abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:04:09 #251
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_100037533
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2011 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
BAM! Vita whut?
Toch denk ik dat die ook gaat floppen. Gamen op iOS heeft de toekomst.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:18:51 #252
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_100037937
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:04 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Toch denk ik dat die ook gaat floppen. Gamen op iOS heeft de toekomst.
Mjah, wat is floppen? :') PSP is ook niet geflopt en is de best verkopende handheld na Nintendo. Ooit. Tevens zijn er zeker 10 games die écht de moeite waard zijn.

3DS staat inmiddels op zo'n drie miljoen en met de prijsverlaging en Mario-titels gaat die zeker 10 miljoen halen voor eind 2012. Is dat dan een flop?

Gamen op iOS heeft niet de toekomst omdat je simpelweg niets fatsoenlijk kunt besturen omdat je knoppen mist. Zo simpel is het gewoon, precisie, respons en een volledig scherm heb je alleen op dedicated handhelds. Dus fuck iOS.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_100039619
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer is de 3DS uitgebracht? Niet eens een half jaar geleden toch? Bomba!
Precies vier maanden geleden. Da's erg extreem 33% in zo'n korte tijd, zelfs de Virtual Boy had dat niet.

De 3DS verkoopt gewoon niet goed. Ik heb er zelf ook nog niet een gekocht. De prijs vind ik niet eens het belangrijkste maar kan wel tot impulsaankopen lijden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_100039838
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, wat is floppen? :') PSP is ook niet geflopt en is de best verkopende handheld na Nintendo. Ooit. Tevens zijn er zeker 10 games die écht de moeite waard zijn.
Buiten Japan is de PSP nou niet echt een succes en de DS-markt is kapotgemaakt door de R4-kaarten. Hierdoor zijn veel Westerse bedrijven voorzichtiger geworden.
quote:
3DS staat inmiddels op zo'n drie miljoen en met de prijsverlaging en Mario-titels gaat die zeker 10 miljoen halen voor eind 2012. Is dat dan een flop?
Nintendo verdient op de verkoop van spellen. Tot nu toe zijn niet-Japanse ontwikkelaars terughoudend. Dat handhelds (veel) minder populair zijn buiten Japan speelt ook mee.
quote:
Gamen op iOS heeft niet de toekomst omdat je simpelweg niets fatsoenlijk kunt besturen omdat je knoppen mist. Zo simpel is het gewoon, precisie, respons en een volledig scherm heb je alleen op dedicated handhelds. Dus fuck iOS.
Mijn idee, maar voor een erg grote groep biedt het meer dan voldoende. Die vinden ‘Tiny Wings’ leuk om af en toe te spelen en zien geen meerwaarde om een aparte handheld te kopen en dure spellen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_100041430
Van NeoGAF:
quote:
This early adopter program is very, very rushed. Reading through the details in Japanese, it is very clear that Nintendo pushed this press release out at the last minute and none of this is actually ready yet. Mockingbird has translated the lists and details, so I won't do that again. Instead I'll expand on the nature of the program:

- Nintendo is confirming that they will sell NES VC games on the eShop for 3DS. But they will not be released on Sept 1st.

- Instead, on Sept 1st they will be pushing out "early bird editions" of the free NES games for those who bought and registered their systems before the price drop. Only these systems will be able to download and play these NES games at that time.

- These versions sound like beta emulated versions. There will be no digital manuals included, and while you can switch the controls from player 1 to player 2 for certain games which allow for such play, there will be no cross system multiplayer supported at all.

- Eventually at a later date, complete versions will be released for actual sale on the eShop. When this happens, those with the "early bird editions" will be able to update to the full versions for free.

- For the GBA VC games, it gets even weirder. While there is no release date for those other than within 2011, Nintendo is outright saying that they currently have NO plans to ever sell such games on the eShop. This is something specially for early adopters as a reward, and are considered "not for sale" releases.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 28 juli 2011 @ 13:01:31 #256
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_100043371
BOMBA inderdaad. Nu is de Vita plotseling heel duur. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:04 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Toch denk ik dat die ook gaat floppen. Gamen op iOS heeft de toekomst.
Games op systemen met geen D-pad, analoge sticks en zelfs geen knoppen heeft de toekomst. Kerel, laat me niet harder lachen. :)
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_100043505
Het zal mij, gezien de omstandigheden wat betreft smartphones en reactie van Nintendo, niks verbazen als er wordt besloten om vroegtijdig (2012 / 2013) de stekker uit de 3DS te trekken.
  donderdag 28 juli 2011 @ 13:19:37 #258
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100044035
Dit gaat klanten trekken :9 Net als toen met de eerste Xbox :Y
AFC AJAX
pi_100044075
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:19 schreef msnk het volgende:
Dit gaat klanten trekken :9 Net als toen met de eerste Xbox :Y
Maar daar waren wel spellen voor te krijgen...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 28 juli 2011 @ 13:42:45 #260
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_100044951
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, wat is floppen? :') PSP is ook niet geflopt en is de best verkopende handheld na Nintendo. Ooit.
PSP heeft Monster Hunter. :)
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_100047195
Vet dat de 3DS GBA VC games krijgt :D
Nu nog wachten op Golden Sun op de VC :P
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_100047253
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vet dat de 3DS GBA VC games krijgt :D
Nu nog wachten op Golden Sun op de VC :P
Alleen voor degenen die 'm voor een bepaalde datum gekocht hebben.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_100047264
quote:
7s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:04 schreef Aether het volgende:
Van NeoGAF:

[..]

Ach... De 3DS had net zo goed de Nintendo Rush kunnen heten (of in ieder geval als codename).

De launch was rushed (software van device zelf niet klaar, slechte game lineup)
De eShop was rushed (hoewel stukken beter dan de DSi variant, nog atijd geen revolutie)
De prepaid kaarten zijn rushed (eind juni beschikbaar? waar zijn ze dan?)
En nu dit ambassadeurs programmaatje ook. Niet af, maar toch de deur uit duwen.

De functie om zelf video's te maken met de 3DS camera is er ook nog altijd niet (hoe moeilijk kan dat zijn?).

Begrijp me niet verkeerd, ik vind de 3DS een prima handheld maar Nintendo is duidelijk steken aan het laten vallen.
pi_100047421
Kreeg net trouwens een systeemupdate, weet iemand wat er veranderd is?
Buiten het video kanaal dan.

Wanneer worden overigens die Zelda cd's verzonden?
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_100047771
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wanneer worden overigens die Zelda cd's verzonden?
8 weken na registratie. Dus dat is ergens midden augustus.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_100048244
quote:
99s.gif Op donderdag 28 juli 2011 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Officiële namen:

Mario Kart 7
Super Mario 3D Land
:{

Mario Kart 7 klinkt als Windows 7: We hebben geen inspiratie meer voor namen, dus we gaan ze maar nummeren. Wat is er mis met Mario Kart 3D? Of Mario Kart: Fly en Swim of iets dergelijks. :P

Super Mario 3D Land klinkt gewoon fout. :|W
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_100051489
Nintendo 3DS-ambassadeursprogramma
Nintendo heeft vandaag een wereldwijde wijziging van de inkoopprijs voor de detailhandel van Nintendo 3DS aangekondigd. In Europa zal deze wijziging vanaf 12 augustus van toepassing zijn.

Het is eerder voorgekomen dat wij, Nintendo, de inkoopprijs voor de detailhandel voor onze videospelsystemen een bepaalde periode na de lancering hebben verlaagd om daarmee een breder publiek te bereiken. Het is in de geschiedenis van Nintendo echter niet eerder voorgekomen dat we de inkoopprijs voor de detailhandel zo ingrijpend verlaagd hebben in minder dan 6 maanden na lancering.

We zijn ons ervan bewust dat deze beslissing er misschien voor zorgt dat het vertrouwen van jullie, de loyale fans die Nintendo 3DS vanaf het begin ondersteund hebben, in ons geschaad kan worden en dit is zeker niet onze bedoeling.

Iedereen die Nintendo 3DS vanaf het begin ondersteund heeft, is erg belangrijk voor Nintendo. Hoewel we er misschien niet helemaal voor kunnen zorgen dat je spijt hebt dat je Nintendo 3DS vroeg gekocht hebt, willen we onze dankbaarheid tonen door je gratis 20 downloadbare spellen uit de Nintendo eShop aan te bieden.

Deze gratis spellen zullen beschikbaar zijn voor iedereen die een Nintendo 3DS-systeem heeft en zich tenminste één keer voor 23:59 uur op 11 augustus aanstaande via een draadloos breedbandinternetsignaal heeft verbonden met de Nintendo eShop. Deze Nintendo 3DS-systemen zullen automatisch geregistreerd en gekwalificeerd worden voor de Nintendo 3DS-ambassadeurspromotie. Ga voor informatie en een uitlegvideo over hoe je je Nintendo 3DS met het internet verbindt, naar de Nintendo 3DS-site.

1. Met ingang van 1 september a.s., kunnen Nintendo 3DS-ambassadeurs gratis 10 NES™ Virtual Console™-spellen downloaden, voordat deze voor anderen verkrijgbaar zullen zijn in de Nintendo eShop. Deze spellen, waaronder Super Mario Bros.™, Donkey Kong Jr.™, Balloon Fight™, Ice Climber™ en The Legend of Zelda™, zullen worden uitgebracht als te betalen downloadbare spellen, maar ambassadeurs kunnen ze gratis, nog voor de lancering, downloaden. Zodra de te betalen versies van de spellen later dit jaar beschikbaar zijn in de Nintendo eShop, kunnen ambassadeurs deze updates ook kostenloos downloaden.

2. Tegen het einde van 2011 zal Nintendo ambassadeurs tevens 10 Game Boy Advance Virtual Console-spellen schenken. Onder deze spellen bevinden zich Yoshi’s Island™: Super Mario™ Advance 3, Mario Kart™: Super Circuit, Metroid™ Fusion, WarioWare™, Inc.: Minigame Mania en Mario vs. Donkey Kong™. Deze spellen zullen exclusief verkrijgbaar zijn voor ambassadeurs en Nintendo heeft op dit moment geen plannen deze spellen in de toekomst beschikbaar te maken voor andere Nintendo 3DS-eigenaren.

Meer informatie over deze promotie zal op een later tijdstip bekend worden gemaakt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_100051664
Brian_Ashcraft twitterde op donderdag 28-07-2011 om 13:09:31 So I bet we see a 3DS update (Lite, Slim XL, whatever) by this fall. I BET. reageer retweet
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:25:16 #269
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_100051773
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:22 schreef Aether het volgende:
Brian_Ashcraft twitterde op donderdag 28-07-2011 om 13:09:31 So I bet we see a 3DS update (Lite, Slim XL, whatever) by this fall. I BET. reageer retweet
Slim XL :')

Ik hoop dat die beste meneer niet in de marketing werkt... :')
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:45:25 #270
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100052680
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:20 schreef Aether het volgende:

[..]

Maar daar waren wel spellen voor te krijgen...
Halo:CE, PGR en DoA3. En voor sommigen Oddworld. Mja, waren wel toptitels inderdaad.

Met de DS sprong ik er ook pas bij toen de Lite uitkwam, dus dat zal nu ook wel weer het geval zijn denk ik :Y
AFC AJAX
pi_100052990
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef Draganta het volgende:

[..]

Slim XL :')

Ik hoop dat die beste meneer niet in de marketing werkt... :')
Schrijver voor Kotaku en woont in Japan. Misschien dat ie daar inspiratie voor aparte namen heeft ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Donald Duck held donderdag 28 juli 2011 @ 17:42:06 #272
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_100055065
GBA games (en dan niet de minste) exclusief voor de zogenaamde ambassadeurs? Erg apart.
Sowieso is die hele prijsverlaging opmerkelijk. Lijkt erg sterk op een paniekzet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 28 juli 2011 @ 17:45:04 #273
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_100055174
Ik denk niet dat er zoveel emotie achter zo'n besluit zit dat het als paniek kan worden omschreven. Vooral omdat Nintendo wel eerder voor 'Nintendo is d00med' scenario's is komen te staan.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_100055268
¤179 @ Bol.com (levertijd 2-3 weken :'))
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Donald Duck held donderdag 28 juli 2011 @ 17:54:33 #275
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_100055487
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:45 schreef Wii-Style het volgende:
Ik denk niet dat er zoveel emotie achter zo'n besluit zit dat het als paniek kan worden omschreven. Vooral omdat Nintendo wel eerder voor 'Nintendo is d00med' scenario's is komen te staan.
Maar dit is toch wel een heel mager begin. Het kan een neerwaartse spiraal worden. Apparaat verkoopt niet, ontwikkelaars stellen hun spellen uit of annuleren ze daarom, verkopen trekken niet aan omdat goede spellen uitblijven..
Ook met deze prijsverlaging zie ik het zelf ook nog niet zitten om een 3DS te kopen. Terwijl ik na de eerste aankondigingen toch wel enthousiast erover was. Het gebrek aan spellen is het grootste minpunt, ondanks dat Zelda super is natuurlijk. De korte batterijduur staat me niet aan en ook dat het onderste scherm op het bovenste drukt in gesloten stand klinkt als iets onprettigs.
Ik denk dat ik zelfs wel wacht op een herontwerp. Tegen die tijd zal het spelaanbod ook wel aangetrokken zijn hoop ik.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')