abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98641869
Aloha!

Ik wel met een paar vrienden rond augustus naar Dominicaans Republiek gaan voor een all in vakantie. Na een hoop googlen en reviews gelezen te hebben denk ik dat het Punta Cana gaat worden. Ik zoek namelijk een zon zee en strand vakantie waarbij we waarschijnlijk weinig van het eiland gaan zien, maar wel veel willen gaan stappen.

Nu hebben de meeste resorts zelf ook disco (sommige hotels als Iberostar en Rui delen volgens met andere hotels disco's als de Mangú en de Pacha, maar zelfs op de website van de hotels staat hier weinig info over. Ik zou graag willen weten bij welke hotels de vetste disco's zitten en of de drank daar ook gratis is als je allin zit of dat dit er nog bijkomt? Het kan namelijk een aardig kostenpostje worden als je iedere dag gaat stappen *)

Iemand hier ervaringen mee en aanraders voor hotel?
Alvast bedankt!
pi_98641933
Ik vraag me altijd af wat je zover weg gaat doen als je van plan bent om de hele tijd bij je hotel te blijven :? Kun je dan niet beter naar Turkije/Griekenland gaan. Bespaar je een hoop vliegkosten, wat je weer aan uitgaan uit kunt geven ^O^
pi_98642892
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:37 schreef Piles het volgende:
Ik vraag me altijd af wat je zover weg gaat doen als je van plan bent om de hele tijd bij je hotel te blijven :? Kun je dan niet beter naar Turkije/Griekenland gaan. Bespaar je een hoop vliegkosten, wat je weer aan uitgaan uit kunt geven ^O^
Inderdaad als je alleen wilt zuipen, zonnen en vreten is turkije en griekenland net zo goed. Scheelt je ook nog eens 600e per persoon waarschijnlijk. Zelfs Renesse zou nog kunnen, maar het weer in NL zal wel weer kut zijn :')
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:26:29 #4
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_98643259
Zelfs al zou je binnen de muren van de resort blijven lijkt het me toch een heel ander publiek dan in de bovenstaande bestemmingen juist door dat prijsverschil. (niet eens zo'n enorm verschil toch?)

Als je al maanden ('in het wild') aan het reizen bent zou een zuiprelaxweekje me ook misschien wel bevallen. Als enige vakantie in het jaar zou ik het niet kunnen, helemaal niet als ik er nog nooit geweest was, maar ieder z'n eigen toch?
reset
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:16:05 #5
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_98644693
Nou alles wat hier boven staat.

En vind het altijd zo vreemd dat mensen op vakantie gaan en dan het resort terrein niet af komen.
pi_98650452
Volgens mij zijn de stranden op de Dominicaanse Rep. toch een stukje (understatement) mooier dan in Turkije/Griekenland ;)
pi_98650684
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:17 schreef tomatenrood het volgende:
Volgens mij zijn de stranden op de Dominicaanse Rep. toch een stukje (understatement) mooier dan in Turkije/Griekenland ;)
Nee hoor, dat is dus niet direct waar...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 26 juni 2011 @ 18:56:57 #8
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_98686985
Ik was vorige maand in Punta Cana, en buiten de hotels is niet zoveel te doen! VOor uitgaan absoluut geen aanrader dus, ik heb begrepen dat je daar veel beter voor naar Puerto Plata kan gaan of Sosua.
De discotheken die je opnoemde, kun je vanuit het hotel "boeken". Vanuit Bavaro was Imagine 35 dollar (US) toegang, en 55 dollar als je een all in arrangement nam. Je wordt dan ook vanuit het hotel opgehaald en gebracht.
Mangu ken ik de prijzen niet van, maar schijnt soorgelijk te zijn.
Muziek was trouwens met name latin, dus daar moe tje van houden.

Heb je al een hotel op het oog?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_98779701
Oke thanks Aarti! Nog geen specifiek hotel op zoek, was beetje afhankelijk van disco en all in of niet. Ik zag bv deze. Wat ik uit jou verhaal begrijp is dat je sowieso moet betalen voor de disco en 55 dollar is toegang en onbeperkt drinken per avond neem ik aan?

Bedankt ook voor de andere reacties. Turkije trekt me absoluut niet en Griekenland vind ik zeker gaaf alleen ben ik al op Kreta en Kos geweest. Ik hoorde overigens van collega nog goede berichten over Mykonos. En tuurlijk, je kan overal goed van de zon genieten met lekker drankje erbij, maar DR is volgens mij wel speciaal en het all in concept klinkt wel lekker omdat je nergens "rekening" (woordspeling) hoeft te houden :)
pi_98788344
waarom ga je niet naar Cancun?? prima uitgaansleven! en veel hongerige Amerikaanse dames :)
pi_98813060
De Amerikaanse dames die jij bedoelt zijn vaak niet die types zoals in allerlei films. :N
denk aan 3de garnituur,klein,vadsig en lelijk. :Y :O
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_98814374
quote:
15s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:12 schreef rubje het volgende:
De Amerikaanse dames die jij bedoelt zijn vaak niet die types zoals in allerlei films. :N
denk aan 3de garnituur,klein,vadsig en lelijk. :Y :O
Haha, heb je grotendeels wel gelijk in! maar ik ben ook hele mooie tegen gekomen hoor!
en als Amerikanen op vakantie zijn, zijn het net Engelsen qua gedrag! Dus makkelijk te scoren!
pi_98815271
Mijn god... :r , volgens mij ging het hier om de DR en uitgaansplekken, en niet waar je zonodig je mini leuter in kunt proppen. Als je om die reden op vakantie gaat, kun je net zo goed gelijk naar Engeland, voor de -kennelijk- makkelijk te scoren delletjes (en dan maar hopen dat je niets oploopt...).
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_98878078
Haha nou ik vind alle reacties wel vermakelijk. Ik begreep via kennis dat DR voornamelijk toch wat ouder rustiger volk is oftewel niet mijn idee.

Iemand nog goede ideeen voor een zonnig vakantie met veel uitgaan voor niet al teveel geld, want het meeste geld geven we voornamelijk toch wel uit bij het uitgaan (of de drank moet goedkoop zijn :))
  donderdag 30 juni 2011 @ 20:07:04 #15
256575 Joe-Momma
same planet different world
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:08:20 #16
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_98884049
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:01 schreef sjaaky64 het volgende:
Oke thanks Aarti! Nog geen specifiek hotel op zoek, was beetje afhankelijk van disco en all in of niet. Ik zag bv deze. Wat ik uit jou verhaal begrijp is dat je sowieso moet betalen voor de disco en 55 dollar is toegang en onbeperkt drinken per avond neem ik aan?

Bedankt ook voor de andere reacties. Turkije trekt me absoluut niet en Griekenland vind ik zeker gaaf alleen ben ik al op Kreta en Kos geweest. Ik hoorde overigens van collega nog goede berichten over Mykonos. En tuurlijk, je kan overal goed van de zon genieten met lekker drankje erbij, maar DR is volgens mij wel speciaal en het all in concept klinkt wel lekker omdat je nergens "rekening" (woordspeling) hoeft te houden :)
Iberostart is een van de beste hotels daar.
En idd, 55 dollar is toegang en onbeperkt drinken. Maar onbeperkt drinken doe je de hele vakantie al, dus daar is de lol ook snel van af :)
Het leuke aan DR is het relaxte en de mooie stranden. Voor uitgaan zou ik er zeker niet heen gaan.
Het publiek is gemixt, veel zuidamerikanen en canadezen. Weinig russen (dat is een goed iets :))
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:47:02 #17
325757 HFdude
Lancia fan, BMW rijder...
pi_98896297
Ben afgelopen nov in Rui geweest. Vind het totaal geen aanrader (Geld voor heel RD) je zit vrij afgelegen op een resort en zelf op ontdekking gaan wordt ten zeerste afgeraden. Als je dan toch een week all-in wilt zuipen kan je mi. net zo goed naar turkijke oid gaan... Een hele andere optie die in de zelfde prijscategorie zit die ik wel kan aanraden is Thailand en dan bij voorkeur Phuket. Vond het vele malen beter dan RD.
pi_98919438
top mannen, bedankt voor de reacties! Net ook hele Sunny Beach recensie gelezen, ziet er goed uit!
pi_98944728
Gisteravond naar reisbureau geweest en Sunny Beach geboekt, 4 sterren hotel Rui Helios all-in voor 890 euro (zonder allin was het goedkoopste 600), maar als je in het hotel eet (ontbijt/lunch/dinner en snacks tussendoor) heb je die 300 er zo uit laat staan de drankjes die genuttigd worden :)

Thx for the tip Joe-Momma!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')