abonnement Unibet Coolblue
pi_98642642

www.asos.com



Sinds kort kunnen bestellingen ook worden gedaan met Paypal in plaats van alleen maar met een creditcard.
Abonneer je op de mail voor een style-update twee maal per week met daarin nieuwe artikelen en tips.
Via deze mailinglist krijg je vaak ook kortingscodes toegestuurd.

FAQ:

Hoe lang duurt het verzenden van een bestelling?
Je kan zelf kiezen hoe snel. Er zijn twee opties, Express (2-3 dagen) of Standard (4-5 werkdagen). Tijdens de feestdagen kun je wel eens wat langer moeten wachten. De kosten voor Standard zijn 4,79 pond en voor Express 9,58 pond.

Ik krijg een vreemde weergave van mijn postcode bij mijn bestelling en account. Hoort dit zo?
Ja dit hoort zo, het wordt altijd weergegeven als: 123 456 CE

Hoe is de eigen lijn van Asos?
De maten vallen bij de kleding meestal iets groter uit. De kwaliteit is natuurlijk niet geweldig, maar voor basics is het goed genoeg. De schoenen vallen normaal uit qua grootte en met name van de duurdere collectie is de kwaliteit ook prima.

Hoe kan ik aan die kortingscodes komen?
Je kan je aanmelden voor een mailinglist, waar vaak ook tips voorbijkomen. Daar krijg je soms een kortingscode, of voor het invullen van een enquete. Help elkaar hier in ieder geval een handje door de code te posten als je er eentje gevonden hebt.

In welke valuta kan ik het beste betalen?
Omdat de britse pond op het moment laag staat haal je er een klein voordeel uit als je betaalt met ponden en dus niet je valuta verandert naar euro's.

Wij vinden het leuk wanneer je iets besteld, je ook even met wat plaatjes en/of linkjes aangeeft wat je hebt gekocht. Dit is natuurlijk niet verplicht, maar het brengt ons en misschien jou weer op leuke ideeën!

Vorig topic: Asos #11 Geen verzendkosten tot kerstmis O+
pi_98642780
Nummer is 13 i.p.v. 14.
pi_98644306
Sale valt trouwens tegen, maar dat heeft natuurlijk ook te maken met de slechte selectie van de grote merken.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_98644751
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:03 schreef Seam het volgende:
Sale valt trouwens tegen, maar dat heeft natuurlijk ook te maken met de slechte selectie van de grote merken.
Vind het hele aanbod tegenwoordig maar matig als ik eerlijk moet zijn. Ga wel nog even checken of er iets is in de sale. Ben nog opzoek naar een paar allstars en een shirt mocht ik dat tegenkomen.
pi_98645650
Ik vind het juist een goede collectie! Maar dat zal wel smaakverschil zijn :P Trouwens met welk postbedrijf wordt de boel bezorgd? Wanneer dat TNT is verwacht ik vandaag iets, wanneer het bijvoorbeeld GLS is verwacht ik het pas maandag, want die werken niet in het weekend. En bij GLS is het ook handig om thuis te zijn want die brengen het vaak niet bij de buren is mijn ervaring.
pi_98646143
Voor mij is de collectie de wat minder in vergelijking met afgelopen jaren. Toen waren bepaalde collecties nog iets ruimer.

Nu even voor schoenen kijken. 8-) .
pi_98646904
Dit is de short-list qua schoenen. Vanavond denk ik even de knoop doorhakken. Wil eigenlijk 2 paar schoenen kopen.


  zaterdag 25 juni 2011 @ 15:26:18 #8
344435 OneTeaspoon
of common sense
pi_98646965
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:45 schreef elleboog het volgende:
Ik vind het juist een goede collectie! Maar dat zal wel smaakverschil zijn :P Trouwens met welk postbedrijf wordt de boel bezorgd? Wanneer dat TNT is verwacht ik vandaag iets, wanneer het bijvoorbeeld GLS is verwacht ik het pas maandag, want die werken niet in het weekend. En bij GLS is het ook handig om thuis te zijn want die brengen het vaak niet bij de buren is mijn ervaring.
dhl geloof ik? en anders dpd
pi_98647090
Gisteren deze gekocht, vandaag verzonden. Ben benieuwd O+



.
pi_98648701
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:31 schreef Rainb0ws het volgende:
Gisteren deze gekocht, vandaag verzonden. Ben benieuwd O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
écht precies zo'n zelfde hebben ze bij de h&m alleen dan een andere kleur :P
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:30:58 #11
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_98648903


Ik werd helemaal gelukkig van deze bikini (24 pond). Maar zag dat ze hem op een nederlandse website voor 12 euro verkochten haha :D dus ben blij dat ik 'm niet meteen via asos besteld heb.

Ben wel benieuwd of ik er het water mee in kan :P
My mama didn't raise no fool
pi_98651942
omg na een poosje kijken op de ASOS site had ik weer een stuk of 10 producten die ik leuk vond! Ik heb ze maar even heel snel weggeklikt, er komt binnenkort al voor 200euro aan ASOS spul binnen :D Ik vind het trouwens echt een super winkel, het is veel relaxter winkelen dan in een gewone winkel, was gisteren nog in een gewone winkel en gelijk zo'n verkoopster die je spullen wil verkopen.... IK WIL RONDKIJKEN TRUT LAAT ME MET RUST.. maar dat zeg je dan weer niet.

En veel apartere dingen, de Engelse style die je in Nederland gewoon niet tegenkomt of tegen veeeel duurdere prijzen. Broeken die ik gister bij Asos heb besteld heb ik zien liggen bij M@W voor 200euro ofzo. Asos gaat mijn favo winkel worden denk ik. Tenminste als ik me spullen ontvang op de juiste manier!
pi_98652003
Verzendingen van Asos.com zijn bij mij nog altijd goed gegaan. Ook het terugsturen gaat goed, echter is dat niet gratis.
pi_98652067
Ik ben een beetje nerveus of het past

maar ze hebben idd heeel leuke kleren
net wat anders als andere winkels
en webwinkels zijn sowieso enorm relaxed
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_98652969
Het aanbod mag naar mijn mening wel nog wat uitgebreider. En minder van dat asos eigen merk troep.
pi_98652993
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:45 schreef Chapelle het volgende:
Het aanbod mag naar mijn mening wel nog wat uitgebreider. En minder van dat asos eigen merk troep.
oh die vind ik juist leuk
ook omdat het goedkoop is hoor
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_98653143
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oh die vind ik juist leuk
ook omdat het goedkoop is hoor
Dat merk je over het algemeen genomen ook wel aan de kwaliteit van de stof en de wijze waarop het in elkaar gezet is.
pi_98653219
Sommige dingen zijn idd ook wel leuk. Maar wat CE al zegt, het van dat spul heeft echt een kwaliteit van niks :P En bij sommige dingen denk ik ook wie koopt dat nou?
pi_98653354
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:54 schreef Chapelle het volgende:
Sommige dingen zijn idd ook wel leuk. Maar wat CE al zegt, het van dat spul heeft echt een kwaliteit van niks :P En bij sommige dingen denk ik ook wie koopt dat nou?
Ik verwacht dan ook geen mega kwaliteit voor dat geld. Ik denk dat daar het verschil in zit, voor 10euro verwacht ik geen kwaliteit wat je bij d&g krijgt. Persoonlijk houd ik van wat apartere kleding die je in NL gewoon niet kunt kopen behalve als je een geldboom hebt, en ASOS heeft dat gelukkig (niet die geldboom, de aparte kleding voor weinig geld :P . ) En dat het dan mindere kwaliteit is... ach, dan koop je toch over een paar maanden weer wat nieuws!

Overigens merken als Cheap Monday zijn prima kwaliteit, en kun je in NL haast nergens vinden, op asos meer dan genoeg. _O_
pi_98671756
idd

het meeste van mijn kleren maak ik zelf
maar nu heb ik gewoon geen tijd om iets te maken zo snel
en dan wil ik er juist niet veel geld aan uit geven omdat ik liever mijn geld uit geef aan een lockmachine bijvoorbeeld

en als het echt flutkwaliteit is en hij gaat stuk maar het model was wel leuk dan maak ik hem na
simpel genoeg
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_98695508



Toch nog maar een bestelling gedaan.
Binnenkort ben ik met mijn vriendin in London en daar zijn ook meer dan genoeg winkels verwacht ik.
pi_98696006
Leuk -shirt! Ik ga binnenkort ook met een paar vrienden even een dagje naar Londen.
pi_98699553
Paul Smith.. heb ik het niet zo mee, vind het maar overpriced spul.
pi_98710394
mijn pakketje wat ik met express delivery besteld heb is al in NL!! Dat zou 3 dagen wachten zijn als ik het vandaag inderdaad binnen krijg :)
en hij zou dan ook nog eens eerder zijn dan mijn 4 dagen daarvoor bestelde standard delivery pakje, wat maximaal vandaag ook zou moeten binnen vallen
:)
  maandag 27 juni 2011 @ 17:41:54 #25
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98727043








Werd weer 'ns tijd.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_98762507
Bestelling net in ontvangst mogen nemen! Het werd overigens bezorgd door Skynet worldwide! Had er nog nooit van gehoord, maar dat schijnt de standaard te zijn wanneer het via express delivery word bezorgd.

Mijn pakketje met standaard delivery zit ik nog op te wachten, de volgende keer dus alleen nog maar express delivery! :) Ben trouwens erg blij met de kleding, past perfect! De skinny jeans zijn net niet TE skinny maar gewoon mooi en het shirt is super. Trouwens over de kwaliteit hoor je mij zeker niet klagen.

Is standard delivery trouwens een andere koerier?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:15:30 #27
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_98762792
Vanavond maar weer eens op de site kijken. Vakantie is geboekt en nu nog een zwembroek. :')
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_98766080
Whoa pakketje binnen!
alles past!
vet cool!
en tegelijkertijd mega slecht want nu gaat er een wereld met jurkjes voor me open haha
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_98767608
Even een vraagje.

Normaal heb ik maat 32/34 jeans, zou ik dan 32 Long moeten nemen of een andere maat?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:16:25 #30
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_98768544
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:57 schreef Rainbows het volgende:
Even een vraagje.

Normaal heb ik maat 32/34 jeans, zou ik dan 32 Long moeten nemen of een andere maat?
Staat de maat er niet achter? Bij mannen is 34 regular geloof ik. Kan zijn dat het bij vrouwen long is.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_98768704
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:16 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Staat de maat er niet achter? Bij mannen is 34 regular geloof ik. Kan zijn dat het bij vrouwen long is.
32 is regular, 30 S, 34 L dacht ik.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:37:02 #32
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_98769495
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:19 schreef Seam het volgende:

[..]

32 is regular, 30 S, 34 L dacht ik.
Dat kan natuurlijk ook. Kijk niet echt vaak naar broeken om eerlijk te zijn. :)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_98770183
Gewoon de maten-tabel raadplegen. En ik zou de waist misschien een maatje kleiner nemen. Ik zelf had 32inch Small en volgende keer neem ik 31inch small want heb er nog wel een riem in nodig. Hoe dat bij dames zit weet ik niet, maar kijk gewoon de matentabel.
pi_98807566
ik baal wel een beetje dat mijn spullen maandag nog niet waren, anders had ik snel nog even die 20 pond korting kunnen pakken tussen 12 en 2 ;-) Bestel gewoon alles opnieuw ;-)
pi_98810809
Ook maar eens wat besteld, voor het eerst.





pi_98812185
comment op de OP: afgelopen Maanden is het al free shipping geweest, zal nog wel even blijven ook denk ik.
pi_98815897
Vrijdag besteld en mijn bestelling was gisteren (dinsdag) al binnen, en dat met standard delivery. Netjes Asos.
pi_98821294




In deze kleur besteld, maar als hij mooi staat wil ik ook nog de felle blauwe hieronder :9





Hoop alleen dat de laatste niet trashy eruit ziet omdat met die print.. Maar hangt beetje van de stof af enzo.. Krijg ze als het goed is morgen, kreeg gister een mail dat ze zijn verzonden c_/ Kan niet wachtennnnn
pi_98826240
Krijg je die :9~ Vrouwen :9~ er ook bij?
pi_98879400
Net even gebruik gemaakt van mijn GREEN ticket. 20 pond van je bestelling af!



De shorts ervan.
pi_99037557
als ik iets terug wil sturen moet ik dus gewoon alles opsturen met die sticker en dat formulier? ik zie iets over aanmelden op de website maar ik begrijp dat dat alleen voor UK is
pi_99039738
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:06 schreef electronique het volgende:
als ik iets terug wil sturen moet ik dus gewoon alles opsturen met die sticker en dat formulier? ik zie iets over aanmelden op de website maar ik begrijp dat dat alleen voor UK is
Formulier invullen en in je pakket stoppen. Retoursticker op je pakket en je pakket voldoende frankeren om het in de UK te krijgen. Weet niet of het terugsturen vanuit NL inmiddels gratis is.
  maandag 4 juli 2011 @ 22:03:54 #43
341960 LulaHoola
In 't echt xxxxx !
pi_99041139
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Formulier invullen en in je pakket stoppen. Retoursticker op je pakket en je pakket voldoende frankeren om het in de UK te krijgen. Weet niet of het terugsturen vanuit NL inmiddels gratis is.
Dat is het helaas niet.

Ik heb een jurkje gekocht uit de petite lijn. Ik begrijp dat 'petite' alleen de lengte betreft maar zo petite was de jurk helemaal niet. En de omvang ook niet voor desbetreffende maat! - Ugh.. te klein te groot te dit te dat.. wat een ellende eigenlijk :(
no chicken mc nuggets.
pi_99082130
Wat een kut bezorging, op 9 juni besteld, eer gister nog steeds niks bezorgd.
In de tussen tijd wel wat mailtjes gewisseld, maar telkens geen antwoord op me vragen.
Nu heb ik gister opgebeld en toen ben ik wel vriendelijk te woord gestaan, terug gebeld en tot de ontdekking gekomen dat mijn pakketje bij SKYNET ligt. Dus die bel ik vandaag op en konden mijn bestelling niet vinden. De jongen die ik sprak zou me nog terug bellen en dat deed hij ook. Hij had alle stellingen leeg getrokken maar mijn pakketje was er niet meer. Het spijt me dat we hem zijn kwijt geraakt meneer, maar wij kunnen niets meer doen. Nu moet IK met ASOS gaan regelen hoe ik dit verder op los.
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:18:37 #46
327807 Mariposas
יה&#14
pi_99143342
Twee weken geleden besteld, gisteren ontvangen:

Ze vallen echter belachelijk klein, ik denk wel twee maten kleiner. :') Het is des te meer vervelend omdat ik twee paar andere Asos pumps heb die wel gewoon normaal vallen. Ik laat ze maar omruilen voor een groter paar denk ik.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:24:59 #47
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_99147462
Heb je wel goed naar de (engelse) maat gekeken? Ik heb ook een keer de fout gemaakt een te kleine maat te bestellen (7 ipv 8, niet elke site is het eens wat het voor Europese maat is)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:30:48 #48
327807 Mariposas
יה&#14
pi_99147724
Ja, maat 5 = 38, en ik heb twee ander paar van Asos' eigen merk die ook maat 5 zijn, die passen perfect. :)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_99520424
kan iemand mij uitleggen hoe het werkt met de broek maten via asos?
Zie staan:
32 in short
32 in reg
32 in long

snap er niks van :X
pi_99522210
32 waist, short is 30 inch lengte.
32 waist reg is 32 inch lengte.
32 waist Long is 34 inch lengte
  zaterdag 16 juli 2011 @ 21:23:52 #51
341960 LulaHoola
In 't echt xxxxx !
pi_99557007
quote:
13s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:18 schreef Mariposas het volgende:
Twee weken geleden besteld, gisteren ontvangen:
[ afbeelding ]
Ze vallen echter belachelijk klein, ik denk wel twee maten kleiner. :') Het is des te meer vervelend omdat ik twee paar andere Asos pumps heb die wel gewoon normaal vallen. Ik laat ze maar omruilen voor een groter paar denk ik.
He wat raar. De schoenmaten bij asos komen meetsal wel overeen met de Nederlandse maat. Maar wat naar dat ze je dit keer niet passen (altijd vervelend)
no chicken mc nuggets.
pi_99669875
Ik heb mijn volledige bestelling terug moeten sturen. ik stop ff met ASOS shoppen. Gaat met iets te veel verzendkosten kosten :( Nu alweer 17 euro voor twee pakketten.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 17:35:07 #53
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_99670644
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 17:14 schreef G-NiLES het volgende:
Ik heb mijn volledige bestelling terug moeten sturen. ik stop ff met ASOS shoppen. Gaat met iets te veel verzendkosten kosten :( Nu alweer 17 euro voor twee pakketten.
Koop dan een passende maat. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_99670687
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:57 schreef softijs het volgende:
Wat een kut bezorging, op 9 juni besteld, eer gister nog steeds niks bezorgd.
In de tussen tijd wel wat mailtjes gewisseld, maar telkens geen antwoord op me vragen.
Nu heb ik gister opgebeld en toen ben ik wel vriendelijk te woord gestaan, terug gebeld en tot de ontdekking gekomen dat mijn pakketje bij SKYNET ligt. Dus die bel ik vandaag op en konden mijn bestelling niet vinden. De jongen die ik sprak zou me nog terug bellen en dat deed hij ook. Hij had alle stellingen leeg getrokken maar mijn pakketje was er niet meer. Het spijt me dat we hem zijn kwijt geraakt meneer, maar wij kunnen niets meer doen. Nu moet IK met ASOS gaan regelen hoe ik dit verder op los.
Ja, dat Skynet is echt verschrikkelijk kut. Maar gewoon Asos bellen, je zal het uiteraard gewoon terugkrijgen.
pi_99702280
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 17:35 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Koop dan een passende maat. :P
ja. dat is ook de bedoeling! :D
maar als mijn vorige RL polo in maat M wel past, en deze niet dan weet ik het ook niet meer.
en de rest was gewoon model niet mooi, of print lelijk, of stof te dik/dun.
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:13:58 #56
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_99706399
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:28 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

ja. dat is ook de bedoeling! :D
maar als mijn vorige RL polo in maat M wel past, en deze niet dan weet ik het ook niet meer.
en de rest was gewoon model niet mooi, of print lelijk, of stof te dik/dun.
Ik zit ff te denken maar de meeste dingen die ik bij asos heb besteld wist ik zeker van dat ik die specifieke maat moest hebben door eerder gepast te hebben e.d.

Balen iig..
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_99716086
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:28 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

ja. dat is ook de bedoeling! :D
maar als mijn vorige RL polo in maat M wel past, en deze niet dan weet ik het ook niet meer.
en de rest was gewoon model niet mooi, of print lelijk, of stof te dik/dun.
Bij RL polo's heb je verschillende fits. Normal-, custom- en slimfit. Bij de normal en custom heb ik meestal een maat kleiner dan normaal, en bij de slim altijd de maat die ik doorgaans heb.
pi_99730565
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:52 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Bij RL polo's heb je verschillende fits. Normal-, custom- en slimfit. Bij de normal en custom heb ik meestal een maat kleiner dan normaal, en bij de slim altijd de maat die ik doorgaans heb.
Ik heb vandaag een trui en overhemd bij RL gekocht, beiden custom fit maatje S. Terwijl ik meestal M/L heb. Kan me hier dus in vinden.
  donderdag 21 juli 2011 @ 16:03:23 #59
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_99753794
Vandaag mijn eerste Asos bestelling geplaatst.. heb al weken dingen aangeklikt en toch weer weggeklikt, maar vandaag is het dan zover.



En nog wat ondergoed. Hopelijk komt alles zoals verwacht (of niet.. want dat wordt slecht voor mijn portemonnee)

[ Bericht 0% gewijzigd door Miriampje op 21-07-2011 16:20:24 ]
pi_99754611
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:03 schreef Miriampje het volgende:
Vandaag mijn eerste ASOS bestelling geplaatst.. heb al weken dingen aangeklikt en toch weer weggeklikt, maar vandaag is het dan zover.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog wat ondergoed. Hopelijk komt alles zoals verwacht (of niet.. want dat wordt slecht voor mijn portemonnee)
Dat laatste jurkje heb ik! In het rood :9
  donderdag 21 juli 2011 @ 16:19:54 #61
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_99754648
En hoe bevalt en valt ie?
pi_99754701
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:19 schreef Miriampje het volgende:
En hoe bevalt en valt ie?
ik vind hem goed haha maar ik vind bijna alles wat ik bestel goed en stuur bijna nooit wat terug :P ik heb een M en heb altijd M dus voor mij valt ie in ieder gelijk aan de maat :D
  zondag 24 juli 2011 @ 16:03:13 #63
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_99880330
Weet iemand of er nog een promo code is die werkt?
pi_99880909
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
Weet iemand of er nog een promo code is die werkt?
Ik dacht dus dat ik er een had, en nu ik naar checkout ga is ie opeens expired. #BOOS
  zondag 24 juli 2011 @ 16:47:15 #65
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_99882149
Ik kan alleen maar free shipping vinden, maar daar heb ik niet veel aan :{
pi_99882381
Hebben ze niet meer, ook niet gek. De sale is net voorbij.
pi_99883904
Ugh, voor het eerst een paar schoenen besteld bij Asos, maar maat 6 (39) valt véél te klein. En dan te bedenken dat ik eigenlijk maat 38,5 heb, dus maat 39 vrijwel nooit te klein uitvalt. Klopt niks van, die maten. }:|
pi_99911685
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:17 schreef Physics het volgende:

[..]

Ik dacht dus dat ik er een had, en nu ik naar checkout ga is ie opeens expired. #BOOS
#BOOS is ook nooit een geldige code geweest...

(hashtags op fok, het moet niet gekker worden...)
pi_99911813
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 08:50 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

#BOOS is ook nooit een geldige code geweest...

(hashtags op fok, het moet niet gekker worden...)
ZOU HET?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

edit - vind ASOS ook niet echt el cheapo meer zoals eerst :(. Misschien moet ik zelf maar kleding laten ontwerpen, heb al contacten met een fabriek in Turkije.
pi_99912163
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 08:58 schreef Physics het volgende:

[..]

ZOU HET?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

edit - vind ASOS ook niet echt el cheapo meer zoals eerst :(. Misschien moet ik zelf maar kleding laten ontwerpen, heb al contacten met een fabriek in Turkije.
Ik heb nog wel 2 shirts die ik graag ontworpen wil hebben.
  maandag 25 juli 2011 @ 15:12:02 #71
351418 Kissofarose
I say something!
pi_99922676
Wow wat ontzettend mooi bij Asos :D :9~
Don't worry, be happy!
pi_99927300
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 08:58 schreef Physics het volgende:

[..]

ZOU HET?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


:') ik hoopte al op deze reactie
pi_99940880
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:41 schreef Nezhi het volgende:
32 waist, short is 30 inch lengte.
32 waist reg is 32 inch lengte.
32 waist Long is 34 inch lengte
Dus als je normaal voor broeken 32/32 hebt kun je 32 waist reg bestellen?
Of niet dan?
  maandag 25 juli 2011 @ 22:55:02 #74
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_99940980
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:53 schreef Letstalk het volgende:

[..]

Dus als je normaal voor broeken 32/32 hebt kun je 32 waist reg bestellen?
:Y
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_99941073
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:55 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

:Y
Dank je wel! Ga vrijdag ook maar eens een bestelling doen bij Asos, benieuwd hoe dat is!
Of niet dan?
pi_99941690
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:55 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

:Y
Argh de Reg hebben ze niet meer, een beste andere optie is dan 32in long?
Of niet dan?
  donderdag 28 juli 2011 @ 06:17:30 #77
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_100034742
Nieuwe kortingscode:

Vipseason = 20% korting op nieuwe collectie.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_100035787
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 06:17 schreef don-diablo het volgende:
Nieuwe kortingscode:

Vipseason = 20% korting op nieuwe collectie.
Ik zag het voorbij komen. Ga straks eens kijken wat er allemaal binnengekomen is daar.
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:01:10 #79
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_100039158
Neeee dat meen je. Ik heb net 2 dagen terug mijn bestelling geplaatst ;(
pi_100059103
Zijn dat alleen de artikelen bij New In?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_100060481


Net deze besteld
Of niet dan?
pi_100077742
quote:
7s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:38 schreef Seam het volgende:
Zijn dat alleen de artikelen bij New In?
ja :(
pi_100103337
Ze hebben alleen nog steeds niks leuks.
pi_100103451
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ze hebben alleen nog steeds niks leuks.
Vind ik dus ook, het is het allemaal net niet. ;(
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:49:34 #85
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_100104045
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ze hebben alleen nog steeds niks leuks.
Qft.
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:00:37 #86
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_100194550
Ik krijg telkens deze error op de PayPal site als ik een bestelling probeer te plaatsen. Iemand hier ook last van? Ik heb hiervoor al tientallen keren besteld bij ASOS.

quote:
This transaction is invalid. Please return to the recipient's website to complete your transaction using their regular checkout flow.
  maandag 1 augustus 2011 @ 23:55:26 #87
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_100216446
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:00 schreef Haunter het volgende:
Ik krijg telkens deze error op de PayPal site als ik een bestelling probeer te plaatsen. Iemand hier ook last van? Ik heb hiervoor al tientallen keren besteld bij ASOS.

[..]

Misschien wil je een product kopen wat ze niet naar Nederland shippen?
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 16:18:14 #88
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_100236388
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:55 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Misschien wil je een product kopen wat ze niet naar Nederland shippen?
Nah, het bleek uiteindelijk om een intern PayPal probleem te gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haunter op 02-08-2011 16:34:18 ]
pi_100300398
Ze zijn echt veel te duur geworden...

Ik kijk naar een Nudie die kost bij Asos ¤139.74
http://www.asos.com/Nudie(...)=20&sort=-1&clr=Blue

Ga je naar de Nudie site en daar kost ie ¤109
http://shop.nudiejeans.co(...)h.asp?c=172&g=0&b=20
pi_100309814
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 01:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ze zijn echt veel te duur geworden...

Ik kijk naar een Nudie die kost bij Asos ¤139.74
http://www.asos.com/Nudie(...)=20&sort=-1&clr=Blue

Ga je naar de Nudie site en daar kost ie ¤109
http://shop.nudiejeans.co(...)h.asp?c=172&g=0&b=20
109 euro naar 109 pond. beetje hard ja :p
  donderdag 4 augustus 2011 @ 12:45:22 #91
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_100310051
Dat is wel een rip off.. :N laatste wat ik heb besteld van asos was een Fred Perry polo en een shirt van de it's nice that collectie. Polo was in de sale anders had ik em niet gekocht.
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 12:57:26 #92
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_100310453
Mijn Vivienne Westwood schoentjes vond ik nergens anders goedkoper en mijn wantslist is ook nog steeds gevuld O+ :






In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_100310782
sale is begonnen
pi_100311373
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 13:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
sale is begonnen
nee man, net afgelopen.
pi_100311672
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 13:26 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

nee man, net afgelopen.
Sale is nog open, maar ik ben wel scheel ja.
pi_100312118
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 13:34 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Sale is nog open, maar ik ben wel scheel ja.
hehe..


weet je wat ik zo raar vind....
die indeling op prijsniveau op de hoofdpagina.
Alsof je van te voren gaat bepalen: 'zo ik ga vandaag eens even iets van 30-40 pond shoppen'
Je wil toch een shirt, broek of schoenen kopen.... :S
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:08:05 #97
341960 LulaHoola
In 't echt xxxxx !
pi_100525309
Ik heb 23 juli twee items teruggestuurd naar Asos. En heb nog geen bericht van ontvangst gekregen van Asos. Duurt dit niet wat lang voor een retour ?
no chicken mc nuggets.
pi_100526101
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 13:48 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

hehe..


weet je wat ik zo raar vind....
die indeling op prijsniveau op de hoofdpagina.
Alsof je van te voren gaat bepalen: 'zo ik ga vandaag eens even iets van 30-40 pond shoppen'
Je wil toch een shirt, broek of schoenen kopen.... :S
nou ik geef niet meer uit dan een bepaald bedrag voor een jurkje hoor
behalve als het een speciaal jurkje is voor speciale gelegenheden of zo
en dan is het wel handig want dan ga ik niet zitten staren naar dingen die ik dan heeeel mooi ga vinden maar ook veel te duur ga vinden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_100526147
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:57 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn Vivienne Westwood schoentjes vond ik nergens anders goedkoper en mijn wantslist is ook nog steeds gevuld O+ :

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die grijze trenchcoat met die capemouwtjes (weet niet hoe het anders te noemen) is echt amazing!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 10 augustus 2011 @ 06:43:21 #100
341960 LulaHoola
In 't echt xxxxx !
pi_100539772
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:08 schreef LulaHoola het volgende:
Ik heb 23 juli twee items teruggestuurd naar Asos. En heb nog geen bericht van ontvangst gekregen van Asos. Duurt dit niet wat lang voor een retour ?
Schopje voor mijn vraag. Hoe lang duurt het meestal voordat Asos jullie retourtjes terug ontvangen heeft?
no chicken mc nuggets.
pi_100546327
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 06:43 schreef LulaHoola het volgende:

[..]

Schopje voor mijn vraag. Hoe lang duurt het meestal voordat Asos jullie retourtjes terug ontvangen heeft?
Kan tot 15 werkdagen duren is mijn ervaring.
pi_100548835
Ik zie al wel weer een paar leuke items.

Alleen wel debiel dat de oxford overhemden al een maand ofzo uitverkocht zijn in M.
  maandag 15 augustus 2011 @ 08:26:54 #103
341960 LulaHoola
In 't echt xxxxx !
pi_100748933
Hebben jullie recent nog wat retour gedaan naar asos en is dat vlot verlopen?
no chicken mc nuggets.
  maandag 15 augustus 2011 @ 08:28:11 #104
341960 LulaHoola
In 't echt xxxxx !
pi_100748943
quote:
3s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Kan tot 15 werkdagen duren is mijn ervaring.
Het duurt voor mij al 19 dagen. En heb geen bewijs van versturen want brievenbus post. meestal duurt het maar 7-10 dagen -O-
no chicken mc nuggets.
pi_100750188
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 13:28 schreef Physics het volgende:
Ik zie al wel weer een paar leuke items.

Alleen wel debiel dat de oxford overhemden al een maand ofzo uitverkocht zijn in M.
welke?
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:06:12 #106
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_100752049
*O*
quote:
FINAL CLEARANCE - GET AN EXTRA 10% OFF SALE USING PROMO CODE
EXTRATEN * >
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_100861845
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:26 schreef LulaHoola het volgende:
Hebben jullie recent nog wat retour gedaan naar asos en is dat vlot verlopen?
Gaat harstikke vlot, kost wel wat (bij mij 10eurie om 1 paar jeans terug te sturen :/ )
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_100895010
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:47 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

welke?
Van ASOS zelf.
pi_100936668
extraten werkt op alles trouwens
pi_101049541
Kut, de extraten code werkt niet meer.
pi_101089623
Waar de extra20 code gisteren niet werkte, doet hij het nu wel op final clearance!
pi_101090044
Toch nog maar even snel een tas gekocht :P
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_101110999
Nu met de sale en dan ook nog eens 20% extra er af, het niet kunnen laten om te bestellen:







De broek vrees ik dat hij niet gaat passen, maar vond het voor GBP18 (-20%) de gok wel waard.. het is een 32long (32/34 volgens sizing chart) en heb normaal een lange 34 nodig of soms een 36. Benieuwd hoe FCUK valt dus ;)
Jas en schoenen helemaal niet nodig natuurlijk.. maar passen vast wel een keer ergens bij
Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
pi_101116981
schoentjes zijn tof!
pi_101130869
Hoe valt de Asos merkkleding eigenlijk?
Bij Jack & Jones heb ik qua t-shirts altijd large, valt de Asos kleding ongeveer hetzelfde?
pi_101215256
Mijn pakketje van maandag was gratis met Royal Mail verstuurd.. Raar maar chill.
pi_101219516
Dinsdagavond besteld, vandaag binnen. Niet gek met free shipping!

Het shirt van Asos is qua lengte gewoon een L, maar alle 3 de kledingstukken gaan wel uit van breed(gespierde) mannen merk ik.
Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
pi_101236632
Kunnen jullie mij helpen? :@ ik wil een bikini bestellen en heb in NL een maat S broekje en maat L topje, welke maten moet ik nou bij asos hebben? :') ik ben al met meerdere mensen aan het kijken maar de meningen verschillen nog al _O-
pi_101242665
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 15:29 schreef Blamm het volgende:
Dinsdagavond besteld, vandaag binnen. Niet gek met free shipping!

Het shirt van Asos is qua lengte gewoon een L, maar alle 3 de kledingstukken gaan wel uit van breed(gespierde) mannen merk ik.
O, dat is niet zo mooi...
Zo breed en gespierd ben ik namelijk niet :'(

Maargoed, het is al bestelt... ik hoop dat het goed zit.
pi_101246853
Haha hier nog een :P Maar het zit niet heel slecht ofzo.
Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:02:36 #121
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_101246892



Besteld :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_101278838
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Kunnen jullie mij helpen? :@ ik wil een bikini bestellen en heb in NL een maat S broekje en maat L topje, welke maten moet ik nou bij asos hebben? :') ik ben al met meerdere mensen aan het kijken maar de meningen verschillen nog al _O-
S broekje en topless.

Groetjes.
pi_101282506


Gekocht :D
pi_101332979
Vandaag een lading kleding binnen gekregen waaronder ook een aantal Asos shirts.

Nou moet ik zeggen dat ik er toch niet zo tevreden over ben...
Veel van de shirts zien er heel anders uit dan dat ze op het internet staan.

Bijvoorbeeld deze:


Leek me wel een leuk shirt, ik had nog een blauw shirt nodig en die kleine v hals vond ik wel netjes.
Nou trek ik hem net aan en blijkt dat die v gewoon zowat tot mijn navel komt (beetje overdreven, maar veels te diep) :(

Jammer, maar dat weet ik dan ook weer voor de volgende keer :)
pi_101353890
Mijn order vandaag al dispatched :D :D
pi_101354447
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 23:05 schreef thethoryd het volgende:
Mijn order vandaag al dispatched :D :D
Mijn bestelling was trouwens binnen 5 dagen binnen, zeer netjes! :)
pi_101383656
Ik wil graag bestellen vandaag i.v.m die kortingscode maar ik weet niet waar je dat dan in moet vullen?
ik ben namelijk nu al op het stukje waar ik mijn gegevens (cc en zo) moet bevestigen en ik heb het nog nergens in kunnen vullen?

edit: nevermind :') al gevonden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_101401010
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 15:53 schreef 12345r het volgende:
Vandaag een lading kleding binnen gekregen waaronder ook een aantal Asos shirts.

Nou moet ik zeggen dat ik er toch niet zo tevreden over ben...
Veel van de shirts zien er heel anders uit dan dat ze op het internet staan.

Bijvoorbeeld deze:
[ afbeelding ]

Leek me wel een leuk shirt, ik had nog een blauw shirt nodig en die kleine v hals vond ik wel netjes.
Nou trek ik hem net aan en blijkt dat die v gewoon zowat tot mijn navel komt (beetje overdreven, maar veels te diep) :(

Jammer, maar dat weet ik dan ook weer voor de volgende keer :)
bij mij zitten die v-halsjes altijd heel mooi van ASOS.
laat eens foto zien dan.. (ja.. terwijl je het aan hebt.. )

Verraderlijke aan die foto's is dat die gasten een modellen postuur hebben.. wat de meeste nederlands nou eenmaal niet hebben (ik ook niet..)
pi_101555723
Net besteld:




En voor mijn vriendje:
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_101586866
Jeej vandaag al verstuurd *O*
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_101587605
bikini hier binnen en zit perfect *O*
pi_101587734
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:29 schreef Sharana_LV het volgende:
bikini hier binnen en zit perfect *O*
Mooi! Welke maat heb je uiteindelijk genomen? Ik vind het altijd moeilijk met de maten van Asos, soms valt het klein en anders juist weer groot.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_101587858
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:33 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Mooi! Welke maat heb je uiteindelijk genomen? Ik vind het altijd moeilijk met de maten van Asos, soms valt het klein en anders juist weer groot.
Ik heb het ook zwaar op de gok genomen hoor, want ik wist het uiteindelijk ook niet meer :')

Normaal heb ik van bikini broekjes een S en van topjes een L
Ik heb bij asos broekje genomen maat 10 en topje maat 14
  maandag 5 september 2011 @ 12:48:45 #134
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_101588138
Ik wil nog eens een mooie Burberry achtige trenchcoat bestellen :@
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 10 september 2011 @ 11:40:20 #135
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_101779466
Ik zit even op de TNT site naar tarieven te kijken en klopt het dat je 13 EUR betaalt voor het terugsturen van een pakket? Ook als het niet echt een pakket is, maar gewoon de zak waarin het ook is geleverd? Best wel prijzig... of kent iemand goedkopere tarieven?
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_101780496
ENJOY20 voor 20% korting tot zondag middernacht.
pi_101781015
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:29 schreef Njosnavelin het volgende:

En voor mijn vriendje:
[ afbeelding ][
Kan je mij een link geven waar die te koop staat? Lijkt me wel wat :)
pi_101782356
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:34 schreef 12345r het volgende:

[..]

Kan je mij een link geven waar die te koop staat? Lijkt me wel wat :)
Hier is de link maar hij is nu out of stock. Misschien wordt het nog bijgevuld ;)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_101782407
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 11:40 schreef Qarinx het volgende:
Ik zit even op de TNT site naar tarieven te kijken en klopt het dat je 13 EUR betaalt voor het terugsturen van een pakket? Ook als het niet echt een pakket is, maar gewoon de zak waarin het ook is geleverd? Best wel prijzig... of kent iemand goedkopere tarieven?
Ja dat kan wel kloppen, erg duur inderdaad. Ik heb zelf nog nooit iets teruggestuurd om die reden, wel verkocht op marktplaats voor de nieuwprijs 8-)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:50:44 #140
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_101782857
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:33 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ja dat kan wel kloppen, erg duur inderdaad. Ik heb zelf nog nooit iets teruggestuurd om die reden, wel verkocht op marktplaats voor de nieuwprijs 8-)
ik ook :P Zwart jurkje voor 10 euro besteld, paste niet en op MP weer verkocht in de verpakking en voor diezelfde prijs en heb op MP aangegeven welke maat het volgens mij wel was en de koper was er dolblij mee.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_101822167
Net deze besteld!





:D Snelle levering dus op of voor woensdag is het jurkje er :Y
pi_101837211
Wauw mooooi dat jurkje O+ O+


Ik hoop dat mijn pakketje morgen aankomt. Het is vorige week maandag verzonden dus lijkt me redelijk als het er morgen is O-)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_101852159
Jeej vandaag mijn pakketje ontvangen *O*

Vooral de zwarte top en de armband zijn O+ O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_101939862
Iemand ervaring met de express shipping van Asos? Ik wil graag een paar kledingstukken bestellen maar heb deze nodig op zaterdag. Zal ik de gok wagen?
pi_101941955
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2011 15:39 schreef d1ce het volgende:
Iemand ervaring met de express shipping van Asos? Ik wil graag een paar kledingstukken bestellen maar heb deze nodig op zaterdag. Zal ik de gok wagen?
Ik heb 2 keer via Express geshipped en beide ontvangen op de aangegeven datum!
Dus goede ervaring van deze kant.
pi_101942404
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:34 schreef Schultenpauper het volgende:

[..]

Ik heb 2 keer via Express geshipped en beide ontvangen op de aangegeven datum!
Dus goede ervaring van deze kant.
EXPRESS Delivered on or before Monday 19 September 2011

Dus niet toevallig nog de dag ervoor? :P
pi_102667845
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:15 schreef Banaanensuiker het volgende:
ENJOY20 voor 20% korting tot zondag middernacht.
Waar vind je deze kortingscodes? Ik wil een artikel hebben dat nogal prijzig is, vandaar ;)
pi_102668366
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:56 schreef bear87 het volgende:

[..]

Waar vind je deze kortingscodes? Ik wil een artikel hebben dat nogal prijzig is, vandaar ;)
Even googlen op 'asos voucher', maar voor zover ik zie is er momenteel geen kortingscode..
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_102669434
Ik krijg ze meestal in mijn mail, bij een nieuwsbrief of iets dergelijks.
  maandag 3 oktober 2011 @ 23:05:23 #150
256717 MagicMedicine
Moustached Mystic
pi_102671680
Ik heb de verkeerde broek gekregen, het was een duurdere/'hippere' versie van die ik wilde. Helaas was hij ook minder mooi, dus maar teruggestuurd.
pi_102674265
Ik wil kleren, eens kijken of er wat voor me bij is.
pi_102928245
Even een vraagje: Wanneer vullen ze bij?
Ik vind namelijk een jurkje uit de sale leuk, maar een ander jurkje dat ik al een tijdje wil is uitverkocht in mijn maat en voor 1 ding bestellen vind ik ook niet echt wat...

Ik weet dat de H&M bijvoorbeeld elke ochtend tussen 5 en 7 aanvult dus dat je 's ochtends vroeg vaker kans hebt om je maat te vinden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_102928716
Waar blijven de kortingscodes.
pi_102928789
het is sale?
pi_102929031
jep
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_102932594
nogal karig als je het mij vraagt...
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:49:18 #157
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_102934062
quote:
99s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:26 schreef aardappel het volgende:
nogal karig als je het mij vraagt...
Even snel gekeken en ik vind het heel karig.
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:54:10 #158
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_102934342
Wou net een berichtje plaatsen met ''Nogal een karige sale dit.''. Ben blijkbaar niet de enige die dat vindt.
pi_102934387
_O- even checken voor de dames
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_102934875
hm valt een beetje tegen inderdaad
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:07:19 #161
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_102935253
Laat ze de eerstvolgende keer een fatsoenlijke sale houden. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_102936167
ik heb het woord nog nooit gebruikt maar: idd karig
pi_102938297
Ik heb vanochtend nog snel een jas gekocht, maar daarna was dat artikel meteen uitverkocht :')
En karig is het juiste woord inderdaad!
pi_102939297
Er staan wel een aantal leuke jurkjes in de sale!
pi_102944980
karig is het woord
pi_102946449
Karig
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:07:23 #167
256717 MagicMedicine
Moustached Mystic
pi_102994586
Is het mogelijk om de verzendkosten van het retourneren terug te krijgen?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:09:39 #168
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_102994644
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:07 schreef MagicMedicine het volgende:
Is het mogelijk om de verzendkosten van het retourneren terug te krijgen?
Dat is je eigen verantwoordelijkheid, dus nee.
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:39:03 #169
256717 MagicMedicine
Moustached Mystic
pi_102995508
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:09 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Dat is je eigen verantwoordelijkheid, dus nee.
Hmm, oke. Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had, maar kon het al niet terug vinden. Ik had het verkeerde product toegestuurd gekregen, dus dan is het in principe hun fout/verantwoordelijkheid waar ik de dupe van ben.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:40:56 #170
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_102995577
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:39 schreef MagicMedicine het volgende:

[..]

Hmm, oke. Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had, maar kon het al niet terug vinden. Ik had het verkeerde product toegestuurd gekregen, dus dan is het in principe hun fout/verantwoordelijkheid waar ik de dupe van ben.
Als het hun schuld is, kun je het terug proberen te krijgen. Zou je even een mailtje moeten sturen. Ik dacht dat je gewoon iets had wat niet passend was.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_102999562
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:07 schreef MagicMedicine het volgende:
Is het mogelijk om de verzendkosten van het retourneren terug te krijgen?
ja ik heb ook een keer verzendkosten teruggehad toen ik een kapot item had gekregen.
moest ik een FAX sturen met een verzendbonnetje en kreeg ik geld teurg
pi_103055554
Er is vandaag tot 2 pm een kortingscode op schoenen (10% korting), ik wil er nu wat mee bestellen maar hij pakt m niet (code: EXTRA10). Iemand hetzelfde probleem?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_103056006
Owh, lama, al gevonden, expire date in de mail mbt de code klopte niet. Bummer.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:50:05 #174
341960 LulaHoola
In 't echt xxxxx !
pi_103060857
haat@asos en haat@hun maattabel. wat een ellende! ;(

Dan zit een 8 goed dan weer te groot dan weer te klein.. bah.. :r
no chicken mc nuggets.
pi_103060859
facking karig man
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:23:25 #176
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_103192625
Ondanks de karigheid toch wat besteld. Voor mezelf:


Voor mijn broer:

pi_103196608
geef niet toe aan de karigheid man
vecht ertegen
pi_103224025
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:48 schreef shiftsix het volgende:
geef niet toe aan de karigheid man
vecht ertegen
deze besteld (ook al binnen, bevalt goed!)



(het cord shirt)
pi_103225142
haha ribfluweel weetzelf
pi_103225607
Gaijun dat jasje en die trui zijn best mooi, is het nog te koop of al op?
pi_103226679
Hmmm die trui wil ik ook miss wel... Linkje?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:29:30 #182
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:06:01 #183
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_103230903
fuck karigheid, wij kopen niet in de sale! :')
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:07:44 #184
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_103236180
Ook mijn karige jas is binnen.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 18:03:45 #186
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_103288801
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:33 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ook mijn karige jas is binnen.
[ afbeelding ]
Nice, hoe duur?

Ook in de sale weer mooi broekje op de kop getikt... Nu maar even rustig aan want is al mn 20e bestelling bij ASOS dit jaar :@
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_103289856
Jas was 145, en in de sale 84 ofzo. Koopje dus :)
pi_103295089
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 08:32 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

deze besteld (ook al binnen, bevalt goed!)

[ afbeelding ]

(het cord shirt)
Link? :D
pi_103397513
Terugsturen vanuit NL kost wel geld he? Ik kom er dus net pas achter dat 1 besteld t-shirt vreemde mouwen heeft wat er totaal niet uitziet... Beetje jammer.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_103424658
Een 10% korting code geldig tot morgennacht:

Bonus10

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2011 19:20:04 ]
pi_103425032
@ Hierboven

Top, even kijken of ik dat RL vest nu wel kan betalen dan

Edit: Zucht, maat M nog altijd onbeschikbaar.
pi_103425507
quote:
13s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:36 schreef Blistering het volgende:
Terugsturen vanuit NL kost wel geld he? Ik kom er dus net pas achter dat 1 besteld t-shirt vreemde mouwen heeft wat er totaal niet uitziet... Beetje jammer.
Ja, je moet dan de verzendkosten betalen inderdaad. Maar die vallen misschien mee voor een t-shirt?
En anders is verkopen op marktplaats of Fok! misschien een optie?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 23 oktober 2011 @ 11:36:55 #193
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_103445943
Als je het originele plastic zakje bewaart, kun je ze meestal nog voor de nieuwprijs verkopen. Is mij iig al eens gelukt :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_103455943
Hallo allemaal!

Ik heb een klein vraagje:

Ik heb schoenen besteld op de ASOS-site. Afgelopen maandag kreeg ik een mailtje dat de schoenen op de post gedaan waren. Overigens stond bij mijn bestelling dat ze er voor maandag de 24e zouden zijn. (morgen dus)

Maar ze zijn er nog niet Weten jullie met welke service ze gebracht worden en wat ermee gebeurd als er niemand thuis is? Ik was vrijdag namelijk niet thuis en er lag geen briefje in de bus dat ze langs zijn geweest ofzo.

Dankjewel alvast!
  zondag 23 oktober 2011 @ 15:53:01 #195
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_103456128
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:48 schreef Lauren. het volgende:
Hallo allemaal!

Ik heb een klein vraagje:

Ik heb schoenen besteld op de ASOS-site. Afgelopen maandag kreeg ik een mailtje dat de schoenen op de post gedaan waren. Overigens stond bij mijn bestelling dat ze er voor maandag de 24e zouden zijn. (morgen dus)

Maar ze zijn er nog niet Weten jullie met welke service ze gebracht worden en wat ermee gebeurd als er niemand thuis is? Ik was vrijdag namelijk niet thuis en er lag geen briefje in de bus dat ze langs zijn geweest ofzo.

Dankjewel alvast!
Duurt wel eens wat langer als aangegeven, waarschijnlijk begin aankomende week wel binnen...
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  zondag 23 oktober 2011 @ 17:15:46 #196
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_103459539
Doet bij jullie die code het wel? Bonus10 doet het hier niet.
pi_103508241
Kutasos, wilde een paar boots halen met de bonus20 code maar moest eerst wachten tot het geld op mijn paypal stond. Nu is die klote actie voorbij...
pi_103508271
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:03 schreef Chapelle het volgende:
Kutasos, wilde een paar boots halen met de bonus20 code maar moest eerst wachten tot het geld op mijn paypal stond. Nu is die klote actie voorbij...
Niet echt hun fout he :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_103508613
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:04 schreef Seam het volgende:

[..]

Niet echt hun fout he :')
Nee van paypal :(

Haha nee maar het blijft klote!
pi_103571663
Iemand ervaringen met de broeken van Asos? Zijn ze true to size?
pi_103584485
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:38 schreef Squidtail het volgende:
Iemand ervaringen met de broeken van Asos? Zijn ze true to size?
Ja, tenminste dat is bij mij wel het geval. Trouwens, als je een broek van Asos koopt, niet te vaak wassen :P
pi_103584822
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:34 schreef d1ce het volgende:

[..]

Ja, tenminste dat is bij mij wel het geval. Trouwens, als je een broek van Asos koopt, niet te vaak wassen :P
Slechte kwaliteit dus? :D

En jezus, express order besteld (afgelopen Vrijdag) die voor vandaag geleverd had moeten worden en status is nog altijd ''order processing''.

Fail :(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_103592749
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:44 schreef Blistering het volgende:

[..]

Slechte kwaliteit dus? :D

En jezus, express order besteld (afgelopen Vrijdag) die voor vandaag geleverd had moeten worden en status is nog altijd ''order processing''.

Fail :(
Het valt ook te zien aan de prijs hé :P
  woensdag 26 oktober 2011 @ 22:35:59 #204
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_103604928
Ik wil een 20% kortingscode :o
My mama didn't raise no fool
pi_103615304
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 22:35 schreef La_Vita het volgende:
Ik wil een 20% kortingscode :o
ik ook. wil zo'n american apparal vest bestellen :)
  donderdag 27 oktober 2011 @ 13:12:53 #206
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_103621198
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 10:03 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

ik ook. wil zo'n american apparal vest bestellen :)
http://store.americanapparel.eu/rsa4400.html?cid=14

Over vesten gesproken, Selected Homme heeft ook een paar mooie vesten in het assortiment, laatst nog 2 van gekocht voor respectievelijk 25 en 35 Euro:

http://www.asos.com/au/Se(...)t=-1&clr=Martimenavy

http://nl.bestseller.com/(...)757783,nl_NL,pd.html

Donker blauw het nieuwe zwart van deze winter ;)

Die laatste is niet bij Asos te koop dus enigszins off-topic, overigens zijn beide ook verkrijgbaar in het grijs.

[ Bericht 19% gewijzigd door Salt_Seafood op 27-10-2011 13:18:43 ]
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_103621543
Altijd klote dat River Island zo snel uitverkocht is, daar moet nog echt een keer een fatsoenlijk webshop voor komen :(
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 13:31:13 #208
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_103621854
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 10:03 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

ik ook. wil zo'n american apparal vest bestellen :)
Gewoon bij AA zelf bestellen. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_103622738
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:09 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Nee van paypal :(

Haha nee maar het blijft klote!
gewoon je PP aan je eigen rekening koppelen en klaar? ik hoef nooit geld over te maken naar paypal
  donderdag 27 oktober 2011 @ 17:42:49 #210
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_103631654
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:16 schreef Letstalk het volgende:
[ afbeelding ]

Net deze besteld
Link aub....
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_103668364
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:31 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Gewoon bij AA zelf bestellen. :P
is toch niet goedkoper als ik een 20procent code van asos heb.. of wat bedoel je precies?
pi_103669597
Ik had deze besteld:


Maar hij is te groot voor mij (maat 10) dus als iemand hem voor 87 euro over wilt nemen laat maar weten

http://www.asos.com/ASOS/(...)h%20Check%20Contrast

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2011 14:37:39 ]
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:50:43 #213
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_103670111
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:05 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

is toch niet goedkoper als ik een 20procent code van asos heb.. of wat bedoel je precies?
Die hebben ook wel eens 20% codes e.d. En asos heeft lang niet zoveel van AA.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_103672063
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:50 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Die hebben ook wel eens 20% codes e.d. En asos heeft lang niet zoveel van AA.
ah, thanks.

kijk binnenkort in a'dam ook wel eens ff
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:51:56 #215
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_103672531
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:40 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

ah, thanks.

kijk binnenkort in a'dam ook wel eens ff
Hoodies kun je ook in twee pak kopen. Zijn erg fijne hoodies en ik heb er daarom ook een aantal. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_103752889
Zitten bij de 70% sale ook winterjassen? Wil een jas bestellen maar weet niet of ie dik genoeg is voor de winter. :')
pi_103753159
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik had deze besteld:
[ afbeelding ]

Maar hij is te groot voor mij (maat 10) dus als iemand hem voor 87 euro over wilt nemen laat maar weten

http://www.asos.com/ASOS/(...)h%20Check%20Contrast
Oh die is leuk! Alleen de mouwen zien er zo kort uit, of is dat niet zo in het echt?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_103753956
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:05 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

is toch niet goedkoper als ik een 20procent code van asos heb.. of wat bedoel je precies?
Misschien dat je hier goedkoop een vest kan scoren? http://www.carrotcollecto(...)e-sale-in-amsterdam/

No spam intended. :P
pi_103754230
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:13 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oh die is leuk! Alleen de mouwen zien er zo kort uit, of is dat niet zo in het echt?
eh nee ik heb niet het idee dat de mouwen te kort zijn :)
pi_103759249
Gekauft:

pi_103776843
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:30 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Misschien dat je hier goedkoop een vest kan scoren? http://www.carrotcollecto(...)e-sale-in-amsterdam/

No spam intended. :P
NICE!!!
  maandag 31 oktober 2011 @ 16:56:34 #222
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_103791500
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 10:04 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

NICE!!!
Indeed, een vest en wat shirtjes kunnen er altijd nog wel bij :D
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:16:38 #223
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_103826389
Net besteld:



http://www.asos.com/Uncon(...)=20&sort=2&clr=Black



http://www.asos.com/Uncon(...)=20&sort=2&clr=Multi



http://www.asos.com/Denha(...)=20&sort=-1&clr=Blue

Zal wel te apart zijn voor de meesten hier :D

Overigens de eerste twee items besteld op de site van Unconditional zelf, paar Pond goedkoper + 20% korting voor non-UK customers.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_103941299
BONUS15 voor 15% korting.

quote:
Enter promo code BONUS15 at checkout. Valid on orders up to a maximum spend of £500. Excludes Sale items. Offer ends 12am GMT Saturday 5th November 2011. Valid on full-priced items only and brand exclusions may apply.
pi_103941812
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:30 schreef wizarddragon het volgende:
BONUS15 voor 15% korting.

[..]

Net twee dagen geleden een bestelling geplaatst :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zondag 6 november 2011 @ 16:11:16 #226
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_104036884
Vanaf vanavond 7 uur veel broeken met 50% korting op ASOS...
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  zondag 6 november 2011 @ 21:07:56 #227
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_104050546
Nou die 50% actie is maar over 40 broeken die ik geen van allen wat vindt... er stonden ook vrouwen schoenen op voor 1 pond, maar die zijn onderhand uitverkocht _O-

Shoes for £1? Sure. We’ve hidden a secret style in the ASOS Savvy Sunday timed sale. But hurry: you’ll have to be quick as it’s first come, first serve (and limited to one pair per customer – share the love)

Morgen nog wel een aparte actie van 20% op (hopelijk alle) mannen jeans.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_104161227
Is het normaal dat je een refund alleen via een cheque of op je creditcard kan krijgen?
pi_104163971
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:28 schreef Chapelle het volgende:
Is het normaal dat je een refund alleen via een cheque of op je creditcard kan krijgen?
nope. ik altijd het terug op de gekozen betaalmethode. (paypal altijd)
pi_104164497
Daar had ik al over gemaild maar dat was niet mogelijk volgens Asos. Ook mijn shipping costs krijg ik terug via een cheque...
pi_104197492
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:01 schreef Chapelle het volgende:
Daar had ik al over gemaild maar dat was niet mogelijk volgens Asos. Ook mijn shipping costs krijg ik terug via een cheque...
wat gek!

bedoel je gewoon refunds als retour stuurt?


zie hier een van mijn terugstoringen:

ASOS.COM Ltd heeft u zojuist een bedrag terugbetaald
ASOS.COM Ltd heeft u zojuist een bedrag gedeeltelijk terugbetaald ter waarde van £90,50 GBP voor uw aankoop. Als u vragen heeft over deze terugbetaling, neem dan contact op met ASOS.COM Ltd.

De terugbetaling wordt gestort op uw PayPal-rekening.
pi_104220652
Ja idd gewoon als retour... Cheque kost ook geld bij het innen hier bij de bank dus is niet heel handig...
pi_104446048
Ik heb net ook weer een bestelling geplaatst. Met 10% extra korting dmv de code. 3 shirtjes van Lee en een tas van Asos voor maar 73 euro.
  donderdag 17 november 2011 @ 01:21:18 #234
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_104463028
Waarom vind ik constant items in mijn saved items mandje die ik er niet in gezet heb? :(
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_104516699
IK HEB EEN COLSJAAL BESTELT! :P
pi_104517000
Wel met 20% korting mag ik hopen? Code SAVE20 is het hele weekend geldig op full priced items.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_104517619
ik zocht ook naar een sjaal, dus ik zoek op grey scarf, ongeveer 75procent van de items al in de sale :P heeft die korting ook niet veel nut meer.

Asos wordt beetje als Booking.com met z'n 'alles met korting' aanbieden. Vroeger dacht ik dat het speciaal was als er sale was bij ASOS en kocht ik gelijk meerdere dingen, maar dat is er nu ook wel een beetje af.
pi_104555103
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 16:16 schreef neilpad het volgende:
Wel met 20% korting mag ik hopen? Code SAVE20 is het hele weekend geldig op full priced items.
Code doet hier niks helaas. Balen zeg, anders had ik wel wat fraais laten komen!
pi_105008891
25% korting op alles

quote:
VIP25
pi_105077566
Interessant... wat vinden jullie van de collectie de laatste tijd? Al een tijdje niks meer gehaald bij ASOS, of gekeken uberhaupt :P
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:54:36 #241
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_105086007
Ik vind dat asos een beetje duur is de laatste tijd. Vandaar dat ze zo vaak kortingscodes geven zeker. :P

Zat te kijken bij levi's en daar viel het echt op. Sommige artikelen schelen 100 met andere webshops.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_105096016
Nog eens 10% korting bovenop de huidige 25% met kortingscode FRIDAYSKIVE. Geldt alleen voor asos huismerk.

En ik heb er ook al tijden niets gekocht omdat de collectie niet denderend is en door de reden die Don op noemt.
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:29:48 #243
341960 LulaHoola
In 't echt xxxxx !
pi_105126707
Voor de meiden. Doe vinden jullie de truien cq jumpers van asos vallen (huismerk). Zou ik met een maat kleiner dan mijn oorspronkelijke maat weg kunnen komen ?

Ik draag maat 36 uk8 (soms 10), en zie er nog één in maat 6 namelijk
no chicken mc nuggets.
pi_105147924
De ASOS items hebben normaal egsproken een normale perfecte pasvorm dus ik zou niet een maatje kleiner nemen denk ik...
  zondag 4 december 2011 @ 13:34:17 #245
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_105163611
Weer allerlei vreemde items in mijn saved items list :(
Dit is trouwens mijn laatst bestelde item:

O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_105295500
Moet nog een nieuwe winterjas, en zag ook een hoop ander leuks (gevaarlijk :') ) dus ik moet er misschien een keer aan geloven dat ik ASOS bestel.

Als ik t goed begrijp is Paypal en betalen in ponden the way to go als je geen creditcard hebt?
pi_105440087
de schoenmaten vermeld op ASOS wijken af van de maten die de merken hanteren.
Zo moet ik bijv een maat EU44 Clarks DB hebben. Dit komt neer op UK9.5 (volgens de Clarks sizing tabel). ASOS verkoopt echter alleen UK9 (=EU43) en UK10 (=EU44.5).

zeer onhandig, terwijl de prijzen wel echt super zijn. Clarks voor 70E ipv 130E in Nederland.
pi_105440251
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:29 schreef LulaHoola het volgende:
Voor de meiden. Doe vinden jullie de truien cq jumpers van asos vallen (huismerk). Zou ik met een maat kleiner dan mijn oorspronkelijke maat weg kunnen komen ?

Ik draag maat 36 uk8 (soms 10), en zie er nog één in maat 6 namelijk
Ik vind het soms nog klein vallen, vergeleken met merken als de Zara bijvoorbeeld. Dus ik zou ook geen maat kleiner nemen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 11 december 2011 @ 19:28:16 #249
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_105464353
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 01:19 schreef santiagojwz het volgende:
de schoenmaten vermeld op ASOS wijken af van de maten die de merken hanteren.
Zo moet ik bijv een maat EU44 Clarks DB hebben. Dit komt neer op UK9.5 (volgens de Clarks sizing tabel). ASOS verkoopt echter alleen UK9 (=EU43) en UK10 (=EU44.5).

zeer onhandig, terwijl de prijzen wel echt super zijn. Clarks voor 70E ipv 130E in Nederland.
Op de ASOS size guide staat dat EU44 overeen komt met UK10.
2000 light years from home
pi_105465275
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 01:19 schreef santiagojwz het volgende:
de schoenmaten vermeld op ASOS wijken af van de maten die de merken hanteren.
Zo moet ik bijv een maat EU44 Clarks DB hebben. Dit komt neer op UK9.5 (volgens de Clarks sizing tabel). ASOS verkoopt echter alleen UK9 (=EU43) en UK10 (=EU44.5).

zeer onhandig, terwijl de prijzen wel echt super zijn. Clarks voor 70E ipv 130E in Nederland.
Dan wijken de maten niet echt af, maar is het assortiment van Asos beperkt. Het niet verkopen van halve maten is helaas niet uitzonderlijk in de UK, ik ben om dezelfde reden ook eens hevig teleurgesteld uit de Converse Store in Londen gekomen.
  zondag 11 december 2011 @ 20:53:13 #251
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_105468553
Ik heb eigenlijk ook een 41, maar hun maat 8 is me eigenlijk iets te groot. Ik vreesde al het ergste toen ik mijn Vivienne Westwood hakjes in maat 7 kocht, maar die liepen goed uit. Heb een ander paar staan in dezelfde maat die ik niet pas.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_105472444
Tot wanneer is de 25 procent kortingscode van kracht?
pi_105473616
Nog een ander vraagje: stel ik bestel 4 jassen en stuur er 3 terug is dat een beetje te doen qua kosten etc.? thanks
pi_105484870
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:18 schreef Bryan181 het volgende:
Nog een ander vraagje: stel ik bestel 4 jassen en stuur er 3 terug is dat een beetje te doen qua kosten etc.? thanks
wat zou een winterjas wegen?

http://www.postnl.nl/voor(...)itenland-tracktrace/
pi_105516531
Niemand die me iets over de code kan vertellen?
pi_105576947
XMASSHIPNL 20% off alles.

1*Enter promo code XMASSHIPNL at checkout. Offer ends 1am CET, Sunday 17 December, 2011. Valid for deliveries to the Netherlands only. Valid on full priced and marked down items. Excludes delivery charges and gift vouchers. Only one promo code can be used per order. Maximum spend $673.
pi_105577096
Waar komen die codes eigenlijk vandaan? Uit een nieuwsbrief oid? :)
pi_105578973
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:16 schreef Maisnon het volgende:
Waar komen die codes eigenlijk vandaan? Uit een nieuwsbrief oid? :)
Jup, krijg elke week wel een mailtje met een aanbieding of kortingsacties.

Net nieuwe sneakers besteld, normaal gesproken 70 euro. Nu dus op veel schoenen -50% en ook nog die xmas 20% dr af _O_
pi_105579652
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:06 schreef Fukjoeman het volgende:

[..]

Jup, krijg elke week wel een mailtje met een aanbieding of kortingsacties.

Net nieuwe sneakers besteld, normaal gesproken 70 euro. Nu dus op veel schoenen -50% en ook nog die xmas 20% dr af _O_
pics? :)
pi_105582181
Ga ook een truitje en een overhempje bestellen deze week, altijd leuk die korting :)


Alleen jammer dat de pond sinds mijn laatste bestelling nogal geapprecieerd is t.o.v. de EUR.

Staat al op 1E = 0.84pond.

[ Bericht 31% gewijzigd door HenkXL op 14-12-2011 17:24:08 ]
pi_105586324
Asos is zo vet met zn scandinavische merken... en die kortingscodes maken t nog beter
pi_105616402
Weet iemand trouwens hoe die broeken van ASOS zijn? Beetje kwaliteit of keiharde bagger?

http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=1727483 Valt zon broek nog een beetje normaal of zijn ze echt super strak? Die broek kost namelijk echt helemaal geen drol, 40euro omgerekend incl. korting.
pi_105620928
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:38 schreef Squidtail het volgende:
Iemand ervaringen met de broeken van Asos? Zijn ze true to size?
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:34 schreef d1ce het volgende:

[..]

Ja, tenminste dat is bij mij wel het geval. Trouwens, als je een broek van Asos koopt, niet te vaak wassen :P
dat dus. maar 40 euro is toch niet heel erg goedkoop voor een niet-merk broek?
Ik heb laatst bij riverisland 3 broeken voor 60 euro gekocht, en dan geen standaard jeans.
de H&M en WE zijn ook beide goedkoper.

En de kwaliteit van ASOS huismerk is iig niet beter dan genoemde merken.
pi_105623566
Nice die kortingscode :D.






Voor 43 euro klaar, met snelle verzending :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_105624064
Ik heb ook maar weer eens wat besteld. Suede chelsea boots met 40% + 20% korting. Yeah baby.
  donderdag 15 december 2011 @ 19:19:43 #266
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_105626273
Edit: hij doet het al! Alleen zei asos dat ik de kortingscode al had gebruikt... Dus maar nieuw accountje aangemaakt en het werkt :).
Dit gekocht:

klik
en:

klik

[ Bericht 47% gewijzigd door Gaijin op 15-12-2011 19:29:48 ]
pi_105627840
Hoe lang is die korting nog?
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  donderdag 15 december 2011 @ 20:25:37 #268
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_105630573
Bohh, ik had afgelopen zondag een jurk besteld en via express laten versturen. Zou woensdag binnenkomen. Was de hele dag thuis, maar de pakketbezorger kwam precies toen ik onder de douche stond :D . Niks aan te doen, briefje in de bus, ik geef aan dat ik hem vandaag tussen 15.00 en 18.00 wil ontvangen.
So far so good. Krijg ik om 14.00 een 'herinneringsmail' dat ik nog een nieuwe afleverdatum en -tijd moet kiezen. Whut? Heb gebeld naar Skynet (die de bezorging doet), die zeggen dat alle lijnen bezet zijn en moet mailen, prima, krijg binnen 10 minuten een reply terug dat mn pakketje nog voor 18.00 binnenkomt. Yay!

Maar hij is niet geleverd.
En ik heb om half 8 gebeld en toen was er een onaardige man die alleen maar zei 'ja eh, nu is iedereen al naar huis, ik kan niks voor je doen, je belt morgen maar'. Hij praatte de hele tijd door me heen terwijl ik hem probeerde uit te leggen dat er misschien iets niet goed zit in hun mailsysteem omdat ik m'n keuze wel had doorgegeven en daar ook bevestiging van had gehad :') .

Ik ben benieuwd wanneer ik m'n jurkje krijg :P.
pi_105632925
Ah dat is echt vervelend. Dat ze ook net langskomen als je aan het douchen bent.. }:|
Ik zou er wel nog over mailen oid, niet zo netjes hoe ze dit afhandelen bij Skynet.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_105632956
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:19 schreef Gaijin het volgende:
Edit: hij doet het al! Alleen zei asos dat ik de kortingscode al had gebruikt... Dus maar nieuw accountje aangemaakt en het werkt :).
Dit gekocht:
[ afbeelding ]
klik
Leuk :)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 15 december 2011 @ 22:10:32 #272
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_105635020




Uiteraard gebruik gemaakt van de kortingscode: normaal 40 pond per paar, nu 38.40 pond voor twee paar, inclusief verzendkosten _O_

Niet echt schoenen voor deze tiid van het jaar, maar ik loop er graag in, zeker zodra de lente begint.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salt_Seafood op 16-12-2011 21:43:05 ]
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_105635900
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah dat is echt vervelend. Dat ze ook net langskomen als je aan het douchen bent.. }:|
Ik zou er wel nog over mailen oid, niet zo netjes hoe ze dit afhandelen bij Skynet.
Nee, nouja, ik moet sowieso contact met ze opnemen, want ik heb nu geen idee wanneer ze het willen leveren :') .

Het gaat trouwens om dit jurkje, ik ben bang dat ie nogal tegenvalt of raar staat in het echt, maar niet geschoten is altijd mis:
pi_105671611
the discount code "XMASSHIPNL" has expired

en in de mail zeggen dat het tot zaterdag duurt :{
pi_105673379
Het is ook grappig dat Skynet niet aandringt met het aanbellen, laatst had ik wat bestelt hadden ze aangebelt en na 1-2 waren ze weg...
pi_105702697
Hm ik ben benieuwd, ik moest een nieuwe leverdatum instellen van de jongen aan de telefoon en als het goed is komen ze nu maandag tussen 9 en half 1. Ik hoop dat ze op tijd zijn, ik moet wel echt om half 1 weg namelijk. Maar we'll see!
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:15:10 #277
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105702829
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
Net besteld:

[ afbeelding ]

http://www.asos.com/Uncon(...)=20&sort=2&clr=Black

[ afbeelding ]

http://www.asos.com/Uncon(...)=20&sort=2&clr=Multi

[ afbeelding ]

http://www.asos.com/Denha(...)=20&sort=-1&clr=Blue

Zal wel te apart zijn voor de meesten hier :D

Overigens de eerste twee items besteld op de site van Unconditional zelf, paar Pond goedkoper + 20% korting voor non-UK customers.
Apart is leuk!
O+
pi_105881080
iemand nog een discount code?
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_105899118
Vinden jullie mannen de t-shirts van Asos zelf ook klein vallen (vooral kort)? Ik ben 1.81 maar de L is al redelijk kort, wel is die dan zeker wijd genoeg.
pi_105906266
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:16 schreef Salt_Seafood het volgende:

[ afbeelding ]

http://www.asos.com/Denha(...)=20&sort=-1&clr=Blue

Zal wel te apart zijn voor de meesten hier :D

Overigens de eerste twee items besteld op de site van Unconditional zelf, paar Pond goedkoper + 20% korting voor non-UK customers.
denham is topspul
pi_105925926
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2011 00:33 schreef Moffol het volgende:
Vinden jullie mannen de t-shirts van Asos zelf ook klein vallen (vooral kort)? Ik ben 1.81 maar de L is al redelijk kort, wel is die dan zeker wijd genoeg.
Yep, ben zelf +- 1.92 als ik een L bestel is die te kort/net de goede lengte maar al veel te wijd onderaan :') Maar ja, ik heb dat werkelijk waar bij elke t-shirts en overhemden.
pi_106062292
Net besteld :)











Ehmm
pi_106062425
heb je de link van nummer 5
bedankt
pi_106062646
best wel prijzig.
pi_106063392
ja dat wel , maar soms als ik iets zie dan moet ik het gewoon hebben :D
Ehmm
pi_106063910
Ook van nummer 2 link? krijg hem niet gevonden, en ook in meer kleuren verkrijgbaar?
pi_106064641
http://www.asos.com//ASOS(...)uct.aspx?iid=1767989

Deze is alleen in rood , gewoon simpel shirtje altijd handig :)
Ehmm
  maandag 26 december 2011 @ 20:29:10 #289
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_106065634
Ik zag deze trui aan bij Nubby Twiglet (blog meisje) en had hem toch al op mijn wishlist staan, dus heb hem besteld, want was ook nog eens in de sale bij ASOS O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_106077836

Die 2 gasten zien er wel uit als 2 nichten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2011 03:43:45 ]
pi_106077843
quote:
Hmmm, een pittige borsttraining zou de mannen niet misstaan, wat een dunne sprietjes zeg.
Is dit de mode, er uitzien of je ziek bent?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2011 03:48:50 ]
pi_106085460
Dun? Nou jah niet overdrijven hè..

Kortingscode LATE10 voor 10% korting.
pi_106098197
Muah ze zien er niet echt ziek uit ofzo , ik vind het gewoon een vrij normaal postuur eerlijk gezegd ik ben zelf iets breder maar scheelt niet veel
Ehmm
pi_106136882
Als ik vandaag woensdag 28 december wat bestel bij asos, kan ik het dan deze vrijdag ontvangen?
  woensdag 28 december 2011 @ 20:00:21 #295
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_106136944
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 19:59 schreef electrocrash het volgende:
Als ik vandaag woensdag 28 december wat bestel bij asos, kan ik het dan deze vrijdag ontvangen?
Nee.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_106136998
Nee.
pi_106138124
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 19:59 schreef electrocrash het volgende:
Als ik vandaag woensdag 28 december wat bestel bij asos, kan ik het dan deze vrijdag ontvangen?
Ik zou nu, gezien de feestdagen, toch minstens 2 weken rekenen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 28 december 2011 @ 23:34:54 #298
364158 fashiondude26
fashionismymiddlename
pi_106147810
spam

[ Bericht 37% gewijzigd door Mirjam op 29-12-2011 00:16:49 ]
  maandag 9 januari 2012 @ 16:34:46 #299
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_106605176
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:23 schreef wizarddragon het volgende:
Dun? Nou jah niet overdrijven hè..

Kortingscode LATE10 voor 10% korting.
Tot wanneer is de code geldig?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_106613995
Heb laatst zelf nog wat gekocht:



Bovenste (vest) is van ASOS huismerk, normaal ben ik daar niet kapot van, maar voor 13 euro is het het gokje waard.
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:03:49 #301
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_106692458
Woops
My mama didn't raise no fool
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')