abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 juni 2011 @ 10:27:38 #26
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_98710784
Oh crap, nu heeft hij ook mijn Google-contacten gesynchroniseerd. :{
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_98711122
quote:
8s.gif Op maandag 27 juni 2011 10:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Oh crap, nu heeft hij ook mijn Google-contacten gesynchroniseerd. :{
In je telefoonboek: -> menu -> weergaveopties -> google contacten uitzetten :)
  maandag 27 juni 2011 @ 10:56:59 #28
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_98711754
quote:
2s.gif Op maandag 27 juni 2011 10:38 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

In je telefoonboek: -> menu -> weergaveopties -> google contacten uitzetten :)
Ah, bedankt!

Inmiddels had ik het al verwijderd via 'Toepassingen beheren', net als die Picasa-albums via de 'Galerij-toepassing'. Ik zag enkel hele kleine miniaturen als ik niet op het internet was aangesloten.

Gebruiken jullie dat eigenlijk ooit, dat 'Toepassingen beheren'? Of kan ik daar het beste zoveel mogelijk vanaf blijven? Je telefoon slaat -volgens mij- best wel veel gegevens op die niet nodig zijn.

Ik ga hem vanavond sowieso even resetten; nu ik weet hoe het allemaal zo'n beetje werkt. :P

Wat gebeurt er trouwens als je het 'RAM-geheugen wist'
Taakbeheer -> RAM - Geheugen wissen.

Als ik daarop klik staat er bijvoorbeeld '9 toepassingen gesloten', over welke toepassingen gaat het dan? Ik heb namelijk geen (extra) toepassingen aangezet.

[ Bericht 1% gewijzigd door L-ascorbinezuur op 27-06-2011 11:15:59 ]
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_98713306
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 07:25 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga hier ook maar eens meekijken :) Heb sinds kort een Samsung Galaxy Mini en mijn abonnement is eindelijk ingegaan :D Weet nog weinig van smartphones, het is mijn eerste. Dus ik heb nog een hoop te leren. Ik wil hem o.a. gebruiken voor geocaching.

Ik hoop op tips voor handige apps en andere leuke dingen waarvan ik niet wist dat ze bestaan ;)
je hebt de app geocaching maar daar moet je voor betalen. Je hebt ook C:geo, die gebruik ik (ook) en die werkt ook erg goed.

En hij is gratis. Staat in de market en op http://cgeo.carnero.cc/
  maandag 27 juni 2011 @ 11:48:28 #30
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98713423
quote:
2s.gif Op maandag 27 juni 2011 10:38 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

In je telefoonboek: -> menu -> weergaveopties -> google contacten uitzetten :)
of 'Alleen contacten met telefoonnummer weergeven' doen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 juni 2011 @ 12:29:32 #31
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_98714716
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:44 schreef Blue Thunder het volgende:
je hebt de app geocaching maar daar moet je voor betalen. Je hebt ook C:geo, die gebruik ik (ook) en die werkt ook erg goed.

En hij is gratis. Staat in de market en op http://cgeo.carnero.cc/
Die heb ik ook ja, maar die heb ik geloof ik nog niet aan de praat gekregen. Zal het nog eens proberen, was alleen met wifi en nu zit mijn simkaart er natuurlijk in. Hopelijk werkt ie dan wel.

De officiële heb ik ook, moet ik ook nog uitproberen ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 27 juni 2011 @ 12:52:12 #32
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_98715379
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:45 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Op een hoop werkplekken wordt Outlook gebruikt natuurlijk. Hier ook last van. Eigenlijk het enige nadeel van mijn overstap van WM6.5 naar Android; ik kan mijn agenda niet meer syncen met het werk (zonder die 6 cijferige exchange code in te tikken). Al heb ik daar nu misschien met "enhanced mail" een oplossing voor, maar dat moet ik nog proberen.

Vroeger hing ik gewoon mijn telefoon via usb aan de werkcomputer en ging dat ding syncen. Oh simpele tijden..
Ik had wel een programma gevonden van Avamboo.de , Outlooksync, die kan als het goed is ook via WiFi syncen.
Moet je ook een plugin voor Outlook hebben.
Werkte bij mij helaas niet super, maar Android werkt op mijn telefoon ook niet helemaal zoals het moet.
  maandag 27 juni 2011 @ 13:14:40 #33
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_98716044
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:52 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik had wel een programma gevonden van Avamboo.de , Outlooksync, die kan als het goed is ook via WiFi syncen.
Moet je ook een plugin voor Outlook hebben.
Werkte bij mij helaas niet super, maar Android werkt op mijn telefoon ook niet helemaal zoals het moet.
Tja, ik kan op mijn werk niets installeren, dus die vlieger gaat niet op. Enhanced mail gaat volgens mij gewoon uit van Exchange over een dataverbinding, alleen wijzigt hij denk ik iets in de beveiliging waardoor je niet constant je pin hoeft in te voeren.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_98726000
Denk dat de meeste mensen t al gehoord hebben, maar cut the rope is uit voor android, en tijdelijk gratis!
http://www.getjar.com/mob(...)or-google-nexus-one/
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_98726213
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:13 schreef delano.888 het volgende:
Denk dat de meeste mensen t al gehoord hebben, maar cut the rope is uit voor android, en tijdelijk gratis!
http://www.getjar.com/mob(...)or-google-nexus-one/
Die is er al een tijdje :D

De advertenties zijn irritant
  Redactie Sport / Supervogel maandag 27 juni 2011 @ 17:19:46 #36
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_98726244
quote:
2s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:19 schreef iBenny het volgende:

[..]

Die is er al een tijdje :D

Nee.
pi_98726442
quote:
2s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:19 schreef iBenny het volgende:

[..]

Die is er al een tijdje :D

De advertenties zijn irritant
Nee, sinds vrijdag :')
En ga dr alsjeblieft niet tegenin :P
http://pocketnow.com/andr(...)pe-exclusive-out-now
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 27 juni 2011 @ 17:29:15 #38
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_98726575
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:14 schreef Cheiron het volgende:

Tja, ik kan op mijn werk niets installeren, dus die vlieger gaat niet op. Enhanced mail gaat volgens mij gewoon uit van Exchange over een dataverbinding, alleen wijzigt hij denk ik iets in de beveiliging waardoor je niet constant je pin hoeft in te voeren.
Ikzelf heb ook enorm lang moeten prutsen voordat ik mn outlook agenda sync kreeg met mijn galaxy. Heb uiteindelijk een klein programma (Google calendar sync) gedownload op mn pc en die synct mn afspraken door naar de google calendar (waar ik overigen niks mee doe qua invoer). Die synct alleen vervolgens alles weer prima naar mijn telefoon. Op mijn telefoon heb ik vervolgens deze outlook/google calendar ingesteld als de enige agenda voor alle afspraken/notities etc dus ook omgekeerd werkt het prima. Weet niet of je er wat aan hebt aangezien je niks kan installeren op je werk maar (na bloed zweet en tranen) werkt het hier (met een kleine omleiding) inmiddels wel perfect ^O^
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_98726647
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:25 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee, sinds vrijdag :')
En ga dr alsjeblieft niet tegenin :P
http://pocketnow.com/andr(...)pe-exclusive-out-now
je hebt gelijk... ik had idd een spel die er sprekend op leek. Sorry :D
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 juni 2011 @ 17:42:00 #40
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_98727047
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:13 schreef delano.888 het volgende:
Denk dat de meeste mensen t al gehoord hebben, maar cut the rope is uit voor android, en tijdelijk gratis!
http://www.getjar.com/mob(...)or-google-nexus-one/
En wat doet dat?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Sport / Supervogel maandag 27 juni 2011 @ 17:44:40 #41
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_98727159
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:42 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En wat doet dat?
Dat doet je vermaken.
Cut the Rope niet kennen :').
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:11:54 #42
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_98746826
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2011 10:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Ah, bedankt!

Inmiddels had ik het al verwijderd via 'Toepassingen beheren', net als die Picasa-albums via de 'Galerij-toepassing'. Ik zag enkel hele kleine miniaturen als ik niet op het internet was aangesloten.

Gebruiken jullie dat eigenlijk ooit, dat 'Toepassingen beheren'? Of kan ik daar het beste zoveel mogelijk vanaf blijven? Je telefoon slaat -volgens mij- best wel veel gegevens op die niet nodig zijn.

Ik ga hem vanavond sowieso even resetten; nu ik weet hoe het allemaal zo'n beetje werkt. :P

Wat gebeurt er trouwens als je het 'RAM-geheugen wist'
Taakbeheer -> RAM - Geheugen wissen.

Als ik daarop klik staat er bijvoorbeeld '9 toepassingen gesloten', over welke toepassingen gaat het dan? Ik heb namelijk geen (extra) toepassingen aangezet.
Ik weet dat ik (te) veel vraag, maar kan hier iemand nog iets over vertellen? :@
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:18:35 #43
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_98747130
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Ik weet dat ik (te) veel vraag, maar kan hier iemand nog iets over vertellen? :@
Kan vanalles zijn, iig toepassingen die niet direct met het OS te maken hebben met uitzondering van het dashboard.

Ik denk dat deze toepassingen o.a. gesloten worden en daarna onmiddellijk weer opgestart:

- WhatsApp;
- Gmail;
- Agenda;
- Google services
- Maps;
- Gewone Email;
- eventueel Swype
Je moeder is een hamster
pi_98747416
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:42 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En wat doet dat?
Het is een spel.
pi_98750950
Mijn blackberry is vorige week gestorven en wil nu een andriod toestel aanschaffen. Alleen kan ik wel wat hulp gebruiken bij het uitkiezen van een toestel.

Ik vind het belangrijk dat de browser gebruiksvriendelijk en snel is. Enigszins betaalbaar, office gebruik, pdf files, e-books, daarnaast zou het ook fijn zijn als het toestel als modem te gebruiken is voor mijn laptop. Fatsoenlijke accuduur?

Nou denk ik dat alle toestellen wel aan mijn eisen voldoen, dus kwam ik uit bij de Samsung Galaxay S, Google Nexus S, HTC Desire S. Kunnen jullie me wat informatie verstrekken die helpt bij een keuze maken of linken naar een goede vergelijksite? Of zijn er ergens aantrekkelijke aanbiedingen op het moment?

[ Bericht 4% gewijzigd door 1517 op 28-06-2011 02:40:40 ]
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 02:40:33 #46
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_98751042
gAL
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:30 schreef 1517 het volgende:
Mijn blackberry is vorige week gestorven en wil nu een andriod toestel aanschaffen. Alleen kan ik wel wat hulp gebruiken bij het uitkiezen van een toestel.

Ik vind het belangrijk dat de browser gebruiksvriendelijk en snel is. Enigszins betaalbaar, office gebruik, pdf files, e-books, daarnaast zou het ook fijn zijn als het toestel als modem te gebruiken is voor mijn laptop.

Nou denk ik dat alle toestellen wel aan mijn eisen voldoen, dus kwam ik uit bij de Samsung Galaxay S, Google Nexus S, HTC Desire S. Kunnen jullie me wat informatie verstrekken die helpt bij een keuze maken? Of zijn er ergens aantrekkelijke aanbiedingen op het moment?
GALAXY S ZAL EEN VERADEMING ZIJN NA EEN BLACKBERRY
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_98751424
Batterij gaat inderdaad snel leeg bij WM6.5 phones met Android. Heb wel sinds kort nieuwe build op m'n telefoon en die houd het een stuk langer uit. Van 10 uur op een volle accu, waarvan 1-2 uur intensief gebruik naar 30 uur met 3-4 uur gebruik gegaan.

Eerder ging hij 's ochtends van de lader en moest hij er in de loop van de avond weer aan, nu red hij het makkelijk tot de volgende middag :) .

HTC HD2 met TyphooN CyanogenMod 7 Nightly 3.4 voor de geinteresseerden. Zonder sense dus, maarja dat vertraagd het geheel toch aanzienlijk.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 28 juni 2011 @ 06:55:38 #48
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_98751915
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:40 schreef Parafernalia het volgende:
gAL

[..]

GALAXY S ZAL EEN VERADEMING ZIJN NA EEN BLACKBERRY
Ja, maar die zou ik nu niet meer kopen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 juni 2011 @ 07:16:43 #49
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_98752008
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:24 schreef iBenny het volgende:
Het is een spel.
Tnx :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_98758429
Dames en heren. Mooi androidtelefoontje op ibood :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')