abonnement Unibet Coolblue
pi_98557281
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:17 schreef Bluezz het volgende:
Als ik jou een beetje ken lijkt het klein en inhoudelijk mij meer bij jou ' passen ' :?
ik ken TAV nog minder maar op de een of andere manier denk ik dit ook
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98557329
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:36 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik wel tevreden mee.
Had ook niet anders verwacht. Ken intussen mijn lichaam vrij goed en voel vrij nauwkeurig aan wanneer het weer mis is.
goed dat je dat weet, weet je gelijk wanneer je aan de bel moet trekken
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:42:25 #78
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_98557382
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:17 schreef Bluezz het volgende:
Als ik jou een beetje ken lijkt het klein en inhoudelijk mij meer bij jou ' passen ' :?
Ik snap je inschatting, maar hij klopt niet helemaal in dit geval. Ik werk op zich wel graag met mensen waar ik een band mee kan opbouwen, maar ik ben wel meer van de helicopterview/visie en het opstarten van nieuwe dingen. Maar ik moet dan wel de ruimte hebben om ook actief betrokken te zijn bij die opstart. Zie daar mijn dillema ;(

Mijn gevoel zegt me nu dat ik binnen mijn huidige vakgebied de volle mep moet gaan doen voor 2 districten en de een verdere verbreding moet laten schieten. Dan zit ik op de gulden middenweg en krijg ik er in de directe aansturing een man of 5 bij die ik nu indirect aanstuur. Ik kan alleen niet goed inschatten of ik dat kan behappen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:49:40 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98557816
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:42 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik snap je inschatting, maar hij klopt niet helemaal in dit geval. Ik werk op zich wel graag met mensen waar ik een band mee kan opbouwen, maar ik ben wel meer van de helicopterview/visie en het opstarten van nieuwe dingen. Maar ik moet dan wel de ruimte hebben om ook actief betrokken te zijn bij die opstart. Zie daar mijn dillema ;(

Mijn gevoel zegt me nu dat ik binnen mijn huidige vakgebied de volle mep moet gaan doen voor 2 districten en de een verdere verbreding moet laten schieten. Dan zit ik op de gulden middenweg en krijg ik er in de directe aansturing een man of 5 bij die ik nu indirect aanstuur. Ik kan alleen niet goed inschatten of ik dat kan behappen.
Gevoel volgen.
En je hebt snel genoeg door of je het kan behappen qua directe aansturing.
Een assistent waaraan je veel kan delegeren zit er w.s. niet in met alle bezuinigingen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98558073
Hallo Liefjens, even achter de laptop tussen t koken door want ik had een paar kilo goddelijke tomaten mee genomen uit Italië dus ik ben druk met pastasaus en tomatensoep bezig :9 grote vriezer ftw 8-)

Alles ok hier?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98558279
Andere sores - nou ja ...- waarover ik mij blijf verbazen.

De Was ! _O-

Dat is dus lits-jumeaux hoes - 2 onderlakens - 3 slopen - wat klein spul als ondergoed en
t-shirts.
Dat gaat separaat - en op een speciale manier en losjes - gevouwen en los van elkaar in de machine. ( denk aan mijn post gisteravond over nette tafeltjes, terwijl hullie dooropereren)...
Eind van het programma: al het spul kleiner dan de dekbedhoes zit IN de hoes gedraaid !

Als je het zó wilt hebben, krijg je het niet voor elkaar. w/

TAV - ken je alleen van hiero : wat golfer zegt...
pi_98558304
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:54 schreef DarkElf het volgende:
Hallo Liefjens, even achter de laptop tussen t koken door want ik had een paar kilo goddelijke tomaten mee genomen uit Italië dus ik ben druk met pastasaus en tomatensoep bezig :9 grote vriezer ftw 8-)

Alles ok hier?
Siiii, DE : com'esta ?

Net in de Delicious begonnen en over de ital. tomaten gelezen.

Veel gezien ? en lekker gegeten ? en uitgerust ?
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:59:47 #83
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_98558355
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:49 schreef golfer het volgende:

[..]

Gevoel volgen.
En je hebt snel genoeg door of je het kan behappen qua directe aansturing.
Een assistent waaraan je veel kan delegeren zit er w.s. niet in met alle bezuinigingen?
Dat laatste is niet helemaal uitgesloten met een beetje creativiteit, misschien een meewerkend voorman in combinatie met wat secretariele ondersteuning.Gevoel volgen ga ik zeker doen, bevalt me carrieretechnisch prima tot nu toe ;) Ik moet e.e.a toch eens goed uitwerken om voor te leggen aan de eindverantwoordelijken, mooi moment om het voor mezelf ook nog eens op een rij te zetten.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_98558503
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:58 schreef AnneX het volgende:

[..]

Siiii, DE : com'esta ?

Net in de Delicious begonnen en over de ital. tomaten gelezen.

Veel gezien ? en lekker gegeten ? en uitgerust ?
Het gaat prima en we zijn zeker uitgerust :)

Zeker veel gezien ook, Italië is prachtig (florence vind ik niet zo boeiend eerlijk gezegd, mooi hoor dat zeker maar verder te druk en toeristisch maar Lucca en Siena daarentegen vond ik ontzettend leuk! en verder vooral veel natuur gezien, tochten gemaakt en op onmogelijke plekjes geweest dankzij een boekje wat ik had, toscane als je echt toscane wilt zien zeg maar, dus erg leuk!)

Heerlijk gegeten ook, zulke zalige pasta's O+ en anti pasti's gegeten :9 en ladingen lekkers mee teruggenomen (olie, balsamico, bonen, meel, kilo's tomaten dus :D, gedroogde paddestoelen etc etc)

Met jou ook alles goed?

Grappig wat je schrijft over de was, ik ken het probleem :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98558756
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:54 schreef DarkElf het volgende:
Hallo Liefjens, even achter de laptop tussen t koken door want ik had een paar kilo goddelijke tomaten mee genomen uit Italië dus ik ben druk met pastasaus en tomatensoep bezig :9 grote vriezer ftw 8-)

Alles ok hier?
DE-tje *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98559009
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:07 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

DE-tje *O*
Hi P! :W
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98559077
Florence is té groot denk ik, als stad om er "even " bij te doen.
Meer voor een stedentrip als je kunsthistorisch geïnteresseerd bent.
Van Siena herinner ik mij een concert in / ónder de toren op het Piazza.
Er is daar een conservatorium, geloof ik.

Affijn, italiaans eten is altijd wel goed en smakelijk.

En Lucca en Sienna - een middeleeuws juweel- en Volterra

Wij waren kamperen in de regio in augustus 1986.
En ook de auto vol it. waren meeterug gereden.
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:16:20 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98559238
Toscane heeft mooie plekken inderdaad.
Toch ligt mijn hart nog meer bij Umbrië, qua landschap.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:16:30 #89
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98559245
Mooie naam vind ik dat, Florence. :)
Confidence through competence
pi_98559289
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:13 schreef AnneX het volgende:
Florence is té groot denk ik, als stad om er "even " bij te doen.
Meer voor een stedentrip als je kunsthistorisch geïnteresseerd bent.
Van Siena herinner ik mij een concert in / ónder de toren op het Piazza.
Er is daar een conservatorium, geloof ik.

Affijn, italiaans eten is altijd wel goed en smakelijk.

En Lucca en Sienna - een middeleeuws juweel- en Volterra

Wij waren kamperen in de regio in augustus 1986.
En ook de auto vol it. waren meeterug gereden.
Florence is absoluut mooi maar in mijn opinie zijn er mooiere en qua sfeer leukere steden (siena en lucca dus bijv).

en met de auto vol naar huis, ja ik ken het dus. amai wat een spullen had ik verzameld :D was veel meer dan ik dacht ! Maar de pasatsaus is klaar, (basissaus gemaakt, ruikt zalig) dus ik kan weer voor heel wat keer invriezen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98559420
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:16 schreef golfer het volgende:
Toscane heeft mooie plekken inderdaad.
Toch ligt mijn hart nog meer bij Umbrië, qua landschap.
Lombardië hebben we ook een deel meegepakt en dat sprak ons ook erg aan, het zuiden vooral.
Toscane is absoluut prachtig, maar dan wel de lege stukken en de kust vooral.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98559441
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:02 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Het gaat prima en we zijn zeker uitgerust :)

Zeker veel gezien ook, Italië is prachtig (florence vind ik niet zo boeiend eerlijk gezegd, mooi hoor dat zeker maar verder te druk en toeristisch maar Lucca en Siena daarentegen vond ik ontzettend leuk! en verder vooral veel natuur gezien, tochten gemaakt en op onmogelijke plekjes geweest dankzij een boekje wat ik had, toscane als je echt toscane wilt zien zeg maar, dus erg leuk!)

Heerlijk gegeten ook, zulke zalige pasta's O+ en anti pasti's gegeten :9 en ladingen lekkers mee teruggenomen (olie, balsamico, bonen, meel, kilo's tomaten dus :D, gedroogde paddestoelen etc etc)

Met jou ook alles goed?

Grappig wat je schrijft over de was, ik ken het probleem :D
Klinkt heerlijk O+
Welkom terug!
pi_98559474
pastasaus check 8-)
door met de soep: boter, basilicum, knoflook, tomaten (heel erin gooien) en een pietsje water, wat p&z.. simpel is zo lekker :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98559577
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:21 schreef DarkElf het volgende:
pastasaus check 8-)
door met de soep: boter, basilicum, knoflook, tomaten (heel erin gooien) en een pietsje water, wat p&z.. simpel is zo lekker :9
Oh heerlijk : je bent weer helemaal terug lees ik : kokkerellen.

Heb je ook nieuwe recepten? Of kook je hetzelfde met de italiaanse ingrediënten?

Zonder jou kostte het moeite hiero om on topic = Cul te blijven, hoor ! :o
Wél heel gezellig.
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:24:04 #95
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98559613
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:58 schreef AnneX het volgende:

Eind van het programma: al het spul kleiner dan de dekbedhoes zit IN de hoes gedraaid !

Doet mijn wasmachine ook :)
Confidence through competence
pi_98559656
Krakke stuurde een kaartje naar Isa, D-H zwaait wel eens digitaal en praat over lekker italiaans eten en de familie Freecell is stil.

En jij bent weer thuis *O*
pi_98559717
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Doet mijn wasmachine ook :)
En jij vouwt het niet zo obsessief als ik, denk ik ... ^)
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:26:55 #98
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98559757
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:26 schreef AnneX het volgende:

[..]

En jij vouwt het niet zo obsessief als ik, denk ik ... ^)
IK STRIJK MIJN PYJAMA :(
Confidence through competence
pi_98559813
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

IK STRIJK MIJN PYJAMA :(
IK OOK !
pi_98559845
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:23 schreef AnneX het volgende:

[..]

Oh heerlijk : je bent weer helemaal terug lees ik : kokkerellen.

Heb je ook nieuwe recepten? Of kook je hetzelfde met de italiaanse ingrediënten?
ik heb de pastasaus heel simpel gehouden, ben op de pure toer ;) ui, knof, wortel, bleekselderij, heel veel ontvelde tomaten en peterselie... beetje zout en peper, that's it
quote:
Zonder jou kostte het moeite hiero om on topic = Cul te blijven, hoor ! :o
Wél heel gezellig.
:D zelf gewoon lekker veel koken en proberen, zeker in deze seizoenen kan je zo lekker allemaal geurige en smakelijke producten vinden!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')