abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 29 juni 2011 @ 23:55:59 #1
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_98848306


De zevende reeks, momenteel te zien op de BBC. Waarin Lord Sugar op zoek is naar een ondernemer om 250.000 pond in te investeren. Daar moeten de kandidaten natuurlijk wel iets voor doen O-)



De overgebleven kandidaten na negen afleveringen:

Melody Hossaini
Susan Ma
Helen Milligan
Jim Eastwood
Tom Pellereau
Natasha Scribbins.

http://www.bbc.co.uk/apprentice/

Game on! *O*

[ Bericht 55% gewijzigd door Wickedangel op 30-06-2011 00:23:39 ]
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_98849480
Mooie OP, WA.

Ik heb het topic meteen maar aangemeld als serie.

O, en de BBC-site er nog bij: http://www.bbc.co.uk/apprentice/
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_98849527
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 23:46 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Bovendien bestaan die koekjes ook niet, het is maar een nepmerk wat ze introduceren/uitvinden, dus die inkopers geven gewoon een ja of nee oordeel en doen dan een neporder.
Met de koekjes zal het inderdaad nep zijn. Die zullen niet daadwerkelijk geproduceerd en verkocht worden. Wat ik me afvraag is hoe het gaat bij de opdrachten met 'echte' producten. Zoals in Parijs dus. Dat ging om bestaande producten, verkocht aan bestaande winkels. Ik neem aan dat de producenten van die producten best willen dat die orders doorgaan en de winkeliers idem dito. Zou dat dan ook nep zijn...? :?
pi_98849652
quote:
5s.gif Op donderdag 30 juni 2011 00:19 schreef k_man het volgende:

[..]

Met de koekjes zal het inderdaad nep zijn. Die zullen niet daadwerkelijk geproduceerd en verkocht worden. Wat ik me afvraag is hoe het gaat bij de opdrachten met 'echte' producten. Zoals in Parijs dus. Dat ging om bestaande producten, verkocht aan bestaande winkels. Ik neem aan dat de producenten van die producten best willen dat die orders doorgaan en de winkeliers idem dito. Zou dat dan ook nep zijn...? :?
Yup, ook nep.

Zie : http://www.metro.co.uk/tv(...)-revealed-to-be-fake
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  donderdag 30 juni 2011 @ 00:22:26 #5
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_98849722
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 00:18 schreef svann het volgende:
Mooie OP, WA.

Ik heb het topic meteen maar aangemeld als serie.

O, en de BBC-site er nog bij: http://www.bbc.co.uk/apprentice/
Dank je, ik zet het erbij!
Het is al een serie. Ik bedacht later pas dat ik ervan had kunnen maken "[BBC] The Apprentice 2011" :')
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_98850613
Je kan een TT-verandering aanvragen. Lijkt me inderdaad wel een goed idee. :Y

De reeks heet nu: Topicreeks: [BBC] The Apprentice
Ik heb Donald Trump er maar buiten gehouden en het beperkt tot de engelse serie van Lord Alan Sugar.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_98851181
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 00:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Yup, ook nep.

Zie : http://www.metro.co.uk/tv(...)-revealed-to-be-fake
Nou ja, 'nep' is ook weer niet helemaal waar, volgens dat artikel. De deal moet nog definitief gemaakt worden, maar het kan op zich wel. Het kan echter ook nog afketsen.
pi_98855708
wat is Melody toch een ongelofelijk :r wijf
"I don't like that idea. I don't like it"
En met die vreselijke rolspelletjes.
"10 people in Swansea" vonden haar ideeen niet goed, en dus is er iets mis met het marktonderzoek

_O_ Helen. Tenzij er iets vreselijks uit de interview ronde gaat komen komt zij in de finale.
pi_99065940
This year there will be FOUR finalists instead of the usual two and Lord Sugar will choose the winner in the gruelling interview round.

It means candidates fired in earlier rounds will not get their last chance to appear on the show helping finalists in a deciding task, as they have in previous years.

Wel the Sun als bron
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)w.html#ixzz1REbE2xKZ
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:45:54 #10
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_99089344
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:47 schreef computergirl het volgende:
This year there will be FOUR finalists instead of the usual two
Vorig jaar toch ook :?
quote:
and Lord Sugar will choose the winner in the gruelling interview round.

It means candidates fired in earlier rounds will not get their last chance to appear on the show helping finalists in a deciding task, as they have in previous years.
-O-

Donderdagavond is er trouwens een extra uitzending.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_99101888
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:45 schreef Wickedangel het volgende:

Vorig jaar toch ook :?

:@ ben nogal kort van geheugen :o
pi_99108492
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:47 schreef computergirl het volgende:
Wel the Sun als bron
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)w.html#ixzz1REbE2xKZ
Gelukkig maar. Dan is de kans aanwezig dat het niet waar is. :P
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:18:12 #13
2651 svann
night-hawk
pi_99127026
Straks, 22:00 uur, BBC1.
quote:
Flip It   (10/14)

Called to a north London wholesale warehouse, the teams are met by a nostalgic Lord Sugar, who tells the teams that it was from places like this that he started out buying low to sell high. He gives both teams a pallet carrying 250 pounds' worth of wholesale goods. They must find out what sells best, then re-invest in those products. It is a simple exercise in following the money and increasing sales.

The pallets contain cheap nodding dogs, pricey pressure washers, duvet sets, cut-price sunglasses, brollies, watches and more. The prospects for the task look good, and there are quick volunteers for the team leader roles.

They have the whole of London to sell to: street markets, houses door-to-door, offices and maps to help find more. The trick is to match the products to the potential market, but some get it badly wrong, taking tacky stuff to snobby areas, or high-priced goods to East End pound shops. For some selling comes naturally, but for others it's a humiliating struggle.

In the battle to sell, the teams start to forget the challenge. One team wantonly under-invests, while the other returns to buy an even wider range of products. Arguments about how best to accumulate cash spilt the candidates, leaving both teams in disarray.

Lord Sugar nurses hopes for high returns, but in the boardroom they are dashed by dismal results. Turning on the losers, he vents his fury on their performance - particularly their logistics - and the backstabbing begins. In the end there is little to choose between the final three, then the decision is made and an emotional loser hears the words "You're fired!".
Morgen, 22:00 uur, BBC1.
quote:
The Final Five   (11/14)

As this year's series of The Apprentice draws to a close and the tension mounts, this programme profiles the remaining five candidates.

Revealing the true stories behind their super-confident egos, we discover what really makes these budding business men and women tick.

Family, friends and former bosses, along with Lord Sugar's trusted aides Nick Hewer and Karren Brady, discuss the strengths and weaknesses of the final five personalities as they vie for the prize of a quarter-million pound investment and a partnership with Lord Sugar.
 
13 Juli 2011: Fast Food Chain. (12/14).
Sugar challenges the candidates to develop and open their own fast food outlet.

2.gif En dan?

... juli: Interviews (13/14) ?

20 juli: Final?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:22:28 #14
2651 svann
night-hawk
pi_99127236
En dit zijn blijkbaar de teams van deze aflevering.

seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:48:08 #15
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_99135656
Doeiiiii Melody B-)
Het moet nu toch bijna wel Helen worden :? Ondanks haar ongehoorde actie.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_99135662
Melody mag wel eens wat minder make-up gebruiken.
pi_99141504
Jim heeft het eindelijk weer eens goed gedaan, zelfs Nick vond hem leuk gisteren. Dankzij Jim hebben ze de opdracht gewonnen, ergens wel jammer want zeurende Susan en bitchy Natasha mogen er allebei uit van mij.

Ik was toch wel verbaasd dat Melody eruit ging, ik had echt verwacht dat Tom nu echt aan de beurt zou zijn.
pi_99147634
Tom heeft schijnbaar als voordeel dat hij in de productenbusiness zit, anders was hij er allang uitgevlogen... Melody's bedrijf bleef zo vaag (zelfs in de You're fired show had ze moeite uit te leggen wat ze deed. En haar persoonlijkheid ging Lord Sugar tegen de borst stuiten.. ga daar maar eens dagelijks tegenin! Ruby Wax was duidelijk géén fan van haar _O-

Jim deed eindelijk weer eens iets waar hij goed in was! Mensen ervan overtuigen iets te doen (in dit geval iets te kopen). Susan heeft vlagen waarin ze geweldig is, en vlagen waarin je echt denkt |:( Natasha vind ik helemaal niets, bitchy en negatief ofzo.. ook steeds dat 'yeah' aan het einde van een zin :X Helen is denk ik veel minder lief dan dat ze eruit ziet ~O> maar nog steeds grote kans om te winnen denk ik..
pi_99148796
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:28 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Natasha vind ik helemaal niets, bitchy en negatief ofzo.. ook steeds dat 'yeah' aan het einde van een zin
8)7
pi_99151470
Zagen jullie de sokken van Tom (bij het wachten voor de boardroom)?
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:34:04 #21
2651 svann
night-hawk
pi_99152981
Ik had een beetje de indruk dat Sugar liever iemand uit het andere team had ontslagen.
Susan of Natasha verdienden het imo meer dit keer.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:36:10 #22
2651 svann
night-hawk
pi_99153068
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:59 schreef k_man het volgende:
Zagen jullie de sokken van Tom (bij het wachten voor de boardroom)?
Nope. Vertel!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_99158648
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:59 schreef computergirl het volgende:

[..]

8)7
Wat bedoel je? Is dat meer mensen niet opgevallen dan? Elke keer als ze iets zegt, dan eindigt ze haar zin met 'yeah'.. stopwoordje :P
pi_99159785
Helen wordt 't volgens mij... Tom is alleen goed als 't om verkooptaken gaat, maar dat zoekt Lord Sugar niet in deze serie.

Maar Helen liet in deze uitzending wel een paar slechte kantjes zien. Ze kan niet tegen kritiek (ze zei dat ze Tom nog moest vergeven voor wat hij in de board room gezegd had) en ze had niet door dat ze onmogelijk konden winnen door de retailers te benaderen ipv consumenten.
Tom is kansloos, hem ontbreekt elk initiatief.

Ik vind 't jammer dat Melody eruit ligt want ik had haar graag doorgezaagd zien worden door de interviewers. Zij is de Stuart Baggs van deze serie, dat had prachtig vuurwerk gegeven !

Natasha is 'all talk but no action'. Suzie heeft wel de spirit maar is te soft. Jammer dat die twee de volgende uitzending weer in 't zelfde team zitten, dat wordt wéér clashen :(.

Ik hoop dat Natasha er de volgende uitzending uit gaat, ze gaat me echt irriteren met d'r inhoudloos gebrabbel.

PS graag meer info over de sokken van Tom... ik heb ze ook gemist..
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_99163283
Het waren knalgele sokken, haast fluorescerend geel. Onder een normaal, net pak dus.
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:23:45 #26
2651 svann
night-hawk
pi_99164673
Hehe, dat mag ik wel.
Misschien waren het zijn gelukssokken?

 
Vanavond dus het achtergrondsrondje.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_99180365
Ja, ik vond het ook een leuk detail.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 00:29:53 #28
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_99180647
Wat geinig, ik had de sokken ook niet gezien.

Vanavond hoorde ik voor het eerst dat er veel van de businessplannen gaat afhangen. Dat was toch niet eerder besproken :? Dan maakt Tom ook nog een goede kans.
Zolang Jim of Natasha maar niet wint, een van de andere drie, wie dan ook, vind ik prima.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_99181694
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Wat geinig, ik had de sokken ook niet gezien.

Vanavond hoorde ik voor het eerst dat er veel van de businessplannen gaat afhangen. Dat was toch niet eerder besproken :? Dan maakt Tom ook nog een goede kans.
Zolang Jim of Natasha maar niet wint, een van de andere drie, wie dan ook, vind ik prima.
dat hoorde ik ook voor het eerst.. daarom blijft Tom er denk ik in zitten, daar zou Lord Sugar het liefste mee samenwerken denk ik..
pi_99181738
Weet niet of het al eerder besproken is, maar lijkt me wel logisch. Uiteidenlijk gaan Sugar en de winnaar samen een bedrijf opzetten, dus dan lijkt me dat erg relevant. De CV-ronde zal dit jaar dus wellicht (deels) de businessplanronde worden.

Wel allemaal positieve verhaaltjes vandaag, beetje saai. Er werd nergens 'doorheen geprikt'. Misschien om het gras niet weg te maaien voor de reguliere afleveringen.
pi_99198552
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:39 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Is dat meer mensen niet opgevallen dan? Elke keer als ze iets zegt, dan eindigt ze haar zin met 'yeah'.. stopwoordje :P
dat ik 8)7 werd van dat ge-yeah de hele tijd.
pi_99200150
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Wat geinig, ik had de sokken ook niet gezien.

Vanavond hoorde ik voor het eerst dat er veel van de businessplannen gaat afhangen. Dat was toch niet eerder besproken :? Dan maakt Tom ook nog een goede kans.
Zolang Jim of Natasha maar niet wint, een van de andere drie, wie dan ook, vind ik prima.
Elke aflevering begint met het verhaal dat de winnaar een 'partnership' met Lord Sugar aangaat. :P Logisch dat hij dan voor het beste bedrijfsplan gaat en niet voor diegene die het beste knikkende hondjes kan verkopen.
Al is het dan de vraag hoeveel nut de opdrachten hebben, als de eliminaties ook afhangen van de nagenoeg onbesproken bedrijfsplannen.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:33:58 #33
2651 svann
night-hawk
pi_99223818
Ik stond er wel van te kijken dat Susan op haar eenentwintigste de hypotheek van haar moeder heeft afgelost.

Verder waren ze allemaal zo overweldigend geweldig dat ik het meeste alweer vergeten ben.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:57:02 #34
2651 svann
night-hawk
pi_99224859
We gaan nu de eindsprint krijgen.
Laten we even aannemen dat de BBC het beter weet dan The Sun.
De finale is niet woensdag 20 juli is maar zondag 17 juli.

Dus coming up:

Woensdag 13 juli, 22:00 uur: Fast Food Chain (12/14)
Sugar challenges the candidates to develop and open their own fast food outlet.

Vrijdag 15 juli, 23:35 uur: How to Get Hired (13/14)
Dara O Briain shares his theories on how to become a winning Apprentice candidate.

Zondag 17 juli, 22:00 uur: The Final (14/14)
The four candidates face a gruelling interview process, and Lord Sugar picks his partner.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_99301278
Phieuw, dat zou echt heel mooi zijn, want Ziggo mietert BBC2 er 18 juli af..... en hopelijk heeft Dara er nog iets leuks over te zeggen
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_99310779
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Phieuw, dat zou echt heel mooi zijn, want Ziggo mietert BBC2 er 18 juli af
echt? Geen BBC zou voor mij echt onoverkomelijk zijn.
pi_99335062
@ Computergirl
Ze halen BBC2 van de analoge programmering af, niet de digitale, maar heel veel mensen (zoals ik) hebben op de slaap- of hobbykamer alleen de analoge aansluiting.
In de woonkamer wel de digitale, maar ik vind 't altijd heerlijk woensdagavond af te sluiten met The Apprentice en dan Dara O brian vanuit bed :)... call me crazy, its what I like (en ook een van de weinige avonden dat ik "op tijd" in bed lig, dus nog gezond ook).
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:40:52 #38
2651 svann
night-hawk
pi_99429523
Zodirekt, 22:00 uur BBC1.
quote:
Fast Food Chain 12/14

At a shopping mall in the City of London, Lord Sugar points out to the teams the wide range of successful fast-food chains and tells them to invent their own outlet, develop a unique cuisine, open it to the public and pitch the concept to him and experts from the fast-food industry.

The teams get two brand new sites in the centre of the West End to turn into protoype fast-food outlets. One team goes for Mexican meals, the other for British pie and mash. Both teams split - one half to cook, the other to make the branding match the concept. The Mexican restaurant gets called Caracas because it sounds like maracas, while the pies get named after historic Britains; except that, once the branding has been done, Nick casts doubt on the British credentials of Christopher Columbus.

When the restaurants open to the public the customers wait for fajitas and nachos to emerge from the kitchen - cold! Pies, mash and gravy served piping hot in cardboard boxes causes a rethink on presentation, and by the time the two-hour trial run is over there is plenty to fix before Lord Sugar turns up.

The teams pitch to the experts who mark both business concepts out of ten in four crucial categories: customer service, the meal, branding, and whether the idea could work on the high street.

Marks are revealed in the boardroom. The winners go straight to the final. The losers face the firing line, and their concept gets shredded. In the end, Lord Sugar places his order: "You're fired!".
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:46:26 #39
2651 svann
night-hawk
pi_99429798
Smaakmakertjes:

[Apprentice Blog] Episode 11: Fast Food teasers
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_99444726
Natasha eruit. Jim heeft weer mazzel gehad gisteravond.

En nu op naar de finale op zondag (22-24 uur)!
pi_99445053
Tom en Helen waren goed bezig. :)
pi_99446187
ja inderdaad, alleen deed het me ook aan van dat vliegtuig-gedoe denken!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:43:07 #43
2651 svann
night-hawk
pi_99522269
Reminder: Today, 22:35 (UK) 23:30 (NL) on BBC One.

quote:
How to Get Hired

With just days to go before Lord Sugar announces his new business partner in The Apprentice, comedian and frustrated fan Dara O Briain shares his theories on how to become a winning candidate.

Using evidence from Series 7, Dara analyses the common mistakes candidates make, as well as the clever tactics that keep them in the running.
Klinkt veel belovend.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_99578185
niet vergeten: de Final vanavond
*O*
pi_99578955
Ik vond de show van Dara afgelopen vrijdag niet zo bijzonder, maar ik kijk erg uit naar vanavond ! :)
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  zondag 17 juli 2011 @ 19:34:12 #46
2651 svann
night-hawk
pi_99587216
Today, 22:00 - 24:00, BBC 1.

quote:
The Final (14/14)

After eleven tasks, it's finally time for Lord Sugar to choose his business partner. The four finalists each have to face a gruelling interview process on their own. There is nowhere to hide as each of them is grilled by four of Lord Sugar's trusted business colleagues and advisors. Each candidate will also have their business ideas tested to destruction, as their plans for their business with Lord Sugar are put under the microscope.

It's the ultimate test of character, as every aspect of their personal and professional lives is scrutinised and judged by the influential interviewers.

After they have made their assessments, Lord Sugar's four advisors feed back their opinions and explain their verdicts to him in the boardroom. As the candidates take their turn to plead their case, three will have their dreams shattered as Lord Sugar delivers his final ruling on who will become his business partner.

Programme includes You're Hired, presented by Dara O Briain. Hear from Lord Sugar, the winner and finalists as they talk about their Apprentice journey to a panel consisting of comedian Michael McIntyre, Innocent co-founder Richard Reed and columnist Jane Moore.
Herhalingen:
Vannacht 01:20 Fast Food Chain
Zondagnacht 25 juli 01:15 How to get hired
Zondagnacht 25 juli 02:15 The Final
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 17 juli 2011 @ 19:49:55 #47
2651 svann
night-hawk
pi_99587657
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:58 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik vond de show van Dara afgelopen vrijdag niet zo bijzonder, maar ik kijk erg uit naar vanavond ! :)
Het was wel onderhoudend, maar idd niet iets wat je perse gezien moet hebben.

Voordat de pijnlijke feiten in de grill-room straks boven water komen:
Susan is de enige met een eigen bedrijf die wat substantieels verdiend heeft (hypotheek moeder afgelost),
Helen heeft zich er vrij ongeschonden door geworsteld,
Jim kan goed onderhandelen,
Tom heeft veel ideeën, maar de beste achteraf.

Spannend! *O*
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_99588466
Zouden jullie zelf trouwens voor Alan Sugar willen werken? :P

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2011 20:14:18 ]
  zondag 17 juli 2011 @ 22:02:07 #49
2651 svann
night-hawk
pi_99594087
Zo lang je maar uit de boardroom weet te blijven! :P

O boy, wat spannend. Het begint!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_99597478
Tom wint, maar Helen heeft niet "you're fired" te horen gekregen. :?
pi_99598117
En wat kijken de ex-kandidaten in het publiek zuur... :D
  maandag 18 juli 2011 @ 00:39:23 #52
2651 svann
night-hawk
pi_99603082
Jim en Helen hadden een verkeerde keus gemaakt, Susan dacht te makkelijk over schaalvergroting.
Tom had toch wel wat ter zake doende ervaring en een hoop ideeën.

Met Susan wil Sugar ook in contact blijven.
Haar had ik ook wel kans gegeven nadat ik de business plannen had gehoord.

Was een mooie finale. :Y
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_99608652
ik vond die business plannen zwaar tegen vallen.

Jammer dat Susan zo makkelijk dacht dat ze wel even een millioen winst zou kunnen maken, maar bij haar zat volgens mij de enige echte kans. Ik zie ook niet echt toekomst in de stoel van Tom.
Helen met haar 'consierge service' die voor jou de tandarts belt :N
pi_99608737
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 08:08 schreef computergirl het volgende:
Ik zie ook niet echt toekomst in de stoel van Tom.
Sugar dus ook niet. Ze gaan verder met de nagelvijlen. :)

Ik had ook een positieve indruk van Susan, had - na het horen van de plannen - verwacht dat het tussen haar en Tom zou gaan. Maar goed, ze kan dus een belletje van Lord Sugar verwachten. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2011 08:20:42 ]
pi_99609053
quote:
6s.gif Op maandag 18 juli 2011 08:20 schreef k_man het volgende:

[..]

Sugar dus ook niet. Ze gaan verder met de nagelvijlen. :)
oh, gemist. Zat te zappen :D
pi_99612709
Ik zat ook met een wtf-gevoel te kijken toen de business plannen bekend werden.... ik denk dat als je Lord Sugar eerlijk had gevraagd dat ie met géén van de kandidaten verder had willen gaan... Volgens mij baalde hij er behoorlijk van toen hij een beslissing moest nemen.

Ik had Tom ècht niet zien winnen, en inderdaad, ik denk ook niet dat ze met z'n stoel/ergonomische dienstverlening verder gaan in de 250K partnership-investering.
Lord Sugar liet bij de aftershow best duidelijk merken dat ie er helemaal niets in zag.
Eigenlijk best een rare finale dus, want geen van de business plannen krijgt een vervolg.

Verder viel me op dat de interviewers Helen best erg ontzagen in de grille-interviews, Helen had immers ook geen enkel marktresearch gedaan, waar Jim zo zwaar op werd afgeschoten. En om op het laatste moment voor Lord Sugar nog een nieuw plan te presenteren is de totale afgang... hoe kan Lord Sugar dàt dan nog beoordelen op levensvatbaarheid.. ze wist dat ze verloren had.

Susan bleek niet in de gaten te hebben in welke markt zij viste... leuk voor een lokaal/niche marktje, maar totaal niet investeerbaar om het tegen de grote jongens op te nemen... da's puur reclamegeld-marketing die cremepjes-markt, daar kom je nergens met 250K. Kansloos plan dus.

Jim met z'n E-learning plan was wel charmant, maar niet winstgevend... raar dat nu uitgerekend hij dit bedacht.. had dit eerder bij Melody verwacht of zo.

Al met al wel een bijzonder goed programma vind ik 't zo geworden. Nog beter dan de vorige versie waarin hij alleen een medewerker zoekt. Kan niet wachten op de volgende serie.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_99614520
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 11:25 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Kan niet wachten op de volgende serie.
Een jaar geduld hebben dus. :) Hoewel, in het najaar komt er weer een junior-editie, begreep ik.
pi_99621799
Ik heb de finale gemist, waar kan ik hem opnieuw kijken? Op de site van bcc lukt niet want ik woon niet in Engeland.
pi_99626858
@KrentebolHooft
Ik heb een keer de torrent van de laatste aflevering gedownload.

Even dit in de gaten houden, er zijn nu nog weinig seeds, maar die komen er wel :
http://www.kat.ph/new/?q=(...)time_add&sorder=desc

Edit : Deze hieronder is beter, daar staan al heel was seeds... episode 7 uitzending 14 :
http://isohunt.com/torren(...)&ihp=1&ihs1=5&iho1=d

[ Bericht 27% gewijzigd door SickPuppiesNeedLove2 op 18-07-2011 17:49:42 ]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_99638529
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 17:41 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@KrentebolHooft
Ik heb een keer de torrent van de laatste aflevering gedownload.

Even dit in de gaten houden, er zijn nu nog weinig seeds, maar die komen er wel :
http://www.kat.ph/new/?q=(...)time_add&sorder=desc

Edit : Deze hieronder is beter, daar staan al heel was seeds... episode 7 uitzending 14 :
http://isohunt.com/torren(...)&ihp=1&ihs1=5&iho1=d
Bedankt :)
En het duurt 2 uur :O Moet ik maar ergens inplannen dan :P
pi_99639667
@ KrentebolHooft
Echt... het vliegt voorbij :)
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  maandag 18 juli 2011 @ 22:32:26 #62
2651 svann
night-hawk
pi_99641395
Zondagnacht ook nog gewoon op BBC1 te zien:
quote:
4s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:34 schreef svann het volgende:
Today, 22:00 - 24:00, BBC 1.

[..]

Herhalingen:
Vannacht 01:20 Fast Food Chain
Zondagnacht 25 juli 01:15 How to get hired
Zondagnacht 25 juli 02:15 The Final

seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 18 juli 2011 @ 23:22:16 #63
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_99644183
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 11:25 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Eigenlijk best een rare finale dus, want geen van de business plannen krijgt een vervolg.
We werden behoorlijk genept, vind ik. Businessplannen die veel te laat werden besproken (wat ik al eerder in dit topic aangaf) en die alle vier weinig voorstelden. En het winnende plan werd meteen maar aangepast :')
Je vraagt je af waar het hele proces dan voor nodig is geweest. Het past wel bij de oude opzet waarbij iemand een baan krijgt, maar veel minder bij de nieuwe opzet met de investering. Hopelijk gaan ze daar volgend jaar nog aan sleutelen, anders blijft het een schizofreen geval.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_99644275
Niet het winnende plan, het plan van de winnaar.
  maandag 18 juli 2011 @ 23:27:40 #65
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_99644434
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2011 23:24 schreef k_man het volgende:
Niet het winnende plan, het plan van de winnaar.
Exact, dat bedoel ik nou ;)
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  maandag 18 juli 2011 @ 23:52:33 #66
2651 svann
night-hawk
pi_99645546
Er lag ook niet echt een realistisch plan.
Wat had hij moeten kiezen?
Dit was zijn plan B keus, zeg maar.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 18 juli 2011 @ 23:58:15 #67
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_99645886
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 23:52 schreef svann het volgende:
Er lag ook niet echt een realistisch plan.
Wat had hij moeten kiezen?
Dit was zijn plan B keus, zeg maar.
:Y Maar in feite klopt dat niet. Uiteindelijk word je op je businessplan beoordeeld, maar toen puntje bij paaltje kwam, werd het plan van de winnaar aan de kant geschoven. Vreemde spagaat, toch :?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_99647045
@ Wickedangel
Heel vreemd inderdaad, maar ik denk dat Lord Sugar er ècht stevig van baalde omdat alle plannen eigenlijk ver beneden niveau waren. Toen zei één van z'n adviseurs iets over de mogelijkheden om met Tom's nagelvijl-idee nog iets te doen en ik denk dat ie daar uiteindelijk voor gekozen heeft.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_99694860
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:59 schreef k_man het volgende:
Zagen jullie de sokken van Tom (bij het wachten voor de boardroom)?


ze zijn favoriet bij hem
pi_99702636
Ik vind het sowieso raar om aan het eind de business plans te beoordelen en aan de hand daarvan de winnaar te bepalen. Dan had je net zo goed al die opdrachten weg kunnen laten en gewoon de plannen van alle kandidaten een keer door kunnen nemen...
pi_99708201
Ik vrees dat het debacle met de waardeloze business plannen eerder het niveau van de kandidaten aangeeft dat voor deze serie geselecteerd is. Want dat was gewoon bar laag dus.

Als je naar Dragons Den gekeken hebt zijn er ècht wel genoeg ondernemers met serieuze en goed onderbouwde ondernemersplannen te vinden in de UK. Die show is ook keigoed.

Maar misschien is The Apprentice toch niet de formule om dat op te sporen.... ik begin te twijfelen.

Laat de Dragons Den alsjeblieft zo blijven zoals 't is en The Apprentice misschien maar weer beter teruggaan naar de originele formule met het aanbod van een goede job. Dit komt inderdaad niet zo goed uit de verf. Want wellicht had één van de afvallers wellicht ook nog wel een briljant businessplan ook.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_99742418
Oh jee... uitgerekend BNN gaat The Apprentice voor Nederland kopieren... In een promofilmpje gebruiken ze echt de leader van The Apprentice UK.

Zie : http://sites.bnn.nl/page/comingsoon/topmanagergezocht

Had dit graag door een serieuze omroep als de KRO of VARA laten zien doen, maar door BNN ?!?

Dan krijg je dit...
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_99748630
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:35 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Oh jee... uitgerekend BNN gaat The Apprentice voor Nederland kopieren... In een promofilmpje gebruiken ze echt de leader van The Apprentice UK.
Benieuwd wie de Nederlandse Alan Sugar wordt... Overigens hadden we al ooit iets vergelijkbaars: De Nieuwe Moszkovic.

Misschien blijkt dat uit het filmpje, maar dat kan ik hier niet zien.
pi_99755821
oh mijn god met BNN?? Dan gaat zeker Patrick Lodiers het weer presenteren ofzo? Dat hadden ze wat mij betreft niet hoeven doen!!!
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:07:19 #75
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_99770339
BNN :|W
De Nieuwe Moszkovic heb ik destijds niet echt gevolgd, wel stukjes van gezien. Leek me een degelijk programma. Kan me niet voorstellen dat BNN hier een degelijk programma van gaat maken.
En idd, wie wordt de zakenman die er een kijkcijferkanon van gaat maken? :+
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  vrijdag 22 juli 2011 @ 19:16:25 #76
336938 YbKg7
bestaat niet meer
pi_99808538
BLEGH. Heb geen zin in een nl versie ervan. Lijkt me niks.
account wordt niet meer gebruikt
pi_99834889
de Amerikaanse versie met Donald Trump vond ik bijvoorbeeld ook niks
pi_99836529
@ Kidney_bean01
Ik ook niet... de Amerikaanse spoof met Andy Dick genaamd "The Assistent" daarentegen was wèl weer kostelijk.

Maar daar moet je van houden...
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:45:55 #79
336938 YbKg7
bestaat niet meer
pi_99839818
de britse blijft gewoon het best
account wordt niet meer gebruikt
pi_102869670
I won The Apprentice but Lord Sugar didn't want to know. I feel angry and used: Stella English reveals why she quit her £100,000 job after just nine months

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz1aHJJUzoQ
  zondag 9 oktober 2011 @ 15:40:02 #81
2651 svann
night-hawk
pi_102876787
Sugar BV wil geen reaktie geven, maar een anonieme 'bron' spuit wel even een hoop vuiligheid richting Stella.
Riekt niet erg fris.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 10 oktober 2011 @ 23:24:02 #82
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_102939741
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 12:13 schreef computergirl het volgende:
I won The Apprentice but Lord Sugar didn't want to know. I feel angry and used: Stella English reveals why she quit her £100,000 job after just nine months

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz1aHJJUzoQ
Je hoort het natuurlijk maar van één kant, maar ik denk dat hier wel een kern van waarheid in zit.
Tijdens de laatste reeks zag ik ergens een overzicht van alle winnaars. De gemiddelde periode dat zij voor Lord Sugar werkten, was zo'n anderhalf jaar, waarna ze meestal voor zichzelf begonnen. Nu kan dat twee dingen betekenen: of de winnaars zagen hun prijs alleen als opstapje, of, zoals dit verhaal suggereert, is er intern een hoop jaloezie en wordt er niet in deze mensen geïnvesteerd. Of een beetje van allebei :P
Verder belachelijk dat beide finalisten een tijdje voor Lord Sugar hebben gewerkt voordat er een keuze werd gemaakt :{w

Vanavond zag ik een trailer van de Junior Apprentice. "Coming soon".
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_103418412
Aanstaande maandag begint Junior Apprentice op BBC1 22:00 uur :)

quote:
Young Apprentice
22:00 - 23:00, Reportage
Documentary (season start). Episode: Frozen Treats. Lord Sugar is on the hunt for a Young Apprentice, as the business-based reality show returns. Chosen from thousands of applicants, twelve candidates aged between 16 and 17 compete for a 25,000 fund that will be tailor-made to kick-start a business career. In this first episode, the boys are pitted against the girls as Lord Sugar sets his first task: to make a new range of frozen treats, ice creams, sorbets and frozen yogurts, and then sell them directly to the public. Under the watchful eyes of Lord Sugar's trusted aides Karren Brady and Nick Hewer, it is not long before everyone begins to feel the heat. Relationships become chilly and, as dreams of success melt away, the losing team faces a frosty reception in the boardroom, before Lord Sugar utters his infamous last words: "You're fired".
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  maandag 12 maart 2012 @ 22:50:45 #84
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_109033715
Vanaf 21 maart weer. Ik zag vanavond de aankondiging op de BBC.
Linkje.
Het nieuws is blijkbaar nog zo vers dat ik vooralsnog niets op de BBC-site zelf kan vinden.
Weet nog niet of ik het ga volgen, eigenlijk ben ik wel klaar mee, maar old habits die hard :')
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_109036359
Ah, ik wilde het ook al posten. Gisteren was er ook al een promo van op de BBC.

Ik ga zeker weer kijken.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 22:48:47 #86
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_109071229
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_109073989
Zou er eentje bij zijn die zich kan meten met Stuart 'the brand' Banks?
  woensdag 14 maart 2012 @ 01:11:28 #88
2651 svann
night-hawk
pi_109076668
(Het filmpje doet het bij mij niet.)

Wat wordt het dit jaar een 'baan' of een investering?

Hoe zou het met Tom's projecten afgelopen zijn?
O ja, er was gedoe omdat een vorige winnares toch niet een echte baan bleek te krijgen.
Hmm.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_109076882
Ja, Stella. Dat is al weer een tijd terug.

Auditiefilmpjes van de nieuwe kandidaten staan nu op youtube.

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2012 01:30:07 ]
pi_109364690
Vanavond dus. Over een uurtje. :)
  woensdag 21 maart 2012 @ 22:08:27 #91
2651 svann
night-hawk
pi_109368045
16 verse strijdlustige overmoedige gezichten, één investering van £250.000 .
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_109370279
Bilyana....shut up! Dat mens bleef maar praten en praten, ook al had Sugar haar meerder keren verteld dat ze d'r waffel moest houden. Dan vraag je er ook om.
pi_109370392
quote:
10s.gif Op woensdag 21 maart 2012 22:57 schreef k_man het volgende:
Bilyana....shut up! Dat mens bleef maar praten en praten, ook al had Sugar haar meerder keren verteld dat ze d'r waffel moest houden. Dan vraag je er ook om.
Oh dat programma op bbc2 is vaak leuker dan apprentice zelf
pi_109632972
Oh vergeten...zap nu pas langs
pi_109637613
ik begin er een beetje op uitgekeken te raken.. en ik vind de mensen niet zo leuk. Maar goed, ik zal toch wel blijven kijken... :')
pi_109638155
Natuurlijk zijn veel van de kandidaten niet leuk, that's the point.

Het zijn mensen you love to hate. Al valt na Stuart 'the brand' Baggs natuurlijk alles tegen.
  woensdag 4 april 2012 @ 22:00:31 #97
2651 svann
night-hawk
pi_109915895
Right now episode 3 (of 12).

Condiments.
Even opgezocht, dat zijn kruiderijen.
quote:
Lord Sugar decides to mix up the teams for the third task, which is to come up with a new condiment; one team goes for a Mediterranean-style ketchup, and the other a chilli chutney. Half of each team head to a condiment factory in Essex to make their product while the others stay in London to design brands and set up sales appointments.

Before producing in bulk, both teams have to produce samples for pitching to a high-end deli. Ketchup is bottled and swiftly despatched, but too much chilli in the chutney means that one team have to pitch to bemused buyers without a product. In the factory there's pressure to produce enough jars to sell and a spanner in the works means an entire batch of sauce must be binned, leaving one team with less product than planned.

Selling to the public, the ketchup goes down a treat but the chutney is a slow mover. With shopkeepers, one team wins a big order but poor negotiations on the other team results in leftover stock.

In the boardroom Lord Sugar relishes assessing what went wrong, the blame is spread and someone turns to jelly when they become the third candidate to hear the words "You're fired".
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_109956100
Chips... zijn ze alweer begonnen ?!?... Dangg..... loop alweer 3 afleveringen achter dan... :(

Edit... Ahhh... snel even gedownload en de schade ingehaald... heerlijk :D
quote:
10s.gif Op woensdag 21 maart 2012 22:57 schreef k_man het volgende:
Bilyana....shut up! Dat mens bleef maar praten en praten, ook al had Sugar haar meerder keren verteld dat ze d'r waffel moest houden. Dan vraag je er ook om.
Inderdaad... dat is eigenlijk gewoon zelfmoord als je Lord Sugar onderbreekt in zijn eindoordeel... ik meende zelfs dat ie eigenlijk die blonde onzichtbare Katie wilde ontslaan, totdat hij zo geirriteerd door Bilyana (wel een leuk snoetje trouwens, helaas niet meer dan dat) raakte...

quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 22:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
Oh dat programma op bbc2 is vaak leuker dan apprentice zelf
Oh zo waar, echt zonde dat die uitzendingen niet te downloaden zijn, die zijn vaak zeker zo leuk !

Heel sluw trouwens van Jane in de 2e aflevering om Katie niet mee te nemen in de eliminatieronde omdat zij zogenaamd de kosten niet goed berekend had, want dat had ook zelfmoord geweest voor de arme Jane... maar gelukkig bood het dutje van Maria de perfecte 'scapegoat'.

Als ik op dit moment een favoriet moet kiezen zou het Duane of Nick moeten zijn... wel 'toevallig' dat deze twee sterkere heren alletwee naar het Sterling-vrouwenteam overgesluisd zijn.. .dus niet. Lord Sugar weet wat hij doet. Ook Jade kan nog wel een verrassing zijn. Nog even wat zwakke broeders uitdunnen en dan komen de karaktertjes ècht naar buiten. Nu is 't nog tamelijk lief en aardig.

Volgens mij gaan we nog lachen met Adam, die komt van alle kandidaten het dichtst bij Stuart 'the brand' Banks in de buurt. Die vriend vindt zichzelf nèt iets te fantastisch.

[ Bericht 43% gewijzigd door SickPuppiesNeedLove2 op 06-04-2012 18:28:51 ]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  woensdag 11 april 2012 @ 21:58:25 #99
2651 svann
night-hawk
pi_110206035
Any moment...

quote:
22:00 BBC1

Junk Shops - Episode 4 of 12

Lord Sugar asks the teams to set up second-hand shops in London's fashionable East End, home to a thriving market in retro and refurbished household goods. The teams must source second-hand stock from auctions, junk shops and car boot sales, and resell at a profit during a one-day-sale from their respective shops.

One team goes for quality, seeking just a few choice items, but even then one team member cannot curb his basic instincts and rifles through rubbish bins in a frantic bid for bargains. The other team go for quantity, filling their shop with bric-a-brac which they plan to upgrade with a lick of paint and a spot of upholstering.

Day two sees the shops open to the public, and as one team's goods are snapped up their stock levels plummet and it looks increasingly unlikely that they will have enough to sell. In the other shop there is plenty to choose from, but customers do not buy into the team's creative efforts and sales take a desperate turn.

Everybody ducks responsibility in the boardroom, but for one candidate there is no hiding from the finger of blame and the dreaded words "You're fired".
En daarna natuurlijk even overschakelen naar BBC2 voor de nabespreking met Dara O'hara.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_110206453
Ik zit klaar
  woensdag 11 april 2012 @ 22:10:44 #101
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110206970
Afgelopen 3 afleveringen al teruggekeken. Leuke serie, beter dan die nederlandse ripoff met Aad Ouborg. :')
Niet altijd serieus
  donderdag 12 april 2012 @ 00:37:13 #102
2651 svann
night-hawk
pi_110214240
Nou, daar kwam Laura makkelijk mee weg.
Jane straalde niet bepaald, maar had natuurlijk ook weinig verkoop omdat ze nu eenmaal de opdracht had gekregen buiten te flyeren -wat niet bepaald haar cup of tea bleek.

Aanvankelijk dacht ik dat Laura's team de beste kansen had met hun idee de spullen wat te restylen.
Van het resultaat kon ik niet erg enthousiast worden, hoewel ik dat koffertafeltje wel cute vond.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_110233636
Ik moet zeggen, ik kan niet wachten tot Adam een keer het projectleiderschap op zich neemt en wat we dan voor toestanden gaan krijgen.

Jane kwam gisteren zeker niet echt sterk uit de verf, totale chaos leek 't wel... en wat een drama kunnen die dames elke keer maken zeg... slim van de heren in dat team om de storm uit te zitten en te zwijgen.

Lord Sugar mag die Gabrielle volgens mij wel, ze is dan ook wel een van de sympathiekste kandidaten. Samen met Nick zie ik haar het verst komen. Alhoewel Tom het gisteren ook heel netjes deed. En Jade houd ik nog in reserve, die moet zich wat meer tonen. De rest zie ik niet zo echt zitten.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_110240252
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:52 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Lord Sugar mag die Gabrielle volgens mij wel, ze is dan ook wel een van de sympathiekste kandidaten.
Ik bedacht me gisteren ook dat ik haar één van de leukste kandidaten vind, maar dat heeft er ook mee te maken dat ze van huis uit architecte is (waar ik veel affiniteit mee heb), een mooie naam heeft en erg knap is. :@
pi_110243696
quote:
17s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteren ook dat ik haar één van de leukste kandidaten vind, maar dat heeft er ook mee te maken dat ze van huis uit architecte is (waar ik veel affiniteit mee heb), een mooie naam heeft en erg knap is. :@
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten he... soms is het gewoon allemaal werkelijkheid.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_110277220
Lord Sugar die ooit de iPod een slechte uitvinding vond. _O-
Vind Trump's The Apprentice toch leukere tv dat dit.
  vrijdag 13 april 2012 @ 23:49:37 #107
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_110301402
quote:
17s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:23 schreef k_man het volgende:

Ik bedacht me gisteren ook dat ik haar één van de leukste kandidaten vind, maar dat heeft er ook mee te maken dat ze van huis uit architecte is (waar ik veel affiniteit mee heb), een mooie naam heeft en erg knap is. :@
Dat heb ik met Tom/Thomas: slaapkamerogen B-)
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  woensdag 18 april 2012 @ 21:59:13 #108
2651 svann
night-hawk
pi_110508413
Het is weer bijna zo ver.
Zo direct NU, 22:00 uur, BBC1.
quote:
Keep Fit - Episode 5 of 12

Lord Sugar turns the candidates' attentions towards the highly profitable keep fit industry. The teams have two days to devise and brand a new fitness class that reflects recent popular trends like Zumba or Body Pump, which attract gym members to classes in big numbers. They must then pitch their routines to leading health and fitness chains, who will pay for the rights to run them if they like what they see.

With advice from a fitness expert who is impressed with the concept, one team opts for street dance merged with martial arts in the hope it will win them big orders. The other team turn back the clock; inspired by a 1980s dance troupe they adopt a strictly retro style, incorporating hula hoops and space-hoppers. On day two both teams direct a promotional video to showcase their efforts, but theatrical temperament takes centre stage and there are fights, frustrations and a failure to follow the script.

When it comes to pitching to the health clubs, one team is slick and professional while the other gets in a muddle over exactly what it can offer the gyms and still make a profit. The videos are shown, and when buyers struggle to keep a straight face it seems that one team has seriously misjudged the market. But it's still a fight to the finish until Lord Sugar delivers the knockout blow with the fateful words "You're fired".
En daarna natuurlijk even overschakelen naar BBC2 voor de nabespreking met Dara O'hara.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 18 april 2012 @ 22:22:13 #109
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110510170
Leuke ep, met die fitnesszut. :')
Niet altijd serieus
  woensdag 25 april 2012 @ 22:00:03 #110
2651 svann
night-hawk
pi_110790423
Any moment now.... BBC1.
quote:
Street Food - Episode 6 of 12

It is week six, and Lord Sugar sends the candidates to Scotland, where they must make gourmet grub and sell it on the streets of Edinburgh. The teams decide on Italian meatballs and Scottish stew, but before heading north there is a spot of market research at one of London's fancy street food fairs. It is clear from what is served up that there is more to this business than dishing up a burger and chips.

In Edinburgh, two top-notch chefs help cook up the teams' recipes, but when it comes to mass producing the portions the stew is beefed up with pricey produce and the meatballs are made on the cheap.

The teams have one day to sell from mobile units; one team tempts tourists with the sound of bagpipes and they cash in on the lunch-time rush. The others pitch up outside a football match, but soon find that fans will not fork out for what's on offer. In the afternoon the pressure is on to shift what is left, prices are slashed and hopes for big profits fade.

Back in the boardroom Lord Sugar chews over the results, and it is not long before one candidate gets their just desserts when they hear the words 'you're fired'.
En daarna natuurlijk even overschakelen naar BBC2 voor de nabespreking met Dara O'hara.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_110790853
En begonnen
  woensdag 25 april 2012 @ 22:24:07 #112
2651 svann
night-hawk
pi_110792127
Quality food, en dan met soepballen aan komen.
De anderen met een snelle hap voor £6.
We'll see.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_110792751
Quality food en dan bij voetbal fans en toeristen proberen te verkopen
pi_110793322
Ah de meatballs hebben verloren. Exit die blonde kerel hoop ik.
pi_110794104
Ik krijg nog eens nachtmerries van die stem van Jenna.
pi_110794568
He fuck, Adam mag blijven.
  donderdag 26 april 2012 @ 00:43:56 #117
2651 svann
night-hawk
pi_110800297
Dat kan nooit lang zijn.
Dacht eigenlijk al dat Lord Sugar de kriebels van zijn houding zou krijgen.

Het Scot Pot team heeft verdomde veel mazzel gehad met hun krappe £21 méér.
Wel cool, even op Segways crossen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_110803270
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 22:00 schreef svann het volgende:

En daarna natuurlijk even overschakelen naar BBC2 voor de nabespreking met Dara O'hara.
volgens mij is Dara echt giga groot _O-
Was wel weer een leuke show gisteren
  donderdag 26 april 2012 @ 15:23:26 #119
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_110816774
Eigenlijk zijn die omzetten en winsten ook belachelijk laag. Winnende team maakt in 2 dagen 300 pond winst met 5 man. Er van uitgaande dat ze 8 uur bezig per dag zijn, is dat 3,75 pond per persoon per uur BRUTO en dan nog eens zonder de lasten/afschrijvingen van het gebruikte materieel, standplaats, stroom, etc.

Volgens mij moet je ook helemaal niet nadenken hierbij :P
The more debt, the better
pi_110826327
Klopt. In de praktijk zou je zo'n wagen ook nooit met vijf mensen uitbaten. En eigenlijk is het voor één dag werk; ze hebben maar één dag verkocht.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2012 19:06:22 ]
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:05:30 #121
2651 svann
night-hawk
pi_111061296
Oi! Bijna vergeten.

Now on.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:05:21 #122
2651 svann
night-hawk
pi_111065081
Even alsnog compleet maken.

quote:
Flip It in Essex

The teams are called to a warehouse in Essex; Lord Sugar tells the candidates that this is how he started out, buying wholesale goods and selling them on for a profit. Both teams are given 150 pounds to spend on products of their choice, with Essex as their selling ground. Products are purchased and hopes for big profits are pinned on a collection of mops, MP3 players, fake tan and false eyelashes.

The next day the teams pitch up in Essex markets and shopping centres to push their products. They must sniff out their best sellers and re-invest in them as many times as they can. It seems straightforward, but soon stock sells out and a stocking team gets stuck on the motorway, leaving their teammates with nothing to sell. The others fail to identify best sellers, and reinvest in the same products they started out with. At the end of the day there is a big opportunity to shift remaining stock, and two very different selling strategies emerge.

In the boardroom, Lord Sugar is shocked at what went on but pleased by the high returns. However, it is not long before one candidate is shot down by the words "You're fired"
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:06:10 #123
2651 svann
night-hawk
pi_111065143
Jammer van Azar hoor.
Even de nabespreking kijken (BBC2).
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_111068040
Dat Jade er niet uit geknikkerd is, zo merkwaardig. Die snapte er echt de ballen van.
  donderdag 3 mei 2012 @ 02:13:48 #125
2651 svann
night-hawk
pi_111071516
Heel merkwaardig. Ze faalde gewoon.

Azhar verdedigde zichzelf niet genoeg in de boardroom, dat was een fatale vergissing.
En hij had misschien tijdens de opdracht iets beter moeten opletten hoe zijn commentaar overkomt.
Maar dat rechtvaardigde zijn exit imo toch niet. Tom vond ook dat het Jade had moeten zijn.
Sugar heeft toch wel de neiging dames voor te trekken, zou ik bijna denken. Nou, bijna...

Zo'n timide persoon die zijn ego niet op wil blazen, maakt het de anderen wel makkelijk daar de ellende heen te schuiven.
Die boardroom fights zijn natuurlijk vaak juist amusant, maar toch staan die enorme poch- en eigen straat schoonveeg-partijen me ook weer tegen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_111073377
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 02:13 schreef svann het volgende:
Heel merkwaardig. Ze faalde gewoon.

Azhar verdedigde zichzelf niet genoeg in de boardroom, dat was een fatale vergissing.

3x achter elkaar, hij was al een paar keer gewaarschuwd
  donderdag 3 mei 2012 @ 22:29:19 #127
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_111108234
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 02:13 schreef svann het volgende:
Heel merkwaardig. Ze faalde gewoon.

Azhar verdedigde zichzelf niet genoeg in de boardroom, dat was een fatale vergissing.
En hij had misschien tijdens de opdracht iets beter moeten opletten hoe zijn commentaar overkomt.
Maar dat rechtvaardigde zijn exit imo toch niet. Tom vond ook dat het Jade had moeten zijn.
Sugar heeft toch wel de neiging dames voor te trekken, zou ik bijna denken. Nou, bijna...
Op dat laatste heb ik hem nooit kunnen betrappen.
Het was idd een onbegrijpelijke beslissing. Tom en Nick hebben mijn sympathie, lijken echt wat te kunnen, de rest is hopeloos.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:50:37 #128
2651 svann
night-hawk
pi_111344802
Straks weer.
BBC1, 22:00 uur.
quote:
Street Art - Episode 8 of 12

The eighth task starts with an early morning trip to Waterloo Station, but the teams are not going anywhere; underneath the railway arches is a big screen with a message from Lord Sugar. He tells the teams to take a look around; they are surrounded by graffiti, and this is what they will be selling next.

The teams have one day to meet and convince up-and-coming urban artists that they are the right team to represent them in a one-off gallery sale. As the candidates meet an edgy bunch of artists, two different schmoozing techniques emerge; one team flatters and fawns, while the other shows off expert knowledge in a bid to win them over. When both teams clash over the same artist, a project manager goes into meltdown and ends up taking a big risk.

When the galleries open, modestly-priced graffiti and monster pictures with even bigger price tags prove hard to shift. But some art does appeal and, when prints and paintings begin to fly off the walls, some surprising top sellers emerge.

Back in the boardroom it is clear that both teams have made big mistakes, but one candidate is painted into a corner and out of the picture when they hear the words 'you're fired'.
En aansluitend op BBC2 de nabespreking met Dara O'Briain.
Failing the week's task - choosing urban art to sell at a gallery - leads to another candidate being brushed aside.
Canvassing opinion on what went wrong are art collector and financial guru Alvin Hall, comedian Sarah Millican and art expert Lawrence Alkin.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_111345546
Ach jeetje, kunst verkopen :Z
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:45:57 #130
2651 svann
night-hawk
pi_111350604
Lijkt mij nou net wel leuk.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:41:04 #131
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_111353928
quote:
7s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:45 schreef svann het volgende:
Lijkt mij nou net wel leuk.
Mij ook. Ik herinner me wat Lord Sugar daar eens over zei, namelijk dat je niets kunt promoten als je er niet achter staat. De vraag is nu dus ook weer: kies je kunst waar je zelf enthousiast van wordt of iets waarvan je alleen denkt dat het goed gaat verkopen?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_111355221
Ah, er is een topic! :)
Ja doei.
pi_111360486
Vond 't een mooie, veelzeggende uitzending... het verkeerde team won wederom, maar de keuze van Sugar was wijs.... Die Tom gaat 't ver schoppen. Het enthousiasme van Gabrielle won haar deze taak, maar man wat maakte haar team er een zootje van !

PS... was errug te spreken over de kledingkeuze van Laura bij Dara... wat een smoking candy girl zeg... yummy !
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_111362756
Gabrielles team maakte vooral een zootje van de corporate client. Behalve dat deden ze het prima.

Tom liet het liggen bij het praten met de kunstenaars. Hij wilde zo graag indruk maken met z'n kennis, maar het kwam niet geloofwaardig over, geforceerde name dropping. Alsof ie nog eventjes op Wikipedia wat had opgezocht. Gabrielle is ook artistiek (architect), maar die bracht het veel natuurlijker.
pi_111644287
Deze week: campagne voor English sparkling wine
  woensdag 16 mei 2012 @ 22:33:42 #136
2651 svann
night-hawk
pi_111645115
Ai, de helft al gemist. :{
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_111645150
Ja en ze zitten nu al in de boardroom
pi_111645970
Haha tokkie-Jenna iets laten maken met quality en class 8)7
pi_111646183
Jenna *O*
Projectleider heeft gemazzeld
  donderdag 17 mei 2012 @ 00:34:28 #140
2651 svann
night-hawk
pi_111651402
Stephen heeft ook gemazzeld, maar kreeg wel de toezegging dat hij bij de volgende taak een scorende projectleider dient te zijn.

Het ergste aan Jenna vond ik die schelle stem.
Verder vond ik haar wel meevallen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 17 mei 2012 @ 00:38:57 #141
2651 svann
night-hawk
pi_111651604
Even compleet maken.
Dit was de aflevering van vandaag:

quote:
English Bubbles - Episode 9 of 12

The longest champagne bar in Europe at St Pancras International is the venue chosen by Lord Sugar to launch the latest task. But he is not buying the teams bubbly; he is setting them the challenge of raising awareness of English sparkling wine, which rivals champagne in quality, but not in market dominance.

It is a real issue for the industry - can the teams devise a brand and identity for the British product to compete with cava, prosecco and champagne? Their marketing campaigns will be judged on merit by discerning wine industry experts.

Half of each team stays in London to plan the marketing campaigns, while their team-mates head to a vineyard in Surrey to get better acquainted with the product. One team opts to stop off at Tesco to get a feel for the market, but cannot find a sommelier to explain which fizz sells best and why. At the vineyard there is plenty of sparkling wine on hand to sample, but tongues get tangled when one team takes the tasting too seriously. It leaves their sober London team-mates having to do all the work.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_111658476
dit is ook altijd wel leuk om te lezen
http://www.guardian.co.uk(...)ntice-2012-live-blog

quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:34 schreef svann het volgende:
Het ergste aan Jenna vond ik die schelle stem.
Verder vond ik haar wel meevallen.
ja tokkie denkt idd niet helemaal de lading, maar ze is duidelijk nogal 'volks'. Ik snap niet dat je als projectmanager haar verantwoordelijk maakt voor een reclame voor champagne

[ Bericht 60% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 17-05-2012 12:24:47 ]
  woensdag 23 mei 2012 @ 21:13:27 #143
2651 svann
night-hawk
pi_111945188
Straks weer.
22:00 uur, BBC1.
quote:
Discount Dealing - Episode 10 of 12

The candidates are called to meet Lord Sugar on a rooftop overlooking the City of London, where countless financial deals are done on a daily basis.

For one day only, the teams will be representing an online daily deals website that offers Londoners exclusive deals in hotel stays, beauty treatments, posh dinners and premium products. It is a test in the teams' negotiation skills; they must strike the right deal, get a good discount and deliver their offers to the website by 7.00 that evening.

Nick and Karren watch on as the teams get increasingly desperate in their attempts to secure quality deals at the right price. Businesses are bemused as candidates try to negotiate offers on everything from candles and teeth whitening to five-star meals and fish pedicures.

With the deadline looming, tensions and negotiations reach fever pitch and both teams face a final dash to the website's HQ to have their deals approved; only those that meet the website's exacting standards will go live for twenty four hours.

In the boardroom there is a landslide victory, and the losers mount a desperate bid to stay in the running; it seems that no-one is safe from those fateful words: 'You're fired'.
En aansluitend op BBC2 de nabespreking.
Dara O Briain and guests comment on the latest series of The Apprentice. A task to negotiate luxury experiences to offer to the public via a daily deals website leads to someone being discounted. Scrutinising where it all went wrong are Groupon's MD Tobias Tschoetsch, Lord Sugar's aide Karren Brady, and comedian Ed Byrne.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_111945266
Oeh goed dat je waarschuwd. Zit nog op het balkon zolang het licht is
pi_111958651
Double Whammy! *O*

Ik had 'm wel aan zien komen, meteen toen Lord Sugar zei dat ze allebei in gelijke mate verantwoordelijk waren. Sowieso was er ruimte voor een dubbel ontslag omdat er nog 2 afl gepland staan, en er normaal gesproken nog 6 kandidaten over zouden zijn.
Terechte beslissing imo, ik vind het vwb Gabrielle wel jammer.
pi_111963386
Jammer van Gabrielle inderdaad.
pi_112182496
Vanavond een portret van 'the final five'... op BBC1 om 23:35 uur

quote:
The apprentice: The final five 23:35 - 00:35

Reportageserie rond de vijf overgebleven kandidaten van The Apprentice.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_112190650
Oeh, thanks for the reminder!

22.25 hier dus :P
Ja doei.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:10:46 #149
2651 svann
night-hawk
pi_112192162
Nee, hoor.
Mijn BBC1 now & next linkje zegt:

22:35 –23:35 The Apprentice Series 8, The Final Five (11/14)
The remaining candidates give their assessment of their personal triumphs and failures.


Dat is dus hier om 23:35 uur. :)
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_112192214
Ik woon in het VK ;) en reageerde dus op de post boven mij die postte 23.35 ;) :P
Ja doei.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:15:43 #151
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_112192509
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:48 schreef motorbloempje het volgende:

22.25 hier dus :P
Wel apart dat je in de UK een uur én tien minuten op ons achterligt :P
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:19:30 #152
2651 svann
night-hawk
pi_112192784
Ja, uh...
Normaal gesproken bedoelt men met 'hier' natuurlijk hier, hè? :P
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_112198752
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:15 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Wel apart dat je in de UK een uur én tien minuten op ons achterligt :P
typo :')

ja, hier is hier ook hier :+

Leuk overigens! :)
Ja doei.
  woensdag 30 mei 2012 @ 01:17:36 #154
2651 svann
night-hawk
pi_112201252
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:06 schreef motorbloempje het volgende:

Leuk overigens! :)
Ja, leuker dan ik me van andere jaren kan herinneren.

Nou, als ik zo kijk, lijkt me Nick Holzherr de sympathiekste kanshebber en Tom Gearing de meest gehaaide.
Een stapje daaronder Adam, Ricky en Jade, maar zeker niet kansloos als ze geen flater begaan.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:01:33 #155
2651 svann
night-hawk
pi_112239557
Right now, BBC1.

quote:
Affordable Luxury

Lord Sugar calls the teams to Burlington Arcade, a luxury shopping centre in London's West End. He spells out that in the current economic climate Britain still has a taste for the finer things in life, but they should come with an affordable price tag. He reveals that the candidates' latest task is to consider affordable luxury retail markets and come up with a new product range.

One team opts for male grooming products and takes its research very seriously, while the other team chooses sweets but gets carried away with tasting chocolates rather than exploring how the business of confectionary actually works. As the competing products take shape, the race is on to perfect the design and branding. And when one team is stuck for ideas, it falls to just one candidate to come up with the goods.

Both teams must create prototype retail spaces that will showcase their products to trial customers. Their verdict is that one product has the wow factor but the other shows a distinct lack of creativity. And when they face industry experts and Lord Sugar to explain their business plans, both teams face some difficult questions.

In the boardroom, the winners know they are through to the final, while the losers fight for the last chance to become Lord Sugar's business partner. For one candidate, though, it is the end of the road, clearly signposted with the words 'You're fired'.
En aansluitend op BBC2:
Dara O Briain and guests comment on the latest series of The Apprentice. Creating and branding an affordable luxury product leads to one candidate reaching the end of the line. Pouring over what went wrong are retail entrepreneur Angus Thirlwell, columnist Kelvin Mackenzie and comedian Ruby Wax.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_112243711
Hehe Adam eruit
:W
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:30:31 #157
2651 svann
night-hawk
pi_112249665
Adam exit, maar wel met een we'll keep in touch.

Over Nick werd in de nabespreking gezegd dat hij een beetje een passenger was.
Cijfertjesman, goede ideeën, maar hij knokt er niet voor om ook echt gehoord te worden.
Als het goed gaat ben je dan een teamplayer, als het mis gaat heb je te weinig ingebracht.

Het design van het heren-duo vond ik meer Hema dan luxury uitstralen, maar hun cijfers waren in orde.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:52:33 #158
2651 svann
night-hawk
pi_112250123
2.gif
Dit weekend de finale.


Zaterdag 23:45, BBC1.
quote:
Why I Fired Them - Episode 13 of 14

They knew they had to impress Britain's toughest boss. If they failed, they'd get the chop. 16 hopefuls went into battle for Lord Sugar's £250,000 investment. Now, he explains how some candidates lost the plot completely and others survived by the skin of their teeth.

The candidates faced a series of gruelling business tasks from coming up with condiments, to selling street art. Designed to seek out strategy, spot strong sellers and pinpoint promising talent, the weekly challenges just kept getting tougher and someone always ended up carrying the can.

From disastrous videos, to shoddy sales and ghastly gadgets, Lord Sugar sheds light on each of this year's firings. From the first week when one candidate talked herself out of the boardroom, to the explosive double firing in week ten, to narrowing the pack to his final four in week eleven.

In the race to win his investment, Britain's toughest backer explains how the teams fared, and what led him to utter the immortal words 'You're Fired'.
Zondag 21:30 tot 23:30, BBC1.
quote:
The Final: Interviews and You're Hired - Episode 14 of 14

The final episode of this series sees Lord Sugar name his business partner. The final four candidates are called to the Institute of Directors in the City, where Lord Sugar asks them to pitch their business concepts to him right there on the spot. It is the first time that the contenders hear what their competitors are putting forward, and Lord Sugar makes it very clear that he has no idea what one candidate is talking about.

Then it is down to business with Margaret Mountford, Mike Soutar, Matthew Riley and tough-talking Claude Littner. Lord Sugar's four advisors scrutinise the candidates' suitability to go into partnership with the Boss. They face the ultimate grilling as their CVs, personal statements and business plans are criticised, picked through and blown apart.

In the boardroom, Lord Sugar hears his advisors' feedback, and then it is the final four's turn to plead their case. Three are fired, and Lord Sugar delivers his final ruling on who will be his business partner.

The Apprentice: You're Hired features the reaction of the winner, runner-up and finalists, and hears from Lord Sugar himself about his choice of business partner. They are joined by a panel consisting of retail entrepreneur Jo Malone, actress and presenter Denise Van Outen and comedian Jenny Eclair.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 31 mei 2012 @ 23:01:11 #159
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_112289173
Ondanks alles had ik sympathie opgevat voor Adam. Hij had iig meer pit dan Nick, die voor mij heeft afgedaan. Ik was eigenlijk wel benieuwd wat er van Adam zou overblijven na die ellendige interviewronde. Afgaand op de trailer lijkt dat proces nóg erger te worden dan voorgaande jaren? :o
Begrijpt iemand waarom Tom Lord Sugar nodig heeft terwijl hij zo'n succes van het familiewijnbedrijf heeft gemaakt?
Verder komt het aan op de businessplannen die we nu voor het eerst gaan horen. Hopelijk wordt dat niet zo'n deceptie als vorig jaar.

"Why I fired them" ga ik maar eens overslaan. Onzin om dat zaterdag te moeten opnemen terwijl de finale meteen al zondag is. Wel fijn dat dat zo snel is, was bang dat het zou clashen met het EK!
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_112294321
Nou ja, Adam was op zich wel sympathiek, maar ik snap best dat-ie 'ontslagen' is. Goede verkoper, veel enthousiasme, maar werkelijk geen flauw benul van waar-ie mee bezig was. Dat was nu zo, maar ook bij z'n eerdere keer als projectmanager. Tekenend vond ik z'n uitspraak 'I just want a bit of everything' - daar spreekt nogal een gebrek aan visie uit.
pi_112294339
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 01:07 schreef k_man het volgende:
Nou ja, Adam was op zich wel sympathiek, maar ik snap best dat-ie 'ontslagen' is. Goede verkoper, veel enthousiasme, maar werkelijk geen flauw benul van waar-ie mee bezig was. Dat was nu zo, maar ook bij z'n eerdere keer als projectmanager. Tekenend vond ik z'n uitspraak 'I just want a bit of everything' - daar spreekt nogal een gebrek aan visie uit.
Exact dit dus!

Ben benieuwd, zondag! Ik denk zelf Jade of Ricky.
Ja doei.
pi_112294375
Tom lijkt mij een goede kanshebber.
pi_112374847
vanavond de finale!
*O*
pi_112374858
Ben benieuwd. Denk (en hoop!) zelf dat het tussen Ricky en Jade gaat.
Ja doei.
pi_112380786
Ik heb dit jaar de buitenlandse opdracht gemist. Zoals vorig jaar in Duitsland en daarvoor in Parijs. Dat waren mooie afleveringen.
  zondag 3 juni 2012 @ 16:24:16 #166
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_112386070
quote:
7s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:23 schreef k_man het volgende:
Ik heb dit jaar de buitenlandse opdracht gemist. Zoals vorig jaar in Duitsland en daarvoor in Parijs. Dat waren mooie afleveringen.
of een leuke koop X producten voor de laagste prijs.

pi_112395712
Ik gok op Tom of Ricky.

Tom lijkt me dan een iets volwaardigere zakenman, terwijl Ricky een echt verkoopbeest is.
Maar de business plannen zijn ook interessant om te horen.

We zullen het zien vanavond, die interviews zijn altijd leuk om te zien hoe ze 'gegrild' worden :)

Benieuwd of ze nog verrassingen (en kleine leugentjes ? :) ) in hun cv's hebben staan :D
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_112396911
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Benieuwd of ze nog verrassingen (en kleine leugentjes ? :) ) in hun cv's hebben staan :D
Zag je al in het voorstukje. "You don't own that website."

En het satanisch genoegen waarmee ze te werk gaan. "I've been looking forward to this day... >:) "
  zondag 3 juni 2012 @ 21:37:09 #169
2651 svann
night-hawk
pi_112400314
Spannend!

Wat zou er aan Mr. Perfect Tom te grillen zijn? Dat hij zich teveel credits voor zijn bedrijf toegeëigend?
Nick lijkt opeens niet meer zo geweldig te liggen omdat hij minder inbracht dan zou kunnen.
Ricky en Jane, de knokkers die zich omhoog werken.

Nu we nog geen merkwaardige businessplannen en grillresultaten hebben gehoord, zie ik nog niemand die echt geen kans maakt.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 3 juni 2012 @ 21:44:15 #170
2651 svann
night-hawk
pi_112400794
Huh? De BBC loopt uit?

Nou ja, alleen als het over the Queen's Jubilee gaat.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_112400846
It's on!
Ja doei.
pi_112401643
Jade :') "ja, het kost niets, want dat haal ik uit die 250.000 van Lord Sugar" :')__!
Ja doei.
pi_112401819
Wat een stupide businessplans weer ;(
pi_112401927
:')

"Who's going to plan what they're going to eat? Who does that?"

Nou ja, wij.
Ja doei.
pi_112402117
Al zou ik nooit gebruik maken van zijn concept, dat dan weer niet :')
Ja doei.
pi_112403480
quote:
7s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:41 schreef k_man het volgende:

[..]

Zag je al in het voorstukje. "You don't own that website."

Heb niet goed opgelet, wie kreeg deze opmerking?
pi_112403511
Jade.
Ja doei.
pi_112403536
En die gast, die dat checkte, had ze gekocht, de baas 8-)
Ja doei.
pi_112403700
Ah, dank je
pi_112403889
Ik gok op Ricky
  zondag 3 juni 2012 @ 22:41:49 #181
2651 svann
night-hawk
pi_112404386
Ja, ik ook.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 3 juni 2012 @ 22:43:00 #182
2651 svann
night-hawk
pi_112404456
En inderdaad!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 3 juni 2012 @ 22:45:20 #183
2651 svann
night-hawk
pi_112404581
Ik snap gewoon niet waarom Tom geen geld uit zijn eigen bedrijf hiervoor kan vrijmaken.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_112404896
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:41 schreef svann het volgende:
Ja, ik ook.
Hm.. :+ was het toch al bekend? :D
Ja doei.
pi_112405464
Niet bij mij hoor
  zondag 3 juni 2012 @ 23:10:56 #186
2651 svann
night-hawk
pi_112406031
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:50 schreef motorbloempje het volgende:

Hm.. :+ was het toch al bekend? :D
Nog net niet. :P
Of had je voorkennis?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_112406078
Misschien dat wij 't net iets eerder zien hier in het VK? :P :') ;)
Ja doei.
  zondag 3 juni 2012 @ 23:18:11 #188
2651 svann
night-hawk
pi_112406436
Zie je wel, een minuut of vijf voorkennis. :Y
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_112406456
Dat personal statement van Ricky was overigens echt om te janken zo slecht :') _O-
Ja doei.
  zondag 3 juni 2012 @ 23:21:44 #190
2651 svann
night-hawk
pi_112406643
Tom kan het nog steeds niet goed hebben dat hij slechts de runner-up werd, is mijn indruk tenminste.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_112406701
Hij zit er nog steeds met een jankgezicht :')
Ja doei.
pi_112408430
Wat een heerlijk finale was 't weer :D... en zucht... nu moeten we weer wachten...

Ricky verdiend gewonnen hoor... en hij heeft het grootste offer gebracht... z'n worstel carriere....
Zag je die hanenkam !!! ROFL !!!
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_112408591
Dus Nick is half Zwitsers, was dat al eerder bekend?

Ik moest meteen denken aan een andere half Zwister, Guy Secretan.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:54:50 #194
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_118482479
Voor de liefhebbers: vanaf 1 november een nieuwe serie Young apprentice.
http://www.bbc.co.uk/programmes/b016kgww
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_119256894
En, hebben we al een favoriet? :P

En ben ik de enige die vindt dat Lucy op een jonge Alicia Silverstone lijkt? :?
  vrijdag 16 november 2012 @ 23:01:55 #196
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_119297761
quote:
6s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:16 schreef k_man het volgende:
En, hebben we al een favoriet? :P
Nee :')
quote:
En ben ik de enige die vindt dat Lucy op een jonge Alicia Silverstone lijkt? :?
:Y
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_126083442
*O* Het nieuwe seizoen start dinsdag. *O*

:D

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2013 10:50:20 ]
pi_126083646
Dinsdag weer!
Ja doei.
pi_126084486
Zullen de kandidaten inmiddels echt alleen maar meedoen om op tv te komen?
Die baan bij Lord Sugar stelt echt geen ruk voor, als je de vorige winnaars mag geloven
pi_126084953
Er is geen baan bij Lord Sugar meer te winnen.

Lord Sugar investeert 250.000 in het businessplan van de winnaar.
  zondag 5 mei 2013 @ 11:43:49 #202
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_126085128
Apprentice winner Stella English loses case against Lord Sugar

Het is en blijft tv natuurlijk. Ik zou die mensen ook helemaal niet aannemen. Vervelende incompetente lui, maar het is leuke tv. :)
reset
pi_126094720
quote:
7s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:36 schreef k_man het volgende:
Er is geen baan bij Lord Sugar meer te winnen.

Lord Sugar investeert 250.000 in het businessplan van de winnaar.
Oeps, niet goeg opgelet :D
  zondag 5 mei 2013 @ 16:53:15 #204
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_126096028
Heer suiker, blijft een topnaam _O- _O-
pi_126136487
quote:
7s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:36 schreef k_man het volgende:
Er is geen baan bij Lord Sugar meer te winnen.

Lord Sugar investeert 250.000 in het businessplan van de winnaar.
Er is dit jaar toch iets nieuws met dat plan? Ik las ergens dat ze dit plan nu van tevoren moeten presenteren en erna pas de serie start. Ook prima natuurlijk gaat mij alleen maar om de opdrachten.
  maandag 6 mei 2013 @ 22:33:33 #206
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_126152188
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
Dinsdag weer!
En woensdag ook.

quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:33 schreef THEALPHA het volgende:
Ik las ergens dat ze dit plan nu van tevoren moeten presenteren en erna pas de serie start.
Heel goed, want de laatste paar jaar kwamen die businessplannen pas ná alle opdrachten en dan bleek soms dat ze niet levensvatbaar waren.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  maandag 6 mei 2013 @ 22:38:37 #207
302853 themole
graaft totaal door.
pi_126152476
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:33 schreef THEALPHA het volgende:

[..]

Er is dit jaar toch iets nieuws met dat plan? Ik las ergens dat ze dit plan nu van tevoren moeten presenteren en erna pas de serie start. Ook prima natuurlijk gaat mij alleen maar om de opdrachten.
Goed idee, scheelt een heleboel pulpplannen.
Niet altijd serieus
  dinsdag 7 mei 2013 @ 17:06:47 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126178686
De HD-recorder staat scherp voor The Apprentice en You're fired.
Toch stukken leuker dan Celebrity Apprentice USA. Ook al blijf ik die ook gewoon volgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126181545
quote:
7s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:33 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

En woensdag ook.
Ah shit, was ik net zo blij dat een vergadering van dinsdagavond naar woensdagavond werd verzet... :P
  dinsdag 7 mei 2013 @ 22:00:21 #210
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_126192644
Over enkele ogenblikken het nieuwe seizoen, op BBC1!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  dinsdag 7 mei 2013 @ 22:00:32 #211
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_126192655
Of eigenlijk, nu al... :X
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  dinsdag 7 mei 2013 @ 22:15:16 #212
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_126193664
Bende rommel in een container. Op naar de cash&carry en cheap shops. Ok, ik heb jullie alleen nog nodig om dingen te dragen. Klaar.
reset
pi_126193725
Mijn hemel, die Sales Rep, dat wordt mijn haat-geval :r
Ja doei.
pi_126196613
Flavoured beer :r
pi_126196756
"You've won... SHUT UP!!"
"I'm not man, I'm Lord Sugar"

:')
  dinsdag 7 mei 2013 @ 23:02:46 #216
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_126196812
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:01 schreef duncannn het volgende:
"You've won... SHUT UP!!"
"I'm not man, I'm Lord Sugar"

:')
Hij is duidelijk niet veranderd. :)
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_126196844
Leuke serie! Ik volg het al een tijdje niet meer maar ik vond het wel altijd interessant. Hoever zijn ze met de huidige serie, iemand meer info?
  dinsdag 7 mei 2013 @ 23:03:58 #218
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_126196906
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef Walkerr het volgende:
Leuke serie! Ik volg het al een tijdje niet meer maar ik vond het wel altijd interessant. Hoever zijn ze met de huidige serie, iemand meer info?
Zonet is de eerste aflevering geweest, dus je hebt nog niet zo veel gemist!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_126196998
ah top! Volgende week maar weer eens kijken dan. Wat was jouw eerste indruk?
pi_126197095
Die wijven, mijn hemel. Echt, ookal had ik hét businessplan voor dat programma; al kreeg ik geld toe, mooi niet dat ik me in zo'n slangenkuil gooi... :')_!
Ja doei.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 23:14:52 #221
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_126197717
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:05 schreef Walkerr het volgende:
ah top! Volgende week maar weer eens kijken dan. Wat was jouw eerste indruk?
Dan moet je iets sneller zijn, de tweede aflevering is morgen al! 9 uur Engelse tijd, dus 10 uur bij jullie.
Ik zag zo gauw overigens geen aflevering volgende week, misschien dat er daarom twee zijn deze week.

Als je BBC3 kan ontvangen, kan je morgen eerst nog de eerste aflevering zien (7 uur lokale tijd, 8 uur bij jullie).

Eerste indruk is eigenlijk hetzelfde als andere jaren. Vooral veel door elkaar geroep en chaos. Catfights in de ene groep en een overdosis testosteron in de andere. Met zoveel mensen nog in de groep is iedereen maar zo weinig in beeld. Maar sommige stemmen en persoonlijkheden staan al wel duidelijk onderaan m'n lijst. En een daarvan is al weg. :+

En het napraatprogramma op BBC2 is ook altijd leuk.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  dinsdag 7 mei 2013 @ 23:15:32 #222
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_126197781
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
Die wijven, mijn hemel. Echt, ookal had ik hét businessplan voor dat programma; al kreeg ik geld toe, mooi niet dat ik me in zo'n slangenkuil gooi... :')_!
Die kerels waren net zo erg. Wat een akelig zootje bij elkaar, zeg. Brrrrr.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_126198049
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Eerste indruk is eigenlijk hetzelfde als andere jaren. Vooral veel door elkaar geroep en chaos. Catfights in de ene groep en een overdosis testosteron in de andere. Met zoveel mensen nog in de groep is iedereen maar zo weinig in beeld. Maar sommige stemmen en persoonlijkheden staan al wel duidelijk onderaan m'n lijst. En een daarvan is al weg. :+

En het napraatprogramma op BBC2 is ook altijd leuk.
Goed dat je het zegt, dank je. Net als voorgaande jaren als ik het zo hoor haha.
pi_126198621
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Die kerels waren net zo erg. Wat een akelig zootje bij elkaar, zeg. Brrrrr.
Nah, wijven zijn altijd net een tikkeltje erger vind ik :') maar inderdaad.

En toch blijven kijken hè? Terwijl ik alleen maar zo op de bank zit: "ieeeeoooeeew...." "gatverdamme wat een naar mens", etc.
Ja doei.
pi_126202981
Ik heb weer genoten, zowel van de aflevering zelf als van de nabeschouwing met Dara.

Bij de vrouwen deed Leah het duidelijk het beste. Voorlopige favoriet bij de mannen is Jason, met z'n effortless superiority. Hoewel Alex ('Dracula') ook tof was. >:) Er lijkt echter nog niemand bij te zinnen dat kan tippen aan de waanzin van Stuart 'the brand' Baggs.

The Guardian heeft trouwens wederom de (altijd ironische) live blog. Best leuk. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2013 01:13:16 ]
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:23:07 #226
302853 themole
graaft totaal door.
pi_126207855
Ben hem nu aan het kijken, erg vermakelijk.
Niet altijd serieus
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:38:56 #227
302853 themole
graaft totaal door.
pi_126208333
Wat een malloten zijn zowel de mannen als vrouwen.
Niet altijd serieus
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:58:05 #228
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_126209144
http://metro.co.uk/2013/0(...)s-boardroom-3715498/

Ik vraag me wel eens af wat de regels zijn van zo'n opdracht. Mochten ze die spullen uit de container voor welke prijs dan ook verkopen en aan iedereen? Mogen ze internet gebruiken? Wie versleept die spullen voor ze? Wat voor logistiek staat er voor hun klaar? Mogen ze een veiling beginnen?

Oh nog 30 min te gaan: "Oh meneer Patel van Woolwich Cash & Carry: items 3, 6 en 7 van de lijst die ik je heb gestuurd hebben we nog en mag je voor £100 hebben. Bargain. Yes or no?
reset
pi_126209628
Bij de dames was wel sprake van eentje die the figures kende. Kennelijk hebben ze dus wel wat info meegekregen over inkoopprijzen e.d.

Je zag dat de spullen meegenomen werden in witte busjes. Internet mag niet - althans bij de juniorversie is dat ooit gezegd, meen ik me te herinneren.
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:26:00 #230
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_126210128
Als ze zich aan een minimum prijs moesten houden probeer je het op het eind voor de minimum prijs te verkopen. Het was geen opdracht met winstoogmerk, maar ging om totale verkopen.

Geen internet dan.. ook niet per proxy? 118 oid? Zonder internet is het wel handig om de stad een beetje te kennen, maar ook een gele gids (offline google) heeft veel.

Ik was in Charlton en Woolwich alles binnen mum van tijd kwijtgeraakt. Even de andere kandidaten in een van de busjes opsluiten en je kan fatsoenlijk praten.
reset
pi_126210263
quote:
7s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:12 schreef k_man het volgende:
Bij de dames was wel sprake van eentje die the figures kende. Kennelijk hebben ze dus wel wat info meegekregen over inkoopprijzen e.d.

Je zag dat de spullen meegenomen werden in witte busjes. Internet mag niet - althans bij de juniorversie is dat ooit gezegd, meen ik me te herinneren.
Ik zie ze ook constant in een telefoongids bladeren dus denk dat ze geen internet mogen gebruiken. Is wel leuker voor de serie.

Wel mooie aflevering waar het echt aankwam op snel en goed verkopen, misschien wel verkeerde persoon eruit maar die winnen allebei de serie niet. Als je de preview van volgende week bekijkt zal er wel van alles fout gaan, productiefouten bij (vooral) de mannen??
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:53:32 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126217905
Zo, net aflevering 1 gekeken. Wat een stel wijven bij elkaar, van allebei de geslachten.
En ik ben gefascineerd door de wenkbrauwen van Graaf Dracula. Plucked or natural?

Nu verder met You're fired. O+ Dara O+ .

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 08-05-2013 14:58:47 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:15:00 #233
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_126218846
De Britse versie nooit echt gevolgd, wel die van USA. Ga deze dit seizoen ook volgen, eerste aflevering is al net zo'n catfight als in de US versie. O+
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:23:13 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126219144
Heb je het gemist, dan is er gelukkig weer het YouTube-kanaal met razendsnel de volledige reguliere en You're fired afleveringen:

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 8 mei 2013 @ 21:27:26 #235
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_126236995
*schopje*

Over een half uur is dus de tweede aflevering!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_126239579
Rabarber en caramel :o :X
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:15:03 #237
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_126239693
Nogal tijd beter dan de smaak op een afstand bepalen :')
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:18:10 #238
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_126239843
My idea is champagne beer. Now all you bitches shut up I'm doing it my way.
reset
pi_126240297
Wat een falers :')_!
Ja doei.
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:28:25 #240
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_126240403
Ja het is soms echt verbazend hoe ze de simpelste dingen vergeten zoals samples. Of bij de US versie vaak een telefoon/adres op flyers en dergelijke. :')
pi_126240840
Die PhD dude :') die niet snapt dat je niet met 4 man in een prijsonderhandeling moet springen ;(
Ja doei.
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:50:50 #242
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_126241676
Wat een enorm kippenhok...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:53:02 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126241801
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:50 schreef Wolve000 het volgende:
Wat een enorm kippenhok...
Aangevoerd door een haan zonder kop.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:56:40 #244
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_126241995
Had eigenlijk verwacht dat hij er zomaar twee zou wegsturen. :o
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:59:22 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126242156
Op naar 2: You're fired!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126242239
Volgende week gaat hij gewoon dat hele wijventeam eruit flikkeren. Wat een mongolen. En die PhD-dude, die mag ook oplazeren.
Ja doei.
pi_126242272
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Copycat het volgende:
Op naar 2: You're fired!
*O* Dara O'Briain! *O*
Ja doei.
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:02:33 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126242342
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
Volgende week gaat hij gewoon dat hele wijventeam eruit flikkeren. Wat een mongolen. En die PhD-dude, die mag ook oplazeren.
Die PhD-dude was de project manager van gisteren? De lousy pleb?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:04:07 #249
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_126242446
quote:
5s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die PhD-dude was de project manager van gisteren? De lousy pleb?
Ja, met z'n unibrown en slechte onderhandel skills.
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:04:38 #250
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_126242477
Na het ontslag naar huis om de niet-gemeende en neppe vreugde kreetjes te horen. Don't turn around, you'll get stabbed in the back. De jongens waren ook snel terug van hun Belgische uitje.
reset
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:05:22 #251
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_126242529
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef Individual het volgende:
Na het ontslag naar huis om de niet-gemeende en neppe vreugde kreetjes te horen. Don't turn around, you'll get stabbed in the back. De jongens waren ook snel terug van hun Belgische uitje.
Dat zal niet op dezelfde dag zijn geweest toch.
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:12:26 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126242960
:D !
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126242978
Wel jammer dat hij eruit is, vind 'm wel grappig :')_!
Ja doei.
pi_126243093
:')_____________! _O-
Ja doei.
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:17:08 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126243182
Does Tigger count?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126247990
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
Volgende week gaat hij gewoon dat hele wijventeam eruit flikkeren. Wat een mongolen. En die PhD-dude, die mag ook oplazeren.
Nee joh! Hij heeft er weinig van begrepen, maar ik vind 'm op de een of andere manier vrij charismatisch. Verheven boven de rest, maar op een zodanig onbeholpen manier dat het charmant wordt. Leuke uitspraken ook. 'These are the most intolerable, moronic people I've met in a very long time'.
pi_126248025
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Dat zal niet op dezelfde dag zijn geweest toch.
Kan best. Even op en neer met de Eurostar.
pi_126248095
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
Wel jammer dat hij eruit is, vind 'm wel grappig :')_!
Dat wel, maar het ging tussen hem en Francesca. Rebecca zou er sowieso niet uitgestuurd worden, als top seller. Dan zie ik de komende weken toch liever wat close-ups van Francesca dan van Tim... :P

Ik vind trouwens dat Francesca uiterlijk wat weg heeft van Stella, de een-na-laatste winnaar.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2013 00:48:12 ]
pi_126248985
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2013 00:44 schreef k_man het volgende:

[..]

Nee joh! Hij heeft er weinig van begrepen, maar ik vind 'm op de een of andere manier vrij charismatisch. Verheven boven de rest, maar op een zodanig onbeholpen manier dat het charmant wordt. Leuke uitspraken ook. 'These are the most intolerable, moronic people I've met in a very long time'.
Mooie TV is het wel ja :')
Ja doei.
pi_126251364
quote:
7s.gif Op donderdag 9 mei 2013 00:47 schreef k_man het volgende:

Ik vind trouwens dat Francesca uiterlijk wat weg heeft van Stella, de een-na-laatste winnaar.
:Y heel veel, maar Stella was wel vanaf het begin een hele goede (itt deze dame)
  donderdag 9 mei 2013 @ 09:24:27 #261
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126251979
Misschien weer n oppikken
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_126548189
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef Wolve000 het volgende:
Ik zag zo gauw overigens geen aflevering volgende week, misschien dat er daarom twee zijn deze week.
Er is deze week wel een aflevering, namelijk vanavond.
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:22:52 #263
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_126549619
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 19:58 schreef k_man het volgende:

[..]

Er is deze week wel een aflevering, namelijk vanavond.
Verrek, je hebt gelijk! :o
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  woensdag 15 mei 2013 @ 21:51:03 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126555036
quote:
The candidates receive a surprise phone call at the end of their day off; they are called to the home of the Design Council, where Lord Sugar informs them that their task is to come up with a unique piece of flat-pack furniture, before producing prototypes and pitching their products to retailers.
Dat belooft leuk te worden, zo!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126555576
:7
Ja doei.
pi_126557222
Wat een prutontwerpers :')

Oke, die stoel ziet er best strak uit.
pi_126557545
Die wijven, mijn hemel, állemaal ontslaan.
Ja doei.
pi_126557633
Elk jaar is het bij de vrouwen alleen nutteloos gebitch, plaatsvervangende schaamte :@
  woensdag 15 mei 2013 @ 22:25:51 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126557689
Leuke cube!
:+
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126557728
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 22:25 schreef Copycat het volgende:
Leuke cube!
:+
Voor achterin je schuur.
Ja doei.
  woensdag 15 mei 2013 @ 22:27:10 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126557782
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 22:26 schreef motorbloempje het volgende:

Voor achterin je schuur.
Helemaal achterin. Met een kleed erover. Leuke laptoptray!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126557817
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2013 22:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Helemaal achterin. Met een kleed erover. Leuke laptoptray!
Voor je niet meer werkende laptop.
Ja doei.
pi_126557822
Die man zei het al, in de tuin met een plant erin.
  woensdag 15 mei 2013 @ 22:29:47 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126557964
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
Voor je niet meer werkende laptop.
Gezellig samen de hort/stort op!

Nick is zo lekker kritisch sjago altijd O+ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126558222
Simplicity is the ultimate sophistication!
Ja doei.
  woensdag 15 mei 2013 @ 22:39:13 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126558763
Old Sparky
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126558805
_O-
Ja doei.
  woensdag 15 mei 2013 @ 22:42:01 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126558994
2500 van die butt ugly stoelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126559037
"AT LEAST ONE OF YOU.."

DAN DAN DAN DAAAAAAAAAAAAAN.
Ja doei.
pi_126559076
Wow, over een spetterende overwinning gesproken..
  woensdag 15 mei 2013 @ 23:00:01 #281
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126560242
Over naar You're fired!

Dara!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 15 mei 2013 @ 23:02:28 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126560397
_O-
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126561782
Die kijken wij morgen via de iPlayer even. er moest ook nog gedouched worden enzo.
Ja doei.
  woensdag 15 mei 2013 @ 23:27:14 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126561948
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
Die kijken wij morgen via de iPlayer even. er moest ook nog gedouched worden enzo.
Hij is leuk!
Mijn iPlayer op de iPad is helaas niet zo uitgebreid. Geen leuke quizzen of Apprentice-seizoenen.
Gelukkig staat er veel op YouTube.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126573352
Damn, ik heb zitten slapen en daardoor de eerste twee afleveringen gemist, nou die download ik nog wel.
Maar wat fijn dat het er weer is :D !!!

En jeetje wat een tijgers die vrouwen dit keer zeg, het is weer een mooi stelletje. Even wennen hoor...
Vond de uitvinding van de heren wel innovatief, knap gedaan. Alex scores !
(hij doet me ergens aan denken die Alex, geef 'm wat puntige oren en je hebt een -Star Trek- Vulcan !)
Maar de grootste freak is toch die Indiase (?) dame met d'r blauwe contactlenzen... whow... scary !!!
En we hebben weer een verstrooide professor zo lijkt 't... lachen !

Ik vond 't jammer dat Sophie er uit vloog, wat een scheetje was dat... maar goed... een beetje jong nog.
Ook leuk :
En.. oh ja, Dara Rulez !!!

[ Bericht 10% gewijzigd door SickPuppiesNeedLove2 op 16-05-2013 11:48:50 ]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_126597096
Wat waren die dames slecht zeg. Sophie er terecht uit, wanneer je al haar hoogtepunten moet benoemen ben je snel klaar, die heeft echt helemaal niets gedaan. Verder staan er nog wel een aantal dames op de nominatie om zeer binnenkort te vertrekken. Die vrouw met de turkse naam bijvoorbeeld heeft last van een compleet verkeerd zelfbeeld.Nog erger dan de rest zelfs.

Volgende week maar eens kijken wat gemixte teams gaan doen, zag in de preview in ieder geval mannen en vrouwen samenwerken.
pi_126721091
Die vrouwen, echt ongelooflijk! We hebben gelukkig wel weer kunnen genieten van ze. Maar echt, het was de eerste keer dat ik keek (had de eerste afleveringen gemist) maar ik zou er nu al nog een paar uit knikkeren. Eens kijken wat ze ons volgende week bezorgen.
pi_126737212
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:12 schreef Walkerr het volgende:
Die vrouwen, echt ongelooflijk! We hebben gelukkig wel weer kunnen genieten van ze. Maar echt, het was de eerste keer dat ik keek (had de eerste afleveringen gemist) maar ik zou er nu al nog een paar uit knikkeren. Eens kijken wat ze ons volgende week bezorgen.
Mocht je de eerste 2 afleveringen nog willen zien, ze staan tegenwoordig ook op youtube.
( http://www.youtube.com/re(...)=bbc+apprentice+2013 )
Alsook de uitzendingen van Dara die erna altijd op BBC 2 volgen (die heten "you're fired").
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_126879512
Kick!
Ja doei.
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:02:23 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126879599
Present!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126879882
Ohai O+
Ja doei.
pi_126880002
*O*
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:14:25 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126880288
A dog or ... What is it called?
):O
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126880459
Dat PM-wijf, wat een leeghoofd.
Ja doei.
pi_126880871
laten we een farmshop beginnen, wat zullen we verkopen? Milkshakes natuurlijk :P
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:24:56 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126880942
20 pond voor twee stukjes vlees?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126881534
Nou wie zal eruit vliegen? Uzma of die vreemde gast (eerste afl. projectleider)
pi_126881594
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:23 schreef THEALPHA het volgende:
laten we een farmshop beginnen, wat zullen we verkopen? Milkshakes natuurlijk :P
Nou ja, van 'fresh dairy' enzo. Vind die buffalo shizzle eerder een grote misser :')
Ja doei.
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:40:33 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126881917
De Buffalo Soldiers winnen nog ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126882003
Zo onterecht :')_!
Ja doei.
pi_126882018
Maargoed, nu moet die Uzma er wel uit.
Ja doei.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')