abonnement Unibet Coolblue
pi_98707894


Linkjes naar vorige delen:

Borduren?!
Borduren #2
Borduren #3
Borduren #4
Borduren #5

Met dank aan Lijnloos voor het prachtig geborduurde FOK!logo!

En de laatste Wips:

Loqi's Ridderbeen:


Annelotjes Pokemon Trilogie:


Mucks boerderijdieren Trilogie:


Alpmaedl's kleedjes:


Arual's Geisha to be:


Mijn eigen pokemon:


En nog veel, veel meer.... maar daarvoor moet je maar in de vorige topics kijken :D

Oh en ik doe even een schaamteloze link erbij naar de Patchwork Gym, waarvoor Annelotje, Appelbanaancitroen en ik de pokemon aan het maken zijn: http://www.patchworkgym.com/forums/ en http://patchworkgym.wordpress.com/
pi_98708468
Oh ja, ik heb de pokemon-huge-ass-project-dinges even van de baan geschoven. Misschien dat ik de stof al wel vast ga uittellen, maar na dat ik dat voor de nieuwe mario wereld had gedaan was ik toch even beduusd van de grootte ervan (en ik geloof dat die pokemon groter is, niet veel maar toch, dan de mario)... Maar wie weet, bijna vakantie en zo... En ik heb toch nog niet alle benodigde kleuren, dus misschien voor tussendoor af en toe es een pokemonnetje ;)

Maaaaarrrrr... ik ben dus wel begonnen met mijn 2e mario wereld...


De stof...


Het patroon


Klaar voor de start... stof opgerold zodat het handzamer is (hoop ik)


Speciaal doosje ingericht voor het garen... En dit is al heel wat, maar ik denk dat er nog ongeveer 10! strengetjes geel bij moeten worden besteld... 8)7

En gisteravond al de eerste (of eigenlijk laatste, aangezien ik van rechts naar links werk) kolom gedaan, maar nog geen foto van gemaakt. Die wil ik wel maken, zodat ik mooi de voortgang bij kan houden over de tijd heen.
  maandag 27 juni 2011 @ 09:37:18 #3
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_98709458
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 08:37 schreef Lijnloos het volgende:
Oh ja, ik heb de pokemon-huge-ass-project-dinges even van de baan geschoven. Misschien dat ik de stof al wel vast ga uittellen, maar na dat ik dat voor de nieuwe mario wereld had gedaan was ik toch even beduusd van de grootte ervan (en ik geloof dat die pokemon groter is, niet veel maar toch, dan de mario)... Maar wie weet, bijna vakantie en zo... En ik heb toch nog niet alle benodigde kleuren, dus misschien voor tussendoor af en toe es een pokemonnetje ;)

Maaaaarrrrr... ik ben dus wel begonnen met mijn 2e mario wereld...

[ afbeelding ]
De stof...

[ afbeelding ]
Het patroon

[ afbeelding ]
Klaar voor de start... stof opgerold zodat het handzamer is (hoop ik)

[ afbeelding ]
Speciaal doosje ingericht voor het garen... En dit is al heel wat, maar ik denk dat er nog ongeveer 10! strengetjes geel bij moeten worden besteld... 8)7

En gisteravond al de eerste (of eigenlijk laatste, aangezien ik van rechts naar links werk) kolom gedaan, maar nog geen foto van gemaakt. Die wil ik wel maken, zodat ik mooi de voortgang bij kan houden over de tijd heen.
:o Heel veel succes! ik vind ze echt heel erg leuk die Mario werelden _O_
Knoei
pi_98712492
WOW wat een project :o Ben erg benieuwd,vond je vorige mario wereld ook al zo leuk!
Wat ga je er eigenlijk mee doen? Ergens ophangen?
Ik wacht met smart de postbode af,dan kan ik ook lekker beginnen! *droomt over borduren op haar terrasje in de maak etc*
pi_98713479
Succes!

Ik voel me echt een nepborduurster met mn miniprojectjes :P
pi_98713931
Hij is wel huge ja, maar ik vond de vorige uiteindelijk ook wel heel tof toen ie af was, dus hoop dat het nu ook zo is.

Ik wilde ze eerst verkopen, maar vind de eerste niet netjes genoeg gemaakt, dus die hou ik. En deze dan denk ik ook wel. Mocht ik die pokemon ook af krijgen ooit, dan gaat die wel in de verkoop denk ik.

Whoop, ook kleine projectjes zijn echt! O+
pi_98714430
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:05 schreef Lijnloos het volgende:

Ik wilde ze eerst verkopen, maar vind de eerste niet netjes genoeg gemaakt, dus die hou ik. En deze dan denk ik ook wel. Mocht ik die pokemon ook af krijgen ooit, dan gaat die wel in de verkoop denk ik.
Tegen die tijd is pokemon een vergeten iets :P

Ik ga donderdag(tentamens eindelijk klaar!) maar even een nieuw projectje zoeken.
Met de kleurtjes die ik al heb, mag geen nieuwe kopen tot de vakantie.
En na de vakantie ga ik een totoro maken O+ , stond op spritestitch
pi_98715433
Gaaf, Lijnloos! :)
pi_98719632
Zo, ook een bestelling gedaan bij de Marktplaatsman.. Heb m'n zusje ook aan het borduren gekregen, dus die gaat een boekenlegger van Okami borduren en ik de boekenlegger van Peek-a-boo/Peek-a-chu :D
Net betaald dus nu even wachten totdat alles binnen is..
pi_98719981
Die boekenlegger is cool ja! Wat grappig dat je zusje nu helemaal "om" is, sinds Spritestitch... Ik vind het ook een geniale site hoor, mede daardoor nu zo verslaafd aan borduren. En die had ik nooit gezien als ik niet met de contest van happyseamstress had meegedaan en die had ik weer nooit gedaan als ik niet door Fok! was gaan haken... en haken had ik nooit in mijn hoofd gehaald voor mij zwangerschap. Dus uiteindelijk geef ik mijn man gewoon de schuld :P
pi_98723437
Onthoud die beredenering voor als ie er ooit over mocht zeuren :P

Hier is het allemaal de schuld van mn studie, en de ako hier op het station, want daar zag ik een boekje met gehaakte pinguins, tsja en toen googlen. En toen kwam ik hier(ok was ik al, las stiekem mee bij oud). En toen zag ik de geborduurde totoro's en toen was het over.
Is het al donderdag? :P
pi_98723887
Ik ben gaan borduren, omdat mijn moeder het deed (een jaar of 10 geleden). Toen jaren niet gedaan. Ik kwam amigurumi's tegen op Girlscene ( :@ ) en zo ging ik haken.
Doordat alles in dit board bij elkaar werd gezet, viel mijn oog op het borduurtopic en dacht ik: "O, ja, borduren vond ik altijd leuk!"
pi_98725893
Ik vind jou echt zo herkenbaar. Door je blog, en nu weer met dat girlscene(tsja ebayverslaafde hier en kon niets anders vinden).
Sorry moest ik even kwijt :P

Mn moeder heeft ook geborduurd, gelukkig want daardoor heb ik heel veel draadjes =)
pi_98726135
:P Haha, dat is grappig.
Maar mijn moeder doet het nog steeds. Die maakt het alleen zelden af. Die wil na de huisjes misschien het leesplankje gaan maken. Dat gaat nooit afkomen. :')

* Herfstblad weet van wie ze dat heeft: nooit iets afmaken 8)7
pi_98752187
Oh afmaken... ja, dat is echt de grootste valkuil ooit.

Ik heb gisteravond een "stukje" stof uitgeteld voor de pokemon en afgevinkt welke kleuren ik al wel heb en welke niet (ik moet er nog een heleboel bij O-) )... dus nu kan ik in de afwisselmomenten lekker pokemonnetjes maken!

pi_98754860
Ik was net effe aan het rondstruinen op Spritestitch en daar kwam ik een link tegen naar een blog en daar staat gewoon een hele uitleg over hoe je om moet gaan met je borduursel als het klaar is en je het ingelijst wilt maken. Compleet met Ikea-frame dus ook voor ons prima te doen denk ik. Verder nog over wassen, strijken, uitlijnen/recht maken, passepartou maken en het inlijsten zelf.

Voor wie wil: http://withoutastitchon.b(...)rpeice-overview.html Ik vond het leuk om effe door te lezen en ga het zeker proberen! Moet nog steeds het kado voor mijn pa in elkaar zetten :@
pi_98755622
Ooh lijnloos wat een projecten. Echt zo gaaf! Ik wil oooook!! Maar ik moet echt eerst mn yoshi's af en ik moet die world map voor mn vriend maken. En dan mag ik pas iets anders. Ik vrees dat het de pokemons worden. :Y
pi_98755741
Tja, beetje meer projecten dan eigenlijk de bedoeling is natuurlijk, maar toch... :@
pi_98759556
Ach afwisseling houdt het leuk toch!!! :)

Ik ga denk ik vanavond een foto maken van mn yoshi's. Ik zag dat ik stiekum al best veel gedaan had sinds de laatste update. En in het vorige topic had ik geen enkele foto van ze geplaatst. Dat mag niet meer voorkomen natuurlijk o|O
pi_98759847
Meer Yoshi's! *O* *O*
pi_98763023
Ga je m echt maken, die grote? Hoeveel bij hoeveel steken is ie?

Die link is wel handig. Maar hoezo moet je het eerst wassen?
pi_98764098
Best interessant om te lezen maar het ziet er uit als veel werk hahaha.

Je moet m eerst wassen omdat er olie van vuil van je handen aan kan zitten en als je m gaat strijken dan krijg je die eventuele vlekjes er nooit meer uit.
pi_98764126
Nou als je wast dan rekt de stof goed mee en komen de steekjes wat beter te zitten. Ook kun je hem dan goed opspannen zodat ie netjes recht komt te zitten en zo. Je moet het maar es lezen, er zit wel logica in zeg maar.

Oh ja, en wat Annelotje zegt...

Die pokemon is 256 bij 450 steken... oftewel 115.200 steken... oeps! Hij is dus wel iets groter dan de 2e mario wereld, maar niet heel veel (die is 162 x 490 = 79380... oh wacht, dat scheelt toch wel behoorlijk :@ ) Mar die ga ik dus echt in kleine stukkies doen, dus een pokemonnetje per keer of zo.
pi_98765240
hahaha ietsjes groter!!! scheelt maar een ruime 35.000 steken!! AAHHH
Maar hij is echt zo gaaf!!

grmbl is het al 5 uur zodat ik naar huis kan en verder kan aan mn yoshi's??? Ze moeten nu snel af want dan kan ik aan iets nieuws beginnen!
pi_98765696
In mijn optiek scheelt het maar ietsjes... hihi

Oh en ik wil ook graag naar huis. Nog 1,5 uur, dan kan ik in de trein alvast verder met de pokemon-patch... en thuis vanavond lekker op de bank met manlief beetje mario-borduren en alvast wat kleurtjes uitzoeken om te bestellen bij de marktplaatsmeneer... als ik het nou ik kleine hoeveelheden doe, kost het weinig en is het ook nog leuk om steeds wat te bestellen :+
pi_98766755
hahahaha ook een manier om jezelf voor de gek te houden :P
Ik zou ze echt in 1x willen bestellen. Lijkt me echt gaaf om zo'n megastapel garen binnen te krijgen.

Jij gaat borduren op aida 18 he? Die marktplaatsmeneer heeft alleen 14 volgens mij. Nog maar ergens kijken voor goedkope aida 18 ofzo want anders wordt die wereldmap ook een tikkie groot.
pi_98767138
Ik heb 18-ct ja... maar het is wel weer effe wennen ten opzichte van de 14-ct van de patch. Stukkie kleiner en priegeliger zeg maar. Maar als ik er weer eenmaal aan gewend ben zal het vast prima gaan weer. Oh en zo'n megastapel... O+ Ooit, dan ga ik gewoon alle mogelijke kleurtjes in 1 keer bestellen. Heb al eens zo'n aanbieding gezien op eBay, dan krijg je 450 strengen voor iets van 150 dollar of zo :o Als dat dan in je brievenbus terecht komt, ik zou gewoon overstromen van genot... *O*
pi_98767420
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:45 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb 18-ct ja... maar het is wel weer effe wennen ten opzichte van de 14-ct van de patch. Stukkie kleiner en priegeliger zeg maar. Maar als ik er weer eenmaal aan gewend ben zal het vast prima gaan weer. Oh en zo'n megastapel... O+ Ooit, dan ga ik gewoon alle mogelijke kleurtjes in 1 keer bestellen. Heb al eens zo'n aanbieding gezien op eBay, dan krijg je 450 strengen voor iets van 150 dollar of zo :o Als dat dan in je brievenbus terecht komt, ik zou gewoon overstromen van genot... *O*
_O-

Weetje als je zegt van 256 bij 450 klinkt het niet eens zo groot. Maar 115.000 steken dan weer wel.
Mijn grootste project was 60 bij 82 ofzo :P

Ow en het is nu jouw schuld dat ik op ebay weer ga kijken naar dmc terwijl ik moet leren(dont worry als ik mn tentamen niet haal is het niet geheel jouw schuld, ook die van herfstblad, waardoor ik een seizoen van een serie in 3 dagen al zowat uit heb :P)

Maar word je niet heel zielig van zo'n mega lap stof? Ik zou denken dat ie nooit meer afkomt(en daarom vervolgens ook niets eraan doen :P
En doe je dan blaadje voor blaadje werken? Of pokemon voor pokemon? Lezen is ook moeilijk.

Ik zou ze trouwens ook in een keer willen bestellen, al zou mn bankrekening dan gaan huilen(ondanks dat ik net vakantiegeld heb gehad) maar alles in een keer, en dan op kleur in een bak O+
Een mens kan van rare dingen blij worden :P
pi_98767621
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Een mens kan van rare dingen blij worden :P
Oh zo waar.... O-)
pi_98769223
:P Ik wil nu ook wel weer bestellen.
En inderdaad; Alle kleurtjes! O+

Haha, welke serie, Whoopdidoo? :P
pi_98770564
ooh ja alle kleurtjes! Ooit! En ik ga ook ooit nog een kleurenwaaier bestellen!

Nog een uurtje... en de airco is kapot... arme ikke!
pi_98806756
ik kom me even schamen!! Ik ben vergeten een foto te maken
pi_98806776
Foei! Doe es foto maken dan ? Of zit je al op je werk netjes niet te borduren?
pi_98807002
jup ben al op mn werk. Dat gaat dus pas vanavond worden! Sorry!!!!!
pi_98808319
Ik loop me al maanden te verlekkeren aan deze prachtige kast:

Met plek voor alle kleuren.

Maar ik borduur niet vaak losse patronen waarbij ik zelf de kleuren bij elkaar moet zoeken, dus dat slaat nergens op. Daar is die kast veel te duur voor.

Hoe groot is je lap voor de pokemons, Lijnloos?
Denk idd dat de afwisseling prettig is. Naast het geel van de Mario, de kleurtjes van de Pokemon. Soms is het lekker grotere oppervlaktes te doen, en andere keren om kleine stukjes te borduren.
Leuk!

Het is hier nu bloedheet, pfff. Doe mijn verplichte werk dus meer aan het eind van de middag en 's avonds, waardoor ik minder borduur. En omdat mijn lap zo groot en warm is, is het niet fijn om die op schoot te hebben. Het schiet al wel weer redelijk op, zal vanmiddag nog een foto plakken.

Spannen en inlijsten is goed te doen. Ik lijst niet alles in wat ik doe en als ik het doe, laat ik het meestal doen. Maar ik heb het ook wel eens zelf gedaan, wat goed lukte.
pi_98808437
ooh wauw die kast is echt prachtig! Wat kost ie als ik vragen mag? Niet dat ik daar momenteel geld aan uit mag geven maar dan heb ik weer iets om over te fantaseren.
pi_98808524
Ja, die kast is fantastisch... wat mij ook tof lijkt is om zo'n spin-rek te hebben van DMC... en dan daar alle kleurtjes aan te hangen en een aparte hobbykamer hebben met al mijn spullies... Tijd om ons huis te verkopen en een iets groter huis te vinden... O+ *dagdromen gaat...
  woensdag 29 juni 2011 @ 09:55:03 #38
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_98808586
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 09:43 schreef alpmaedl het volgende:
Ik loop me al maanden te verlekkeren aan deze prachtige kast:
[ afbeelding ]
Met plek voor alle kleuren.

Maar ik borduur niet vaak losse patronen waarbij ik zelf de kleuren bij elkaar moet zoeken, dus dat slaat nergens op. Daar is die kast veel te duur voor.

Hoe groot is je lap voor de pokemons, Lijnloos?
Denk idd dat de afwisseling prettig is. Naast het geel van de Mario, de kleurtjes van de Pokemon. Soms is het lekker grotere oppervlaktes te doen, en andere keren om kleine stukjes te borduren.
Leuk!

Het is hier nu bloedheet, pfff. Doe mijn verplichte werk dus meer aan het eind van de middag en 's avonds, waardoor ik minder borduur. En omdat mijn lap zo groot en warm is, is het niet fijn om die op schoot te hebben. Het schiet al wel weer redelijk op, zal vanmiddag nog een foto plakken.

Spannen en inlijsten is goed te doen. Ik lijst niet alles in wat ik doe en als ik het doe, laat ik het meestal doen. Maar ik heb het ook wel eens zelf gedaan, wat goed lukte.
Dat is wel een hele toffe kist voor allerlei spullies ja :9~
Knoei
pi_98808662
Oh, en die pokemon lap is ongeveer 70x50 of zo?!
pi_98811539
Ik ga zo es effe de lokale hobbyshop bekijken... even wat garen halen voor de pokemon. Niet veel maar ik wil er niet op wachten, maar NU! hebben... kan ik meteen effe checken wat ze er nog meer hebben. Laatste keer dat ik er was vond ik er weinig aan, maar misschien valt het mee (iets met kabouters om te beschilderen en dat soort "onzin"... :@ )
pi_98811682
Jaaa, die kast is geweldig! :9~
pi_98812974
Nou, dat doen we dus ook nooooooit meer. Wat een suffe winkel en duur! :o Was gewoon 7,25 kwijt voor 5 strengetjes... Bij de marktplaatsman zou ik daar ongeveer 20 strengetjes voor hebben. Maar goed, weten we ook weer, les geleerd. Verder hadden ze ook weinig en de meneer was mij iets te argwanend... steeds volgend wat ik aan het doen was en zo. En de winkel was ongeveer 4 m2 groot, maar zo vol gepropt dat ie me niet kon volgen vanachter de kassa. :|W
pi_98813602
irritant he die kleine winkeltjes. Hier ook zo 1. Ze komen gelijk aangevlogen. En blijven je echt volgen.
Ik ga liever naar het smitje. Dat is zo groot dat ze je niet kunnen volgen al hadden ze het graag haha.
Maar ook daar is het garen veel te duur. Wel 1,40 per strengetje! Maar soms wil je het gewoon nu hebben en niet langer wachten!

Maareh je kunt dus beginnen aan de pokemon begrijp ik??
pi_98813715
Jups... ik begin rechtsonder (vind ik nu echt heel fijn werken van onder naar boven en rechts naar links) en heb effe een stukje van 50x50 steken uit het patroon geknipt en in een aparte kg-bestand geplakt zodat ik dat mooi afgebakend kan starten. En zo heb ik ook meteen een doel ;)
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:38:26 #45
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_98814031
volgens mij hebben hobbywinkel(tje)s best veel last van diefstal. vandaar waarschijnlijk de argwaan.
in de haak.
pi_98814327
@ herfstblad: make it or break it.

Die kist was volgens mij iets van 460 op hobbydoos. Veels te duur voor een arm studentje zoals ik.
Wat duur zeg die strengetjes, dan is het ook niet leuk meer. Langleve marktplaatsman, wat als die stopt :o :'(
pi_98814594
Dat van die diefstal denk ik ook wel maar het gaat wel een beetje van mn winkelgenot af. Ik snuffel graag.

@Lijn, heb je ook een tijdslimiet voor dat doel? Ik ben echt zo benieuwd!

460 euro is echt veel geld! Pfff dat gaat m (voorlopig) niet worden!
pi_98814918
Hmm 465 was het aantal strengen, hij is nu met 10% korting 539,10, normaal dus 599.
Gaat m niet worden, nooit, van dat geld kun je een week op vakantie.
pi_98815270
ow nog duurder dus.. Is ie dan wel helemaal gevuld? Of moet je dat ook nog zelf gaan doen?
pi_98815625
Wholy crap dat is wel echt dur voor een leuk kistje met antieke look en veel strengetjes... Ik ga toch maar voor een paar sinpele plastic doosjes met el cheapo strengen van de marktplaats ;)

Annelotje, geen tijdslimiet, maar mijn patch is nu bijna af (ben thuis aan het "werk" maar geen reet te doen, dat scheelt) dus denk dat ik misschien vanavond begin met de lap *O* Of misschien gewoon weer Mario... maar ik denk de pokemon! *O* *O* *hyperdepiep is vanwege de beide projecten *O*

Oh en die argwaan voor diefstal snap ik wel, maar nu heb ik echt de neiging direct de winkel uit te lopen zonder iets te kopen. Richt je winkel dan wat overzichtelijker in, dan hoef je niet bij mensen in hun nek te staan hijgen...
pi_98816686
Als je alle kleurtjes bij marktplaatsmannetje besteld ben je veeeeel goedkoper uit.

Lijnloos, je snapt toch wel dat je verplicht bent tot veel update foto's?
pi_98817243
I know.... komt goed hoor ;)
pi_98817325
Hier vaak komen is helemaal niet goed voor mij! Ik heb echt zo'n zin om te borduren en hier komen maakt het alleen maar erger! Ik moet nog 3 uur werken en dan nog naar huis, eten koken, eten, afwassen... zucht het duurt nog zeker 5 uur voordat ik kan borduren!
  woensdag 29 juni 2011 @ 14:26:46 #54
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_98818653
De borduur/stof/wol etc winkel hier is juist heel anders. Daar moet je een uur zoeken naar iemand en dan nog uur wachten totdat diegene je komt helpen met een vraag. En als je toevallig gemist hebt waar het borduurstof ligt omdat je daar normaal niet naar zoekt dan kijken ze je aan alsof je gek/blind/een alien bent _O-

Maar ze hebben er wel heul vee.. dus mja :D
Knoei
pi_98818975
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:26 schreef Loqi het volgende:
De borduur/stof/wol etc winkel hier is juist heel anders. Daar moet je een uur zoeken naar iemand en dan nog uur wachten totdat diegene je komt helpen met een vraag. En als je toevallig gemist hebt waar het borduurstof ligt omdat je daar normaal niet naar zoekt dan kijken ze je aan alsof je gek/blind/een alien bent _O-

Maar ze hebben er wel heul vee.. dus mja :D
Klinkt heerlijk Loqi, zo'n winkel... waar is dat?? O-)
  woensdag 29 juni 2011 @ 14:40:38 #56
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_98819213
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:34 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Klinkt heerlijk Loqi, zo'n winkel... waar is dat?? O-)
>:) is het ook!
http://www.greef.nl/ in Helmond
Knoei
pi_98820332
Hmmm, beetje ver voor mij.... Maar in gedachte houden voor als we er ooit in de buurt komen.
pi_98821842
als je toch hier in de buurt bent dan kan ik 't Smitje in het centrum van Eindhoven ook aanraden. creabeawalhalla! Waar je gelukkig maar een 10 min hoeft te wachten op hulp hihi
pi_98823547
Eindhoven is nog wel een optie, mijn stiefzusje woont in Best en daar komen we wel eens...

Oh ja... KLAAR!!!


pi_98823912
Leuk!
pi_98824189
Belachelijk achterlijk duur zijn ze. Ze gaan uit van normale verkoopprijs voor een strengetje, denk ik, want ergens heb je de kist 'gratis', omdat het bedrag dat je betaalt al de waarde van de strengetjes is.

465 strengen voor 539 euro is 1,16 per streng. Dat klopt wel aardig, denk ik. En die kist is prachtig! Ik houd het ook maar bij el cheapo-boxen - dat werkt net zo goed.
Lijnloos, jouw winkel is ook wel erg aan de prijs zeg!
Ik heb even gekeken, ik betaal in het noorden van het land 1,20. Zelf woon ik in de Alpen en hier was alleen Anchor te krijgen (daar viel ik ook bijna flauw van de prijs, want die was nog hoger!), dus ik laat vaak meenemen als er bekenden deze kant op komen. Mijn oude handwerkwinkel is een prima winkel en ik heb er altijd mijn spullen gehaald, dus ik ben een soort trouwe klant daar gebleven. Maar daar word je ook normaal behandeld en niet zo in de gaten gehouden als in Lijnloos' winkel.
pi_98824583
Ze zijn echt leuk!
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2011 @ 16:40:16 #63
43556 miss_dynastie
pi_98824695
Ik hou het bij mijn meerladekastjes, kan veel meer in voor minder geld :P
Maar hij's wel mooi O+
pi_98825083
Haha, Whoopdidoo! Leuke serie he! :)

Dat kistje is wel duur helaas.

Hier bij de handwerkwinkel zijn ze niet erg wantrouwend, maar ze hebben wel een camera zag ik. Maar goed, ik kom daar heel vaak en ik denk dat ze hun pappenheimers wel kennen ;).

Leuke Pokemons, Lijnloos!
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:05:59 #65
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_98831421
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:17 schreef Lijnloos het volgende:
Eindhoven is nog wel een optie, mijn stiefzusje woont in Best en daar komen we wel eens...

Oh ja... KLAAR!!!
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuk!
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:42 schreef annelotje het volgende:
als je toch hier in de buurt bent dan kan ik 't Smitje in het centrum van Eindhoven ook aanraden. creabeawalhalla! Waar je gelukkig maar een 10 min hoeft te wachten op hulp hihi
Oooh die zit er idd ook ja, daar ben ik niet meer binnen geweest sinds in haak en nu borduur, typisch :')

Eens kijken of ik een kleurechte foto van mn WIP kan maken
Knoei
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:15:30 #66
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_98831807
Helemaal kleurecht lukt niet, maargoed
Ridderbeen en een stuk zwaardschede en schild (bovenaan)
Knoei
pi_98841097
Wauw Lijnloos, dat je aan 2 van die megaprojecten kunt beginnen zonder er heel erg bang van te worden, respect, echt waar! Ik vind mijn kleine boekenleggers al best lang werk :P Komt denk ik door mijn moeder, die borduurde vroeger ook veel, was o.a. bezig met de 4 jaargetijden van Marjolein Bastin, en geen van de 4 is af.. En ja, bij het haken is al gebleken dat ik haar neiging om dingetjes niet af te maken ook heb, dus ik denk dat mijn angst wel redelijk gegrond is.. hihi!

Posten vanaf mijn smartphone is trouwens maar stom! Waar zijn de smileys! :( Nu moet ik het uit m'n hoofd doen en ik ken er niet zoveel..

Ik heb de Winnie de Poeh boekenlegger voor m'n tante inmiddels al even af, en ook al gegeven. Helaas nog geen foto's gemaakt omdat het uiteindelijk natuurlijk weer last minute werk werd :P Als ik weer eens bij m'n tante ben maak ik er nog wel een foto van want ik wil wel even showen hoor! :D Foto's van oefenTotoro doen we maar niet, die is niet zo goed gelukt..
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:16:55 #68
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_98842131
Wow Loqi, dat ziet er mooi uit en Lijnloos aan die grote projecten!
Ik heb mezelf qua borduren echt gesteld dat ik 1 tegelijk doe, en nu al zolang bezig met die vrouw voor het raam. Daarna met dat programma'tje een foto van zoonlief omzetten (nu nog een mooie foto :D) en die dan voor mijn schoonmoeder maken... Daar heb ik wel echt zin in, dus zo veel als ik kan (en als ik niet te moe ben, anders zie ik het niet goed) zo snel mogelijk dit project afmaken, zodat ik kan gaan voor de foto!
En die kast, echt wow, maar vooralsnog idd aan de el-cheapo plastic box(en)... Eerst maar eens de staats winnen oid...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_98858495
Tof Loqi!!! Ben zo benieuwd hoe die is als je wat verder bent... *O*

Yachiru, die 4-jaargetijden had ik ook maar vond ik niet leuk genoeg of de stof was kut (mijn mening) of iets anders, maar ik ben er mee gestopt... Gaat hem niet meer worden...

Eerste echte WIP van mario-2:


Dit was al bijna 1,5 uur werk... dit gaat best effe duren geloof ik... Inmiddels is er vanochtend in de trein een kolommetje zwart naast gekomen. Dus met 2 uur werk 3 kolommen... 490 te gaan... reken maar uit :+
pi_98858625
326 uur werk! Hahahaha Of wilde je dat niet echt weten??

Echt super dat je die pokemons al af hebt zeg! Snel gedaan.

Loqi wat veel verschillende kleurtjes al zeg! Uit hoeveel kleuren bestaat ie? Ik ben echt benieuwd hoe hij vordert.

Ik ben vrij vandaag en nog even druk aan het poetsen. (en stiekum alvast even internetten) Maar ik ga zo een foto maken voor jullie!
pi_98858734
-O- en bedankt he! ;)
pi_98858847
Ik denk ik hou het nog ff spannend! hahahaha
  donderdag 30 juni 2011 @ 11:13:48 #73
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_98858896
dank jullie wel! Ik ben ook heel benieuwd hoe hij gaat worden. Ik vind het wel echt heel erg tof om te doen *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:05 schreef annelotje het volgende:
Loqi wat veel verschillende kleurtjes al zeg! Uit hoeveel kleuren bestaat ie? Ik ben echt benieuwd hoe hij vordert.
Goede vraag, daar had ik nog niet naar gekeken, heb ze even geteld... 54 :o

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:00 schreef Lijnloos het volgende:
Tof Loqi!!! Ben zo benieuwd hoe die is als je wat verder bent... *O*

Yachiru, die 4-jaargetijden had ik ook maar vond ik niet leuk genoeg of de stof was kut (mijn mening) of iets anders, maar ik ben er mee gestopt... Gaat hem niet meer worden...

Eerste echte WIP van mario-2:

[ afbeelding ]
Dit was al bijna 1,5 uur werk... dit gaat best effe duren geloof ik... Inmiddels is er vanochtend in de trein een kolommetje zwart naast gekomen. Dus met 2 uur werk 3 kolommen... 490 te gaan... reken maar uit :+
whoa, die wordt wel echt enorm :D maar oh zo tof
Knoei
  donderdag 30 juni 2011 @ 11:46:03 #74
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_98860086
sorry dat ik zomaar even binnen kom vallen.
na een tijdje gelurkt te hebben hier, ben ik ook weer aangestoken met het borduurvirus.
en eigenlijk is dat een beetje de schuld van lijnloos :P
want zo kwam ik erachter dat het helemaal niet saai en duf is omdat je eigenlijk alles kan borduren wat je wil.
dankzij dat kg chart programma.

daar heb ik nu dus een beetje hulp bij nodig voel me een beetje :?
want ik wil iets gaan borduren en heb wat hulp nodig voor de instelling
ik dacht dat aan 30 of 35 cm breed
waar in welke kolom moet ik dat invoeren
ik hoop dat je me wil helpen

wil graag trouwens deze gaan maken
W
Z
E
pi_98860730
rebel-angel welkom!! Ik geef Lijnloos ook de schuld van mijn verslaving!
Misschien dat ik kan helpen met KG.. Als je het plaatje importeert dan moet je aangeven hoeveel vakjes je per cm hebt (je stof dus) en dan kun je bij chart size aangeven hoeveel steken (ct) je wilt als hoogte en breedte maar daar naast kun je ook aangeven hoeveel cm je wilt
Wel echt een gaaf plaatje zeg!

Loqi 54 is best heftig!

@lijnloos ik had je verkeerd begrepen. Je reactie ging natuurlijk over dat ik verteld had hoe lang je er mee bezig gaat zijn. Ik hoop niet dat ik je ontmoedigt heb....

Ik heb een foto gemaakt!!

Zover was ik de vorige foto-update:


en zover ben ik nu
pi_98861127
*O* Yoshi's!!! *O* Wat worden ze leuk Annelotje!

Rebel-angel, welkom hier! Leuk dat je ook mee komt doen! En prima hoor, geef mij allemaal maar de schuld ;) Ik gebruik jullie ook als klankbord om veel OEH en AAHHHH te roepen over mijn creaties, dus "kom maar op!"...
Leuke plaat heb je uitgekozen! (I O+ Phineas & Ferb!!!)
Op het moment dat je een nieuw project begint kun je al kiezen hoe groot ie moet worden. Maar je doet nu natuurlijk import, en daarbij kun je ook aangeven hoe groot ie moet worden. Normaal staat ie op hoeveelheid steken ingesteld, maar je kunt ook switchen naar cm geloof ik. Weet het niet uit mijn hoofd, maar zo heb ik dat ook al wel es gedaan... En dan nog even aangeven hoeveel kleuren je maximaal wilt gebruiken en zo... Voila! Ben benieuwd naar hoe ie wordt, succes!!!
pi_98861618
Yoshi's O+

Lijnloos als je snel iets af wilt hebben, had je niet moeten gaan borduren dus eigen schuld :P

En welkom rebel, KG kan inderdaad ook op cm. En succes. En aangezien ik toch niets te doen heb ga ik kijken of ik dat plaatje fatsoenlijk in KG krijg.
pi_98861727
thnx!!!!!!

Ik wilde dat ook gaan proberen whoop maar toen bedacht ik me dat ik het nog wel druk heb. GRRR druk op je vrije dag is niet leuk! Maar ik ga er dus maar weer snel vandoor. Hoe eerder ik klaar ben met alle verplichtingen, des te eerder ik kan borduren!
  donderdag 30 juni 2011 @ 12:36:20 #79
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_98861918
thanx voor de hulp
ik de luie donder kwam nog een andere sitetegen :P
het heet pic2pat.com en dat is helemaal makkelijk (hou heel erg van makkelijk)
dus ik zal zo denk eens m'n luie donder van de bank sleuren en spulletjes gaan kopen
ik hou jullie op de hoogte

en speciaal voor lijnloos oeh en aaaaaaahhhhh voor al je crea's :9
W
Z
E
pi_98861990
Dit is mn eerste vrije dag(nou ja vrij, had vanmorgen nog tentamen :P)

Volgens mij is ie wel te doen, ik heb volgens mij aida 14 en dat is 6 steken per cm(dat ik kon zien) en heb dat ingevuld in KG. En dan 30 cm, maar hij zegt dat ie dan 60cm wordt, dus I don't get it. Maar hij is wel te doen, 180 bij 135. 43 kleuren(of 41 want 2 kleuren hebben 1 of 2 steken dus die kan je wel vervangen).
pi_98862288
14ct is 5,3 steken geloof ik Whoop. 6 steken is 16ct.

KG update de grootte niet echt... de cm zeg maar.
pi_98862642
Zou kunnen hoor :P Had alleen even geteld.
Dus dan moet je gewoon hoe groot je wilt even delen door 5,3 en dan dat aantal steken doen. Is wel een handige om te onthouden op zich :P hmm zo werkt het niet :P
pi_98863592
30cm * aantal steken van de stof (dus bv. 30*5,3 = ongeveer 150 steken)... Dat idee ;)
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:59:53 #84
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_98865292
ik heb al m'n hoop op een ander programma gevestigd
de printer heeft net de blaadjes uitgespuugd
en ben toch een stukje kleiner gegaan heb nu voor de 25x19 gekozen





even je nek een stukje verdraaien


en de kleurtjes lijst


kwaliteit van m'n camera is bedroevend en ik kan niet eens zeggen dat het van de phone komt :'(
W
Z
E
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:02:34 #85
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_98865399
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:02 schreef annelotje het volgende:
rebel-angel welkom!! Ik geef Lijnloos ook de schuld van mijn verslaving!
Misschien dat ik kan helpen met KG.. Als je het plaatje importeert dan moet je aangeven hoeveel vakjes je per cm hebt (je stof dus) en dan kun je bij chart size aangeven hoeveel steken (ct) je wilt als hoogte en breedte maar daar naast kun je ook aangeven hoeveel cm je wilt
Wel echt een gaaf plaatje zeg!

Loqi 54 is best heftig!

@lijnloos ik had je verkeerd begrepen. Je reactie ging natuurlijk over dat ik verteld had hoe lang je er mee bezig gaat zijn. Ik hoop niet dat ik je ontmoedigt heb....

Ik heb een foto gemaakt!!

Zover was ik de vorige foto-update:
[ afbeelding ]

en zover ben ik nu
[ afbeelding ]
Wat lief O+

@rebel-angel: succes! leuk plaat je ook
Knoei
pi_98865549
Oh, dat ziet er wel netje uit dat patroon... dat ga ik vanavond es effe checken dat Pic2Pat...

Succes joh!
pi_98867322
Ow dat ziet er inderdaad goed uit! Kun je die blaadjes waar je het vanaf moet lezen ook in kleur printen? Ik hou er namelijk niet van als ik niet kan zien wat ik doe :P,
edit: niet dus, jammer. Verder werkt het namelijk wel

@ lijnloos, ja daar kwam ik al achter...ben niet zo helder meer :P

Ik zat te denken(ja doe ik soms ook) hoe kan marktplaatsman het zo goedkoop krijgen? Want op ebay(niet gaan kijken, dankzij ebay loop ik nu al een half uur vlinders op mn nagels te plakken) kan je het niet zo goedkoop vinden, wat je toch eigenlijk wel zou denken. Of ik zoek niet goed, dat kan ook nog. Maar toch. Heeft ie daar een mannetje ofzo die het weer naar hem opstuurd? Ben gewoon nieuwsgierig hoe het kan.

Als mn nagelproject af is, ga ik plaatjes zoeken om te borduren. Kijken of ik vanavond mn blauw af kan maken, dan kan ik morgen zwart opvullen en dan istie af! Dus dan kan ik zaterdag wat nieuws beginnen, of zondag...als ik zaterdag hard gewerkt heb :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Whoopdidoo op 30-06-2011 15:00:41 ]
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:04:08 #88
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_98867661
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:54 schreef Whoopdidoo het volgende:

Ik zat te denken(ja doe ik soms ook) hoe kan marktplaatsman het zo goedkoop krijgen? Want op ebay(niet gaan kijken, dankzij ebay loop ik nu al een half uur vlinders op mn nagels te plakken) kan je het niet zo goedkoop vinden, wat je toch eigenlijk wel zou denken. Of ik zoek niet goed, dat kan ook nog. Maar toch. Heeft ie daar een mannetje ofzo die het weer naar hem opstuurd? Ben gewoon nieuwsgierig hoe het kan.
Daar zat ik ook aan te denken. Hij zal wel contact hebben met een groothandel of zelf importeur zijn ofzo
Knoei
pi_98867730
Wow loqi jij ook al aan het denken? :P Ik vind het wel heel chill hoor, daar niet van, maar vroeg het me gewoon af. (vraag me ook af hoe iets van 10 cent van hongkong helemaal hier kan komen).

Met dan pic2pat kan je niet zelf kleuren aanpassen enzo, dat is wel jammer aangezien dat met mijn simpelheid echt essentieel is. Maar ik ga het denk ik gebruiken zodat je kan zien hoe iets wordt, hoeveel steken het ongeveer is, en dan gewoon in KG doen.
pi_98869308
wow rebel-angel wat veel kleurtjes!!!

Ik ben bijna klaar met mn verplichtingen en dan kan ik borduren! Ben ik bijna een volle werkdag met verplichtingen bezig geweest. zucht....
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:05:21 #91
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_98870003
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:06 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wow loqi jij ook al aan het denken? :P Ik vind het wel heel chill hoor, daar niet van, maar vroeg het me gewoon af. (vraag me ook af hoe iets van 10 cent van hongkong helemaal hier kan komen).
Heel soms doe ik dat wel eens _O-

Nu lekker borduren.
Ik had eens ergens gelezen dat als je kruisje voor kruisje borduurt (ipv in rijen eerst alle halve kruisjes en dan op de weg terug de andere helft) je niet genoeg draad in een pakket hebt. Klopt dat? Want ik heb in dit werk heel veel stukken waarin ik gewoon niet in rijen kan werken maar alles kruisje voor kruisje moet doen
Knoei
pi_98870018
@R-A, gaaf zeg dat patroon! Maar wat een kleurtjes!
@Annelotje, Die Yoshi's zijn ook erg gaaf!
@Loqi, Wat een werk volgens mij, veel verschillende kleuren op een klein stukje!
@ Lijnloos, de pokemons blijven gaaf!

Heb hier eergisteren m'n bestelling binnen gekregen, erg snel! (Om 15.00 betaald en de volgende dag al binnen!)
Dit is de buit (Zonder doos, die is hier ergens onder het stof vandaan gehaald :p)

De bobbins heb ik vandaag bij de hobbywinkel gehaald aangezien de marktplaatspersoon ze niet meer kan leveren...

En dit is het project tot nu toe:
pi_98871196
Leuke dingen komen er voorbij!

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:04 schreef Loqi het volgende:

[..]

Daar zat ik ook aan te denken. Hij zal wel contact hebben met een groothandel of zelf importeur zijn ofzo
Dat vroeg ik me ook al af inderdaad.
  † In Memoriam † donderdag 30 juni 2011 @ 17:46:24 #94
43556 miss_dynastie
pi_98873648
quote:
12s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:05 schreef Loqi het volgende:

[..]

Heel soms doe ik dat wel eens _O-

Nu lekker borduren.
Ik had eens ergens gelezen dat als je kruisje voor kruisje borduurt (ipv in rijen eerst alle halve kruisjes en dan op de weg terug de andere helft) je niet genoeg draad in een pakket hebt. Klopt dat? Want ik heb in dit werk heel veel stukken waarin ik gewoon niet in rijen kan werken maar alles kruisje voor kruisje moet doen
Nee, dat klopt niet, denk ik. Ik borduur kruisje voor kruisje en heb altijd genoeg, tenzij ik zelf stomme fouten heb gemaakt. Ik kan me ook niet voorstellen dat dat echt veel meer draad zou kosten :?
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:52:09 #95
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_98873874
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:46 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, dat klopt niet, denk ik. Ik borduur kruisje voor kruisje en heb altijd genoeg, tenzij ik zelf stomme fouten heb gemaakt. Ik kan me ook niet voorstellen dat dat echt veel meer draad zou kosten :?
Ik kon me ook niet voorstellen waarom dat zo zou zijn, maar ik ben een borduur-noob dus ik denk ik vraag t hier even. Ik weet ook niet meer waar ik het gelezen heb :')
Knoei
pi_98877524
Loqi, ik heb er wel eens naar gekeken naar het scheelt echt niet veel als je steek voor steek doet of rij voor rij. En ik heb nog geen enkel pakket gehad waar ik draar te kort kwam om die reden en ik borduurde eerder altijd steek voor steek. Nu doe ik het wel rij voor rij als het kan zodat ik ook netjes alle steekjes dezelfde kant op heb.

Die marktplaats-figuur klinkt mij als een oosters figuur, en de garen staan ook gelabeld als "not for sale in EU" dus ze zullen vast wel uit het verre oosten komen. Wellicht heeft ie familie die het opstuurt of neemt ie zelf elke keer wat mee of zo... I dont care, het is goed en goedkoop!
pi_98879919
Ja, ik had dat 'not for sale in EU' ook gezien, ja. En inderdaad: Goed en goedkoop is het belangrijkste.
  donderdag 30 juni 2011 @ 20:54:44 #98
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_98880664
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:31 schreef Lijnloos het volgende:
Loqi, ik heb er wel eens naar gekeken naar het scheelt echt niet veel als je steek voor steek doet of rij voor rij. En ik heb nog geen enkel pakket gehad waar ik draar te kort kwam om die reden en ik borduurde eerder altijd steek voor steek. Nu doe ik het wel rij voor rij als het kan zodat ik ook netjes alle steekjes dezelfde kant op heb.
Nee, het leek mij ook niet dat t veel zou schelen, maar ik wilde het even zeker weten :)

quote:
Die marktplaats-figuur klinkt mij als een oosters figuur, en de garen staan ook gelabeld als "not for sale in EU" dus ze zullen vast wel uit het verre oosten komen. Wellicht heeft ie familie die het opstuurt of neemt ie zelf elke keer wat mee of zo... I dont care, het is goed en goedkoop!
ah kijk, dat zal het verklaren ja :Y maar goed en goedkoop is ok!
Knoei
pi_98882662
Ik heb al 1 dinootje omlijnd *O*
Duurt het bij jullie ook altijd langer dan je denkt? Dat je maar een klein beetje moet maar daar toch best lang over doet?
pi_98899270
Ik heb mijn pakketje binnen!!!!! *O* *O*
Gisteren zag ik de postbode en hij had een bruin achtige envelop in zn handen en ik wist meteen,die is voor mij!! Alleen woon ik in een appartement en naast mij is een voordeur voor het bovenappartement maar de eigenaar is onze beide deuren aan het schilderen. Dus ook geen naamplaatje. Daarom had de postbode hem maar bij de buurman bezorgd -O- Maar 's avonds had ik hem eindelijk :D
Het is aida 14# stof,wat een kleine kruisjes zeg :o
Vanmiddag/vanavond ga ik eens een stukje proberen,kan niet wachten!
Ohja, op het pakketje staat heel trots vermeld dat er een echt stuk bamboo bij zit,wat moet ik met dat stokje bamboo doen? Waar hoor je het voor te gebruiken?
pi_98899553
Bamboo....geen flauw idee?

Aida 14 werkt wel lekker hoor! Vind ik.

Hier geen update, voel me ziek en zielig, en moet nog werken vanmiddag ook.
pi_98910568
Bamboo om te borduren?? Geen idee! Wel fijn dat je pakketje er is.
Ik gebruik ook Aida 14 en vind het heel fijn. Ik ga hierna denk ik wel een iets kleinere nog kopen omdat ik een groter werkje wil maken en niet wil dat ie mega wordt.

Van mijn kant ook geen update. Zit weer op mn werk en vanaaf heb ik een uitje van mn werk. Hopelijk morgen nog wat tijd. Al moet ik van mezelf wel klussen.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:17:37 #103
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_98932215
update van mij dan :)
dit is de helft van hoe breed het uiteindelijk moet worden
het is wel een hoop werk met die veeeeeele kleuren
maar het ziet er wel heel mooi uit

W
Z
E
pi_98940814
Wow is dat van 1 dag?
pi_98940896
Ik heb ook geen idee waar je bamboe voor nodig zou hebben... Misschien om ergens in het patroon te verwerken? Al lijkt dat niet echt van het plaatje... Maar staat er dan ook niets over in de instructies?

Dat zijn inderdaad veel kleurtjes :)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 08:53:25 #106
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_98941075
Ziet er goed uit R-A :)
18-11-2008 Maarten Alexander
  zaterdag 2 juli 2011 @ 09:36:10 #107
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_98941391
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 08:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wow is dat van 1 dag?
2 dagen en ik had niks beters te doen dus vandaar :)
W
Z
E
pi_98941680
wow goed doorgewerkt!!!!

(stomme fok! Moest 3x inloggen om dit te kunnen melden en kreeg een melding over n illegale actie. zucht!)
pi_98944273
Tof gedaan al R_A, jij schiet behoorlijk op!!!

Ik ben net begonnen met het eerste stukje vab de pokemon-plaat... Holy moly wat is die groot zeg... Moet echt weer effe wennen aan de 18ct stof, best priegelig als je van 14ct komt. Maar hij is wel heel leuk om te doen!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:39:54 #110
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_98944721
die hele hele grote pokemon plaat :o
ben je hem toch gaan doen, vindt hem erg tof
ben echt benieuwd hoe die gaat worden
W
Z
E
pi_98945494
Ja die ja... :D
pi_98957027
Nou lijnloos, update!

Hopelijk deze week een eindresultaat van mij, moet nog driekwart dino omlijnen maar voel me te snotterig.
pi_98960084
Ziet er mooi uit! :)
Die Yoshi's (toch?) eerder zijn ook erg leuk :)

En ik wil ook een update, Lijnloos!

Ik ga deze week (of volgende week) weer bestellen bij de Marktplaatsman, denk ik. Bestelling is groter dan vorige keer. :@

[ Bericht 11% gewijzigd door Herfstblad op 02-07-2011 20:31:25 ]
pi_98960367
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:26 schreef Herfstblad het volgende:
Ziet er mooi uit! :)
Die Yoshi's (toch?) eerder zijn ook erg leuk :)

En ik wil ook een update, Lijnloos!

Ik ga deze week (of volgende week) weer bestellen bij de Marktplaatsman, denk ik. Bestelling is groter dan vorige keer. :@
Huh had jij niet laatst al heul veel besteld?
Niet dat ik uberhaupt wat kan zeggen, want ik koop heel ebay leeg.
En qua borduurgaren straks een half winkeltje in Tsjechie :P
pi_98962529
:P Ja, klopt. Maar nu is mijn moeder de grootste besteller met 100 strengen ;) Die gaat het leesplankje maken.
pi_98977010
Phineas en Ferb zijn geweldig!!! Wow, wat leuk! En het schiet ook al heel erg op.. je bent zo klaar, R_A!
Hoe je met zo'n programma niets te doen? Alleen plaatje invoeren, even wachten en klaar? Ik heb dat nog nooit gedaan..

Lijnloos, je verhaal maakt me jaloers.. ik wil ook!!!! Zal ik dan toch...?? Nee, nee, nee. Ik mag nog niet. Moet van mezelf minstens op de helft zijn.

Bovendien heb ik de afgelopen dagen al mijn budget al geinvesteerd in Lego :). We zijn twee dagen naar Legoland Duitsland geweest, met mijn zoon, zijn vriendje en zijn moeder. Was ontzettend leuk, veel lol gehad, die Lego-shop kan een week sluiten, zoveel hebben we er gekocht en we hebben er een nachtje geslapen. Gistermiddag weer thuis en vanmorgen de laatste doosjes uitgepakt en gebouwd. Dan weet ik weer even waar ik voor werk, zeg maar..
We hebben verder niet echt een vakantie, ivm seizoensbedrijf, dus dan moeten we van dit soort uitjes maar extra genieten en dat hebben we gedaan.

Loqi, ik heb ook nog nooit gehad dat een pakket te weinig borduurzijde had. Mocht je nu wel tekort komen, kun je volgens mij ook bij de firma vragen om een paar draadjes extra. Denk dat het wel los loopt, het zal niet precies tot op de cm afgepast zijn. Een foutje kun je ook vaak nog goed corrigeren, zonder dat je tekort hebt.
Als jij fijner borduurt met kruisje voor kruisje, dan zou ik dat gewoon doen. Grote stukken doe ik ook op rij, omdat het dan gelijkmatiger wordt.

Vandaag wordt een Hele Luie Dag, ben ik bang :). Gelukkig regent het en heb ik een goede reden dat ik buiten niet aan de slag kan. Grasmaaien 'mag' niet hier op zondag, dus dat kan ook niet, helaas ;).
En vanavond heb ik een soort van date, waar ik me wel op verheug. Het is niet echt een date-date, maar.. nou ja, ik verheug me er op zeg maar. Nog genoeg te doen, want mijn huis moet er wel een beetje uitzien alsof ik opgeruimd leef :).
pi_98977495
Die plastic bobbins zijn gaaf trouwens, die ken ik niet. Ik heb nu kartonnen, maar merk dat die hoekjes op een gegeven moment lam worden van het vele gebruiken. Staan die ook ergens online? Zal zelf ook nog even zoeken. Gevonden!

Lijnloos, is dat die grote 4-jaargetijden die je aan de kant hebt gelegd? Of zijn dat die 4 losse kleintjes?

[ Bericht 4% gewijzigd door alpmaedl op 03-07-2011 13:40:06 ]
pi_98981036
Dat was die kleine idd met 4 losse stukjes... Vond er niks aan...

Mijn pokemon gaat lekker... Nog steeds met de eerste bezig en ik probeer trouw elke 2 uur een foto te maken... Tot nu toe lukt dat wel ;) de fotos staan ook al op mijn picasa maar kan ze hier nu niet invoegen vanwege de telefoon ;) komt nog wel! :Y
pi_98986110
OMG lijnloos, bij die foto van de pokemon zelf denk je, ah dat schiet op en dan die foto van het hele doek, pff ben zo blij dat ik jou niet ben :P Al is minke wel ubertof.

Hier nog steeds niet af, foei voor mij. Ben minder snotterig(al haal ik nog tig keer per uur mn neus op en doet ie pijn) maar het is overgeslagen op mn keel/longen, zolang ik niet praat of ademhaal gaat het prima, maarja dat ademhalen he. En moet morgen de heule dag werken. Dus dinsdag moet ie af! En dan een nieuwe zoeken. Al ben ik ook begonnen met een deken haken dus moet mn tijd verdelen.
pi_98991272
Elke 2 uur een foto? Zo! :o

Ik heb besteld bij de Marktplaatsman :P 17 kleurtjes had ie niet (een aantal heeft de Hobbydoos ook niet), dus die heb ik maar laten vallen. En 1 kleurtje moet ik bij de handwerkzaak hier halen.
Benieuwd hoe snel ik een reactie krijg :)
pi_98991758
Hb, Ijn dat dan geen oude kleurcodes? Die zijn volgens mij vervangen door nieuwe...
pi_98991893
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:52 schreef Herfstblad het volgende:
Elke 2 uur een foto? Zo! :o

Ik heb besteld bij de Marktplaatsman :P 17 kleurtjes had ie niet (een aantal heeft de Hobbydoos ook niet), dus die heb ik maar laten vallen. En 1 kleurtje moet ik bij de handwerkzaak hier halen.
Benieuwd hoe snel ik een reactie krijg :)
Heb je het gevraagd over de kleurtjes of alleen gezien in de lijst?
Had vorige week ook twee kleurtjes die niet in de lijst stonden maar die kon hij toch wel leveren..
pi_98992321
Nee, ik heb het niet gevraagd (zal het onthouden voor de volgende keer) ;) En het kunnen best oude kleurcodes zijn, hoewel het patroon niet heel oud is.
En dat kleurtje dat ik moet halen bij de handwerkwinkel is niet oud, die heeft de Hobbydoos wel.

Nou ja, ik heb nog genoeg liggen om eerst te maken. Weet ook niet of ik dat patroon (van de missende kleurtjes) wel echt wil/ga maken.
pi_98994713
Lijnloos ik vind het zo gaaf dat je bent begonnen!

Ik heb megaveel gedaan vandaag en de dag is nog niet voorbij. Morgenochtend post ik een foto van mn vorderingen. Nog 2 weekjes denk ik en dan is ie af!!!
Van de week ook maar kijken wat ik nodig heb voor de wereldmap en vast bestellen :)
pi_98995939
Iemand had hier een vraagje over bamboo in het pakket.
Zou het misschien zo'n stokje kunnen zijn, om het mee op te hangen?
Mijn moeder had vroeger een loper hangen daarmee. Dan had ze het bovenste stukje en onderste stukje omgeslagen als een zoom en daar hing dan het stokje in. (2 stokjes dus: 1 boven, 1 onder)
pi_99004353
Dag allemaal, ik kom ook maar eens binnenvallen om mee te kletsen ipv alleen te lezen!
Ik borduur al een aantal jaren, maar altijd in vlagen. Er zijn tijden dat ik er niet naar omkijk en dan ineens krijg ik de smaak weer te pakken. Zoals nu ;)
Ik ben nu met een aantal ´projecten´ bezig, een paar grote en ook wat kleinere voor de afwisseling. Soms is het fijn om iets lekker snel klaar te hebben!
Ik heb pas deze gemaakt, ik moet nog iets verzinnen voor de achterkant:

En ik ben nu bezig met deze, een leuk klein lieveheersbeestje :D

pi_99004496
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:48 schreef bietel het volgende:
Iemand had hier een vraagje over bamboo in het pakket.
Zou het misschien zo'n stokje kunnen zijn, om het mee op te hangen?
Mijn moeder had vroeger een loper hangen daarmee. Dan had ze het bovenste stukje en onderste stukje omgeslagen als een zoom en daar hing dan het stokje in. (2 stokjes dus: 1 boven, 1 onder)
Ik geloof dat ik iets te enthousiast ben geweest met melden dat ik de bamboo daadwerkelijk gevonden had. Bij nader inzien bleek er een paars stripje om de verpakking van de naald te zitten en dat had ik aangezien voor bamboo.
Heb het nog steeds niet gevonden.
In de omschrijving staat het : Included in this kit are: white 14 count Aida x-stitch fabric, thread palette and floss separator with presorted 100% cotton embroidery floss, real piece of bamboo (12" long- 30.5 cm), needle and complete and easy instructions ~ Everything you need to complete this CrossStitch project!

Als ik zo naar die maat kijk vermoed ik haast dat ze het aida bedoelen....
Verder heb ik de afgelopen dagen echt heerlijk geborduurd. Heb de buitenste rand van het achterlijfje al bijna.
Moet nog ff een foto op de laptop zien te krijgen,als dat lukt post ik hem hier!
pi_99004842
Hmm .. ik heb tijdens mijn vakantie veel geborduurd, maar het lijkt erop dat ik een fout heb gemaakt en ik kan echt niet achterhalen waar het nu de mist is ingegaan.. ik heb het maar zwaar gefrustreerd aan de kant gelegd.. pfff...
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_99005110
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:45 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb 18-ct ja... maar het is wel weer effe wennen ten opzichte van de 14-ct van de patch. Stukkie kleiner en priegeliger zeg maar. Maar als ik er weer eenmaal aan gewend ben zal het vast prima gaan weer. Oh en zo'n megastapel... O+ Ooit, dan ga ik gewoon alle mogelijke kleurtjes in 1 keer bestellen. Heb al eens zo'n aanbieding gezien op eBay, dan krijg je 450 strengen voor iets van 150 dollar of zo :o Als dat dan in je brievenbus terecht komt, ik zou gewoon overstromen van genot... *O*
Als je terugkomt van vakantie loop je soms achter, maar ik heb dus inderdaad alle kleurtjes besteld via Ebay. Echt geweldig! Daarna heb ik ze allemaal op bobbins in opbergdozen gedaan. Een heel werk, maar o zo geweldig om te doen. Lekker alles uitzoeken en dan dat garen door je handen laten gaan ..

Ik was op vakantie in Polen en daar heb ik allemaal DMC gekocht voor gemiddeld minder dan 1 euro de streng. Het ging om de colour variations en die metallic effect garens.. Ik word daar dan wel weer zo hebberig van..
Erg hè
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_99005127
Leuke dingen Awaly. Welkom trouwens! :)

Ah, de Marktplaatsman heeft een heleboel dingen niet in voorraad op het moment. Hij verwacht het deze week wel. jammer :( Dan maar wachten :)
pi_99011346
update tijd!!!!

Best wel veel gedaan. Ik hoop vandaag al het zwart af te hebben. Dan hoef ik 'alleen nog maar' in te kleuren.

pi_99012073
Awaly, welkom hier! Leuk dat je mee komt posten en wat een leuke werkjes! O+

Annelotje, je Yoshi's :o Wat zijn ze tof!!! *O*

Whoop, succes met werken vandaag en hopelijk ben je beter genoeg om morgen je dino's af te krijgen!

HB, jammer dat er maar zo weinig te krijgen was nog bij de MP-man... hopelijk heeft ie snel weer voorraad en kunnen jullie verder.

Mijn update dan maar:

De pokemon-lap totaal (na ongeveer 6 uur werk).


Detail, ingezoomd op het gedane werk:


Ben inmiddels al wel weer iets verder, maar dat komt met de volgende 2-uurs-foto-update ;)

En Mario:

Dit is na ongeveer 4 uur werk in totaal...
pi_99012328
Goede productie Lijnloos! Ik wil ook beginnen!!! Maar ik mag nog niet haha.
pi_99012564
Leuke yoshi's!

Begint leuk, Lijnloos O+.

We kunnen hier nog wel verder gelukkig :P Ik ben nog met een ander werkje bezig en mijn moeder ook.
  maandag 4 juli 2011 @ 10:39:24 #135
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_99013751
update :)



verder lekker bezig geweest om m'n draadjes op bobbins te doen en netjes in een kistje te zetten.
kom alleen nog wat bobbins te kort dus die moet ik nog even bij halen.
daarna moet ik ze nog even op nummer zetten :) waar je blij van kan worden .
W
Z
E
pi_99013831
R-A, jij gaat echt als een speer joh! Supermooi! *O*
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 10:44:30 #137
43556 miss_dynastie
pi_99013876
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:27 schreef alpmaedl het volgende:
Bovendien heb ik de afgelopen dagen al mijn budget al geinvesteerd in Lego :). We zijn twee dagen naar Legoland Duitsland geweest, met mijn zoon, zijn vriendje en zijn moeder. Was ontzettend leuk, veel lol gehad, die Lego-shop kan een week sluiten, zoveel hebben we er gekocht en we hebben er een nachtje geslapen. Gistermiddag weer thuis en vanmorgen de laatste doosjes uitgepakt en gebouwd. Dan weet ik weer even waar ik voor werk, zeg maar..
We hebben verder niet echt een vakantie, ivm seizoensbedrijf, dus dan moeten we van dit soort uitjes maar extra genieten en dat hebben we gedaan.
Klinkt gezellig O+

quote:
Loqi, ik heb ook nog nooit gehad dat een pakket te weinig borduurzijde had. Mocht je nu wel tekort komen, kun je volgens mij ook bij de firma vragen om een paar draadjes extra. Denk dat het wel los loopt, het zal niet precies tot op de cm afgepast zijn. Een foutje kun je ook vaak nog goed corrigeren, zonder dat je tekort hebt.
Als jij fijner borduurt met kruisje voor kruisje, dan zou ik dat gewoon doen. Grote stukken doe ik ook op rij, omdat het dan gelijkmatiger wordt.
Klopt :Y , bij Nederlandse pakketjes staat dat altijd in de handleiding, dat je contact op kunt nemen als je tekort komt (althans, bij de pakketjes die ik tot nu toe gehad heb). Bij buitenlandse pakketjes staat tot nu toe vrijwel altijd de DMC-code bij mij, dus dan kan je het eventueel zelf bestellen, net zo makkelijk en ongetwijfeld sneller.

quote:
En vanavond heb ik een soort van date, waar ik me wel op verheug. Het is niet echt een date-date, maar.. nou ja, ik verheug me er op zeg maar. Nog genoeg te doen, want mijn huis moet er wel een beetje uitzien alsof ik opgeruimd leef :).
Je maakt me nieuwsgierig :P

R-A, wat ga je hard :o *O*
pi_99015092
wow R-A superveel al! Ik durf dat echt nooit meer om eerst de achtergrond te doen. Ik had een mega telfout gemaakt bij een van de pokemons en moest alles uithalen. Maarja dat lag vermoedelijk aan mijn telskills hihi
  maandag 4 juli 2011 @ 13:51:29 #139
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_99019853
ik ga ook niet de hele achtergrond in 1x doen hoor.(ben al die tinten groen een beetje zat nu)
blijf ook wel de hele tijd terug tellen en verder tellen om te kijken of ik nog goed zit en zelfs nu heb ik een fout gemaakt, maar die gaat makkelijk opgelost worden.

helaas vandaag wat minder tijd, huis staat te koop en morgen kijkers dus even de super huisvrouw uithangen :+
W
Z
E
pi_99031724
Ik ben ook altijd constant aan het tellen en steekjes aan het vergelijken ten opzichte van andere steekjes of alles nog klopt. :D Vermoeiend, maar gelukkig nog nooit heel erg in de fout gegaan, dus het loont wel.
Vanochtend heb ik het lieveheersbeestje afgemaakt. Ik dacht dat ik ´ alleen nog even de zwarte lijntjes´ hoefde te doen, nou dat kostte me heel wat uren meer dan ik had gedacht :{

Maar dit het geworden, ik vind het heel leuk geworden! Ik heb nog een paar meer van die kleintjes gekocht, dus daar zal ik binnenkort ook eens aan beginnen.


Ik wil me nu meer gaan storten op een veel groter werk, een heel leuk handwerk-alfabet. Ik heb nog niet genoeg gedaan om al een WIP te laten zien, dat doe ik wel als er iets meer zichtbaar is ;)
pi_99033605
Awaly wat een schattige dingen!

De yoshi's O+

R-A wat ga je hard!

En lijnloos, dankzij jou weet ik zeker dat ik noooooit aan zo'n groot projet ga beginnen, hoe tof ze ook zijn.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 07:45:55 #142
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_99053369
quote:
12s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:54 schreef Awaly het volgende:
Ik ben ook altijd constant aan het tellen en steekjes aan het vergelijken ten opzichte van andere steekjes of alles nog klopt. :D Vermoeiend, maar gelukkig nog nooit heel erg in de fout gegaan, dus het loont wel.
Vanochtend heb ik het lieveheersbeestje afgemaakt. Ik dacht dat ik ´ alleen nog even de zwarte lijntjes´ hoefde te doen, nou dat kostte me heel wat uren meer dan ik had gedacht :{

Maar dit het geworden, ik vind het heel leuk geworden! Ik heb nog een paar meer van die kleintjes gekocht, dus daar zal ik binnenkort ook eens aan beginnen.

[ afbeelding ]

Ik wil me nu meer gaan storten op een veel groter werk, een heel leuk handwerk-alfabet. Ik heb nog niet genoeg gedaan om al een WIP te laten zien, dat doe ik wel als er iets meer zichtbaar is ;)
Ah, die is lief O+
Knoei
pi_99053415
Oh, dat lieveheersbeestje is ook echt lief zeg! O+ Superleuke dingetjes... ben benieuwd naar je alfabet, lijkt me ook nog wel eens leuk om te doen. Zoals zo'n Dikkie Dik alfabet, of iets dergelijks...
  dinsdag 5 juli 2011 @ 07:53:08 #144
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_99053430
Awaly, hij is mooi geworden O+

R-A wat anderen ook zeggen, dat je eerst die achtergrond doet :D

Lijnloos, wat dapper van je, aan 2 van die grote projecten! Dat zou voor mij geheid een 10-jarenplan zijn :@

Ik ben weer een klein stukje verder gegaan gisteren met mijn werkje :)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_99053486
Mijn update (9 uur in totaal aan gewerkt nu):

Kwam er gisteren achter dat ik weer een kleur mis :( MIsschien toch maar effe een bestellijstje maken voor de MP-man. Dan kan ik meteen bestellen voor de volgende pokemon op rij ;)
pi_99053890
De eerste pokemon is bijna een feit!

Awaly errug cute!!!

Ik heb al het zwart van mn yoshi's gedaan. Heb alleen nog geen foto gemaakt. Gisteren was ik moe en ik dacht het vanochtend wel even te doen maar daar had ik helaas geen tijd meer voor.

Deze week zal ik niet echt aan borduren toekomen. Ik heb nog een aantal haakprojecten die mijn aandacht nodig hebben. En ik moet nog voor iemand een ketting in elkaar zetten. Drukdrukdruk hihi
pi_99060292
Daar istie dan!


Dacht ik doe het maar meteen voor ik met mn nieuwe hobby(nagels lakken/doen) bezig ga want dan kom ik er niet meer aan toe.
Hopelijk nog een nieuwe maken in KG vandaag. Al moet ik ook een vierkantje haken nog.
pi_99060553
Superleuk geworden Whoop! Lijkt wel een geboortekaartje of zo'n lieve wenskaart haast... Maak je er nog een lijstje om heen?
pi_99061473
Denk het niet, wilde m gebruiken als boekenlegger ofzo.

Mn volgende projectje wil ik wel in een lijstje, dus moet even de juiste maat ook hebben enzo, aangezien ik het niet zo groot wil. Maar zat zondag in KG te klooien en het wilde maar niet lukken. Dus straks maar even kijken. Moet natuurlijk de kleurtjes ook al hebben.
pi_99062341
Ik weet trouwens niet meer welke stof ik heb hoor, ik dacht aida 14. Maar ging net mn dinootjes opmeten en dat was 11cm en 84 steken, dus dat is dan kleiner. Dus ik weet het niet meer :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:26:43 #151
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_99062689
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 07:59 schreef Lijnloos het volgende:
Mijn update (9 uur in totaal aan gewerkt nu):
[ afbeelding ]
Kwam er gisteren achter dat ik weer een kleur mis :( MIsschien toch maar effe een bestellijstje maken voor de MP-man. Dan kan ik meteen bestellen voor de volgende pokemon op rij ;)
Whoo, gaat snel, die herken ik al :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
Daar istie dan!
[ afbeelding ]

Dacht ik doe het maar meteen voor ik met mn nieuwe hobby(nagels lakken/doen) bezig ga want dan kom ik er niet meer aan toe.
Hopelijk nog een nieuwe maken in KG vandaag. Al moet ik ook een vierkantje haken nog.
O+ ook al zo'n lieve
en dan kom ik aanzetten met m'n ridder en boze draak _O- :D
Knoei
pi_99063592
cute Whoop! ben benieuwd naar je volgende project.
pi_99063840
Heb ik een project gevonden en ben ik bezig in KG, bedenk ik me dat ik geen goede bruin heb, was een hertje. Onthouden voor de vakantie dan ik ook een paar kleurtjes bruin mee moet nemen.

Wat zijn sowieso wel handige kleurtjes om te hebben? Aangezien ik nogal van het kleur ben, ben ik bang dat ik wat vergeet ofzo.
pi_99064155
Leuke dingen komen er voorbij! :)

Ik heb nog niets gehoord van de Marktplaatsman. Hoop dat 'ie vandaag of morgen mailt. O-)
pi_99064171
Hmm sowieso 2 per kleur is wel slim denk ik? Had nu ook weer een projectje, maar 1700 steken van 1 kleur, dus dat durf ik niet te gokken aangezien ik maar 1 heb van die kleur. Grr.
pi_99065041
Ooh Whoopdidoo die is echt heel erg leuk geworden! Ik kan je geen antwoord geven op je vraag over hoeveelheden en kleuren, want ik ben daar ook nog wat mee aan het zoeken :D

Ik ga ook wat kleuren bestellen bij de Marktplaatsman (wat een begrip is hij hier geworden ;) ), maar wat word ik daar hebberig van zeg! Ik wil iets op een kussensloop gaan maken, dus ik kan zelf kiezen welke kleuren ik ga gebruiken, moeilijk!
pi_99071732
Leuk whoopidoo! Op naar het volgende project! Knap trouwens dat je dat kan,zo snel weer aan iets nieuws beginnen. Als ik dat doe dan word dat om onduidelijke redenen nooit een succes.

Zelf ben ik ook lekker bezig met borduren :D De rug van de poes is ''af'',de buitenlijnen dan.
Het inkleuren bewaar ik nog even voor als ik gek word van het patroon van de schoen.
Daar zie ik ook het meest tegenop.
Ik kan heel moeilijk foto's plaatsen op de pc,dus jullie moeten het je maar even voorstellen totdat foto's plaatsen op de pc is gelukt.
pi_99103434
Kwam er gisteren achter dat ik nog wel wat meer kleuren mis voor de pokemon (een heleboel eigenlijk, maar die heb ik allemaal pas veeeeeel later nodig) dus net ook maar even een bestelling geplaatst weer. Ook nodig 2 kleuren voor een echte mario-ster, die ik ga maken voor een van de OUD-kindjes. Dat wordt een dubbele ster met opvulling, dus beetje 3D ;) Ben heel benieuwd hoe die gaat worden!
pi_99106285
leuk zo'n mario ster. Hoe groot gaat ie worden?

Ik ben de komende paar dagen nog aan de haak en van het weekend niet thuis dus ik heb op borduurgebied weinig te melden.
pi_99107985
Redelijk klein... max 7 cm in lengte en breedte zeg maar (moet ik een gaatje in hout komen te vallen/hangen. Hij is op patroon 49x49 steekjes en dat zou met aida 18 onder de 7 cm moeten blijven...
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:04:06 #161
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_99121296
ik ga morgen een weekje op vakantie
dus van hier geen updates maaaaaaaar het gaat wel mee op vakantie natuurlijk :)
W
Z
E
pi_99123462
Dus na de vakantie krijgen we een mega update! ;) Fijne vakantie!!

Ik heb toch maar even een fotootje gemaakt van het laatste stuk dat ik nog moet inkleuren:

pi_99141021
Cool Annelotje! Nu pas zie ik hoe groot dit wel niet is! _O_ Das echt wel een groot project!

Mijn Wippie:


En een totaalshot:
pi_99141352
Thnx Lijn! Hij is denk ik 20x30 ongeveer uit mn hoofd gezegd. Maar hij is natuurlijk niet helemaal opgevuld dat scheelt.

Je eerste pokemon is bijna af! keileuk.
pi_99141400
Woh, zo groot was mijn eerste mario-wereld ook hoor... dus goed bezig!
Ja, het schiet lekker op, maar helaas kan ik hem nu nog niet afmaken, ik mis (minstens) 2 kleurtjes en de MP-man had er 1 ook nog es niet op voorraad, dus die moet ik ergens anders halen deze week. Misschien vanmiddag in de lunch effe naar de pipoos lopen, moet toch naar Prenatal voor mijn schoonzusje, en Pipoos is maar een klein stukkie verder O-)
pi_99141546
ow das balen! maar gelukkig is er inderdaad altijd nog de pipoos! Ik ga dr vanmiddag ook even naartoe.
pi_99144165
Groot project! Wel gaaf!

Bij de yoshi's moet ook nog best wat gebeuren :)

Ik heb nog niets van de Marktplaatsman gehoord helaas. Voor mij niet zo'n probleem, maar mijn moeder is bijna klaar (sneller dan verwacht :P)
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2011 @ 10:54:39 #168
43556 miss_dynastie
pi_99144286
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:50 schreef Herfstblad het volgende:
Groot project! Wel gaaf!

Bij de yoshi's moet ook nog best wat gebeuren :)

Ik heb nog niets van de Marktplaatsman gehoord helaas. Voor mij niet zo'n probleem, maar mijn moeder is bijna klaar (sneller dan verwacht :P)
Je moeder? Die had toch 100 strengen? Allemaal op/gebruikt? :o
pi_99144365
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je moeder? Die had toch 100 strengen? Allemaal op/gebruikt? :o
:) Vorige keer had ik er 80, zij 31. Dat project is bijna af. Nu wil ze het leesplankje gaan maken (die 100 strengen dus), maar de Marktplaatsman had heel veel strengen niet op voorraad. Hij verwacht deze week wel strengen, maar ik heb nog niets gehoord :P
pi_99145249
hier was ik een tijd geleden aan begonnen, maar dat was ik alweer vergeten, vond hem een paar maanden geleden weer achterin de kast.
nu istie af en ingelijst, en hangt aan de muur, staat best wel mooi.
pi_99145417
Oh tof Lies! Leuk gedaan zo met die etiketjes... Dat zou hier thuis en bij mijn ouders ook wel gewaardeerd worden, dat zijn van die echt wijn-freaks... (ik niet, bah! )
pi_99145580
Hier nog geen nieuw project, ik kan het niet vinden! Of het lukt niet in KG of ik het niet genoeg van de kleur.

Cool zon wijnding, als je van wijn houdt.

Offtopic hoor maar waarom krijg je pakketjes die je het minst graag wil als eerst?
pi_99148206
dat komt whoop omdat die andere pakketjes zo gewild zijn dat daar een langere levertijd op zit :)

Mooi Lies! Heb je al een ander borduurproject op het oog?
pi_99151169
nou, ik heb ooit eens ergens een borduurwerkje gezien van zo'n japanse kimono.
prachtig, het leek net alsof die op het doek lag.
met goud en zilverdraden.
maar ik weet niet meer waar dat was........
ik heb ook een kopie van een heel oude merklap (hangt in een of andere museum) gemaakt.
maar merklappen heb ik wel even gehad eerlijk gezegd.
pi_99153321
zo'n kimono klinkt mooi. Ben aan het googlelen geweest maar ik kon niet echts iets vinden wat het zou kunnen zijn..
pi_99153791
heb ik ook al gedaan, ook niets kunnen vinden!
maar ik heb geen haast. voorlopig ben ik kerstengeltjes aan het haken, ook leuk!
en dat borduurwerkje loop ik hopelijk nog wel eens tegenaan!
lief dat je meedenkt, bedankt.
pi_99155409
Ik heb een projectje gevonden, maar moet wel een paar(en dan echt 3 of 4) strengetjes bestellen, grr.
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2011 @ 15:40:34 #178
43556 miss_dynastie
pi_99156055
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:57 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

:) Vorige keer had ik er 80, zij 31. Dat project is bijna af. Nu wil ze het leesplankje gaan maken (die 100 strengen dus), maar de Marktplaatsman had heel veel strengen niet op voorraad. Hij verwacht deze week wel strengen, maar ik heb nog niets gehoord :P
Oooh, die ene bestelling van 100 is niet doorgegaan, begrijp ik. Ik dacht dat ze het leesplankje al af had, maar dat valt mee ;)
pi_99158318
Dit ga ik maken:


Dit was het plaatje
pi_99158978
Help! Ik kan marktplaatsman niet meer vinden, iemand linkje?
pi_99164198
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:47 schreef Whoopdidoo het volgende:
Help! Ik kan marktplaatsman niet meer vinden, iemand linkje?
Hier, Whoop.

Ik heb nog niets gehoord en het is me niet duidelijk of hij mij mailt of ik hem. Ik heb maar net gemaild.

Leuk plaatje!

En voor het leesplankje heb ik garen besteld, maar dat was niet op voorraad ;)
pi_99166610
wat een schattig plaatje whoop!
pi_99167197
Ik had de Marktplaatsman ook al gemaild 2 dagen terug en ook nog niets gehoord, wel wat vreemd.

Hier verder geen update, ik ben niet zo in een borduurbui blijkbaar ;)
pi_99167903
Nou ja, ik had maandag/dinsdag een reactie (Ik had hem nog wat gevraagd), maar de afgelopen 2 dagen niet meer.
Misschien is er iets gebeurd in zijn omgeving of zo?

Of hij wacht tot de zijde binnen is voor hij gaat mailen.

Ik heb hem overigens eerder vanavond nog gemaild of ie de zijde al binnen heeft :P

[ Bericht 15% gewijzigd door Herfstblad op 07-07-2011 20:56:22 ]
pi_99168582
Hmm, misschien wacht ik dan nog wel even tot jullie wat gehoord hebben. Heb nog 3 strengetjes blauw dus dat ga ik denk ik wel redden. Heb alleen wit nodig. (en stiekem andere kleurtjes voor een ander projectje dat ik nog moet KGen).

Er staat ook een ander op die volgens mij voor 37 cent verkoopt, maar vond die hele advertentie echt onwijs onaardig overkomen. Dus daar zou ik sowieso niet bestellen.

89 bij 91 is best groot trouwens, waar ben ik aan begonnen.
pi_99173216
Ik had overigens wel direct antwoord en alles op dat ene kleurtje na komt
Naar me toe zsm...
pi_99173307
Hij kent jou al :P
Je zou eigenlijk minimaal 10 dmctjes gratis moeten krijgen, je hebt m zoveel klanten bezorgd!
pi_99173540
Haha, tja ik heb het lef niet om dat te vragen/zeggen... Maar eigenlijk wel ja ;)
pi_99173662
Maar moest jij veel hebben, Lijnloos?
Ik heb echt 140 strengen nodig ofzo :) Hij vroeg ook of het haast had, dus ik denk dat ie een aantal dingen wel heeft en op de rest wacht, maar dat 'ie alles in 1 keer wil verzenden.
Ik ben benieuwd of ik op mijn laatste mail reactie krijg vandaag/morgen :P
pi_99173781
Ja ik had 10 strengen (werden er dus 9) en ik snap het bij jou ook wel, bedoelde meer dat whoop zich niet hoefde in te houden...
pi_99174008
Dat valt mee inderdaad.
Maar ja, misschien moet Whoop net dingen hebben die niet in voorraad zijn ;).

Nou ja, ik heb hem vanavond in elk geval gevraagd of hij alweer voorraad binnen heeft. :) Ik weet namelijk niet of hij mij mailt als het binnen is of dat ik zelf weer moet mailen. 8)7 Jullie hier ervaring mee?
pi_99174148
Ik moet toch nog kijken wat ik voor die andere nodig heb, dus dat ga ik morgen even doen. Heb het toch nog lang niet nodig, het is een 5 jaren plan geloof ik :P

En tsja als arme student telt elke cent(en ik heb echt niet in de afgelopen anderhalve maand 90 dollar op ebay uitgegeven, echt niet O-) )
pi_99174153
Hmm, niet echt. Ik heb wel es dat ie 1 kleur niet heeft, maar die laat ie dan gewoon weg... Meer nooit gehad.
pi_99176726
Oh, ik krijg net een mail van hem binnen dat ie mijnus vanmiddag al op de post heeft gedaan... Morgen weer
Verser dus!
pi_99177029
:P Dan zit 'ie dus in zijn mailbox. Benieuwd of ik ook antwoord krijg. En Awaly. ;)

En wat is Verser? :@
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2011 @ 23:17:38 #196
43556 miss_dynastie
pi_99177147
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:15 schreef Herfstblad het volgende:
:P Dan zit 'ie dus in zijn mailbox. Benieuwd of ik ook antwoord krijg. En Awaly. ;)

En wat is Verser? :@
Ik gok op verder ;)
pi_99177354
:P O, ja, dat kan ook natuurlijk! Ik dacht: Misschien is het een Pokemon ;)
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2011 @ 23:23:02 #198
43556 miss_dynastie
pi_99177463
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:21 schreef Herfstblad het volgende:
:P O, ja, dat kan ook natuurlijk! Ik dacht: Misschien is het een Pokemon ;)
Oh, dat zou ook zomaar kunnen ja... * miss_dynastie weet niets van Pokemon op pikachu na dan :P :@
pi_99177705
:P Ik ook niet. Ik ken inderdaad ook alleen Pikachu.
pi_99177919
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik gok op verder ;)
:Y

Typen op de iphone wil niet altijd goed gaan ;)
pi_99178018
;) Ik ken het. Daarom internet ik bij voorkeur gewoon op een ander soort Appeltje. :P

Net mail gehad. Ik heb het vast overgemaakt. Het duurde ook langer dan hij verwachtte. Ik ben benieuwd ;)

[ Bericht 27% gewijzigd door Herfstblad op 07-07-2011 23:42:22 ]
pi_99188546
Aaargh ik ga de hema aanklagen, staat er op het fotolijstje dat het 13 bij 18 is, ja mooi niet dus!
Nu moet ik dus gaan kijken hoe ik m nog kleiner kan maken.
pi_99190664
Ook niet als je het passepartou eruit laat?

Hb, fijn zo!!!
pi_99190924
Dat is balen, Whoop!

Waar halen jullie je lijstjes voor borduurwerkjes? (Behalve dan de Hema ;))
pi_99191335
Ikea!

Oh en mijn spullies zijn binnen, kind ligt op bed, ik ben vrij...
Borduren!!!!
pi_99191443
Ikea is zo ver... OK haarlem, maar we hebben geen auto dus das lastig.

Zit geen passepartout in, zijn goedkope 2 voor 3 eurolijstjes :P Het glas is wel de aangegeven maat maar het lijstje niet, is dat altijd zo? Ik heb er namelijk geen verstand van :P
Heb mn patroontje aangepast, mn maanding is niet zo rond meer, maar verder nog hetzelfde. Ik weiger om een paar uur werk uit te halen :P

Houdt iedereen hier bij hoelang ze over een ding doen? Als ik dat ga doen ga ik het denk ik echt verspilling van tijd vinden :P

Heb geen zin om te KGen dus die bestelling komt ergens volgende week wel, woensdag of donderdag pas denk ik.
pi_99192682
IKEA is voor mij ook niet heel dichtbij nee :P

En ik houd niet bij hoelang ik over iets doe. Geen zin in :P
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:59:36 #208
350091 Ckialita
Handwerknerd en mama
pi_99204029
Zo, ik kom me ook maar aanmelden. Na maanden anoniem te hebben meegelezenvind ik het wel leuk om mee te kletsen. Ik ben 23 jaar, mama en gek op handwerken. Ik begon toen ik een jaar of 8 was, heb een tijdje niks gedaan maar ben weer lekker bezig. Ik ben nu bezig met''Day" van Maria van Scharrenberg, heb "Night" al af. Ben daar ongeveer 3 jaar mee bezig geweest, maar in 8 maanden was ik op 3/4 en heb hem afgelopen jaar afgemaakt. Nu met de 2e uit de serie bezig. Ik word erg hebberig van jullie werkjes maar begin de meeste plaatjes een beetje zat te worden om te maken, dus na deze ga ik overstappen op het borduren van foto's. Heb al zo'n 7 *shame* foto's omgezet in pic2pat (thanks voor de link trouwens) en kan niet wachten om te beginnen...
  vrijdag 8 juli 2011 @ 16:12:43 #209
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_99204896
als afwisselingstip voor al dat pixels naborduren: borduur eens een eitje op brood!



:)
in de haak.
pi_99208451
Wat gaan jullie allemaal snel! Met Herfstblads moeder als allersnelst, volgens mij!

Whoop, wat zijn die dinootjes schattig geworden en ook die uiltjes worden weer zo leuk. Kom je die plaatjes toevallig tegen?

Lijnloos, die pokemon is gaaaaaaaaaf!!

Annelotje, de yoshi's zijn ook zo leuk! Wat ga je daar mee doen (sorry als ik het antwoord niet gelezen heb, mocht je het al verteld hebben).

Lies, leuk, die wijnetiketten. Klopt het dat hij niet op wit linnen geborduurd is? Of komt dat door de foto?

Ckialita, ik heb Day af en Night ligt al jaaaaren te wachten. Mijn zusje heeft ze ook gemaakt en ingelijst op haar slaapkamer hangen. Ze zijn heel erg mooi en ik vond Day iig fijn borduren. Leuk! Heb je foto's?

Pffff, het is hier warm, heeeeel warm en ik heb het heeeeeel druk met een deadline. Eigenlijk moet er nog best veel, maar als mijn planning klopt, moet het goedkomen. Het was alleen fijn als het iets koeler werd..
Borduren doe ik 's avonds, maar dat schiet dan niet meer echt op. Ik zal nog even een foto maken met de laatste vorderingen. Eerst mijn zoon even halen.

En ooooh, helemaal off topic, maar mijn niet-echte-date was superleuk! We hebben tot 4 uur in de ochtend geborreld en het was zoo gezellig. Eigenlijk was het beter geweest dat het niet zo gezellig was, want nu zit hij toch wel in mijn hoofd. En ik weet niet of dat andersom ook zo is. Het is allemaal lekker complex, qua afstand, hij is jonger, zakelijk gezien zijn we enigzins verbonden.. er is ook niks gebeurd, dus het gaat nergens over. Maar Hij Is Leuk. Nou ja, niet echt van toepassing hier, maar het houdt me wel bezig.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 17:26:51 #211
350091 Ckialita
Handwerknerd en mama
pi_99209768
Ik heb wel foto's maar ik moet eerst ff uitzoeken hoe ik die moet posten... Ik vond Night jaren geleden het mooist dus ben daarmee begonnen, nu met Day was het even wennen maar nu gaat het ook wel lekker. Ik hou er nooit zo van om kleine stukjes te doen zonder veel progressie te zien, maar ik begin het nu wel te zien en het schiet voor mijn gevoel wat meer op. Ik moet het ook vooral hebben van de avonduren om mijn dochter dan slaapt. Overdag tijdens slaapjes heb ik een scriptie om me zorgen over te maken...
pi_99214532
Mijn update:

pi_99217162
alpmaedi: de wijnetiketten zijn op een beige doek geborduurd. klopt hoor!
pi_99219178
@alpmaedl (ik heb echt je naam niet gecopy-paste hoor, echt niet :P) De uiltjes heb ik gevonden toen ik bij google afbeeldingen cute owl intikte, en de dinootjes komen van een msn plaatje, van die 100x100 plaatjes, meestal van livejournal ofzo. En die zet ik in KG om.

Hier nog een paar rijtjes blauw gedaan. Er is niets leuks op tv dusja dat borduur ik eigenlijk ook niet :P Morgenavond weer.
  † In Memoriam † zondag 10 juli 2011 @ 13:45:15 #215
43556 miss_dynastie
pi_99275068
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Klopt :Y , bij Nederlandse pakketjes staat dat altijd in de handleiding, dat je contact op kunt nemen als je tekort komt (althans, bij de pakketjes die ik tot nu toe gehad heb). Bij buitenlandse pakketjes staat tot nu toe vrijwel altijd de DMC-code bij mij, dus dan kan je het eventueel zelf bestellen, net zo makkelijk en ongetwijfeld sneller.
Even mezelf quoten, want nu ik zelf een kleur mis, blijkt dit niet helemaal te kloppen :@ : er staat een Dimensions kleurcode bij, maar die moet je vertalen naar DMC. Deze site heeft veel kleurcodes en daarmee kun je de juiste kleur bestellen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_dynastie op 10-07-2011 13:57:41 ]
pi_99292005
@alpmaedl Ik ben van plan om de yoshi's in te lijsten. Al ben ik wel een klein beetje bang dat ik te dicht op de kant ben begonnen. Het was mn eerste project die een beetje vertraging op heeft gelopen door tussendoor projecten.

Ik heb niets aan borduren gedaan want ik ben een weekende weg geweest. Ik ben wel in een hobbyzaakje geweest en heb daar Aida 18 gekocht van 100 bij 110 cm! :) Ik heb voorlopig dus stof genoeg!
pi_99310147
Goeie aanwinst Annelotje!
Je gaat lekker Alpmaedl!

Mijn update, nu ongeveer 22 uur werk in zitten:



pi_99310160
wow Lijn echt gaaf! Hij is al bijna net zo groot als een pokemon patch of niet? bijna 70x70 al.

Ik wil ook echt weer borduren maar ik moet eerst een babydekentje, 2 knuffels en 40 fortune cookies haken!
pi_99310193
Ik denk inderdaad dat ie ongeveer 70x70 is wat nu "af" is... Er mist her en der nog wel wat aan steekjes, en ik moet weer gaan bestellen ben ik bang. Die man wordt gek van me geloof ik ;)

Ik moet juist eigenlijk weer haken... even wat leuks maken voor mijn schoonzusje dat op knappen staat (zwanger) en waar we eind augustus op kraamvisite gaan... (woont in Frankrijk, dus maken meteen vakantie van).

Oh en ik moet echt Layton af gaan maken... Want die moet hoognodig op de post. |:(
pi_99310941
Gaat goed lijnloos! Alleen als je bedenkt dat dat al 22 uur kost.....

Hier weinig geborduurd eigenlijk, had het te druk met fimostokjes snijden.
pi_99311093
Moet Layton naar hetzelfde adres als de rest van de patches?

@Whoop fimostokjes snijden?? Ben verder niet nieuwsgierig hoor! :P
pi_99311113
Helaas, die moet weer naar iemand anders, dat had me wel wat geld bespaard, maar goed, het gaat om het doel ;)

Idd, Whoop... Fimostokjes snijden??? :?
pi_99312083
Jeetje, wat een uren zitten daar in! Wel gaaf!

Ik hoop dat de zijde deze week eens komt. Sinds vrijdag niets meer gehoord of gekregen :(. Dus ik hoop dat het deze week toch echt wel komt. Zeker omdat mijn moeder ook bijna klaar is met de huisje (Daar maak ik wel een foto van als ze af zijn ;)).

[ Bericht 13% gewijzigd door Herfstblad op 11-07-2011 10:45:22 ]
pi_99312400

Dit zijn fimostokjes en die snij je heel dun af en die plak je op je nagels(of wat anders) Ik ben verslaafd.

Wil ik net buiten gaan zitten en borduren, komen er wolken, morgen wordt het mooi weer, moet ik werken, grrr.
Na mn vierkantje ga ik dan wel binnen borduren. Dan blijf ik maar wit.
pi_99312412
O das wel een heeel klein plaatje.
pi_99315143
Dat is grappig! Daar kun je ook kralen van rollen of niet? Of is het daar te duur voor?

Als het goed is gaat het vanmiddag nog wel heel lekker worden. Dat hebben ze tenminste wel opgegeven! Niet dat ik er iets aan heb aangezien ik gewoon de hele dag moet werken....
Ik ben pas donderdag vrij en dan geven ze echt megaslecht weer op! Dat wordt dus binnen hobby-en!
  † In Memoriam † maandag 11 juli 2011 @ 12:19:10 #227
43556 miss_dynastie
pi_99315227
Buiten borduren? Waarom bedenk ik dat soort dingen nooit? Hopen dat het einde van de middag nog mooi weer is, ik heb vanmiddag nog een afspraak -O-
pi_99315268
Ik borduur eigenlijk alleen maar binnen, als ik buiten zit, zit ik meestal niet rustig door rondrennende dreumes (die overal bovenop klimt en vanaf wil springen, dus die moet je echt in de gaten houden). Meestal tijdens tv kijken of in de trein op werk-reizen (elke dag)...
pi_99315304
Ik zit zelden buiten, dus ik borduur eigenlijk ook altijd binnen :)
pi_99315592
Vanmiddag moet ik werken :P
Dan maar hopelijk mooi weer op vakantie.
Haken gaat buiten makkelijker, maar dat is meer omdat met borduren je het blaadje echt nodig hebt en die dus weg waait :P En ik kan alleen maar buiten zitten als ik wat doe, anders verveel ik me.
En binnen zijn er zoveel afleidingen(ebay, series volgen)


@Annelotje, de staafjes zijn al vrij hard, dus volgens mij gaat dat niet meer, al heb ik er wel een filmpje over gezien, en duur zijn ze niet, 3,4 euro voor 100 staafjes, of 2 voor 40.
Heb er nu 100 en 40 zijn onderweg. En overweeg om er nog 100 te nemen, want daar zit een mesje bij, is wel handig, en ik krijg van diegene 2 dollar terug omdat er bij mn 100 dubbele zaten, terwijl het 100 verschillende zouden moeten zijn, en ik mailde eigenlijk alleen om het even te melden, want had al goede feedback gegeven. En het leek mij handiger om dan gewoon 2 dollar korting te krijgen ipv hun laten terugboeken op mn paypal, maar ik wacht het mailtje nog even af.
pi_99315680
Dat is niet duur zeg! Als ze ook voor andere doeleinden te gebruiken zijn dan alleen voor op je nagels te plakken dan heb ik mogelijk wel interesse.. Linkje??

Ik borduur als het ff kan ook buiten. Dan leg ik mn blaadje op mn schoot met de schaar daarop. Waait ie ook niet weg. Maar haken is idd wel makkelijker buiten.
pi_99315749
Hmm, ik snap echt geen hol van die staafjes... maar dat ligt denk ik aan mij hoor. :+
pi_99315832






Duidelijk?
pi_99315894
best wel ja... :D
pi_99315919
keicute!!!!!
Mogelijk ben ik hier wel een beetje te oud voor... maar echt zo schattig!
pi_99316045
Nee ligt niet aan jou hoor :P Ik snap het ook niet eigenlijk.
Ah nieuwe post :P Ik weet echt niet wat ik met al die fruitjes moet, ben niet zo'n fruitig persoon :P

Even in een spoiler hoor al die linkjes en offtopicheid.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal voor ik weg ga nog een update foto maken.
pi_99316112
Vraag me alleen af wat je er nog meer mee kan.
pi_99316138
Tja, misschien op kaarten en scrapbook dingen enzo... Maar ik als notoire nagelbijter zie dit niet als een hobby voor me ;) Maar goed ook... Maar dat kan toch nooit fijn zitten? Wederom, ik heb niet eens ervaring met nagels, maar toch... :+
pi_99316200
Lijkt mij ook niet fijn, en het ziet er veel te vrolijk uit voor mijn stijl :P.
pi_99316332
Als je ze dun genoeg snijdt en goed op plakt heb je er geen last van. Volgens mij heb je van die lange neppe nagels juist last.

En volgens mij kun je ze verder overal opplakken hoor.
Ik ga het denk ik proberen op een fotolijstje, weet alleen nog niet met wat voor lijm.
pi_99316368
Doorzichtige nagellak :P.
  † In Memoriam † maandag 11 juli 2011 @ 12:57:40 #242
43556 miss_dynastie
pi_99316451
Ik ben dol op nagellak en -stempels en -stickers, maar dit soort dingen heeft me nooit getrokken, volgens mij blijf ik dan constant haken omdat ik het niet goed genoeg heb vastgezet en zo...
pi_99316535
Wat gaan we heerlijk offtopic hihi. Ik vind ze echt zo schattig maar moet nog bedenken wat ik ermee kan. Misschien dat we een dealtje kunne maken whoop dat ik er een paar van je overneem om te kijken wat ik er mee kan voordat ik 100 staafjes bestel!

Ik denk trouwens dat ze met sieraden lijm wel plakken... Dat is hele fijne lijm.
pi_99316672
Stempels wil ik ook nog, maar wacht ik mee want mn ebay uitgaven zijn niet grappig meer.
En over blijven hangen, je moet zorgen dat de randjes goed vast zitten, en nog een laagje doorzichtig erover en you're good to go.
De eerste keer ging het bij mij ook niet goed, maar je wordt er beter mee, ze overleven nu zelfs een dag werken. En kunnen volgens mij makkelijk een week blijven zitten.

Annelotje, PM me anders maar.
pi_99318790
Als aanstichtster van al het offtopic gepraat zal ik maar even een updatefoto plaatsen.


Het lijkt al bijna wat.
pi_99318822
hij gaat echt schattig worden!!
pi_99318882
Haha en dat zie je nu al?
pi_99318997
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:07 schreef annelotje het volgende:
hij gaat echt schattig worden!!
+1 O+
pi_99320194
ja ik heb natuurlijk al gezien wat het moet gaan worden maar vind de blaadjes aan de tak nu al schattig! :Y
  maandag 11 juli 2011 @ 14:46:14 #250
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_99320224
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 19:21 schreef alpmaedl het volgende:
Mijn update:

[ afbeelding ]
O+ die wordt zo mooi

quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 08:25 schreef Lijnloos het volgende:
Goeie aanwinst Annelotje!
Je gaat lekker Alpmaedl!

Mijn update, nu ongeveer 22 uur werk in zitten:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
*O* eentje klaar, hij is echt zo groot :o
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:06 schreef Whoopdidoo het volgende:
Als aanstichtster van al het offtopic gepraat zal ik maar even een updatefoto plaatsen.
[ afbeelding ]

Het lijkt al bijna wat.
O+ wat ging dat ook al weer worden?

Hier ook een WIP fototje
Been, schild en zwaardschede


Zonder stiksteken nog niet heel duidelijk te herkennen _O-
Een aantal kleuren zijn idd maar halve kruisjes, dat is de achtergrond, die worden allemaal maar halve
Knoei
  maandag 11 juli 2011 @ 15:06:07 #251
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_99321003
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:04 schreef Whoopdidoo het volgende:
Stempels wil ik ook nog, maar wacht ik mee want mn ebay uitgaven zijn niet grappig meer.
En over blijven hangen, je moet zorgen dat de randjes goed vast zitten, en nog een laagje doorzichtig erover en you're good to go.
De eerste keer ging het bij mij ook niet goed, maar je wordt er beter mee, ze overleven nu zelfs een dag werken. En kunnen volgens mij makkelijk een week blijven zitten.

Annelotje, PM me anders maar.
twee woorden: kruidvat Essence O-)
die hebben ook nagelstempels voor een paar euro :9

Hier ligt het borduren even stil, omdat ik op het moment meer met haken bezig ben en geen patronen meer heb, maar ik wil het binnenkort wel weer oppakken :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_99321648
Whoop, die wordt leuk! :)

Leuk, Loqi.

En wat betreft Essence: Niet alle filialen hebben nailart ;) Die moeten ze dan wel hebben. Ik vind zoiets best leuk, maar niets voor mij. Ik houd het wel bij gewone lak en crackle lak :P
pi_99334787
Gaat al goed loqi! En handig dat je er bij zet wat het is :P

Ja had al gelezen over essence, hadden ze hier niet, maar ga donderdag even naar de stad, daar zitten ook nog 2 kruidvat(s)(en) en de nagellakjes zijn in de aanbieding *O*

En een patroontje is zo gemaakt hoor muck :P Dus dat is geen excuus.
  maandag 11 juli 2011 @ 20:54:21 #254
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_99336867
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
Gaat al goed loqi! En handig dat je er bij zet wat het is :P
Haha, ja het is dat ik Weet wat het moet zijn, maar anders zou ik het zelf niet eens zien (op t schild na dan)
Knoei
pi_99362329
Hoe cool is dit: http://leesedesign.com/shop/main/index.php

Kun je gewoon een iphone-hoesje kopen waar je op kan borduren... daar is het gewoon voor bedoeld! Jammer genoeg heb ik een iphone 3G, maar als ik de 4 had, zou ik het zeker doen!
pi_99370041
Ik had die ook gezien Lijn! Vond ze ook al zo leuk. Maar ik heb ook een 3G.
Al heb ik natuurlijk ook zelf een hoesje gehaakt en daarop een geborduurd Upje gemaakt. Dus eigenlijk heb ik ook een geborduurd hoesje :P
pi_99370169
Ik vind het wel grappig, maar ik zou het niet zo gauw kopen :)
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2011 @ 16:38:13 #258
43556 miss_dynastie
pi_99371867
Hebben ze ook zoiets voor de Ipad? Die krijg ik via m'n werk :s)
pi_99372105
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:49 schreef Lijnloos het volgende:
Hoe cool is dit: http://leesedesign.com/shop/main/index.php

Kun je gewoon een iphone-hoesje kopen waar je op kan borduren... daar is het gewoon voor bedoeld! Jammer genoeg heb ik een iphone 3G, maar als ik de 4 had, zou ik het zeker doen!
Wat leuk! :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_99382046
Zo goed als zeker draad te weinig bij mijn dimensions geisha-pakket... En dan nog wel van eempn kleur waarin ik geen foutjes heb gemaakt... Ben benieuwd naar de kleuren waarbij ik wel foutjes heb gemaakt. Gebruikt Dimensions gewoon DMC-kleurtjes?
pi_99384156
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:30 schreef _Arual_ het volgende:
Zo goed als zeker draad te weinig bij mijn dimensions geisha-pakket... En dan nog wel van eempn kleur waarin ik geen foutjes heb gemaakt... Ben benieuwd naar de kleuren waarbij ik wel foutjes heb gemaakt. Gebruikt Dimensions gewoon DMC-kleurtjes?
Ik zou gewoon het bedrijf van dat pakket mailen...
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2011 @ 21:09:23 #262
43556 miss_dynastie
pi_99384169
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:30 schreef _Arual_ het volgende:
Zo goed als zeker draad te weinig bij mijn dimensions geisha-pakket... En dan nog wel van eempn kleur waarin ik geen foutjes heb gemaakt... Ben benieuwd naar de kleuren waarbij ik wel foutjes heb gemaakt. Gebruikt Dimensions gewoon DMC-kleurtjes?
Arual, Dimensions gebruikt eigen nummers... zie de link in deze post :)
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 13:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Even mezelf quoten, want nu ik zelf een kleur mis, blijkt dit niet helemaal te kloppen :@ : er staat een Dimensions kleurcode bij, maar die moet je vertalen naar DMC. Deze site heeft veel kleurcodes en daarmee kun je de juiste kleur bestellen :)
pi_99384344
Ik heb trouwens witte kussenslopen waar je ook wel op kan borduren van de V&D. Vijf euro. En je hebt ze ook in andere kleuren.
pi_99388503
Ah, de kleurcodes zijn wel om te zetten. Ik heb het pakket besteld in Amerika. Om gedoe te voorkomen, waag ik er maar een euro of wat aan. Tenzij straks mocht blijken dat ik met andere kleuren hetzelfde heb. Dus ik spaar de probleemgevallen even op.

Ik snap het niet: Ik houd altijd ruim over, met een pakket van DMC had ik zelfs een keer zoveel over dat ik hetzelfde werkje nogmaals kon maken.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:54:37 #265
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_99390391
Oh dat is wel heel rot dan, zeker als je hem van zo ver weg hebt :{
Hoop dat dat bij de mijne goed gaat. Maar het zijn bij mij Anchor garens, dus die haal ik dan wel bij hobbydoos ofzo.
Knoei
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2011 @ 23:33:39 #266
43556 miss_dynastie
pi_99392589
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:20 schreef _Arual_ het volgende:
Ah, de kleurcodes zijn wel om te zetten. Ik heb het pakket besteld in Amerika. Om gedoe te voorkomen, waag ik er maar een euro of wat aan. Tenzij straks mocht blijken dat ik met andere kleuren hetzelfde heb. Dus ik spaar de probleemgevallen even op.

Ik snap het niet: Ik houd altijd ruim over, met een pakket van DMC had ik zelfs een keer zoveel over dat ik hetzelfde werkje nogmaals kon maken.
Ik heb het nu ook ineens, al gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat het best kan dat er een draadje kwijt is geraakt...
pi_99411368
Ik denk dat ik bij de kikkers ook wel te kort ga komen. Dat omzetding is wel handig voor als je te kort komt.

:N :( Het duurt nu wel erg lang bij de Marktplaatsman. Vervelend!
pi_99411940
Ik heb nog steeds niet besteld, het komt er niet van! Maar als ik zie met welk tempo ik borduur... Heb ik nog wel even de tijd.

Had je wel nog wat van m gehoord herfstblad?
pi_99411991
Wat irritant joh, al die missende draden... Gelukkig nog nooit last van gehad. Bij Lanarte (met DMC) schijn je geloof ik gewoon naar de winkel te kunnen gaan en weten zij welke kleurcode er dan bij moet (of kunnen ze navragen).

Mijn updateje:


Totaal:
pi_99412150
Pff lijnloos, word je nou echt niet een beetje zielig als je die hele lap ziet?
Hij wordt natuurlijk wel erg tof als ie af is maar ik zou echt elke keer een beetje zielig zijn als ik zou zien wat ik nog zou moeten. (Voel me nou al zielig met al dat wit wat ik straks zal moeten doen, en das echt niets in vergelijking met die hele lap).
pi_99412223
Haha, nee hoor Whoop. Ik word eigenlijk alleen maar zielig als het s avonds echt te donker wordt om verder te gaan of dat ik na het weekend te weinig heb kunnen doen. Ik moet en zal er veel aan werken. En dan vooral 's avonds op de bank naast mijn vent tv kijkend hoor...
pi_99412477
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 14:25 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik heb nog steeds niet besteld, het komt er niet van! Maar als ik zie met welk tempo ik borduur... Heb ik nog wel even de tijd.

Had je wel nog wat van m gehoord herfstblad?
Na de laatste mail waarin ie zei dat hij het ook eerder had verwacht en dat ik vast kon betalen, niet meer :N
Ik heb hem maar weer gemaild met de vraag of het al binnen is. Donderdag (een week geleden) was het nog niet binnen.
Ik snap dat hij er weinig aan kan doen als het niet binnen is, maar vervelend is het ;) Zeker nu mijn ma bijna klaar is. Voor mij maakt het weinig uit, ik haak momenteel meer.

En ik kan niet zo goed wachten :@
Edit: het is gister op de post gegaan, dus hopelijk komt het deze week nog binnen.

Gaaf Lijnloos! :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Herfstblad op 13-07-2011 15:36:58 ]
pi_99421403
oooh Lijn ik vind hem echt zo gaaf! Je moet idd nog megaveel maar hij gaat echt leuk worden.

@Herfstblad fijn dat ze eindelijk verzonden zijn! Hopelijk ligt het morgen in de bus
pi_99448852
Heb je ze al herfstblad?

Ik haat wachten op post, ook al komt t uit hongkong en duurt het dus sowieso al lang, als het dan niet komt wanneer je het verwacht is dat hoogst irritant (plus dat je elke keer naar de deur loopt als je de brievenbus hoort :P)

Gister weinig meer geborduurd, moest met spoed haakdingen afmaken want het winkeltje was leeg :P
pi_99448975
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 11:30 schreef Whoopdidoo het volgende:
Heb je ze al herfstblad?

Ik haat wachten op post, ook al komt t uit hongkong en duurt het dus sowieso al lang, als het dan niet komt wanneer je het verwacht is dat hoogst irritant (plus dat je elke keer naar de deur loopt als je de brievenbus hoort :P)

Gister weinig meer geborduurd, moest met spoed haakdingen afmaken want het winkeltje was leeg :P
:P Postbode is hier altijd laat. Komt meestal tussen 1 en 4. En ik moet naar buiten voor de post, dus mijn ma neemt het mee als ze thuis komt van haar werk.

Ik haat ook wachten op de post. Vooral pakketjes die met de pakketdienst komen :P
pi_99449218
Jeej post, al is het niet heel boeiend, maar wel jeeeej.
En niet hetgene dat ik verwacht. Ik word altijd zo zenuwachtig als ik dingen die ik later heb besteld eerder krijg dan dingen die ik ervoor heb besteld.
pi_99449403
:P Ik word alleen zenuwachtig als iets verstuurd is en je hebt het 2 dagen later nog niet.
pi_99450079
Dat kan ik niet doen want alles komt uit china/hongkong. Ik word zenuwachtig na 2 weken.

Ik wil een katje borduren maar kan niets vinden -O-
pi_99451347
Mijn borduurwerkje ligt even stil,ik zie er een beetje tegenop :@ vooral die lastige stukjes.
Zal binnenkort vast wel weer zin krijgen om verder te gaan en tot die tijd lees ik lekker mee.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dat kan ik niet doen want alles komt uit china/hongkong. Ik word zenuwachtig na 2 weken.

Ik wil een katje borduren maar kan niets vinden -O-
Die site waar ik mijn pakketje vandaan had heeft zulke leuke kattendingetjes O+ Echt een aanrader!
  donderdag 14 juli 2011 @ 15:29:57 #280
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_99459355
ben er weer, terug van vakantie :)

en helaas triest nieuws over m'n borduurwerk heb ergens een grote fout gemaakt en daar iriteerde ik me echt mateloos aan,kon het ook niet echt verdoezelen door het aan te passen dus heb ik maar besloten om opnieuw te beginnen.
en dan ook gelijk een slag of 2 groter :D
dus hopelijk morgen een verse update.

zie weer leuke dingen voorbij komen hier.

@lijnloos wat ik je wilde vragen, hoe reageren mensen in de trein als ze zien wat je aan het doen bent ?
W
Z
E
pi_99460392
Argh, das kut R_A... Succes alvast met opnieuw beginnen...

En de meeste mensen reageren eigenlijk niet... kijken hooguit verbaasd. Maar soms krijg ik wel hele leuke opmerkingen en vaak zijn dat mannen :D
  † In Memoriam † donderdag 14 juli 2011 @ 15:53:07 #282
43556 miss_dynastie
pi_99460703
Nee R_A, wat zonde :o Maar ik denk stiekem wel dat 'ie groter mooier wordt :Y
pi_99466107
oooh R-A wat erg! Goed dat je je moed bij elkaar geraapt hebt en opnieuw bent begonnen. En nog wel groter! Ben benieuwd naar de update.
pi_99466191
Ah, balen, R_A

heb ik soms ook dat ik niet weet wanneer het komt, Whoop. Heel vervelend!

Anyway het zat vandaag bij de post:

Zijn er 127 :) 100 voor mijn moeder, 27 voor mij.
pi_99467294
waaaaaah zo jaloers!!!!
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:21:34 #286
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_99468101
Bleh, heb net een heel stuk uit moeten halen omdat ik het verkeerde aantal draden gebruikt heb :(
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:37 schreef Herfstblad het volgende:
Ah, balen, R_A

heb ik soms ook dat ik niet weet wanneer het komt, Whoop. Heel vervelend!

Anyway het zat vandaag bij de post:
[ afbeelding ]
Zijn er 127 :) 100 voor mijn moeder, 27 voor mij.
:9~
Knoei
pi_99479554
Wat fijn zo hele berg!

Nog 3,4 weken en dan kan ik hopelijk heel veel kopen :P
  vrijdag 15 juli 2011 @ 10:52:31 #288
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_99494318
heb ook even een bestelling bij de marktplaatsman gedaan :)
hij had 1 kleurtje niet
de vorige keer moest ik al 75 kleurtjes kopen die heb ik in een winkel gekocht en dat was alsof je een emmer met geld leeg gooide en nu moesten er nog 23 bij :P
die man zal vast blij worden van ons

ben even in dubio hoe nu verder te gaan met m'n borduurwerk, het patroon staat op 6 pagina's ik ben links onderin begonnen en nu twijfel ik of ik van links naar rechts verder ga of dat ik omhoog ga werken.
of zou het misschien beter zijn om het beide te doen zodat ik alle kanten in de gaten kan houden of ik nog goed zit.
als jullie me nog volgen :?

even een foto erbij plakken


en lekker kliederen met stift
W
Z
E
pi_99494600
Schiet aardig op, en 75 in een gewone winkel, das een hoop geld!
pi_99494737
75 is een hoop in een gewone winkel ja! Pff! Ik ben zo blij met de marktplaatsman wat dat betreft.

Mooie kleurtjes zijn het. ik zie nog niet echt wat het wordt ;)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:27:31 #291
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_99495239
even voor je beeldvorming :)
het is het stukje in het rode omlijnde gedeelte

W
Z
E
pi_99495593
O ja, daar was je mee bezig! :)

Nou ja, schiet best op, vind ik.
pi_99497206
Lijnloos, ik ben helemaal verliefd op je Pokemon! Wat wordt dat een prachtig werk, gaaf!! En die telefoonhoesjes zijn ook heel erg leuk.

Arual, kun je geen mailadres van Dimensions vinden? Ik zou het iig proberen. Van een pakket mag je verwachten dat er genoeg in zit, incl genoeg als je evt een foutje maakt. Zeker in een pakket van zo'n grote firma.

Herfstblad, wat een om-jaloers-van-te-worden-stapel!!

R_A, ik zou pagina voor pagina doen, maar dat is meer omdat ik op die manier liever werk. Waarom zou het misgaan als je niet aan twee kanten tegelijk werkt?
Ik werk zoveel mogelijk aangesloten, dan maak ik de minste fouten en een enkel fout steekje borduur ik over of laat ik zoals het is. Ik vind P&F wel erg mooi, leuk met die kleurtjes!

Hier weinig borduur-tijd.. helaas. Vandaag is het koud en hoef ik verder toch niet zoveel te doen, dus ik ga zo nog even zitten, denk ik. Buiten borduren doe ik eigenlijk nooit. Het is hier vaak meteen zo heet, dat ik liever een boek ga lezen dan actief te borduren. Mijn lap is ook nogal groot en warm om op schoot te hebben liggen.. wat ook niet echt fijn is in 30+ graden.
  zondag 17 juli 2011 @ 10:29:35 #294
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_99571862
yeeeee *O*
heb m'n spulletjes van de markplaatsman, donderdagavond bestelling gedaan
vrijdag keeg ik antwoord en heb ik gelijk betaald en zaterdag lag het al in m'n brievenbus :D

wilde nog een kleine foto update doen maar iets op de computer werkt even niet mee
zo nog maar eens proberen dan.


update

niet echt heel veel verder maar er zitten echt veel stukjes in waar je maar 2 steekjes van een kleur doet en daar gaat best veel tijd inzitten


nu met een opgeruimde doos :P


en een close upje


nou dat was het weer even voor vandaag :)

[ Bericht 46% gewijzigd door rebel-angel op 17-07-2011 10:46:35 ]
W
Z
E
pi_99572403
Omg, il ben echt verliefd op die kist met garen!!! Zo veel mooie kleurtjes...
En wat wordt het mooi r_a!
Per pagina prpbeer ik met de pokemon ook te doen maar overlap wel een stukje als ik zie dat er nog wat steekjes op de volgende staan... Ik werk zelf van rechtsonder af en dan nu eerst naar links. Als ik dan links ben ga ik omhoog...

Zelf heb ik niet heel veel gedaan aan mijn pokemon, maar vanochtend wel weer wat. Als mini zo naar bed is ga ik nog ff verder!
pi_99572444
Wat is jouw kist met zijde netjes zeg!

Ik zou ook nog weleens die Bobbins willen. :)
pi_99580391
ow wauw die kist!! Erg mooi! Ik ben een beetje lui met opruimen van mn garen. Gaat ook best wel veel tijd inzitten die ik ook aan haken/borduren kan besteden hihi. Sowieso is mn hobbykamer momenteel een puinhoop! Beetje teveel projecten tegelijk!
  † In Memoriam † zondag 17 juli 2011 @ 18:25:23 #298
43556 miss_dynastie
pi_99585368
Zo, wat netjes georganiseerd :o _O_

Ik kom 2 kleurtjes tekort (bedankt, Dimensions...). Op zich kun je die wel bij hen krijgen, maar dat duurt me te lang, dus de Marktplaatsman maar gemaild :) Heeft die ze niet op voorraad, dan moet ik naar de Pipoos, maar daar kosten ze maar liefst 1,45 per stuk, dus dat wil ik het liefst voorkomen :P
pi_99586418
Hier mist mijn ma ook nog wat kleurtjes voor het leesplankje, maar die gaat ze wel halen bij de hobbywinkel hier, geloof ik.
Blijkbaar niet alles besteld :P Ik zal ongetwijfeld ook dingen missen, maar ik ben nu druk met mijn megadeken te haken, dus even geen borduren.

Anyway de huisjes van mijn moeder:


Ze is nu trouwens met het leesplankje begonnen :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Herfstblad op 17-07-2011 19:18:43 ]
  zondag 17 juli 2011 @ 19:08:07 #300
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_99586550
die zijn echt mooi geworden :)
W
Z
E
pi_99609201
Ik gooi hem wel dicht en dan ga ik effe een mooie OP maken weer ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')