abonnement Unibet Coolblue
pi_104885394
quote:
13s.gif Op zondag 27 november 2011 17:40 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja leuk jij kickt op festivals heel veel andere mensen hebben er een schijthekel aan, live with it zeg.
Ik kick niet perse op festivals, maar om te doen alsof het grootse schande is dat Springsteen een festival kiest, waar de mogelijkheden even prima zijn als in een ArenA bijvoorbeeld, is onzin.
pi_104885438
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:42 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik kick niet perse op festivals, maar om te doen alsof het grootse schande is dat Springsteen een festival kiest, waar de mogelijkheden even prima zijn als in een ArenA bijvoorbeeld, is onzin.
...vind jij.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_104885603
quote:
13s.gif Op zondag 27 november 2011 17:43 schreef Jarno het volgende:

[..]

...vind jij.
Yup :Y
pi_104885687
Vorige keer op pinkpop speelde hij toch maar anderhalf uur ofzo? Ja ok, hij kreeg er 2.5, maar uiteindelijk deed ie dat toch niet?

En verder is het gewoon jammer...Je wilt gewoon met alleen maar fans naar Bruce en alleen naar Bruce. Ik kan het echt niet opbrengen om daarvoor nog naar allemaal minderwaardige muziek te luisteren. DAarom doet Bruce ook nooit voorprogramma's :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_104885800
Speelde op Pinkpop 24 nummers en in New Jersey (twee dagen eerder) 26, dus dat valt ook hartstikke mee.
pi_104887784
Vorige keer was het door de harde wind wel een behoorlijk kutgeluid, hopelijk valt dat dit keer mee. Alle opties afgewogen is Pinkpop voor mij wel veruit het aantrekkelijkst, omdat dat slechts een half uurtje lopen is van mijn huis.

Maar toch...indoor is zoveel intiemer. Het had mijn voorkeur zeker.
pi_104887801
Wanneer wordt de rest van dat programma (Pinkpop) eigenlijk bekend?
pi_104888119
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:37 schreef Fargo het volgende:
Wanneer wordt de rest van dat programma (Pinkpop) eigenlijk bekend?
Headliners zullen de komende weken wel verschijnen. Daarna nog wat losse namen door middel van bands die hun tourschema online gooien en daar Pinkpop al in hebben staan, de rest eind februari/ begin maart.
pi_104888161
Denk trouwens niet dat de doorsnee Pinkpop-ganger hier erg blij mee gaat zijn.
pi_104888831
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:45 schreef Fargo het volgende:
Denk trouwens niet dat de doorsnee Pinkpop-ganger hier erg blij mee gaat zijn.
denk ik ook. de vorige keer waren ze er niet al te blij mee.

in maart gewoon een kaartje kopen en hopen op een lekker concert ^O^
pi_104890443
Ik vind het echt jammer dat 'ie nu weer alleen maar op Pinkpop staat. Ik heb niets met festivals en ik vind juist die sfeer voorafgaande aan een concert, met alleen maar Brucefans om je heen, zo tof. En geen zitplaatsen, inderdaad.

Keulen is voor mij helaas geen optie in verband met m'n werk, maar ik hou Frankfurt en Parijs als mogelijkheden in m'n achterhoofd. Al moet ik daar ook vrij voor regelen. Soms is het best balen dat je buiten de vakanties om zo moeilijk vrij kunt krijgen in het onderwijs. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_104890953
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:37 schreef Fargo het volgende:
Wanneer wordt de rest van dat programma (Pinkpop) eigenlijk bekend?
woensdag 29 februari
pi_104893926
Ik vind het wel mooi nieuws!!
Volgens Smeets was het Springsteen erg goed bevallen en wilde hij graag nog een keer en waarom niet?

Pinkpop 2009 was ook geweldig ondanks dat ik halverwege het veld stond maar gewoon dat hele sfeertje daar staat mij erg aan.

En de dag ervoor zie ik Springsteen in zijn normale setting, dus dat gaat een zeer fijn pinksterweekend worden!!
pi_104894121
Oh my! Het kwartje valt echt nu pas dat Keulen in het pinksterweekend is! Ik heb die maandag vrij! :D. :D. :D. :D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_104894321
Ik zeg gaan naar Pinkpop! Zeker weten een andere show dan in Keulen!
pi_104894686
Waarom melden ze eerst dat de voorverkoop op maandag begint, en zijn ze nu al een dag begonnen?

Die innenraum in Keulen, zijn dat de beste staanplaatsen?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_104894894
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:50 schreef Felagund het volgende:
Waarom melden ze eerst dat de voorverkoop op maandag begint, en zijn ze nu al een dag begonnen?

Die innenraum in Keulen, zijn dat de beste staanplaatsen?
Er zijn ook zogenaamde Front Of Stage kaarten die zijn het beste sta je volgens het zaalplan in de eerste 2 vakken. Daarna zullen de door jou genoemde staanplaatsen komen.
pi_104895134
Ik kan voor Keulen de kaarten vooraan bij het podium niet bestellen. Waarom niet?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_104895676
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan voor Keulen de kaarten vooraan bij het podium niet bestellen. Waarom niet?
Ik denk dat ze uitverkocht zijn, anders morgenvroeg tijdens de 'echte' voorverkoop nog even kijken.
pi_104895726
We hebben besloten zitplaatsen te nemen. Pinkpop wordt ook al staan.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_104896820
Twee staanplaatsen gekocht/voorbesteld. Liever zekerheid nu dan morgen het risico te lopen dat je helemaal niets krijgt. Nog maar 6 maanden. :P
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_104896899
Het wordt een Nederlands feestje daar in Keulen. :D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_104896982
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het wordt een Nederlands feestje daar in Keulen. :D.
Zullen vast ook nog wel een paar verdwaalde Duitsers komen. Ik woon sowieso in de buurt, dus voor mij helemaal ideaal.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_104898498
Uurtje rijden en ik ben in Keulen.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_104902633
Dus eh, je kan nu al tickets kopen voor Keulen, maar morgen weet je pas zeker of je ze hebt?

Wat is dat voor een kutsysteem. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')