Inderdaad als je alleen wilt zuipen, zonnen en vreten is turkije en griekenland net zo goed. Scheelt je ook nog eens 600e per persoon waarschijnlijk. Zelfs Renesse zou nog kunnen, maar het weer in NL zal wel weer kut zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:37 schreef Piles het volgende:
Ik vraag me altijd af wat je zover weg gaat doen als je van plan bent om de hele tijd bij je hotel te blijvenKun je dan niet beter naar Turkije/Griekenland gaan. Bespaar je een hoop vliegkosten, wat je weer aan uitgaan uit kunt geven
Nee hoor, dat is dus niet direct waar...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:17 schreef tomatenrood het volgende:
Volgens mij zijn de stranden op de Dominicaanse Rep. toch een stukje (understatement) mooier dan in Turkije/Griekenland
Haha, heb je grotendeels wel gelijk in! maar ik ben ook hele mooie tegen gekomen hoor!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:12 schreef rubje het volgende:
De Amerikaanse dames die jij bedoelt zijn vaak niet die types zoals in allerlei films.![]()
denk aan 3de garnituur,klein,vadsig en lelijk.![]()
Iberostart is een van de beste hotels daar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:01 schreef sjaaky64 het volgende:
Oke thanks Aarti! Nog geen specifiek hotel op zoek, was beetje afhankelijk van disco en all in of niet. Ik zag bv deze. Wat ik uit jou verhaal begrijp is dat je sowieso moet betalen voor de disco en 55 dollar is toegang en onbeperkt drinken per avond neem ik aan?
Bedankt ook voor de andere reacties. Turkije trekt me absoluut niet en Griekenland vind ik zeker gaaf alleen ben ik al op Kreta en Kos geweest. Ik hoorde overigens van collega nog goede berichten over Mykonos. En tuurlijk, je kan overal goed van de zon genieten met lekker drankje erbij, maar DR is volgens mij wel speciaal en het all in concept klinkt wel lekker omdat je nergens "rekening" (woordspeling) hoeft te houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |