quote:
Zoiets
We kregen een week of 2 voor mn laatste tentamen een "boekentip" van de docent. Niet verplicht, maar wel heel handig voor het tentamen... Lekker op tijd natuurlijk
Dus ik toch maar besteld (want ik wilde het halen
) alles was bij selexyz al snel op omdat natuurlijk ineens 200 man het ging kopen, maar via bol.com 2ehands was het er nog
Besteld, maar mooi dat het (met een maximale levertijd van 8 dagen) er op mn tentamen nog steeds geen boek was
Inmiddels de verkoper natuurlijk gemaild, die mailde eerst dat hij het niet wist, en later dat het boek "alsnog" op de bus was gedaan (terwijl ik had gezegd dat het niet meer hoefde wmb), uiteindelijk pas na 3 weken ofzo gekregen...
Betalingsherinnering gekregen terwijl ik nog geen boek had, ik gemaild naar bol.com, uitgelegd, ze gingen het nakijken, uiteindelijk een mail met "u kunt het alsnog terugsturen" (want de terugstuurdatum was ook al verstreken voor ik het boek had
) en "u krijgt zo een mail met daarin de te volgen procedure" Dat was 2 weken geleden maar ik heb die vervolgmail nooit gehad (en al 3 mails gestuurd om daar om te vragen...) En nu krijg ik WEER een betalingsherinnering, en als ik vragen heb moet ik naar bol.com/klantenservice
ga ik daar heen, bestaat dat niet meer