abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 september 2011 @ 15:55:49 #276
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_102020321
Keshet. Ik heb een canvasdoek in een effen kleur geverfd en daarop het kaartje in 4 delen geplakt. De kleur van het doek, is een kleur die in het kaartje voorkomt. Helaas geen foto voorhanden.
pi_102020651
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:18 schreef Keshet het volgende:
Supermooie kaart Wickie!
Ik had wel verwacht dat je d'r gewicht er keigroot op zou zetten. :D

Vraagje aan iedereen:
Wat hebben jullie met het geboortekaartje gedaan een tijdje na de geboorte? Iets bijzonders? Opgehangen, laten schilderen op een kist, etc. etc.?
Een kennis van een kennis heeft het kaartje van E. geschilderd met een spiegeltje in het midden, heel tof!
Maar ik wil nog iets anders maar ik weet niet wat. :')
Ik heb het kaartje ook digitaal in een goede kwaliteit (gemaakt door mijn collega) en ik gebruik het voor de omslag van digitale fotoalbums voor/van Senna, zoals van afgelopen vakantie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102020820
wickie, wat een geweldig mooi kaartje O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102020877
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:35 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Lekker bewaren O+
Ik vind het een leuke kaart, maar ook op een taart misstaat dat zeker niet! Of een shirtje <3

Hmmm idee idee!
Zou wel vet zijn op een taart! O+ Ooit... Misschien mag ik deze keer wel een écht geboortekaartje gaan tekenen, mijn moeder's neef en nicht willen een kaartje voor hun soon-to-be-born zoontje, en ze hadden iets gezien en willen nu ook iets zelfgemaakts. Dus ben benieuwd of ze iets in mijn stijlen vinden...
pi_102020926
Wickie wat een geweldig kaartje!

Ik zal binnenkort eens kijken of ik de digiversie van het geboortekaartje van Floris kan vinden.

En wat een goede ideeën voor het bewaren van het geboortekaartje, keep em coming! ;-)
pi_102047021
Wickie wat een geweldig kaartje O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102212760
Hier het kaartje van Matthias!!


Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_102214498
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:18 schreef Keshet het volgende:
Supermooie kaart Wickie!
Ik had wel verwacht dat je d'r gewicht er keigroot op zou zetten. :D

Vraagje aan iedereen:
Wat hebben jullie met het geboortekaartje gedaan een tijdje na de geboorte? Iets bijzonders? Opgehangen, laten schilderen op een kist, etc. etc.?
Een kennis van een kennis heeft het kaartje van E. geschilderd met een spiegeltje in het midden, heel tof!
Maar ik wil nog iets anders maar ik weet niet wat. :')
Wij hebben hem (2x keer, dus 1x binnenkant en 1x buitenkant) samen met het kaartje wat in de bak in het ziekenhuis zat ingelijst en opgehangen in de woonkamer, net als de trouwkaart... Zal es kijken of ik een foto heb waar het toevallig op staat... Niet dus, alleen met die bolle kop van Minke ervoor...Oh en ik wil het kaartje nog eens borduren helemaal.. maar ben bang dat ie te pixelig of te groot wordt...

Wickie, superleuk kaartje! Echt heel mooi...
MeNicole, gaaf! Die stijl vind ik wel heel tof...

[ Bericht 2% gewijzigd door Lijnloos op 21-09-2011 12:38:11 ]
pi_102237893
Oona's kaartje hangt nu 2x (opengeklapt voorkant en binnenkant) op haar kamerdeur...
Omdat mijn vriend de kaartjes zelf gedrukt had hebben we nog zeker zo'n 50-60 exemplaren liggen ;) moet nog steeds bdenken wat ik nog meer mee wil doen...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102238135
Ik lees ook even mee voor ideeën met de kaartjes.
Onze drukker had een fout gemaakt (denk ik), want we hebben zo'n 40 kaarten teveel. En geen idee wat ik ermee moet :')
pi_102238908
Sonnetje, bij Mette kregen we ipv 100 kaartjes meer dan 1000 kaartjes :')
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_102239227
Leuke ideeen om straks met het kaartje te doen!

Ik zit me te verlekkeren bij de kaartjes van Ogeltje.. O+ Wel aan de dure kant denk ik.. :X
pi_102239284
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:45 schreef wickie het volgende:
Sonnetje, bij Mette kregen we ipv 100 kaartjes meer dan 1000 kaartjes :')
:D
Das wel heel erg veel te veel haha
pi_102241255
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:18 schreef Keshet het volgende:

Vraagje aan iedereen:
Wat hebben jullie met het geboortekaartje gedaan een tijdje na de geboorte? Iets bijzonders? Opgehangen, laten schilderen op een kist, etc. etc.?
Een kennis van een kennis heeft het kaartje van E. geschilderd met een spiegeltje in het midden, heel tof!
Maar ik wil nog iets anders maar ik weet niet wat. :')
Bij de eerste hebben we bij de drukker de voorkant van het kaartje ook op posterformaat besteld. Die hangt nu ingelijst bij ons. Bij de tweede heb ik drie kaartjes zo ingelijst dat de voor-, binnen- en achterkant te zien zijn.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 23 september 2011 @ 19:33:38 #290
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_102308145
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik lees ook even mee voor ideeën met de kaartjes.
Onze drukker had een fout gemaakt (denk ik), want we hebben zo'n 40 kaarten teveel. En geen idee wat ik ermee moet :')
Dat zal echt geen fout zijn hoor, doen we hier ook regelmatig ;)
Voor de afwerking hebben we toch extra kaartjes nodig, ach en als ze goed zijn doen we ze er bij.
Zeker als kaarten echt in offset gedrukt zijn, heb je er al gauw meer.
Het zijn vaak de opstartkosten die het grootste deel van de prijs vormen, meerprijzen stellen niet zoveel voor.

Ik ben trouwens de drukker van Oona haar geboortekaartje en dus ook haar papa ;)
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:49:01 #291
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_102317502
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:33 schreef marcek het volgende:

[..]

Dat zal echt geen fout zijn hoor, doen we hier ook regelmatig ;)
Voor de afwerking hebben we toch extra kaartjes nodig, ach en als ze goed zijn doen we ze er bij.
Zeker als kaarten echt in offset gedrukt zijn, heb je er al gauw meer.
Het zijn vaak de opstartkosten die het grootste deel van de prijs vormen, meerprijzen stellen niet zoveel voor.

Ik ben trouwens de drukker van Oona haar geboortekaartje en dus ook haar papa ;)
Altijd handig om een drukker in huis te hebben.
Wij krijgen na de proefdruk van de drukker te horen dat ik iets met het touwtje waar de aap aan slingert moest gaan doen. Door het evt. snijden zou het touwtje niet altijd op dezelfde plek kunnen hangen. Dus heb ik het touwtje aan een ring gehangen.

Leuk dat mensen zo met je meedenken.
Helaas geen extra kaartjes, ik heb namelijk nog wel verzoekjes gehad van mensen om een kaartje voor hun verzameling.
  zaterdag 24 september 2011 @ 00:38:35 #292
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_102322445
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:37 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]

met t eerste pakje ingelijst. :)
Oh dat vind ik leuk, dat ga ik mn zusje laten zien O+

Ik ben geen verzamelaar of zo, maar dat kaartje van Oona, dat vind ik zo bijzonder, dat zou ik echt graag in het echt zien, vanwege de kleur en het mooie papier en zo _O_
En die ronde hoeken, echt geweldig, je kan wel zien dat dat met heel veel liefde door een echte pro gemaakt is :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_102491699
Even Eva's geboortekaartje showen...

Is volledig in lijn met onze trouwkaart, alleen waren daar de kleuren paars en groen en hebben de vogeltjes op de voorkant niet het vallende sterretje. Dit sterretje staat voor ons overleden kindje vorig jaar.

Voorkant:


Binnenzijde:


Heb onze namen weggehaald en ook de doopnamen van Eva.

[ Bericht 1% gewijzigd door Take_A_Picture op 28-09-2011 21:34:15 ]
Tralalalaaa
pi_102492048
Ohhhh TAP....hij is echt super!! O+ O+ O+
Simpel en de kleuren zijn prachtig!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102492155
Dank je wel :*
Tralalalaaa
pi_102492409
Mooi zeg Take_A_Picture!
En mooi dat je jullie overleden kindje erin verwerkt hebben :*
  woensdag 28 september 2011 @ 21:43:06 #297
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_102492505
Heeel mooi TAP! O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 28 september 2011 @ 21:45:18 #298
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_102492621
Mooi lettertype ook O+
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_102529918
Oeh.. wat een mooie kaartjes... ik zal die van Lucas ns scannen.... (morgen ofzo)

zit nog wel een :@ :7 verhaaltje aan vast: ik had t kaartje ontworpen bij een online-kaartjes-bedrijf, moet naam ff zoeken.... daar kon je t kaartje zelf online ontwerpen enzo.. en dan voor final versturen en dan zouden zij het drukken en afleveren.

vriend had allerlei instructies van mij gekregen, mondeling en op schrift... ~O>
hij hoefde na de geboorte alleen nog maar de datum in te vullen en op send te drukken...

had ik er waarschijnlijk niet bijverteld dat het jaartal er ook bij moest ):O
hoeveel geboortekaartjes zijn er zonder jaartal? nou goed, wij hebben er dus zo een... }:|

wat wel treffend is: het is zeer karakteristiek voor mijn vriend, deze aktie, dus toch echt een custom-made-echt-eigen kaartje *;

edit: voorkant heb ik al wel (foto..)


[ Bericht 2% gewijzigd door -Caroline- op 29-09-2011 22:00:44 ]
  donderdag 29 september 2011 @ 21:57:20 #300
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_102530004
Wat slecht van dat drukbedrijf dan zeg! Daar mogen hun ook wel op letten vind ik eigenlijk.. :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')