abonnement Unibet Coolblue
pi_99315383
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Psst.. ik ben ook een vent. :+
  maandag 11 juli 2011 @ 12:31:33 #202
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_99315601
quote:
11s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dat je na die twee jaar er nog steeds niet achter bent om niet al te serieus in te gaan op sommige posts ;(
Nou, eerlijk gezegd heb ik het idee dat je het serieus meent. Jullie-en dan bedoel ik de jongens die al lang in het topic zitten- hebben blijkbaar een hekel aan MJJC omdat jullie daar geband zijn.
Daar komen jullie althans vrij regelmatig op terug.
Ik wil gewoon ook MJ kunnen posten zonder dat er gelijk over MJJC begonnen wordt, weet je, zo heel veel verschillen wij daar ook niet van. Wij zitten ook nog steeds bijna elke dag over MJ te praten.
Leef en Laten Leven
pi_99315741
Is dat MJJC een soort harde kern of zo?
  maandag 11 juli 2011 @ 12:37:35 #204
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_99315801
MJJC is de fanclub Michael Joseph Jackson Community. Geeft heel veel info.
Leef en Laten Leven
pi_99315809
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:31 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd heb ik het idee dat je het serieus meent. Jullie-en dan bedoel ik de jongens die al lang in het topic zitten- hebben blijkbaar een hekel aan MJJC omdat jullie daar geband zijn.
Daar komen jullie althans vrij regelmatig op terug.
Ik wil gewoon ook MJ kunnen posten zonder dat er gelijk over MJJC begonnen wordt.
, weet je, zo heel veel verschillen wij daar ook niet van. Wij zitten ook nog steeds bijna elke dag over MJ te praten.
Ik denk dat dat wel meevalt.

Van mij mag je posten wat je wil, ik zeg ook nergens dat je MJ's kont niet mag posten.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 11 juli 2011 @ 12:40:23 #206
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_99315883
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt.

Van mij mag je posten wat je wil, ik zeg ook nergens dat je MJ's kont niet mag posten.
Dat laatste: dat klopt. Je zegt het niet rechtstreeks. Maar op een indirecte manier. En ik reageer daar nu even op.
Ik vind sowieso het neerkijken op andere fans not done. En daar bedoel ik mee: het zegt meer van jou dan van andere fans.

[ Bericht 4% gewijzigd door Robijn48 op 11-07-2011 12:53:09 ]
Leef en Laten Leven
pi_99315914
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:37 schreef Robijn48 het volgende:
MJJC is de fanclub Michael Joseph Jackson Community. Geeft heel veel info.
Ja ik had al even gegoogled, maar is dat echt een die-hard community of zo? Want op het eerste oog leek het mij een site waar er nog een paar honderd van zijn. :P
  maandag 11 juli 2011 @ 12:42:13 #208
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_99315936
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:41 schreef MetBas het volgende:

[..]

Ja ik had al even gegoogled, maar is dat echt een die-hard community of zo? Want op het eerste oog leek het mij een site waar er nog een paar honderd van zijn. :P
Wij zijn net zo goed een die hard community :) Anders heb je het twee jaar later er niet zoveel over :)
Nee, dit is echt wel een van de belangrijkste fanclubs.
Leef en Laten Leven
pi_99317522
MJJC is toch wel echt een tandje extremer. Ik werd daar destijds geband omdat ik zei dat MJ een pruik droeg (wat de waarheid is). 8)7

Je mocht op een gegeven moment het woordje 'wig' niet meer gebruiken.
  maandag 11 juli 2011 @ 14:13:34 #210
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_99319028
Dit forum staat wat meer in de realiteit...wel fijn vind ik.

Ik ben er niet zo heel fanatiek, op een bepaald moment kon je daar niet spreken van vrijheid van meningsuiting.
De strikte regels waren handig tijdens de rechtszaak omdat sommige fans toen aardig van het padje af waren. Na 2005 vond ik het irritant worden.
Het is belachelijk dat je niet mocht praten over zijn pruiken of zijn huidproblemen.
Ik maakte eens een lollige opmerkingen over die stretchbroek van hem (kort voor zijn dood), werd me ook niet in dank afgenomen, hahaha...

Nu na Michaels dood vind ik dat ze wel weer eens wat strenger op mogen treden, met name het gezeik daar over de familieleden komt me de neusgaten uit. Natuurlijk maak ik ook flauwe opmerkingen over Randy die teddyberen gapt van Forest Lawn en over Jermaine's playdo kapsel maar sommigen uitten een diepgewortelde haat....
Maar weet je, de regels waren destijds zo streng omdat ze wisten dat Michael er zelf wel eens meelas (en schreef). Dat doet hij nu niet meer natuurlijk dus zijn ze er nu niet meer zo gestressed over.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_99319965
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:13 schreef Janena het volgende:

Maar weet je, de regels waren destijds zo streng omdat ze wisten dat Michael er zelf wel eens meelas (en schreef). Dat doet hij nu niet meer natuurlijk dus zijn ze er nu niet meer zo gestressed over.
Zijn daar screenshots of links van? Of simpelweg de tekst van de posts die hij daar maakte? Ik ben erg benieuwd. :o
pi_99320041
Hij heeft daar nooit gelezen/geschreven, dat was een collectieve waan waarin ze verkeerden. Af en toe kwam er dan een of ander vaag account als 'peter_pan_1958' en dat moest dan MJ voorstellen.
standaarddrinker
  maandag 11 juli 2011 @ 14:42:58 #213
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_99320085
Ik ook en ik heb tijden zitten speuren, haha...
Hij heeft kennelijk wat geschreven in het topic over zijn krullen die terug waren (ten tijde van het oefenen voor This is it).

De moderaters hebben het bevestigd maar geven verder geen info. Vind het echt flauw :+ .
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_99320123
Maar hoe bevestigen ze zoiets dan? Ik vond het al moeilijk te geloven. :P
  maandag 11 juli 2011 @ 14:44:07 #215
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_99320132
Nee, die neppers waren er veel maar MJ had er dus daadwerkelijk een account (waar hij geloof ik maar zelden iets mee deed).

Al die zogenaamde insiders en nepMichaels waren altijd wel vermakelijk.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  maandag 11 juli 2011 @ 14:53:50 #216
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_99320533
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:44 schreef MetBas het volgende:
Maar hoe bevestigen ze zoiets dan? Ik vond het al moeilijk te geloven. :P
Het is na zijn dood door Gaz (de eigenaar) bevestigd en ik geloof ook door Trish (de voormalig eigenaar van MJJC wat toen nog MJJForum heete.

Eerlijk gezegd ben ik er niet zo verbaasd over.
Als ik wereldberoemd was zou ik ook rondkijken op mijn eigen grote forums, gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ik geloof alleen dat hij er niet zoveel was, ik bedoel....af en toe moet hij flink zat zijn geweest van zijn fans..
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_99321104
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:40 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dat laatste: dat klopt. Je zegt het niet rechtstreeks. Maar op een indirecte manier. En ik reageer daar nu even op.
Ik vind sowieso het neerkijken op andere fans not done. En daar bedoel ik mee: het zegt meer van jou dan van andere fans.
Ik wil mij eigenlijk onthouden om een discussie met jou aan te gaan, maar toch nog even dit.

Ik heb nou niet bepaald het idee dat ik noch andere posters/fans in dit topic neerkijken op andere fans. Als dit n.a.v. mijn - overigens niet serieus bedoelde - post gaat over die foto's, dan volg ik jouw gedachtengang niet helemaal. Dat is overigens niet neerbuigend bedoeld.

Maar goed, ik laat het hier maar bij :{
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_99321441
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:53 schreef Janena het volgende:

[..]

Het is na zijn dood door Gaz (de eigenaar) bevestigd en ik geloof ook door Trish (de voormalig eigenaar van MJJC wat toen nog MJJForum heete.

Eerlijk gezegd ben ik er niet zo verbaasd over.
Als ik wereldberoemd was zou ik ook rondkijken op mijn eigen grote forums, gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ik geloof alleen dat hij er niet zoveel was, ik bedoel....af en toe moet hij flink zat zijn geweest van zijn fans..
Maar hoe wisten die dat dan? Want het is natuurlijk fantastische reclame voor je forum om zoiets te zeggen. Al acht ik het inderdaad niet erg onwaarschijnlijk dat hij daar wel eens was.
  maandag 11 juli 2011 @ 16:01:58 #219
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_99323130
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:18 schreef MetBas het volgende:

[..]

Maar hoe wisten die dat dan? Want het is natuurlijk fantastische reclame voor je forum om zoiets te zeggen. Al acht ik het inderdaad niet erg onwaarschijnlijk dat hij daar wel eens was.
Daar heb je gelijk in...

Ik begreep dat Gaz en Trish wel eens gesproken hebben met Michael. Geen idee of dat werkelijk zo was of dat het opschepperij is en een hele goede manier om je forum bekend te maken :P

Wat betreft het neerkijken op fans, heb niet het idee dat dat hier echt gebeurd.
Fans heb je in alle soorten en ik gniffel ook wel eens om bepaalde types maar kijk op niemand neer.
Ach, iedereen heeft zo zijn eigen manieren om het fan-zijn te uiten en sommigen zijn daar erg goed in :o ! Bijzondere types vind je in alle fan-kringen, de grote meute is wel redelijk normaal.
Scoor zelf ook wel behoorlijk op de freak-meter hoor, maar je zult me niet betrappen op het dragen van een of ander opzichtig Michael Jackson shirt in combinatie met een hoed en handschoen of zo... :D ...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_99343309

En dan heel hard meezingen.
  maandag 11 juli 2011 @ 23:10:38 #221
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_99345207
Haha, moest wel even lachen!

Wat ook leuk tijdverdrijf is: teksten van Michaels liedjes in het nederlands:

Ze heeft je nummer
Ze kent je spel
Ze ondermijnt je
Het is zo waanzinnig

Sinds je haar hebt verleid
Hoe voelt het
Te weten dat die vrouw
Erop uit is te doden

Iedere nacht is er haar houding om een risico te nemen
Het gaat niet over liefde en romantiek
En nu ga je het krijgen

Iedere knappe man is erop uit een risico te nemen
Het gaat niet over liefde en romantiek
En nu ga je het krijgen

Om de wereld te ontsnappen moet ik genieten van die eenvoudige dans
En het voelde alsof alles aan mijn kant stond
(bloed aan mijn kant)

Ze leek oprecht alsof het liefde en echte romantiek was
En nu is ze erop uit mij te krijgen
Ik ik kan het gewoon niet aannemen
Ik ken het gewoon niet breken

Susie heeft je nummer
En Susie is je vriend niet
Kijk wie je begraven heeft
Zeven inch diep
Bloed is op de dansvloer
Bloed is op het mes
Susie heeft je nummer
En Susie zegt dat het juist is

Ze heeft je nummer
Hoe voelt het
Om te weten dat deze vreemdeling
Erop uit is te doden

Ze heeft je baby
Het gebeurde snel
Als je maar
Het verleden kon wissen

Iedere nacht is er haar houding om een risico te nemen
Het gaat niet over liefde en romantiek
En nu ga je het krijgen

Iedere knappe man is erop uit een risico te nemen
Het gaat niet over liefde en romantiek
En nu heb je er echt spijt van

Om de wereld te ontsnappen moet ik genieten van die eenvoudige dans
En het voelde alsof alles aan mijn kant stond
(bloed aan mijn kant)

Ze leek oprecht alsof het liefde en romantiek was
En nu is ze erop uit mij te krijgen
Ik ik kan het gewoon niet aannemen
Ik ken het gewoon niet breken

Susie heeft je nummer
En Susie is je vriend niet
Kijk wie je begraven heeft
Zeven inch diep
Bloed is op de dansvloer
Bloed is op het mes
Susie heeft je nummer
Je weet dat Susie zegt dat het juist is

Susie heeft je nummer
En Susie is je vriend niet
Kijk wie je begraven heeft
Zeven inch diep
Bloed is op de dansvloer
Bloed is op het mes
Susie heeft je nummer
Susie zegt dat het juist is

Het was bloed op de dansvloer
(bloed op de dansvloer)
Het was bloed op de dansvloer
(bloed op de dansvloer)
Het was bloed op de dansvloer
(bloed op de dansvloer)
Het was bloed op de dansvloer
(bloed op de dansvloer)

En ik kan het gewoon niet aannemen
Dat meisje zal het niet breken
Ooo...

Bi
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_99345367
Ik snap er geen reet van eigenlijk. Verhaal Human Nature eens. If this town is just an apple, then let me take a bite.
standaarddrinker
pi_99345661
Google Translate doet het ook grappig:

Je kont is van mij
Ga rechtsaf u
Op vertoon van je gezicht
Op klaarlichte dag
Ik zeg je
Op hoe ik me voel
Pijn doen je geest
niet schieten om te doden
kom op, kom op
leg het op me in orde
pi_99345761
Prince: "Ik ga niet 'Je kont is van mij' tegen jou zingen en jij gaat het zeker niet over mij zingen."
standaarddrinker
  maandag 11 juli 2011 @ 23:21:05 #225
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_99345804
Haha...ja, moest daar ook aan denken net!

Ik geef Prince groot gelijk :P. edit: zit al een uur met ‘he marloes, ik wil met je onder de douche ‘ in mijn hoofd , en bedankt he Metbas! ;)

[ Bericht 38% gewijzigd door Janena op 12-07-2011 01:01:18 ]
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')