haar pootjes dat ze regelmatig een kitten lanceert. :')
PIEIEIEIEIEP!


Krijgsberaad




Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99518186
En het postnatale verharingsfeest van moeders is weer begonnen. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:28:17 #286
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_99518210
Een geboren moeder O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_99518316
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Een geboren moeder O+
Nou, ze moet niet laconieker worden dan ze nu is. Net ging ze uitgebreid rondwandelen en eten toen ik er was. Maar ze moet haar wuppies wel warm en gevoed houden. Anders krijg je dit. O+


Maar ja, als het haar eerste nestje is dan doet ze het heel goed. En dan komt de rest van het moederinstinct binnenkort wel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99518360
O+ Puma O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_99520398
Awwww... voor het eerst het gezichtje van het lapje! O+

En kom Puma, je kan het! *O*
pi_99520513
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Awwww... voor het eerst het gezichtje van het lapje! O+
Hier ook hoor. :D

quote:
En kom Puma, je kan het! *O*
Tuurlijk kan ze het. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99520763
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hier ook hoor. :D
[ afbeelding ]

[..]

Tuurlijk kan ze het. ^O^
Oh, daar heb ik helemaal overheen gekeken! Lapje! O+ (ze is toch wel erg leuk!, straks kan ik niet kiezen! :o )
pi_99521451
Wat leuk de kittens zijn geboren. Zie het nu pas.....Mooie mix met lapjes/cyperse mama
En een van de kittens of moederpoes heeft ook al een blikopener :D topic gaat snel :o

Ik vind alle filmpjes heel leuk en schattig.

Paarsbeestje Als je een roze krabpaal wil is deze site ook wel geinig. Veel aanbiedingen
http://www.miwaf.nl/armarkat-premium-5401-roze-p-251.html
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_99521561
Oeh! Topic bijna vol! Even doorposten nog, kan ik een nieuwe openen. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:29:31 #294
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_99521631
Nestje!!! *O* *G* *O* *G* *O*
Jammer dat er weer eentje bij is die het niet gered heeft -O- :'(
Maar van de andere kant: Puma was zo scharminkelig dat er misschien meer kittens het niet gehaald hadden, als ze die paar weken niet zo goed was verzorgd in huize Cat O+ :* *;
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:32:51 #295
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_99521800
Moet...
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:33:11 #296
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_99521824
...doorposten... ;)
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_99521849
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef Takaiki het volgende:
Nestje!!! *O* *G* *O* *G* *O*
Jammer dat er weer eentje bij is die het niet gered heeft -O- :'(
Maar van de andere kant: Puma was zo scharminkelig dat er misschien meer kittens het niet gehaald hadden, als ze die paar weken niet zo goed was verzorgd in huize Cat O+ :* *;
Dat denk ik ook, daarom heeft ze het misschien zolang mogelijk tegengehouden O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_99521887
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Aan de bar
[ afbeelding ]

Puma begint de hele tijd zo blij te kneden met haar pootjes dat ze regelmatig een kitten lanceert. :')
PIEIEIEIEIEP!
[ afbeelding ]

Krijgsberaad
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat zijn ze mooi O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_99521893
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:26 schreef WinnieWana het volgende:
Wat leuk de kittens zijn geboren. Zie het nu pas.....Mooie mix met lapjes/cyperse mama
En een van de kittens of moederpoes heeft ook al een blikopener :D topic gaat snel :o

Ik vind alle filmpjes heel leuk en schattig.

Paarsbeestje Als je een roze krabpaal wil is deze site ook wel geinig. Veel aanbiedingen
http://www.miwaf.nl/armarkat-premium-5401-roze-p-251.html
:o

Die is ook leuk! Nu moet ik zeggen dat ik die praktische bruine enzo wel handig en leuk en fijn voor de katten vind, maar het oog wil ook wat hè? _O-
pi_99522395
Bijijijina...
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')