abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:39:15 #176
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_98643562
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:36 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat dat zou kosten eigenlijk... :D
Zou het nu nog niet laten doen hoor, wel als ik wat ouder ben denk ik, of als ik er zo uit ga zien (met dito hangwangen, in mijn vriendenkring ook wel Jef-wangen genoemd, naar personage in GTST :P)

[ afbeelding ]
Dat kost best duur volgens mij :+ -O- :')
Tenzij je het op moeheid gooit en hoofdpijn, en je het vergoedt krijgt van je zorgverzekering, maar door alle veranderingen weet ik ook niet of dat nu nog kan. Misschien alleen in extreme gevallen.
Nee, ik wacht ook nog wel even, maar toch... Mn moeder heeft het iets van 10 jaar geleden ook laten doen en het ziet er nog steeds super uit bij haar O+ _O_
Hahaha _O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_98643599
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:39 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Dat kost best duur volgens mij :+ -O- :')
Tenzij je het op moeheid gooit en hoofdpijn, en je het vergoedt krijgt van je zorgverzekering, maar door alle veranderingen weet ik ook niet of dat nu nog kan. Misschien alleen in extreme gevallen.
Nee, ik wacht ook nog wel even, maar toch... Mn moeder heeft het iets van 10 jaar geleden ook laten doen en het ziet er nog steeds super uit bij haar O+ _O_
Hahaha _O-
Volgens mij vallen de kosten relatief mee. 1000 euro gok ik. Wie googled ff.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:47:09 #178
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_98643781
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Volgens mij vallen de kosten relatief mee. 1000 euro gok ik. Wie googled ff.
Die lopen nogal uiteen zie ik hier, van zo'n 600 tot wel 3400 euro! :o
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:57:10 #179
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_98644095
Ik vind 1000,- voor een ooglidcorrectie (of 2000,-) best redelijk hoor. Aangezien het best een ingreep is.

Vergoeding kun je overigens op je buik schrijven, tenzij je oogleden over je pupillen heenhangen en je zicht er (ernstig) door belemmerd wordt, wordt er over het algemeen niks vergoed.
En face it, het is natuurlijk ook gewoon cosmetisch, dus dat is ook volledig terecht wat mij betreft.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:58:53 #180
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_98644148
Die van 3400,- is incl. minilift en dat hebben we toch echt niet nodig volgens mij :P
Vraag het me over een jaar of 20, misschien denk ik er dan anders over, maar ik gok van niet.

Euwwww, enge foto van Madonna die blijkbaar een horizontale gezichts-aantrek-beurt heeft gehad, jagh!



Check die aanhechtingen naar de zijkant lopen, euwww!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_98644173
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind 1000,- voor een ooglidcorrectie (of 2000,-) best redelijk hoor. Aangezien het best een ingreep is.

Vergoeding kun je overigens op je buik schrijven, tenzij je oogleden over je pupillen heenhangen en je zicht er (ernstig) door belemmerd wordt, wordt er over het algemeen niks vergoed.
En face it, het is natuurlijk ook gewoon cosmetisch, dus dat is ook volledig terecht wat mij betreft.
Ooglidcorrectie lijkt me oer 2 ogen.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:01:51 #182
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_98644250
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ooglidcorrectie lijkt me oer 2 ogen.
Ja, dat lijkt me handig. Anders heb je permanent zo'n "how you doin'" uitstraling a la Joey van Friends ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:12:37 #183
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_98644569
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind 1000,- voor een ooglidcorrectie (of 2000,-) best redelijk hoor. Aangezien het best een ingreep is.

Vergoeding kun je overigens op je buik schrijven, tenzij je oogleden over je pupillen heenhangen en je zicht er (ernstig) door belemmerd wordt, wordt er over het algemeen niks vergoed.
En face it, het is natuurlijk ook gewoon cosmetisch, dus dat is ook volledig terecht wat mij betreft.
Ja idd, dat valt nog mee :)
Haha ja precies :') Ja I know, dat is ook zo :) Alhoewel ik wel harde lenzen draag, en daarmee het proces versnel, aangezien ik aan mn buitenste ooghoek trek om mn lens eruit te krijgen. Dus ja :+
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:01 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me handig. Anders heb je permanent zo'n "how you doin'" uitstraling a la Joey van Friends ;)
_O- :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 15:23:48 #184
344435 OneTeaspoon
of common sense
pi_98646898
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
De Cha Cha Tint is echt een perfecte blush én lipkleur in 1 *O*

Ik had het opgedaan vanochtend en toen mijn vriend thuis kwam van werk vroeg hij of ik die kleur ook op doe als we gaan trouwen :D

Wat plaatjes van hoe het eruit ziet in het flesje en op je huid. Gejat van internet dus dit ben ik niet op de foto's.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik ben erg licht van kleur (zowel huid als haar) dus ik gebruik maar weinig, maar het staat erg mooi. Roze kleuren benadrukken vaak de roodheid in mijn gezicht, maar koraal/perzikkleuren hebben dat veel minder, die zorgen gewoon voor een lekker zomer kleurtje op mijn lippen en wangen.
Ik heb vandaag foundation opgedaan, daaroverheen de Cha Cha Tint op mijn wangen en op mijn lippen. Op mijn wangen heeft het de hele dag perfect gezeten (en ik zit écht vaak aan mijn gezicht, geen enkele blush lukt het bij mij om de hele dag de blijven zitten, behalve deze dus).
Op mijn lippen de halve dag, maar dat is logisch, want ik eet/drink gewoon en wrijf vaak met mijn lippen over elkaar en ik had er een beetje lipbalsem overheen gedaan omdat ik dat altijd doe. Het droogt overigens je lippen totaal niet uit, zoals stains vaak wel doen.

Ja, ik ben er blij mee *O*

Ik had er een ooglook bij gedaan met taupekleuren en mijn blonde krullen lekker high-volume opgepompt met krullencreme enzo, hélemaal happy was ik vandaag *O* *O* *O*
Wat mooi O+ O+
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:09:28 #185
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_98650149

Ik heb eindelijk de rouge fatale nagellak van Chanel besteld O+

Maar ik vroeg me af of er hier nog mensen zijn die tips hebben voor het opbrengen van nagellak. Mijn linkerhand is altijd erg netjes, maar rechts lijkt het wel een slachtveld :'(
En dat zou zonde zijn met zulke dure nagellak :P
Tips anyone?
My mama didn't raise no fool
  FOK!fossiel zaterdag 25 juni 2011 @ 17:56:35 #186
1455 Keroppi
kool kikker
pi_98651735
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:09 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb eindelijk de rouge fatale nagellak van Chanel besteld O+

Maar ik vroeg me af of er hier nog mensen zijn die tips hebben voor het opbrengen van nagellak. Mijn linkerhand is altijd erg netjes, maar rechts lijkt het wel een slachtveld :'(
En dat zou zonde zijn met zulke dure nagellak :P
Tips anyone?
Practice makes perfect!

Ofwel: oefenen oefenen oefenen! En er zijn van die handige pennen met nagellak remover (bijvoorbeeld van Essence bij de Kruidvat) waarmee je het slagveld kunt opruimen.
Chick on a mission
pi_98652171
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:09 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb eindelijk de rouge fatale nagellak van Chanel besteld O+

Maar ik vroeg me af of er hier nog mensen zijn die tips hebben voor het opbrengen van nagellak. Mijn linkerhand is altijd erg netjes, maar rechts lijkt het wel een slachtveld :'(
En dat zou zonde zijn met zulke dure nagellak :P
Tips anyone?
Oefenen, en de tijd er voor nemen. Niet gehaast, maar rustig aan tafel gaan zitten en lakken.
All good things are wild and free.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:45:37 #188
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_98652986
Ik ga gewoon wachten tot de afkluifnagels in de mode zijn, komt vanzelf goed met mij *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_98653063
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Die van 3400,- is incl. minilift en dat hebben we toch echt niet nodig volgens mij :P
Vraag het me over een jaar of 20, misschien denk ik er dan anders over, maar ik gok van niet.

Euwwww, enge foto van Madonna die blijkbaar een horizontale gezichts-aantrek-beurt heeft gehad, jagh!

[ afbeelding ]

Check die aanhechtingen naar de zijkant lopen, euwww!
Aah en daar onder haar oor ook een rare lijn :o Lijkt me echt niet comfortabel haha

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 08:27 schreef calilov3 het volgende:
Hier weer gefaald!

[ afbeelding ]

Ecotools brushset (voor onthego) $8
Loreal nagellak $1
Cacoa Butter $1
Revlon Eternal Summer (helaas creme) $4
[ afbeelding ]
Revlon Black Magic (helaas creme) $4
[ afbeelding ]
Moooi O+
Waar heb je die ecotools set gekocht?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_98653564
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 08:27 schreef calilov3 het volgende:
Hier weer gefaald!

[ afbeelding ]

Ecotools brushset (voor onthego) $8
Loreal nagellak $1
Cacoa Butter $1
Revlon Eternal Summer (helaas creme) $4
[ afbeelding ]
Revlon Black Magic (helaas creme) $4
[ afbeelding ]
Wauw! O+

Ben sinds kort weer oogschaduw gaan dragen, normaal had ik alleen mascara op. Heb zo'n cheap palette gekocht en moet zeggen ben er best tevreden mee. Zou morgen wel eens een foto plaatsen! :D
All good things are wild and free.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 19:26:36 #191
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_98654110
*O* voor de ooglooks!!! Pretty O+
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:27:27 #192
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_98656352
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:48 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Aah en daar onder haar oor ook een rare lijn :o Lijkt me echt niet comfortabel haha

[..]

Moooi O+
Waar heb je die ecotools set gekocht?
Bij de Walmart voor 8 dollar volgens mij... 5,60 EUR.

En iedereen bedankt,, het zijn 2 creme's en daar ben ik normaliter niet zo van, dus ik vind de revlons een beetje miskoop :o
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:32:39 #193
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_98656575
@ de_taartjesfee: Ik denk een mosgroen onder je ogen voor 1/3. En een bruin/zwart oogpotlood.
Ik denk dat het je ogen sprekender zal maken :D
  zaterdag 25 juni 2011 @ 22:11:14 #194
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_98660053
Question: Weet iemand in welke puntenslijper een Jumbo Eye Pencil past? In de dubbele puntenslijper van Catrice geloof ik in elk geval niet :N
Don't come closer, I might hurt you
pi_98660143
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 22:11 schreef Lindytje het volgende:
Question: Weet iemand in welke puntenslijper een Jumbo Eye Pencil past? In de dubbele puntenslijper van Catrice geloof ik in elk geval niet :N
Ik heb een dubbele van P2 ooit gekocht, daar passen ze wel in.

Hoe maken jullie in hemelsnaam een pic van jullie oog make up? Ik heb wel 100 foto's gemaakt maar krijg het er gewoon niet duidelijk op, of veel te licht. :')

Deze kwam nog het dichtst in de buurt terwijl ik mijn ogen behoorlijk donker had gemaakt.
All good things are wild and free.
pi_98660258
Zie nu dat ik mijn wenkbrauwen ook voorzien heb van oogschaduw. :')
All good things are wild and free.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 22:18:05 #197
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_98660291
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik heb een dubbele van P2 ooit gekocht, daar passen ze wel in.

Hoe maken jullie in hemelsnaam een pic van jullie oog make up? Ik heb wel 100 foto's gemaakt maar krijg het er gewoon niet duidelijk op, of veel te licht. :')
Oh, mocht ik nog eens in Duitsland zijn, neem ik die mee :Y

Foto's: meestal ga ik voor een raam of buiten staan, richt de camera op mijn gezicht en klik een keer of 50. Daarvan kan ik er meestal 48 wegmikken, maar dan zit er wel eentje bij die online kan :)
(maar make-up komt vaak niet helemaal over hoe het is, maar voor het grove beeld, werkt dat goed genoeg :) )
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 25 juni 2011 @ 22:19:04 #198
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_98660330
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik heb een dubbele van P2 ooit gekocht, daar passen ze wel in.

Hoe maken jullie in hemelsnaam een pic van jullie oog make up? Ik heb wel 100 foto's gemaakt maar krijg het er gewoon niet duidelijk op, of veel te licht. :')

Deze kwam nog het dichtst in de buurt terwijl ik mijn ogen behoorlijk donker had gemaakt.
[ afbeelding ]
Dat probleem ken ik... heb ik het minste last van als ik buiten fotografeer en niet flits!
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 26 juni 2011 @ 16:09:37 #199
96325 Alsgeenander
appeltje eitje
pi_98681253
Ik lees nu al een tijdje mee in dit topic, ben eigenlijk helemaal geen make-up typje, maar ben de laatste tijd toch een beetje meer omgegaan :-)

Zeker in de winter ben ik best wel bleekjes en sinds 2 maanden gebruik ik benetint van benefit. Wat een super product!! Ik hou absoluut niet van een plamuur make-up gezicht maar dit is zó natuurlijk, laatst was ik laat en had ik het smorgens overgeslagen en het viel me echt op dat ik er minder gezond en witjes uitzag.

Toen was ik natuurlijk fan van benefit... dus heb sinds kort ook hello flawless waar ik super tevreden mee ben, het geeft me een erg egale huid en het blijft de hele dag zitten, de spf die er in zit vind ik ook fijn.

Zijn er nog meer tevreden benefit gebruikers hier?? De prijs is natuurlijk behoorlijk overdreven, maar zeker met benetint doe ik heeel lang dus ik vind het de prijs meer dan waard..
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
  zondag 26 juni 2011 @ 18:40:46 #200
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_98686478
Sinds kort dus Cha Cha Tint van Benefit (mango-kleurige Benetint) en ik heb nu al anderhalf jaar ofzo Creaseless Cream Liner/Shadow in de kleur Skinny Jeans, allebei erg tevreden over :)
Béétje jammer dat de prijzen zo extreem hoog zijn in NL. Volgende keer ga ik weleens op internet snuffelen maar voorlopig zijn deze 2 producten nog lang niet op, dus hoeft dat niet ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')