abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 juni 2011 @ 17:28:51 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98775107
:s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_98775249
hier voorlopig nog niets hoor.. waarschijnlijk zijn de buien al lang op voor ze hier zijn, zoals wel vaker :+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 juni 2011 @ 17:33:57 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98775332
Volgens de buienradar is het mis op de noordzeeplas en de buien komen nu langzaam Belgie binnen. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_98775578
Hier nog geen drup gehad vandaag....
Ik zie het ook nog niet gebeuren.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:44:32 #5
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98775822
Sun, als je even bij de drogist kijkt, zie je een keur aan voeten-dingen. Ook een soort maskertjes voor je voet, die je een nacht aan kan doen. Ik laat het zelf liever door een pedicure doen, want ik vind het naar en wat viezig werk, dat geschaaf aan eelt. Maar ik denk dat ik er toch nog eens drie keer over nadenk, want als ik FFT's wijze woorden zo beluister, is er een kans dat ik er verslaafd aan raak en steeds meer voeten wil. ;(
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98775999
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Sun, als je even bij de drogist kijkt, zie je een keur aan voeten-dingen. Ook een soort maskertjes voor je voet, die je een nacht aan kan doen. Ik laat het zelf liever door een pedicure doen, want ik vind het naar en wat viezig werk, dat geschaaf aan eelt. Maar ik denk dat ik er toch nog eens drie keer over nadenk, want als ik FFT's wijze woorden zo beluister, is er een kans dat ik er verslaafd aan raak en steeds meer voeten wil. ;(
Thanx voor de tip ^O^ ik zal eens kijken wat ik kan vinden.. vraag me altijd af of dat soort dingen wel echt helpen maar we gaan het gewoon proberen ;)
pi_98776089
koop van scholl, das een fijn merk.

en heerlijk juist dat getrut door iemand wiens werk het is, ik hoef t niet te doen (beetje creme smeren af en toe) en heb toch poezelige voetjes O+ Ideaal.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98776119
en wat eten wij vanavond:
kalfschnitzel (? 35 % zag meneerX en hij kent de smaak niet) - spercieboontjes en kruim.aard.
denk ik, want hij is nu met Ferdinand kersen halen en komt weet ik hoe laat weer terug.
Nog steeds geldt dat na half acht niet meer wordt gekookt.
pi_98776126
Ik moet niet té poezelige voeten krijgen, anders loopt het niet lekker meer op blote voeten :P maar de kloven mogen van mij wel minder :Y
pi_98776169
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet niet té poezelige voeten krijgen, anders loopt het niet lekker meer op blote voeten :P maar de kloven mogen van mij wel minder :Y
brr kloven, zo vies om te zien. Ja sorry hoor ik heb nu mental pictures van mensen op teva's met veize dikke eeltlagen en kloven. Brrrr :X

en ik loop ook op blote voeten hoor, mét poezelige voetjes. geen probleem :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98776212
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:51 schreef DarkElf het volgende:

[..]

brr kloven, zo vies om te zien. Ja sorry hoor ik heb nu mental pictures van mensen op teva's met veize dikke eeltlagen en kloven. Brrrr :X

en ik loop ook op blote voeten hoor, mét poezelige voetjes. geen probleem :)
nja dikke eeltlagen valt ook wel weer mee.. beetje droge hielen met kleine kloofjes die vooral ik zie denk ik :P De teva's heb je wel goed O-) :Y
pi_98776245
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:48 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Thanx voor de tip ^O^ ik zal eens kijken wat ik kan vinden.. vraag me altijd af of dat soort dingen wel echt helpen maar we gaan het gewoon proberen ;)
Oh op de markt afgelopen zat.dag was een voeten (bruis) bad in de aanbieding.
Geen idee wie dat verkocht heeft. Oók lekker !
Zelf heb ik van de week wat eelt zijkant grote teen en hielrand met de vijl weggewerkt.
Voorheen bij staand werk deed ik dat ongeveer 1 x 2 weken.

Soms zie je inderdaad van die zwarte vuile kloven rond een hiel in de slippers. Bah hoor.
pi_98776268
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:51 schreef DarkElf het volgende:

[..]

brr kloven, zo vies om te zien. Ja sorry hoor ik heb nu mental pictures van mensen op teva's met veize dikke eeltlagen en kloven. Brrrr :X

en ik loop ook op blote voeten hoor, mét poezelige voetjes. geen probleem :)
:W
pi_98776275
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:53 schreef AnneX het volgende:

[..]

Oh op de markt afgelopen zat.dag was een voeten (bruis) bad in de aanbieding.
Geen idee wie dat verkocht heeft. Oók lekker !
Zelf heb ik van de week wat eelt zijkant grote teen en hielrand met de vijl weggewerkt.
Voorheen bij staand werk deed ik dat ongeveer 1 x 2 weken.

Soms zie je inderdaad van die zwarte vuile kloven rond een hiel in de slippers. Bah hoor.
Ja die randen vijl ik ook bij, gaan anders zeer doen merk ik de laatste tijd :)
pi_98776302
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:54 schreef AnneX het volgende:

[..]

:W
:W
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98776378
vrijwilligerswerk was weer leuk na 2 weken afwezigheid, maar amai wat een hitte zo in t bos zeg Pfff..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:56:59 #17
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98776404
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:50 schreef AnneX het volgende:
en wat eten wij vanavond:
kalfschnitzel (? 35 % zag meneerX en hij kent de smaak niet) - spercieboontjes en kruim.aard.
denk ik, want hij is nu met Ferdinand kersen halen en komt weet ik hoe laat weer terug.
Nog steeds geldt dat na half acht niet meer wordt gekookt.
Wat ben je streng voor mAnneX :D Heeft hij het nodig?

Sun, zo'n rasp-ei in combinatie met kloven-zalf kan al een boel doen, denk ik. Maar voor twee tientjes kan de pedicure ook even met je meekijken en je adviseren, zo'n eerste keer. Heel veel hebben nu zomer-aanbiedingen waarmee je een klovenbehandeling kan krijgen. Quick and easy!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98776456
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat ben je streng voor mAnneX :D Heeft hij het nodig?

Sun, zo'n rasp-ei in combinatie met kloven-zalf kan al een boel doen, denk ik. Maar voor twee tientjes kan de pedicure ook even met je meekijken en je adviseren, zo'n eerste keer. Heel veel hebben nu zomer-aanbiedingen waarmee je een klovenbehandeling kan krijgen. Quick and easy!
Ik hou het in mijn achterhoofd.. geen idee waar hier ergens een pedicure zit, maar met 20 beautysalons in dit kleine dorp :') is er vast een te vinden eventueel...
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:59:30 #19
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98776526
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:56 schreef DarkElf het volgende:
vrijwilligerswerk was weer leuk na 2 weken afwezigheid, maar amai wat een hitte zo in t bos zeg Pfff..
Fijn DE! Maar wat zal je het warm hebben gehad inderdaad! En nu ga je zeker zo meteen iets zaligs zomers koken?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98776538
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:50 schreef AnneX het volgende:
en wat eten wij vanavond:
kalfschnitzel (? 35 % zag meneerX en hij kent de smaak niet) - spercieboontjes en kruim.aard.
denk ik, want hij is nu met Ferdinand kersen halen en komt weet ik hoe laat weer terug.
Nog steeds geldt dat na half acht niet meer wordt gekookt.
:D
pi_98776567
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:56 schreef DarkElf het volgende:
vrijwilligerswerk was weer leuk na 2 weken afwezigheid, maar amai wat een hitte zo in t bos zeg Pfff..
Leuk ^O^
Ja pfff het is echt hot.

en dan die opvliegers er ook nog bij :( :r
pi_98776605
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Fijn DE! Maar wat zal je het warm hebben gehad inderdaad! En nu ga je zeker zo meteen iets zaligs zomers koken?
nou ik heb geen trek eigenlijk en de mr ook niet maar ik ga zo toch maar even een broccolisalade met tomaat/bieslook en spekjes maken en een fijne frisse dressing.

oh sun: klikkkerdeklik

en t vooral belangrijk dat je huid niet uitdroogt, geregeld even je voeten insmeren (voor je gaat slapen ofzo, even sok eromheen zodat je je bed niet onder vet) doet wonderen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98776620
Oh kijk Sun : hier heb ik de voeten eens laten verwennen ( en ikzelf) .
Het is binnen de sportschool waar mijn praktijk is.
Lekker hoor voor een keertje.
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat ben je streng voor mAnneX :D Heeft hij het nodig?
_O- 8)7 w/ Nou en of.

Loslaten hé, het hele leven is loslaten / filosoof.
pi_98776678
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:00 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Leuk ^O^
Ja pfff het is echt hot.
t begint hier wat donkerder te worden, komen de regenbuien nu echt aan?
quote:
en dan die opvliegers er ook nog bij :( :r
:o arm ding! lijkt me vreselijk met dit weer, trouwens, sowieso
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98776932
Het is hier echt strak stralend blauw en 30+ graden, zie dat noodweer nog niet zo 123 gebeuren..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')