quote:
Op woensdag 18 januari 2012 13:00 schreef karr-1 het volgende:Feitelijk kan deze wethouder er weinig aan doen, het is een ding wat nog uit de vorige periode is gekomen toen deze wethouder er nog niet was.
Los daarvan, het blijft onwenselijk dat er verantwoordelijkheden liggen bij iemand die niet van hier is. Politici leven al in een ivoren toren. Als die ivoren toren ook nog eens in Dordrecht staat heb je hier als wethouder mijns inziens niet zo veel te zoeken.
Dat chargeer ik uiteraard een beetje, in een opstandige bui

Maar ergens zit er wel een kern van waarheid in. Er zullen vast goede kanten aan dit plan zitten, alleen is dat allemaal erg lastig te beoordelen aangezien de gemeente gretig een zak met geld heeft aangepakt. Dat komt nu eenmaal niet echt ten goede aan de besluitvorming. Ik ken dat soort gevallen vanuit mijn werk erg goed. Dat er ergens een potje viel te plunderen... dan laten ze gerust iets iets ontwikkelen waar ze vervolgens niets meer mee doen. Gewoon omdat het kán. Niet omdat het nodig is. Het gaat nog steeds wel over belastinggeld. Dat is beter te besteden dan aan een busbaan voor een gemeente waar bijzonder weinig bussen rijden. Op zondag (maar dat kan meneer Kamsteeg niet weten) en 's avonds nagenoeg 0. Of 1 met 0 mensen er in. Maar gelukkig hebben die nu wel een eigen stukje weg. Geef dan in ieder geval taxi's nog ontheffing. Dan komt er tenminste nog een beetje rubber op dat asfalt te liggen.
What's next? Langlaug loipes?
[ Bericht 0% gewijzigd door alpeko op 18-01-2012 13:23:44 ]