abonnement Unibet Coolblue
pi_100082982
ik moet vanmiddag met midas naar het dierenziekenhuis :'(
na een maand nog steeds geen verbetering aan zn pootje,
de 2e dierenarts vond het ook een raar verhaal en heeft ons doorverwezen naar een orthopeet :{
ik hoop echt dat het iets heel sulligs is wat zo opgelost kan worden want ik ben gewoon zenuwachtig voor wat die kat moet ondergaan ;(

  vrijdag 29 juli 2011 @ 13:04:51 #277
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_100084823
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 12:09 schreef deadly_kiss het volgende:
ik moet vanmiddag met midas naar het dierenziekenhuis :'(
na een maand nog steeds geen verbetering aan zn pootje,
de 2e dierenarts vond het ook een raar verhaal en heeft ons doorverwezen naar een orthopeet :{
ik hoop echt dat het iets heel sulligs is wat zo opgelost kan worden want ik ben gewoon zenuwachtig voor wat die kat moet ondergaan ;(

[ afbeelding ]
Sterkte een een dikke knuffel voor jou Midas! Hoop ook dat het meevalt.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_100089355
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF n op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 29 juli 2011 @ 15:51:09 #279
22592 crew  Ole
pi_100090717
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:53 schreef ChicaChula het volgende:
Dit is een van de leukste foto's die ik van een van mn katten heb :Y

[ afbeelding ]
:9
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 29 juli 2011 @ 16:08:52 #280
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_100091380

Onze Witte

Opgehaald uit het asiel omdat bij zijn beschrijving stond dat het een lobbes was.
(We hadden toen een heel oud katje waar we geen jonge spring in t veld bij konden hebben)
Heeft me de eerste 2 jaar niet aangekeken, omdat de vorige eigenaar een man was.
Was te lui om adem te halen, maar nu we verhuisd zijn is ie wat actiever.
Is nu 13 jaar, en weegt tussen de 7 en 8 kilo.
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
pi_100093819
Net sneeuwwitje zo voor met die spiegel
pi_100094676
@ChicoChula: Je kat is cute

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 12:09 schreef deadly_kiss het volgende:
ik moet vanmiddag met midas naar het dierenziekenhuis :'(
na een maand nog steeds geen verbetering aan zn pootje,
de 2e dierenarts vond het ook een raar verhaal en heeft ons doorverwezen naar een orthopeet :{
ik hoop echt dat het iets heel sulligs is wat zo opgelost kan worden want ik ben gewoon zenuwachtig voor wat die kat moet ondergaan ;(

[ afbeelding ]
Sterkte met Midas.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:08 schreef KarinJ. het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Witte

Opgehaald uit het asiel omdat bij zijn beschrijving stond dat het een lobbes was.
(We hadden toen een heel oud katje waar we geen jonge spring in t veld bij konden hebben)
Heeft me de eerste 2 jaar niet aangekeken, omdat de vorige eigenaar een man was.
Was te lui om adem te halen, maar nu we verhuisd zijn is ie wat actiever.
Is nu 13 jaar, en weegt tussen de 7 en 8 kilo.
Mooi beestje. Net een model :P

Foto's van Sammy en Billy

Mandjes zijn overrated, wij hebben er maar 1 nodig




Het duurde niet lang voordat Sammy op mijn schoot lag maar Billy duurde iets langer (6 maanden) en nu doet Billy niets anders meer. Maar sinds kort kan het ook samen O+




Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_100172506
tnx..
ze zijn erachter gekomen dat midas de pezen tussen zijn elleboog en schouder mist..
dit kan eigenlijk zo goed als maar 2 oorzaken hebben:
1: er zit een kwaadaardig gezwel
2: kat heeft een rotschop gehad

morgen krijgt hij een kijk operatie, dan gaan ze kijken of er indd een gezwel zit.
als dit het geval is moet zijn gehele poot eraf :'(
als er geen gezwel zit, gaan ze kijken of ze de pezen nog kunnen aanhechten en dan moet hij de komende weken met een gespalkte poot huppelen.. hopen dat het goed aanhecht.
mocht het niet meer aanhechten zal hij altijd zo blijven lopen ;(

pi_100177259
De arme schat :'(
pi_100178080
@deadlykiss; ik hoop dat het allemaal goed gaat komen met Midas :Y

@WinnieWanna; wat een heerlijk stel is het toch O+ O+

Wij zijn verhuisd en waar we nu wonen is het heel goed vogels kijken.
Vanuit de slaapkamer naar vogels die op het dak van de buren gaan zitten:



Als je er in de vensterbank bij mag tenminste;



Of aan de achterkant naar de vogels die op het dak van de andere buren komen badderen.



We hebben het huis van mijn broer gekocht en zijn er ingetrokken terwijl zijn complete inboedel er nog in stond. Als hij zijn kleren op komt halen zouden er wel eens wat haren op kunnen zitten O-)



Of haren in z'n monitor, tot grote vreugde van dEUS had hij nog een joekel van een TFT monitor laten staan en dat ligt zo lekker (hoeft 'ie met een platte monitor niet te proberen).



  Moderator maandag 1 augustus 2011 @ 00:13:01 #286
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100178726
Wat een heerlijke katten ook Pumpkin, kwekken ze bij jou ook zo als ze naar buiten naar de vogeltjes kijken? :D

d_k, ik ga heel hard duimen dat ze midas goed kunnen helpen :*

Sammy en Billy O+
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_100179002
Vanochtend lag Ernesto naast me in bed en ik lag hem half slapend te aaien, hij spinde heel hard maar af en toe produceerde hij een raar gorgelend geklik. Bleek dat hij heel strategisch zo was gaan liggen dat hij kon knuffelen en op het dak kijken tegelijk. Spinnen en "kekkeren" door elkaar klinkt als een kat met de snotteritis weet ik sinds vandaag :D
  Moderator maandag 1 augustus 2011 @ 00:20:39 #288
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100179031
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 00:19 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Vanochtend lag Ernesto naast me in bed en ik lag hem half slapend te aaien, hij spinde heel hard maar af en toe produceerde hij een raar gorgelend geklik. Bleek dat hij heel strategisch zo was gaan liggen dat hij kon knuffelen en op het dak kijken tegelijk. Spinnen en "kekkeren" door elkaar klinkt als een kat met de snotteritis weet ik sinds vandaag :D
_O- Gekke beesten :D
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 1 augustus 2011 @ 00:33:55 #289
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_100179533
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 23:59 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Of haren in z'n monitor, tot grote vreugde van dEUS had hij nog een joekel van een TFT monitor laten staan en dat ligt zo lekker (hoeft 'ie met een platte monitor niet te proberen).
Hee, ik heb dezelfde monitor, wordt flink warm van boven dus ik kan me voorstellen dat dEUS daar lekker ligt :P
pi_100208429
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 23:59 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
/SDC15397.jpg]afbeelding[/url] ]

Als je er in de vensterbank bij mag tenminste;

[ afbeelding ]

_O-
pi_100211254
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 23:59 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
@deadlykiss; ik hoop dat het allemaal goed gaat komen met Midas :Y

@WinnieWanna; wat een heerlijk stel is het toch O+ O+

Wij zijn verhuisd en waar we nu wonen is het heel goed vogels kijken.
Vanuit de slaapkamer naar vogels die op het dak van de buren gaan zitten:

[ afbeelding ]

Als je er in de vensterbank bij mag tenminste;

[ afbeelding ]

Of aan de achterkant naar de vogels die op het dak van de andere buren komen badderen.

[ afbeelding ]

We hebben het huis van mijn broer gekocht en zijn er ingetrokken terwijl zijn complete inboedel er nog in stond. Als hij zijn kleren op komt halen zouden er wel eens wat haren op kunnen zitten O-)

[ afbeelding ]

Of haren in z'n monitor, tot grote vreugde van dEUS had hij nog een joekel van een TFT monitor laten staan en dat ligt zo lekker (hoeft 'ie met een platte monitor niet te proberen).

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Aahw wat een lieverds! ze zien er ook zo lekker knuffelbaar uit! heel mooi!!
pi_100211292
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 22:12 schreef deadly_kiss het volgende:
tnx..
ze zijn erachter gekomen dat midas de pezen tussen zijn elleboog en schouder mist..
dit kan eigenlijk zo goed als maar 2 oorzaken hebben:
1: er zit een kwaadaardig gezwel
2: kat heeft een rotschop gehad

morgen krijgt hij een kijk operatie, dan gaan ze kijken of er indd een gezwel zit.
als dit het geval is moet zijn gehele poot eraf :'(
als er geen gezwel zit, gaan ze kijken of ze de pezen nog kunnen aanhechten en dan moet hij de komende weken met een gespalkte poot huppelen.. hopen dat het goed aanhecht.
mocht het niet meer aanhechten zal hij altijd zo blijven lopen ;(

[ afbeelding ]
:( Zielig! Hoe is het gegaan bij de kijkoperatie?
pi_100212732
:@ ohh shit helemaal vergeten te melden!!!
operatie was uitgelopen... dus ik kreeg vanavond pas een telefoontje.
operatie is zo goed als PERFECT verlopen :D
er zijn geen gezwellen of andere verdachte dingen gevonden, het pootje hoefde er dus niet af!
de arts heeft meteen gekeken of het mogenlijk was om de pezen weer aan te hechten met een of ander fiberspul (naam kwijt)
het is succesvol verlopen, pootje is gespalkt en morgn mag ik mijn dikke kroelbeer weer ophalen :D
enige minpuntje, omdat de kans van slagen zo klein was moeten we nu ook heel voorzichtig zijn tijdens het herstel...
midas moet 6 weken ( :{ ) in een bench blijven zodat zijn pootje zo min mogenlijk belasting krijgt.
midas is echter een buitenkat, en heeft normaal gesproken een complete golfbaan met heerlijke zandbunkers tot beschikking.
hij heeft dus geen idee waarom hij in een hokje moet, wat moet hij aan met dat kleffe kattenvoer en wat is een kattenbak?!
ik moest hem afgelopen week al 2 nachten opsluiten... ik had een kattenbak gevuld met bunkerzand waar hij normaal zijn behoefte in doet :P maar hij begreep het niet en heeft dus gewoon de hele nacht zijn behoefte opgehouden :')
vind het heel sneu dat ie nu echt 6 weken in een hokje moet...
maar anderzijds beter dit dan een geamputeerde poot! :)
ik zal morgen proberen een paar foto's te maken van de arme ziel :P
ben zo blij dat het allemaal mee viel *O*
pi_100212928
[img][img]http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=246621062&key=NDZHUU6F[/img][/img]
  maandag 1 augustus 2011 @ 23:13:36 #295
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_100214297
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:42 schreef deadly_kiss het volgende:
:@ ohh shit helemaal vergeten te melden!!!
operatie was uitgelopen... dus ik kreeg vanavond pas een telefoontje.
operatie is zo goed als PERFECT verlopen :D
er zijn geen gezwellen of andere verdachte dingen gevonden, het pootje hoefde er dus niet af!
de arts heeft meteen gekeken of het mogenlijk was om de pezen weer aan te hechten met een of ander fiberspul (naam kwijt)
het is succesvol verlopen, pootje is gespalkt en morgn mag ik mijn dikke kroelbeer weer ophalen :D
enige minpuntje, omdat de kans van slagen zo klein was moeten we nu ook heel voorzichtig zijn tijdens het herstel...
midas moet 6 weken ( :{ ) in een bench blijven zodat zijn pootje zo min mogenlijk belasting krijgt.
midas is echter een buitenkat, en heeft normaal gesproken een complete golfbaan met heerlijke zandbunkers tot beschikking.
hij heeft dus geen idee waarom hij in een hokje moet, wat moet hij aan met dat kleffe kattenvoer en wat is een kattenbak?!
ik moest hem afgelopen week al 2 nachten opsluiten... ik had een kattenbak gevuld met bunkerzand waar hij normaal zijn behoefte in doet :P maar hij begreep het niet en heeft dus gewoon de hele nacht zijn behoefte opgehouden :')
vind het heel sneu dat ie nu echt 6 weken in een hokje moet...
maar anderzijds beter dit dan een geamputeerde poot! :)
ik zal morgen proberen een paar foto's te maken van de arme ziel :P
ben zo blij dat het allemaal mee viel *O*
In elk geval wel super dat z'n pootje er niet af hoeft (al kunnen ze zich nog prima redden met 3 poten, kennis van me heeft ook een 3poot)
6 weken opsluiten is wel zielig moet ik zeggen, volgens mij zou Morgan er ook helemaal gek van worden.
Snapt natuurlijk ook helemaal niet waarom ie "gestrafd" wordt.

Je woont toch niet in Lelystad? M'n ouders wonen daar en hebben ook een golfbaan in de "achtertuin" (kijken uit op hole 2)

quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:46 schreef ExtraLarge het volgende:
[ [url=
img en /img staat er teveel in je post maar wel erg leuke foto!
pi_100214845


boefje binkie ongeveer 11 weken.
pi_100236898
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:42 schreef deadly_kiss het volgende:
:@ ohh shit helemaal vergeten te melden!!!
operatie was uitgelopen... dus ik kreeg vanavond pas een telefoontje.
operatie is zo goed als PERFECT verlopen :D
er zijn geen gezwellen of andere verdachte dingen gevonden, het pootje hoefde er dus niet af!
de arts heeft meteen gekeken of het mogenlijk was om de pezen weer aan te hechten met een of ander fiberspul (naam kwijt)
het is succesvol verlopen, pootje is gespalkt en morgn mag ik mijn dikke kroelbeer weer ophalen :D
enige minpuntje, omdat de kans van slagen zo klein was moeten we nu ook heel voorzichtig zijn tijdens het herstel...
midas moet 6 weken ( :{ ) in een bench blijven zodat zijn pootje zo min mogenlijk belasting krijgt.
midas is echter een buitenkat, en heeft normaal gesproken een complete golfbaan met heerlijke zandbunkers tot beschikking.
hij heeft dus geen idee waarom hij in een hokje moet, wat moet hij aan met dat kleffe kattenvoer en wat is een kattenbak?!
ik moest hem afgelopen week al 2 nachten opsluiten... ik had een kattenbak gevuld met bunkerzand waar hij normaal zijn behoefte in doet :P maar hij begreep het niet en heeft dus gewoon de hele nacht zijn behoefte opgehouden :')
vind het heel sneu dat ie nu echt 6 weken in een hokje moet...
maar anderzijds beter dit dan een geamputeerde poot! :)
ik zal morgen proberen een paar foto's te maken van de arme ziel :P
ben zo blij dat het allemaal mee viel *O*
Nou in ieder geval goed nieuws dat zn pootje er niet af hoeft inderdaad.. En dat van die 6 weken is zielig inderdaad maar hij begrijpt hopelijk wel ergens dat het voor zn eigen bestwil is O+
pi_100238431
Ik kan hier toch ook prima slapen?

wtf is dit? Kan ik dat eten?

WARRUHM

Ik ga zo mauwen...

MAUW!

Zei ik toch?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_100242436
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:13 schreef SiGNe het volgende:

[..]

In elk geval wel super dat z'n pootje er niet af hoeft (al kunnen ze zich nog prima redden met 3 poten, kennis van me heeft ook een 3poot)
6 weken opsluiten is wel zielig moet ik zeggen, volgens mij zou Morgan er ook helemaal gek van worden.
Snapt natuurlijk ook helemaal niet waarom ie "gestrafd" wordt.

Je woont toch niet in Lelystad? M'n ouders wonen daar en hebben ook een golfbaan in de "achtertuin" (kijken uit op hole 2)

[..]

img en /img staat er teveel in je post maar wel erg leuke foto!
haha, nee ik woon niet in lelystad en ik woon ook niet aan een golfbaan... ik werk bij een golfbaan (clubhuis) en de kat zat bij de overname :P
midas is daar 12 jaar geleden aan komen lopen en nooit meer weg gegaan.. dus een soort van huiskat @work :)

overigens is vandaag mn mond wijd open gevallen... midas lust ineens kattenvoer uit een blikje en binnen 20min. in de kooi zat hij in de kattenbak te spitten en legde meteen een mooie drol :Y)
had nooit gedacht dat ie dat ooit zou accepteren en zo snel!
echt een wonderkat O+
zo even mn camera kabeltje opzoeken :+
pi_100243310
de grootste banche die ze bij de dierenspeciaalzaak verkochten..
met de grootste kattenbak leverbaar...

doet dit nog in het ''niets'' laten vallen vergeleken bij mijn dikke kroelbeer midas :P



ik heb hem zo gemist O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')