abonnement Unibet Coolblue
pi_99440588
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 15:50 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Leuk, maar dat kan dus niet zomaar. Want dan zou je regulier ook niet binnenkomen met PUC
Hoe bedoel je precies? Ik bedoel dat het dan niet mogelijk is te reserveren en dat dan je eerste kans op een kaartje pas 90 minuten voor aanvang van de voorstelling is.
  Admin donderdag 14 juli 2011 @ 09:36:44 #252
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99445596
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:38 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Serieus? Om 20.20 u deed hij het nog
Site en mobiel deden het niet, en in Schouwburgplein deden de automaten het niet. Alle kaartjes gingen dus op de ouderwetsche manier hier.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 14 juli 2011 @ 10:13:52 #253
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99446427
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 09:36 schreef Breuls het volgende:

[..]

Site en mobiel deden het niet, en in Schouwburgplein deden de automaten het niet. Alle kaartjes gingen dus op de ouderwetsche manier hier.
Bij Pathé ArenA deed alles het gelukkig gewoon. :P Misschien zijn ze daar achter het fenomeen backupsysteem gekomen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 14 juli 2011 @ 10:16:13 #254
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99446500
Ik heb dus echt een hekel aan dat simpele volk in de bioscoop.

Gisteren dus zo'n meid tegen iemand anders "Dat IMAX is echt geldklopperij, het is enkelt een groter scherm voor de rest is het niks" :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_99446602
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 10:16 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb dus echt een hekel aan dat simpele volk in de bioscoop.

Gisteren dus zo'n meid tegen iemand anders "Dat IMAX is echt geldklopperij, het is enkelt een groter scherm voor de rest is het niks" :')
om eerlijk te zijn: groter is niet altijd beter.. ik heb avatar in imax gezien en had exact hetzelfde gevoel, voor de meerprijs had ik meer verwacht... vond het allemaal niet zo spectaculair... en dat voor een spectacel film als avatar...
  donderdag 14 juli 2011 @ 10:22:01 #256
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99446654
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 10:20 schreef mschol het volgende:

[..]

om eerlijk te zijn: groter is niet altijd beter.. ik heb avatar in imax gezien en had exact hetzelfde gevoel, voor de meerprijs had ik meer verwacht... vond het allemaal niet zo spectaculair... en dat voor een spectacel film als avatar...
Ik vind het beeld vele malen beter dan andere zalen. Daarnaast geeft het ronde scherm, mits je een beetje vooraan zit, echt het gevoel alsof je midden in de film zit.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_99451038
Wou ik vandaag eindelijk PuC-lid worden, liggen de systemen eruit.
Iemand enig idee als je wel gewoon PuC lid kan worden in de bioscoop of ligt daar het systeem er ook uit? Anders bespaart het me we weer een reisje naar de bioscoop...
pi_99451095
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:28 schreef Deezertje het volgende:
Wou ik vandaag eindelijk PuC-lid worden, liggen de systemen eruit.
Iemand enig idee als je wel gewoon PuC lid kan worden in de bioscoop of ligt daar het systeem er ook uit? Anders bespaart het me we weer een reisje naar de bioscoop...
Als het goed is doen de systemen het vandaag weer.
Maar voor de zekerheid kan je een paar dagen wachten, dan doen ze het zeker weer.
  Admin donderdag 14 juli 2011 @ 12:35:16 #259
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99451329
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 10:16 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb dus echt een hekel aan dat simpele volk in de bioscoop.

Gisteren dus zo'n meid tegen iemand anders "Dat IMAX is echt geldklopperij, het is enkelt een groter scherm voor de rest is het niks" :')
Dat is wel het meest opvallende. Dat het geluid beter is weet je pas als je het direct met dezelfde film vergelijkt, natuurlijk. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 14 juli 2011 @ 12:38:39 #260
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99451469
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:35 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat is wel het meest opvallende. Dat het geluid beter is weet je pas als je het direct met dezelfde film vergelijkt, natuurlijk. :)
Ik herken het alleen al aan het geluid van de Pathé promo's zelf.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_99453214
dan ben ik kennelijk al gewend aan de hoge kwaliteit ofzo want ik hoor echt 0 verschil...
zag ook geen verscheel (op de grootte na)
avatar werd natuurlijk overal digitaal uitgezonden, en dan is het verschil opeens marginaal...
pi_99453920
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:28 schreef Deezertje het volgende:
Wou ik vandaag eindelijk PuC-lid worden, liggen de systemen eruit.
Iemand enig idee als je wel gewoon PuC lid kan worden in de bioscoop of ligt daar het systeem er ook uit? Anders bespaart het me we weer een reisje naar de bioscoop...
Je kunt sowieso alleen maar het abonnement afsluiten in de bioscoop.
  donderdag 14 juli 2011 @ 13:39:05 #263
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_99454051
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:35 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat is wel het meest opvallende. Dat het geluid beter is weet je pas als je het direct met dezelfde film vergelijkt, natuurlijk. :)
Geluid hangt veel meer van geluidsafstelling en hardware af, dat heeft IMO geen fuck met imax te maken. Veel films klinken bij Pathe gewoon te dof voor woorden, dan kan het geluid wat harder, en daar heb ik net zo'n hekel aan.

Vrienden van me in Tilburg zweren bij de euroscoop: beter beeld, beter geluid, goede stoelen, lage prijs. Ik geef ze geen ongelijk, behalve dat het geen PUC-systeem kent, alleen een vaste tien-film-kaart, wat wellicht nog efficienter is ook.

Alleen die Euroscoop zit verder nergens in de buurt, dus jammer, en hopen dat Pathe binnenkort gewoon zijn zalen gaat renoveren, het geluid eens afstemd (en het liefst presets voor weinig bezoek, middelmatig en volle bak, want soms moet ik echt oordoppen meenemen, geen grap) en een digitale projector pakt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 14 juli 2011 @ 15:29:56 #264
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_99459353
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:28 schreef Deezertje het volgende:
Wou ik vandaag eindelijk PuC-lid worden, liggen de systemen eruit.
Iemand enig idee als je wel gewoon PuC lid kan worden in de bioscoop of ligt daar het systeem er ook uit? Anders bespaart het me we weer een reisje naar de bioscoop...
je kunt ook naar de bios gaan voor ee nfilm die je wil zien en dan meteen PUC-lid worden. is klaar terwijl u wacht :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_99483415
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:19 schreef mschol het volgende:
dan ben ik kennelijk al gewend aan de hoge kwaliteit ofzo want ik hoor echt 0 verschil...
zag ook geen verscheel (op de grootte na)
avatar werd natuurlijk overal digitaal uitgezonden, en dan is het verschil opeens marginaal...
Ben net naar HP in IMAX geweest en het geluid was goed hoor. Ik ben half doof voor mijn gevoel maar ik hoorde zelfs verschil.

Jammer alleen dat de lampen al aangingen voor de film was afgelopen. Nou ja, 'aangingen', soort dimstand waardoor je op de tast je zooi bij elkaar moet rapen en iedereen over elkaar heen struikelt.
Tap tap tap
pi_99483465
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Geluid hangt veel meer van geluidsafstelling en hardware af, dat heeft IMO geen fuck met imax te maken. Veel films klinken bij Pathe gewoon te dof voor woorden, dan kan het geluid wat harder, en daar heb ik net zo'n hekel aan.

Vrienden van me in Tilburg zweren bij de euroscoop: beter beeld, beter geluid, goede stoelen, lage prijs. Ik geef ze geen ongelijk, behalve dat het geen PUC-systeem kent, alleen een vaste tien-film-kaart, wat wellicht nog efficienter is ook.

Alleen die Euroscoop zit verder nergens in de buurt, dus jammer, en hopen dat Pathe binnenkort gewoon zijn zalen gaat renoveren, het geluid eens afstemd (en het liefst presets voor weinig bezoek, middelmatig en volle bak, want soms moet ik echt oordoppen meenemen, geen grap) en een digitale projector pakt.
Bioscoop in Ede vind ik ook super, maar die heeft de tienrittenkaart afgeschaft en verder geen abonnementen ofzo. Jammer, anders was ik al tien jaar lid.
Tap tap tap
pi_99485162
Bij De Kuip net ook weer alles plat.
Ik had de vroege Potter voorstelling, toen we de zaal uitliepen werd er omgeroepen dat alle reserveringen zijn vrijgegeven en er geen vaste plaatsen worden toegekend.

Geluk dat ik de vroege voorstelling had. Ik had net zo'n mooie plek gereserveerd :D
pi_99489140
Inderdaad, heel de Kuip lag plat vandaag, scheen bij andere bioscopen mee te vallen.

Backup-systeem werkte dit keer wel, maar die kan inderdaad niet op vaste stoelen verkopen. Jammer dat er zo weinig mensen begrip kunnen opbrengen voor zo'n situatie.. Het had goed uit de hand kunnen lopen, gelukkig besloot het management meteen extra beveiliging in te zetten en dat was ook echt nodig..

Wat een computercrash allemaal niet kan doen.. :P
pi_99489255
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:50 schreef lelouch het volgende:
Bij De Kuip net ook weer alles plat.
Ik had de vroege Potter voorstelling, toen we de zaal uitliepen werd er omgeroepen dat alle reserveringen zijn vrijgegeven en er geen vaste plaatsen worden toegekend.

Geluk dat ik de vroege voorstelling had. Ik had net zo'n mooie plek gereserveerd :D
Je zou maar laat komen omdat je denkt vaste plekken te hebben en kaartjes voor een mooie plek, en dat je dan op de eerste rij komt te zitten. :')

Dan zou ik tickets voor een andere dag willen. Rij 1 is echt niks.
pi_99489733
Maar je weet hoe het systeem werkt.. Offline draaien wordt vrije zitplaatsen en kaartjes wisselen naar andere dagen gaat op dat moment niet meer..

We hebben echt geprobeerd alles goed te communiceren, elke twee minuten via de intercom, ook bij de zalen die werden ingelopen, aankondigingen bij de zalen en ook al op de voordeur..

Begrijpelijk dat mensen boos worden natuurlijk, maar er is op mij en mijn collega's veel afgekomen vanavond haha.. Het blijven computers, als die crashen hebben we daar gewoon geen invloed op
  vrijdag 15 juli 2011 @ 02:57:55 #272
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_99489893
Rotterdammert hier.
Ik ging vandaag van Pathé Schouwburgplein naar Pathé de Kuip omdat het reserveringsysteem landelijk is zodat je in elke Pathé je reservering kan uitprinten. Dus mijn idee was om helemaal naar de Kuip te gaan met de tram, speciaal om mijn gereserveerde kaartjes uit te printen en om weer helemaal terug naar het centrum te gaan om ze weer te kunnen gebruiken bij Schouwburgplein. Dan kwam ik er pas achter dat het ook een landelijke storing was terwijl een knullige medewerkster tegen mij dat het alleen een lokale storing was :'). Ik had al zo vroeg gereserveerd voor een mooie plekje HP7 II in IMAX 3D en dan dit :').

[ Bericht 7% gewijzigd door o.us op 15-07-2011 03:00:18 ]
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 15 juli 2011 @ 03:01:53 #273
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_99489936
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:38 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik herken het alleen al aan het geluid van de Pathé promo's zelf.
Ik ook.
Feyenoord Rotterdam
pi_99494041
de problemen met die ticket reserveringen is volgens mij puur te wijten aan het feit dat alles zo graag gecentraliseerd moet worden...
dus alle servers in 1 datacentrum i.p.v. een server per locatie die die reserveringen e.d. bijhoudt
maarja.. wie ben ik :+
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:03:15 #275
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99494591
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 10:41 schreef mschol het volgende:
de problemen met die ticket reserveringen is volgens mij puur te wijten aan het feit dat alles zo graag gecentraliseerd moet worden...
dus alle servers in 1 datacentrum i.p.v. een server per locatie die die reserveringen e.d. bijhoudt
maarja.. wie ben ik :+
Dat zal wel moeten als je van alles via internet wil laten lopen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')