abonnement Unibet Coolblue
pi_98891978
Mocht iemand zich vervelen en het internet willen afsurfen voor mij?

Entity Beauty.. zowel tools als producten
Liefst in usa ivm goedkopere prijzen maar moet wel naar nl shippen


Ik hoooop linkjes te zien, hup nachtbrakers aan het werk!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:51:43 #127
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_98892304
Ook een make-up look. Wel met beslagen spiegel + gsm-camera.

Panda-oogjes *O*

吴 曼 迪
  vrijdag 1 juli 2011 @ 01:16:14 #128
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_98892938
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

er staat op de pakbon wat er in zit, en ze jokken altijd de prijs op die bon wat naar beneden ivm douane ;)
Helaas heb ik al 2 x gehad dat ik fijn mocht betalen... Er zijn ook webshops (Everyday Minerals bijv.) die gewoon het echte bedrag erop zetten. En ik bestel niet eens zoveel online uit het buitenland ;(
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 01:17:35 #129
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_98892971
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:40 schreef vamperotica het volgende:
Ok.. ik schop ze er nog een keer in..
Zat net nog even te kijken.. Ik zeg meer eyeliner..
En ik heb altijd ruzie met de glitters in de sephora oogschaduw

[ afbeelding ]
Ik zie het denk ik niet zo duidelijk, maar ik zou je wenkbrauwen wat strakker maken, klein beetje invullen en (meer) foundation gebruiken om je huid rustig te maken. Dan staat het meer vampy, nu vind ik het persoonlijk vrij donker en oud maken.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_98893012
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 01:17 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik zie het denk ik niet zo duidelijk, maar ik zou je wenkbrauwen wat strakker maken, klein beetje invullen en (meer) foundation gebruiken om je huid rustig te maken. Dan staat het meer vampy, nu vind ik het persoonlijk vrij donker en oud maken.
Foundation was ik kwijt! Dit is inderdaad alleen poeder.. wenkbrauwen vind ik zelf inderdaad ook vaak iets missen.. En haha zo jong ben ik ook niet meer heur!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 1 juli 2011 @ 01:35:13 #131
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_98893288
Ik heb net besloten dat ik 2 paletjes van NYX wil hebben, namelijk Versus en Champagne & Caviar.
Ik heb al het Smokey-palette en die is erg fijn, is het eerste paletje wat ik ooit heb gekocht, jaar of 3 geleden :)
Ik wil toch wat meer bruin/grijs/taupe kleuren en tinten die dan weer niet allemaal shimmery/glitter moeten zijn en paars staat me ook mooi, dus dit lijkt me een prima combi.
Daarnaast vind ik die van Too Faced wel erg mooi om mijn bruids make-upje wat ogen betreft mee te maken.
Gezichts make-up wil ik 29-7 bij MAC verder aanschaffen/uitbreiden/completeren.

Waar van Ebay hadden jullie dat Too faced palette besteld?
Ik hen nog nooit via Ebay besteld, snap er geen kont van moet ik zeggen, maar heb ook nooit echt goed uitgezocht :P

-edit- zit nu te kijken en dacht dat er maar 1 soort palette van Too Faced was. Maar als je snel kijkt lijken de "Naturel", de "Romantic" en de "Naked" erg op elkaar. Ik zit te twijfelen tussen Naked en Romantic. Binnenkort maar eens uitproberen in de Sephora ;)

[ Bericht 15% gewijzigd door BBQ-kip op 01-07-2011 02:25:08 ]
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 01:39:57 #132
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_98893355
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 01:20 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Foundation was ik kwijt! Dit is inderdaad alleen poeder.. wenkbrauwen vind ik zelf inderdaad ook vaak iets missen.. En haha zo jong ben ik ook niet meer heur!
Als je de buitenste buiten de vorm vallende haartjes weg plukt (symmetrisch links en rechts natuurlijk) en dan beetje invult met een oogschaduw (mat), wenkbrauwpotloodje of -poeder die 2 a 3 tinten lichter is dan je eigen wenkbrauwhaarkleur krijg je een mooi resultaat. Klinkt onlogisch dat je moet invullen met lichtere kleuren, maar trust me, anders krijg je echt zwarte balken en da's alleen voor criminelen :P

De foto is nu ook niet super duidelijk, helaas zijn make-up foto's echt een hel om te maken. Lukte het makkelijker, zou ik er ook vaker op staan hier ;)

Gezichtje lekker scrubben, dan cremetje, dan foundation en dan een foto in het daglicht, dan zie je er met die ooglook top uit *O*

-edit- Oh ja, laatste puntje. Als je wat oudere ogen hebt of overhangende oogleden zoals ik, zijn glimmende/shimmer highlighters vaak iets wat je beter kunt vermijden, ze maken je ogen alleen maar ouder/hangender vind ik.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_98894471
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 01:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb net besloten dat ik 2 paletjes van NYX wil hebben, namelijk Versus en Champagne & Caviar.
Ik heb al het Smokey-palette en die is erg fijn, is het eerste paletje wat ik ooit heb gekocht, jaar of 3 geleden :)
Ik wil toch wat meer bruin/grijs/taupe kleuren en tinten die dan weer niet allemaal shimmery/glitter moeten zijn en paars staat me ook mooi, dus dit lijkt me een prima combi.
Daarnaast vind ik die van Too Faced wel erg mooi om mijn bruids make-upje wat ogen betreft mee te maken.
Gezichts make-up wil ik 29-7 bij MAC verder aanschaffen/uitbreiden/completeren.

Waar van Ebay hadden jullie dat Too faced palette besteld?
Ik hen nog nooit via Ebay besteld, snap er geen kont van moet ik zeggen, maar heb ook nooit echt goed uitgezocht :P

-edit- zit nu te kijken en dacht dat er maar 1 soort palette van Too Faced was. Maar als je snel kijkt lijken de "Naturel", de "Romantic" en de "Naked" erg op elkaar. Ik zit te twijfelen tussen Naked en Romantic. Binnenkort maar eens uitproberen in de Sephora ;)
Hm, je was toch niet zo van de shimmers en glansjes enzo? Ik heb Champagne & Caviar ook en het is niet alleen maar mat wat de klok slaat. Sowieso wel de ervaring dat Nyx vooral veel shimmery spul heeft.

Enne, paypal dus en niet teveel bestellen. Ik zal morgen eens paypal aanmaken dan, ik ben zo'n noob met dat soort dingen :')
I reject reality and substitute my own
pi_98894830
Nog maar een vraag dan: ik zit nu even te neuzen op de site van Sigma (je moet wat midden in de nacht) en ik zie dat ze meerdere verzendopties aan bieden. Wat in hemelsnaam moet je dan kiezen? Ik vind de set die SQ en Sharana hebben, interessant. Ik loop al iets te lang rond met een verzameld zooitje kwasten van mwoah-kwaliteit, en m'n bankrekening is meer dan rijp voor een dergelijke 'investering' :+ Hoe bevalt ie jullie trouwens?
I reject reality and substitute my own
  vrijdag 1 juli 2011 @ 05:54:43 #135
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_98895227
hier weer EOTD.
Ik heb gisteren mn eerste (easy breezy) CoverGirl! gekocht.
Het is deze tropical fusion:



En werd dus:




Erg blij mee...
  Licht Ontvlambaar vrijdag 1 juli 2011 @ 09:11:58 #136
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_98896681
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:41 schreef Assiej het volgende:
Mocht iemand zich vervelen en het internet willen afsurfen voor mij?

Entity Beauty.. zowel tools als producten
Liefst in usa ivm goedkopere prijzen maar moet wel naar nl shippen

Ik hoooop linkjes te zien, hup nachtbrakers aan het werk!
op transdesign wordt Entity verkocht, maar weet niet of je dat bedoeld :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:12:59 #137
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_98896688
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:41 schreef Assiej het volgende:
Mocht iemand zich vervelen en het internet willen afsurfen voor mij?

Entity Beauty.. zowel tools als producten
Liefst in usa ivm goedkopere prijzen maar moet wel naar nl shippen

Ik hoooop linkjes te zien, hup nachtbrakers aan het werk!
wil je dat ik eventueel voor je ship?
U zegt het maar hoor ;)
Er zit er namelijk 1 in de stad waar ik zit.....

http://www.entitybeauty.com/usdistributor.aspx
pi_98896995
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:12 schreef calilov3 het volgende:

[..]

wil je dat ik eventueel voor je ship?
U zegt het maar hoor ;)
Er zit er namelijk 1 in de stad waar ik zit.....

http://www.entitybeauty.com/usdistributor.aspx
mensen die in de usa zitten :'( ik wil ook weer lekker goedkoop daar bij de mac shoppen!! ;(
pi_98903429
:W

Weten jullie nog dat ik hier een paar maanden geleden in het topic kwam en nog helemaal niks aan make-up en sieraden had? Ik had een ieniemienie toilettasje waar ik mijn spulletjes die ik gekocht had indeed. Hoe meer ik kocht, hoe groter de toilettas die ik gebruikte werd.

Na een tijdje had ik zoveel dat ik bij de Xenos wat ladekastjes en bakjes heb gekocht om alles in te doen. Dit stond in de badkamer op de plank boven het toilet. Aangezien we in de badkamer geen raam hebben, komt er dus geen daglicht naar binnen. Als ik me opmaakte, ging ik dus altijd met mijn spulletjes in de woonkamer zitten.

In de woonkamer had ik voor het raam een meditatie/yogahoekje. Dat hoekje heb ik nu verplaatst naar de logeerkamer bij mijn schoonouders (die 2 straten verderop wonen) Nu kan ik dus als ik rustig wil zitten mediteren of yoga wil doen, daar even heen lopen. Nu dat hoekje voor het raam weg is, en mijn yoga/meditatie/boeddhisme/mindfulnessboeken dus ook niet meer daar op het kastje staan, heb ik er maar een make-up hoekje van gemaakt :D

Mijn ladekastjes zijn inmiddels ook een stuk voller, dus denk dat ik van de week ook maar naar de Gamma ga en zo'n grote sorteerkast ga halen (weet even niet meer wie die vorige week gepost had) Maar goed, genoeg gepraat, hier zijn de foto's!














(proefmonstertjes)











(oogschaduwkwastjes ben ik aan het schoonmaken, zitten normaal ook in dit laatje)



Vergeleken bij wat anderen hebben valt het volgens mij nog wel mee, maar als je bedenkt dat dit allemaal in een maand of 2-3 is gekocht... :@ *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door _Hestia_ op 01-07-2011 13:03:48 ]
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:52:41 #140
344435 OneTeaspoon
of common sense
pi_98904589
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

mensen die in de usa zitten :'( ik wil ook weer lekker goedkoop daar bij de mac shoppen!! ;(
Kijk Calilov lief aan en vraag of ze 't naar je door wil sturen ;)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:08:56 #141
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_98905132
Als Assiej dingen wil, kan ik net zo goed ook de dingen die sharana wil in hetzlefde pakketje sturen....
Ik ben best bereid om het te doen... PM is altijd open..
pi_98906617
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:08 schreef calilov3 het volgende:
Als Assiej dingen wil, kan ik net zo goed ook de dingen die sharana wil in hetzlefde pakketje sturen....
Ik ben best bereid om het te doen... PM is altijd open..
:D Maar blijf je in US wonen dan? jij was toch diegene die met je vriend er ging wonen ?

Ik weet alleen niet of het geshipt Kan worden omdat het poeders + liquid (Monomer) zijn.. Ik weet niet hoe streng ze zijn straks betaal ik veel aan producten en heb jij moeite gedaan en komt er niks van over :'( ..
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:54:51 #143
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_98906827
Heuj, bedankt degene die me laatst de rode etos lippenstift aanbevolen had O+ (ik weet even niet meer wie het was :@).
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_98906920
Jullie zijn helden O+ Calilov3 en Sjeen

En Iedereen van hier O+

Bij Transdesign mijn Acryl penseel
" Pink Studio Sculpting Brush #8 $50.96 "

Hier in NL ..
95 euro Excl. Btw..

Ik ga huilen en juichen :')
pi_98906957
Oke het mag dan wel Comic Sans MS dag zijn (lettertype) maar ik vind het lelijk dat fok in Comic Sans is verandert :')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:57:45 #146
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_98906971
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:57 schreef Assiej het volgende:
Oke het mag dan wel Comic Sans MS dag zijn (lettertype) maar ik vind het lelijk dat fok in Comic Sans is verandert :')
1 dag, ontspan, morgen is het weer weg :D
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:58:24 #147
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_98907015
assiej: Ja ik blijf in US, maar heb al vaker wat naar mn zusje gestuurd... pallets enzo, maar komt gewoon aan... zelfs pannekoekenmix!
pi_98907025
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:57 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

1 dag, ontspan, morgen is het weer weg :D
:D * haalt diep adem en blaast uit
pi_98907041
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:58 schreef calilov3 het volgende:
assiej: Ja ik blijf in US, maar heb al vaker wat naar mn zusje gestuurd... pallets enzo, maar komt gewoon aan... zelfs pannekoekenmix!
Hahaha Ninja Edit :') ik zag hem veranderen!
pi_98907213
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:57 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

1 dag, ontspan, morgen is het weer weg :D
Of je zet het uit :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')