abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:28:10 #1
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_98524301
Dit weekend de mooiste race van het jaar, de Dutch TT *O*.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_98525096
Morgen beginnen we ^O^
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:46:24 #3
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_98525303
Ik heb voor vrijdag VIP kaarten (met paddock toegang), ik zal kijken of ik een paar mooie plaatjes kan schieten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_98526132
Gaaf, ik heb voor morgen VIP kaarten, vrijdag beetje over het hele circuit rondlopen en zaterdag GT tribune.
pi_98553417
Is de keus voor Aoyama niet raar? Kunnen ze hem gewoon bij zijn team wegtrekken? En bij Gresini wordt zijn vervanger Akiyoshi zijn, die vorig jaar kampioen werd in de Japanse Superbikes.
Overigens is Aoyama wel goed in de regen. Dat was hij in de 250cc, en ook in Spanje ging hij goed.
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:25:53 #6
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_98553635
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:20 schreef Xaobotnik het volgende:
Is de keus voor Aoyama niet raar? Kunnen ze hem gewoon bij zijn team wegtrekken? En bij Gresini wordt zijn vervanger Akiyoshi zijn, die vorig jaar kampioen werd in de Japanse Superbikes.
Overigens is Aoyama wel goed in de regen. Dat was hij in de 250cc, en ook in Spanje ging hij goed.
Wie zouden ze anders moeten nemen? Simoncelli rijdt al op een fabrieksmachine.

Overigens zijn alle vrije trainingen van vanmiddag afgelast wegens olie op de baan ;(.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_98570295
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:20 schreef Xaobotnik het volgende:
Is de keus voor Aoyama niet raar? Kunnen ze hem gewoon bij zijn team wegtrekken? En bij Gresini wordt zijn vervanger Akiyoshi zijn, die vorig jaar kampioen werd in de Japanse Superbikes.
Overigens is Aoyama wel goed in de regen. Dat was hij in de 250cc, en ook in Spanje ging hij goed.
HRC betaalt het zitje van Aoyama bij Gresini, mede daarom kan Simoncelli dit jaar met een fabrieksfiets rijden.

Leuke dag gehad ondanks afgelasting van middagtraining, voordeel hierbij was dat er meer in de pits te zien was. Weersvoorspellingen voor morgen zaterdag zien er rond het middaguur niet heel slecht uit, beetje wisselvallige omstandigheden mag van mij ook wel ^O^
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:17:16 #10
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_98602288
kwalificaties 125 cc en Iwema staat nog bovenaan :) w/
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_98614384
Wordt volgens mij alleen maar op Sport1 uitgezonden?
BBC zendt F1 uit :r en Sport1 zeg ik altijd op in de zomermaanden. ;(
pi_98616145
SuperSic op pole _O_ hoop dat hij morgen weet te winnen. Wederom een knappe prestatie van Abraham, beste Ducati rijder ^O^
pi_98616947
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:16 schreef tralalala het volgende:
Wordt volgens mij alleen maar op Sport1 uitgezonden?
BBC zendt F1 uit :r en Sport1 zeg ik altijd op in de zomermaanden. ;(
Omdat wij Nederlanders in ons eigen land op onze eigen baan niet mogen filmen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98617641
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:16 schreef tralalala het volgende:
Wordt volgens mij alleen maar op Sport1 uitgezonden?
BBC zendt F1 uit :r en Sport1 zeg ik altijd op in de zomermaanden. ;(
Heb wel eens berichten geplaatst tijdens een MotoGP race op dit forum, dan zie je hoe onpopulair deze sport is.
pi_98617809
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:42 schreef Nober het volgende:

[..]

Heb wel eens berichten geplaatst tijdens een MotoGP race op dit forum, dan zie je hoe onpopulair deze sport is.
In Spanje en Italie is MotoGP wel zeer populair, Engeland en Duitsland zijn meer van het autoracen.
pi_98621207
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:47 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

In Spanje en Italie is MotoGP wel zeer populair, Engeland en Duitsland zijn meer van het autoracen.
Vind je het gek? MotoGP race met 16 coureurs waarvan 6 Spaans en 5 Italiaans.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 20:20:25 #17
67174 Dos37
Come on Twente
pi_98621337
Morgen weer heen jaarlijke traditie, jammer van het weer en Rossi die niet gaat winnen :'(
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_98622085
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 20:17 schreef Nober het volgende:

[..]

Vind je het gek? MotoGP race met 16 coureurs waarvan 6 Spaans en 5 Italiaans.
Nee, dat is logisch, maar ik dacht dat je het over de populariteit van de MotoGP in zijn algemeenheid had. Zonder lokale held zal het nooit echt populair worden in Nederland, dan kijkt men liever naar een succesvolle Nederlandse schaatser.

Overigens is het morgen live te zien op NOS, al zit ik gelukkig op het circuit :)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 10:57:25 #19
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_98639712
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 20:40 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Nee, dat is logisch, maar ik dacht dat je het over de populariteit van de MotoGP in zijn algemeenheid had. Zonder lokale held zal het nooit echt populair worden in Nederland, dan kijkt men liever naar een succesvolle Nederlandse schaatser.

Overigens is het morgen live te zien op NOS, al zit ik gelukkig op het circuit :)
NIet alleen dit. De echte sterren blijven natuurlijk uit. Rossi is er, maar op de een of andere manier kennen we dat blije gedrag nu wel, en is hij sowieso niet meer de olijke Rossi. Verder heb je natuurlijk ook anderen nodig. We hebben zo rond 2000 een tijd gehad dat er meerdere sterren in de verschillende klasses rondreden. Denk aan een Biaggi, Harada, Rossi, Capirossi, Roberts, die gewoon allemaal aanspraken. En dan had je ook nog rijders als Abe, Jacque, Waltmann, Okada, Criville, Aoki die ook allemaal een redelijke fanbase hadden. Dat is wel iets anders dan het Spaans/Italiaanse kampioenschap dat we nu hebben, waarbij de klassen onder de hoogste klasse sowieso in de anonimiteit een stille dood in termen van commercie lijken te sterven.

Het is gewoon wat anoniem en niet gevarieerd genoeg. Verder helpt het ook niet echt wanneer er maar 16 rijders aan de start staan. Ik denk ook dat de invoer van de 4-takten de sport niet echt goed heeft gedaan. Waar het eerst gewoon een aparte discipline was, zijn motoren nu makkelijker te rijden, en komen mensen naar voren die eigenlijk geen echte wegrace-toppers zijn. Het gaat te veel om het vechten met de machine ipv het echt gecoördineerd sturen. Niet dat het zo slecht is, maar we hebben de SBK daar al voor. En daar is het nog rauwer, en herkenbaarder aangezien die motoren dichter bij de wegmotoren zitten.
pi_98639950
Het zou wel eens heel de middag droog kunnen zijn of niet?
sig verwijderd door FA
pi_98640230
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:11 schreef Ambrosius het volgende:
Het zou wel eens heel de middag droog kunnen zijn of niet?
Volgens buienradar wel ja, misschien klein miezelregen tot 12.30
Hell To The Liars
pi_98640756
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 20:40 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Overigens is het morgen live te zien op NOS, al zit ik gelukkig op het circuit :)
Gelukkig
pi_98641077
Iwema naar plek 24 al ^O^
19e nu
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_98641292
Leuke race wel tot nu toe :)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_98641342
Iwema eraf -O- onderuitgehaald door Martin
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')