abonnement Unibet Coolblue
pi_98685434
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat je vooral nog een tijd thuis moet blijven wonen om je moeder wat op te voeden betreffende ongewenst gedrag van collega's 8-)
nou soms probeer ik wat te zeggen maar dan mag ik niks meer zeggen want einde discussie. en als ik iets teveel zeg hoor ik dat ik haar niet hoog heb zitten enzo. niet leuk maar ja... ik moet ook gewoon leuke dingen over mn mam posten, dan klinkt het niet allemaal negatief. dat is ook niet eerlijk naar haar toe.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 26 juni 2011 @ 18:11:41 #277
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98685442
Wat een (tegeltjes)wijsheden toch weer. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98685462
quote:
7s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:08 schreef kaasplankje het volgende:
Beterschap Sun, mijn nichtje was ook een beetje ziek, en mijn neefje ook.
ach jee -O- ik hoop niet dat ze je aangestoken hebben!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98685467
nog steeds met laptop op de bank.... dat ijsje komt misschien na het eten :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 26 juni 2011 @ 18:12:51 #280
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98685483
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:09 schreef FutureFairytale het volgende:

heb ik gedaan. donderdag heeft een collega heel af en toe gekeken en toen zag ze het gelijk al. heb diezelfde dag 'opa' ook aangesproken en hij gaf het toe. hij vroeg zelfs eerder die dag waarover ik mij zorgen maakte toen ik zei dat ik wat aan mn hoofd had en niet goed kon slapen. toen ik hem aansprak weer op zijn gekijk zei hij ook dat hij daarom vroeg wat voor zorgen ik had. dus hij heeft het allemaal heel goed door. als ik ook maar met een schuin oog zag dat hij keek draaide hij zn ogen al weg. en dat maakt het niet beter. dat ging weleens 4x in 10 seconden, serieus.
't zal toch allemaal van hem moeten komen wil het stoppen.
Confidence through competence
  zondag 26 juni 2011 @ 18:13:07 #281
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98685492
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:09 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

maar gelukkig zeg je dat niet ;) ik wil er best wat bij, anderen oordelen er alleen over. dat heb ik volgens mij gepost.

[..]

heb ik gedaan. donderdag heeft een collega heel af en toe gekeken en toen zag ze het gelijk al. heb diezelfde dag 'opa' ook aangesproken en hij gaf het toe. hij vroeg zelfs eerder die dag waarover ik mij zorgen maakte toen ik zei dat ik wat aan mn hoofd had en niet goed kon slapen. toen ik hem aansprak weer op zijn gekijk zei hij ook dat hij daarom vroeg wat voor zorgen ik had. dus hij heeft het allemaal heel goed door. als ik ook maar met een schuin oog zag dat hij keek draaide hij zn ogen al weg. en dat maakt het niet beter. dat ging weleens 4x in 10 seconden, serieus.
Je moet een klacht tegen die man indienen, zodat hij geschorst kan worden. Wie zich niet kan gedragen, hoort niet thuis op een werkvloer.

Jouw aanpak zet geen zoden aan de dijk en geeft geen enkel signaal af, behalve: och, bij FFT kom je er na een gesprekje wel weer mee weg.
Je moet of actie ondernemen, of er niet over zeuren. Dat halfslachtige gedoe is vragen om ellende.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 26 juni 2011 @ 18:13:11 #282
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98685495
Ik ga ons zangerinnetje zo maar eens wegbrengen naar haar soundcheck.
Ga daarna zelf wel terug naar huis, want optreden begint pas om 21 uur.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 26 juni 2011 @ 18:13:16 #283
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_98685500
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:08 schreef Duderinnetje het volgende:

Wat betekent die uitdrukking steer?
Kent u die uitdrukking niet?

pi_98685501
quote:
6s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:09 schreef Vork het volgende:
Wat een toestanden allemaal weer. Tijd voor goed nieuws: Mijn peer-geitenkaas-walnoottaart staat in de oven en volgens mij wordt ie geweldig (mits ik 'm er optijd weer uit haal). :9

En nu weer over naar jullie dagelijkse beslommeringen :*
met vlees wordt ie nog geweldiger :9
geintje, klinkt lekker! ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98685527
quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:13 schreef golfer het volgende:
Ik ga ons zangerinnetje zo maar eens wegbrengen naar haar soundcheck.
Ga daarna zelf wel terug naar huis, want optreden begint pas om 21 uur.
*O* *O* spannend!! toi toi toi voor B!!
pi_98685535
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:11 schreef FutureFairytale het volgende:

nou soms probeer ik wat te zeggen maar dan mag ik niks meer zeggen want einde discussie. en als ik iets teveel zeg hoor ik dat ik haar niet hoog heb zitten enzo. niet leuk maar ja... ik moet ook gewoon leuke dingen over mn mam posten, dan klinkt het niet allemaal negatief. dat is ook niet eerlijk naar haar toe.
Je moeder is ongetwijfeld een lief mens en een schat van een moeder; maar ze behandelt je als een klein kind. En dat oordelen en je mening wegwuiven heeft invloed op jou; waarschijnlijk zit daar ook het probleem van al die andere mensen die denken dat ze je als een kind (zonder gevoelens) kunnen behandelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98685579
quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:13 schreef golfer het volgende:
Ik ga ons zangerinnetje zo maar eens wegbrengen naar haar soundcheck.
Ga daarna zelf wel terug naar huis, want optreden begint pas om 21 uur.
Wens haar héél veel plezier en een geweldige avond O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 26 juni 2011 @ 18:16:14 #288
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98685622
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat haters altijd zullen haten, omdat je iets doet wat je leuk vindt, maar wat niet algemeen geaccepteerd wordt. :P
zeikerds heb je altijd, zoiets?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98685649
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

't zal toch allemaal van hem moeten komen wil het stoppen.
ja ik heb het nu 2x gezegd, meer kan ik niet doen. hopen dat hij het doorheeft. buiten dat om vind ik em namelijk erg aardig en ik heb altijd een zwak voor oudere mensen. juist omdat ze zwakker zijn. en al helemaal omdat de baas ze respectloos uitscheldt. daarom ga ik dus ook niet naar de baas.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 26 juni 2011 @ 18:17:24 #290
3878 Vork
Manisch creatief
pi_98685671
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:13 schreef FutureFairytale het volgende:
met vlees wordt ie nog geweldiger :9
geintje, klinkt lekker! ;)
Wat zou mogelijkerwijs nog een toevoeging kunnen zijn op dit toch al geweldige gerecht? Inderdaad: niets. :) Dit is het.
  zondag 26 juni 2011 @ 18:17:27 #291
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98685674
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:13 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Kent u die uitdrukking niet?

[ afbeelding ]
:D O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 26 juni 2011 @ 18:18:35 #292
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98685707
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wens haar héél veel plezier en een geweldige avond O+
:Y *O* Go Tina Bluezz Turner! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98685708
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Beterschap sun, inderdaad. Gewoon uitzieken. Zit niks anders op meid.
Jup, en het is nu officieel: 39 graden -O- waarom kan je zo iets nou niet gewoon plannen zodat het in mijn agenda past? }:| heb hier helemaal geen tijd voor }:|
pi_98685752
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Je moet een klacht tegen die man indienen, zodat hij geschorst kan worden. Wie zich niet kan gedragen, hoort niet thuis op een werkvloer.

Jouw aanpak zet geen zoden aan de dijk en geeft geen enkel signaal af, behalve: och, bij FFT kom je er na een gesprekje wel weer mee weg.
Je moet of actie ondernemen, of er niet over zeuren. Dat halfslachtige gedoe is vragen om ellende.
ik vind dat als ik gewone gesprekken met hem kan hebben en we elkaar kunnen helpen, dat het aangeven dat ik mij hier niet lekker bij voel actie is. met collega die voor me checkt besproken; als het zo blijft kan ik kijken om ergens anders te gaan zitten in de kantine. dat zal behoorlijk wat vragen geven want iedereen heeft 'vaste' plekken maar dan begrijpt hij misschien wel de hint. eerst hopen dat dit niet nodig is.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98685767
quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:13 schreef golfer het volgende:
Ik ga ons zangerinnetje zo maar eens wegbrengen naar haar soundcheck.
Ga daarna zelf wel terug naar huis, want optreden begint pas om 21 uur.
hopelijk helpt het aspersoepje voor een fluwelen keeltje :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98685820
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je moeder is ongetwijfeld een lief mens en een schat van een moeder; maar ze behandelt je als een klein kind. En dat oordelen en je mening wegwuiven heeft invloed op jou; waarschijnlijk zit daar ook het probleem van al die andere mensen die denken dat ze je als een kind (zonder gevoelens) kunnen behandelen.
we zullen het zien als ik het huis uit ben :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98685834
quote:
6s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:17 schreef Vork het volgende:

[..]

Wat zou mogelijkerwijs nog een toevoeging kunnen zijn op dit toch al geweldige gerecht? Inderdaad: niets. :) Dit is het.
honing? of zit dat erin?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 26 juni 2011 @ 18:23:03 #298
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98685847
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik vind dat als ik gewone gesprekken met hem kan hebben en we elkaar kunnen helpen, dat het aangeven dat ik mij hier niet lekker bij voel actie is. met collega die voor me checkt besproken; als het zo blijft kan ik kijken om ergens anders te gaan zitten in de kantine. dat zal behoorlijk wat vragen geven want iedereen heeft 'vaste' plekken maar dan begrijpt hij misschien wel de hint. eerst hopen dat dit niet nodig is.
Zolang jij je maar blijft aanpassen, hou je problemen in stand.
Maargoed, ik dreig mezelf te gaan herhalen en dat wou ik maar voorkomen.

Lekker even lezen. :W
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98685859
quote:
13s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Jup, en het is nu officieel: 39 graden -O- waarom kan je zo iets nou niet gewoon plannen zodat het in mijn agenda past? }:| heb hier helemaal geen tijd voor }:|
komt nooit goed uit :* hopelijk stijgt het niet!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98685873
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:23 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Zolang jij je maar blijft aanpassen, hou je problemen in stand.
Maargoed, ik dreig mezelf te gaan herhalen en dat wou ik maar voorkomen.

Lekker even lezen. :W
have fun :W
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')