abonnement Unibet Coolblue
pi_98596876
Je kunt hier al je vragen kwijt over hoe je van A naar B kunt vliegen, varen of rijden in elk mogelijk ander vervoermiddel.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

Voor het laatste nieuws en aanbiedingen kun je terecht in: [TRV] Nieuws en aanbiedingen #6: Voor 14,95 een dag met de trein

Voor je vluchtverslag deze: Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #8

Voor algemene vragen over vliegen => Vragen over vliegen #12 (e-tickets, bagage, belasting etc)
Voor algemen vragen over de trein => Met de trein door Europa (Interrail enzo) #3

En voor je reisverslag, je persoonlijke reisadvies of epische dilemma's mag je natuurlijk ook een eigen topic openen of in één van de centrale topics posten

Informatie over bestemmingen: http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/38/360 (en dan zoeken met ctrl+f)

Handige links voor vliegtickets:

www.skyscanner.nl (voor random zoeken)
www.kayak.com
www.connections.be
Opodo
www.budgetair.nl
www.expedia.nl (voor combinaties met hotels en autohuur)
http://www.wegolo.nl
http://www.cheaptickets.com
www.qfly.nl

Goedkope vliegtickets, vaak zonder belasting, voor de goedkoopste vluchten vanuit Nederland:
www.wizzair.com
www.ryanair.com

www.vliegtickets.nl, www.worldticketcenter.nl, www.vliegtarieven.nl maken gebruik van de boekingsengine www.travelstreet.com

www.atp.nl, www.vliegticketskopen.nl maken weer gebruik van de boekingsengine van www.atp.nl met vliegticketskopen.nl welke maar 10 euro administratiekosten rekent in plaats van de 15 euro door ATP zelf...

Cheaptickets rekent in totaal 45 euro bovenop de ticketprijs als 'kosten' voor het boeken, Budgetair nog zo'n 30 euro, goedkoopstevliegtickets maar 10 euro.... All-in prijzen zijn absoluut nog geen all-in prijzen. Blijf dus goed opletten totdat je echt bij het betaalvenster bent.

Als je niet bij de maatschappij zelf boekt, maar via andere aanbieders, moet je vaak (misschien niet altijd) een relatief hoog bedrag (20-50¤) aan "administratiekosten" betalen als je iets wil wijzigen. En dat is dan bovenop de de kosten die de luchtvaartmaatschappij zelf rekent.

Via www.haalmeeruitjecard.nl krijg je bij veel boekingsites cashback korting als je betaalt met je Mastercard. Helaas is dat betalen met creditcard vaak net zoveel duurder als met Ideal of overschrijving.

voor de trein kijk je op:

http://www.ns.nl
http://bahn.hafas.de
http://fahrplan.oebb.at
http://www.treinreiswinkel.nl

En al je overige vragen kun je dus hier posten :)

Vorige delen:

Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #2
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #3
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #6
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #7
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #8
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #9
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #10
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #11
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #12
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #13
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #14
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #15
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #16
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #17
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #18
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #19
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #20
pi_98596901
Ik wil in het weekend van zaterdag/zondag 13/14 augustus 2011 vanuit

WEST-INDONESIE of SINGAPORE
naar
NEDERLAND BENELUX WEST-DUITSLAND
vliegen

Hoe doe ik dit het goedkoopst?
pi_98597314
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:00 schreef jeoren het volgende:
Ik wil in het weekend van zaterdag/zondag 13/14 augustus 2011 vanuit

WEST-INDONESIE of SINGAPORE
naar
NEDERLAND BENELUX WEST-DUITSLAND
vliegen

Hoe doe ik dit het goedkoopst?
De 14e met China Southern en KLM voor 473 euro (2x overstappen), of voor 499 euro met Jet Airways met 1 overstap en naar Brussel.
pi_98598476
Hartelijk dank. Hoe vind ik de door jou eerstgenoemde vlucht?

En hoe kom ik 28 of 29 juli het goedkoopst naar Bangkok vanuit NED/BENELUX/WEST-DUITSLAND?

[ Bericht 16% gewijzigd door jeoren op 24-06-2011 12:04:50 ]
  vrijdag 24 juni 2011 @ 19:23:50 #5
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_98619132
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:39 schreef jeoren het volgende:
Hartelijk dank. Hoe vind ik de door jou eerstgenoemde vlucht?

En hoe kom ik 28 of 29 juli het goedkoopst naar Bangkok vanuit NED/BENELUX/WEST-DUITSLAND?
Wanneer je in juli naar BKK wilt vliegen en in augustus vanuit SIN weer terug naar Nederland, moet je eens bij Emirates op een multi city trip zoeken. Die doen daar niet zo krampachtig over als b.v. KLM. Dat zal heel wat goedkoper zijn dan 2 x 499 en waarschijnlijk beide vluchten met slechts één overstap.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_98637414
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:23 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Wanneer je in juli naar BKK wilt vliegen en in augustus vanuit SIN weer terug naar Nederland, moet je eens bij Emirates op een multi city trip zoeken. Die doen daar niet zo krampachtig over als b.v. KLM. Dat zal heel wat goedkoper zijn dan 2 x 499 en waarschijnlijk beide vluchten met slechts één overstap.
Nu ben ik ook niet zo 'n fan meer van KLM heden ten dage. Maar als ik Manila - Amsterdam en dan van bijvoorbeeld Brussel weer terug vlieg naar Manila, met de KLM is dat vaak even duur als een retourtje Amsterdam.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:30:49 #7
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_98645152
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 04:39 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Nu ben ik ook niet zo 'n fan meer van KLM heden ten dage. Maar als ik Manila - Amsterdam en dan van bijvoorbeeld Brussel weer terug vlieg naar Manila, met de KLM is dat vaak even duur als een retourtje Amsterdam.
Vind ik niet zo'n goed voorbeeld want het verschil is slechts een enkeltje Brussel - Amsterdam per trein. Kun je net zo goed een retourtje Manilla-Amsterdam boeken en een NS kaartje bijkopen. Maar dit moet je bij KLM eens omgekeerd proberen met AMS als vertrekpunt en een ander opstappunt voor de terugreis dan de bestemming van je vlucht vanuit AMS . Dan zal je raar staan te kijken van de extra kosten terwijl zo'n retour natuurlijk niets meer hoeft te kosten dan twee keer de helft van de afzonderlijke retours.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_98645569
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:30 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Vind ik niet zo'n goed voorbeeld want het verschil is slechts een enkeltje Brussel - Amsterdam per trein. Kun je net zo goed een retourtje Manilla-Amsterdam boeken en een NS kaartje bijkopen. Maar dit moet je bij KLM eens omgekeerd proberen met AMS als vertrekpunt en een ander opstappunt voor de terugreis dan de bestemming van je vlucht vanuit AMS . Dan zal je raar staan te kijken van de extra kosten terwijl zo'n retour natuurlijk niets meer hoeft te kosten dan twee keer de helft van de afzonderlijke retours.
Dit was Brussel - Amsterdam nog in een Fokker 70, niks geen trein....
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zaterdag 25 juni 2011 @ 22:58:27 #9
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_98661630
Ik zoek voor vrienden (2 pers.) een zo goedkoop mogelijke vliegreis naar Zurich in de 1e of 2e weer van augustus (3e kan eventueel ook). Oftewel:

1. waarvandaan: het liefst Zuid-Holland
2. wanneer: 1e, 2e of 3e week van augustus voor 4/5 dagen. Liefst maandag heen, vrijdag terug.
3. waarnaartoe: Zurich
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk .
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: ¤ 231,69 met Swiss Air
!!! Go 49-ers !!!
pi_98676016
Iemand een idee hoe je van Bourgas (Bulgarije), zo snel/goedkoop mogelijk in Boekarest(Roemenie) komt? Alles wat ik nu kan vinden is eerst met de bus naar Sofia, en vanuit daar met de bus naar Boekarest.. Wat soort van redelijk om is. We willen met zijn 3en reizen op 11 augustus.
pi_98725082
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.

Op maximaal twee uur reizen van Noord-Limburg (alles in Nederland, België; Keulen, Düsseldorf en misschien Frankfurt als dat stukken goedkoper is).

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

Naar Kathmandu: tussen 12 en 20 november. Naar Delhi: tussen 8 en 15 november.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming

Naar Kathmandu of Delhi. Als ik naar Delhi ga, reis ik zelf verder naar Nepal.

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.

Vliegtuig.

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Zo goedkoop mogelijk.

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

Naar Kathmandu: rond de 450 enkel. Delhi: 330 enkel.

Een retourvlucht naar Delhi is voor 399 euro via Lufthansa te boeken, maar ik weet niet wanneer ik terugkom, dus dat is niet zo handig. Ik kan op de site van Lufthansa zo snel niets vinden over een flexibel retourtje, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. Een retourtje naar Kathmandu is volgens Matrix 777 euro, dus dat is sowieso geen optie.

Alvast bedankt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2011 16:51:50 ]
pi_98725171
Zou gewoon voor die 399 euro retourtje gaan, hij is net zo duur als een enkeltje dus je kan hem net zo goed laten verlopen mocht je hem niet gebruiken

Het kan ook gebeuren dat je niet ingescheckt wordt door de maatschapij met een enkeltje
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 27 juni 2011 @ 20:04:49 #13
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_98733314
Ik moet binnenkort naar Boedapest en dacht ach laat ik eens bij Wizz Air kijken om vanaf Eindhoven te vliegen. Zijn die voor een trip van maandag t/m vrijdag all-in nog duurder dan KLM, 283 om 219 euro. Hoezo Low Cost Carrier.......
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  maandag 27 juni 2011 @ 21:13:11 #14
155103 Reanimation
Golden State!
pi_98736451
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 22:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zoek voor vrienden (2 pers.) een zo goedkoop mogelijke vliegreis naar Zurich in de 1e of 2e weer van augustus (3e kan eventueel ook). Oftewel:

1. waarvandaan: het liefst Zuid-Holland
2. wanneer: 1e, 2e of 3e week van augustus voor 4/5 dagen. Liefst maandag heen, vrijdag terug.
3. waarnaartoe: Zurich
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk .
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: ¤ 231,69 met Swiss Air
Ik denk eerlijk gezegd niet dat goedkoper mogelijk is, vooral door het gebrek aan concurrentie op die route door 'low-cost' airlines. Eventueel als je liever KLM vliegt.. kan je voor 239 euro 8 t/m 12 augustus gaan.
pi_98761535
Azuon.com is toffe software om te bekijken hoe je zo goedkoop mogelijk van A naar B kan. (Werkt wel het beste in Europa....)
pi_98836254
Voor een rondreis door Vietnam/Cambodja ben ik op zoek naar een vliegticket van Siem Reap naar Hanoi. Het goedkoopste wat ik kan vinden is 200+ euro. Ik zat te twijfelen om dan Cambodja over te slaan en van Ho Chi Minh City naar Hanoi te vliegen, maar ook op die vlucht vind ik de tickets erg duur.

Is er iemand die betere zoek skills heeft dan ik?

1. waarvandaan - Bij voorkeur Siem Reap, anders Ho Chi Minh Stad
2. wanneer 2, 3 of 4 august
3. waarnaartoe Hanoi
4. hoe Vliegtuig
5. op welke manier Zo goedkoop mogelijk, overstap eventueel prima (mits de reistijd daardoor niet extreem veel langer wordt)
6. Welke prijzen 217 euro met Vietnam Airlines

Overigens heb ik ook gehoord dat het misschien voordeliger is om tickets in Vietnam te regelen en niet via internet. Is er iemand die daar ervaring mee heeft?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_98836564
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:49 schreef Goodbye het volgende:
Voor een rondreis door Vietnam/Cambodja ben ik op zoek naar een vliegticket van Siem Reap naar Hanoi. Het goedkoopste wat ik kan vinden is 200+ euro. Ik zat te twijfelen om dan Cambodja over te slaan en van Ho Chi Minh City naar Hanoi te vliegen, maar ook op die vlucht vind ik de tickets erg duur.

Is er iemand die betere zoek skills heeft dan ik?

1. waarvandaan - Bij voorkeur Siem Reap, anders Ho Chi Minh Stad
2. wanneer 2, 3 of 4 august
3. waarnaartoe Hanoi
4. hoe Vliegtuig
5. op welke manier Zo goedkoop mogelijk, overstap eventueel prima (mits de reistijd daardoor niet extreem veel langer wordt)
6. Welke prijzen 217 euro met Vietnam Airlines

Overigens heb ik ook gehoord dat het misschien voordeliger is om tickets in Vietnam te regelen en niet via internet. Is er iemand die daar ervaring mee heeft?
Alleen Vietnam Airlines vliegt rechtstreeks Siem Reap - Hanoi, tarieven liggen hierdoor ook vrij hoog. Ho Chi Minh - Hanoi met Jetstar (www.jetstarasia.com) is niet zo duur, rond de ¤50 oneway op de data die jij wilt, incl. bagage.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_98837199
Thanks, daar heb ik zeker wat aan! ^O^ Siem Reap gaat het niet meer worden, denk ik. Misschien dan nog naar Phu Quoc. :)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_98837247
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:04 schreef Goodbye het volgende:
Thanks, daar heb ik zeker wat aan! ^O^ Siem Reap gaat het niet meer worden, denk ik. Misschien dan nog naar Phu Quoc. :)
:o Je wilt toch niet Angkor Wat overslaan???? :o
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_98837454
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

:o Je wilt toch niet Angkor Wat overslaan???? :o
Als jij een beter advies hebt, hoor ik het graag B-) 450 euro aan tickets voor een enkele reis van 2 uurtjes vind ik gewoon too much..
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_98837665
Is het niet te doen met een bus? Of met een bus naar Ho Chi Min en daar vandaan vliegen?
Het is al een tijdje geleden dat ik daar was, en ik neem aan dat het wegennet een stuk is verbeterd de afgelopen jaren en het reizen dus ook een stuk beter en sneller gaat. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_98838000
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is het niet te doen met een bus? Of met een bus naar Ho Chi Min en daar vandaan vliegen?
Het is al een tijdje geleden dat ik daar was, en ik neem aan dat het wegennet een stuk is verbeterd de afgelopen jaren en het reizen dus ook een stuk beter en sneller gaat. :)
De heenreis is het niet zozeer, we wilden via de Mekong Cambodja in B-) Bus is mij ontzettend afgeraden door iemand die er vorig jaar was.. Veel twijfels hier in ieder geval, ik wil dit weekend het visum regelen en de prijs hangt nogal af van of ik Vietnam nog ga verlaten of niet.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_98838363
Check de Torn Tree even op Lonelyplanet.com daar is de meest recente info wel te vinden. Of anders even een topic openen daar. Mijn ervaring is dat je daar snel inhoudelijke reacties krijgt van mensen die er recentelijk zijn geweest. Sowieso kunnen ze er handige tips geven over je route. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_98838542
Thanks, will do! :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_98839914
Er gaat/gaan boten van Phnom Penh naar Ho Chi Minh City. Het schijnt heel leuk te zijn, maar je bent zeker wel twee dagen onderweg. Er is bijvoorbeeld de Hang Chau Company die dergelijke diensten onderneemt.

Hoe het zit met de bussen verschilt weer per keer. Er zijn budgetbussen, met maatschappijen als Narin en King (een ticket Phnom Penh - Ho Chi Minh City kost niet meer dan een paar euro), waar je ter plekke in reisbureaus tickets voor kan kopen. Verder zijn er ook duurdere bussen. Die regelen ook papierwerk en rijden op betere tijden, etc. Hieronder valt bijvoorbeeld de Mekong Express bus.

Koop deze tickets bij een van de vele reisorganisaties daar. Je ho(s)tel/guesthouse laat je meestal veel te veel betalen. Voor een goedkope bus moet je misschien een prijs van een euro of drie betalen, en voor de duurdere opties echt niet veel meer dan een tientje. Zorg ook dat je niet meer betaalt.
pi_98840124
Voor Siem Reap - Phnom Penh gelden ongeveer dezelfde soort categorieën. Sommige prijzen zijn wel anders. En je kan natuurlijk ook met de taxi.
pi_98841754
Thanks voor je uitgebreide reply, MP. Waar het ons echter vooral om gaat is dat we van Siem Reap naar Hanoi willen en dat is iets te lang om met de bus te gaan ;) Er komen is dus niet het probleem, maar we moeten terug naar Hanoi voor onze retourvlucht naar Amsterdam!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_98844644
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:10 schreef Goodbye het volgende:
Thanks voor je uitgebreide reply, MP. Waar het ons echter vooral om gaat is dat we van Siem Reap naar Hanoi willen en dat is iets te lang om met de bus te gaan ;) Er komen is dus niet het probleem, maar we moeten terug naar Hanoi voor onze retourvlucht naar Amsterdam!
Bussen en boten die van Ho Chi Minh City naar Phnom Penh gaan, gaan natuurlijk ook andersom ;)

Of begrijp ik je nu verkeerd? :@

En van HCMC naar Hanoi kan je natuurlijk die maatschappij nemen die Thetallguy al gaf.
pi_98855087
Ja, dat is eventueel een optie.. Ik ga even kijken hoe en of dat gaat passen in ons schema qua reistijd! :)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_98855304
Owja, GB, ik zat afgelopen winter in een vergelijkbare situatie (dure binnenlandse vluchten ) en kreeg toen de opmerking van iemand dat terug gaan naar het land duurder was.
En wat is die 200 euro pp nu eigenlijk op je volledige reisbudget?
Maar ik herken je dure ticket frustratie helemaal hoor! Ga alleen geen dingen overslaan omdat je 100 euro meer kwijt bent aan een ticket.
*realitycheck*
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_98857638
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou gewoon voor die 399 euro retourtje gaan, hij is net zo duur als een enkeltje dus je kan hem net zo goed laten verlopen mocht je hem niet gebruiken

Het kan ook gebeuren dat je niet ingescheckt wordt door de maatschapij met een enkeltje
Ik heb een retourtje New Delhi geboekt voor 398 euro nogwat.
pi_98944324
Voor mijn moeder zoek ik een retour naar Karachi voor 2 weken in maart :)
Ik kom echter niet goedkoper dan 800 euro als ik een directe boeking doe, als ik boek voor deze zomer is het plots 740 euro :')

Dat zijn dan directe vluchten, van hier of van Eindhoven naar Dusseldorf en dan erheen kost zelfs duurder dan 800 euro terwijl dat niet zo hoort te zijn :{

dus ik kijken van Ams-Istanbul en van Istanbul-Karachi, periode 1-15 maart via cheaptickets, kom ik voor 122 retour Ams-Ist en Ist-Kar voor 600 euro, maar 722 euro is nog steeds teveel, zeker voor bijna een jaar eerdere boekingen. Iemand een idee waar ik dit goedkoper kan vinden :?
pi_98944521
Dit is wel heel lang van tevoren, ik zou nog even wachten.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:49:55 #34
155103 Reanimation
Golden State!
pi_98948962
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dit is wel heel lang van tevoren, ik zou nog even wachten.
Inderdaad..

Als je zo vroeg van tevoren boekt, weten de maatschappijen dat je waarschijnlijk vast zit aan die data. Wacht dus op z'n minst tot na de zomer..
  zaterdag 2 juli 2011 @ 15:41:01 #35
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_98950429
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 08:11 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat is eventueel een optie.. Ik ga even kijken hoe en of dat gaat passen in ons schema qua reistijd! :)
Waarom geen ticket geboekt van Ams-Hanoi-Saigon-Ams?
Die driehoek kost vaak even veel...

En wij vonden die bussen van Siem Riep - PP meer dan prima... Wellicht van PP vliegen?
pi_98950566
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 08:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, GB, ik zat afgelopen winter in een vergelijkbare situatie (dure binnenlandse vluchten ) en kreeg toen de opmerking van iemand dat terug gaan naar het land duurder was.
En wat is die 200 euro pp nu eigenlijk op je volledige reisbudget?
Maar ik herken je dure ticket frustratie helemaal hoor! Ga alleen geen dingen overslaan omdat je 100 euro meer kwijt bent aan een ticket.
*realitycheck*
Ja, maar het plan was eigenlijk om naar Vietnam te gaan en verder niet. Dus ik zie het niet echt als iets overslaan (eerder een reden om nog een keer naar Cambodja en Laos te gaan :+ ).

En 200 euro op mijn volledige reisbudget is best veel, wij reizen best goedkoop :P Anyway, we hebben besloten om het nog open te laten. Wie weet kunnen we in Vietnam nog een goede constructie verzinnen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:41 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Waarom geen ticket geboekt van Ams-Hanoi-Saigon-Ams?
Die driehoek kost vaak even veel...

En wij vonden die bussen van Siem Riep - PP meer dan prima... Wellicht van PP vliegen?
Could have, would have, should have ;)

En dat is wellicht nog een goede tip, ik ga even op zoek! :)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:21:14 #37
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_98951639
En reis omdraaien? Van Hanoi eerst naar Saigon (vliegen), dan je uitstapje naar Siem Reap, vluchtje van Siem Reap naar Saigon en dan je weg terug naar Hanoi werken.
pi_98957222
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:21 schreef jack4ya het volgende:
En reis omdraaien? Van Hanoi eerst naar Saigon (vliegen), dan je uitstapje naar Siem Reap, vluchtje van Siem Reap naar Saigon en dan je weg terug naar Hanoi werken.
Met een vlucht Siem Reap - HCMC win je niks t.o.v. zo'n goedkope vlucht Phnom Penh - Hanoi plus een busreisje. Ik denk dat dat laatste nog steeds de beste optie is.
pi_98958117
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Met een vlucht Siem Reap - HCMC win je niks t.o.v. zo'n goedkope vlucht Phnom Penh - Hanoi plus een busreisje. Ik denk dat dat laatste nog steeds de beste optie is.
Phnom Penh - Hanoi is even duur als Siem Reap - Hanoi (voor zover ik kan vinden, uiteraard). Anders was dat zeker een goede optie geweest.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_98959399
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Phnom Penh - Hanoi is even duur als Siem Reap - Hanoi (voor zover ik kan vinden, uiteraard). Anders was dat zeker een goede optie geweest.
Ook maar 50 euro? Er was een enkele reis met Jetstar Phnom Penh - Hanoi met Jetstar voor die prijs. Anders zou ik uiteraard vanuit Siem Reap gaan :)
pi_98959585
Hoe kom jij daar aan? Als ik op jetstar zoek kan ik niet eens meer Hanoi als aankomst invullen als ik Phnom Penh als vertrek heb! :D

Of ik doe iets geweldig fout.... We moeten trouwens vliegen op 3 augustus (eerder zou evt. ook kunnen)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_98959777
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:49 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Inderdaad..

Als je zo vroeg van tevoren boekt, weten de maatschappijen dat je waarschijnlijk vast zit aan die data. Wacht dus op z'n minst tot na de zomer..
De prijzen zijn echter overal hetzelfde, of ik nou voor november boek of voor maart :{
pi_98960091
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:08 schreef Goodbye het volgende:
Hoe kom jij daar aan? Als ik op jetstar zoek kan ik niet eens meer Hanoi als aankomst invullen als ik Phnom Penh als vertrek heb! :D

Of ik doe iets geweldig fout.... We moeten trouwens vliegen op 3 augustus (eerder zou evt. ook kunnen)
Oh wacht even, ik bedoel HCMC - Hanoi, dat is (betaald in Vietnamese Dong) zo'n 42 euro. En dan een bus erbij. Het maakt toch niet uit of je/jullie via Hanoi op de airport het land inkomen of naar HCMC met de bus?
pi_98960718
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Oh wacht even, ik bedoel HCMC - Hanoi, dat is (betaald in Vietnamese Dong) zo'n 42 euro. En dan een bus erbij. Het maakt toch niet uit of je/jullie via Hanoi op de airport het land inkomen of naar HCMC met de bus?
Siem Reap - HCMC vind ik te lang met de bus. :) Siem Reap - PP was nog te doen geweest, dus die optie heb ik ook bekeken, maar dat was te duur.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_98961325
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Siem Reap - HCMC vind ik te lang met de bus. :) Siem Reap - PP was nog te doen geweest, dus die optie heb ik ook bekeken, maar dat was te duur.
Echt waar? Er zijn tickets voor misschien vier euro per persoon. Kijk eens hier:

http://www.canbypublications.com/siemreap/srtransp.htm
pi_98961930
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Echt waar? Er zijn tickets voor misschien vier euro per persoon. Kijk eens hier:

http://www.canbypublications.com/siemreap/srtransp.htm
Het gaat niet om de prijs, het gaat om de duur van de reis. Het kost bijna een hele dag reizen en ik spendeer mijn 23 dagen graag beter!

Ik wil iedereen bedanken voor het meedenken, maar ik denk dat het 'm niet gaat worden. En als ik nu reageer op al jullie posts voel ik me wel een heel erg zeikwijf _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_98962221
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Het gaat niet om de prijs, het gaat om de duur van de reis. Het kost bijna een hele dag reizen en ik spendeer mijn 23 dagen graag beter!

Ik wil iedereen bedanken voor het meedenken, maar ik denk dat het 'm niet gaat worden. En als ik nu reageer op al jullie posts voel ik me wel een heel erg zeikwijf _O-
Jullie gaan maar 23 dagen? :o
Dan moet je zeker keuzes gaan maken. Je wilt niet als een idioot gaan rondreizen, maar ook nog een paar dagen aan een idyllisch strandje liggen enzo om dan iedere ochtend je hutje uit te stappen, met je voeten door het zand te woelen en hartgrondig te verzuchten dat het leven best zwaar is zo, waarna je de zee inrent om een duik te nemen. B-)

Cambodja zou ik dan overslaan, zeker als het gewoon een bak met geld kost om het land weer uit te komen. Het is nou niet bepaald een regio die je niet zo snel meer zult bezoeken. :)
Ietsjes anders dan mijn Ethiopie verhaal dus, waar ik nog even een paar binnenlandse vluchten kon boeken om nog een paar dagen te kunnen wandelen. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:43:46 #48
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_98962457
Mwoah, wij deden het ook in 3 weken. Alleen hadden wij wel een driehoeksticket.
pi_98962574
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:43 schreef jack4ya het volgende:
Mwoah, wij deden het ook in 3 weken. Alleen hadden wij wel een driehoeksticket.
Vietnam en Cambodja? Met wat plannen moet het ook wel lukken. En ik denk dat ik Siem Reap er wel bij had gepakt als ik goedkoper had kunnen reizen (dan had ik weer wat in Vietnam geschrapt).

Maar het zij zo, ik ga vast nog genoeg moois zien! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_98962611
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Jullie gaan maar 23 dagen? :o
Dan moet je zeker keuzes gaan maken. Je wilt niet als een idioot gaan rondreizen, maar ook nog een paar dagen aan een idyllisch strandje liggen enzo om dan iedere ochtend je hutje uit te stappen, met je voeten door het zand te woelen en hartgrondig te verzuchten dat het leven best zwaar is zo, waarna je de zee inrent om een duik te nemen. B-)

Cambodja zou ik dan overslaan, zeker als het gewoon een bak met geld kost om het land weer uit te komen. Het is nou niet bepaald een regio die je niet zo snel meer zult bezoeken. :)
Ietsjes anders dan mijn Ethiopie verhaal dus, waar ik nog even een paar binnenlandse vluchten kon boeken om nog een paar dagen te kunnen wandelen. :D
Nee, daar is inderdaad geen sprake van! _O-

We zien gewoon liever een paar dingen goed en willen ook af en toe even rustig aan doen (het blijft vakantie).
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_98963004
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee, daar is inderdaad geen sprake van! _O-

We zien gewoon liever een paar dingen goed en willen ook af en toe even rustig aan doen (het blijft vakantie).
Herkenbaar hoor. Ik begin ook altijd met ambitieuze plannen en dan verklaart iedereen me voor gek en uiteindelijk doe ik maar de helft en is het gewoon geweldig en heb ik de meeste lol terwijl ik 3 uur op een taxi busje zit te wachten. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_99028919
Heey, ik hoop dat jullie me willen helpen! Ik ga op reis hehe Heb er al heel wat voor moeten doorstaan om überhaupt op dit topic terecht te komen... Een aantal FOK!ers flashen enzo, je kent het wel.. Gelukkig waren er ook een aantal zo lief om mij netjes zonder vlees te hoeven showen door te verwijzen naar dit topic.

1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam of eventueel Düsseldorf

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag: Liefst 26 juli, maar een dagje eerder of later maakt niet uit. Terugreis zo rond 25 augustus.

3. waarnaartoe je wilt reizen: De reis gaat naar India! Ik vlieg op Delhi

4. hoe je wilt reizen: Doe mij maar per vliegtuig

5. op welke manier je wilt reizen: Zo goedkoop mogelijk natuurlijk! Al moet ik 5 keer overstappen :P

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: 605 euro met IndiaAir (is dat safe? :P) via Heathrow

't is ondertussen misschien een beetje kort dag.. mijn 605 euro vlucht heeft nog één stoel beschikbaar.. Jongens, wat is wijsheid? Direct boeken, of toch nog even blijven zoeken?
pi_99086457
Actief topic hier!

Heb ondertussen geboekt voor 590 euro.

Nu nog een visum..
pi_99090442
Was er echt niets goedkoper te vinden (een beetje laat, maar goed)?

Ik heb iets minder dan 400 euro betaald, al ga ik wel in november-december.
pi_99127801
Haha, nee.. ben ook sowieso laat met boeken he.. Je kunt inderdaad veel beter een half jaar van te voren al boeken, maar zover kan ik niet vooruit plannen :P
pi_99298504
We willen met 2 personen rond 20 juli nog even 2,5 week naar een bestemming buiten europa. Budget voor ticket ongeveer 450 euro.

NIet echt een bestemming in gedachten. Enige eisen: warm weer (25+) en geen regen. Moet een gaaf land zijn waar we willen gaan reizen (dus hostels bij langs).

Weet iemand OF een perfecte bestemming / ticket? Eigenlijk zoek ik een site waar ik onze vertrekdata wil invoeren en dat een lijst met lastminutes weergegeven wordt. Bestaat een dergelijke site?
  zondag 10 juli 2011 @ 22:36:27 #57
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_99298710
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:32 schreef Greatmarked het volgende:
We willen met 2 personen rond 20 juli nog even 2,5 week naar een bestemming buiten europa. Budget voor ticket ongeveer 450 euro.

NIet echt een bestemming in gedachten. Enige eisen: warm weer (25+) en geen regen. Moet een gaaf land zijn waar we willen gaan reizen (dus hostels bij langs).

Weet iemand OF een perfecte bestemming / ticket? Eigenlijk zoek ik een site waar ik onze vertrekdata wil invoeren en dat een lijst met lastminutes weergegeven wordt. Bestaat een dergelijke site?
Al naar India of Egypte gekeken? Dat zit rond die prijs namelijk...
pi_99316826
1. waarvandaan je wilt reizen: Nederland, Belgie of Dusseldorf ongeveer.

2. wanneer je wilt reizen, Tussen 22 en 31 +- 4/5 nachtjes

3. waarnaartoe je wilt reizen: (Hoofd)stad vanwaaruit we nog paar tripjes kunnen doen om 'het land te zien'. Bij voorkeur ergens waar we nog niet geweest zijn en waar het niet duur is. Dus hele balkan incl griekenland, turkije of witrusland..

4. hoe je wilt reizen: Wat het goedkoopst is.

5. op welke manier je wilt reizen: Goedkoop!

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: 130 euro retourtje trieste vanaf daar slovenie doen. Wil eigenlijk goedkoper vliegen.
pi_99317859
Dat gaat niet mee vallen.

21 juli AMS - Buenos Aires
15 feb BA - AMS

Zag nu rond de 1300 euro staan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_99319371
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:36 schreef Mishu het volgende:

[..]

Al naar India of Egypte gekeken? Dat zit rond die prijs namelijk...
Visum voor India gaat krap worden op zo'n korte termijn..
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_99358692
Iemand die weet waarom de tickets van Nederland naar Malaga vanaf 300 euro starten? Dat is eigenlijk nooit zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_99359127
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die weet waarom de tickets van Nederland naar Malaga vanaf 300 euro starten? Dat is eigenlijk nooit zo
periode? Luchthave? Airline?

Het is nu hoogseizoen, als je morgen weg wilt kan het best die kant op gaan ja. Maar in de rest van de maand nog voldoende oneways voor rond de ¤100
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:32:10 #63
155103 Reanimation
Golden State!
pi_99368739
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:17 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

periode? Luchthave? Airline?

Het is nu hoogseizoen, als je morgen weg wilt kan het best die kant op gaan ja. Maar in de rest van de maand nog voldoende oneways voor rond de ¤100
Inderdaad, wat meer info kan geen kwaad ;) Transavia.com is altijd vrij prijzig in de zomer, kan je beter naar Ryanair vanaf EIN kijken.
pi_99369168
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:17 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

periode? Luchthave? Airline?

Het is nu hoogseizoen, als je morgen weg wilt kan het best die kant op gaan ja. Maar in de rest van de maand nog voldoende oneways voor rond de ¤100
Nederland naar Malaga, zo veel luchthavens heeft Nederland niet :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_99375333
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nederland naar Malaga, zo veel luchthavens heeft Nederland niet :')
Je kunt naar Malaga vliegen vanaf Amsterdam/Rotterdam/Eindhoven of Groningen dus dat is wel redelijk relevant.

28 juli AMS-AGP 105 euro
bijna de gehele week ervoor 135 euro
transavia.com

25 juli EIN-AGP 101 euro
1 aug EIN-AGP 70 euro
Ryanair
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:21:36 #66
155103 Reanimation
Golden State!
pi_99376166
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:01 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Je kunt naar Malaga vliegen vanaf Amsterdam/Rotterdam/Eindhoven of Groningen dus dat is wel redelijk relevant.

28 juli AMS-AGP 105 euro
bijna de gehele week ervoor 135 euro
transavia.com

25 juli EIN-AGP 101 euro
1 aug EIN-AGP 70 euro
Ryanair
Een datum zal nog steeds wel handig zijn..

Goedkoopste:

Maastricht-Malaga (24, 28 of 31 aug) ¤ 18,98 met Ryanair
Eindhoven-Malaga (8, 14, 15, 17, 21, 28 of 29 aug) ¤ 37,99 met Ryanair
Maastricht-Malaga (14, 17 of 21 aug) ¤ 44,99 met Ryanair
Eindhoven-Malaga (27 jul, 3, 7, 10, 19 22, 26 of 31 aug) ¤ 47,99 met Ryanair

En indien AMS (of transavia) een must is:
verschillende data in Aug ¤ 65 (Vertrek vanaf AMS, EIN of RTM)

Hier moet je wat mee kunnen ;)
pi_99377626
Morgen tot dinsdag :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_99398520
Ik wil in januari een paar weken van Amsterdam naar Australië, nog geen idee welke data precies en de stad van aankomst maakt zo op het eerste gezicht ook niet zoveel uit. Kunnen jullie me vertellen waar ik het beste kan beginnen met zoeken naar goede deals? Welke maatschappijen en/of welke zoeksites moet ik hebben?
pi_99401216
Sowieso altijd zoeken met flexibele data, verder zou ik eens wat proberen op Kayak.com.
Ook hebben Cathay Pacific en Malaysia airlines regelmatig aanbiedingen die kant op. Idem voor Singapore Airlines.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_99401851
Bij Kayak moet je echter oppassen met flexibele data. Je zult zien dat de datum waar je op zoekt in 90% van de gevallen het goedkoopst is. Dit komt omdat ze hun "search" het meest nauwkeurig doen op alleen de datum zelf, en de omliggende data zijn grover gechecked. Maar goed, met een paar data checks zie je vaak snel welke airlines goedkoop zijn. Dan kan je het beste op hun eigen websites de prijzen checken, want die zijn vaak nog iets lager en daar kan je beter op meerdere data zoeken.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_99402151
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:14 schreef Drive-r het volgende:
Bij Kayak moet je echter oppassen met flexibele data. Je zult zien dat de datum waar je op zoekt in 90% van de gevallen het goedkoopst is. Dit komt omdat ze hun "search" het meest nauwkeurig doen op alleen de datum zelf, en de omliggende data zijn grover gechecked. Maar goed, met een paar data checks zie je vaak snel welke airlines goedkoop zijn. Dan kan je het beste op hun eigen websites de prijzen checken, want die zijn vaak nog iets lager en daar kan je beter op meerdere data zoeken.
Je hebt zojuist precies mijn manier van zoeken omschreven. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_99464765
Waarom kan ik geen lastminute vinden voor volgend week, of deze week :{

Ik wil per direct op vakantie! Ik had mij een werkvakantie voorgesteld :r

Maar ELK lastminute is pas vanaf 10 augustus, hoezo lastminute :{
pi_99469823
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:01 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Je kunt naar Malaga vliegen vanaf Amsterdam/Rotterdam/Eindhoven of Groningen dus dat is wel redelijk relevant.

En ook nog vanaf Maastricht :)
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:08:52 #74
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_99483104
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Morgen tot dinsdag :)
Hé DAM waarom combineer he dat niet met je imginaire trip naar EZE. Iberia zal vast niet zo heel veel extra rekenen voor een tripje naar Malaga vanaf Barajos. :W
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_99485094
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:11 schreef WitBlauwPapier het volgende:
Waarom kan ik geen lastminute vinden voor volgend week, of deze week :{

Ik wil per direct op vakantie! Ik had mij een werkvakantie voorgesteld :r

Maar ELK lastminute is pas vanaf 10 augustus, hoezo lastminute :{
de lastminutes zijn zoals gewoonlijk door het weer, bijna op maar op
http://www.corendon.nl/vakanties/lastminutes. http://www.vakantiediscounter.nl/ of http://www.arke.nl/lastminute.aspx?cat=banner kun je nog wel wat met vertrek binnen een week vinden :)
pi_99617360
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om zulke mooie prijzen te vinden.. _O_
Voor 400 euro de wereld rond enzo..

Ik ben nu aan het zoeken voor vluchten naar Miami maar is allemaal al gauw 900 - 1100 euro!
Vind ik echt absurd, het is niet Sydney ofzo.. Zo ver is Miami toch niet.

1. waarvandaan je wilt reizen: Nederland, Belgie, Dusseldorf
2. wanneer je wilt reizen: In augustus, als ik maar eind augustus terug ben. periode van 7-9 dagen
3. waarnaartoe je wilt reizen: Miami
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: El Cheapo!
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.: variërend van 900 tot 3000 euro 8)7

Kom net terug van een reisje met Ryanair. Dat zijn altijd leuke prijzen! Maar ik weet niet of ik met hun naar Miami zou willen :N
Hopelijk kunnen mensen me hier helpen.

Alvast bedankt!
  maandag 18 juli 2011 @ 15:53:07 #77
155103 Reanimation
Golden State!
pi_99622606
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:48 schreef DownBusiness het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om zulke mooie prijzen te vinden.. _O_
Voor 400 euro de wereld rond enzo..

Ik ben nu aan het zoeken voor vluchten naar Miami maar is allemaal al gauw 900 - 1100 euro!
Vind ik echt absurd, het is niet Sydney ofzo.. Zo ver is Miami toch niet.

1. waarvandaan je wilt reizen: Nederland, Belgie, Dusseldorf
2. wanneer je wilt reizen: In augustus, als ik maar eind augustus terug ben. periode van 7-9 dagen
3. waarnaartoe je wilt reizen: Miami
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: El Cheapo!
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.: variërend van 900 tot 3000 euro 8)7

Kom net terug van een reisje met Ryanair. Dat zijn altijd leuke prijzen! Maar ik weet niet of ik met hun naar Miami zou willen :N
Hopelijk kunnen mensen me hier helpen.

Alvast bedankt!
DUS-MIA-DUS (Air Berlin) ¤ 634,98 (22 t/m 29)

Eerder vertrek is een stuk duurder.. (of je moet een overstap op London geen probleem vinden, dan lukt BA ook wel onder de ¤ 700)
pi_99654847
Thx! Ik zal eens gaan kijken!
Het is natuurlijk hoogseizoen en kaartjes voor 400 euro zal ik nu niet vinden zoals eind maart tijdens de Miami Music Week.

En anders maar weer wachten tot maart 2012 :Y
pi_99661381
Lima. Vanaf welke luchthaven maakt niet veel uit. Wel iets dat binnen drie uur rijden van brussel liggen en geen overstap in de VS.
pi_99661668
Hong Kong naar Medan (indonesie).
27, 28 of 29 november 2011
Mag met overstap. Heb zelf al 121 euro via airasia/lionair.

Twee weken geleden vloog Airasia nog rechtstreeks voor 70 euro, maar kan niks meer vinden
Mag ook met overstap van een dag in bv kuala lumpur o.i.d.

Denk anders dat dit wel de goedkoopste optie is, maar wie weet
O+ BlaBlub O+
pi_99882970
Ik crosspost mijn topic even hier:

TGV-Europe kortingskaart/loyaliteitsprogramma
  dinsdag 26 juli 2011 @ 05:38:18 #82
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_99949121
Iemand een idee hoe ik goedkoop van Parijs naar Madrid (of Malaga) kom? Uiteindelijke doelbestemming is overigens Marokko.
pi_99974762
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. NEDERLAND
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? MAANDAG 1 AUG
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming LA CORUNA
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. VLIEGTUIG/TREIN
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. SNEL
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
290 euro gevonden, maar dan via Madrid en een 10 uur durende reis
pi_99975871
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. NEDERLAND
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? MAANDAG 1 AUG
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming LA CORUNA
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. VLIEGTUIG/TREIN
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. SNEL
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
290 euro gevonden, maar dan via Madrid en een 10 uur durende reis
Als je een dagje later kan rechtstreeks met Vueling voor ¤130 (uitgaande dat je een enkele reis wilt)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_99996199
Ik wil van donderdag 18 augustus tm zondagavond 21 of maandagmiddag 22 vanaf Amsterdam of Düsseldorf/Weeze naar Berlijn, liefst vliegen, trein kan ook. Goedkoopste wat ik nu kan vinden is rond de ¤150 (en ¤120 voor trein). Iemand die iets goedkopers kan vinden? :)
pi_99996221
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:04 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Als je een dagje later kan rechtstreeks met Vueling voor ¤130 (uitgaande dat je een enkele reis wilt)
Ik moet op vrijdag weer terug :P
pi_100001852
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:02 schreef neggix het volgende:
Hong Kong naar Medan (indonesie).
27, 28 of 29 november 2011
Mag met overstap. Heb zelf al 121 euro via airasia/lionair.

Twee weken geleden vloog Airasia nog rechtstreeks voor 70 euro, maar kan niks meer vinden
Mag ook met overstap van een dag in bv kuala lumpur o.i.d.

Denk anders dat dit wel de goedkoopste optie is, maar wie weet
Air Asia heeft z'n plannen nog niet klaar voor november. Ik raad je aan om over enige tijd op hun site te zoeken via 'Flight Schedules'. Je krijgt dan betere informatie zoals de vluchtdagen dan dat je probeert meteen een boeking te doen.
pi_100018635
Vraagje

1. waarvandaan je wilt reizen: Nederland, Brussel, Dusseldorf, Koln
2. wanneer je wilt reizen: vertrek rond 08-08-2011 / terug rond 18-08-2011
3. waarnaartoe je wilt reizen: Dalaman of Bodrum (Turkije)
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig (zonder hotel)
5. op welke manier je wilt reizen: El Cheapo
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Transavia.com a 310 euro

Iemand nog goedkoper?
Eskimo Joe
pi_100022556
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:20 schreef lienelien het volgende:
Ik wil van donderdag 18 augustus tm zondagavond 21 of maandagmiddag 22 vanaf Amsterdam of Düsseldorf/Weeze naar Berlijn, liefst vliegen, trein kan ook. Goedkoopste wat ik nu kan vinden is rond de ¤150 (en ¤120 voor trein). Iemand die iets goedkopers kan vinden? :)
¤100, wel vanaf Maastricht met Germanwings:

Heenvlucht : Tarif Basic Maastricht-Aachen Berlijn-Schonefeld
Vertrek: 18.08.2011,20:10 Tijdstip
Aankomst: 18.08.2011, 21:25 Tijdstip

Terugvlucht : Tarif Basic Berlijn-Schonefeld Maastricht-Aachen
Vertrek: 22.08.2011,18:05 Tijdstip
Aankomst: 22.08.2011, 19:20 Tijdstip

¤ 99,98
pi_100025593
Hulp gezocht! 8-)

Help zelf al tickets gezocht, en HenkPietKlaasWim heeft heel lief meegezocht, maar misschien kunnen jullie nog een betere optie vinden? Ik wil naar Australië! :)

1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Vanuit Nederland, dus het zal wel Schiphol worden. Ik woon in de Randstad en iets in België of Duitsland is voor mij dus al best ver weg. Maarrrrr als het heel veel uitmaakt in de prijs is het me dat wel waard!

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.

Omdat ik ervoor vrij moet nemen van m'n fulltime baan, wil ik m'n dagen zo goed mogelijk benutten. Het liefst vertrek ik 5 december 's avonds of 6 december gedurende de dag en land ik dan op Cairns. En dan op 5 januari terug vanaf Sydney. Zo heb ik vooraf en achteraf een weekend om me voor te bereiden en bij te komen en haal ik verder wel het meest uit m'n dagen. Ik wil in ieder geval op 8 december in Australië zitten én er Oud & Nieuw vieren. Maar als het heel veel scheelt is het natuurlijk wel de moeite waard om met de dagen en eventueel vliegvelden te schuiven. Wel vliegvelden in de buurt van m'n begin- en eindpunt dan, want de route staat verder wel zo ongeveer vast.

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Met het vliegtuig dus :P Ik hoef geen lange stop-over waarbij ik bijvoorbeeld Hongkong of Singapore nog uitgebreid kan bezoeken. Een uurtje meer of minder overstaptijd maakt me niet uit, maar het liefst ben ik er zo snel mogelijk.

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
KLM, zo'n 1400 euro. En op zich doe ik het daar ook voor, maar als jullie iets beters kunnen vinden, dan heel graag!!

Bedankt alvast O+
pi_100051323
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen: Nederland, Belgie, evt Dusseldorf/Keulen oid
2. wanneer je wilt reizen minstens 23/24 dagen in de maand november
3. waarnaartoe je wilt reizen buenos aires
5. op welke manier je wilt reizen goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 889 euro met american airlines vanaf brussel
pi_100187493
Gezocht:
Een beetje voordelig ENKELTJE naar Miami, vanuit nederland (of met een uurtje ofzo vanaf een nederlandse grens). Periode half april. Terugreis wordt per cruiseschip afgelegd. Meeste maatschappijen vragen nog steeds 2-3 keer zoveel voor een enkeltje als dat ze voor een retourtje vragen.....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_100188447
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 11:25 schreef LordLynx het volgende:
Gezocht:
Een beetje voordelig ENKELTJE naar Miami, vanuit nederland (of met een uurtje ofzo vanaf een nederlandse grens). Periode half april. Terugreis wordt per cruiseschip afgelegd. Meeste maatschappijen vragen nog steeds 2-3 keer zoveel voor een enkeltje als dat ze voor een retourtje vragen.....
Retourtje boeken en de terugreis niet gebruiken :)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_100270823
1. waarvandaan: Nederland, liefst Amsterdam als het om een vlucht gaat (als Eindhoven erg veel verschilt is dat ook goed), per trein vanuit Amsterdam of Utrecht.
2. wanneer: Laatste week augustus, liefst deels in het weekend
3. waarnaartoe: Stockholm of Kopenhagen
5. op welke manier: Vliegen of eventueel met de trein
6. Welke prijzen al gevonden: 78 euro naar Kopenhagen met Norwegian Air, Stockholm 98 euro met Ryanair. Beide vluchten komen na 23u 's avonds aan, dus ik ben benieuwd of dat beter kan en wellicht ook nog goedkoper.

Bedankt voor het meedenken!

Oh, al er nog andere leuke bestemmingen zijn in Noord-Europa (bijv. Baltische staten of UK behalve London) waar ik in die periode goedkoop naartoe kan is informatie ook welkom!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 16:19:08 #95
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_100275408
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 11:25 schreef LordLynx het volgende:
Gezocht:
Een beetje voordelig ENKELTJE naar Miami, vanuit nederland (of met een uurtje ofzo vanaf een nederlandse grens). Periode half april. Terugreis wordt per cruiseschip afgelegd. Meeste maatschappijen vragen nog steeds 2-3 keer zoveel voor een enkeltje als dat ze voor een retourtje vragen.....
Vanaf Dusseldorf, ondanks de Duitse vliegticketbelasting van 45 euro bovenop de reguliere luchthavenbelasting, kan een enkele reis geboekt worden vanaf ¤ 354,99 per persoon inclusief alle kosten via Airberlin.nl

Air Berlin vliegt de route met een Airbus 330 en opzich in de sardinecanuitvoering. Aan de andere kant, gezien deze relatief lage prijs voor een enkele reis is dit prima te doen, je zit er maar een uur of 9 a 10 in.
Als je een andere maatschappij wilt zit er niets anders op dan een retourtje te boeken en de retourvlucht niet te gebruiken...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_100307651
ik wil in oktober/november als verrassing mijn vriendin 1 nachtje naar een leuke/mooie/bijzondere bestemming in Europa meenemen.

Nou lag Parijs wel erg voor de hand. Er zijn vast wel andere leuke (of bijzondere) plaatsen waar je goedkoop heen kunt. Het hoeft niet perse een stad te zijn.

Het gaat puur om de reis. Hebben jullie nog suggesties die prijstechnisch interresant kunnen zijn? Het liefst met vliegtuig.
wie zaait zal oogsten.....
pi_100321858
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:25 schreef cohen het volgende:
ik wil in oktober/november als verrassing mijn vriendin 1 nachtje naar een leuke/mooie/bijzondere bestemming in Europa meenemen.

Nou lag Parijs wel erg voor de hand. Er zijn vast wel andere leuke (of bijzondere) plaatsen waar je goedkoop heen kunt. Het hoeft niet perse een stad te zijn.

Het gaat puur om de reis. Hebben jullie nog suggesties die prijstechnisch interresant kunnen zijn? Het liefst met vliegtuig.
Praag. Mooie romantische stad, en daarnaast goed bereikbaar, vanaf Eindhoven bijvoorbeeld met Wizzair, of gewoon vanaf Amsterdam met Easyjet.
Opzich is de beste optie met vertrek uit Eindhoven met Wizzair rond 11:55, en terug vanaf Praag naar Amsterdam, vertrek rond 16:00, maar afhankelijk van waar je woont is dat misschien geen optie. (Ik woon in het midden tussen beide luchthavens, dus voor mij is het om het even).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_100322402
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:28 schreef gifkwal het volgende:
1. waarvandaan: Nederland, liefst Amsterdam als het om een vlucht gaat (als Eindhoven erg veel verschilt is dat ook goed), per trein vanuit Amsterdam of Utrecht.
2. wanneer: Laatste week augustus, liefst deels in het weekend
3. waarnaartoe: Stockholm of Kopenhagen
5. op welke manier: Vliegen of eventueel met de trein
6. Welke prijzen al gevonden: 78 euro naar Kopenhagen met Norwegian Air, Stockholm 98 euro met Ryanair. Beide vluchten komen na 23u 's avonds aan, dus ik ben benieuwd of dat beter kan en wellicht ook nog goedkoper.

Bedankt voor het meedenken!

Oh, al er nog andere leuke bestemmingen zijn in Noord-Europa (bijv. Baltische staten of UK behalve London) waar ik in die periode goedkoop naartoe kan is informatie ook welkom!
heen naar Riga en terug vanaf Tallinn. Beide erg leuke steden en dan zie je nog wat van de natuur ook onderweg ^O^
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_100328994
1. waarvandaan: het liefst Amsterdam, maar Dusseldorf, Brussel o.i.d. mag ook als dat veel in de prijs scheelt.
2. wanneer: ergens in september na 4 september. Heb 10 a 11 vakantiedagen, dus heb er het liefst 2 weekenden bij als dat kan.
3. waarnaartoe: Sri Lanka
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk .
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: ¤ 716 (9 t/m 24 sept).
  donderdag 4 augustus 2011 @ 22:08:16 #100
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_100330987
Ik kom in dit topic even ideeën tanken. Ik wil graag binnenkort mijn deerne verrassen met een reisje. Nu heb ik al gezocht op Londen, Parijs en Rome, maar ik kom overal behoorlijk boven de ¤ 200,- aan reiskosten uit. Ik had zelf het idee om het qua reiskosten tot maximaal 200 te laten komen, aangezien er ook nog hotelkosten etc. bijkomen.

1. waarvandaan: het liefst Amsterdam, evt. Eindhoven of Rotterdam
2. wanneer: vertrek op donderdagavond de 25ste augustus na 19:00 of vrijdag de 26ste 's morgens vroeg. Terug op zondag de 28ste. Liefst wat later op de dag, dan hebben we er die zondag ook nog wat aan.
3. waarnaartoe: De genoemde steden, of iets anders leuks. Stedentrip iig.
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig (hoe lang duurt met de auto naar Parijs eigenlijk?
5. op welke manier je wilt reizen: trein, vliegtuig. zo goedkoop mogelijk. En reistijd liever < 4 uur. Iig niet veel meer.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: > ¤ 200
Life is what you make it.
pi_100331269
quote:
2s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kom in dit topic even ideeën tanken. Ik wil graag binnenkort mijn deerne verrassen met een reisje. Nu heb ik al gezocht op Londen, Parijs en Rome, maar ik kom overal behoorlijk boven de ¤ 200,- aan reiskosten uit. Ik had zelf het idee om het qua reiskosten tot maximaal 200 te laten komen, aangezien er ook nog hotelkosten etc. bijkomen.

1. waarvandaan: het liefst Amsterdam, evt. Eindhoven of Rotterdam
2. wanneer: vertrek op donderdagavond de 25ste augustus na 19:00 of vrijdag de 26ste 's morgens vroeg. Terug op zondag de 28ste. Liefst wat later op de dag, dan hebben we er die zondag ook nog wat aan.
3. waarnaartoe: De genoemde steden, of iets anders leuks. Stedentrip iig.
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig (hoe lang duurt met de auto naar Parijs eigenlijk?
5. op welke manier je wilt reizen: trein, vliegtuig. zo goedkoop mogelijk. En reistijd liever < 4 uur. Iig niet veel meer.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: > ¤ 200
Met de auto naar Parijs is iets van 5 uur, met de trein nog minder.

Ik zat vanavond toevallig op de website van KLM bij hun vakantiedeals te kijken, ze bieden dan een citytrip van 4 dagen vlucht + hotel voor onder de 300 euro voor verschillende steden, misschien is dat een tip?
pi_100331751
quote:
2s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kom in dit topic even ideeën tanken. Ik wil graag binnenkort mijn deerne verrassen met een reisje. Nu heb ik al gezocht op Londen, Parijs en Rome, maar ik kom overal behoorlijk boven de ¤ 200,- aan reiskosten uit. Ik had zelf het idee om het qua reiskosten tot maximaal 200 te laten komen, aangezien er ook nog hotelkosten etc. bijkomen.

1. waarvandaan: het liefst Amsterdam, evt. Eindhoven of Rotterdam
2. wanneer: vertrek op donderdagavond de 25ste augustus na 19:00 of vrijdag de 26ste 's morgens vroeg. Terug op zondag de 28ste. Liefst wat later op de dag, dan hebben we er die zondag ook nog wat aan.
3. waarnaartoe: De genoemde steden, of iets anders leuks. Stedentrip iig.
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig (hoe lang duurt met de auto naar Parijs eigenlijk?
5. op welke manier je wilt reizen: trein, vliegtuig. zo goedkoop mogelijk. En reistijd liever < 4 uur. Iig niet veel meer.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: > ¤ 200
Of met norwegian air naar kopenhagen vanaf ams. Donderdagavond heen en zondagavond terug.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 20:54:58 #103
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_100401389
1. waarvandaan: Marrakech, Casablanca, Tangier of Malaga.
2. wanneer: het liefst voor aankomende donderdag.
3. waarnaartoe: Nederland, waar maakt niet uit.
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig of trein.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: > rond de 300/400. Kan het goedkoper?

Iemand kan mij heel blij maken. Alvast in ieder geval bedankt.
pi_100429679
@AryaMehr: de 9e kan je voor 132 euro vanaf Casablanca naar Charleroi vliegen met Jet4you. Of voor 182 euro naar Brussel (Zaventem) met Peau Vava'u.

Beiden te boeken via ebookers.
TRV
pi_100432767
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 21:30 schreef sportgek1985 het volgende:
1. waarvandaan: het liefst Amsterdam, maar Dusseldorf, Brussel o.i.d. mag ook als dat veel in de prijs scheelt.
2. wanneer: ergens in september na 4 september. Heb 10 a 11 vakantiedagen, dus heb er het liefst 2 weekenden bij als dat kan.
3. waarnaartoe: Sri Lanka
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk .
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: ¤ 716 (9 t/m 24 sept).
Een stukje goedkoper, vanaf Brussel kun je voor ¤ 644,00 met JetAirways vliegen (3 sept. heen en 18 sept. terug)
Toegegeven, de vluchttijden zijn niet echt ideaal, maar als je goedkoop wilt vliegen is dit wel een mooie deal denk ik :)
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_100436939
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:10 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

Een stukje goedkoper, vanaf Brussel kun je voor ¤ 644,00 met JetAirways vliegen (3 sept. heen en 18 sept. terug)
Toegegeven, de vluchttijden zijn niet echt ideaal, maar als je goedkoop wilt vliegen is dit wel een mooie deal denk ik :)
Veel dank! Plan is inmiddels gewijzigd en ik kan alleen nog van 10 t/m 24/25 september weg.... Kan helaas dus geen gebruik meer van deze maken....
pi_100445065
1. waarvandaan: BRU of AMS (eventueel london of parijs indien groot verschil).
2. wanneer: VERTREK: 2,3 or 4 oktober 2011
3. waarnaartoe: Peking, China.

!! 2b. Terugreis vanuit Singapore of Kuala Lumpur (!!!) wanneer: laatste week januari 2012 of begin februari 2012.

4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk .
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: BRU-PEKING = 380 EUR
KUALA LUMPUR - PARIJS met airasia= 240 EUR
Dus totaal 620 EUR.

Moeilijk traject om goedkoper te vinden of niet?
pi_100446786
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:58 schreef MichaelV8888 het volgende:
1. waarvandaan: BRU of AMS (eventueel london of parijs indien groot verschil).
2. wanneer: VERTREK: 2,3 or 4 oktober 2011
3. waarnaartoe: Peking, China.

!! 2b. Terugreis vanuit Singapore of Kuala Lumpur (!!!) wanneer: laatste week januari 2012 of begin februari 2012.

4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk .
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: BRU-PEKING = 380 EUR
KUALA LUMPUR - PARIJS met airasia= 240 EUR
Dus totaal 620 EUR.

Moeilijk traject om goedkoper te vinden of niet?
Dit zijn hele scherpe prijzen, ik denk niet dat je er nog veel vanaf kunt halen. Misschien nog wat.
pi_100451882
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:58 schreef MichaelV8888 het volgende:
1. waarvandaan: BRU of AMS (eventueel london of parijs indien groot verschil).
2. wanneer: VERTREK: 2,3 or 4 oktober 2011
3. waarnaartoe: Peking, China.

!! 2b. Terugreis vanuit Singapore of Kuala Lumpur (!!!) wanneer: laatste week januari 2012 of begin februari 2012.

4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk .
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: BRU-PEKING = 380 EUR
KUALA LUMPUR - PARIJS met airasia= 240 EUR
Dus totaal 620 EUR.

Moeilijk traject om goedkoper te vinden of niet?
Hoe ga je juist van PEK naar KUL? Die vlucht moet je ook bij tellen. Ik zie dat China Eastern die aanbiedt voor ¤185, dat valt dan nog mee.

Alleszins kan BRU-PEK nog goedkoper, ¤356 met Aeroflot.

Airasia is idd het goedkoopst voor de terugvlucht. Reken wel dat er ongeveer ¤30 bij komt voor reservatie- en bagagekosten. Als je wilt eten en drinken is het ook ¤10-15 op het vliegtuig bij betalen.
pi_100473637
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 08:56 schreef zipcon het volgende:

[..]

Hoe ga je juist van PEK naar KUL? Die vlucht moet je ook bij tellen. Ik zie dat China Eastern die aanbiedt voor ¤185, dat valt dan nog mee.

Alleszins kan BRU-PEK nog goedkoper, ¤356 met Aeroflot.

Airasia is idd het goedkoopst voor de terugvlucht. Reken wel dat er ongeveer ¤30 bij komt voor reservatie- en bagagekosten. Als je wilt eten en drinken is het ook ¤10-15 op het vliegtuig bij betalen.
Dat moet over land toch wel lukken in een maandje of 3/4 ;)
Veel goedkoper zul je niet uitkomen denk ik dan bovenstaande bedragen :)
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_100501339
Ik ga volgende week woensdag naar Berlijn. We gaan waarschijnlijk liftend heen, maar we zoeken nog een goedkopere manier om terug te komen. We willen terug op 13 of 14 augustus. Vliegtickets heb ik al gekeken, maar deze vind ik te duur
pi_100513277
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:24 schreef littlefrankie het volgende:
Ik ga volgende week woensdag naar Berlijn. We gaan waarschijnlijk liftend heen, maar we zoeken nog een goedkopere manier om terug te komen. We willen terug op 13 of 14 augustus. Vliegtickets heb ik al gekeken, maar deze vind ik te duur
Ligt er aan met hoeveel personen je gaat en waar je naartoe terug wilt.

Voor 39 euro reis je binnen Duitsland onbeperkt met 5 personen op zaterdag of zondag met al het 'nahverkehr' (ofwel stoptreinen) en ook in het Berlijnse stadsvervoer. http://www.bahn.de/region(...)henende_ticket.shtml
pi_100517389
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:01 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ligt er aan met hoeveel personen je gaat en waar je naartoe terug wilt.

Voor 39 euro reis je binnen Duitsland onbeperkt met 5 personen op zaterdag of zondag met al het 'nahverkehr' (ofwel stoptreinen) en ook in het Berlijnse stadsvervoer. http://www.bahn.de/region(...)henende_ticket.shtml
Dat klinkt goed! Alleen gaan we met 2 personen...
pi_100517417
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:37 schreef littlefrankie het volgende:

[..]

Dat klinkt goed! Alleen gaan we met 2 personen...
Sorry niet goed gelezen! Dat is wel heel cheap dan, 39 euro voor 2 personen in totaal
pi_100517966
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 16:19 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Vanaf Dusseldorf, ondanks de Duitse vliegticketbelasting van 45 euro bovenop de reguliere luchthavenbelasting, kan een enkele reis geboekt worden vanaf ¤ 354,99 per persoon inclusief alle kosten via Airberlin.nl

Air Berlin vliegt de route met een Airbus 330 en opzich in de sardinecanuitvoering. Aan de andere kant, gezien deze relatief lage prijs voor een enkele reis is dit prima te doen, je zit er maar een uur of 9 a 10 in.
Als je een andere maatschappij wilt zit er niets anders op dan een retourtje te boeken en de retourvlucht niet te gebruiken...
Thx, voor 270 pp geboekt met Air Berlin. Beetje mindere comfort tijdens de vlucht (misschien) heb ik graag over voor een directe vlucht en een paar honderd euro lagere ticketprijs. Nu alleen nog even zoeken hoe ik een beetje fatsoenlijk naar Dusseldorf kom zonder mn auto....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:41:07 #116
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_100521542
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:55 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Thx, voor 270 pp geboekt met Air Berlin. Beetje mindere comfort tijdens de vlucht (misschien) heb ik graag over voor een directe vlucht en een paar honderd euro lagere ticketprijs. Nu alleen nog even zoeken hoe ik een beetje fatsoenlijk naar Dusseldorf kom zonder mn auto....
Tja das wel een beetje lastig met de ochtendvlucht. Wellicht dat je de avond ervoor dichtbij de luchthaven in een hotel kan overnachten? Kan al tussen de 40 en 50 euro, en kan je de avond ervoor gemakkelijk met de trein vanaf Utrecht, of Arnhem (afhankelijk waar je woont), naar Dusseldorf komen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_100538157
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef BarryK het volgende:
Aangezien er nog enige onzekerheid is mbt studie voor volgend jaar konden wij tot op heden nog geen vliegtickets vastleggen, maar nu zijn de prijzen echt skyrocket gegaan. We twijfelen nog steeds over twee opties maar aangezien de prijzen zo zijn gestegen gaat ook dat meewegen. Kunnen jullie advies geven:

Hoe kom ik goedkoop van Amsterdam naar Indonesie?
Vertrek na 8 juli en voor 24 juli.
Voor een periode van 3 weken
Overstap is geen probleem, liever geen 2 keer overstappen tenzij het echt heel veel scheelt.
Wel bij voorkeur met een goede luchtvaarmaatschappij als KLM, Singapore Airlines etc.
Ik zie nu 1289 met KLM :(
Even een update. Uiteindelijk gekozen om in augustus te gaan. Prijzen waren aanvankelijk net zo hoog, echter waren er vanaf zo rond 6 september redelijk goedkope vluchten terug te vinden; wat me deed besluiten nog even te wachten. Uiteindelijk kwam er een heenvlucht vrij voor morgen, waardoor wij voor slechts 630 met Emirates naar Jakarta vliegen (1 overstap Dubai).
Thanks voor de hulp anyways!
pi_100601729
Dames en heren, even een vraagje.

Ik wil 20-08-2011 met de trein terug van Brig-Gronau.

Wat is de goedkoopste oplossing? Probleem is dat ik via de NShispeed site geen tickets meer kan uitprinten als ik van Brig naar Enschede wil.

Heeft iemand een oplossing en/of prijzen??
pi_100611956
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:41 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Tja das wel een beetje lastig met de ochtendvlucht. Wellicht dat je de avond ervoor dichtbij de luchthaven in een hotel kan overnachten? Kan al tussen de 40 en 50 euro, en kan je de avond ervoor gemakkelijk met de trein vanaf Utrecht, of Arnhem (afhankelijk waar je woont), naar Dusseldorf komen.
Denk inderdaad dat dat het wordt, om nou iemand te charteren om ons om 4 uur 's nachts naar Dusseldorf te brengen :P
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_100614195
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 01:47 schreef BarryK het volgende:

[..]

Even een update. Uiteindelijk gekozen om in augustus te gaan. Prijzen waren aanvankelijk net zo hoog, echter waren er vanaf zo rond 6 september redelijk goedkope vluchten terug te vinden; wat me deed besluiten nog even te wachten. Uiteindelijk kwam er een heenvlucht vrij voor morgen, waardoor wij voor slechts 630 met Emirates naar Jakarta vliegen (1 overstap Dubai).
Thanks voor de hulp anyways!
Dat is een heel verschil ^O^
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_100640901
even een crosspost (sorry)

ik weet niet of hier nog iemand is, maar ik zoek eigenlijk een goed idee om nu (vrij letterlijk eigenlijk, ik bedoel vandaag) heel goedkoop in berlijn te komen?
ik heb geen rijbewijs en via cheaptickets kom ik alleen op dure tickets

vroeger had schiphol ook een soort lastminute balie ding en een telefoonlijn die je kon bellen
ik weet dat de telefoonlijn iig niet meer bestaat, weet iemand of de balie nog wel bestaat en of je daar dan tickets kunt krijgen die wel goedkoop zijn?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_100668958
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
even een crosspost (sorry)

ik weet niet of hier nog iemand is, maar ik zoek eigenlijk een goed idee om nu (vrij letterlijk eigenlijk, ik bedoel vandaag) heel goedkoop in berlijn te komen?
ik heb geen rijbewijs en via cheaptickets kom ik alleen op dure tickets

vroeger had schiphol ook een soort lastminute balie ding en een telefoonlijn die je kon bellen
ik weet dat de telefoonlijn iig niet meer bestaat, weet iemand of de balie nog wel bestaat en of je daar dan tickets kunt krijgen die wel goedkoop zijn?
Liften of op de bonnefooi op het station iets kopen. Dat laatste is misschien niet goedkoop, maar het is wel leuk.
pi_100785834
Ik ga misschien in de kerstvakantie naar Dalian (China), eerst een paar dagen Peking overigens dan, normaal kan je dat al ongeveer boeken voor 600-750 (weet niet exact), maar nu zit het tegen de 1250 aan bij die datum (bij KLM).

Ik weet dat de kerstperiode duurder zal zijn, maar mijn voornaamste vraag is, zullen de prijzen nog zakken of alleen maar stijgen?

Want ik weet pas in oktober of het door kan gaan..
pi_100815627
We gaan volgende week met de scouting naar Monschau in Duitsland met een schones wochenende ticket van de Deutsche Bahn. op zich hebben we daar wel enige ervaring mee maar mijn vraag is of iemand hier weet of we met die kaart ook in de bus kunnen aldaar? of moeten we daar nog een extra kaartje voor kopen?

Ben benieuwd of iemand hier daar meer over weet.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_100827444
Ik wil op 10 of 11 september een weekje naar New York, 2 personen. Mag best met een keertje overstappen. Goedkoopste wat ik kan vinden is ongeveer 500E p.p. Iemand enig idee of dit nog goedkoper kan?
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:28:47 #126
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_100828267
Dat vind ik gezien de huidige marktprijzen niet eens zo slecht
pi_100828286
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 18:23 schreef du_ke het volgende:
We gaan volgende week met de scouting naar Monschau in Duitsland met een schones wochenende ticket van de Deutsche Bahn. op zich hebben we daar wel enige ervaring mee maar mijn vraag is of iemand hier weet of we met die kaart ook in de bus kunnen aldaar? of moeten we daar nog een extra kaartje voor kopen?

Ben benieuwd of iemand hier daar meer over weet.
Ja, een SWT geldt ook in de bussen van AVV rondom Monschau, zie http://www.bahn.de/region(...)ngsbereich_dez09.pdf .

Als je bij Heerlen de grens over gaat met de bus, kun je het beste een Minigruppentickets van de AVV kopen. ( http://www.avv.de/ressort(...)ise-auf-einen-blick/ ) Scheelt weer een paar euro.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:34:14 #128
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_100828594
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil op 10 of 11 september een weekje naar New York, 2 personen. Mag best met een keertje overstappen. Goedkoopste wat ik kan vinden is ongeveer 500E p.p. Iemand enig idee of dit nog goedkoper kan?
Voor 2 personen in totaal 819,22 euro met vertrek vanaf Antwerpen Centraal Station. Let op, je moet het treinticket wel in Antwerpen ophalen en daadwerkelijk met de trein reizen vanaf Antwerpen Centraal Station.
Met de AH NS Ticketactie kan je vanaf elk station in Nederland voor 14 euro tot de grens, tel daarbij 5,60 euro bij op voor het ticket vanaf de NL/BE grens naar Antwerpen en je ben in totaal voor 858,42 Euro klaar.
Wel extra reistijd, maar 150 euro in totaal goedkoper voor 2 personen. Al is 500 euro natuurlijk ook niet slecht met vertrek vanaf Amsterdam.

Te boeken via http://www.klm.com/travel/be_nl/index.htm
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_100828810
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Voor 2 personen in totaal 819,22 euro met vertrek vanaf Antwerpen Centraal Station. Let op, je moet het treinticket wel in Antwerpen ophalen en daadwerkelijk met de trein reizen vanaf Antwerpen Centraal Station.
Met de AH NS Ticketactie kan je vanaf elk station in Nederland voor 14 euro tot de grens, tel daarbij 5,60 euro bij op voor het ticket vanaf de NL/BE grens naar Antwerpen en je ben in totaal voor 858,42 Euro klaar.
Wel extra reistijd, maar 150 euro in totaal goedkoper voor 2 personen. Al is 500 euro natuurlijk ook niet slecht met vertrek vanaf Amsterdam.

Te boeken via http://www.klm.com/travel/be_nl/index.htm
Als ik naar die website ga kom ik op 932.60 voor Brussel - New York. Wel een mooie prijs voor een directe vlucht..
pi_100829547
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ja, een SWT geldt ook in de bussen van AVV rondom Monschau, zie http://www.bahn.de/region(...)ngsbereich_dez09.pdf .

Als je bij Heerlen de grens over gaat met de bus, kun je het beste een Minigruppentickets van de AVV kopen. ( http://www.avv.de/ressort(...)ise-auf-einen-blick/ ) Scheelt weer een paar euro.
Dank voor de info! We gaan met een lekker ommelandse reis om het Nederlandse spoor te ontwijken. Hier is met groepen reizen met de trein gewoon niet leuk meer vanwege de kosten ;(.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_101013757
Ik wil rond 5 december tot ongeveer 5 januari 4 weken naar Sydney, Australie.

Goedkoopste dat ik kan vinden is 1196 euro via Cathay Pacific. Dit moet toch goedkoper kunnen?
  zondag 21 augustus 2011 @ 21:30:45 #132
64792 Mryc
play me one more song
pi_101016845
Ik zit ook even via die link te kijken voor april volgend jaar. Wat vreemd dat het via Brussel 200 euro scheelt!

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Voor 2 personen in totaal 819,22 euro met vertrek vanaf Antwerpen Centraal Station. Let op, je moet het treinticket wel in Antwerpen ophalen en daadwerkelijk met de trein reizen vanaf Antwerpen Centraal Station.
Met de AH NS Ticketactie kan je vanaf elk station in Nederland voor 14 euro tot de grens, tel daarbij 5,60 euro bij op voor het ticket vanaf de NL/BE grens naar Antwerpen en je ben in totaal voor 858,42 Euro klaar.
Wel extra reistijd, maar 150 euro in totaal goedkoper voor 2 personen. Al is 500 euro natuurlijk ook niet slecht met vertrek vanaf Amsterdam.

Te boeken via http://www.klm.com/travel/be_nl/index.htm
pi_101357928
Hoi allemaal, ik voor November een reis gepland naar de VS en moet nu nog 'even' de vliegtickets regelen.

Nov 11: AMS -> BNA
Nov 18: DCA -> PVD
Nov 21: PVD -> AMS

1
2
3
4
AMS: Amsterdam
BNA: Nashville, TN
DCA: Washington DC, Reagan Airport
PVD: Providence, RI

Eisen:
* Maximaal 1 overstap voor de vluchten AMS -> BNA en PVD -> AMS
* Geen overstap voor DCA -> PVD

=====

Ik heb al wat lopen zoeken op skyscanner en kwam op de volgende dingen uit:

1
2
3
4
5
6
1| AMS -> PHL 11-nov 13:00 15:40 585¤
2| PHL -> AMS 21-nov 20:50 10:30 
3| PHL -> BNA 11-nov 19:00 20:25 90¤
4| DCA -> PVD 18-nov 10:00 11:10 75¤
5| PVD -> PHL 21-nov 13:20 14:50 35¤
Totaal: 785¤

Het voordeel van een retourtje AMS-PHL en dan vanuit daar enkeltjes doen vanuit Providence en naar Nashville toe is dat het een stuk goedkoper is dan alles los doen.

Weten jullie een website waar ik deze dingen kan regelen in één boeking zodat ik niet vier verschillende boekingen doen met vier keer administratiekosten? Ik vind 20¤ administratiekosten eigenlijk al zwendel laat staan als je dat vier keer krijgt waaronder één keer voor een vlucht van 35¤.

Alvast bedankt voor de hulp,
Wrosh.
pi_101364519
Gewoon de vluchten direct bij de airline zelf boeken? Op Southwest.com is je PVD-PHL vlucht gewoon voor $49,70 te boeken :)
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_101422370
1. waarvandaan: HongKong
2. wanneer: rond 20 maart 2012 en terug rond 10 april
3. waarnaartoe: Maleisisch Borneo / Brunei
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: ¤170 met AirAsia incl. 20kg bagage
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:25:51 #136
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_101426655
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:02 schreef sirhc1 het volgende:
1. waarvandaan: HongKong
2. wanneer: rond 20 maart 2012 en terug rond 10 april
3. waarnaartoe: Maleisisch Borneo / Brunei
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: ¤170 met AirAsia incl. 20kg bagage
Als je echt in Brunei wilt zijn zit er niks anders op met Air Asia, de prijs die jij genoemd hebt zal wel de route Hong Kong / Macau - Kuala Lumpur - Brunei zijn, deze is boekbaar voor ongeveer HK$ 1000 vanaf Macau naar Kuala Lumpur, en vanaf Kuala Lumpur naar Brunei en terug zo'n 150 RM, daar komen dan nog bagage kosten bij.
Alternatief zou je op de heenweg nog kunnen naar Kota Kinabalu vanaf Hong Kong, maar dan zit je nog niet in Brunei....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_101428426
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 20:33 schreef Greatmarked het volgende:
Ik wil rond 5 december tot ongeveer 5 januari 4 weken naar Sydney, Australie.

Goedkoopste dat ik kan vinden is 1196 euro via Cathay Pacific. Dit moet toch goedkoper kunnen?
Ik ga ook precies die data! Ik land alleen in Cairns en vertrek dan weer vanuit Sydney. Heb veel rondgekeken, maar veel goedkoper dan dit wordt het volgens mij niet (al heb ik dus niet op precies dezelfde vlucht gezocht omdat ik op Cairns vlieg). Hoogseizoen hè..
pi_101430195
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:59 schreef Amsel het volgende:

[..]

Ik ga ook precies die data! Ik land alleen in Cairns en vertrek dan weer vanuit Sydney. Heb veel rondgekeken, maar veel goedkoper dan dit wordt het volgens mij niet (al heb ik dus niet op precies dezelfde vlucht gezocht omdat ik op Cairns vlieg). Hoogseizoen hè..
Misschien wordt het voor jou dan goedkoper dat je een retour Sydney boekt en dan een binnenlandse vlucht naar Cairns erbij met een Australische low-costmaatschappij? Of naar een Aziatische stad en dan voor het laatste stuk een losse vlucht boeken?
pi_101445268
quote:
2s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:

Misschien wordt het voor jou dan goedkoper dat je een retour Sydney boekt en dan een binnenlandse vlucht naar Cairns erbij met een Australische low-costmaatschappij? Of naar een Aziatische stad en dan voor het laatste stuk een losse vlucht boeken?
Ja klopt, maar daarvan zou de reistijd weer langer worden en ik zit vast aan de gekozen data. Ik vind het niet erg, m'n comfort en reisgemak is me ook wel wat waard :) Gedurende de maand dat ik er zit zal ik waarschijnlijk wel af en toe een goedkope binnenlandse vlucht nemen, scheelt een hoop tijd ten opzicht van de auto of bus!
pi_101446148
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Als je echt in Brunei wilt zijn zit er niks anders op met Air Asia, de prijs die jij genoemd hebt zal wel de route Hong Kong / Macau - Kuala Lumpur - Brunei zijn, deze is boekbaar voor ongeveer HK$ 1000 vanaf Macau naar Kuala Lumpur, en vanaf Kuala Lumpur naar Brunei en terug zo'n 150 RM, daar komen dan nog bagage kosten bij.
Alternatief zou je op de heenweg nog kunnen naar Kota Kinabalu vanaf Hong Kong, maar dan zit je nog niet in Brunei....
Misschien heb ik het er iets te onduidelijk neer gezet, Kota Kinabalu is ook prima , als het maar een plaats in Maleisisch Borneo is, de goedkoopste manier om in Kota Kinabalu te komen (en weer terug) welke ik heb gevonden is ¤170..
pi_101451374
En Air Brunei oid?
  donderdag 1 september 2011 @ 16:42:20 #142
62913 Blik
The one and Only!
pi_101452198
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:19 schreef sirhc1 het volgende:

[..]

Misschien heb ik het er iets te onduidelijk neer gezet, Kota Kinabalu is ook prima , als het maar een plaats in Maleisisch Borneo is, de goedkoopste manier om in Kota Kinabalu te komen (en weer terug) welke ik heb gevonden is ¤170..
Goedkoper dan 170 gaat je niet lukken als je AirAsia geprobeerd hebt, is ook geen verkeerde prijs voor een retourtje natuurlijk

Wellicht dat je het met een overstap een paar tientjes goedkoper zou kunnen maken door eerst naar KL of Singapore te vliegen, maar dat lijkt me niet de moeite waard omdat je dan ook extra overstappen hebt
  donderdag 1 september 2011 @ 19:46:18 #143
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_101458425
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:42 schreef Blik het volgende:

[..]

Goedkoper dan 170 gaat je niet lukken als je AirAsia geprobeerd hebt, is ook geen verkeerde prijs voor een retourtje natuurlijk

Wellicht dat je het met een overstap een paar tientjes goedkoper zou kunnen maken door eerst naar KL of Singapore te vliegen, maar dat lijkt me niet de moeite waard omdat je dan ook extra overstappen hebt
Heen kan je mooi direct vanaf Hong Kong naar Kota Kinabalu voor zo'n 70 euro, terug is het echter vanaf Kota Kinabalu belachelijk duur, meer dan 130 euro als basisprijs, dan is het rendabeler om Kota Kinabalu - Kuala Lumpur - Hong Kong te vliegen.
De enige goedkope prijs rechtstreeks terug vanaf Kota Kinbalu is op 6 april, maar ik vermoed dat jij die prijs dus al gevonden hebt, want met bagage en zitplaatskeuze kom je dan inderdaad rond dat bedrag uit.

Echt heel goedkoop is dit niet, voor een Air Asia zou ik voor een retourvlucht dit normaal niet overhebben, voor dit bedrag heb ik voor de periode maart 14 vluchten geboekt, waaronder een retourticket Hong Kong - Bangkok.....
Aan de andere kant, er is geen concurrentie, want alle andere vluchten van Air Asia of Cebu Pacific gaan met een overstap.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:35:18 #144
62913 Blik
The one and Only!
pi_101482774
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:46 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Heen kan je mooi direct vanaf Hong Kong naar Kota Kinabalu voor zo'n 70 euro, terug is het echter vanaf Kota Kinabalu belachelijk duur, meer dan 130 euro als basisprijs, dan is het rendabeler om Kota Kinabalu - Kuala Lumpur - Hong Kong te vliegen.
De enige goedkope prijs rechtstreeks terug vanaf Kota Kinbalu is op 6 april, maar ik vermoed dat jij die prijs dus al gevonden hebt, want met bagage en zitplaatskeuze kom je dan inderdaad rond dat bedrag uit.

Echt heel goedkoop is dit niet, voor een Air Asia zou ik voor een retourvlucht dit normaal niet overhebben, voor dit bedrag heb ik voor de periode maart 14 vluchten geboekt, waaronder een retourticket Hong Kong - Bangkok.....
Aan de andere kant, er is geen concurrentie, want alle andere vluchten van Air Asia of Cebu Pacific gaan met een overstap.
Het is inderdaad niet heel erg goedkoop, maar ik geloof niet dat het veel goedkoper kan door op de terugweg via KL te vliegen. Vergeet niet dat je dan 2-maal bagage moet betalen en ook 2-maal taxes. Is waarschijnlijk de moeite van het overstappen niet waard.
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:17:27 #145
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_101507853
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:35 schreef Blik het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet heel erg goedkoop, maar ik geloof niet dat het veel goedkoper kan door op de terugweg via KL te vliegen. Vergeet niet dat je dan 2-maal bagage moet betalen en ook 2-maal taxes. Is waarschijnlijk de moeite van het overstappen niet waard.
De vlucht KK naar Hong Kong kost 1300 HK$, oftwel 120 euro, en dat is de kale vluchtprijs.
vanaf KK naar KL, en vanaf KL naar Hong Kong kost 300 RM als kale vluchtprijs, daar komen nog wel extra kosten bij, maar is toch goedkoper dan de 532 RM kale vluchtprijs die het direct kost vanaf KK. (Al is de vraag of je moet willen overstappen, maar je zou het bijvoorbeeld kunnen combineren met een dagje Kuala Lumpur, dan is het nog wel weer een idee).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_101524852
Hallo allemaal

Ik wil graag rond oudjaar dit jaar van Val Thorens (Frankrijk) naar Flumserberg (Zwitserland) of als dat niet kan/te lang duurt/te duur is naar Basel. Kan iemand mij helpen? Of weet iemand een goeie site? Alvast bedankt!
  zondag 4 september 2011 @ 13:02:33 #147
62913 Blik
The one and Only!
pi_101550398
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:17 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

De vlucht KK naar Hong Kong kost 1300 HK$, oftwel 120 euro, en dat is de kale vluchtprijs.
vanaf KK naar KL, en vanaf KL naar Hong Kong kost 300 RM als kale vluchtprijs, daar komen nog wel extra kosten bij, maar is toch goedkoper dan de 532 RM kale vluchtprijs die het direct kost vanaf KK. (Al is de vraag of je moet willen overstappen, maar je zou het bijvoorbeeld kunnen combineren met een dagje Kuala Lumpur, dan is het nog wel weer een idee).
Dat zeg ik, de moeite van het overstappen niet waard om een paar tientjes uit te sparen. Als het nou voor de helft van het geld kon is het een andere verhaal :)
pi_101551057
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 14:13 schreef klier het volgende:
Hallo allemaal

Ik wil graag rond oudjaar dit jaar van Val Thorens (Frankrijk) naar Flumserberg (Zwitserland) of als dat niet kan/te lang duurt/te duur is naar Basel. Kan iemand mij helpen? Of weet iemand een goeie site? Alvast bedankt!
http://www.voyages-sncf.com/billet-train

Met als vertrek Albertville of Bourg St Maurice en aankomst Bâle (Basel)
pi_101650156
Ooit heb ik in één van de delen van deze serie eens de naam van een programma zien staan dat je in staat stelt heel flexibel vluchten te zoeken. Geen website dus, maar echt een (klein) te installeren programma. Verschil met websites als qfly is dat het programma ook combinaties van vluchten van verschillende maatschappijen maakt.
Ik kan het niet meer terugvinden. Iemand een idee?
pi_101663875
Geen idee, maar voor flexibel zoeken is kayak.com ook ideaal. Beter dan qfly, welke ik zelf echt knudde vind.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_101670794
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 21:36 schreef jeppiepruts het volgende:
Ooit heb ik in één van de delen van deze serie eens de naam van een programma zien staan dat je in staat stelt heel flexibel vluchten te zoeken. Geen website dus, maar echt een (klein) te installeren programma. Verschil met websites als qfly is dat het programma ook combinaties van vluchten van verschillende maatschappijen maakt.
Ik kan het niet meer terugvinden. Iemand een idee?
Dat programma heet Azuon, nadeel, de fullversion kost geld..
pi_101747663
Hoi allemaal,

voor onze wereldreis heb ik een vlucht nodig!

1. waarvandaan je wilt reizen: Bandar Abbas (Iran).
2. wanneer je wilt reizen: rond 25 oktober 2011
3. waarnaartoe je wilt reizen: uiteindelijk naar Mumbia (hoeven daar pas 2 weken later te zijn), maar graag ergens een tussenstop (Iran hebben we dan al gezien), bijvoorbeeld Qatar, Goa of iets anders leuks. Hoeft niet perse veel te zien te zijn, een beetje strand en zo is ook goed.
5. op welke manier je wilt reizen: in principe vliegtuig maar als er andere leuke manieren zijn hou ik me aanbevolen (niet door Pakistan, dat gaan we nu juist vermijden na alle recente aanslagen en ontvoeringen).
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: ¤ 255,- pp ... Vind ik redelijk prijzig? Hoop dat mensen hier een betere prijs kunnen vinden / goede ideeen hebben of leuke landen als tussenstop (in Dubai ben ik al geweest maar zouden we wel kunnen gebruiken als extra tussenstop)

Alvast ontzettend bedankt!

[ Bericht 4% gewijzigd door Tinkerbel_ACC_ op 09-09-2011 19:07:53 ]
pi_101856316
Ik heb jullie hulp nodig! ;)

Ik wil op 14 januari of later (tot maximaal 2 weken later) van Amsterdam naar Johannesburg en dan een maand later terugkomen. Vorige week was dat bij KLM nog maar 629 euro, maar nu is het allemaal gestegen naar 809,- en Kayak is niet veel beter. Met BA via Heathrow is nog wel 752,- maar ik heb liever geen overstap.. zijn er nog betere opties te vinden en zo ja waar/hoe?
pi_101856606
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:29 schreef StormWarning het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig! ;)

Ik wil op 14 januari of later (tot maximaal 2 weken later) van Amsterdam naar Johannesburg en dan een maand later terugkomen. Vorige week was dat bij KLM nog maar 629 euro, maar nu is het allemaal gestegen naar 809,- en Kayak is niet veel beter. Met BA via Heathrow is nog wel 752,- maar ik heb liever geen overstap.. zijn er nog betere opties te vinden en zo ja waar/hoe?
KLM, vertrek vanaf Antwerpen CS kost je 563,-
Moet je wel eerst je ticket ophalen in Antwerpen. Kan evt. een dag voor vertrek al. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_101856786
Huh, Antwerpen? Bedoel je Brussel misschien? :)

Vanaf daar zie ik iig wel tarieven van 631,- da's al een stuk beter ja.
pi_101857086
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:44 schreef StormWarning het volgende:
Huh, Antwerpen? Bedoel je Brussel misschien? :)

Vanaf daar zie ik iig wel tarieven van 631,- da's al een stuk beter ja.
Ik bedoel echt Antwerpen.
Via www.klm.be kun je Antwerpen als vertrekpunt selecteren. Je treint dan naar Schiphol en checkt daar verder in. Je moet wel echt via Antwerpen om je ticket daar op te halen (en ze zetten wat om in de computer), maar dat kan dus zeer de moeite waard zijn. Beetje afhankelijk van waar je woont.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_101857484
Haha, wat een heldenconstructie, bedankt! :D

Ik woon in Den Haag, dus het is zeker de moeite waard om daarvoor even naar Antwerpen te gaan. Zit m'n treinticket naar Schiphol er ook gelijk bij in. :P

Edit: alleen smokkelt KLM er zonder dat je dat van tevoren ziet op de heenweg een overstap in Nairobi in, vanwaar je verder vliegt met Kenya Airways.. maargoed, met twee uur tussentijd is dat nog wel te overzien.

[ Bericht 21% gewijzigd door StormWarning op 12-09-2011 15:23:11 ]
  maandag 12 september 2011 @ 15:57:01 #158
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_101859396
Ik wil graag een keer naar Italië. Milaan, Rome of Venetië. Ik heb momenteel niet echt een voorkeur. Liefst zo goedkoop mogelijk met vliegtuig of bus. Wil daar minimaal 7 tot maximaal 14 dagen zijn. Mag vanaf november dit jaar of ergens rond maart/april 2012.

Iemand een idee?
pi_101888184
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik bedoel echt Antwerpen.
Via www.klm.be kun je Antwerpen als vertrekpunt selecteren. Je treint dan naar Schiphol en checkt daar verder in. Je moet wel echt via Antwerpen om je ticket daar op te halen (en ze zetten wat om in de computer), maar dat kan dus zeer de moeite waard zijn. Beetje afhankelijk van waar je woont.
Ondertussen geboekt, nogmaals dank voor de tip. :)

Heb jij dit ook al eens gedaan? Heb er ondertussen al het eea over gelezen en begrepen dat ze wel om een gestempeld treinkaartje kunnen vragen. Maar het is dus wel mogelijk om dat kaartje een dag van tevoren op te halen en dan op de dag van vertrek vanaf Den Haag naar Schiphol te reizen met dat treinkaartje?
pi_101890792
Ik heb deze truc al 2 keer toegepast. De eerste keer heb ik de trein genomen die op mijn ticket stond. De tweede keer ben ik een dag eerder mijn ticket op gaan halen en daar werd mij verteld dat ik de dag voordat ik vloog ook al mocht reizen op het treinticket. Ik neem alleen aan dat je het ticket niet op 2 verschillende dagen mag gebruiken.

Ze zeggen wel iets over een gestempeld treinkaartje, maar op schiphol check je in bij de self service check in en daar wordt verder nergens naar gevraagd.
Neem wel je treinkaartje meenemen, maar als ie niet gestempeld is, dan is dat nog steeds geen probleem. Dan ben je nl gewoon geen conducteur tegen gekomen. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:20:31 #161
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_101908686
Let op, indien je vliegt met KLM zal het in principe niet mogelijk zijn om de self check in service te gebruiken, juist omdat de medewerker moet controleren of je een treinkaartje hebt, je kan derhalve ook niet online inchecken. (Nadeel want de zitplaatsen geboekt via manage your booking kunnen daardoor toch vergeven zijn).

Indien je geen Thalys treinticket hebt, maar de gewone Internationale trein hebt geboekt, dan kan je inderdaad iedere trein nemen, ik heb dit nog nagevraagd bij KLM zelf, en deze beantwoorden bevestigend.
Dit is wel handig, want aangezien ik daadwerkelijk 1 a 2 dagen per week werkzaam ben in Antwerpen kom ik nu tot de conclusie dat mijn geboekte connectie toch wat kort is, die trein naar Roosendaal heeft regelmatig vertraging, en als er eentje uitvalt en er komt een volgende trein, dan zit dat ding afgeladen vol....
Een dag eerder ophalen kan mogelijk ook, heeft voor mij niet zoveel zin, ik moet de dag van vertrek toch in Antwerpen. Stempel opzich hoeft niet belangrijk te zijn, je kan immers niet gestempeld worden, het gaat vooral om het ophaalgedeelte.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_101943806
Goed, na veel gepuzzel leg ik mijn vraag ook even voor aan de experts hier:

Ik wil (+/- 5) december richting Bangkok gaan en begin (+/- 10) januari terugkomen.
Ik kan vertrekken vanaf Brussel, Dusseldorf of Schiphol.
Bij reisconstructies langer dan 24 uur haak ik af. :)

(Indien mogelijk zou ik graag op de heen- en terugweg 2 a 3 dagen in Hong Kong verblijven. Dit is geen harde eis, maar als het voor een redelijke prijs mogelijk is zou ik het graag doen.

Bij Cathay Pacific krijg ik precies dit voor 876¤. Kan dit beter?)

Via Kayak vond ik directe tickets Bangkok (dus zonder Hong Kong) met Turkish Air via Istanbul voor 620¤ in genoemde periode. Kan dat beter?
Ja, ik generaliseer.
pi_101948736
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:20 schreef ozzietukker het volgende:
Let op, indien je vliegt met KLM zal het in principe niet mogelijk zijn om de self check in service te gebruiken, juist omdat de medewerker moet controleren of je een treinkaartje hebt, je kan derhalve ook niet online inchecken. (Nadeel want de zitplaatsen geboekt via manage your booking kunnen daardoor toch vergeven zijn).
Dat las ik inderdaad ook ergens, dat je niet zelf kunt inchecken. Maar jij kon dat dus wel, HPKW? :)

quote:
Indien je geen Thalys treinticket hebt, maar de gewone Internationale trein hebt geboekt, dan kan je inderdaad iedere trein nemen, ik heb dit nog nagevraagd bij KLM zelf, en deze beantwoorden bevestigend.
Ok, ik heb geen idee of het een Thalys is of niet - dat staat volgens mij niet op het ticket. Dat merk je bij het afhalen pas ofzo? Kon wel voor verschillende tijden kiezen, maar begreep elders dat die meestal helemaal niet corresponderen met de echte dienstregeling. De gewone internationale trein is voor mij wel relaxter dan de Thalys, want die stopt ook gewoon in Den Haag en ik zou toch al met de trein naar Schiphol gaan. Het kaartje ga ik dan wel een dag eerder in Antwerpen halen, want om op de dag zelf nog heen-en-weer te reizen levert me teveel onzekerheden op ivm vertragingen.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:20:40 #164
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_101953964
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:37 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Dat las ik inderdaad ook ergens, dat je niet zelf kunt inchecken. Maar jij kon dat dus wel, HPKW? :)

[..]

Ok, ik heb geen idee of het een Thalys is of niet - dat staat volgens mij niet op het ticket. Dat merk je bij het afhalen pas ofzo? Kon wel voor verschillende tijden kiezen, maar begreep elders dat die meestal helemaal niet corresponderen met de echte dienstregeling. De gewone internationale trein is voor mij wel relaxter dan de Thalys, want die stopt ook gewoon in Den Haag en ik zou toch al met de trein naar Schiphol gaan. Het kaartje ga ik dan wel een dag eerder in Antwerpen halen, want om op de dag zelf nog heen-en-weer te reizen levert me teveel onzekerheden op ivm vertragingen.
Of je de gewone Internationale trein hebt of de Thalys is heel simpel te zien, als je een treinreis hebt onder een uur zit je in de Thalys, duurt de treinreis een kleine 2 uur dan is het de reguliere Internationale trein.
En dat dat ding vertraging heeft weet ik helaas, soms rijdt deze een uur niet om een of ander defect, of een defecte trein ergens op het traject.
Mijn collega's verklaren mij voor gek dat ik het blijf volhouden met de trein naar Antwerpen, maar als het wel vlekkeloos gaat is het makkelijker dan met de auto, al ben ik wel blij dat ik een eerdere trein kan nemen, dat geeft zeker wat gemoedsrust.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_102031815
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:20 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Of je de gewone Internationale trein hebt of de Thalys is heel simpel te zien, als je een treinreis hebt onder een uur zit je in de Thalys, duurt de treinreis een kleine 2 uur dan is het de reguliere Internationale trein.
En dat dat ding vertraging heeft weet ik helaas, soms rijdt deze een uur niet om een of ander defect, of een defecte trein ergens op het traject.
Hm ok, het is net iets minder dan een uur, dus dan zal het de Thalys wel zijn. Betekent dat ook dat we een ticket met vaste plaatsen krijgen en dus perse die trein moeten nemen, of kan je in principe met dat kaartje ook in de gewone internationale stappen? Desnoods kunnen we altijd eerst even naar Rotterdam om hem daar te pakken, maar dat is weer net even wat omslachtiger.
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:55:16 #166
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_102032285
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:45 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Hm ok, het is net iets minder dan een uur, dus dan zal het de Thalys wel zijn. Betekent dat ook dat we een ticket met vaste plaatsen krijgen en dus perse die trein moeten nemen, of kan je in principe met dat kaartje ook in de gewone internationale stappen? Desnoods kunnen we altijd eerst even naar Rotterdam om hem daar te pakken, maar dat is weer net even wat omslachtiger.
Ik heb wisselende ervaringen gehoord, in principe moet je die specifieke Thalys nemen, en als je niet instapt wordt dit gemeld in het reserveringssysteem van KLM, aangezien aan Thalys bij het aan boord stappen een controle plaatsvindt.
Nu heb ik wel gehoord dat op Antwerpen station ze de tickets nog wel eens om wisselen, soms noodgedwongen door drukke treinen, maar wellicht ook als je erom vraagt, maar garantie kan er niet gegeven worden, dit zou je eventueel bij KLM zelf kunnen navragen, ik zou dan alleen niet vermelden dat je eigenlijk alleen maar in Rotterdam op wilt stappen...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_102826254
Naar Boekarest of Timisoara... vanaf waar maakt niet uit. Bij voorkeur NL, B of NRW. Datum: bij voorkeur in oktober.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:01:04 #168
155103 Reanimation
Golden State!
pi_102828679
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 22:15 schreef Halcon het volgende:
Naar Boekarest of Timisoara... vanaf waar maakt niet uit. Bij voorkeur NL, B of NRW. Datum: bij voorkeur in oktober.
Ik zou even bij Wizz Air kijken, die vliegen vanaf Eindhoven naar Boekarest.. rond de 100 euro retour moet zeker lukken in oktober!
pi_102829290
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:01 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Ik zou even bij Wizz Air kijken, die vliegen vanaf Eindhoven naar Boekarest.. rond de 100 euro retour moet zeker lukken in oktober!
¤ 100 retour valt goed mee. :)
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:28:38 #170
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_102853179
Hoi, ik wil van pakweg 23-12 t/m 30-12 vanuit Nederland, Belgie of Dusseldorf naar een land waar ik nog niet geweest ben. Dat klinkt vager dan het is: ik ben in 55 landen geweest (volledige lijst staat op http://www.locuta.nl) en ik probeer zoveel mogelijk landen te zien dit jaar waar ik nog niet geweest ben. Zoals je kunt zien kan ik met name nog naar Azie, Zuid-Amerika en Afrika. Liefst een reis waar meerdere landen in zitten dus. ;)

De adder onder het gras: ik zoek een vlucht die maximaal 600 EUR kost... richting een van die werelddelen dus... met Kerst lijkt dat een hopeloze zaak... maar mocht iemand toch iets weten (met name Zuid-Amerika trekt me erg aan nu), dan hoor ik dat graag. Kom tot nu toe niks tegen onder de 850 EUR!

Kirsten
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_102880110
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:28 schreef darktower het volgende:
Hoi, ik wil van pakweg 23-12 t/m 30-12 vanuit Nederland, Belgie of Dusseldorf naar een land waar ik nog niet geweest ben. Dat klinkt vager dan het is: ik ben in 55 landen geweest (volledige lijst staat op http://www.locuta.nl) en ik probeer zoveel mogelijk landen te zien dit jaar waar ik nog niet geweest ben. Zoals je kunt zien kan ik met name nog naar Azie, Zuid-Amerika en Afrika. Liefst een reis waar meerdere landen in zitten dus. ;)

De adder onder het gras: ik zoek een vlucht die maximaal 600 EUR kost... richting een van die werelddelen dus... met Kerst lijkt dat een hopeloze zaak... maar mocht iemand toch iets weten (met name Zuid-Amerika trekt me erg aan nu), dan hoor ik dat graag. Kom tot nu toe niks tegen onder de 850 EUR!

Kirsten
Ben bang dat dat een mission impossible is... Ik dacht eigenlijk meteen aan Gambia, maar richting de kerst schieten de prijzen inderdaad helemaal omhoog, laat staan Zuid-Amerika. Hoe flexibel ben je in je data?
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:46:52 #172
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_102885051
Niet... ik ben nu ook maar naar wintersport aan het kijken... da's ook al zo duur dan, zucht...
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:20:43 #173
95095 Pizzaman
16:00 Cup-a-soup.
pi_102887054
Zoals ook al hier vermeld:

Logistieke uitdaging: Nederland - Barcelona/Perpignan in november

Ben ik opzoek naar een zo goedkoop mogelijk én zo snel mogelijke manier om naar Perpignan te komen.

Ik heb november afgeschreven en ben nu opzoek in December.

Goedkoopste wat ik nu heb is 95 euro met Transavia op zaterdag 17 december.

Iemand iets beters?
  maandag 10 oktober 2011 @ 00:54:41 #174
155103 Reanimation
Golden State!
pi_102903056
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:20 schreef Pizzaman het volgende:
Zoals ook al hier vermeld:

Logistieke uitdaging: Nederland - Barcelona/Perpignan in november

Ben ik opzoek naar een zo goedkoop mogelijk én zo snel mogelijke manier om naar Perpignan te komen.

Ik heb november afgeschreven en ben nu opzoek in December.

Goedkoopste wat ik nu heb is 95 euro met Transavia op zaterdag 17 december.

Iemand iets beters?
Vr 16 dec t/m za 17 dec

Eindhoven-Girona 16:15-18:10 ¤ 22,99
Girona-Eindhoven 06:40-08:45 ¤ 22,99

met Ryanair

Echt cheap: Slapen in de auto ;) :P
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:45:51 #175
95095 Pizzaman
16:00 Cup-a-soup.
pi_102907946
Ik heb nu;

Eindhoven - Girona: 09:10 vertrek, aankomst 11:05 (Ryanair)
Barcelona (BCN) - Amsterdam: 21:30 vertrek, aankomst 23:30 (Transavia)

Totale kosten 47 euro.

De vraag is alleen of dit niet een beetje een te lange en pittige dag wordt. Bovendien vlieg ik op twee verschillende airports, ook niet echt handig. :P
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:54:33 #176
95095 Pizzaman
16:00 Cup-a-soup.
pi_102908213
Dit kan ook op 17 december met Transavia.

van: Amsterdam
vertrek om 12:20 u (lokale tijd)
naar: Barcelona
aankomst om 14:30 u (lokale tijd)

van: Barcelona
vertrek om 21:30 u (lokale tijd)
naar: Amsterdam
aankomst om 23:50 u (lokale tijd)

Als ik dan Airmiles inwissel kom ik op 70 euro uit.

Nadeel: 20 euro duurder.
Voordeel: Zelfde airport en gunstigere vliegtijden.

Hmm lastig
pi_102989028
Ik wil 17 t/m 21 Feb (2012) in Rio de Janeiro zijn (Carnaval :9~), en als ik toch in Zuid-Amerika ben nog een paar dagen Buenos Aires daarvoor.

Ik heb nu

10 Feb: AMS (Fri 6:50p) -> Rio de Janeiro (GIG) (Sat 7:30a) (TAP Portugal)
22 Feb Rio de Janeiro (Wed 7:10p) (GIG) -> AMS
642,55 euro ($876)

11 Feb: Rio de Janeiro (GIG) (Sat 3:49p) -> Buenos Aires (EZE) ( Sat 6:20p) (Gol Linhas Aereas)
16 Feb: Buenos Aires (EZE) (Thu 7:00p) -> Rio de Janeiro (GIG) (Thu 10:57p)
305 euro ($433)

Totaal 948 euro. Kan dit goedkoper?
pi_103023365
Ik ben op zoek naar een zo goedkoop mogelijke vlucht naar Dublin, heen op vrijdag 28 oktober (vanaf 16u) en terug op dinsdag 1 nov of woensdag 2 nov. Goedkoopste wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is ¤180 met Aer Lingus. Iemand nog betere ideeën?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:55:13 #179
95095 Pizzaman
16:00 Cup-a-soup.
pi_103023423
Vanaf waar wil je naar Dublin? Nederland? Of zijn de omringende landen ook geen probleem?
pi_103027406
Weet hier toevallig iemand in welke gevallen je aanspraak kan maken op groepskorting bij Deutsche Bahn en hoe dat dan werkt? :)
pi_103027461
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:53 schreef lienelien het volgende:
Ik ben op zoek naar een zo goedkoop mogelijke vlucht naar Dublin, heen op vrijdag 28 oktober (vanaf 16u) en terug op dinsdag 1 nov of woensdag 2 nov. Goedkoopste wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is ¤180 met Aer Lingus. Iemand nog betere ideeën?
Heen met Aer Lingus vanaf A'dam voor 99 euro en vervolgens terug met Ryanair op 2 November richting Eindhoven voor 49 euro. Wellicht nog wat boekingskosten, maar scheelt je 30 euro.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_103027603
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:46 schreef shadax het volgende:
Ik wil 17 t/m 21 Feb (2012) in Rio de Janeiro zijn (Carnaval :9~), en als ik toch in Zuid-Amerika ben nog een paar dagen Buenos Aires daarvoor.

Ik heb nu

10 Feb: AMS (Fri 6:50p) -> Rio de Janeiro (GIG) (Sat 7:30a) (TAP Portugal)
22 Feb Rio de Janeiro (Wed 7:10p) (GIG) -> AMS
642,55 euro ($876)

11 Feb: Rio de Janeiro (GIG) (Sat 3:49p) -> Buenos Aires (EZE) ( Sat 6:20p) (Gol Linhas Aereas)
16 Feb: Buenos Aires (EZE) (Thu 7:00p) -> Rio de Janeiro (GIG) (Thu 10:57p)
305 euro ($433)

Totaal 948 euro. Kan dit goedkoper?
Hoe flexibel zijn je data en van waar ben je bereid te vertrekken (zie OP), dat helpt met zoeken... Die TAP vlucht vanaf Amsterdam lijkt trouwens wel je goedkoopste optie te zijn vanaf Amsterdam.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_103028000
Een paar dagen eerder/later is niet echt een probleem, belangrijkste is om 17 t/m 21 feb in Rio te zijn. Als het echt veel uit maakt, is het ook mogelijk om op de 17e in Rio aan te komen of om op de 21e te vertrekken.

Ik woon in de buurt van Den Haag, dus Brussel/Schiphol/Eindhoven zijn opties. Duitsland is net ff te ver.
pi_103030040
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:55 schreef Pizzaman het volgende:
Vanaf waar wil je naar Dublin? Nederland? Of zijn de omringende landen ook geen probleem?
Oja, da's natuurlijk ook handig om te vermelden.. In ieder geval vanuit NL, heen moet vanuit Amsterdam (heb tot 14u een tentamen en wil niet pas heel laat in Dublin zijn) en terug kan ook naar Eindhoven bv

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 08:09 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Heen met Aer Lingus vanaf A'dam voor 99 euro en vervolgens terug met Ryanair op 2 November richting Eindhoven voor 49 euro. Wellicht nog wat boekingskosten, maar scheelt je 30 euro.
Fijn! Had ik nog niet eens aan gedacht :') Ik ga eens kijken of de twee uur extra reistijd dan zin heeft. Dankje! :)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:22:38 #185
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_103038542
Hallo, we zoeken op het moment naar vluchten en de bestemming is rond die tijd altijd heel druk..

Ik kan me herinneren dat er een website was waar je van- en naar vliegvelden kon zoeken op radius, maar ik heb em niet in mijn favourites.. ;(

We hebben een uurtje geleden ofzo een quote gehad van £1430 (ong ¤1600) voor 2 tickets van LON naar MVD op 28 dec en EZE naar LON op 6 Januari, maar toen ik belde om te boeken (een half uur daarna) wisten ze van niets en de naam niet opgeschreven.. klonk ook wel heel erg (te) goed!

Nu vind ik £1142 elk voor een retour LON-MVD op dezelfde data. Niet slecht, maar dat terugkeren vanaf EZE was nou juist ideaal.

Bestaat er nog zo'n website waar je op radius van vliegvelden kan zoeken met verschillende aankomst- en vertrekvliegvelden? Skyscanner kan het alleen op bepaalde vliegvelden in landen?
reset
pi_103038599
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:22 schreef Individual het volgende:
Hallo, we zoeken op het moment naar vluchten en de bestemming is rond die tijd altijd heel druk..

Ik kan me herinneren dat er een website was waar je van- en naar vliegvelden kon zoeken op radius, maar ik heb em niet in mijn favourites.. ;(

We hebben een uurtje geleden ofzo een quote gehad van £1430 (ong ¤1600) voor 2 tickets van LON naar MVD op 28 dec en EZE naar LON op 6 Januari, maar toen ik belde om te boeken (een half uur daarna) wisten ze van niets en de naam niet opgeschreven.. klonk ook wel heel erg (te) goed!

Nu vind ik £1142 elk voor een retour LON-MVD op dezelfde data. Niet slecht, maar dat terugkeren vanaf EZE was nou juist ideaal.

Bestaat er nog zo'n website waar je op radius van vliegvelden kan zoeken met verschillende aankomst- en vertrekvliegvelden? Skyscanner kan het alleen op bepaalde vliegvelden in landen?
Kayak heeft dat, als ik je vraag tenminste goed begrijp.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:32:26 #187
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_103038832
Ja je begrijpt het goed. :)

Zoiets inderdaad, maar met hun ben ik duurder uit en de vluchten zijn vooral via de VS (en dat proberen we te vermijden).

Rondom MVD vinden ze geen ander vliegveld en EZE is toch 'rondom'.

Wat was die verdomde website nou toch? (als ie nog bestaat)
reset
pi_103039228
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:32 schreef Individual het volgende:
Ja je begrijpt het goed. :)

Zoiets inderdaad, maar met hun ben ik duurder uit en de vluchten zijn vooral via de VS (en dat proberen we te vermijden).

Rondom MVD vinden ze geen ander vliegveld en EZE is toch 'rondom'.

Wat was die verdomde website nou toch? (als ie nog bestaat)
Namen van steden ipv airport codes zou fijn zijn.
pi_103039380
Bedoel je Qfly.com? Die heeft een wat uitgebreidere 'rondom' functie.

Edit: Die is alleen voor Europese bestemmingen :(

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2011 15:50:55 ]
  donderdag 13 oktober 2011 @ 16:37:34 #190
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_103041193
Tja ik was bang om te lang rond te kijken en zoeken omdat we (door omstandigheden) al vrij laat zijn met boeken dus heb met lastminute.com geboekt.

Alle vluchten zouden BA zijn, maar die vliegen helemaal niet naar Montevideo. 3 van de totaal 4 vluchten zijn dus Iberia.. :{ Het reisbureau vertelde me ook dat er maar 2 airlines zouden zijn: Iberia en TAM.

Afgezien van de 10 uur in Madrid op de terugweg gaat alles lekker snel (ipv de 46 uur die ik eerder zag..).

Een vriend had 'goedkope' vluchten voor ons gevonden via zijn reisbureau voor £1400 pp, maar uiteindelijk voor £1140 pp geboekt met ook schappelijke tijden van vertrek en aankomst.
reset
pi_103044092
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:20:03 #192
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_103044643
quote:
^O^

Volgens mij was dat degene die ik zocht! Nu staat ie (weer?) in m'n favorieten.

Na daar even rondkijken kom ik op dezelfde prijzen uit voor de korte vluchtduur en goede tijden. Met langere vluchtduur, rottijden en extra stop zouden we misschien tot £150 pp hebben kunnen besparen, maar het is mooi zo. Zelfs direct bij BA waren ze net heel iets duurder. :)

Deze moet eigenlijk in de OP!
reset
pi_103049712
Keulen-Bonn -> Thessaloniki
Thessaloniki -> Keulen-Bonn

¤260

Kan het goedkoper behalve ryanair?
Hoeft niet Keulen te zijn.
19 of 20/10 t/m 24/10
pi_103120850
ik wil zo goedkoop mogelijk een retourtje naar Rio de Janeiro vanaf Amsterdam Schiphol.. Graag een directe vlucht. Zonder tussenstop. (ik wil niet heeeeel lang reizen vandaar) Wie helpt mij?
vertrek vanaf Amsterdam -> Rio de Janeiro: 15 of 16 februari 2012
terug vanuit Rio de Janeiro -> Amsterdam: 24 of 25 februari 2012

:@

PS: Mochten jullie een beter plan hebben dan hoor ik het graag..

[ Bericht 2% gewijzigd door EL_Presidente op 15-10-2011 19:25:34 ]
pi_103124336
Als je direct wil vliegen kan je alleen met KLM. Tarief wat ik zie is 874 euro.
pi_103159516
hoi allemaal,

ik wil graag tussen maandag 9 juli en vrijdag 13 juli van amsterdam naar orlando en 3 weken later terugkeren . Zelf vind ik alleen tickets van boven de 1000 euro.

Zou het super vinden als iemand is voor me kon kijken! heb er zelf maar weinig kaas van gegeten heb ik het idee :P

[ Bericht 10% gewijzigd door kozijn op 16-10-2011 21:21:54 ]
pi_103181715
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:26 schreef qwerty31 het volgende:
Keulen-Bonn -> Thessaloniki
Thessaloniki -> Keulen-Bonn

¤260

Kan het goedkoper behalve ryanair?
Hoeft niet Keulen te zijn.
19 of 20/10 t/m 24/10
Ik wilde zeggen Ryanair maar die dus juist niet, Is dit te ver reizen?
Met Austrian vanaf Amsterdam, met tussenstop van 50 min ofzo, voor 208,-. oa via skyscanner of tix.nl. Komt wel 5 of 7,50 bij voor ticket/service etc.
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:18:57 #198
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_103182122
Ik zoek een zo goedkoop mogelijk vlucht naar Orlando (Florida) vanaf Amsterdam.

Vertrek : 24 februari 2012
Terug : 5 maart 2012

1 volwassene.

Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit hoeveel tussenstops als het maar goedkoop is :-)
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:48:19 #199
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_103183193
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:18 schreef Razor21 het volgende:
Ik zoek een zo goedkoop mogelijk vlucht naar Orlando (Florida) vanaf Amsterdam.

Vertrek : 24 februari 2012
Terug : 5 maart 2012

1 volwassene.

Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit hoeveel tussenstops als het maar goedkoop is :-)
385 met us airways.
pi_103183429
quote:
Geniale site, maakt dit topic eigenlijk verder nog overbodig!!!
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:09:06 #201
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_103184084
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:54 schreef kip-kerrie het volgende:

[..]

Geniale site, maakt dit topic eigenlijk verder nog overbodig!!!
Eigenlijk wel he? :)
reset
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:22:36 #202
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_103184712
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:48 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

385 met us airways.
Thnx!

Update :

Maar als ik de op site kijk zie ik alleen deze :
Of doe ik wat fout?

Non-refundable 572 dollar (414 euro)

Book it!Book it!
Want to save $50?

Get the US Airways Premier World MasterCard®. Learn more
Want to save $50?

* Does not include taxes and optional fees. Checked baggage fees may apply.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:24:44 #203
95095 Pizzaman
16:00 Cup-a-soup.
pi_103184826
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:54 schreef kip-kerrie het volgende:

[..]

Geniale site, maakt dit topic eigenlijk verder nog overbodig!!!
Voor zover ik kan zien neemt hij Transavia bijvoorbeeld niet mee in het vergelijken. Wel even opletten dus. ;)
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:31:00 #204
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_103185087
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:22 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Thnx!

Update :

Maar als ik de op site kijk zie ik alleen deze :
Of doe ik wat fout?

Non-refundable 572 dollar (414 euro)

Book it!Book it!
Want to save $50?

Get the US Airways Premier World MasterCard®. Learn more
Want to save $50?

* Does not include taxes and optional fees. Checked baggage fees may apply.
http://www.vliegtarieven.nl/
pi_103595995
ik wil dit jaar zo goedkoop mogelijk naar Iasi, Roemenie.
ik blijf er een week en datum is variable.
heb geen idee waar ik voor een goedkoop ticket kan kijken.
300 euro is het goedkoopst wat ik kan vinden maar dat lijkt mij wel duur?
pi_103597694
wanneer wil je er heen? het moet voor veeel minder kunnen. en vanaf waar wil je vliegen?
pi_103617353
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 20:07 schreef fespo het volgende:
ik wil dit jaar zo goedkoop mogelijk naar Iasi, Roemenie.
ik blijf er een week en datum is variable.
heb geen idee waar ik voor een goedkoop ticket kan kijken.
300 euro is het goedkoopst wat ik kan vinden maar dat lijkt mij wel duur?
Is het misschien een optie om naar Boekarest te vliegen. Wel wat ver misschien (+-300 km).
Wel mogelijk voor zo'n 60 euro. Het scheelt wel nogal. Bij Wizzair trouwens
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_103621494
het wel 400km dat ik dan nog moet reizen met bv. de trein.

[ Bericht 64% gewijzigd door fespo op 27-10-2011 13:31:39 ]
pi_103621532
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 20:41 schreef chrisje013 het volgende:
wanneer wil je er heen? het moet voor veeel minder kunnen. en vanaf waar wil je vliegen?
ik wil iemand bezoeken, wanneer maakt niet uit. en ik woon vlakbij Schiphol dus dat zou wel makkelijk zijn maar als iets anders goedkoper is is dat oook prima.
pi_103740878
Ik zoek de goedkoopste vlucht van Fukuoka naar Amsterdam.
Heenreis vanaf op zijn vroegst 9 maart 2012, op zijn laatst 12 maart 2012. Terug op 24 maart 2012.
Goedkoopste vlucht die ik zelf heb kunnen vinden is 1041,12 op vliegwinkel.nl. Ik heb geen bezwaar tegen overstappen als de maximale wachttijd niet te lang is. Maximaal een uur of 4. Alvast bedankt voor jullie hulp!
pi_103765028
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 13:42 schreef captaintokyo het volgende:
Ik zoek de goedkoopste vlucht van Fukuoka naar Amsterdam.
Heenreis vanaf op zijn vroegst 9 maart 2012, op zijn laatst 12 maart 2012. Terug op 24 maart 2012.
Goedkoopste vlucht die ik zelf heb kunnen vinden is 1041,12 op vliegwinkel.nl. Ik heb geen bezwaar tegen overstappen als de maximale wachttijd niet te lang is. Maximaal een uur of 4. Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik zie op Budgetair.nl een route voor +/- 860 Euro via Guangzhou met China Southern Airlines, alleen de overstap duurt jammergenoeg 12 uur. De overige tarieven beginnen allemaal zoals je al had gevonden bij duizend Euro.

Als je via de Japanse KLM-site boekt betaal je (bij vertrek op 10 maart, retour 24 maart) 107,765 Yen (omgerekend +/- 1000 Euro). Je vliegt heen via Seoul en terug met een overstap in Tokyo waar je ook nog van Narita naar Haneda moet.
pi_103767858
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 20:07 schreef fespo het volgende:
ik wil dit jaar zo goedkoop mogelijk naar Iasi, Roemenie.
ik blijf er een week en datum is variable.
heb geen idee waar ik voor een goedkoop ticket kan kijken.
300 euro is het goedkoopst wat ik kan vinden maar dat lijkt mij wel duur?
IETS goedkoper;rond de 240,- bij Austrian (wel tussenstop dan in Wenen) in November. Begin volgend jaar zelfs nog iets goedkoper,rond de 200,-
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_103768766
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 22:58 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

[..]

IETS goedkoper;rond de 240,- bij Austrian (wel tussenstop dan in Wenen) in November. Begin volgend jaar zelfs nog iets goedkoper,rond de 200,-
200,- met KLM en Tarom bv deze https://www.orbitz.com/Se(...)astPage=interstitial
Met een overstap in Boekarest.
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_103774237
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef Zephyrus het volgende:

[..]

Ik zie op Budgetair.nl een route voor +/- 860 Euro via Guangzhou met China Southern Airlines, alleen de overstap duurt jammergenoeg 12 uur. De overige tarieven beginnen allemaal zoals je al had gevonden bij duizend Euro.

Als je via de Japanse KLM-site boekt betaal je (bij vertrek op 10 maart, retour 24 maart) 107,765 Yen (omgerekend +/- 1000 Euro). Je vliegt heen via Seoul en terug met een overstap in Tokyo waar je ook nog van Narita naar Haneda moet.
Bedankt voor de tip over de Japanse KLM site. Scheelt toch weer een paar euro. Is er nog kans dat er goedkopere aanbiedingen komen tussen nu en maart volgend jaar? Of kan ik net zo goed nu boeken?
pi_103775123
Vliegen op Osaka en daar de trein nemen? Is dat geen optie?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_103775977
Ik heb ook gezocht op Osaka-Amsterdam en dat was ongeveer dezelfde prijs. Bovendien is de shinkansen hartstikke duur. Dus dat is geen optie. Toch bedankt voor je suggestie. :)
pi_103776020
Ik wil goedkoop naar Stockholm, maar je hebt twee vliegvelden. 1 vliegveld is voor de budget maatschappijen . Is het zo dat het dan ongelooflijk lang duurt voordat ik in Stockholm central ben?
Of niet?
pi_103776592
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:24 schreef Self-Catering het volgende:
Ik wil goedkoop naar Stockholm, maar je hebt twee vliegvelden. 1 vliegveld is voor de budget maatschappijen . Is het zo dat het dan ongelooflijk lang duurt voordat ik in Stockholm central ben?
Je hebt zelfs 4 vliegvelden. Bromma is een klein, centraal vliegveld waar je soms nog vluchten op vindt. Arlanda de grote, waar je met de trein heen kunt. Skavsta en Vasteras zijn de budget vliegvelden. Vanaf Skavsta heb je volgens mij elk half uur een bus, die er 80 minuten over doet naar Stockholm centrum. Vanaf Vasteras gaan de bussen er onregelmatig, en duurt het ook 80 minuten.

Goedkoop is waarschijnlijk Ryanair naar Skavsta - Dus dat kost je 50 minuten extra in de bus, zowel heen als terug. Verder prima te doen, denk ik.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:53:38 #219
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_103776594
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:24 schreef Self-Catering het volgende:
Ik wil goedkoop naar Stockholm, maar je hebt twee vliegvelden. 1 vliegveld is voor de budget maatschappijen . Is het zo dat het dan ongelooflijk lang duurt voordat ik in Stockholm central ben?
Anderhalf uur met de bus............
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_103783697
Hoe kom ik goedkoop in Helsinki, Finland?
budget: ¤100,- p.p

Het is de bedoeling dat ik daar maar een dagje naar toe gaat. Is dat uberhaupt wel voldoende? Ik heb geen idee :{
pi_103784175
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 04:32 schreef captaintokyo het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip over de Japanse KLM site. Scheelt toch weer een paar euro. Is er nog kans dat er goedkopere aanbiedingen komen tussen nu en maart volgend jaar? Of kan ik net zo goed nu boeken?
Ik denk dat je beter meteen kunt boeken. Ik ga er echter nog steeds vanuit dat in de meeste gevallen geldt, hoe langer je wacht, des te duurder het ticket wordt. Een aanbieding op een specifieke route als deze, lijkt mij vrij klein, omdat je hier vliegt met meerdere luchtvaartmaatschappijen.

Die 40 euro die je bespaart zou zo maar nog meer kunnen zijn, aangezien je bij vliegwinkel bij betaling nog verrast wordt allemaal onzinkosten. Succes :)
pi_103785100
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:36 schreef koekii het volgende:
Hoe kom ik goedkoop in Helsinki, Finland?
budget: ¤100,- p.p

Het is de bedoeling dat ik daar maar een dagje naar toe gaat. Is dat uberhaupt wel voldoende? Ik heb geen idee :{
Wil je er heen om de stad te bekijken? Of heb je een ander doel? En is 1 dag incl. of excl. De reis?
pi_103785289
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:36 schreef koekii het volgende:
Hoe kom ik goedkoop in Helsinki, Finland?
budget: ¤100,- p.p

Het is de bedoeling dat ik daar maar een dagje naar toe gaat. Is dat uberhaupt wel voldoende? Ik heb geen idee :{
Gaat je voor ¤100 p.p. niet lukken voor een day return. Wanneer wil je gaan, en met hoeveel mensen?
Ga je voor business een dagje heen en weer, dat moet lukken. Wil je de stad bekijken dan vind ik het een beetje zonde om dit in 1 dag te doen, kan je beter een lang weekend pakken.
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_103798706
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:20 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Gaat je voor ¤100 p.p. niet lukken voor een day return. Wanneer wil je gaan, en met hoeveel mensen?
Ga je voor business een dagje heen en weer, dat moet lukken. Wil je de stad bekijken dan vind ik het een beetje zonde om dit in 1 dag te doen, kan je beter een lang weekend pakken.
Ik wil in de maand van nov of dec naar Finland toe. Liefst met een business (zo min mogelijk goedkoop houden) Budget mag ook meer zijn tot ¤500,-. Ik heb begrepen dat de hotels daar duur zijn? Dus vandaar dat ik maar een dagje wilde gaan. Zijn er ook van die goedkope hotels daar? Owja we zijn met 2 personen.
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:33:52 #225
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_103802937
Van: Nederland (Schiphol) of mogelijk Frankfurt (ivm Kerst in Keulen en veel tussenstops daar)
Naar: Mumbai danwel GOA.

Heen: 27 december (28e is ook mogelijk)
Terug: 17 januari

Ik kom niet veel anders tegen dan 700-800 euro, helaas. Of je moet een reistijd van 30 uur willen hebben. 730 euro met 1 stop in bv Londen danwel Frankfurt. Op 27 december lijkt erg veel vol te zitten: neem aan mensen die na de kerst naar huis willen. Van Frankfurt via Doha naar Mumbai met Qatar Airlines (kwaliteit daarvan is ????) is met 610 euro de goedkoopste.

Iemand iets beters?

* SnuggLe Zoekt overigens op Expedia, Skyscanner en Vliegtickets.nl....zijn er nog betere sites?

[ Bericht 55% gewijzigd door SnuggLe op 31-10-2011 21:01:02 ]
pi_103813590
Als je nu rond de kerstdagen wilt vertrekken vind ik 610 euro niet duur.
  maandag 31 oktober 2011 @ 23:27:33 #227
92409 Twinky
Little star.
pi_103814273
psst, even een vraagje. Kan ik, als Nederlandse, dit kaartje kopen en gebruiken? (evt. met duits bezorgadres, zo ver heb ik nog niet geklikt). Iemand een idee?
http://www.bahn.de/p/view(...)al/niederlande.shtml
pi_103997205
16.12 (evt 17.12) naar Boekarest (vliegveld maakt niet uit) 02.01 of 03.01 terug (liever 02.01)

25.11 naar Sofia.

Iemand?
pi_103997398
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 14:59 schreef Halcon het volgende:
16.12 (evt 17.12) naar Boekarest (vliegveld maakt niet uit) 02.01 of 03.01 terug (liever 02.01)

25.11 naar Sofia.

Iemand?
Welke vertrekluchthavens zijn een optie?
pi_103997942
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:05 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Welke vertrekluchthavens zijn een optie?
Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Weeze, Dortmund, Brussel, Charleroi, Luik, Antwerpen...
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:30:01 #231
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_104006125
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 14:59 schreef Halcon het volgende:
16.12 (evt 17.12) naar Boekarest (vliegveld maakt niet uit) 02.01 of 03.01 terug (liever 02.01)

25.11 naar Sofia.

Iemand?
Naar Boekarest is Wizzair erg duur, dat is eigenlijk geen budget meer....

Naar Sofia valt het op 25 november nog alles mee met Wizzair, voor 49,99 euro (39,99 voor members) + administratiekosten zit je daar al. En je boekt redelijk laat nu.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_104022346
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2011 23:27 schreef Twinky het volgende:
psst, even een vraagje. Kan ik, als Nederlandse, dit kaartje kopen en gebruiken? (evt. met duits bezorgadres, zo ver heb ik nog niet geklikt). Iemand een idee?
http://www.bahn.de/p/view(...)al/niederlande.shtml
Ja, geen probleem. Meestal hebben ze e-tickets, dus kun je zelf het kaartje nog printen ook. Vaak geeft nshispeed dezelfde tarieven, maar zoeken naar het beste tarief is via bahn.de het makkelijkst.
pi_104029172
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:30 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Naar Boekarest is Wizzair erg duur, dat is eigenlijk geen budget meer....

Naar Sofia valt het op 25 november nog alles mee met Wizzair, voor 49,99 euro (39,99 voor members) + administratiekosten zit je daar al. En je boekt redelijk laat nu.
300 euro ofzo, maar het is dan ook rondom de feestdagen. Dan zullen veel Roemenen naar huis vliegen. Budget is het niet, maar veel alternatieven zijn er vast ook niet.

50 euri Sofia valt mee. Dat ga ik dan maar eens boeken.
  zondag 6 november 2011 @ 15:12:53 #234
155103 Reanimation
Golden State!
pi_104034257
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Weeze, Dortmund, Brussel, Charleroi, Luik, Antwerpen...
Goedkoopste:

Dortmund-Bucharest (BBU) 16/12 15:10-18:35
Bucharest (BBU)-Dortmund 02/01 12:50-14:25

Totaal: ¤ 231,98 met Wizzair

Eventuele andere optie:

Vanaf Charleroi (¤ 281,98) met Wizzair
pi_104038937
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 15:12 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Goedkoopste:

Dortmund-Bucharest (BBU) 16/12 15:10-18:35
Bucharest (BBU)-Dortmund 02/01 12:50-14:25

Totaal: ¤ 231,98 met Wizzair

Eventuele andere optie:

Vanaf Charleroi (¤ 281,98) met Wizzair
Thanks :)

Charleroi dan maar. Ben ik sneller dan in Dortmund, zeker rond het middaguur.
pi_104122291
nevermind :)

[ Bericht 16% gewijzigd door Smeich op 08-11-2011 22:38:09 ]
pi_104165977
Ik wil graag vanaf Schiphol naar Bangkok. Heen tussen 21 en 23 januari 2012 en terug rond 20 februari 2012. Eigenlijk wel gewoon nonstop, of het moet honderden euro's schelen.

Zelf heb ik via govolo een bedrag van 654 gevonden, heb nog niet doorgeklikt, dus weet nog niet of ik verborgen (boekings)kosten tegenkom.
  woensdag 9 november 2011 @ 18:55:53 #238
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_104171138
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:39 schreef conleche het volgende:
Ik wil graag vanaf Schiphol naar Bangkok. Heen tussen 21 en 23 januari 2012 en terug rond 20 februari 2012. Eigenlijk wel gewoon nonstop, of het moet honderden euro's schelen.

Zelf heb ik via govolo een bedrag van 654 gevonden, heb nog niet doorgeklikt, dus weet nog niet of ik verborgen (boekings)kosten tegenkom.
Als je via D-reizen boekt betaal je geen boekingskosten, reserveringskosten of wat dan ook. Dan kan je op 18, 19 of 22 januari heen en 20 februari terug ¤ 609,85. Je vliegt dan wel met Egypt Air en een overstap in Cairo.

Dit is een relatief goede prijs, ik heb dezelfde vlucht voor mijn broertje met vertrek op 1 februari en terug op 27 februari geboekt voor 521 euro, maar die lage prijzen zijn niet beschikbaar.

Eventueel kan je vanaf Dusseldorf op 19 januari weg en 19 februari terug voor 586,74 met Emirates, maar gezien de overstap heen eigenlijk geen optie.

De 654 euro vlucht met China Airlines wordt bij govolo nog extra belast met 20 euro boekingskosten, waardoor je totaaal op 674 euro uitkomt.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_104172415
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:55 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Als je via D-reizen boekt betaal je geen boekingskosten, reserveringskosten of wat dan ook. Dan kan je op 18, 19 of 22 januari heen en 20 februari terug ¤ 609,85. Je vliegt dan wel met Egypt Air en een overstap in Cairo.

Dit is een relatief goede prijs, ik heb dezelfde vlucht voor mijn broertje met vertrek op 1 februari en terug op 27 februari geboekt voor 521 euro, maar die lage prijzen zijn niet beschikbaar.

Eventueel kan je vanaf Dusseldorf op 19 januari weg en 19 februari terug voor 586,74 met Emirates, maar gezien de overstap heen eigenlijk geen optie.

De 654 euro vlucht met China Airlines wordt bij govolo nog extra belast met 20 euro boekingskosten, waardoor je totaaal op 674 euro uitkomt.
Bedoel je dat die prijs van je broertjes ticket niet beschikbaar is voor mijn data? Of ook niet meer voor de zijne? Want op zich ben ik degene die het rooster maak, dus 1 feb. weg en 27 terug is ook nog een optie!!
  woensdag 9 november 2011 @ 19:28:24 #240
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_104172883
quote:
3s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Bedoel je dat die prijs van je broertjes ticket niet beschikbaar is voor mijn data? Of ook niet meer voor de zijne? Want op zich ben ik degene die het rooster maak, dus 1 feb. weg en 27 terug is ook nog een optie!!
Deze goedkope tickets zijn al uitverkocht. Toen ik dit tarief vond heb ik mijn broertje direct laten boeken, want een dergelijke prijs vanaf Amsterdam is uitzonderlijk laag.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_104173476
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:28 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Deze goedkope tickets zijn al uitverkocht. Toen ik dit tarief vond heb ik mijn broertje direct laten boeken, want een dergelijke prijs vanaf Amsterdam is uitzonderlijk laag.
Dan denk ik dat ik mijn 654 (674) euro vlucht ga boeken, ik denk dat het me wel 65 euro waard is om lekker in 1x te vliegen.

Bedankt toch!!
pi_104221200
Ik wil in mei 2012 van Siem Reap (Cambodja) naar Hanoi reizen over land of andersom mag ook.

Vertrek liefst op 17 mei, dag eerder of later mag ook
Terugkomst in NL 9 of 10 juni.

Goedkoopste oplossing hiervoor is volgens mij, na enig speurwerk, vliegen van Schiphol op Bangkok. Vanaf daar een vlucht naar Hanoi en dan over land door Vietnam, langs Siem Reap naar Bangkok.

Vlucht Schiphol en Bangkok vertrek 17 mei en zondagochtend 10 juni terug in Nederland kan ik vinden voor eur 645 met Austrian Airlines.

Vlucht Bangkok Hanoi kost Eur 60 met Thai Air Asia

Of kan dit goedkoper? Het rondje andersom kan ook. En wat is de beste periode om deze tickets te boeken? Als het veel scheelt hoef ik niet perse vanaf Schiphol te vliegen. Woon wel in Amsterdam.

[ Bericht 4% gewijzigd door sportgek1985 op 12-11-2011 12:06:38 ]
pi_104277890
(dubbel)

[ Bericht 97% gewijzigd door MichaelV8888 op 12-11-2011 05:11:06 (dubbel) ]
pi_104277893
1. waarvandaan je wilt reizen: BRU, AMS

2. wanneer je wilt reizen: Aankomen op 5,6 of 7 januari 2012

ik wil er 10-13 dagen blijven.
Retourvlucht mag ook vanaf phuket zijn.

3. waarnaartoe je wilt reizen: Bangkok

4. hoe je wilt reizen: vliegtuig, (indien veel goedkoper, trein en vliegtuig)

5. op welke manier je wilt reizen: zo min mogelijk overstappen en goedkoop mogelijk natuurlijk

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Thai air, 750 EUR

THanks

[ Bericht 4% gewijzigd door MichaelV8888 op 12-11-2011 05:11:33 (iets vergeten) ]
pi_104281741
Misschien niet helemaal de bedoeling (aangezien het hier volgens mij alleen om tickets e.d. gaat), maar ben op zoek naar een 'hele' ;) vakantie naar Miami (inclusief hotel dus), 4 personen, vertrek 2 januari, terug 9-10 januari. Fly drive florida zou ook wel fijn zijn, maar als dat veel extra kost, dan huren we daar wel zelf een auto voor een paar dagen.

Bij Arke heb je een vakantie voor ong. 1000 euro p.p., bij de jong intra is er een fly drive van 9 dagen op aanvraag, bij kras zitten de prijzen op ong. 850 euro (ook op aanvraag). Iemand nog andere ideeen of fijne sites?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:33:33 #246
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_104281851
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:31 schreef sportgek1985 het volgende:
Ik wil in mei 2012 van Siem Reap (Cambodja) naar Hanoi reizen over land of andersom mag ook.

Vertrek liefst op 17 mei, dag eerder of later mag ook
Terugkomst in NL 9 of 10 juni.

Goedkoopste oplossing hiervoor is volgens mij, na enig speurwerk, vliegen van Schiphol op Bangkok. Vanaf daar een vlucht naar Hanoi en dan over land door Vietnam, langs Siem Reap naar Bangkok.

Vlucht Schiphol en Bangkok vertrek 17 mei en zondagochtend 10 juni terug in Nederland kan ik vinden voor eur 645 met Austrian Airlines.

Vlucht Bangkok Hanoi kost Eur 60 met Thai Air Asia

Of kan dit goedkoper? Het rondje andersom kan ook. En wat is de beste periode om deze tickets te boeken? Als het veel scheelt hoef ik niet perse vanaf Schiphol te vliegen. Woon wel in Amsterdam.
Die tickets van AirAsia BKK-HAN heb ik nooit goedkoper gezien dan +/- 50 euro, Of de dollar moet helemaal in elkaar donderen. En voor die 645 voor AMS-BKK in mei 2012 verwacht ik nog wel wat betere aanbiedingen van met name Emirates. Vorig jaar januari kon je bij Emirates tickets voor vertrek in mei kopen voor 520 euro bij vertrek vanaf DUS. Maar wil je een prijsgarantie, dan moet je dus nu boeken, want niets in de toekomst is zeker en zeker niet in de huidige luchtvaartindustrie.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_104284888
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:33 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Die tickets van AirAsia BKK-HAN heb ik nooit goedkoper gezien dan +/- 50 euro, Of de dollar moet helemaal in elkaar donderen. En voor die 645 voor AMS-BKK in mei 2012 verwacht ik nog wel wat betere aanbiedingen van met name Emirates. Vorig jaar januari kon je bij Emirates tickets voor vertrek in mei kopen voor 520 euro bij vertrek vanaf DUS. Maar wil je een prijsgarantie, dan moet je dus nu boeken, want niets in de toekomst is zeker en zeker niet in de huidige luchtvaartindustrie.
Dank voor je antwoord. Het gaat me ook meer om het ticket Schiphol-Bangkok en v.v. Vind EUR 645 ook wel een aardige prijs. EUR 520 is natuurlijk lekker, maar ben ook kosten (en tijd) kwijt aan de reis Amsterdam - Dusseldorf. De boel maar eens goed in de gaten houden of er nog leuke tickets langs komen.
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:40:44 #248
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_104290073
Voor vertrek in Mei komen er genoeg aanbiedingen, ook vanaf Schiphol, en ook van maatschappijen waar je het niet direct van verwacht.
Daarnaast kan je van Dusseldorf of Frankfurt helemaal goede aanbiedingen verwachten, voor 32 euro retour zit je al in Dusseldorf vanaf Utrecht.

Daarnaast moet je ook tickets vanuit België in de gaten houden, KLM stunt regelmatig met vertrek vanaf Antwerpen, dat komt uiteraard door Qatar, Ethiad de prijs sterk onder druk zetten.

Richtprijs voor vertrek in Mei is in de voorbije jaren tussen de 450 - 550 euro geweest.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_104299742
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:40 schreef ozzietukker het volgende:
Voor vertrek in Mei komen er genoeg aanbiedingen, ook vanaf Schiphol, en ook van maatschappijen waar je het niet direct van verwacht.
Daarnaast kan je van Dusseldorf of Frankfurt helemaal goede aanbiedingen verwachten, voor 32 euro retour zit je al in Dusseldorf vanaf Utrecht.

Daarnaast moet je ook tickets vanuit België in de gaten houden, KLM stunt regelmatig met vertrek vanaf Antwerpen, dat komt uiteraard door Qatar, Ethiad de prijs sterk onder druk zetten.

Richtprijs voor vertrek in Mei is in de voorbije jaren tussen de 450 - 550 euro geweest.
Hmm, die prijzen klinken wel erg interessant. Dank voor de tip! Wanneer kwamen tickets met dat soort prijzen meestal ongeveer op de markt?
  zondag 13 november 2011 @ 10:59:32 #250
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_104310731
Een enkele reis van Nederland naar Berlijn op 26 december, tot nu toe ligt het allemaal rond de 120 euro. Zie ik iets over het hoofd? :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zondag 13 november 2011 @ 11:07:16 #251
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_104310848
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 10:59 schreef Jabberwocky het volgende:
Een enkele reis van Nederland naar Berlijn op 26 december, tot nu toe ligt het allemaal rond de 120 euro. Zie ik iets over het hoofd? :)
  zondag 13 november 2011 @ 12:29:22 #252
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_104312732
Dit, of via Bahn.de (je kan de Nederlandse taal selecteren op de site), voor 39 euro, vertrek 13:21, aankomst 19.19.
Dit is wel een kleine 6 uur, maar je kan gewoon bagage meenemen en hoeft maar kort voor vertrek aanwezig te zijn.

Gek genoeg kan je via NS Hispeed deze treinreis niet voor dit voordelige tarief boeken en kost het 114,20 euro.
Maar dat heb ik wel vaker met de prutsers van NS, ik boek altijd via Bahn.de voor een ticket naar of door Duitsland. Je kan met credit card gratis betalen bij Bahn.de
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zondag 13 november 2011 @ 12:33:08 #253
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_104312816
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:37 schreef sportgek1985 het volgende:

[..]

Hmm, die prijzen klinken wel erg interessant. Dank voor de tip! Wanneer kwamen tickets met dat soort prijzen meestal ongeveer op de markt?
Het valt niet exact te zeggen op welke datum, dit verschilt, maar vanaf Februari moet er al e.e.a. op de markt komen, want dan zien de vliegtuigmaatschappijen de daadwerkelijke bezetting en zullen de tarieven wat omlaag gaan om mensen aan boord te krijgen.
Aan de andere kant houdt Emirates tegenwoordig lange tijd tarieven wat hoog, pas 6 weken voor vertrek krijg je opeens aanbiedingen op vluchten die nog niet vol genoeg zijn.

Beperk je vooral niet met vertrek vanaf Amsterdam, juist vanaf de Duitse luchthavens wordt veel gestunt.
Daarnaast kan het in de gaten houden van de Belgische KLM pagina geen kwaad, want daar komen regelmatig acties naar voren.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zondag 13 november 2011 @ 13:06:14 #254
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_104313747
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 11:07 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wtf. Ik weet niet wat ik net fout deed. :')

Bedankt in ieder geval.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_104330881
1. waarvandaan
Praag vliegveld of treinstation
2. wanneer
2 januari
3. waarnaartoe
Nederland, Eindhoven/Amsterdam
4. hoe
Trein/vliegtuig (bus?)
5. op welke manier
Zo goedkoop mogelijk
6.Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
70 euro met Wizz-Air om 7:05 vanaf Praag. Wat héél erg lastig gaat worden aangezien ik op ongeveer 1.5 uur reizen van Praag zit. Voor de rest ongeveer 90 euro met de nachttrein van Praag naar Utrecht en vanaf 120 euro vliegen op gunstigere tijden op 2 januari.

Iemand betere suggesties? Bus eventueel een optie? Bij voorbaat dank!

[ Bericht 2% gewijzigd door DukeJan op 13-11-2011 21:09:37 ]
pi_104341910
Hoi allemaal,

Ik ben op wereldreis en nu wil familie mij komen bezoeken! Ik ben dus op zoek naar:
1. waarvandaan: luchthaven in Nederland of omringende landen
2. wanneer: vertrek tussen 2 en 10 december, ongeveer 10 dagen
3. waarnaartoe: Kathmandu, Nepal
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig lijkt me handig :)
5. op welke manier je wilt reizen: zo min mogelijk overstappen, en dan uiteraard zo goedkoop mogelijk :)
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: arkefly, 479 euro. Alleen dan ben verplicht een week / 2 weken te gaan, terwijl 10 dagen eigenlijk mooier zou zijn ... Maar als het prijsverschil te groot is wordt het toch een week :)

Alvast bedankt !
pi_104345335
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 04:50 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Hoi allemaal,

Ik ben op wereldreis en nu wil familie mij komen bezoeken! Ik ben dus op zoek naar:
1. waarvandaan: luchthaven in Nederland of omringende landen
2. wanneer: vertrek tussen 2 en 10 december, ongeveer 10 dagen
3. waarnaartoe: Kathmandu, Nepal
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig lijkt me handig :)
5. op welke manier je wilt reizen: zo min mogelijk overstappen, en dan uiteraard zo goedkoop mogelijk :)
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: arkefly, 479 euro. Alleen dan ben verplicht een week / 2 weken te gaan, terwijl 10 dagen eigenlijk mooier zou zijn ... Maar als het prijsverschil te groot is wordt het toch een week :)

Alvast bedankt !
Dat lijkt me wel balen, ben je een keer op reis, komt je familie je nog vervelen
pi_104397212
1. waarvandaan: Schiphol/ Rotterdam airport
2. wanneer je wilt reizen: juli, augustus of begin juni
3. waarnaartoe je wilt reizen: Tallinn
4. hoe je wilt reizen: Met 't vliegtuig

Ik wil dus een stedentripje boeken naar Tallinn. Zelf zaten we te denken aan 3 a 4 nachten in een hostel of hotel. Verder willen we graag 1 dagje naar helsinki met de boot.

Het gaat om 2 personen. Voor de vliegtickets, hotel/hostel + de bootreis naar Helsinki wilde we ongeveer rond de 250 euro kwijt zijn. Iemand enig idee of dit mogelijk is?
pi_104397496
BA - Porto Alegro
Morgen met het vliegtuig, het liefst een enkeltje, eventueel terugvlucht voor de 23e
Vandaag na 22.00h met de bus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_104398369
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:49 schreef HAHAnoniem het volgende:
1. waarvandaan: Schiphol/ Rotterdam airport
2. wanneer je wilt reizen: juli, augustus of begin juni
3. waarnaartoe je wilt reizen: Tallinn
4. hoe je wilt reizen: Met 't vliegtuig

Ik wil dus een stedentripje boeken naar Tallinn. Zelf zaten we te denken aan 3 a 4 nachten in een hostel of hotel. Verder willen we graag 1 dagje naar helsinki met de boot.

Het gaat om 2 personen. Voor de vliegtickets, hotel/hostel + de bootreis naar Helsinki wilde we ongeveer rond de 250 euro kwijt zijn. Iemand enig idee of dit mogelijk is?
Vanaf Amsterdam heb je een retourtje Tallinn met Estonian Airlines vanaf ongeveer ¤120. Als je vanaf Weeze kan vertrekken kan je daar een Ryanair vluchtje naar Tallinn pakken. Had in januari voor ¤20 een retourtje (ook afhankelijk van de periode natuurlijk). Toen voor 3 nachten + vlucht ¤90 kwijt geweest pp.

Bootretour Helsinki - Tallinn kost je een euro of ¤30-40 voor een dagretour geloof ik. Totaal voor ¤250 voor vlucht + verblijf voor 2 pers. moet dus wel lukken :)
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
  woensdag 16 november 2011 @ 14:23:38 #261
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_104435346
1. Waarvandaan: AMS/DUSS
2. Wanneer: tussen 20/12 & 30/12 - 2/1 & 10/1
3. Waarnaartoe: BKK
4. Hoe: vliegtuig
5. Op welke manier: Zo goedkoop mogelijk

6.Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

20/12 - 02/1 voor ¤ 959 (overstap Dubai)
23/12 - 06/1 voor ¤ 1095 (rechtstreeks)

Redelijk voordelig maar ik zoek iets rond de 800,-
Een longshot, ik weet het... maar wellicht weet iemand iets?!
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  woensdag 16 november 2011 @ 15:32:44 #262
277627 Seven.
We are Borg.
pi_104437990
Goed, ik heb nog niet veel details maar toch alvast een vraag:

Ik wil vertrekken naar Bangkok wanneer de tickets het goedkoopst zijn. Dit kan vanaf London, Benelux vliegvelden of Dusseldorf.

Twee of drie weken later willen we terugvliegen vanaf Surat Thani, ook weer naar London, Benelux of Dusseldorf.

-Welke aanbieders zijn het goedkoopst?
-Welke periode is het goedkoopst?

Reisperiode: na het hoogseizoen (of mogelijk voor het hoogseizoen, maar liefst erna).

Voor periode eind oktober:
Ik kom vanuit België op prijzen van 700 euro heen en weer.
Vanuit London 327GBP - 400 euro ongeveer met overstap in Kuala Lumpur enkel.
Vanuit Dusseldorf 362 GBP rechtstreeks naar BKK enkeltje.

[ Bericht 8% gewijzigd door Seven. op 16-11-2011 15:52:43 ]
Resistance is futile.
pi_104454609
quote:
7s.gif Op
Wat vind [quote]7s.gif [b]Op woensdag 16 november 2011 15:32 schreef Seven. het volgende:

Goed, ik heb nog niet veel details maar toch alvast een vraag:

Ik wil vertrekken naar Bangkok wanneer de tickets het goedkoopst zijn. Dit kan vanaf London, Benelux vliegvelden of Dusseldorf.

Twee of drie weken later willen we terugvliegen vanaf Surat Thani, ook weer naar London, Benelux of Dusseldorf.

-Welke aanbieders zijn het goedkoopst?
-Welke periode is het goedkoopst?

Reisperiode: na het hoogseizoen (of mogelijk voor het hoogseizoen, maar liefst erna).

Voor periode eind oktober:
Ik kom vanuit België op prijzen van 700 euro heen en weer.
Vanuit London 327GBP - 400 euro ongeveer met overstap in Kuala Lumpur enkel.
Vanuit Dusseldorf 362 GBP rechtstreeks naar BKK enkeltje.
Wat vind jij het hoogseizoen?
pi_104545864
quote:
Goed, ik heb nog niet veel details maar toch alvast een vraag:

Ik wil vertrekken naar Bangkok wanneer de tickets het goedkoopst zijn. Dit kan vanaf London, Benelux vliegvelden of Dusseldorf.

Twee of drie weken later willen we terugvliegen vanaf Surat Thani, ook weer naar London, Benelux of Dusseldorf.

-Welke aanbieders zijn het goedkoopst?
-Welke periode is het goedkoopst?

Reisperiode: na het hoogseizoen (of mogelijk voor het hoogseizoen, maar liefst erna).

Voor periode eind oktober:
Ik kom vanuit België op prijzen van 700 euro heen en weer.
Vanuit London 327GBP - 400 euro ongeveer met overstap in Kuala Lumpur enkel.
Vanuit Dusseldorf 362 GBP rechtstreeks naar BKK enkeltje.
Kijk eens bij aeroflot.ru ,kan je voor 530 retour van Amsterdam naar Bangkok. Enkeltje Surat Thani is 30e bij Air Asia.

Zelf ben ik ook nog op zoek naar een retourtje Bangkok, bij voorkeur Amsterdam maar bij groot prijsverschil zijn andere luchthavens een optie. Komen uit de Randstad dus prijsverschil moet wel behoorlijk zijn om het rendabel te laten zijn en ook nog eens de extra moeite waard.

Reisperiode is rond de 17 juli weg en uiterlijk 26 augustus terug zijn, maar liever 1 of 2 dagen eerder.
Had deze gevonden bij Aeroflot voor 530 maar op het moment dat we hem gingen boeken vanochtend was die weg :( Zit nu te kijken bij Swiss Air voor rond de 730 euro.
&lt;a href="https://www.sousvidekenner.nl"&gt;Sous-vide koken&lt;/a&gt;
  zaterdag 19 november 2011 @ 14:37:44 #265
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_104551234
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:32 schreef Seven. het volgende:
Goed, ik heb nog niet veel details maar toch alvast een vraag:

Ik wil vertrekken naar Bangkok wanneer de tickets het goedkoopst zijn. Dit kan vanaf London, Benelux vliegvelden of Dusseldorf.

Twee of drie weken later willen we terugvliegen vanaf Surat Thani, ook weer naar London, Benelux of Dusseldorf.

-Welke aanbieders zijn het goedkoopst?
-Welke periode is het goedkoopst?

Reisperiode: na het hoogseizoen (of mogelijk voor het hoogseizoen, maar liefst erna).

Voor periode eind oktober:
Ik kom vanuit België op prijzen van 700 euro heen en weer.
Vanuit London 327GBP - 400 euro ongeveer met overstap in Kuala Lumpur enkel.
Vanuit Dusseldorf 362 GBP rechtstreeks naar BKK enkeltje.
Kijk nu dan eens op Emirates.com. Welliswaar niet naar BKK maar naar Kuala Lumpur. Boeken vóór 1 december en je hebt een ticket voor 545 euro. Van KUL naar Surat Thani kan niet direct, maar wel naar b.v. Krabi. Lijkt me een betere deal dan met dronken russen in een vliegtuig en overstappen in Moskou.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_104642105
1. waar vandaan en waar naartoe: Vanaf een luchthaven in NL, BE of DU (Dusseldorf of Keulen) naar Athene
2. wanneer je wilt reizen: Februari, maart, april of mei
3. hoe je wilt reizen: Voorkeur voor vliegtuig, bus (in geval van speciale aanbieding) evt ook een optie
4. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: 115 euro (incl. adm kosten) voor een retourtje vanaf Brussel (JetAirFly)

Heb ik hiermee de beste deal, of kan het goedkoper?
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:21:15 #267
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_104670692
1. waar vandaan en waar naartoe: Vanaf een luchthaven in NL/DE (Dusseldorf, Keulen, Dortmund, Osnabrück)) naar Ha'il, Saudi-Arabië. Vervolgens van Ha'il via Amman (1 dag daar, 1 overnachting als het kan) naar NL/DE

2. wanneer je wilt reizen: Ergens tussen 5 - 7 december
3. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
4. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Niks, vooral het zoeken met die terugvlucht maakt het moeilijk. Of moet ik 2x enkele reis boeken?

Ik wil het liefst maar 1x overstappen (in Riyadh of Jeddah) op de heenweg overigens.

Hoop dat jullie kunnen helpen!

[ Bericht 1% gewijzigd door leolinedance op 22-11-2011 14:32:16 ]
pi_104673162
Is het voor je werk? Want dan zou ik er gewoon een zakelijk reisbureau op zetten. :)
Het is nou niet bepaald een alledaagse bestemming.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_104674957
Zakelijke reisbureaus zijn juist waardeloos met dit soort reizen. Die werken enkel met een gelimiteerd aantal airlines bijvoorbeeld, en ze kijken echt nooit verder dan hun neus lang is. Voor lastige reizen zoek ik zelf altijd eerst even snel 15 minuten en laat ik vervolgens mij assistente de rest uitzoeken. Scheelt snel 20% van de kosten en is altijd goedkoper en sneller dan met een reisbureau. Die lui stellen echt altijd teleur...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:31:32 #270
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_104675054
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:29 schreef Bajskorv het volgende:
Zakelijke reisbureaus zijn juist waardeloos met dit soort reizen. Die werken enkel met een gelimiteerd aantal airlines bijvoorbeeld, en ze kijken echt nooit verder dan hun neus lang is. Voor lastige reizen zoek ik zelf altijd eerst even snel 15 minuten en laat ik vervolgens mij assistente de rest uitzoeken. Scheelt snel 20% van de kosten en is altijd goedkoper en sneller dan met een reisbureau. Die lui stellen echt altijd teleur...
Nou. precies dit dus. Maar nu is de assistente hier ook niet zo'n topper zeg maar...
Best lastig nog, zo'n reisje plannen :{
pi_104675520
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nou. precies dit dus. Maar nu is de assistente hier ook niet zo'n topper zeg maar...
Best lastig nog, zo'n reisje plannen :{
Zelfde probleem aan deze kant, assistente is ellende.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_104675524
Dat is wel een punt!

Als ik kijk op www.cheaptickets.com dan vind ik iets met EgyptAir en Saudi Arabian Air voor 1754 dollar (met een nacht in Cairo) en 1 overstap van Ha'il naar Amman.

Op Kayak vind ik wel dingen van minder dan 1300 dollar, maar dan moet je 2 keer 's nachts overstappen onderweg naar Ha'il en via Jeddah en Cairo naar Amman.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_104712516
Ik heb ook ff zitten kijken, ik weet niet of je een middag eerder weg kan?

4 dec: Ams - Cai - Riyah met Egyptair, aankomst s nachts om 2.45 uur / eur381,01 incl tax
5 dec: Riyah - Ha'il, 05.40 - 700 uur met Saoudi Arabian Airlines
6 dec: Hai'l - Riyah - Amman, 7.00 - 14.45 Saoudi Arabian Airlines
(samen eur270,85 incl. tax
7 dec: Amman - Budapest Amsterdam met Malev 04.00 - 09.15 eur331,38 incl. tax)
Dit is het enige wat ik onder de 1000 euro krijg. Ik kan niets met met één overstap naar Ha'il vinden, omdat ik geen rechstreekse vluchten naar Jeddah of Riyah vindt (en je moet via die plaatsen om in Ha'il te komen).

Je kan ook met Lufthansa via Frankfurt (zowel vanaf Ams als allerlei plaatsen in Duitsland), dan kan je een retour (of open jaw tkt, zoals het in zakenreis termen genoemd wordt) ticket boeken (heen laden op Riyah, terug vanaf Amman), maar dan worden de tijden heel anders en vanwege het korte verblijf erg duur.

Normaal gesproken zijn retourtjes ook goedkoper, maar in dit geval kon het ook met one ways. Dit is typisch een reisje waar je met een beetje kennis van tarieven wel wat leuks van kan maken.

En ja, dit is mijn werk. Het statement dat zakenreis bureuas alleen maar naar bepaalde airlines kijken is ook een fabeltje, aangezien we al járenlang geen commissies meer krijgen van airlines (die bestonden al niet meer toen ik 5 jaar geleden begon).
pi_104715604
Ik zeg ook nergens dat het om commissie gaat. Mijn ervaring is gewoon dat die bureaus vrij "lui" zijn. Ze zoeken snel een passende vlucht bij een bekende airline en zijn dan vaak al klaar. Terwijl je met wat puzzelen meer opties hebt en goedkoper uit bent.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  woensdag 23 november 2011 @ 13:40:37 #275
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_104716647
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:39 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heb ook ff zitten kijken, ik weet niet of je een middag eerder weg kan?

4 dec: Ams - Cai - Riyah met Egyptair, aankomst s nachts om 2.45 uur / eur381,01 incl tax
5 dec: Riyah - Ha'il, 05.40 - 700 uur met Saoudi Arabian Airlines
6 dec: Hai'l - Riyah - Amman, 7.00 - 14.45 Saoudi Arabian Airlines
(samen eur270,85 incl. tax
7 dec: Amman - Budapest Amsterdam met Malev 04.00 - 09.15 eur331,38 incl. tax)
Dit is het enige wat ik onder de 1000 euro krijg. Ik kan niets met met één overstap naar Ha'il vinden, omdat ik geen rechstreekse vluchten naar Jeddah of Riyah vindt (en je moet via die plaatsen om in Ha'il te komen).

Je kan ook met Lufthansa via Frankfurt (zowel vanaf Ams als allerlei plaatsen in Duitsland), dan kan je een retour (of open jaw tkt, zoals het in zakenreis termen genoemd wordt) ticket boeken (heen laden op Riyah, terug vanaf Amman), maar dan worden de tijden heel anders en vanwege het korte verblijf erg duur.

Normaal gesproken zijn retourtjes ook goedkoper, maar in dit geval kon het ook met one ways. Dit is typisch een reisje waar je met een beetje kennis van tarieven wel wat leuks van kan maken.

En ja, dit is mijn werk. Het statement dat zakenreis bureuas alleen maar naar bepaalde airlines kijken is ook een fabeltje, aangezien we al járenlang geen commissies meer krijgen van airlines (die bestonden al niet meer toen ik 5 jaar geleden begon).
Dank je, ik ga ernaar kijken! Super! _O_

Edit:

Ik zie dat ik een fout heb gemaakt! Of iets ben vergeten te vermelden eigenlijk... Ik wil 2 dagen in Ha'il blijven! Dus bijvoorbeeld 6 december in de ochtend aankomen, 6-7 december daar en dan 8 december weer vertrekken (beetje schappelijke tijd wanneer mogelijk!).

Sorry!
pi_104720322
Je kan het schema is opschuiven dan wordt het
5 dec: Ams - Cai - Riyah met Egyptair, aankomst s nachts om 2.45 uur / eur381,01 incl tax
6 dec: Riyah - Ha'il, 05.40 - 700 uur met Saoudi Arabian Airlines
8 dec: Hai'l - Riyah - Amman, 7.00 - 14.45 Saoudi Arabian Airlines
(samen eur270,85 incl. tax
9 dec: Amman - Budapest Amsterdam met Malev 04.00 - 09.15 eur331,38 incl. tax)

Je kan ook de 10e rechtstreeks terug met Royal Jordanian, vertrek 1150, aankomst 15.50u in Amsterdam, voor 527,-

@Bajskorv Vervelend van die slechte ervaring.

Maar zakenreisagent kan zeker een meerwaarde zijn, zeker voor grote bedrijven die heel veel tickets boeken. En dan heb ik niet over 1 ticket per dag. En naast de gewone retourtjes London/Parijs ook veel gecompliceerdere reizen, zoals bijv. hierboven. Tevens zijn er ook tarieven die niet op internet staan, bijvoorbeerd voor een rond de wereld reis, waar je sowieso voor naar een reisbureau moet. En dan hebben zakenreisbureaus toch wel wat meer kennis dan een D-Reizen op de hoek.
pi_104721323
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 15:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
@Bajskorv Vervelend van die slechte ervaring.

Maar zakenreisagent kan zeker een meerwaarde zijn, zeker voor grote bedrijven die heel veel tickets boeken. En dan heb ik niet over 1 ticket per dag. En naast de gewone retourtjes London/Parijs ook veel gecompliceerdere reizen, zoals bijv. hierboven. Tevens zijn er ook tarieven die niet op internet staan, bijvoorbeerd voor een rond de wereld reis, waar je sowieso voor naar een reisbureau moet. En dan hebben zakenreisbureaus toch wel wat meer kennis dan een D-Reizen op de hoek.
Bij ons heb je het ook niet over 1 ticket per dag, en bijna altijd over gecompliceerde reizen. Een D-Reizen op de hoek zou ik al helemaal nooit gebruiken, maar ik mis bij die bureaus gewoon wat extra toegevoegde waarde. Zij rekenen op een bedrag per transactie en zullen die transactie dus zo snel mogelijk willen doen. Dus willen ze nooit alle optie bekijken, maar boeken ze meestal zo snel mogelijk iets dat wel past. Ze hebben daarnaast geen incentive om naar de goedkoopste optie te kijken. Het business model is wat dat betreft gewoon niet handig.

Een van onze dochteronderneming is iets kleiner, en heeft een eenmanszaakje voor hun reizen. Ideaal, die mevrouw zoekt gewoon alles op het internet af en kent hun voorkeur inmiddels. Als ze inderdaad de goedkopere opties vindt, krijgt ze af en toe een bonus. Iedereen blij.

Maar de BCD's van deze wereld zijn handig omdat niet iedereen er tijd voor heeft, maar meer ook niet.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_104753822
1. waar vandaan en waar naartoe: Amsterdam/Eindhoven naar Barcelona (eventueel Brussel)
2. wanneer je wilt reizen: van donderdag 3 mei t/m zondag 6 mei (We gaan met 6 personen en zitten aan bovengenoemde data vast. Daarnaast hebben we ook nog eisen wat betreft vertrek en aankomsttijd: 's ochtends heen, na 11:00 uur terug)
3. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
4. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: ¤ 900 met Vueling vanaf Brussel, ¤ 1143 met Transavia vanaf Amsterdam. KLM ¤ 160 pp maar wel terug 's ochtends vroeg.

Op Ryanair vind ik 0 vluchten. Ik neem aan dat deze er gewoonweg nog niet in staan. Easyjet is vooral op zondag te duur.
pi_104771095
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 15:12 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Goedkoopste:

Dortmund-Bucharest (BBU) 16/12 15:10-18:35
Bucharest (BBU)-Dortmund 02/01 12:50-14:25

Totaal: ¤ 231,98 met Wizzair

Eventuele andere optie:

Vanaf Charleroi (¤ 281,98) met Wizzair
Heb uiteindelijk geboekt voor ¤ 260,00 met Czech Air, vanaf Brussel.
pi_104883337
Even een kort vraagje; wanneer is de beste tijd om tickets te boeken voor de zomervakantie? Wij willen namelijk komende zomer in de schoolvakantie naar Colombia en/of Venezuela gaan, waarbij de prijs van de vliegticket al snel erg hoog is. Het zou dus al behoorlijk wat schelen goedkope tickets te kunnen scoren. ^O^ .
pi_104885767
We zagen vorige week tickets (wel eind december voor 2 weken) naar Venezuela voor 550,- pp
Dat was met Air Europe... een prijsvechter (en schijnbaar bijbehorende kwaliteit) voor de lange afstand. Het kan dus wel.
pi_104888510
quote:
5s.gif Op zondag 27 november 2011 17:01 schreef krapula het volgende:
Even een kort vraagje; wanneer is de beste tijd om tickets te boeken voor de zomervakantie? Wij willen namelijk komende zomer in de schoolvakantie naar Colombia en/of Venezuela gaan, waarbij de prijs van de vliegticket al snel erg hoog is. Het zou dus al behoorlijk wat schelen goedkope tickets te kunnen scoren. ^O^ .
Zo lang mogelijk vantevoren.
pi_104917164
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:31 schreef sportgek1985 het volgende:
Ik wil in mei 2012 van Siem Reap (Cambodja) naar Hanoi reizen over land of andersom mag ook.

Vertrek liefst op 17 mei, dag eerder of later mag ook
Terugkomst in NL 9 of 10 juni.

Goedkoopste oplossing hiervoor is volgens mij, na enig speurwerk, vliegen van Schiphol op Bangkok. Vanaf daar een vlucht naar Hanoi en dan over land door Vietnam, langs Siem Reap naar Bangkok.

Vlucht Schiphol en Bangkok vertrek 17 mei en zondagochtend 10 juni terug in Nederland kan ik vinden voor eur 645 met Austrian Airlines.

Vlucht Bangkok Hanoi kost Eur 60 met Thai Air Asia

Of kan dit goedkoper? Het rondje andersom kan ook. En wat is de beste periode om deze tickets te boeken? Als het veel scheelt hoef ik niet perse vanaf Schiphol te vliegen. Woon wel in Amsterdam.
Ik ben vorig jaar van Koh Chang in Thailand naar Siem Reap gereisd en daarvandaan naar Bangkok. Lees je van te voren goed in over het reizen in Cambodja, dit traject staat nogal bekend om de scam-bussen. Je boekt dan een 'goedkope' busreis maar doet 5 keer zo lang over het traject met talloze verplichte tussenstops bij restaurants e.d. Op het traject Siem Reap > Bangkok is deze scam veel beter te omzeilen dan op het traject Bangkok > Siem Raep waar het bijna onmogelijk is om niet in een scam-bus terecht te komen.

Must-read: http://talesofasia.com/cambodia-overland-bkksr-self.htm (en dan vooral vanaf "On Your Own - Siem Reap to Bangkok" als je andersom reist)

Wat ik heb gedaan:
- In het hotel in Siem Raep op de dag voor je reisdag een taxi regelen naar de Thaise grens (Poipet). Dit kost $25 (US) per taxi, de rit duurt ongeveer 2 uur. Probeer vroeg te vertrekken (7 uur ofzo) om drukte bij de grensovergang voor te zijn.
- Ga lopend de grens over. Accepteer geen "hulp" bij het invullen van visumformulieren e.d.
- Neem een tuk-tuk naar het busstation van Aranyaprathet (50 Baht)
- Neem de bus naar Bangkok. (220 Baht ofzo, heel goedkoop voor een rit van 4 - 4,5 uur)
- Loop eenmaal in Bangkok (Morchit busstation) direct naar de officiële taxistandplaats (negeer de talloze mannetjes die je bestormen met aanbiedingen je verder te vervoeren :P) en let op dat de taxichauffeur de meter aanzet bij vertek!

Klinkt misschien afschrikwekkend allemaal, maar dit was een van de leukste 'reisdagen' die ik heb meegemaakt. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Tourniquet op 28-11-2011 12:36:29 ]
pi_104918352
ik ben ook opzoek naar een goedkope vliegreis:

van: Nederland
naar: Los Angeles
wanneer: Februari (datum maakt niet echt uit)
hoe: per vliegtuig, het liefst een directe vlucht

tot nu toe vond ik zelf een retourtje bij KLM nl/de voor rond de 600e. Mijn voornaamste vraag is of de prijzen nog gaan dalen als ik nog wat weken wacht (of zelfs wacht tot vlak voor ik vertrek) :?
  maandag 28 november 2011 @ 16:48:08 #285
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_104927146
Ik ga in februari naar Zuid-Afrika, en moet kiezen tussen een vlucht met British Airways voor 610 of een met Virgin Atlantic voor de lange reis (beide gaan via Heathrow) voor 50 euro meer met veel relaxtere aankomst en vertrek tijd. Met BA vlieg ik namelijk s ochtends om 8 uur terug, terwijl ik met Virgin om half 10 s avonds uit ZA kan vertrekken.
Nu vraag ik mij af of Virgin veel minder comfortabel is dan BA. Ik heb maar 1 keer lang gevlogen en dat was met Emirates, ik heb gehoord dat dat redelijk vergelijkbaar met BA is en dat vond ik prima.

Heeft iemand ervaring met Virgin Atlantic?

[ Bericht 1% gewijzigd door annoh op 28-11-2011 16:53:18 ]
I'm just a girl in the world.
  maandag 28 november 2011 @ 16:51:33 #286
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_104927304
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 15:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Je kan het schema is opschuiven dan wordt het
5 dec: Ams - Cai - Riyah met Egyptair, aankomst s nachts om 2.45 uur / eur381,01 incl tax
6 dec: Riyah - Ha'il, 05.40 - 700 uur met Saoudi Arabian Airlines
8 dec: Hai'l - Riyah - Amman, 7.00 - 14.45 Saoudi Arabian Airlines
(samen eur270,85 incl. tax
9 dec: Amman - Budapest Amsterdam met Malev 04.00 - 09.15 eur331,38 incl. tax)

Je kan ook de 10e rechtstreeks terug met Royal Jordanian, vertrek 1150, aankomst 15.50u in Amsterdam, voor 527,-

@Bajskorv Vervelend van die slechte ervaring.

Maar zakenreisagent kan zeker een meerwaarde zijn, zeker voor grote bedrijven die heel veel tickets boeken. En dan heb ik niet over 1 ticket per dag. En naast de gewone retourtjes London/Parijs ook veel gecompliceerdere reizen, zoals bijv. hierboven. Tevens zijn er ook tarieven die niet op internet staan, bijvoorbeerd voor een rond de wereld reis, waar je sowieso voor naar een reisbureau moet. En dan hebben zakenreisbureaus toch wel wat meer kennis dan een D-Reizen op de hoek.
Amman komt te vervallen *O* maakt de reis een stuk makkelijker denk ik.
pi_104936360
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:48 schreef annoh het volgende:
Ik ga in februari naar Zuid-Afrika, en moet kiezen tussen een vlucht met British Airways voor 610 of een met Virgin Atlantic voor de lange reis (beide gaan via Heathrow) voor 50 euro meer met veel relaxtere aankomst en vertrek tijd. Met BA vlieg ik namelijk s ochtends om 8 uur terug, terwijl ik met Virgin om half 10 s avonds uit ZA kan vertrekken.
Nu vraag ik mij af of Virgin veel minder comfortabel is dan BA. Ik heb maar 1 keer lang gevlogen en dat was met Emirates, ik heb gehoord dat dat redelijk vergelijkbaar met BA is en dat vond ik prima.

Heeft iemand ervaring met Virgin Atlantic?
Ik weet niet vanwaar je vertrekt, maar misschien is Air France ook een optie voor jou? Vanuit Parijs vertrekken ze 's avonds laat zodat je 's ochtends in Johannesburg aankomt. En je vliegt in een A380, ook niet mis ;)
pi_104965267
Op zoek:

Van: Amsterdam, Brussel of Dusseldorf met voorkeur voor Amsterdam
Naar: Hong Kong
Datum: Heen op 26/12, terug op 1/1. Mag een dag verschil zijn, maar liever geen vertrek op 1e kerstdag.
Zo goedkoop mogelijk.
Zelf gevonden: 720E via ebookers met Emirates vanuit Dusseldorf. Vanaf Amsterdam is de goedkoopste die ik vond 860E.

Alvast bedankt!
pi_104965921
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:40 schreef Rens_a het volgende:
Op zoek:

Van: Amsterdam, Brussel of Dusseldorf met voorkeur voor Amsterdam
Naar: Hong Kong
Datum: Heen op 26/12, terug op 1/1. Mag een dag verschil zijn, maar liever geen vertrek op 1e kerstdag.
Zo goedkoop mogelijk.
Zelf gevonden: 720E via ebookers met Emirates vanuit Dusseldorf. Vanaf Amsterdam is de goedkoopste die ik vond 860E.

Alvast bedankt!
Qatar Airways kost ¤662 vanaf BRU op die data. En enkel 2 uur wachten in Doha.
pi_104966248
Bedankt!

Ook via Amsterdam al snel een stuk goedkoper!
pi_104973475
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:11 schreef Starman89 het volgende:
1. waar vandaan en waar naartoe: Vanaf een luchthaven in NL, BE of DU (Dusseldorf of Keulen) naar Athene
2. wanneer je wilt reizen: Februari, maart, april of mei
3. hoe je wilt reizen: Voorkeur voor vliegtuig, bus (in geval van speciale aanbieding) evt ook een optie
4. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: 115 euro (incl. adm kosten) voor een retourtje vanaf Brussel (JetAirFly)

Heb ik hiermee de beste deal, of kan het goedkoper?
Iemand nog een idee hierover? *)
pi_104987455
Ondertussen zelf wat gezocht op mijn eigen zoekopdracht naar Barcelona. Goedkoopste vanaf Amsterdam is ¤ 156 pp, heen met Vueling, terug met Transavia, bagage moet dan nog wel apart betaald worden.

Als iemand het goedkoper kan vinden, houd ik me aanbevolen!
pi_104989116
Ik wil in mei naar New York... maar het schijnt dat er in januari altijd een hoop aanbiedingen zijn? Weet iemand hier meer van? Want dan wacht ik uiteraard tot januari met boeken!

(nu zijn er ook mooie aanbiedingen bij KLM... periode t/m eind maart!)
pi_104996964
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:27 schreef Dikketroela het volgende:
Ik wil in mei naar New York... maar het schijnt dat er in januari altijd een hoop aanbiedingen zijn? Weet iemand hier meer van? Want dan wacht ik uiteraard tot januari met boeken!

(nu zijn er ook mooie aanbiedingen bij KLM... periode t/m eind maart!)
De verwachting is dat in januari de prijzen of dalen of inderdaad aanbiedingen volgen. Maar garantie is er natuurlijk niet. Welke prijs vind je nu voor mei? Kijk ook eens op De Jong Intra, die hebben leuke aanbiedingen naar New York vanaf Brussel met Jet Air. Volgens mij ook in mei.
pi_105001539
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 08:08 schreef exode het volgende:

[..]

De verwachting is dat in januari de prijzen of dalen of inderdaad aanbiedingen volgen. Maar garantie is er natuurlijk niet. Welke prijs vind je nu voor mei? Kijk ook eens op De Jong Intra, die hebben leuke aanbiedingen naar New York vanaf Brussel met Jet Air. Volgens mij ook in mei.
Nee de zekerheid is er inderdaad niet!
Goedkoopste vliegreis vind ik nu 487 op skyscanner, maar een los hotel is super duur dus ik denk dat een combinatie vlucht+hotel beter is. Bij De Jong Intra is dat rond de 1100 euro voor 8 dagen.
pi_105001924
Oh ik zag zojuist op de site van het Carter hotel een totaal van ruim 800 dollar voor 8 nachten. Iets zegt me dat daar nog taxes overheen moeten, want het is een beetje te mooi om waar te zijn...
  woensdag 30 november 2011 @ 16:31:21 #297
64792 Mryc
play me one more song
pi_105011100
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:54 schreef Dikketroela het volgende:
Oh ik zag zojuist op de site van het Carter hotel een totaal van ruim 800 dollar voor 8 nachten. Iets zegt me dat daar nog taxes overheen moeten, want het is een beetje te mooi om waar te zijn...
Staat die aanbieding ook op booking.com? Daar staat meestal wel op of het in- of exclusief taxes is
  woensdag 30 november 2011 @ 16:32:56 #298
64792 Mryc
play me one more song
pi_105011160
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:43 schreef Dikketroela het volgende:

[..]

Nee de zekerheid is er inderdaad niet!
Goedkoopste vliegreis vind ik nu 487 op skyscanner, maar een los hotel is super duur dus ik denk dat een combinatie vlucht+hotel beter is. Bij De Jong Intra is dat rond de 1100 euro voor 8 dagen.
Houd ook www.connections.be in de gaten, erg handige site en regelmatig goede aanbiedingen.
  woensdag 30 november 2011 @ 16:35:34 #299
64792 Mryc
play me one more song
pi_105011252
Ohja en voor relatief goedkope maar fijne hotels in New York, kijk ook eens naar Long Island City. Sommige hotels zitten vlakbij een metrostation waardoor je binnen tien minuten in hartje Manhattan zit.
pi_105012391
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:54 schreef Dikketroela het volgende:
Oh ik zag zojuist op de site van het Carter hotel een totaal van ruim 800 dollar voor 8 nachten. Iets zegt me dat daar nog taxes overheen moeten, want het is een beetje te mooi om waar te zijn...
Heb ff gekeken en bij de reservation details staat "TAXES ARE NOT INCLUDED".

Volgens mij past het bespreken van hotels beter in het algemene New York topic. ;)
pi_105013117
Ja, excuses! Haha ik bedacht me dat later ook.

Ik ga ook eens op connections kijken :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')