abonnement Unibet Coolblue
pi_98697407


Vorige delen
Topicreeks: LIF: H&M

Andere H&M topics
Versace for H&M
H&M Conscious Collection
Lanvin voor H&M #2
Lanvin voor H&M
Shiatzy Chen for H&M
H&M opent grootste filiaal van Nederland op de Dam
H&M herfst 2010 Lookbook [First look]
H&M opent Monki-winkel in Amsterdam
H&M hysterie: ware aard van vrouwen tijdens shoppen
The Garden Collection by H&M
H&M lente collectie 2010
Sonia Rykiel lingeriecollectie voor H&M
Jimmy Choo doet H&M
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

Veelgestelde vragen

Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'Fashion' en door op 'Fashion studio' te klikken.

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst vijf dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop. Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt en ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
Je kunt je bestelling nog annuleren.
- Mijn pagina,
- nog niet geleverde artikelen,
- aantal op 0 zetten,
- uitvoeren.
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

Wat betekent 'Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco... Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen drie dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen twee keer de verzendkosten te betalen, of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd. Nu zie ik ineens bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd, terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt. Als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten, verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen e.d.) dan op een tegoedkaart die een jaar geldig is. (maar als je die na bijvoorbeeld twee maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken. Eventueel als je niet met een grote doos over straat wilt lopen, kan je het in een normale zak doen.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa een/twee weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes

Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet twee kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentage combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.
pi_98697690
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:35 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik nog niet, maar ben wel benieuwd. :D
pi_98697783
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:41 schreef wyccie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die heb ik helemaal over het hoofd gezien geloof ik, maar dankje! Hij ziet er wel leuk uit. :)
pi_98697876
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Die heb ik helemaal over het hoofd gezien geloof ik, maar dankje! Hij ziet er wel leuk uit. :)
Hij is erg leuk en zit heerlijk :Y (heb de roze).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_98698018
Die heb ik ook aan gepast, maar dankzij mijn gebrek aan taille zat de grootste maat me nog te strak, anders had ik ze nu in alle kleuren gehad denk ik :')
Tap tap tap
pi_98698882
tvp
pi_98699176
Die blazer was in maat 44 nog te klein voor mij, heb normaal 40 :')
pi_98699280
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:12 schreef Melochan het volgende:
Die blazer was in maat 44 nog te klein voor mij, heb normaal 40 :')
Gelukkig, het lag niet aan mij :D
Tap tap tap
pi_98699312
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Gelukkig, het lag niet aan mij :D
Oh lees net terug, lag gelukkig ook niet aan mij :') Ik voelde me wel even miss piggy toen ik in de winkel stond en dat ding niet dicht ging :D
pi_98699385
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Die heb ik ook aan gepast, maar dankzij mijn gebrek aan taille zat de grootste maat me nog te strak, anders had ik ze nu in alle kleuren gehad denk ik :')
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:12 schreef Melochan het volgende:
Die blazer was in maat 44 nog te klein voor mij, heb normaal 40 :')
Wat jammer. -O- Ik vind het zo'n leuke blazer dat ik het jullie zo had gegund.
Mij zit dat ding perfect: korte armen, geen borsten. :')
pi_98699437
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:16 schreef wyccie het volgende:

[..]

[..]

Wat jammer. -O- Ik vind het zo'n leuke blazer dat ik het jullie zo had gegund.
Mij zit dat ding perfect: korte armen, geen borsten. :')
Cup E en best lange armen hier :') Jammer maar helaas, volgende collectie beter :P
pi_98699576
Ik zit een paar weken in Stockholm, liep vandaag door het centrum met alle grote ketens heen, en allejezus ik was even vergeten hoeveel H&M's ze hier bij elkaar hebben! Ik wilde nagellak, remover en een panty, en voordat ik een H&M had gevonden waarin ze het alledrie hadden was ik er 4 verder... Binnen 10 minuten. Haha.
pi_98699605
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:15 schreef Melochan het volgende:

[..]

Oh lees net terug, lag gelukkig ook niet aan mij :') Ik voelde me wel even miss piggy toen ik in de winkel stond en dat ding niet dicht ging :D
Ik stond in de winkel zelf te passen, want dat scheelde een halfuur wachten. Was wel genant :')
Tap tap tap
pi_98699796
Tot wanneer is de sale aan de gang?
  zondag 26 juni 2011 @ 23:27:54 #15
123170 alors
zlata1234
pi_98699943
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:25 schreef Nezhi het volgende:
Tot wanneer is de sale aan de gang?
tot het op is :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_98700434
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik stond in de winkel zelf te passen, want dat scheelde een halfuur wachten. Was wel genant :')
Dit dus :') Ik trekken aan dat ding, maar knoop en knoopsgat kwamen niet eens bij elkaar in de buurt. Faal.

En er altijd wel wat in de sale.Dingen zoals deze zul je over een half jaar nog op de site vinden denk ik :')
pi_98700615
Haha. Maar hoe lang duurt een sales periode in het algemeen dan? Dus ook voor andere winkels, aangezien alles tegelijk sale heeft o.o Twee / drie weekjes?
  zondag 26 juni 2011 @ 23:50:55 #18
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_98701137
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:16 schreef wyccie het volgende:
Wat jammer. -O- Ik vind het zo'n leuke blazer dat ik het jullie zo had gegund.
Mij zit dat ding perfect: korte armen, geen borsten. :')
Ah, ik zag dat plaatje: O+
En toen las ik jouw post: :'(

Ik heb qua schouders en armen maat 40/42, qua borstkas 38 en taille 34. Ik durf het niet eens meer te proberen :') Dat vind ik echt zo naar aan de blazers (en andere kleding) van de H&M, als je maten of verhoudingen net even anders dan standaard zijn is het gelijk zo'n gedoe om iets passends te vinden.
pi_98708085
Omg WaterAid jurk met ¤20 korting :o *O*
pi_98708124
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 08:00 schreef Melochan het volgende:
Omg WaterAid jurk met ¤20 korting :o *O*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_98708182
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 08:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Van ¤39,95 voor ¤19,95 :D :s)

[ Bericht 7% gewijzigd door Melochan op 27-06-2011 08:17:03 ]
  maandag 27 juni 2011 @ 08:23:46 #22
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_98708311
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef alors het volgende:

[..]

tot het op is :')
:D
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  maandag 27 juni 2011 @ 08:33:28 #23
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_98708416
En mijn bestelling is weer een week uitgesteld...
Fijn als je al vanaf begin juni aan t bijgooien bent... -O-
Ik log NIET, ik zeg NIET meer in! :')
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 27 juni 2011 @ 08:56:37 #24
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_98708733
quote:
13s.gif Op maandag 27 juni 2011 08:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
En mijn bestelling is weer een week uitgesteld...
Fijn als je al vanaf begin juni aan t bijgooien bent... -O-
Ik log NIET, ik zeg NIET meer in! :')
Je gooit vanaf begin juni er steeds nieuwe dingen bij? Want dan is het logisch dat het wordt uitgesteld.
Als ik je niet verkeerd begrepen heb :+
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_98708967
Kijk ik net bij mijn bestelling. Staat er achter elk artikel leverdatum deze week (26-06 / 01-07)
maar boven de bestelling staat " Wordt geleverd 04 - 08.07 "

ben benieuwd wat het nou wordt :S
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')