abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 juni 2011 @ 09:58:49 #151
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_98808660
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:34 schreef PriemGirl het volgende:
Tristam O+ Hij is zo geweldig _O_
Ben blij dat ik hem gekocht heb :@
pi_98808819
quote:
17s.gif Op woensdag 29 juni 2011 09:58 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ben blij dat ik hem gekocht heb :@
:Y
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_98821862
Supercoole foto's AmyGrace, ik ben blij dat ik vorige week ook Fashion Addict heb besteld :D Kan niet wachten tot ik hem zelf ook uit kan proberen! En waar heb jij je A England-lakje gescoord? Gewoon via hun website?

Ik draag vandaag China Glaze For Audrey, wat mij betreft toch wel een van de mooiste blauwe lakjes :) Morgen ga ik eens kijken hoe het combineert met flakies!
pi_98827313
@amy,

op wishlist;
zoya check
cc fashion check
tristam check!

:9~ :9~ :9~ :9~
pi_98827699
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:43 schreef afivi het volgende:
Ik draag vandaag China Glaze For Audrey, wat mij betreft toch wel een van de mooiste blauwe lakjes :) Morgen ga ik eens kijken hoe het combineert met flakies!
Grappig dat je het zegt, wou net deze posten:

China Glaze For Audrey met Golden Rose Scale Effect 04 er overheen.
In direct zonlicht zijn flakies nooit zo mooi, maar in de schaduw en binnen was dit echt moooi.


Heb dit een poosje geleden ook opgehad, sorry voor de slechte foto. Essence Out Of My Mind, op de duim gestempeld met China Glaze Millennium en op de ringvinger van Essence Julia eroverheen. Vond het wel lieflijk verder. :)


En dit was alweer een maand geleden, maar blijf het erg geslaagd vinden. China Glaze Ruby Pumps is gewoon prachtig. <3

Nu zijn mijn nagels heel kort (per ongeluk wat korter geknipt dan gepland, heh) en heb ik er Teeez Cool 02 op, ook echt prachtig. ^^

[ Bericht 1% gewijzigd door AlbinoBambi op 29-06-2011 17:40:27 ]
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:30:10 #156
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_98835285
Even vraagje. Ik draag vaak nagellak, maar soms wil ik even zonder nagellak. Maar als ik dan mijn nagellak eraf haal, heb ik vaak een een soort van waas op mijn nagels die ik er niet meer afkrijg.

Iemand tips??
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:37:30 #157
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_98835632
@amygrace godsamme, nu is m'n toetsenbord weer nat }:| :9~
@albinobambi leuk, mooie nailart maak je ervan :)

Jezus wat zat ik te falen gisteren.. Nee niet kopen, letterlijk falen.
Had aan het eind 5 lagen op m'n nagels -O- . Had een nieuwe lak gekocht van Idyl. Wist dat hij sheer was, dus had als onderlaag models own pastel pink gebruikt. Daarna 2 lagen van de Idyl lak en ik vond het toch zo'n lelijke kleur. -O- (weet ook niet meer welk nummer het was, heb hem direct een enkeltje naar de kinderopvang gedaan, is er tenminste iemand blij mee). Zat ik daar met faalnagels waar ik al de hele avond mee bezig was. }:| Dus toen opgeleukt met een potje ubergeile glitters: Studio M drama queen. Dat hielp gelukkig! Helaas is er iets mis gegaan met m'n wijsvinger, het mag de pret niet drukken. Het blijft nog wel even zitten, want ik zie er enorm tegenop om het er af te krijgen :')


En even onscherp zodat de rode glittah te zien is :D
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_98835762
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:30 schreef Mixende_match het volgende:
Even vraagje. Ik draag vaak nagellak, maar soms wil ik even zonder nagellak. Maar als ik dan mijn nagellak eraf haal, heb ik vaak een een soort van waas op mijn nagels die ik er niet meer afkrijg.

Iemand tips??
helpt even bufferen niet?
pi_98836075
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:30 schreef Mixende_match het volgende:
Even vraagje. Ik draag vaak nagellak, maar soms wil ik even zonder nagellak. Maar als ik dan mijn nagellak eraf haal, heb ik vaak een een soort van waas op mijn nagels die ik er niet meer afkrijg.

Iemand tips??
Wat Sharana zei ja. Gebruik je trouwens wel standaard een basecoat onder je nagellak? Die voorkomt dat namelijk en "voorkomen is beter dan genezen". :9

[ Bericht 0% gewijzigd door AlbinoBambi op 29-06-2011 21:15:18 ]
pi_98836286
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:30 schreef Mixende_match het volgende:
Even vraagje. Ik draag vaak nagellak, maar soms wil ik even zonder nagellak. Maar als ik dan mijn nagellak eraf haal, heb ik vaak een een soort van waas op mijn nagels die ik er niet meer afkrijg.

Iemand tips??
Hoe vaak is vaak? Want als het wekelijks is, is buffen misschien niet handig. Wachten kan helpen, insmeren met handcreme ook. Anders een basecoat aanbrengen? Dan ziet het er niet uit alsof je iets op hebt
pi_98843878
Oh my... ik was een beetje rond aan het klikken op wat beautyblogs en kwam een linkje tegen naar Dashica..zij verkoopt grote Image plates O+!
Voor als je geen BM kan bestellen wegens geen creditcard ofzo :)
pi_98848955
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:43 schreef afivi het volgende:
Supercoole foto's AmyGrace, ik ben blij dat ik vorige week ook Fashion Addict heb besteld :D Kan niet wachten tot ik hem zelf ook uit kan proberen! En waar heb jij je A England-lakje gescoord? Gewoon via hun website?

Ik draag vandaag China Glaze For Audrey, wat mij betreft toch wel een van de mooiste blauwe lakjes :) Morgen ga ik eens kijken hoe het combineert met flakies!
Dank je wel! :) Ik hoop dat de Fashion Addict die je besteld hebt net zo mooi is als deze. Ik heb begrepen dat Color Club de formule aangepast heeft → minder holo. Waarom doen ze dat nou?! ;(

Het a england lakje heb ik idd gewoon via de website gekocht.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:33 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Grappig dat je het zegt, wou net deze posten:
[ afbeelding ]
China Glaze For Audrey met Golden Rose Scale Effect 04 er overheen.
In direct zonlicht zijn flakies nooit zo mooi, maar in de schaduw en binnen was dit echt moooi.

[ afbeelding ]
Heb dit een poosje geleden ook opgehad, sorry voor de slechte foto. Essence Out Of My Mind, op de duim gestempeld met China Glaze Millennium en op de ringvinger van Essence Julia eroverheen. Vond het wel lieflijk verder. :)

[ afbeelding ]
En dit was alweer een maand geleden, maar blijf het erg geslaagd vinden. China Glaze Ruby Pumps is gewoon prachtig. <3

Nu zijn mijn nagels heel kort (per ongeluk wat korter geknipt dan gepland, heh) en heb ik er Teeez Cool 02 op, ook echt prachtig. ^^
Ik vind alles er heel mooi uitzien! O+

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
@amygrace godsamme, nu is m'n toetsenbord weer nat }:| :9~
@albinobambi leuk, mooie nailart maak je ervan :)

Jezus wat zat ik te falen gisteren.. Nee niet kopen, letterlijk falen.
Had aan het eind 5 lagen op m'n nagels -O- . Had een nieuwe lak gekocht van Idyl. Wist dat hij sheer was, dus had als onderlaag models own pastel pink gebruikt. Daarna 2 lagen van de Idyl lak en ik vond het toch zo'n lelijke kleur. -O- (weet ook niet meer welk nummer het was, heb hem direct een enkeltje naar de kinderopvang gedaan, is er tenminste iemand blij mee). Zat ik daar met faalnagels waar ik al de hele avond mee bezig was. }:| Dus toen opgeleukt met een potje ubergeile glitters: Studio M drama queen. Dat hielp gelukkig! Helaas is er iets mis gegaan met m'n wijsvinger, het mag de pret niet drukken. Het blijft nog wel even zitten, want ik zie er enorm tegenop om het er af te krijgen :')
[ afbeelding ]

En even onscherp zodat de rode glittah te zien is :D
[ afbeelding ]
Nou.. dank je wel! :+

Die glittah is tha bomb. B-) Succes met het eraf boenen...
pi_98849155


Fiercely Fiona. O+ Blijft zo'n mooie.

Nu zijn mijn nagels alleen niet meer zo mooi, ik heb er 1 geschaad aan het plafond terwijl ik mijn val brak, dus ze zijn nu rond en icky.
pi_98849197
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 00:11 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]

Fiercely Fiona. O+ Blijft zo'n mooie.

Nu zijn mijn nagels alleen niet meer zo mooi, ik heb er 1 geschaad aan het plafond terwijl ik mijn val brak, dus ze zijn nu rond en icky.
je nagelriemen zijn echt al 234352423 keer beter meis!
pi_98850258
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 00:12 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

je nagelriemen zijn echt al 234352423 keer beter meis!
Thanks O+ Ik moet nu alleen zorgen dat het blijft.
pi_98867959
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 00:11 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]

Fiercely Fiona. O+ Blijft zo'n mooie.

Nu zijn mijn nagels alleen niet meer zo mooi, ik heb er 1 geschaad aan het plafond terwijl ik mijn val brak, dus ze zijn nu rond en icky.
Wat een mooie foto! Staat je goed. O+
pi_98868082
Barry M - Pink Flamingo met een konad-je (imageplate M64):

pi_98868722
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:15 schreef AmyGrace het volgende:
Barry M - Pink Flamingo met een konad-je (imageplate M64):

[ afbeelding ]
O+ O+

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 00:11 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]

Fiercely Fiona. O+ Blijft zo'n mooie.

Nu zijn mijn nagels alleen niet meer zo mooi, ik heb er 1 geschaad aan het plafond terwijl ik mijn val brak, dus ze zijn nu rond en icky.
tof kleurtje! :D
pi_98872263
@AlbinoBambi haha, da's inderdaad erg toevallig! Ik vind het er heel tof uitzien, ga vanavond ook maar eens aan de slag. Mijn For Audrey begint nu (na 48 uur) pas te chippen, dus daar wou ik nog even wat langer van genieten :)

@AmyGrace thanks! Ik ga binnenkort ook maar eens een of twee lakjes bestellen, ze zijn zo mooi :D Die Pink Flamingo nailart is ook moooooi trouwens!
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:48:44 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_98873723
even een snelle sfeerimpressie van Kleancolor holochrome, crappy pic maar moet je zien wat ie in het zonnetje doet O+



disclaimer
pi_98873787
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
even een snelle sfeerimpressie van Kleancolor holochrome, crappy pic maar moet je zien wat ie in het zonnetje doet O+

[ afbeelding ]
HEILIG O+ kan niet wachten om em te lakken :9
pi_98873861
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
even een snelle sfeerimpressie van Kleancolor holochrome, crappy pic maar moet je zien wat ie in het zonnetje doet O+

[ afbeelding ]
:9~ :9~
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:57:29 #173
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_98874059
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
even een snelle sfeerimpressie van Kleancolor holochrome, crappy pic maar moet je zien wat ie in het zonnetje doet O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+ is dat op zichzelf of ergens overheen? Qua dekkendheid bedoel ik dan
Knoei
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:59:08 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_98874132
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:57 schreef Loqi het volgende:

[..]

O+ is dat op zichzelf of ergens overheen? Qua dekkendheid bedoel ik dan
dat is drie lagen op zichzelf. Hij lakt wel erg crappy en droogt matig, maar goed, voor $1,75 en zo'n briljante kleur vergeef ik ze het :D
disclaimer
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:15:04 #175
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_98874702
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat is drie lagen op zichzelf. Hij lakt wel erg crappy en droogt matig, maar goed, voor $1,75 en zo'n briljante kleur vergeef ik ze het :D
snap ik O+
Knoei
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')