abonnement Unibet Coolblue
pi_98347514






Dit is het topic voor alles wat met tennissen te maken heeft. Hier wordt de algemene info van het tennis besproken en de gewone toernooien. Maar natuurlijk wel van het

Mannentennis.


Het vrouwentennis bespreek je in het WTA Topic.

De Masters toernooien en de Grand Slams bespreek je hier niet. Die krijgen altijd een eigen topic.

Officiele Site ATP Tour Klik
Toernooien + Datums 2010: Klik
Informatie over toernooien: Klik
ATP Rankings: Klik
Spelers Profielen: Klik
NOS Teletekst: Pagina's 649 t/m 657

ATP Bracket: Klik









Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open



Indian Wells
Miami
Monte Carlo (niet verplicht)
Rome
Madrid
Montreal / Toronto
Cincinnati
Shanghai
Paris
London



















Poll: Wie is je favoriete speler?

Roger Federer
Rafael Nadal
Novak Djokovic
Andy Murray
Andy Roddick
David Nalbandian
Nikolay Davydenko
Lleyton Hewitt
Marat Safin
Mikhail Youzhny
Stanislas Wawrinka
Richard Gasquet
Radek Stepanek
Iemand anders, namelijk..
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier



Het grote Centrale Tennistopic
Het grote Centrale Tennistopic II
Het grote Centrale Tennistopic III
Het grote Centrale Tennistopic IV
Het grote Centrale Tennistopic V
Het grote Centrale Tennistopic VI
Het grote Centrale Tennistopic VII
Het grote Centrale Tennistopic VIII
Het grote Centrale Tennistopic IX
Het grote Centrale Tennistopicl X
Het grote Centrale Tennistopic XI
Het grote Centrale Tennis Topic Deel XII
Het grote Centrale Tennis Topic Deel XIII
Het Centrale Tennis Topic Deel XIV
Het Centrale Tennis Topic Deel XV
Het grote Centrale Tennis Topic Deel XVI
[Tennis] Het grote Centrale Tennistopic Deel XIX
[[Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXI
[Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXII
[Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXIII
[Tennis] ATP Tour #XXIV: Het 'nieuwe' Centrale Tennistopic
[Tennis] ATP Tour # XXV: Het Centrale Tennistopic !!
[Tennis] ATP Tour # XXVI: De doorbraak van Kei en Gaba
[Tennis] ATP Tour # XXVII: Op naar Rome
[Tennis] ATP Tour # XXVIII: US Hard and the road to Shanghai
[Tennis] ATP Tour # XXIX: To the Masters !
[Tennis] ATP Tour # XXX: Zonder God !
[Tennis] ATP Tour # XXXI: Going down under
[Tennis] ATP Tour # XXXII: Kredietcrisis leidt tot fixen
ATP Tour # XXXIII: Op naar de Masters
ATP Tour #XXXIV: De oudjes aan de Mickey Mouse!
ATP Tour #XXXV: Tennis is Fed!
ATP Tour #XXXVI Amerikaans Hardcourt
ATP Tour #XXXVII Op naar de ATP Tour Finals in Londen
[ATP Tour # XXXVIII] Waar 2010 van start gaat !
[ATP Tour # XXXIX] Het Centrale Tennistopic
[ATP Tour # XL] Het Centrale Tennistopic
[ATP Tour # XLI] Het Centrale Tennistopic
[ATP Tour # XLII] Het centrale tennistopic



Roger Federer
Rafael Nadal
Novak Djokovic
Andy Roddick
David Nalbandian
Andy Murray
Teimuraz Gabashvili
Robin Haase
Martin Verkerk
Matwé Middelkoop
Donald Young
Thiemo de Bakker
Michel Koning
Dick Norman
Juan Martin Del Potro
Radek Stepanek
Radek Stevanek
Hesse Huta Galung
Jan Silva



De OpeningsPost van dit topic is ---- hier ---- te vinden.

Game On!

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:17 schreef kevin_ het volgende:
Tipsa behoorlijk kwaad en hij liep de laatste 3 games alleen maar schelden, maar ook echt hard te schelden :D.
pi_98347688
Hetzelfde topicnummer, dezelfde TT?
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:51:09 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_98348905
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:22 schreef luckass het volgende:
Hetzelfde topicnummer, dezelfde TT?
Die TT was zo baas, die moest nog een keer :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_98349077
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef APK het volgende:

[..]

Die TT was zo baas, die moest nog een keer :+
Sja, ik ben nu alweer klaar met die regen eerlijk gezegd :P.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:55:23 #5
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_98349109
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef APK het volgende:

[..]

Die TT was zo baas, die moest nog een keer :+
Maar het nummer toch niet neem ik aan?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:56:31 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_98349162
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Maar het nummer toch niet neem ik aan?
Blijkbaar wel :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:08:16 #7
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_98349665
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:56 schreef APK het volgende:

[..]

Blijkbaar wel :+
:@
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_98351164
Tips geeft op bij 3-5, Seppi ( :') ) pakt de titel.
pi_98351627
XLXII dus.
sig verwijderd door FA
pi_98352269
Echt die Eastbourne finale, wat een fiasco zeg _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98352556
Stumpert die Tipsa :r
pi_98352648
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:15 schreef kevin_ het volgende:
Stumpert die Tipsa :r
Echt totaal niet. Stond volledig in zijn recht, ik vond het echt achterlijk hoe het er daar aan toe ging. Had gewoon suspended moeten worden. Ze moesten nog een volle set. En toen met een druppeltje regen ineens wel staken. Om vervolgens toch nog door te gaan...achterlijk. Enige dat suf was was dat Tipsy het niet uitspeelde, maar wat daarvoor gebeurde...zucht
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98353533
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:18 schreef Norrage het volgende:

[..]

Echt totaal niet. Stond volledig in zijn recht, ik vond het echt achterlijk hoe het er daar aan toe ging. Had gewoon suspended moeten worden. Ze moesten nog een volle set. En toen met een druppeltje regen ineens wel staken. Om vervolgens toch nog door te gaan...achterlijk. Enige dat suf was was dat Tipsy het niet uitspeelde, maar wat daarvoor gebeurde...zucht
Had gestopt moeten worden ja, maar dat gebeurde niet. Hier ging hij verder echt uitermate treurig mee om. Hevig schelden en zeiken en dan nog zijn racket kapot slaan ook. Daarnaast waren de omstandigheden voor Seppi hetzelfde en hij bleef netjes doorspelen.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:41:00 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_98353644
Seppi :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_98354116
Omstandigheden zijn hetzelfde voor je tegenstander. Zo won ik eens de eerste set, toen het net nog niet gespannen was en niet hoger was dan 40 cm. Deal gesloten, dik voor mekaar.
pi_98354297
Ik vind het argument "omstandigheden zijn hetzelfde voor je tegenstander" altijd zo'n non-argument om eerlijk te zijn. Sommigen hebben nou eenmaal meer last van omstandigheden dan anderen. De ene speler kan beter met wind omgaan (of heeft er een beter speltype voor) en de ander kan weer beter met duisternis omgaan bijvoorbeeld (die bril van Tipsy is dan lijkt me toch een nadeel).
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98354579
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:55 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het argument "omstandigheden zijn hetzelfde voor je tegenstander" altijd zo'n non-argument om eerlijk te zijn. Sommigen hebben nou eenmaal meer last van omstandigheden dan anderen. De ene speler kan beter met wind omgaan (of heeft er een beter speltype voor) en de ander kan weer beter met duisternis omgaan bijvoorbeeld (die bril van Tipsy is dan lijkt me toch een nadeel).
Das dan jammer voor em. Senna was een regenrijder, Massa is een waardeloze regenrijder.De ene speler hoeft minder te trainen dan de andere, ook oneerlijk.
pi_98355265
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:18 schreef Norrage het volgende:

[..]

Echt totaal niet. Stond volledig in zijn recht, ik vond het echt achterlijk hoe het er daar aan toe ging. Had gewoon suspended moeten worden. Ze moesten nog een volle set. En toen met een druppeltje regen ineens wel staken. Om vervolgens toch nog door te gaan...achterlijk. Enige dat suf was was dat Tipsy het niet uitspeelde, maar wat daarvoor gebeurde...zucht
Tipsarevic had eerder nog gevraagd om juist door te spelen lees ik ergens.
pi_98363016
Hmm om 8.30 (even NL tijd :P) ging hij vragen waarom ze er niet af gingen vanwege de duisternis, terwijl ze de vorige dagen er om 8.25 al afgingen. Vervolgens hebben ze nog een uur (!!!) doorgespeeld en was het ook nog ergens onderbroken voor regen. Ok, als ze het hadden afgelast was de finale niet afgespeeld...maar desalniettemin was het wel een beetje een heel erg scenario. En dan gaat ie ook nog vol door zijn lies ook, verschrikkelijk...Je kan het niet erger bedenken.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98368302
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:06 schreef Norrage het volgende:
Hmm om 8.30 (even NL tijd :P) ging hij vragen waarom ze er niet af gingen vanwege de duisternis, terwijl ze de vorige dagen er om 8.25 al afgingen. Vervolgens hebben ze nog een uur (!!!) doorgespeeld en was het ook nog ergens onderbroken voor regen. Ok, als ze het hadden afgelast was de finale niet afgespeeld...maar desalniettemin was het wel een beetje een heel erg scenario. En dan gaat ie ook nog vol door zijn lies ook, verschrikkelijk...Je kan het niet erger bedenken.
Ik kan het wel erger bedenken, maar het zat hem niet mee inderdaad.
pi_98501429
En Tipsy had dus opgegeven op Wimby tegen Karlovic...jezus..ik heb het nu pas door...en hij was in zo'n goede vorm...wat zuur
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98590093
Haha, Berrer _O-
quote:
Michael Berrer is a sick nice guy. A real teddy bear. That's probably why his nickname is Baloo. Anyway, he's probably a little more gullible than most, I should think with. I asked if he was playing doubles, when he said no, it's too hard with 5-sets. I understand I said, so just played mixed, I continued, laughing. Nah, he replied, I have a girlfriend and do not want to take a shower together with the girl I play with. Now I thought my German was rusty, but I speak German fluently, so I could not believe what he meant. Take a shower with her, what do you mean? Yes, take a shower with her, he replied! Now you're kidding, Baloo! As it turned out that Melzer and Petzschner had pranked on him the need to take a shower in a mixed changing room after the game and because Baloo has a girlfriend so he could not do it. I almost laughed as I cried ... He's a nice guy!
pi_98590850
:')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 03:54:36 #24
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_98751603
Deze sport casht niet eens zo slecht. Die Tomic bijvoorbeeld, staat rond de 150e plek, is slechts 18 jaar oud en zit nu al op 3 ton ($) aan prijzen geld. Iemand als Haase is al tennis miljonair.
pi_98813466
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 03:54 schreef Plus_Ultra het volgende:
Deze sport casht niet eens zo slecht. Die Tomic bijvoorbeeld, staat rond de 150e plek, is slechts 18 jaar oud en zit nu al op 3 ton ($) aan prijzen geld. Iemand als Haase is al tennis miljonair.
Ja, tennis verdient wel supergoed. Zou dat niet slecht zijn voor de motivatie van veel spelers? Ik bedoel, je hoeft helemaal geen topper zijn om veel te verdienen, dus ergens is er voor sommige spelers misschien helemaal geen prikkel om echt alles te geven...
Demain, on roule
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')