abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:46:23 #1
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98455462

Introductie tot bitcoin
Het is de state-of-the-art in geld. Het is een nieuwe vorm van elektronisch geld. Het is inmiddels de gouden standaard van digitale valuta.

Gebaseerd op een aantal oude technologieën, en een aantal zeer nieuwe technologieën ... Bitcoin is het resultaat van het combineren van ... cryptografische versleuteling van gegevens + het idee van een gelimiteerde grondstof, vergelijkbaar met goud en zilver (waar de hoeveelheid beperkt is), en dit gebruiken als geld + het idee van grote aantallen computers die zijn aangesloten op de het internet ... welke een sterke, veerkrachtige, onverwoestbaar netwerk vormen.

Het heet een cryptocurrency. Sinds de uitvinding van Bitcoin ... zal geld nooit meer hetzelfde zijn.

Interview MP3: http://www.oneradionetwork2.com/mp3/money/economy/12.02.10_wagner_bruce_bitcoin.mp3

Alternatief MP3: http://goo.gl/eB6Sd


Hoe werkt bitcoin?
Bitcoin is een digitale grondstof of munteenheid, wat betekent dat de hoeveelheid gelimiteerd is, net als goud. Maar in tegenstelling tot goud zijn bitcoins zeer gemakkelijk uit te wisselen via het internet.

Bitcoin is een netwerk dat, als een notaris, alle bitcoin transacties tussen mensen registreert en gedecentraliseerd opslaat in het bitcoin netwerk. Ieders bitcoin rekening wordt opgeslagen op elke computer in bitcoin netwerk. Het is dus praktisch onmogelijk om het bitcoin netwerk uit te schakelen. Bittorrent, wat gedeeltelijk gebaseerd is op dezelfde principes, heeft aangetoond dat dit soort netwerken niet uit te schakelen zijn.

Wat is de economische aansporing voor mensen om hun computer deel te laten nemen aan het bitcoin netwerk?
Door het registreren van bitcoin transacties in data blokken, verdienen computers bitcoins. Dit is nu 50 bitcoins per blok. Dit werkt als volgt. Elke transactie die plaats vindt op het netwerk wordt uitgezonden naar alle computers in het netwerk. Elke computer verzamelt deze transacties in een data blok en gaat vervolgens een proof-of-work algoritme uitrekenen voor dit blok.

Het proof-of-work algoritme is een soort vingerafdruk of check-sum van het blok en kost de computer processor tijd. De moeilijkheidsgraad van dit algoritme wordt, door het bitcoin netwerk, zo afgesteld dat het bitcoin netwerk gemiddeld één blok per 10 minuten genereert. Dat betekent dus dat de kans de een computer de proof-of-work voor een blok vindt binnen deze tijd gelijk is aan (de processor kracht van de computer)/(processor kracht van het totale netwerk).

Blokken worden op het bitcoin netwerk in een blok-keten opgeslagen. Elk blok bevat een vingerafdruk van het vorige blok zodat het duidelijk is wat de volgorde van de blokken is. Indien een computer het blok van het proof-of-work vingerafdruk weet te voorzien, dan mag deze computer 50 bitcoins claimen en zend deze computer het blok naar alle andere computers op het bitcoin netwerk. Alle computers zullen dit blok accepteren en aan hun blok-keten toevoegen.

Elke computer weet dat dit de beste strategie is, want anders moet er een ander blok gecreëerd worden met een proof-of-work vingerafdruk en dat kost extra processor tijd. Het is beter om te gaan werken aan een volgend blok.

Het proof-of-work algoritme vereist dat computers processor arbeid moeten verrichten om blokken te creëren. Door de moeilijkheidsgraad te regelen kan ervoor gezorgd worden dat de hoeveelheid blokken per uur gemiddeld constant is, zelfs als het aantal computers in het netwerk toeneemt of afneemt.

Hoe wordt de bitcoin inflatie onder controle gehouden?
Bovenstaand proces wordt bitcoin mijnen genoemd. De software hiervoor is open-source en kan gedownload worden van Bitcoin P2P Cryptocurrency | Bitcoin. Deze software kan tevens gebruikt worden om je bitcoin rekening te bekijken en om bitcoins te versturen.

Deze software is zo geconfigureerd dat elke 4 jaar de belonging per blok voor het genereren van een blok gehalveerd wordt. Nu is de beloning 50 bitcoins, na 4 jaar 25 bitcoins, na 8 jaar 12,5 bitcoins, enzovoort. Dit zorgt ervoor dat er maximaal 21.000.000 bitcoins geproduceerd zullen worden.

Terwijl mensen investeren in bitcoin zal de prijs van bitcoin toenemen. Na verloop van tijd zal de aansporing voor computers om deel te nemen aan het bitcoin netwerk verplaatsen van de beloning per blok naar transactie vergoedingen. Computers kunnen transactie vergoedingen vragen voor het opnemen van een transactie in hun blok. Zo een vergoeding kan door de zender worden toegevoegd aan de transactie. Nu geld ook weer, dat de computer die de proof-of-work vind de vergoeding mag claimen.

Het volgende fimpje legt het nog een keer uit:

Hoe start ik met bitcoin?

Ben je overtuigt van de bijzondere eigenschappen van bitcoin? Het is eenvoudig om met bitcoins te beginnen en een paar test bitcoins te verkrijgen. Ga naar de bitcoin website en download en installeer de bitcoin client:

http://www.bitcoin.org/

Nadat je de bitcoin client hebt geïnstalleerd duurt het even voordat bitcoin alle blocks heeft opgehaald van het bitcoin netwerk. Je kan gratis bitcoins verkrijgen door je bitcoin adres in te vullen op de pagina:

https://freebitcoins.appspot.com/

Als de bitcoin client klaar is met het ophalen van alle blocks zullen je nieuwe bitcoins verschijnen in de bitcoin client. Voor de duidelijkheid, het is niet noodzakelijk om een bitcoin client te hebben draaien om bitcoins te ontvangen. De bitcoins worden door het netwerk aan een bitcoin adres toegekend. Alleen de persoon die de private sleutels heeft voor dit bitcoin adres zal ooit in staat zijn om deze bitcoins weer uit te geven. De private sleutels zijn opgeslagen in het wallet.dat bestand.

Bitcoins kopen en verkopen.

Bitcoins zijn te koop en te verkopen in euros bij http://www.bitcoinexchange.com.
Bitcoins zijn te verhandelen voor Liberty Reserver USD op Mt Gox - Bitcoin Exchange.
Ik heb mij laten vertellen dat Liberty Reserve USDs weer naar euroland kunnen worden overgemaakt via een derde partij zoals ECARDONE: official Exchange: Liberty reserve, cgold. Buy: liberty reserve, LR, CG.
Paypal wordt niet meer ondersteund door de niet-besloten bitcoin exchanges omdat Paypal betalingen teruggedraaid kunnen worden. Daarentegen zijn Liberty Reserve betalingen onomkeerbaar, net als bitcoin betalingen.

Grafiek van 12 juni, na de 'grote crash' van 25 naar 10 dollar:


De eerste rally in Juli 2010 was ten gevolge van het slash dot effect:

http://news.slashdot.org/(...)-Releases-Version-03

Na deze boom is de wisselkoers van bitcoin een beetje ingestort, mede omdat er verschillende bugs zijn opgelost in de software. Echter bitcoin is duidelijk weer in trek. Voor een uitgebreide analyse van de bitcoin markt zie:

http://bitcoincharts.com/charts/

Één van de concrete zaken die je kan doen met bitcoins is anoniem doneren. Andere zaken die gemakkelijk gemaakt worden door bitcoin is het maken van kleine betalingen. Dit principe wordt op dit moment al gebruikt om software ontwikkeling voor bitcoin te stimuleren op het bitcoin forum:

http://www.bitcoin.org/smf/

Bitcoin in meer detail

Wil je de werking van bitcoin in meer detail begrijpen, ga dan naar de bitcoin wiki:

http://www.bitcoin.org/wiki/doku.php

Ten slotte, voor nieuws over bitcoin zie:

http://www.bitcoinblogger.com/

Voor meer uitleg over Bitcoin, zie het volgende artikel:

http://anarchiel.com/stortplaats/toon/bitcoin_kan_je_niet_stelen_en_dat_is_onbetaalbaar
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:49:18 #2
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98455562
Dit gaat me toch een flamewar opleveren: http://forum.bitcoin.org/index.php?topic=20535.0

MagicalTux die een "beroep" doet op de community en ook zegt: Doe mij es niet sue-en! :D
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:52:19 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98455680
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:49 schreef Whuzz het volgende:
Dit gaat me toch een flamewar opleveren: http://forum.bitcoin.org/index.php?topic=20535.0

MagicalTux die een "beroep" doet op de community en ook zegt: Doe mij es niet sue-en! :D
Ach, ik denk dat het wel een goedbedoelende nerd is. Hij had ook z'n gezicht niet meer kunnen laten zien...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:04:32 #4
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98456160
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:52 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ach, ik denk dat het wel een goedbedoelende nerd is. Hij had ook z'n gezicht niet meer kunnen laten zien...
Ik denk dat de personen die bitcoin gebruiken om drugs mee te verhandelen hem dan wel weten te vinden. Zijn echte naam is gewoon bekend ;)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98456530
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:21 schreef Tijn het volgende:
Zijn er trouwens goede grafieken van de BTC-koers die niet gebaseerd zijn op Mt. Gox?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:17:11 #6
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98456592
Lol, dit is wel interessant. Maar 8BTC ! Laat de pricedrop maar komen ;)
https://www.btcdeals.com/
pi_98456849
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:17 schreef FRK1337 het volgende:
Lol, dit is wel interessant. Maar 8BTC ! Laat de pricedrop maar komen ;)
https://www.btcdeals.com/
quote:
Shipping is free for all listings worldwide.
:Y
pi_98457314
Ja en dan krijg je een baksteen thuisgestuurd :+

Je hebt het trouwens over 8 BTC maar ik zie 9 BTC staan? Past de prijs zich niet automatisch aan op de actuele koers?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:47:44 #9
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98457677
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:38 schreef nlpronk het volgende:
Ja en dan krijg je een baksteen thuisgestuurd :+

Je hebt het trouwens over 8 BTC maar ik zie 9 BTC staan? Past de prijs zich niet automatisch aan op de actuele koers?
Ach, dan heb je alvast wat voor als je gaat verbouwen ;)

Hmm, ik dacht dat het toenstraks 8 BTC was, maar kan dat ook hebben verward met de schermgroote (8 inch) en dat het toch 9 BTC was... *koffie zetten doet*
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:06:23 #10
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98458475
Nieuw topic. We gaan hard!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:07:44 #11
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_98458533
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:38 schreef nlpronk het volgende:

Ja en dan krijg je een baksteen thuisgestuurd :+
Nou nou, ik ben ook geen fan van Android, maar dit is wel wat overdreven hoor.
pi_98459434
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:17 schreef FRK1337 het volgende:
Lol, dit is wel interessant. Maar 8BTC ! Laat de pricedrop maar komen ;)
https://www.btcdeals.com/
Dit is echt een waardeloos ding. Hier zou ik je waardevolle bitcoins niet aan verspillen ;). Niet meer dan $80 waard IMO.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:31:34 #13
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98459505
quote:
[Update - 5:00GMT]

We are still working to get the claim site up. People are probably getting tired of us pushing the time so we're just going to say it should be very soon. We'll update as soon as it's up.

Thank you for your continued patience.
Was dat al gepost? :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:33:37 #14
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98459568
Lekker claimen wordt bitcoin in één klap onbruikbaar.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_98459991
Even beetje ingelezen op die hack, maar kan stellen dat het ongelovelijke amateurs zijn:
"It appears that someone who performs audits on our system and had read-only access to our database had their computer compromised. This allowed for someone to pull our database. The site was not compromised with a SQL injection as many are reporting, so in effect the site was not hacked."

-Om die reden mag een database never nooit van buiten de server bereikbaar zijn
-Kennelijk zijn de gegevens in de database unencrypted.
-De gebruiker van die pc heeft kennelijk dus ook nog eens het password van de connectie opgeslagen :') :') :') :') |:( |:( |:(
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:23:35 #16
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98461631
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:44 schreef raptorix het volgende:
Even beetje ingelezen op die hack, maar kan stellen dat het ongelovelijke amateurs zijn:
"It appears that someone who performs audits on our system and had read-only access to our database had their computer compromised. This allowed for someone to pull our database. The site was not compromised with a SQL injection as many are reporting, so in effect the site was not hacked."

-Om die reden mag een database never nooit van buiten de server bereikbaar zijn
-Kennelijk zijn de gegevens in de database unencrypted.
-De gebruiker van die pc heeft kennelijk dus ook nog eens het password van de connectie opgeslagen :') :') :') :') |:( |:( |:(
De gegevens in de database waren wel encrypted, in elk geval de passwords. Oudere passwords waren alleen niet salt-crypted, dus die waren wat makkelijker te ontcijferen.
De echte vraag is natuurlijk waarom een auditor in godsnaam leesrechten op de useraccounts had, die heeft hij helemaal niet nodig.
Daarnaast geloof ik geen reet van dat hele auditor verhaal. Ik heb zo het vermoeden dat de server daadwerkelijk via een exploit gehacked is, dat de hacker de wallet/account van MtGox zélf te pakken kreeg en die heeft geprobeerd weg te sluizen door ze eerst op de market te dumpen, dan met andere accounts op te kopen en dan er mee weg te komen.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98461807
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Lekker claimen wordt bitcoin in één klap onbruikbaar.
MtGox ≠ bitcoin.. Enkel een bitcoin exchange
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:39:11 #18
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98462336
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:28 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

MtGox ≠ bitcoin.. Enkel een bitcoin exchange
Als dat zo is, waarom is 90% van de handel nu dan weg? ;)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98462482
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:23 schreef Whuzz het volgende:

[..]

De gegevens in de database waren wel encrypted, in elk geval de passwords. Oudere passwords waren alleen niet salt-crypted, dus die waren wat makkelijker te ontcijferen.
De echte vraag is natuurlijk waarom een auditor in godsnaam leesrechten op de useraccounts had, die heeft hij helemaal niet nodig.
Daarnaast geloof ik geen reet van dat hele auditor verhaal. Ik heb zo het vermoeden dat de server daadwerkelijk via een exploit gehacked is, dat de hacker de wallet/account van MtGox zélf te pakken kreeg en die heeft geprobeerd weg te sluizen door ze eerst op de market te dumpen, dan met andere accounts op te kopen en dan er mee weg te komen.
Nou MD5 kan je eigenlijk geen encryption noemen ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_98462959
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:39 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Als dat zo is, waarom is 90% van de handel nu dan weg? ;)
Hij zegt dat bitcoin onbruikbaar wordt. Dat is onzin, aangezien;
- Je nog steeds kan minen
- Je nog steeds onderlinge transacties kan maken
- Je nog steeds kan traden (via andere exchange-sites)
- Je nog steeds op sommige websites met btc's kan betalen

Het klopt dat een merendeel via MtGox handelde. Mensen wachten even af aangezien ze willen weten hoe het ervoor staat met (de inhoud van) hun account.

Ik denk dat een groot deel al naar TradeHill/Bitcoinmarket vertrokken is.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:58:10 #21
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98463515
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:50 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Hij zegt dat bitcoin onbruikbaar wordt. Dat is onzin, aangezien;
- Je nog steeds kan minen
- Je nog steeds onderlinge transacties kan maken
- Je nog steeds kan traden (via andere exchange-sites)
- Je nog steeds op sommige websites met btc's kan betalen

Het klopt dat een merendeel via MtGox handelde. Mensen wachten even af aangezien ze willen weten hoe het ervoor staat met (de inhoud van) hun account.

Ik denk dat een groot deel al naar TradeHill/Bitcoinmarket vertrokken is.
Yup, je kan nog minen en dan heb je bitcoins.
Yup, je kan onderling transacties maken. En dan? Zullen wij lekker bitcoins gaan wisselen? Gezellig! :D
Yup, je kan nog steeds traden, alleen is 90% van de handel weg en de rest instabiel.
Yup, je kan nog op net zoveel bijne net zoveel, er heeft er net weer een afgemeld, websites soullen kopen als voor de hack: vrijwel geen.

Technisch gesproken is MtGox niet hetzelfde als bitcoin, maar practisch gezien ligt bitcoin gewoon in coma sinds de hack.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98463717
Klinkt als een mooi instap moment.
Volgens mij is het project wel levensvatbaar, maar helaas nog wat beinvloedbaar door kinderziektes. Dat de handel nu op zijn gat ligt, wil niet zeggen dat het niet meer goed komt.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:11:21 #23
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98464201
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:01 schreef opinionr het volgende:
Klinkt als een mooi instap moment.
Volgens mij is het project wel levensvatbaar,
Dat dacht ik ook toen ik het voor het eerst hoorde :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98465998
Aznhoodstar twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 13:56:56 mtgox is back online. Lets get going already ! #LETSMOVE ! reageer retweet
Alleen ligt de site (alweer) plat!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:52:20 #25
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_98466046
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Alleen ligt de site (alweer) plat!
Raar :D
We zullen zien, zei de blinde.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:53:15 #26
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98466090
F5F5F5F5IkF5WilF5MijnF5GeldF5TerugF5F5F5 x 60k ;)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98466437
Was natuurlijk te verwachten. :)
pi_98466699
Ennnn...de support website is weer in de lucht hehe :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:07:41 #29
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98466900
Kijk eens wat ik heb gevonden:
https://claim.mtgox.com/
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:09:24 #30
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98467005
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:07 schreef PiRANiA het volgende:
Kijk eens wat ik heb gevonden:
https://claim.mtgox.com/
Die stond al een poosje op het bitcoin forum. Is gewoon een test site met een standaard NT admin popup, zodat alleen admins access hebben. Nothing to see there, move along :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:15:12 #31
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98467287
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:09 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Die stond al een poosje op het bitcoin forum. Is gewoon een test site met een standaard NT admin popup, zodat alleen admins access hebben. Nothing to see there, move along :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:38:55 #32
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98468473
http://www.mtgox.dotcloud.com/

En volg de link op het einde.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:44:17 #33
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98468726
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:38 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.mtgox.dotcloud.com/

En volg de link op het einde.
I lolled, maar de laatste link is al eerder gepost door Whuzz :)

Der zijn me toch een stelletje faalhazen op de laatste pagina van dat topic aan het klooien met Excel.. Tjonge jonge....


I lolled.

[ Bericht 9% gewijzigd door FRK1337 op 21-06-2011 18:14:11 ]
  dinsdag 21 juni 2011 @ 18:56:03 #34
335452 cricket
cricket from space
pi_98473870
Claim ingediend. Nu maar wachten.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:11:12 #35
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98474484
quote:
Mt.Gox Account recovery service
Account recovery request submitted

Your account recovery request is pending review by our staff.

It was submitted on 2011-06-21 17:10:42 GMT.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:14:06 #36
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98474611
Ik heb overigens geen extra proof ingeleverd.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:16:28 #37
335452 cricket
cricket from space
pi_98474732
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:14 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb overigens geen extra proof ingeleverd.
Ik wel, just in case.
pi_98474970
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:14 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb overigens geen extra proof ingeleverd.
Ik wel, alleen twijfel ik over m'n oude wachtwoord... Had het net een paar uur voor de hack veranderd en weet nu eigenlijk niet meer welke het was :D
Maar met het bewijs (IP, bankrekening/naam en saldo in BTC) moeten ze een heel eind kunnen komen :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:25:11 #39
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98475181
Ook claim ingediend. Duurt denk ik wel een paar dagen to be honest. 66k users handmatig verifiën, je moet er maar zin in hebben !
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:26:31 #40
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98475252
Waarom moeite doen :P? Alles is toch al in gestort en ik verwacht dat het alleen maar gaat dalen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:27:02 #41
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98475280
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom moeite doen :P? Alles is toch al in gestort en ik verwacht dat het alleen maar gaat dalen.
Welnee.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:27:51 #42
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98475320


Wel een mooi logo.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:37:10 #43
335452 cricket
cricket from space
pi_98475681
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:25 schreef FRK1337 het volgende:
Ook claim ingediend. Duurt denk ik wel een paar dagen to be honest. 66k users handmatig verifiën, je moet er maar zin in hebben !
Hij gaat wel eerder open dan dat ALLE users gecontroleerd zijn. Kans is sowieso klein dat ze allemaal claimen.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:53:36 #44
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98476557
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:37 schreef cricket het volgende:

[..]

Hij gaat wel eerder open dan dat ALLE users gecontroleerd zijn. Kans is sowieso klein dat ze allemaal claimen.
Dat is inderdaad gezegd.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:00:57 #45
335452 cricket
cricket from space
pi_98476928
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:53 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Dat is inderdaad gezegd.
De vraag is alleen aan welk percentage ze denken? 25% van de actieve users? (Die in de 2 weken voor dit hele gebeuren een keer hebben ingelogd)?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:01:49 #46
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98476976
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik wel, alleen twijfel ik over m'n oude wachtwoord... Had het net een paar uur voor de hack veranderd en weet nu eigenlijk niet meer welke het was :D
Maar met het bewijs (IP, bankrekening/naam en saldo in BTC) moeten ze een heel eind kunnen komen :P
Kun je checken met de CSV die online staat :)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:04:33 #47
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98477126
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik wel, alleen twijfel ik over m'n oude wachtwoord... Had het net een paar uur voor de hack veranderd en weet nu eigenlijk niet meer welke het was :D
Maar met het bewijs (IP, bankrekening/naam en saldo in BTC) moeten ze een heel eind kunnen komen :P
Haha, ik had ook mijn wachtwoord gewijzigd toen de eerste berichten over uitgelekte data kwam (dag of wat voor MtGox down ging). Ik moest ook twee keer proberen :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:05:29 #48
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98477177
moet je voor de grap bij "Saldo BTC" 500k invullen :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:05:42 #49
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98477190
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:05 schreef Whuzz het volgende:
moet je voor de grap bij "Saldo BTC" 500k invullen :P
_O-
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:01:59 #50
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98480532
Ik neem aan dat MtGox alle informatie die we nu aanleveren opslaat, dus volgende keer dat de boel gehacked wordt hebben ze niet alleen je email en wachtwoord, maar ook alle data zoals je IP, je bankrekening, etc etc :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:07:22 #51
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98480906
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:05 schreef Whuzz het volgende:
moet je voor de grap bij "Saldo BTC" 500k invullen :P
Geniaal +1 Whuzz !!
Mtgox is overigens weer down as we speak.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:11:27 #52
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98481196
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:07 schreef FRK1337 het volgende:

[..]

Geniaal +1 Whuzz !!
Mtgox is overigens weer down as we speak.
Zijn druk bezig mijn 500k terug te halen nu natuurlijk ;) :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98487382
Met al die gebruikers die hun account willen activeren heb je geen DDOS meer nodig :')
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:45:44 #54
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98487477
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:43 schreef MaGNeT het volgende:
Met al die gebruikers die hun account willen activeren heb je geen DDOS meer nodig :')
DOS is overrated ! :')
  woensdag 22 juni 2011 @ 01:09:04 #55
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98494720
MTGox wordt gehost door Prolexic.
I lolled: http://www.prolexic.com/index.php/the-ddos-problem/
  woensdag 22 juni 2011 @ 08:42:24 #56
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98497880
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  woensdag 22 juni 2011 @ 08:50:41 #57
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98498003
:') !
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_98499475
Hey MaGNeT, ben jij al bezig geweest met je PCI-E extenders? Dit was toch ook de X1 variant? Heb je nog tips hoe het hoekje er netjes uit te krijgen?
  woensdag 22 juni 2011 @ 10:46:43 #59
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_98500471
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 08:42 schreef Whuzz het volgende:
loltopic
Zolang ze nog $1,000 voor een nieuw logo kunnen uitgeven zal het met de schade dus wel meevallen :D
We zullen zien, zei de blinde.
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:03:53 #60
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98500959
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:46 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Zolang ze nog $1,000 voor een nieuw logo kunnen uitgeven zal het met de schade dus wel meevallen :D
Dat was al uitgegeven vóór alles op zijn bek ging :P
Hadden ze die $1000 beter in wat beveiliging kunnen steken...
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:44:15 #61
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98502274
1000 dollar voor een logo voor een site zoals MtGox. Het moet niet gekker worden.
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:50:53 #62
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_98502489
Als je het door een professioneel bedrijf laat doen, dan ben je nog veel meer kwijt.
Onderschat niet de omzet van Mt. Gox.
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:53:29 #63
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98502599
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:50 schreef Blinker het volgende:
Als je het door een professioneel bedrijf laat doen, dan ben je nog veel meer kwijt.
Onderschat niet de omzet van Mt. Gox.
Klopt, maar het punt is dat MtGox dat helemaal niet nodig heeft. Dat logo ziet er nu veel te fancy uit voor de website, want die zit er echt prehistorisch uit.
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:54:21 #64
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_98502632
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:53 schreef FRK1337 het volgende:

[..]

Klopt, maar het punt is dat MtGox dat helemaal niet nodig heeft. Dat logo ziet er nu veel te fancy uit voor de website, want die zit er echt prehistorisch uit.
Daar heb je ook wel weer een punt ;)
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:54:21 #65
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98502633
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:50 schreef Blinker het volgende:
Als je het door een professioneel bedrijf laat doen, dan ben je nog veel meer kwijt.
Onderschat niet de omzet van Mt. Gox.
Die is nu even 0 of negatief schat ik zo :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98502677
Iemand ook het volgende probleem?

The password for this account is invalid, or this account is not currently under claim process.


Ik vink aan dat ik mijn wachtwoord ben vergeten (ik weet niet meer zeker welke ik gebruikte)
Ik kan echter niet verder op deze manier.
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:01:04 #67
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98502853
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:55 schreef Blue_note het volgende:
Iemand ook het volgende probleem?

The password for this account is invalid, or this account is not currently under claim process.


Ik vink aan dat ik mijn wachtwoord ben vergeten (ik weet niet meer zeker welke ik gebruikte)
Ik kan echter niet verder op deze manier.
Ok, omzet van MtGox is toch geen 0 dus ;) :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98502987
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:01 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ok, omzet van MtGox is toch geen 0 dus ;) :P
>:)
pi_98503009
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:05 schreef Blue_note het volgende:

[..]

>:)
Edit: Inmiddels een handmatige claim procedure gestart, kreeg een mailtje van MtGox.
En per ongeluk een quote ipv edit.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2011 12:11:28 ]
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:29:23 #70
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98503793
quote:
SHA-512 multi-iteration triple salted hashing
Doet me denken aan Tell Sell. 'Our super advanced millenium patented NASA Professional Platnium Gold 2000 password technology will protect your password at all times*'

Except when our database get's hacked. Sorry 'bout that
pi_98505300
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:55 schreef Blue_note het volgende:
Iemand ook het volgende probleem?

The password for this account is invalid, or this account is not currently under claim process.


Ik vink aan dat ik mijn wachtwoord ben vergeten (ik weet niet meer zeker welke ik gebruikte)
Ik kan echter niet verder op deze manier.
Dit had ik gisteren ook, vandaag opnieuw geprobeerd en ik kwam er wel doorheen.
Misschien vind het plaats in batches, ik bleef dezelfde gegevens gebruiken...
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:27:35 #72
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98505963
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:29 schreef FRK1337 het volgende:

[..]

Doet me denken aan Tell Sell. 'Our super advanced millenium patented NASA Professional Platnium Gold 2000 password technology will protect your password at all times*'

Except when our database get's hacked. Sorry 'bout that
Isn't it AMAZING Mike!?
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98506042
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:27 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Isn't it AMAZING Mike!?
it is, but there must be more, tell us !!!
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:29:41 #74
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_98506050
quote:
LulzSec rogue suspected of Bitcoin hack

More than $9m of online currency was stolen in weekend attack on Bitcoin currency exchange that could cost members of Anonymous and LulzSec thousands of dollars each

ore than 400,000 Bitcoins – 6% of all the virtual currency presently in circulation – for an initial price of $17.50 each, which would have netted $7m at a constant price.

But the attempt to sell such a large volume of coins at once drove the value of the currency down almost to zero, before trading on the site was suspended.

More than 60,000 users' details were compromised in the attack and have since been posted publicly in dozens of places across the internet. Trading on the MtGox site has still not been reinstated since the attack, leaving the future of the fledgling currency in doubt.

Bitcoins are produced without the involvement of any governments or banks; instead, they are generated by using software (also called Bitcoin). The idea was created in 2009 by a Japanese programmer.

Bitcoins are not issued by a central authority, but instead generated by a mathematical algorithm after computers complete a certain number of complex calculations.

Some of most experienced members of the Anonymous and LulzSec hacker collectives are believed to have botnets of more than 100,000 compromised computers.

If that many machines were set to work generating Bitcoins, they could create up to $7,500 worth a day for as long as Bitcoins trade at current levels – meaning members of the hacker collectives could be among the biggest losers if Bitcoins' value does not recover as and when MtGox reopens. In the hours before the hack, the total value of the currency in circulation was more than $150m.

Anonymity and security are the central propositions of the currency, which has attracted controversy after being used in sites selling drugs and pornography.

High-profile organisations accepting the coins include WikiLeaks and the US lobby group Electronic Frontiers Foundation, who have suspended their acceptance of Bitcoins in the wake of the hack.

MtGox says access to its site was gained after a financial auditor's computer was hacked, and insists its site was not compromised.

However, Amir Taaki, who runs the rival Bitcoin exchange Britcoin.co.uk, disputes this chain of events. Developers working on his site, which runs on much of the same software as MtGox, found a security hole several days before the hack was carried out. He says MtGox was notified publicly and privately of the issue.

"Due to the recent events at MTGox.com, we at Britcoin have decided to move our servers to a new location," read a Britcoin statement. "MTGox suffered an SQL injection [a form of hacking attack that creates direct access to databases and files] which means access to the site's funds were in the hands of the malicious hacker. As such, until we see evidence to the contrary, for security reasons we are assuming that MTGox has none of its clients' bitcoins."

Other senior coders in the Bitcoin community claim to have been offered the full database of MtGox users days before the hack was carried out. Though they had not verified whether the database was genuine, it came from the same intermediary who has been testing interest in selling or distributing details from the Sega Pass hack.

Members of Lulzsec, the hacker group whose alleged member Ryan Cleary was arrested in Essex on Tuesday, denied responsibility for the Sega Pass hack, as did several members of Anonymous.

The recent spate of hacks denied by both groups – neither of which usually seeks to hide from the limelight – raises the possibility of a third, as yet unnamed, group of hackers carrying out the attacks.

Lulzsec and Anonymous members stand to lose a significant amount of money if Bitcoins fail. Several members of both groups – speaking directly and through intermediaries – claim to know of others using thousands of hacked computers to generate Bitcoins.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:40:34 #75
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98506486
quote:
Several members of both groups – speaking directly and through intermediaries – claim to know of others using thousands of hacked computers to generate Bitcoins.
Dat zou wellicht dit verklaren: http://forum.bitcoin.org/index.php?topic=20874.0
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:51:14 #76
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_98506910
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:40 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dat zou wellicht dit verklaren: http://forum.bitcoin.org/index.php?topic=20874.0
Of misschien was iemand in Japan.....
Japan supercomputer K beats rivals
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_98508668
Als ik het zo lees heb ik voor niets een mining rig aangeschaft of niet? Ik heb 2 weken geleden een 700mhash systeem samen gesteld, na een week alles binnen en nu een week verder zit het helaas nog niet geheel in elkaar (mijn pc monteur is erg druk). Verwacht het systeem wel lopend te hebben voor het weekend maar als de diffilculty deze keer met nog meer dan 40% wordt verhoogd kom ik helemaal nergens meer met 700mhash denk ik of zal dat wel meevallen?
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:47:42 #78
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98509267
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:29 schreef mike-amersfoort het volgende:

[..]

it is, but there must be more, tell us !!!
Ofcourse there's more ! If you call within 10 minutes, we'll thrown in an extra rollback for free !
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:33 schreef nlpronk het volgende:
Als ik het zo lees heb ik voor niets een mining rig aangeschaft of niet? Ik heb 2 weken geleden een 700mhash systeem samen gesteld, na een week alles binnen en nu een week verder zit het helaas nog niet geheel in elkaar (mijn pc monteur is erg druk). Verwacht het systeem wel lopend te hebben voor het weekend maar als de diffilculty deze keer met nog meer dan 40% wordt verhoogd kom ik helemaal nergens meer met 700mhash denk ik of zal dat wel meevallen?
Een beetje tweaker zet z'n eigen PC in elkaar ;)
Het verhaal over difficulty en hoe dat zich verhoudt met de prijs is meerdere malen aan bod gekomen; time will tell.
pi_98510094
Jullie vergelijken telkens de stroomkosten tegen de opbrengt van het minen op dit moment. Maar als je in dit systeem gelooft, (en dat doe je, anders ga je niet minen) dan ga je nu toch ook niet verkopen, maar pas over 10 jaar oid (tenzij je dringend geld nodig hebt)?
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:18:05 #80
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98510490
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:09 schreef FastFox91 het volgende:
Jullie vergelijken telkens de stroomkosten tegen de opbrengt van het minen op dit moment. Maar als je in dit systeem gelooft, (en dat doe je, anders ga je niet minen) dan ga je nu toch ook niet verkopen, maar pas over 10 jaar oid (tenzij je dringend geld nodig hebt)?
De meeste miners verkopen dus wél op dit moment, omdat ze niet in het systeem geloven, maar gewoon snel winst willen pakken.
Hetgeen natuurlijk een self-fulfilling prophecy oplevert...
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98510581
Claim ingediend. Wel met wat extra bewijs trouwens. :)
pi_98512047
Ik ook vanochtend gedaan, geen extra bewijs. Hopen dat ze een beetje opschieten, ik kan niet wachten tot de bc's weer veilig in mijn wallet staan :P
pi_98514621
Ik weet niet of dit al eerder in deze reeks langs is gekomen, maar Rick Falkvinge (oprichter van de Zweedse Piratenpartij) gelooft helemaal in bitcoin:

http://falkvinge.net/2011(...)avings-into-bitcoin/

hij heeft er duidelijk meer vertrouwen in dan ik ;)

Hij heeft ook een aantal artikelen geschreven over de hindernissen die bitcoin volgens hem te nemen heeft:

http://falkvinge.net/2011(...)-part-one-usability/
http://falkvinge.net/2011(...)rt-two-transactions/
http://falkvinge.net/2011(...)s-part-three-escrow/
http://falkvinge.net/2011(...)part-four-exchanges/

En hij is nu bezig met een serie over de mogelijke 'drivers' voor bitcoin:

http://falkvinge.net/2011(...)-one-unlawful-trade/
http://falkvinge.net/2011(...)international-trade/

Delen drie en vier hadden eergisteren en vandaag moeten verschijnen, vraag me af of hij ze aan het herschrijven is na de gebeurtenissen bij MtGox :)

Ik ben me naar aanleiding van deze artikelen ook wat gaan bezighouden met bitcoin, vorige week wat hardware gekocht om te gaan minen. Wat mij betreft in eerste instantie om het netwerk te versterken, als de bitcoins die het me oplevert in de toekomst nog echt wat waard blijken te zijn, is dat mooi meegenomen.
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:13:38 #84
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98523551
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:33 schreef nlpronk het volgende:
Als ik het zo lees heb ik voor niets een mining rig aangeschaft of niet? Ik heb 2 weken geleden een 700mhash systeem samen gesteld, na een week alles binnen en nu een week verder zit het helaas nog niet geheel in elkaar (mijn pc monteur is erg druk). Verwacht het systeem wel lopend te hebben voor het weekend maar als de diffilculty deze keer met nog meer dan 40% wordt verhoogd kom ik helemaal nergens meer met 700mhash denk ik of zal dat wel meevallen?
Gezien de grote stijging in miners en de neerwaartse druk op de bitcoinprijs gok ik dat het verliesgevend is, maar je kan zelf de cijfers runnen, want alleen jij weet wat je hebt uitgegeven & aan stroomkosten kwijt bent.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:14:42 #85
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98523611
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_98523775
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:33 schreef nlpronk het volgende:
Als ik het zo lees heb ik voor niets een mining rig aangeschaft of niet? Ik heb 2 weken geleden een 700mhash systeem samen gesteld, na een week alles binnen en nu een week verder zit het helaas nog niet geheel in elkaar (mijn pc monteur is erg druk). Verwacht het systeem wel lopend te hebben voor het weekend maar als de diffilculty deze keer met nog meer dan 40% wordt verhoogd kom ik helemaal nergens meer met 700mhash denk ik of zal dat wel meevallen?
Met 700 Mhash/s doe je na de volgende increase nog zo'n 0,5 bitcoin per dag.
Dat is bij de huidige koers 7,5 Dollar, ofwel zo'n 5 Euro.

Stroomkosten zijn zo'n 2,12 Euro voor jouw systeem, ofwel zo'n 2,88 euro winst per dag ofwel 87,5 euro per maand.

Maar dat haal je niet als de difficulty nog 3x per maand omhoog gaat en de koers niet stijgt...
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:50:08 #87
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98529583
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Met 700 Mhash/s doe je na de volgende increase nog zo'n 0,5 bitcoin per dag.
Dat is bij de huidige koers 7,5 Dollar, ofwel zo'n 5 Euro.

Stroomkosten zijn zo'n 2,12 Euro voor jouw systeem, ofwel zo'n 2,88 euro winst per dag ofwel 87,5 euro per maand.

Maar dat haal je niet als de difficulty nog 3x per maand omhoog gaat en de koers niet stijgt...
Ik zou met woorden als "de huidige koers" even voorzichtig zijn tot MtGox weer open gaat ;)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98529696
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:50 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ik zou met woorden als "de huidige koers" even voorzichtig zijn tot MtGox weer open gaat ;)
MtGox gaat niet meer open.
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:52:21 #89
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_98529720
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

MtGox gaat niet meer open.
Denk je dat of wordt dat gezegd?
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:53:24 #90
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98529791
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

MtGox gaat niet meer open.
Zou zo maar kunnen als je dit leest:

quote:
Maar als MtGox echt niet meer open gaat, dan zou ik helemáál voorzichtig zijn met spreken over een Bitcoin koers... want in dat geval is die mijns inziens gelijk aan 0.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:55:20 #91
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_98529917
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:53 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Maar als MtGox echt niet meer open gaat, dan zou ik helemáál voorzichtig zijn met spreken over een Bitcoin koers... want in dat geval is die mijns inziens gelijk aan 0.
Waarom zou de handel in Bitcoins niet gewoon kunnen doorgaan op andere exchanges?
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:57:04 #92
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98530034
quote:
5s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:55 schreef Tijn het volgende:

[..]

Waarom zou de handel in Bitcoins niet gewoon kunnen doorgaan op andere exchanges?
Omdat een enorm deel van de hele bitcoin voorraad in MtGox geparkeerd is en dat als 90% van de handel ineens weg valt en niet meer terug komt het vertrouwen weg is en bitcoin gewoon dood is.
Zie het alsof de NASDAQ en DJ morgen ineens niet meer open gaat en alle geld in aandelen en dollars daar gewoon weg is. Wat denk je dat er met de dollarkoers gebeurt?
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98530526
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:53 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Zou zo maar kunnen als je dit leest:

[..]

Maar als MtGox echt niet meer open gaat, dan zou ik helemáál voorzichtig zijn met spreken over een Bitcoin koers... want in dat geval is die mijns inziens gelijk aan 0.
Maar goed dat je ons allemaal waarschuwt voor wat er kan gebeuren.
Zonder jou zouden we er nu allemaal blind voor zijn geweest en veel geld hebben verloren.
Ook goed dat je iedere gelegenheid in dit (en vorige) topic(s) aangrijpt om dit te doen en ons er nogmaals op te wijzen.

Hulde ^O^
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:06:06 #94
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98530656
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Maar goed dat je ons allemaal waarschuwt voor wat er kan gebeuren.
Zonder jou zouden we er nu allemaal blind voor zijn geweest en veel geld hebben verloren.
Ook goed dat je iedere gelegenheid in dit (en vorige) topic(s) aangrijpt om dit te doen en ons er nogmaals op te wijzen.

Hulde ^O^
Dank :)

pssst
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:39:31 #95
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_98532916
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:39 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Als dat zo is, waarom is 90% van de handel nu dan weg? ;)
En wat is de verhouding handel (wat mensen op MT GOX geparkeerd hebben) en het werkelijke aantal bitcoins, dat in omloop zijn of mensen bezitten?

Wat ik op die site zag was, dat gemiddeld zo'n 100.000 BTC daar rondcirculeerden, zet dat af tegen het totale aantal bitcoins, dat gegenereerd is (ruim 6 miljoen). Dan heb je je het over zeg 1,7%

Er is enkel een exchange market met problemen en stiekem blij, dat ze eruit liggen: er zijn inmiddels betere alternatieven. Een site, die zowieso een omslachtig systeem heeft om eerst een transactie naar hun over te maken en dan pas te mogen verhandelen / vise versa en er nog even 0,6% transactiekosten over berekend was voor mij al een reden om er vanaf te zien en zal niet lang overleven. Goed voor de andere betere en efficentere alteratieven, die nu zullen groeien!

Bitcoin is toch bedoeld om transacties van A naar B zo simpel mogelijk te houden zonder teveel of uberhaupt invloed van tussenpartijen, en de balans te vinden tussen simpicity en security ander kun je net zo goed op de gevestigde aandelen /exchange markt blijven : Dan weet je,dat je genaaid wordt.

Bitcoin is gewoon in een experimentele fase en al die discussies op forums inclusief pogingen tot lawsuits zijn prachtig om te zien hoe een pilot tot een volwassen systeem ontwikkeld kan worden.

Zo zijn systemen als Credit Unions, vakbonden en software als Linux, Firefox en Truecrypt ook begonnen.

Ik hoop eind deze week mijn geld op mijn rekening te hebben van mijn Duitse koper op bitmarket.eu, gisteren bevestiging gehad, dat hij het verstuurd had: 5 BTC voor 12,5 Euro / BTC (staat nu op 12,8 , laagste bieder op bitmarket, tja..)

[ Bericht 3% gewijzigd door edcetera op 22-06-2011 22:44:59 ]
The best firms advertise the least...
pi_98534630
Lol, ik vertrouw Bitcoin helemaal niet meer met al die hacks en toegang tot duizenden computers.

Mede door deze melding net:

If not now, then when.
pi_98534834
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

MtGox gaat niet meer open.
Denk je dat serieus? Zou toch goed zuur zijn als ik mijn 25btc niet meer terug krijg :(
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:05:24 #98
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98534948
Ben ik weer. Nog interessante ontwikkelingen? :+.
pi_98534970
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ik vertrouw Bitcoin helemaal niet meer met al die hacks en toegang tot duizenden computers.

Mede door deze melding net:

[ afbeelding ]
McAfee. :')
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:09:57 #100
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_98535270
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

McAfee. :')
"mogelijk riskant" :')
We zullen zien, zei de blinde.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:11:36 #101
335452 cricket
cricket from space
pi_98535387
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:05 schreef PiRANiA het volgende:
Ben ik weer. Nog interessante ontwikkelingen? :+.
MagicalTux is gesignaleerd in Zuid-Amerika.
pi_98535398
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

McAfee. :')
Wat dan nog, er probeert een PC met mijn PC verbinding te maken en dan ook nog specifiek richting Bitcoin.exe.

Duidelijk genoeg.
If not now, then when.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:12:06 #103
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_98535421
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Maar goed dat je ons allemaal waarschuwt voor wat er kan gebeuren.
Zonder jou zouden we er nu allemaal blind voor zijn geweest en veel geld hebben verloren.
Ook goed dat je iedere gelegenheid in dit (en vorige) topic(s) aangrijpt om dit te doen en ons er nogmaals op te wijzen.

Hulde ^O^
Ze mijn vorige post en eerder berichten MTGOX is geen Bitcoin en er zijn alternatieven genoeg om te verhandelen en die zullen enkel groeien. Voor Europa is bitmarket de meest logische. Mail de site admin (Pawel) ander even. Dit is dus geen commerciele site, maar houdt P2P zo puur als mogelijk en het werkt goed en wat ik merk veel sneller als de verhalen over MTGOX.

MTGOX is nog stees down :D
The best firms advertise the least...
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:12:53 #104
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98535494
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ik vertrouw Bitcoin helemaal niet meer met al die hacks en toegang tot duizenden computers.

Mede door deze melding net:

[ afbeelding ]
mogelijk riskant. die melding zul je ook hebben als je bijv. utorrenjt installeert
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:14:27 #105
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98535597
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:03 schreef MaGNeT het volgende:
[bli]
Ook een troll heeft 2x per dag gelijk!

Als MtGox omvalt, heeft "de Bitcoin" een groot geloofwaardigheidsprobleem en staat de "miner lifestyle" onder druk. De enige reden dat Bitcoins momenteel zo veel waard zijn, is omdat... kopers wel willen instappen tegen die prijs. Als mensen gescalpeerd worden, is het maar de vraag of ze zin hebben in een tweede avontuurtje met een Tradehill e.a.. Alle exchanges krijgen dan te maken met een kopersstaking.

Hoe reëel het risico is dat MtGox in de problemen komt, kan ik niet beoordelen. Er zit volgens mij wel een aardige nerd achter met goede ideeën, maar het is hem wel boven het hoofd gegroeid. Ik weet niet of hij überhaupt zelf wel weet hoeveel Bitcoin is weggesluisd; daarover doen veel conflicterende verhalen de ronde. Als dit zodanig groot is dat hij het niet met eigen vermogen kan afdekken, kan niet iedereen meer zijn MtGox-saldo opvragen. Eigenlijk is er dan een soort fractioneel bankieren ontstaan! Dat kan vervolgens nog een hele tijd goed gaan... :P
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:14:53 #106
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98535620
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat dan nog, er probeert een PC met mijn PC verbinding te maken en dan ook nog specifiek richting Bitcoin.exe.

Duidelijk genoeg.
Het hele idee van een p2p-programma is toch dat clients connecties met elkaar maken.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_98535661
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

mogelijk riskant. die melding zul je ook hebben als je bijv. utorrenjt installeert
Heb ik anders niet gehad. Toen kreeg ik een melding of uTorrent verbinding mag maken met internet en niet dat er een IP toegang tot mijn PC wilt. ;)

En Bitmarket ziet er goed uit btw, erg duidelijke site.

https://bitmarket.eu/market/EUR
If not now, then when.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:24:10 #108
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98536233
ik heb nog niet gehoord dat Mtgox niet meer up gaat, maar ik lees ondertussen wel berichten dat Mtgox niet meer de controle heeft (zou hebben) over z'n BTC's. ook adviseert men elkaar om zsm alle BTC daar weg te halen zodra het weer up gaat.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:25:54 #109
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98536338
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Wat dan nog, er probeert een PC met mijn PC verbinding te maken en dan ook nog specifiek richting Bitcoin.exe.

Duidelijk genoeg.
No shit sherlock. Bitcoin moet toch verbinding kunnen maken met de rest van de nodes in het p2p netwerk om blocks te ontvangen, betalingen te verifieren etc....
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:26:41 #110
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98536383
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:25 schreef FRK1337 het volgende:

[..]

No shit sherlock. Bitcoin moet toch verbinding kunnen maken met de rest van de nodes in het p2p netwerk om blocks te ontvangen, betalingen te verifieren etc....
Ik heb een server waar mensen verbindingen naar maken.

Moet ik nu norton installeren?
pi_98536429
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:25 schreef FRK1337 het volgende:

[..]

No shit sherlock. Bitcoin moet toch verbinding kunnen maken met de rest van de nodes in het p2p netwerk om blocks te ontvangen, betalingen te verifieren etc....
Ja Holmes, maar MCafee geeft dan een melding (die ik al gehad heb) of die toegang mag tot het internet en die heb ik toegestaan voor altijd. En dit is duidelijk een andere melding..

bitmarketeu twitterde op maandag 20-06-2011 om 09:37:45 @rb2k SHA-512 + random multiple iterations + random salt is basically what bcrypt does. Our algo hashes ONE password in ~0,1 s. reageer retweet
If not now, then when.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:27:43 #112
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_98536452
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:24 schreef Maanvis het volgende:
ook adviseert men elkaar om zsm alle BTC daar weg te halen zodra het weer up gaat.
De kans is groot dat veel mensen dat doen ja, ik heb ze 't liefst ook meteen weer terug. :P
We zullen zien, zei de blinde.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:27:44 #113
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98536454
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

En Bitmarket ziet er goed uit btw, erg duidelijke site.

https://bitmarket.eu/market/EUR
Ik vind het maar een banale site. Geen charts :(
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:26 schreef PiRANiA het volgende:

Ik heb een server waar mensen verbindingen naar maken.

Moet ik nu norton installeren?
Doe maar Avast Free installeren.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:28:00 #114
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98536472
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:26 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Ik heb een server waar mensen verbindingen naar maken.

Moet ik nu norton installeren?
Windows defender!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:28:17 #115
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98536488
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:27 schreef Doodloper het volgende:

[..]

De kans is groot dat veel mensen dat doen ja, ik heb ze 't liefst ook meteen weer terug. :P
Graag! Minder bitcoins = hogere prijs ^O^.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:28:34 #116
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98536507
quote:
[23:20:49] *** LulzSecurity sets the channel topic to "Arr and welcome to the Mt.Gox Bitcoin Sexchange! | Looks like the recent tsunami has driven the LulzBoat to the mountains of Japan! Our sailing had become a little costly recently, but this haven was full of shivering timbers. UMADBRO MagicalTux? BTW, if you don't stop lying we'll dox your entire company. Twitter post and SQL dumps coming soon.".
[23:21:00] *** LulzSecurity sets a ban on MagicalTux!*@*.
[23:21:03] *** LulzSecurity sets a ban on comboy!*@*.
Nu is het MtGox irc-kanaal ook nog overgenomen door LulzSecurity :')
Niets blijft de arme Bitcoiners bespaard.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:28:35 #117
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98536509
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja Holmes, maar MCafee geeft dan een melding (die ik al gehad heb) of die toegang mag tot het internet en die heb ik toegestaan voor altijd. En dit is duidelijk een andere melding..
uTorrent zal inmiddels wel op een whitelist staan als 'vertrouwd' programma bij McAfee. Bitcoin is daar nog te 'nieuw' voor I guess.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:30:03 #118
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98536596
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:28 schreef eleusis het volgende:

[..]

Nu is het MtGox irc-kanaal ook nog overgenomen door LulzSecurity :')
Niets blijft de arme Bitcoiners bespaard.
Welk channel?
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:30:56 #119
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98536646
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:28 schreef eleusis het volgende:
Nu is het irc-kanaal ook nog overgenomen door LulzSecurity :')
Niets blijft de arme mensen bespaard
Dat hele LulzSec stinkt. Daar klopt niet veel van. Komen uit het niks opdagen, gigantisch veel media-aandacht, hacken de ene naar de andere site en zijn op de een of andere manier sterk verbonden met bitcoins. Paar pagina's terug in dit topic wordt een theorie geopperd dat LulzSec een tijdje geleden wellicht hun botnet had ingezet om te minen, aangezien er een gigantische piek zichtbaar was...
pi_98536651
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:28 schreef FRK1337 het volgende:

[..]

uTorrent zal inmiddels wel op een whitelist staan als 'vertrouwd' programma bij McAfee. Bitcoin is daar nog te 'nieuw' voor I guess.
Maakt niet uit gast, elk programma dat ik installeer die internet nodig heeft krijg ik een melding van of ik die wil toestaan.
If not now, then when.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:31:22 #121
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98536667
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:30 schreef PiRANiA het volgende:
Welk channel?
Ik zou zo min mogelijk met die gasten omgaan. Dadelijk staat je IP adres in die logs en ben je de sjaak.
pi_98536682
Lulzsec sowieso. _O_
If not now, then when.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:31:34 #123
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98536686
quote:
* Now talking in #mtgox
* Topic is 'Arr and welcome to the Mt.Gox Bitcoin Sexchange! | Looks like the recent tsunami has driven the LulzBoat to the mountains of Japan! Our sailing had become a little costly recently, but this haven was full of shivering timbers. UMADBRO MagicalTux? BTW, if you don't stop lying we'll dox your entire company. Twitter post and SQL dumps coming soon.'
* Set by LulzSecurity!~LulzSecur@gateway/tor-sasl/lulzsecurity on Wed Jun 22 23:20:49
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:32:02 #124
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_98536721
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:26 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Ik heb een server waar mensen verbindingen naar maken.

Moet ik nu norton installeren?
Ja! Kan je trouwens even op msn komen? :D
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:32:44 #125
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98536758
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:32 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Ja! Kan je trouwens even op msn komen? :D
Ik heb 12 uur gewerkt vandaag, wilde zo gaan slapen :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:33:11 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98536780
quote:
9s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:32 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Ik heb 12 uur gewerkt vandaag, wilde zo gaan slapen :P
Laat de arbo-dienst het maar niet horen!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:33:44 #127
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_98536807
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:14 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ook een troll heeft 2x per dag gelijk!

Als MtGox omvalt, heeft "de Bitcoin" een groot geloofwaardigheidsprobleem en staat de "miner lifestyle" onder druk. De enige reden dat Bitcoins momenteel zo veel waard zijn, is omdat... kopers wel willen instappen tegen die prijs. Als mensen gescalpeerd worden, is het maar de vraag of ze zin hebben in een tweede avontuurtje met een Tradehill e.a.. Alle exchanges krijgen dan te maken met een kopersstaking.

Hoe reëel het risico is dat MtGox in de problemen komt, kan ik niet beoordelen. Er zit volgens mij wel een aardige nerd achter met goede ideeën, maar het is hem wel boven het hoofd gegroeid. Ik weet niet of hij überhaupt zelf wel weet hoeveel Bitcoin is weggesluisd; daarover doen veel conflicterende verhalen de ronde. Als dit zodanig groot is dat hij het niet met eigen vermogen kan afdekken, kan niet iedereen meer zijn MtGox-saldo opvragen. Eigenlijk is er dan een soort fractioneel bankieren ontstaan! Dat kan vervolgens nog een hele tijd goed gaan... :P
Enkel het geld op MT Gox is in gevaar. Hopelijk is het nu duidelijk dat Bitcoin geen MT Gx is. Weinig verandering nadat MT Gox down is (koers heeft er niet onder geleden op oa bitmarket, fluctueert tussen EUR 11-13 zoals de laatse 2 weken)

https://bitmarket.eu/market/EUR

Wordt het dan langzaam een serieuze munteenheid?
The best firms advertise the least...
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:35:50 #128
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_98536922
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat verhaaltje :') ik schaam me kapot dat ik hardop moest lachen ;(
We zullen zien, zei de blinde.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:37:27 #129
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98536994
7 blocks gevonden in 10 minuten. Dat kan toch helemaal niet Timurrrr !

  woensdag 22 juni 2011 @ 23:38:09 #130
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98537032
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:35 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Dat verhaaltje :') ik schaam me kapot dat ik hardop moest lachen ;(
Gozer heeft wel humor :D
quote:
<@LulzSecurity> Please bear with us here - sailing the seven proxseas is a laggy thing.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:39:11 #131
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98537081
quote:
Kevin Day Makes Show Of Good Faith
In the recent controversy surrounding Mt. Gox and the major security breach they (and the entire Bitcoin community) experienced, the Bitcoin community seems to be in civil dispute about what should happen to the 643 BTC that Kevin Day acquired at a ludicrous rate of 0.0101 USD on Sunday, night of the Bitcoin hackcrash. Community members seem to be trying to burn Kevin at the stake, questioning his actions and morals, some even claiming him to actually be the Mt. Gox perpetrator.

In order to clear his name, Kevin Day (Bitcoin Forum Username: toasty) has put the bounty of Bitcoin in escrow at ClearCoin to be donated to the Bitcoin Faucet after thirty days if the whole sticky mess surrounding the scandal at Mt. Gox does not find resolution. He has requested that the Mt. Gox faculty show a similar token of good faith until that time. We have also reached out for comment to Mt. Gox on this matter.

Read more about Kevin's decision in his official announcement at the Bitcoin forums. You can also keep an eye on the escrow at ClearCoin as well, so you'll know when to head on over to the Bitcoin Faucet for free BTC.
http://www.btcnn.com/2011(...)w-of-good-faith.html
pi_98537163
Ik denk dat Lulzsec gewoon AnonOps is hoor. Alleen kunnen ze niet onder de naam AnonOps hacken omdat die staan voor een vrij internet en Lulzsec gewoon grote gevaarlijke shit hackt.

Ze werken nu wel samen iig.
If not now, then when.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:47:54 #133
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98537509
mtgoxlive is toch het officiele IRC kanaal ? niet mtgox ?
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:53:43 #134
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_98537814
[..]

quote:
Ik vind het maar een banale site. Geen charts :(
Ontwikkel het zelf, zou ik zeggen. Als je jezelf afrukt op grafieken (waar ik MT Gox trouwens op leugens heb betrapt in hun 48h stats na die crash) ga je gang. Op de homepge staan statistieken voo de afgelopen 48h in inDollars, Euros, ponden en zelfs schijnen Aussies er populair te worden.

Het is een site,waar je betrouwbaar en simpel kunt handelen tussen elkaar (gewoon IBAN of als het een nederlander is krijg je de bankgegevens of Paypal (heeft geen voorkeur vanwege het bagger chargeback systeem van Paypal, zie Nigerian 419 fraude) via email en dat regel je dan zelf met de koper/verkoper. De voornaamste controle is, dat de admin de bitcoins pas vrijgeeft als het geld binnen is (moet je bevestigen op je account) en dat werkt goed.

Toegankelijke gast trouwens, die admin: Als iemand ligt te fucken, laat ie het ook weten en wordt je gebanned (als je teveel deals niet nakomt ook btw) en laat het andere handelaren weten. Ik ben niet close met hem (communicatie als "kritieke nederlander"), maar hij deelt wel mijn Bitcoin-ideologie: Developing a free and reliable market.

[ Bericht 11% gewijzigd door edcetera op 23-06-2011 00:13:43 ]
The best firms advertise the least...
pi_98537953
MtGox heeft wel aardig afgedaan voor mij... Alleen al hoe ze dit afhandelen maakt duidelijk dat ze het aan het afschuiven zijn... Ze mogen wel met een hele mooie (en snelle) oplossing komen, willen ze me daar ooit nog terugzien...
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:58:57 #136
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98538031
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:57 schreef MaGNeT het volgende:
MtGox heeft wel aardig afgedaan voor mij... Alleen al hoe ze dit afhandelen maakt duidelijk dat ze het aan het afschuiven zijn... Ze mogen wel met een hele mooie (en snelle) oplossing komen, willen ze me daar ooit nog terugzien...
wat is er op tegen om gewoon ergens anders te gaan traden?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98538200
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wat is er op tegen om gewoon ergens anders te gaan traden?
Zij hebben de Bitcoins waar ik mee wil traden :')
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:03:37 #138
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98538266
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zij hebben de Bitcoins waar ik mee wil traden :')
Als ik de berichten zo hoor dan mag je dat hebben in de verleden tijd zetten...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:16:40 #139
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98538838
Vragenuurtje
quote:
<copumpkin> MagicalTux: so it's looking like trading won't be back up for another couple of days still? if you're only 10% through the accounts, and will leave some time for people to prepare their accounts before taking trading online again?
<MagicalTux> copumpkin: if you stop poking me up all time, we have chances to be announcing the "back online in 24 hours" within a few hours

<go1dfish> MagicalTux: does MtGox have enough BTC to cover the BTC balances of all users in the system? Yes or No? answer this please its really the core of all my other questions
<go1dfish> and all I want to know
<MagicalTux> go1dfish: yes, we do
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98538899
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als ik de berichten zo hoor dan mag je dat hebben in de verleden tijd zetten...
Daar hou ik ook al ernstig rekening mee... Toch zonde van die 10 glimmende Bitcoins.
Heb er inmiddels 26 gemined sinds 5 juni dus heb er nog wel wat in m'n Wallet ;)

MtGox zal minimaal flink krimpen, lijkt me goed voor de Bitcoin en overige exchanges...
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:35:38 #141
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_98539457
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als ik de berichten zo hoor dan mag je dat hebben in de verleden tijd zetten...
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als ik de berichten zo hoor dan mag je dat hebben in de verleden tijd zetten...
Ik hoop,dat het goed komt en dat je ze ze gekocht hebt toen ze nog 1$ waren of minder. Ik volg dit topic sinds de bitcoin naar de $3 ging en ging rondneuzen en heb het toen diverse malen overwogen om BTC via MT GOX te kopen, maar vond het zon omslachtig en inefficient (kopen/verkopen via een vage site). Sory jongens, ik werk al jaren voor Amerikaanse bedrijven en dat is geen vertrouwen, maar een vieze "smile' waar we buiten West-Europa lekker door genaaid worden.

Geen blame enkel op de VS btw, maar we vertrouwen teveel op de "verre vrienden" en vergeten onze goeie EU-buren, die we makkelijker kunnen aanpreken en in dit geval gewoon bitcoin-enhousiasten zijn en naar mijn mening meestal betrouwaar zijn. Ik heb met ongeveel 20 Bank Transferss (ongeveer 15 kopen en 5 verkopen) geen enkel probleem gehad.
The best firms advertise the least...
pi_98539611
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:35 schreef edcetera het volgende:

[..]

[..]

Ik hoop,dat het goed komt en dat je ze ze gekocht hebt toen ze nog 1$ waren of minder. Ik volg dit topic sinds de bitcoin naar de $3 ging en ging rondneuzen en heb het toen diverse malen overwogen om BTC via MT GOX te kopen, maar vond het zon omslachtig en inefficient (kopen/verkopen via een vage site). Sory jongens, ik werk al jaren voor Amerikaanse bedrijven en dat is geen vertrouwen, maar een vieze "smile' waar we buiten West-Europa lekker door genaaid worden.

Geen blame enkel op de VS btw, maar we vertrouwen teveel op de "verre vrienden" en vergeten onze goeie EU-buren, die we makkelijker kunnen aanpreken en in dit geval gewoon bitcoin-enhousiasten zijn en naar mijn mening meestal betrouwaar zijn. Ik heb met ongeveel 20 Bank Transferss (ongeveer 15 kopen en 5 verkopen) geen enkel probleem gehad.
Ik kan er niet veel van maken, maar wat je probeert de zeggen is dat Bitmarket de toekomst is?
If not now, then when.
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:51:34 #143
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_98539928
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Windows defender!
Discussie over firewall is niet relevant. Gewoon aparte computer, waar je je bitcoins database en stuff hebt (en evt genereert), niks anders mee doet, regelmatige backup makt en dus verder niet dagelijks je prive/hobby/zakelijke dingen mee doet.

Beste firewall, die bestaat
The best firms advertise the least...
  donderdag 23 juni 2011 @ 01:27:57 #144
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_98540807
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik kan er niet veel van maken, maar wat je probeert de zeggen is dat Bitmarket de toekomst is?
In ieder geval, werkt dat bitmarket zowel voor als na de "crisis" en nu MT GOX down blijft, is het grappig om te zien, waarom er zoveel "doomdenkers" zijn aangezien het hele Bitcoin topic hier op FOK zoveel rondom MT GOX blijft draaien en het systeem enkel vanwege een market zou ineenstorten.

Ik ben er nogal op de achtergrond gebleven (je vind een paar posts van me terug hier ) maar ben gewoon een Bitcoin-aanhanger. Wat is daar mis mee? Ik handel in Bitcoins heb er maar 20+) en vind het rete-interessant en nu de "mainstream" exchange market down is geef ik alternatieven, waar ik tot nu toe positieve ervaringen mee heben naar mijn mening beter en simpeler werken als andere markets.

Vrije markt, meer niet. Bitcoin is in een pilot fase, maar er is zoveel mogelijk en MT GOX was zgn "the place to be", maar ontwikkelingen gaan door en er zijn andere sites, waar vooruigang in het concept mogelijk zijn. Zij (MT GOX) stagneerden helaas en keken teveel naar $ op korte termijn.

Misschien komt MT GOX terug, maar op dit moment heeft hun concept even gefaald en, weet ik, dat ik de juiste keuze heb gemaakt op bitmarket.eu te handelen en daar kunnen we samen verder aan meewerken en/of nog betere alternatieven ontwikkelen.

Ik ben geen pessimist, maar een realist!

[ Bericht 0% gewijzigd door edcetera op 23-06-2011 01:37:47 ]
The best firms advertise the least...
  donderdag 23 juni 2011 @ 02:16:39 #145
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_98541641
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Heb ik anders niet gehad. Toen kreeg ik een melding of uTorrent verbinding mag maken met internet en niet dat er een IP toegang tot mijn PC wilt. ;)

En Bitmarket ziet er goed uit btw, erg duidelijke site.

https://bitmarket.eu/market/EUR
Heheh, no-nonense site. Gewoon kopen en verkopen, je kunt aan het vlaggetje zien, waar de kopers/verkopers vanaf komen en de webadmin is altijd aanspreekbaar als intermediair. Als een bod bevestigd is, worden die Bitcoins tijdelijk "vastgehouden op de site" tot de "ontvanger" zijn geld heeft. Als een "deal" te lang duurt m.b.t betaling krijg je een bericht hierover en kun je een deal annuleren (je "vastgehouden" BTC krijg je dan snel terug) of de deal bespreken met de koper/verkoper via email. Gewoon email contact met je koper/verkoper dus. :)

Gewoon Marktplaats, maar dan veiliger en met Bitcoins :)

[ Bericht 6% gewijzigd door edcetera op 23-06-2011 02:22:09 ]
The best firms advertise the least...
pi_98541680
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 01:27 schreef edcetera het volgende:

[..]

In ieder geval, werkt dat bitmarket zowel voor als na de "crisis" en nu MT GOX down blijft, is het grappig om te zien, waarom er zoveel "doomdenkers" zijn aangezien het hele Bitcoin topic hier op FOK zoveel rondom MT GOX blijft draaien en het systeem enkel vanwege een market zou ineenstorten.

Ik ben er nogal op de achtergrond gebleven (je vind een paar posts van me terug hier ) maar ben gewoon een Bitcoin-aanhanger. Wat is daar mis mee? Ik handel in Bitcoins heb er maar 20+) en vind het rete-interessant en nu de "mainstream" exchange market down is geef ik alternatieven, waar ik tot nu toe positieve ervaringen mee heben naar mijn mening beter en simpeler werken als andere markets.

Vrije markt, meer niet. Bitcoin is in een pilot fase, maar er is zoveel mogelijk en MT GOX was zgn "the place to be", maar ontwikkelingen gaan door en er zijn andere sites, waar vooruigang in het concept mogelijk zijn. Zij (MT GOX) stagneerden helaas en keken teveel naar $ op korte termijn.

Misschien komt MT GOX terug, maar op dit moment heeft hun concept even gefaald en, weet ik, dat ik de juiste keuze heb gemaakt op bitmarket.eu te handelen en daar kunnen we samen verder aan meewerken en/of nog betere alternatieven ontwikkelen.

Ik ben geen pessimist, maar een realist!
Goed verhaal alleen bedoelde ik meer dat ik je post niet snapte dus gewoon vroeg om bevestiging.

Verder ga ik ook naar Bitmarket. Die is tenminste duidelijk. Mtgox is amateuristisch.
If not now, then when.
pi_98541739
Bitmarket.eu is leuk, daarom heb ik hem hier aanbevolen, maar het is weinig meer dan een plaats waar individuele Bitcoinbezitters worden samengebracht (met een escrow-functie en natuurlijk dat de baas de leden persoonlijk verifieert).

Maar de meest professionele en ambitieuze Bitcoin-beurs tot nu toe lijkt deze te gaan worden: Camp BX (dit is nog een testopstelling, de echte market gaat volgens planning begin juli open)

Powerful - Advanced Platform
Margin Trading, Short-Selling, and flexible Order-fulfillment options: Camp BX is the first and only platform to bring you these features.
Our platform runs on financial-institution grade hardware that can deliver quick trade execution and a fluid user experience even on high-volatility days.

Trustworthy - Our #1 Priority
Professional third-party security audits, frequent & encrypted back-ups, and comprehensive disaster recovery plan.
We have taken every precaution to earn your trust and become your platform of choice for Bitcoin trading.

Based in USA - Not Offshore
We are an Atlanta-based company, with access to world-class technical talent and financial support infrastructure.
A comprehensive compliance Program forms the core of our operations, and ensures that your trading account will be safe with us.


Ik vind het er veelbelovend uitzien - met dit soort professionele platforms zou Bitcoin wel eens echt in de vaart der volkeren opgestoten kunnen worden.

Wie op Facebook zit kan ik trouwens http://www.facebook.com/home.php#!/bitcoins aanraden, die houden je goed op de hoogte van dit soort ontwikkelingen.
  donderdag 23 juni 2011 @ 02:37:24 #148
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_98541769
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 02:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Goed verhaal alleen bedoelde ik meer dat ik je post niet snapte dus gewoon vroeg om bevestiging.

Verder ga ik ook naar Bitmarket. Die is tenminste duidelijk. Mtgox is amateuristisch.
Maak niks uit, ik hoop, dat ik je meer duidelijkheid heb kunnen geven. Daar zijn we hier toch voor?
The best firms advertise the least...
  donderdag 23 juni 2011 @ 02:47:57 #149
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_98541823
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 02:31 schreef dvr het volgende:
Bitmarket.eu is leuk, daarom heb ik hem hier aanbevolen, maar het is weinig meer dan een plaats waar individuele Bitcoinbezitters worden samengebracht (met een escrow-functie en natuurlijk dat de baas de leden persoonlijk verifieert).

Maar de meest professionele en ambitieuze Bitcoin-beurs tot nu toe lijkt deze te gaan worden: Camp BX (dit is nog een testopstelling, de echte market gaat volgens planning begin juli open)

Powerful - Advanced Platform
Margin Trading, Short-Selling, and flexible Order-fulfillment options: Camp BX is the first and only platform to bring you these features.
Our platform runs on financial-institution grade hardware that can deliver quick trade execution and a fluid user experience even on high-volatility days.

Trustworthy - Our #1 Priority
Professional third-party security audits, frequent & encrypted back-ups, and comprehensive disaster recovery plan.
We have taken every precaution to earn your trust and become your platform of choice for Bitcoin trading.

Based in USA - Not Offshore
We are an Atlanta-based company, with access to world-class technical talent and financial support infrastructure.
A comprehensive compliance Program forms the core of our operations, and ensures that your trading account will be safe with us.


Ik vind het er veelbelovend uitzien - met dit soort professionele platforms zou Bitcoin wel eens echt in de vaart der volkeren opgestoten kunnen worden.

Wie op Facebook zit kan ik trouwens http://www.facebook.com/home.php#!/bitcoins aanraden, die houden je goed op de hoogte van dit soort ontwikkelingen.
Allemaal leuk, maar ik heb al een non-Europeese transactie afgewezen. Transacties buiten Europa zijn helaas moeilijker: EUR 16 voor een internationale transactie betaal ik en met een bank in de VS is echt een hell, daar wil je als individu geen transactie mee maken,althans voor Amerikanen zelf levert dat gruwelijke kosten met zich mee. Banken in de VS zijn evil, vandaar dat alles daar via Credit Card gaat.

Zal die Facebook-link wel ff checken . Cheers!

Toevoeging: De financiele markt is in de VS te instabiel en te onderhevig aan overheids/lobby- invloeden, dat multinationals hun risico reeds over de rest van wereld verdelen. Geen goede optie lijkt me ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door edcetera op 23-06-2011 03:04:32 ]
The best firms advertise the least...
  donderdag 23 juni 2011 @ 08:06:57 #150
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98542666
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:51 schreef edcetera het volgende:

[..]

Discussie over firewall is niet relevant. Gewoon aparte computer, waar je je bitcoins database en stuff hebt (en evt genereert), niks anders mee doet, regelmatige backup makt en dus verder niet dagelijks je prive/hobby/zakelijke dingen mee doet.

Beste firewall, die bestaat
Bitcoin zou niet alleen veilig moeten zijn voor mensen die zo'n extra computer er voor over hebben :). Dan wordt bitcoin natuurlijk nooit gemeengoed.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98543282
De laatste berichten op MtGox zijn toch niet verkeerd?
Vrijdag de accounts weer toegankelijk voor diegene die gecontroleerd zijn, en handel ook mogelijk.

Moet hij het natuurlijk wel nakomen.
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:08:38 #152
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98543345
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:04 schreef Blue_note het volgende:
De laatste berichten op MtGox zijn toch niet verkeerd?
Vrijdag de accounts weer toegankelijk voor diegene die gecontroleerd zijn, en handel ook mogelijk.

Moet hij het natuurlijk wel nakomen.
klopt, maar waarschijnlijk is dat de handel daar instort zodra ie open is.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98543366
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

klopt, maar waarschijnlijk is dat de handel daar instort zodra ie open is.
Ja goed, dat is waarschijnlijk inderdaad. Maar wel iets anders dan dat je je coins niet meer terug krijgt.
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:33:13 #154
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98543771
Zoals ik all eerder zei, ik denk niet dat de koers blijvend drastisch instort. In eerste instantie waarschijnlijk wel, maar dat krabbelt ook wel weer op. Misschien niet meer terug naar de 17 in eerste instantie. De vraag is hoeveel er van geleerd is. Als straks nog steeds 90% van de handel via MtGox loopt, dan is het wachten op de volgende keer dat zoiets gebeurt. Als iedereen massaal naar een andere loopt, idem dito.
Mooiste zou zijn als de handel veel meer lokaal wordt, wat meer in euro's en het liefst per land (hoeft niet persé in élk land natuurlijk).
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98545279
Ik kan nu wel inloggen op support-site...erg leuk...kan dus nog steeds geen reet hehe. Nog een dag wachten dus, wil me coins terug :'(

*edit* trouwens..ik heb dus een x-aantal btc staan. Wat raden jullie aan...mocht mtgox online komen. ASAP alle btc naar mijn wallet sturen en 'hope for the best' of eerst een test doen met 1 BTC en dan de rest? :P
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:58:38 #156
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98545799
Epic LOL

https://support.mtgox.com(...)sed-account-rollback

quote:
[Update June 23 - 05:00 GMT] Reduced Trade fees.
We realize that it will take many steps and vastly improved security to regain the trust of our users and the bitcoin community, but for now as a token of our gratitude for the extreme patience our users have shown, and as a way of saying we sincerely sorry for the breach of security that lead to the sell-off, we will be reducing trade fees to 0.3% (from 0.65%) for two weeks following Mt.Gox's reopening.

Users whose trades were effectively cancelled during the the sell-off will be able to trade for free for 1 month following the reopening, and will also receive a free subscription to our upcoming 2-Step security authentication feature for as long as they hold their account.
Stap 1: Je maakt een site met crappy security
Stap 2: Als mensen klagen over gehackte accounts en gestolen BTC lach je ze uit en doet niets
Stap 3: Als mensen je waarschuwen voor bekende veiligheidslekken en posts op hackerforums m.b.t. de MtGox database doe je niets.
Stap 4: Als de boel echt finaal fout loopt sluit je de zooi af, en draait alle handel van de afgelopen dag terug, ook legitieme handel.
Stap 5: Een week later breng je je site weer online met de security die het in eerste instantie al had moeten hebben en laat mensen daarvoor betalen.

MagicalTux moet bankier of verzekeraar worden, die hadden het niet beter kunnen verzinnen _O-
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98547914
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:58 schreef Whuzz het volgende:
Epic LOL

[..]

Stap 5: Een week later breng je je site weer online met de security die het in eerste instantie al had moeten hebben en laat mensen daarvoor betalen.

Dat ligt eraan wat die 'upcoming 2-Step security authentication feature' is.
Stel het zijn smsjes die verstuurd worden, dan vind ik het logisch dat je daar wat extra voor moet betalen, van Japan naar Nederland kost zo'n smsje toch wel wat.

Stel het is een soort van randomreader achtig iets als de Rabobank heeft, dan kost zo'n ding natuurlijk ook wat. (betaal je immers bij de Rabobank ook, in de vorm van rekening kosten)

Stel het is 'iris-en-vinger-afdruk-scan-systeem-met-spraak-herkenning-via-usb' dan kost dat ook wat, etc etc..

Dus ik wacht even af wat dat 2-step security ding is voordat ik daarover een mening geef ;)
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:05:19 #158
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98548062
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:00 schreef 4pp3l het volgende:

[..]

Dat ligt eraan wat die 'upcoming 2-Step security authentication feature' is.
Stel het zijn smsjes die verstuurd worden, dan vind ik het logisch dat je daar wat extra voor moet betalen, van Japan naar Nederland kost zo'n smsje toch wel wat.
Google heeft zoiets ook. Kost niets. En als je ziet hoeveel Tux aan transactiekosten opstrijkt lijkt dat een smsje daar wel van af kan.

quote:
Stel het is een soort van randomreader achtig iets als de Rabobank heeft, dan kost zo'n ding natuurlijk ook wat. (betaal je immers bij de Rabobank ook, in de vorm van rekening kosten)
Ja goed, doen we 1x $3 dollar ofzo. Of beter nog, schrijf een iPhone-Android-Blackberry-app die dat kan, zoals veel grote gaming bedrijven het doen. Kost ook weer niets. (behalve ontwikkelkosten die mijns inziens een schamele "straf" voor Tux zouden zijn)

Kom op zeg, hij heeft zelf de boel verneukt, dan ga je toch niet mensen laten betálen voor de oplossing :?

Voor de crash was MtGox's 30-day-trade ongeveer 1.2 miljoen dollar. Van elke trade gaat 1.30% (= 2x 0.65% omdat er voor elke transactie een koop en een verkooporder zijn) naar Tux. Dat is $15.6k per maand. Haal daar de serverkosten van af, zal een paar duizend zijn. (website heeft vrijwel alleen flat data en geen plaatjes of video)
Tux verdient dus een slordige $10k per maand aan zijn server. En dan mag jij gaan betalen voor de security die hij faalde om te implementeren.

[ Bericht 14% gewijzigd door Whuzz op 23-06-2011 12:11:32 ]
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98549216
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:05 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Tux verdient dus een slordige $10k per maand aan zijn server. En dan mag jij gaan betalen voor de security die hij faalde om te implementeren.

Je hebt opzich wel gelijk, maar toch ben ben ik benieuwd wat die beveiliging zal zijn voordat ik een mening geef.
Tux heeft natuurlijk ook wel een enigzins risicovolle onderneming nu. Hij vangt nu (of ving?) idd zo'n $10k per maand, maar dat kan ook ineens over zijn als men bijvoorbeeld in grote getallen overstapt naar een andere exchange.

Iets anders, op de een of andere manier krijg ik wel wat sympathie voor Tux. Een boel mensen op het bitcoin forum claimen dat een boel zaken niet kloppen in zijn verhaal en moet zich telkens verdedigen. Als hij niet snel genoeg reageert op de aantijgingen nemen ze hem dat weer kwalijk. Tot nu toe klinkt elke reactie van hem voor mij best redelijk en geef ik hem het voordeel van de twijfel.
Het enige wat ik hem echt kwalijk neem is dat hij pas heeft gehandeld op geruchten dat er account info gejat was toen het te laat was.
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:51:27 #160
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98549701
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:37 schreef 4pp3l het volgende:Tot nu toe klinkt elke reactie van hem voor mij best redelijk en geef ik hem het voordeel van de twijfel.
Het enige wat ik hem echt kwalijk neem is dat hij pas heeft gehandeld op geruchten dat er account info gejat was toen het te laat was.
Je vond ook zijn post waarin hij de hele boel "Force Majeure" noemde redelijk? In principe zei hij daar: heb het lef niet om me aan te klagen, ik kon er niets aan doen allemaal, dus je maakt toch geen kans.

http://forum.bitcoin.org/index.php?topic=20535.0

Komt er dus op neer dat hij $10k per maand aan de handel verdient, voor dat geld bizar weinig aan de site doet (let wel: hij heeft de site overgenomen van iemand, dus ook de basis heeft hij niet zelf gelegd), waarschuwingen die hij krijgt over brakke veiligheid, exploits, uitgelekte database en klachten van mensen dat er geld verdween allemaal in de wind slaat... en als het dan mis gaat is het "Force Majeure".

Het is allemaal op zijn zachts gezegd niet zo netjes gegaan en het druist al helemaal tegen het hele bitcoin ideaal in. (maar goed, ik besef ook wel dat dat ideaal maar voor een klein groepje geld)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:51:46 #161
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98549714
10k per maand verdienen met een risico en een site is niets mis mee.
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:55:01 #162
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98549857
quote:
3s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:51 schreef PiRANiA het volgende:
10k per maand verdienen met een risico en een site is niets mis mee.
Is dat wat ik zei dan? |:(
10k verdienen is niets mis mee nee. 10k verdienen, lekker achterover leunen terwijl men je wijst op je fouten en dan anderen laten opdraaien voor alle kosten... dáár is wat mis mee.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:56:26 #163
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98549910
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:05 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Google heeft zoiets ook. Kost niets. En als je ziet hoeveel Tux aan transactiekosten opstrijkt lijkt dat een smsje daar wel van af kan.

[..]

Ja goed, doen we 1x $3 dollar ofzo. Of beter nog, schrijf een iPhone-Android-Blackberry-app die dat kan, zoals veel grote gaming bedrijven het doen. Kost ook weer niets. (behalve ontwikkelkosten die mijns inziens een schamele "straf" voor Tux zouden zijn)

Kom op zeg, hij heeft zelf de boel verneukt, dan ga je toch niet mensen laten betálen voor de oplossing :?

Voor de crash was MtGox's 30-day-trade ongeveer 1.2 miljoen dollar. Van elke trade gaat 1.30% (= 2x 0.65% omdat er voor elke transactie een koop en een verkooporder zijn) naar Tux. Dat is $15.6k per maand. Haal daar de serverkosten van af, zal een paar duizend zijn. (website heeft vrijwel alleen flat data en geen plaatjes of video)
Tux verdient dus een slordige $10k per maand aan zijn server. En dan mag jij gaan betalen voor de security die hij faalde om te implementeren.

Ik zie hier te vaak het dollarteken en het woord dollar staan.
Als MT echt een vent is rekent ie af in bitcoins :P.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:02:11 #164
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98550152
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik zie hier te vaak het dollarteken en het woord dollar staan.
Als MT echt een vent is rekent ie af in bitcoins :P.
Dat zou hij misschien best wel willen... maar wat gaat hij kopen in BTC dan? Hij zóu zijn serverspace in BTC kunnen huren, volgens mij zijn er een paar sites die dat doen. Maar iets zegt me dat hij dat niet doet ;) Omdat gewoon bekend is waar hij host en die accepteren geen BTC :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98550323
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:51 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Je vond ook zijn post waarin hij de hele boel "Force Majeure" noemde redelijk? In principe zei hij daar: heb het lef niet om me aan te klagen, ik kon er niets aan doen allemaal, dus je maakt toch geen kans.

Naja, redelijk, begrijpelijk. Stel je voor, je hebt een aantal nachten zo goed als niet geslapen, je zit met je team te stressen om alles snel (en veilig) up te krijgen en ondertussen zit een hele community onzin over je te posten waar jeje tegen moet verdedigen, verder beginnen mensen met 'Ill sue you' te roepen, etc etc.
Tux is (nog) geen proffesionele bank organisatie he :) Tis gewoon een nerd met een beetje comercieel inzicht. Immers, toen hij MtGox overnam lag de waarde van 1 bitcoin nog ver onder de 1 dollar (even zo uit mijn hoofd).
Ik snap dat je dan in 'paniek' raakt en je maar gaat beroepen op 'overmacht' om de geldwolven even van je af te houden.
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:25:12 #166
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98551079
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:06 schreef 4pp3l het volgende:

[..]

Naja, redelijk, begrijpelijk. Stel je voor, je hebt een aantal nachten zo goed als niet geslapen, je zit met je team te stressen om alles snel (en veilig) up te krijgen en ondertussen zit een hele community onzin over je te posten waar jeje tegen moet verdedigen, verder beginnen mensen met 'Ill sue you' te roepen, etc etc.
Tux is (nog) geen proffesionele bank organisatie he :) Tis gewoon een nerd met een beetje comercieel inzicht. Immers, toen hij MtGox overnam lag de waarde van 1 bitcoin nog ver onder de 1 dollar (even zo uit mijn hoofd).
Ik snap dat je dan in 'paniek' raakt en je maar gaat beroepen op 'overmacht' om de geldwolven even van je af te houden.
Dat snap ik ook allemaal wel hoor, mensen maken nu eenmaal fouten. Maar hoe je met die fouten omgaat, dát maakt het verschil. En daarom verbaas ik me dus zo over het feit dat hij wil dat zijn gebruikers gaan betalen voor security die hij in de eerste plaats al had moeten hebben.
Het is een website waar meer dan een miljoen dollar per maand in omloop is. Je maakt mij niet wijs dat hij niet al een poosje besefte dat het het stadium van "beetje hobbyen" ontgroeid was.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98551150
Ik geef hem ook voordeel van de twijfel als het gaat om dat hij echt zijn best doet om alles weer op orde te krijgen. Maar daar staat tegenover dat ik er een steeds slechter gevoel bij krijg dat hij niet de waarheid spreekt, sterk het gevoel dat hij heel veel verzwijgt. Zou mij niets verbazen als hij bijvoorbeeld niet alles terug krijgt gedraaid waardoor er dus gewoon heel erg veel Bitcoins zijn verdwenen en dat iedereen naar zijn BC's / $$$ kan fluiten. Dat hij vervolgens al 3 dagen lang zijn best doet om dit op te lossen twijfel ik niet aan....
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:32:09 #168
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98551392
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:26 schreef nlpronk het volgende:
Ik geef hem ook voordeel van de twijfel als het gaat om dat hij echt zijn best doet om alles weer op orde te krijgen. Maar daar staat tegenover dat ik er een steeds slechter gevoel bij krijg dat hij niet de waarheid spreekt, sterk het gevoel dat hij heel veel verzwijgt. Zou mij niets verbazen als hij bijvoorbeeld niet alles terug krijgt gedraaid waardoor er dus gewoon heel erg veel Bitcoins zijn verdwenen en dat iedereen naar zijn BC's / $$$ kan fluiten. Dat hij vervolgens al 3 dagen lang zijn best doet om dit op te lossen twijfel ik niet aan....
In de paar dagen vóór de sluiting waren er al mensen die klaagden dat er geld/btc van hun accounts verdwenen was. We weten nu dat dit waasrschijnlijk door de gelekte database kwam, maar daar heeft Tux nog nooit een reactie op gegeven.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:08:44 #169
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98555608
Ietwat positiever:

quote:
Hi Everyone,

We are evaluating 2 methods at this time. SMS, and Yubikey.

The "free subscription" we're referring to is SMS verification. Unfortunately we're a prime target for SMS flooding if we make this a free service, as you can probably understand.

As for the Yubikey, you will pay for a key and the service itself would of course be offered free of charge, making it effectively a one time fee.
Dat SMS flooding is natuurlijk te voorkomen door maar één login per user per x-minuut toe te staan. Verder ok dat je de Yubikey maar één keer hoeft aan te schaffen en daarna geen kosten meer.
Toch, iets van een smartphone app zou netjes zijn. Dan hoef je ook die key niet constant mee te slepen.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98555835
Ik merk al een kleine toename van het aantal spammails in mijn inbox. -O-
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:40:23 #171
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98557277
quote:
99s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:12 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik merk al een kleine toename van het aantal spammails in mijn inbox. -O-
yup, ik zag het ook. Maar goed, ik gebruik op alle dingen waar ik moet registreren één van een paar adressen die ik als "kom maarrrr met de spam" beschouw. In die inboxen kijk ik dus alleen als ik er mail verwacht na een registratie-actie ofzo, verder niet. Geen last van verder dus :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98558429
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:08 schreef Whuzz het volgende:
Ietwat positiever:

[..]

Dat SMS flooding is natuurlijk te voorkomen door maar één login per user per x-minuut toe te staan. Verder ok dat je de Yubikey maar één keer hoeft aan te schaffen en daarna geen kosten meer.
Toch, iets van een smartphone app zou netjes zijn. Dan hoef je ook die key niet constant mee te slepen.
Ik vind het ook een positief iets. En je hebt gelijk wat betreft een android app oid, alleen is dat natuurlijk niet binnen een week te realiseren. Wellicht komt dat nog.

Iets anders, morgen rond deze tijd weer een nieuwe difficulty increase met naar verwachting weer ruim 50% verhoging. Een instabiele markt waarschijnlijk omdat MtGox dus ook weer open gaat, wellicht weer een black friday?
pi_98560109
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:40 schreef Whuzz het volgende:

[..]

yup, ik zag het ook. Maar goed, ik gebruik op alle dingen waar ik moet registreren één van een paar adressen die ik als "kom maarrrr met de spam" beschouw. In die inboxen kijk ik dus alleen als ik er mail verwacht na een registratie-actie ofzo, verder niet. Geen last van verder dus :P
Slim :Y
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:01:27 #174
335452 cricket
cricket from space
pi_98561158
Al ervaringen met dat nieuwe bitcoin7?
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:29:08 #175
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98564532
lol TradeHill down
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:42:19 #176
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_98565115
ik heb dit een paar dagen niet gevolgd, maar er is nog niets veranderd :D
censuur :O
pi_98565159
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:42 schreef RemcoDelft het volgende:
ik heb dit een paar dagen niet gevolgd, maar er is nog niets veranderd :D
Neuh, business as usual...
pi_98565179
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:42 schreef RemcoDelft het volgende:
ik heb dit een paar dagen niet gevolgd, maar er is nog niets veranderd :D
Niet echt. Je kunt i.i.g. je MtGox-account weer terugclaimen.
pi_98565275
quote:
99s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:43 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Niet echt. Je kunt i.i.g. je MtGox-account weer terugclaimen.
En misschien heb je dan dit weekend ook weer beschikking over je Bitcoins / Dollars, mits ze er nog zijn.
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:46:53 #180
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_98565330
quote:
99s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:43 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Niet echt. Je kunt i.i.g. je MtGox-account weer terugclaimen.
Laatste keer dat ik hier keek liep dat probleem nog niet.
censuur :O
pi_98579060
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:46 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik hier keek liep dat probleem nog niet.
Het is een verschrikkelijke soap ;(
  vrijdag 24 juni 2011 @ 07:41:46 #182
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98592953
Got mail

quote:
Mt.Gox Account recovery service
Account recovery request submitted at 2011-06-21 17:24:08 GMT.

Your account recovery request has been accepted.

You will be able to access your Mt.Gox account once the site opens again
  vrijdag 24 juni 2011 @ 07:48:47 #183
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98592992
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 07:41 schreef FRK1337 het volgende:
Got mail

[..]

Hmm, hier nog niets. Maar goed, MtGox opening is toch weer uitegesteld, dus niet zo'n drama nog :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98593164
Haha, dit is niet te geloven zeg. De geloofwaardigheid is nu echt helemaal weg bij mij. Op de een of andere manier krijgt hij het voor elkaar om al de relaunch al 7x 24 uur vooruit te schuiven en hij komt nog 'netjes over' ook. Ben er nu wel een beetje klaar mee.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 08:35:30 #185
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98593444
Tja, wat ik niet snap is dat er "onverwacht veel" mensen zijn gaan reclaimen. Hoezo onverwacht? Je database van 60k users is uitgelekt. Je kunt zelf kijken hoeveel er daarvan in de laatste 3 maanden ongeveer actief waren, doe daar een marge bovenop omdat het nieuws misschien wat "slapers" wakker heeft gemaakt en je weet toch waar je op kunt rekenen?
Hell, desnoods ga je gewoon uit van 60k, kan het alleen maar meevallen.

Maar ik zie liever dit uitstel dan half werk. Want wat pas écht kut zou zijn voor de actieve handelaars hier is dat de trade weer open gaat vóór jij je account terug hebt. Dan zie je de prijs kelderen naar $0.1 en daarna weer opklimmen naar $15 terwijl je niets kunt ;)

Edit: Net mail. Mijn account is ook verified. Mijn 5 bitcoins, weer helemaal van mij O+ :P

[ Bericht 15% gewijzigd door Whuzz op 24-06-2011 08:55:52 ]
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98593954
Inmiddels ook accepted...
  vrijdag 24 juni 2011 @ 10:18:50 #187
335452 cricket
cricket from space
pi_98595822
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 08:35 schreef Whuzz het volgende:
Tja, wat ik niet snap is dat er "onverwacht veel" mensen zijn gaan reclaimen. Hoezo onverwacht?
Wat ik begreep uit de berichten is dat het niet zozeer onverwacht veel mensen waren. maar dat het relatief meer werk was dan ingeschat. Voor sommige accounts moest ook het een en ander aan het saldo worden hersteld (oude accounts hadden een incomplete historie en kwamen daardoor op een negatief saldo uit). Dus ik vermoed dat hij per account alle transacties heeft herhaald oid tot het moment van de rollback. Als dat zo is kan ik me voorstellen dat het meer werk per stuk kost om dat ook allemaal te controleren.

* cricket heeft ook een accepted claim inmiddels.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 10:38:06 #188
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_98596287
Is er ondertussen nog geen bitcoin-vervanger in de markt? Ik bedoel, het idee heeft zeker potentie, maar de huidige uitwerking is dusdanig knullig dat compleet vervangen door iets goeds beter zou zijn.
censuur :O
  vrijdag 24 juni 2011 @ 10:40:00 #189
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_98596334
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 10:38 schreef RemcoDelft het volgende:
Is er ondertussen nog geen bitcoin-vervanger in de markt? Ik bedoel, het idee heeft zeker potentie, maar de huidige uitwerking is dusdanig knullig dat compleet vervangen door iets goeds beter zou zijn.
Je hebt natuurlijk al Namecoin. Maar eerlijk gezegd zie ik niet zo wat er knullig zou zijn aan de huidige Bitcoin. Wat vooral knullig is gebleken zijn de exchanges, maar met de Bitcoin zelf is er weinig mis imho.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 10:43:04 #190
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98596412
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 10:38 schreef RemcoDelft het volgende:
Is er ondertussen nog geen bitcoin-vervanger in de markt? Ik bedoel, het idee heeft zeker potentie, maar de huidige uitwerking is dusdanig knullig dat compleet vervangen door iets goeds beter zou zijn.
Bitcoin is zélf al de vervanger van een aantal andere concepten. Virtual currency is niet bepaald iets nieuws en sinds 1995 zijn er verschillende varianten geweest die om verschillende redenen en al dan niet met behoorlijke verliezen en zelfs celstraffen zijn gestrand. Bitcoin doet het tot nu toe beter dan zijn voorgangers, maar heeft zo zijn eigen issues.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98597330
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 10:18 schreef cricket het volgende:

[..]

Wat ik begreep uit de berichten is dat het niet zozeer onverwacht veel mensen waren. maar dat het relatief meer werk was dan ingeschat. Voor sommige accounts moest ook het een en ander aan het saldo worden hersteld (oude accounts hadden een incomplete historie en kwamen daardoor op een negatief saldo uit). Dus ik vermoed dat hij per account alle transacties heeft herhaald oid tot het moment van de rollback. Als dat zo is kan ik me voorstellen dat het meer werk per stuk kost om dat ook allemaal te controleren.

* cricket heeft ook een accepted claim inmiddels.
Wat ik dan wel weer raar vind is dat hier pas een update over komt op '1 uur voor opening'. Ik neem aan dat ze dat wel eerder wisten. Maar ik ben ook van mening dat ze het beter goed kunnen doen, ipv haastwerk en dat er straks bij een boel mensen vanalles mis is.
pi_98597601
Fuck zeg...recovery denied omdat ik geen extra info had ingevuld. Geef dat dan lekker vantevoren aan dat het verplicht is en geen 'optie'. Kan ik ws. weer een paar dagen wachten :(
pi_98598737
Ik ben verified.
Komende nacht om 5 uur gaan ze online en om 6 uur zal de handel starten. Ik zal dan niet online zijn waarschijnlijk
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:07:50 #194
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_98599569
ik ben nog aan het wachten om mn claim
pi_98600312
Claim afgewezen, what? Dan maar (nog meer) extra proof meesturen. }:|

Hopelijk wordt mijn account vandaag nog goedgekeurd. Moet vannacht werken en denk rond 05.30 thuis te zijn. Kan dan mooi om 06.00 mijn bitcoins verkopen voordat de koers stagneert.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:40:35 #196
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98603351
Tja, die afgewezen claims... MtGox moet natuurlijk érgens de missende 1500 BTC mee aanvullen hè? ;) :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98604263
En de difficulty stijgt weer met ruim 50% zojuist.
Als de koers op 17.nogwat dollar blijft ben ik gelukkig uit de kosten met mijn mining apparatuur. Nu moet ik maar eens gaan berekenen hoe lang ik door kan blijven minen in verband met stroomkosten en de stijgende dificulty.
pi_98605581
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Claim afgewezen, what? Dan maar (nog meer) extra proof meesturen. }:|
Your account recovery request has been accepted.

Ze zijn snel! :)
pi_98605721
Ik heb nu 2.67 BTC bij elkaar gemined, als ik bij de 3 ben stop ik met minen denk ik, het loont niet dan gewoon niet meer.
pi_98607014
Jeuh! Mijne is ook accepted...dat wordt laat slapen vanavond ;)
pi_98607389
De nieuwe diff. ?

1379223.4296725

Is er nog ergens een bitcoin calc. online?
Deze is down bij mij : http://www.alloscomp.com/bitcoin/calculator.php
pi_98607919
Wel een grote increase btw, hoop dat er een miners gaan afhaken zodat hij weer wat omlaag gaat :P
pi_98608192
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:26 schreef GuitarJJ het volgende:

[Claim afgewezen, what? Dan maar (nog meer) extra proof meesturen.]

Your account recovery request has been accepted.

Ze zijn snel! :)
3 uur geleden ook afgewezen, ik had initiele bankrekening meegestuurd.
net een half uur geleden alsnog goedgekeurd nadat ik vermoedelijke balans, een open order en de eerste 2 orders om te starten meegegeven.

ze zijn snel en een beetje kritisch maar voor mij iig niet onoverkomelijk.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_98611500
nohhh...je hebt dus minimaal 500mhash nodig momenteel ($15 koers) om ietsjes winst te maken. Wel raar...heb nu 2x 5830 in crossfire lopen, had toch minimaal 600 verwacht maar kom maar aan de 260mhash per kaart op 900mhz (iets clocked dus, std op 800).

Coins Dollars
per Day 0.36 $5.47
per Week 2.55 $38.29
per Month 11.08 $166.2

Heb nog iets gelezen over shaders unlocken oid om hem dezelfde specs te geven als een 5870 maar is me nog niet helemaal duidelijk. Iemand die daarvoor een goede link heeft of kan PMen indien dat niet gewenst is in dit topic?
pi_98612376
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:16 schreef nlpronk het volgende:
nohhh...je hebt dus minimaal 500mhash nodig momenteel ($15 koers) om ietsjes winst te maken. Wel raar...heb nu 2x 5830 in crossfire lopen, had toch minimaal 600 verwacht maar kom maar aan de 260mhash per kaart op 900mhz (iets clocked dus, std op 800).

Coins Dollars
per Day 0.36 $5.47
per Week 2.55 $38.29
per Month 11.08 $166.2

Heb nog iets gelezen over shaders unlocken oid om hem dezelfde specs te geven als een 5870 maar is me nog niet helemaal duidelijk. Iemand die daarvoor een goede link heeft of kan PMen indien dat niet gewenst is in dit topic?
Wat ik heb gedaan is MSI afterburner gebruikt en in de config e.e.a. gewijzigd:

quote:
You need to alter the following:

Seek UnofficialOverclockingEULA field and add following text:
I confirm that I am aware of unofficial overclocking limitations and fully understand that MSI will not provide me any support on it
Set UnofficialOverclockingMode to 1 to keep PowerPlay active (may not work on old ASICs), 2 to traditionally disable PowerPlay or to 0 to temporary disable unofficial overclocking path
En dan kan je de core opschroeven naar 1000mhz en de memory downclocken naar 500mhz.

Wel even opletten, bij mij kon een enkele kaart wel 1000mhz aan , maar in crossfirex opstelling haalde ik maar maximaal 970mhz (wat nog instabiel was). Ik heb al mijn Crossfirex opstellingen gewoon draaien op 900mhz.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:37:26 #206
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_98612591
Ze hoeven niet per se in crossfire te hangen om te minen he volgens mij, misschien dat je dan meer mhash haalt.
We zullen zien, zei de blinde.
pi_98612655
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:37 schreef Doodloper het volgende:
Ze hoeven niet per se in crossfire te hangen om te minen he volgens mij, misschien dat je dan meer mhash haalt.
Ze moeten wel in crossfire hangen :)
pi_98613371
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:38 schreef broodmonkeh het volgende:

[..]

Ze moeten wel in crossfire hangen :)
Nee, hoeft absoluut niet.

Ik draai 420Mhash/s op m'n 5870's en 208Mhash/s op m'n 5770's... Ruim 2400Mhash/s totaal... Allemaal zonder crossfire...
pi_98613557
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee, hoeft absoluut niet.

Ik draai 420Mhash/s op m'n 5870's en 208Mhash/s op m'n 5770's... Ruim 2400Mhash/s totaal... Allemaal zonder crossfire...

Hoe doe je dat dan? Bij mij werd de 2e videokaart gewoon niet gezien zonder crossfire
pi_98614264
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:58 schreef broodmonkeh het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan? Bij mij werd de 2e videokaart gewoon niet gezien zonder crossfire
Gewoon in een PCIe slot duwen en stroom er op :6

edit: je had wel een monitor of dummyplug aangesloten op de overige kaarten?

[ Bericht 7% gewijzigd door TheFreshPrince op 24-06-2011 17:32:31 ]
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:19:09 #211
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98614493
Ik ben ook accepted *O*.
pi_98615550
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:13 schreef PiRANiA het volgende:
Difficulty +57% :o.
Hmm, nog één zo'n moeilijkheidsgraad omhoog en ik stop met minen... Is niet meer de moeite waard zo... Het was leuk :)

Er is meer te verdienen met traden :)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:52:59 #213
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_98615915
Hij kan toch alleen maar moeilijker worden?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_98616595
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:52 schreef drumstickNL het volgende:
Hij kan toch alleen maar moeilijker worden?
Difficulty kan ook weer omlaag, alleen zie ik dat niet zo snel gebeuren...
  vrijdag 24 juni 2011 @ 18:29:39 #215
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_98617194
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hmm, nog één zo'n moeilijkheidsgraad omhoog en ik stop met minen... Is niet meer de moeite waard zo... Het was leuk :)
Ik wil je goede 5870 dan wel overnemen B-)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 18:36:56 #216
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98617427
quote:
[Update June 24 - 02:39 GMT] Postponing the Relaunch 24 hours.

We're seeing that the amount of claims that need review is much higher than what we had anticipated, and consequently it is taking us considerably more time to process the claims.

We want to be as accurate as possible when approving claim forms to ensure accounts are issued back to the original account holders, so we humbly ask for continued patience while we work through the outstanding claims. If we were to stick to the launch time of 3:00 GMT the majority of accounts will still not have access to Mt.Gox at the reopening. We want to ensure as many users as possible have equal access when we are ready to open the site again.

Email confirmation and rejections have started going out. If you received a "rejection" email, please go through the claim process again at claim.mtgox.com and add additional account information such as the account numbers of the services you used to deposit along with the amounts.

We understand many of you are eager to get access to your account, and we are doing our best to ensure this happens as quickly and with as much confidence as possible.

We will relaunch the site on June 25 at 3:00 GMT. Trading will resume at 4:00 GMT (same day).

Thank you for your patience and understanding, we are look forward to getting through the claims and continue trading as soon as possible.
Wij zijn GMT +1 als ik het goed heb? 4:00 's ochtends dan?
pi_98617555
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:36 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Wij zijn GMT +1 als ik het goed heb? 4:00 's ochtends dan?
GMT +2, vanwege zomertijd. 5.00u open, 6.00u traden.
pi_98618004
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:39 schreef Pannekoek. het volgende:

[..]

GMT +2, vanwege zomertijd. 5.00u open, 6.00u traden.
Ik zet m'n wekker alvast :')
  vrijdag 24 juni 2011 @ 18:56:50 #219
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98618207
Hoppa. Net even 1BTC verkocht voor 16 dollars op TradeHill. Of dat een goede beslissing is geweest,zien we als MTGox weer open gaat.

PS Ik ben ook gestopt met minen
pi_98618322
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef FRK1337 het volgende:
Hoppa. Net even 1BTC verkocht voor 16 dollars op TradeHill. Of dat een goede beslissing is geweest,zien we als MTGox weer open gaat.

PS Ik ben ook gestopt met minen
MtGox start als het goed is op een koers van 17.5 dollar. Echter verwacht ik dat deze om 06.00 snel zal stagneren aangezien veel mensen hun bitcoins willen gaan verkopen.



Closing price staat ook al een paar dagen op 17.51 dollar.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 19:31:06 #221
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98619434
Ik ga geen orders klaarzetten. Eerst afwachten.
pi_98619601
Ik denk dat je sowieso niets verkocht krijgt rond die tijd want iedereen gaat pas kopen als de koers gekeldert is uiteraard.
pi_98619710
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:33 schreef broodmonkeh het volgende:

[..]

Wat ik heb gedaan is MSI afterburner gebruikt en in de config e.e.a. gewijzigd:

[..]

En dan kan je de core opschroeven naar 1000mhz en de memory downclocken naar 500mhz.

Wel even opletten, bij mij kon een enkele kaart wel 1000mhz aan , maar in crossfirex opstelling haalde ik maar maximaal 970mhz (wat nog instabiel was). Ik heb al mijn Crossfirex opstellingen gewoon draaien op 900mhz.
Doe het ook met msi afterburner, heb in de config gekeken en zag daar iets staan over unlock voltage = 0 (kan het voltage nu niet wijzigen namelijk, ook niet als ik hem aanvink in settings) maar als ik hier 1 van maak kan ik hem alsnog niet wijzigen. Ik draai nu op 900 / 500 en wil het voltage iets opschoeven omdat de boel nog steeds maar 68 graden is bij een fanspeed van 60%

Maar ik kan in de bios (MSI 770-g45) geen instellingen van de gpu vinden dus kan de corespeed niet hoger zetten en het voltage niet. Beetje kut :P
  vrijdag 24 juni 2011 @ 21:44:29 #224
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_98624796
"No user with email address {mijnadres}" -O-
kunnen jullie wel al inloggen?
We zullen zien, zei de blinde.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 22:27:59 #225
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98626796
Zozo, hij gaat richting de 17 USD op Tradehill !

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 21:44 schreef Doodloper het volgende:
"No user with email address {mijnadres}" -O-
kunnen jullie wel al inloggen?
Eh, nee? Patience... staat er toch ?
pi_98628924
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:59 schreef GuitarJJ het volgende:

MtGox start als het goed is op een koers van 17.5 dollar. Echter verwacht ik dat deze om 06.00 snel zal stagneren aangezien veel mensen hun bitcoins willen gaan verkopen.

Dan stort de koers nog een keer in.
pi_98629582
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dan stort de koers nog een keer in.
Waarom zou de koers echt instorten? Wanneer mensen MtGox niet meer vertrouwen, zullen ze juist hun dollars of bitcoins weghalen. Waarom zou iedereen ineens alles gaan verkopen? De koersen op de andere (welliswaar veel kleinere) exchanges zijn toch ook niet (meer) ingestort?

Er zullen vast wel mensen zijn die Bitcoin in zijn algemeenheid niet meer vertrouwen, en zo hun geld 'terugwillen' maar er zullen ook koopjesjagers zijn.

Ik denk dat de koers wel ff zal schommelen in het begin, maar dan ongeveer op hetzelfde niveau blijft. Zo tussen de 15 en 20 dollar ergens ofzo.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 23:52:19 #228
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_98631412
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 22:27 schreef FRK1337 het volgende:
[..]

Eh, nee? Patience... staat er toch ?
oh mooi, dat zag ik niet ^^
We zullen zien, zei de blinde.
pi_98635415
Slaap lekker allemaal, spreek jullie wel om 06:00 :P

Owee als ik voor niets zo vroeg op sta op mijn vrije zaterdag!
pi_98635667
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 23:19 schreef 4pp3l het volgende:

[..]

Waarom zou de koers echt instorten?
Vraag en aanbod.
pi_98636813
Is het nog een beetje de moeite om te beginnen met dit gebeuren?
pi_98637507
We got GOXED again!

Hilarisch :')
pi_98637759
Haha. wekker om 05:40, wakker worden, er niets van begrijpen, verder slapen,nu wakker worden, balen, op pc kijken of koers is ingestort, maar valt mee gelukkig :P

Watskeburt? overload?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 10:15:41 #234
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98639104
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 07:29 schreef nlpronk het volgende:
Haha. wekker om 05:40, wakker worden, er niets van begrijpen, verder slapen,nu wakker worden, balen, op pc kijken of koers is ingestort, maar valt mee gelukkig :P

Watskeburt? overload?
Nee, gewoon nog steeds MtFail.

quote:
[Update June 24 - 02:56 GMT] Pushing until 15:00 GMT.
We have found that balances on some older accounts look significantly incorrect when compared with the old database. At this time we do not know what caused the balances to be off, or how many of the older accounts are affected. We haven't touched the old backend or database, so we're going to import the accounts again once we have found what caused the off-balances.

No money is lost, we still have the records of all transactions that happened prior to the bitcoin sell-off. All funds deposited are still in our bank accounts, and we're going to try and get this resolved by 15:00 GMT.

We look forward to getting everyone trading within an hour of getting users logged in and accessing their accounts.

You can check your own balance using our status tool.
Ofwel: Whoopsie, we zijn wat coins kwijt jongens! Nog even geduld terwijl we zoeken....

Mijn balance klopt iig.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 10:40:16 #235
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:36:26 #236
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98640393
Goedemorgen. Geen mtgox?
pi_98640428
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:36 schreef PiRANiA het volgende:
Goedemorgen. Geen mtgox?
Nope...
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:39:56 #238
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98640473
Ah, ik heb weer bijgelezen. 17:00 gaat hij dan toch open?

[url=Op deze site zie ik:]https://claim.mtgox.com/status.html?mode=wallet[/url]:
Currency Balance
BTC 2.00000000 ฿TC
USD $0.00001

:P.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:42:30 #239
335452 cricket
cricket from space
pi_98640524
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:36 schreef PiRANiA het volgende:
Goedemorgen. Geen mtgox?
Helaas. Lekker een kwartier zitten F5'en vannacht tot er eindelijk eens een update kwam :(
Ik vind de uitstel wel spijtig, vannacht toen het open zou gaan was ik toch nog aan het werk en had ik wel in kunnen loggen, straks om 5 uur heb ik een afspraak die ik er niet voor af wil zeggen. Jammerrrr.
Nou ja, het wordt toch wel weer uitgesteld. O-)

Maar mijn saldo zijn ze iig niet kwijt *O*
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:55:55 #240
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98640840
Hahaha ben ik blij dat ik er de wekker er niet voor heb gezet, want ik had er al een hard hoofd in.
Leuke soap dit :) !
pi_98643232
Mijn balance klopt niet! Er missen 7 coins..
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:32:33 #242
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98643409
Hey! Ik heb opeens 7 coins _O_
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_98643436
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Mijn balance klopt niet! Er missen 7 coins..
Klopt, dat zijn de administratiekosten om je account weer te activeren.
Is ook logisch aangezien daar veel man-uren in zitten.
pi_98643486
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:32 schreef eleusis het volgende:
Hey! Ik heb opeens 7 coins _O_
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Klopt, dat zijn de administratiekosten om je account weer te activeren.
Is ook logisch aangezien daar veel man-uren in zitten.
:')
pi_98643515
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:35 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

[..]

:')
:P
Maar mis je echt coins? Ze zijn nu namelijk bezig om juist dat probleem te verhelpen; niet kloppende balansen.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:47:53 #246
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98643804
Mijne klopt *O*.
pi_98644242
Yep, 7 coins om precies te zijn. Heb ze al een mailtje gestuurd ;)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 15:44:32 #248
335452 cricket
cricket from space
pi_98647489
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:01 schreef GuitarJJ het volgende:
Yep, 7 coins om precies te zijn. Heb ze al een mailtje gestuurd ;)
Hoe oud is je account dan? Volgens de forumposts zou dat alleen bij de eerste accounts zijn, van de eerste transacties is geen transactiegeschiedenis opgeslagen ofzo.
pi_98647625
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:44 schreef cricket het volgende:

[..]

Hoe oud is je account dan? Volgens de forumposts zou dat alleen bij de eerste accounts zijn, van de eerste transacties is geen transactiegeschiedenis opgeslagen ofzo.
Pff.. De datum weet ik zo niet meer. Als ik in de MtGox database kijk, zie ik dat ik user 5936 van de 61020 ben.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 15:50:09 #250
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98647662


Dat is wel bizar. Als je ziet dat er 1.3 mil verzonden zijn op een totaal van 6.7mil...
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:02:30 #251
335452 cricket
cricket from space
pi_98648035
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:50 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is wel bizar. Als je ziet dat er 1.3 mil verzonden zijn op een totaal van 6.7mil...
Maar zijn dat ook unieke coins die verstuurd zijn?
pi_98648040
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:50 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is wel bizar. Als je ziet dat er 1.3 mil verzonden zijn op een totaal van 6.7mil...
Bizar idd :D Ben benieuwd of dat mensen zijn die op MtGox een goxje willen wagen...
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:08:09 #253
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98648202
/me zit MtGox te refreshen en komt er daarna achter dat wij in GMT+2 leven vanwege de zomertijd. Fail
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:12:38 #254
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98648346
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:08 schreef FRK1337 het volgende:
[me=FRK1337] zit MtGox te refreshen en komt er daarna achter dat wij in GMT+2 leven vanwege de zomertijd. Fail[/me]
_O-

Daarom Internet Time: http://en.wikipedia.org/wiki/Swatch_Internet_Time
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:44:53 #255
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98649269
Kwartier nog :s).
pi_98649585
De spanning stijgt :P
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:54:25 #257
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_98649591
Hij is toch offline straks. ;(
We zullen zien, zei de blinde.
pi_98649599
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:54 schreef Doodloper het volgende:
Hij is toch offline straks. ;(
Niet zo negatief :P
pi_98649607
Waarom wachten jullie op mtgox?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:55:19 #260
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98649615
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:55 schreef drumstickNL het volgende:
Waarom wachten jullie op mtgox?
Omdat ik bijzonder benieuwd ben wat de koers gaat doen :s).
pi_98649654
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:55 schreef drumstickNL het volgende:
Waarom wachten jullie op mtgox?
Omdat ik mijn 10 Bitcoins terug wil...
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:56:27 #262
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_98649664
Als ik toegang heb tot m'n mtgox account ga ik alles meteen naar Bitcoin7 overzetten :)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:58:08 #263
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98649725
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:55 schreef drumstickNL het volgende:
Waarom wachten jullie op mtgox?
Koopjesjacht !
pi_98649779
Waarschijnlijk worden we weer ge-GOXED :P
pi_98649786
Werkt goed ^O^
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:02:45 #266
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98649900
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Waarschijnlijk worden we weer ge-GOXED :P
Ik zeg, woord van het jaar 2011 !
pi_98649952
Het wordt een week uitgesteld...
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:06:04 #268
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98650022
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:04 schreef MaGNeT het volgende:
Het wordt een week uitgesteld...
Source?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:06:10 #269
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98650028
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:04 schreef MaGNeT het volgende:
Het wordt een week uitgesteld...
We zijn volgens mij weer ge-goxed. Tis 15:05 GMT nu.. Japan is toch +8 of niet soms ? Midden in de nacht dus...
pi_98650033
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:06 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Source?
Geen, gewoon m'n gevoel...
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:06:30 #271
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98650036
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Geen, gewoon m'n gevoel...
:P
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:06:44 #272
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98650046
Maar ik kom terecht op de supportpagina. Jullie ook?
pi_98650072
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:06 schreef PiRANiA het volgende:
Maar ik kom terecht op de supportpagina. Jullie ook?
Yes.

Oh, en: www.mtcox.com :P
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:08:47 #274
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98650125
Worden we gegoxed? :{
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:09:55 #275
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98650171
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:07 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Yes.

Oh, en: www.mtcox.com :P
Die is hard lol. www.buttcoin.org ook wel
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:10:13 #276
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98650180
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:09 schreef FRK1337 het volgende:

[..]

Die is hard lol. www.buttcoin.org ook wel
"Test"
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:11:23 #277
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98650218
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:10 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

"Test"
Damn en ik dacht dat mijn edit nog wel lightningfast was... www.buttcoin.org it is (niet .com)
pi_98650388
Als MtGox in NL was, had ik m'n BTC zelf al opgehaald... Wat een oetlullen daar...
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:17:24 #279
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98650435
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:16 schreef MaGNeT het volgende:
Als MtGox in NL was, had ik m'n BTC zelf al opgehaald... Wat een oetlullen daar...
Het enige waar MtGox volgens mij nog goed voor is als ze weer online komen, is als Liberty Reserve exchange lol. 1:1 ratio, krijg je nergens anders lol.
pi_98650556
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:17 schreef FRK1337 het volgende:

[..]

Het enige waar MtGox volgens mij nog goed voor is als ze weer online komen, is als Liberty Reserve exchange lol. 1:1 ratio, krijg je nergens anders lol.
Ik laat er geen Bitcoincent staan... Wat een stelletje oplichters...
Het ergste is dat ik het dreigement niet kan uitvoeren omdat er nog steeds geen toegang is onze accounts... Alleen hackers kunnen er gemakkelijk bij, blijkbaar...
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:33:47 #281
335452 cricket
cricket from space
pi_98650956
IK BEN INGELOGD :O
pi_98650967
Ik ben er in :o
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:35:00 #283
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98651003
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:33 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ben er in :o
Bankruuuuun :D
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:35:23 #284
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98651015
NOES TIMEOUT. :'( No fair.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:35:40 #285
335452 cricket
cricket from space
pi_98651020
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:33 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ben er in :o
Wel jammer dat het inlogscherm het enige is dat iets doet :P
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:36:07 #286
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98651034
Gimme some charts! Ben echt benieuwd wat de markt doet... Of zouden mensen alleen maar hun account leegtrekken.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_98651040
pi_98651089
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:36 schreef eleusis het volgende:
Gimme some charts! Ben echt benieuwd wat de markt doet... Of zouden mensen alleen maar hun account leegtrekken.
Er gebeurt nog niets... Handel begint pas na het testen...
Ik verkoop m'n 10 BTC gelijk naar Dollars, kan ik m'n stroom tenminste weer van betalen...
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:39:36 #289
335452 cricket
cricket from space
pi_98651147
quote:
Bad token
:'(
pi_98651216
Lekker, je kan nog geen sell of buy orders in de queue klaarzetten dus moet je nu weer F5 drukken tot de handel begint...
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:44:06 #291
335452 cricket
cricket from space
pi_98651306
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:41 schreef MaGNeT het volgende:
Lekker, je kan nog geen sell of buy orders in de queue klaarzetten dus moet je nu weer F5 drukken tot de handel begint...
Ja, dat is spijtig, hij had toch aangekondigd dat dat wel zou kunnen in de tijd voordat traden begint?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:50:08 #292
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98651523
Snel is anders...
pi_98651540
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:50 schreef PiRANiA het volgende:
Snel is anders...
Oh wacht, ik laat ff m'n F5 knop los.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:51:06 #294
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98651552
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Oh wacht, ik laat ff m'n F5 knop los.
Gelukt!
pi_98651617
Trading is still closed for now, until things are fully tested

Zal nog wel ff gaan duren denk ik zo.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:53:50 #296
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98651634
quote:
Withdrawing...
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:55:11 #297
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98651684
Nou dat werkt bij mij nog niet dat withdrawen :{.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:56:15 #298
335452 cricket
cricket from space
pi_98651724
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:52 schreef ESLiRi het volgende:
Trading is still closed for now, until things are fully tested

Zal nog wel ff gaan duren denk ik zo.
Kopen geeft hij meteen een foei-magniet melding, maar verkopen probeert hij wel in te voeren. Over 5 minuten zullen we weten of dat wel kan :P
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:56:56 #299
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98651742
Ook ingelogd. Wat een anti-climax. Je kunt idd nog steeds geen bal.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:57:34 #300
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98651768
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:56 schreef FRK1337 het volgende:
Ook ingelogd. Wat een anti-climax. Je kunt idd nog steeds geen bal.
Dat.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:57:36 #301
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98651769
Next.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')