abonnement Unibet Coolblue
pi_98317205
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Fout, in zoverre dat het eigenlijk niet mag van de joodse spijswetten (maar daar doe ik niet zo aan) en vooral fout omdat het een bijna uitgestorven vissoort aan het worden is.
Ik heb overigens filets gegeten met mes en vork en geen hele aal met mijn handen (dat is eigenlijk nog veel lekkerder. :9~ )
oh wist niet dat die vis bijna uitsterft.. tijdens het open toernooi (tennis) bij ons in het dorp gaan er ieder jaar toch behoorlijk wat palingen doorheen.. het lekkerst zijn ze vers uit eigen poel en idd met handen eten :9
quote:
Enne..met die papa van je heb ik geen medelijden. Die heeft gewoon een toptijd gehad met al zijn kroost om zich heen. ;)
dat zegt hij zelf ook en hij vond het echt niet leuk toen mn oudste zus en ik erop stonden mee te betalen dus ik laat t maar zo.. ook al vind ik het wel sneu want met zn 7-en geeft een behoorlijke rekening ;( hij heeft vandaag meer uitgegeven dan tijdens zn hele week vakantie met mam
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:46:27 #202
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98317218
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:

Golfer, vind je De Joodse Messias een leuk boek?

Ik las het na Tirza en ik vond het de eerste helft hilarisch en daarna té raar worden. Wel uitgelezen, maar ik raakte ergens halverwege helemaal onthecht van het verhaal. Ik weet niet hoe ver je bent, dus ik zal het niet nader toelichten.
Ik ben er bijna doorheen en zit nog steeds soms in mijn eentje hardop te lachen tijden het lezen.
De kronkels in het hoofd van Grünberg herken ik soms ook bij mijzelf en de (joodse) zelfspot is fenomenaal. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
pi_98317232
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga morgen heerlijk koeien aaien en hun kaasjes kopen tijdens
http://www.lekkernaardeboer.nl/

*O*
lekker! veel plezier! lust je ook biest?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:47:47 #204
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98317292
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:46 schreef FutureFairytale het volgende:

dat zegt hij zelf ook en hij vond het echt niet leuk toen mn oudste zus en ik erop stonden mee te betalen dus ik laat t maar zo.. ook al vind ik het wel sneu want met zn 7-en geeft een behoorlijke rekening ;( hij heeft vandaag meer uitgegeven dan tijdens zn hele week vakantie met mam
Ik zou het als vader en opa ook niet willen dat mijn kinderen zouden meebetalen.
Wel lief dat jullie het aangeboden hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
pi_98317344
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:44 schreef borisz het volgende:

[..]

Zit dus in de kleine houtstraat. Staat op de lijst :+.
geitenkaas-hamrolletjes met vijgendressing
vergeet die niet te bestellen... mijn god wat was die lekker O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:51:41 #206
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98317517
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ben er bijna doorheen en zit nog steeds soms in mijn eentje hardop te lachen tijden het lezen.
De kronkels in het hoofd van Grünberg herken ik soms ook bij mijzelf en de (joodse) zelfspot is fenomenaal. ^O^
O geweldig dat het bij jou wel aankomt! Grappig hoe dat werkt. Ik raakte echt de draad kwijt toen het internationale vormen aan begon te nemen. Ik dacht: najaaaaaaaa. :o

Bij Tirza was het ook absurd, maar toen was het nog (voor mij) geloofwaardig. Of beter: voor te stellen.

Heb je meer van Grünberg gelezen?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98317557
en de garnalenkroketjes, en de zalmburgers met kruidencreme, en de kaaskroketjes met sherrydressing waren ook heel goed! eigenlijk alles wel haha, met zn 7-en namen we bij elkaar brood met tapenade en aioli, 29 tapas en 7 desserts. de cheesecake, creme catalane en de tiramisu zijn van de desserts het lekkerst

ik wil er gauw weer een keer heen *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:53:26 #208
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98317619
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

lekker! veel plezier! lust je ook biest?
Biest?

Nee, vast niet.

Ik proef alleen wat ze ook vacuüm verpakt verkopen. :P
Ik hoop met wat kaas en worst thuis te komen en misschien een boerenyoghurt en wat fruit. :9
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98317663
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Biest?

Nee, vast niet.

Ik proef alleen wat ze ook vacuüm verpakt verkopen. :P
Ik hoop met wat kaas en worst thuis te komen en misschien een boerenyoghurt en wat fruit. :9
yoghurt vacuum? denk het niet ;) maar biest heb ik laatst geprobeerd en tis heerlijk.. bijna slagroom. wel moddervet dus maar ja.. daarom zal het wel zo lekker smaken ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98317756
oja ik was moe :P
slapen want morgen druk. met mam een hoop boodschappen doen bij de super, dan afspraak in Alphen en daarna thuis gauw koken voor het tapas-singstaravondje met de meiden.
buenas noches albondigas :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:56:25 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98317786
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:

O geweldig dat het bij jou wel aankomt! Grappig hoe dat werkt. Ik raakte echt de draad kwijt toen het internationale vormen aan begon te nemen. Ik dacht: najaaaaaaaa. :o

Bij Tirza was het ook absurd, maar toen was het nog (voor mij) geloofwaardig. Of beter: voor te stellen.

Heb je meer van Grünberg gelezen?
Blauwe Maandagen, De Heilige Antonio en Tirza tot nu toe.

op jeugdfoto's lijk ik op hem
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 juni 2011 @ 23:57:21 #212
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98317847
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:55 schreef FutureFairytale het volgende:
oja ik was moe :P
slapen want morgen druk. met mam een hoop boodschappen doen bij de super, dan afspraak in Alphen en daarna thuis gauw koken voor het tapas-singstaravondje met de meiden.
buenas noches albondigas :*
Trusten gamba :W
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:57:31 #213
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98317858
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:55 schreef FutureFairytale het volgende:
oja ik was moe :P
slapen want morgen druk. met mam een hoop boodschappen doen bij de super, dan afspraak in Alphen en daarna thuis gauw koken voor het tapas-singstaravondje met de meiden.
buenas noches albondigas :*
Is je appartementje al een beetje bewoonbaar?

Slaap lekker! :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
pi_98318135
Ik zit nu in Blauwe Maandagen, als dat je debuut is als schrijver dan kan het nooit meer mis gaan ;)

Enneh vanavond ging de telefoon : oppasmiddagje gevraagd op Babi J. altijd fijn O+
pi_98318180
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga morgen heerlijk koeien aaien en hun kaasjes kopen tijdens
http://www.lekkernaardeboer.nl/

*O*
Awww ouwe ):O ):O knuffelaar van me O+
  zaterdag 18 juni 2011 @ 00:03:03 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98318204
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:56 schreef golfer het volgende:

op jeugdfoto's lijk ik op hem
Jaar voor de geboorte van Arnon.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
pi_98318324
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:46 schreef FutureFairytale het volgende:

dat zegt hij zelf ook en hij vond het echt niet leuk toen mn oudste zus en ik erop stonden mee te betalen dus ik laat t maar zo.. ook al vind ik het wel sneu want met zn 7-en geeft een behoorlijke rekening ;( hij heeft vandaag meer uitgegeven dan tijdens zn hele week vakantie met mam
Als ie het niet kan betalen zou ie jullie niet uitnodigen, gun hem het pleziertje joh ;)
pi_98318329
Zo. Dat was een supergezellig avondje met mijn ex-collega's :D Enige nadeel: ik blijf met een soort van blegh-gevoel achter. Geen idee waarom eigenlijk -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 18 juni 2011 @ 00:07:03 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98318471
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Dat was een supergezellig avondje met mijn ex-collega's :D Enige nadeel: ik blijf met een soort van blegh-gevoel achter. Geen idee waarom eigenlijk -O-
je mist ze?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
pi_98318488
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Dat was een supergezellig avondje met mijn ex-collega's :D Enige nadeel: ik blijf met een soort van blegh-gevoel achter. Geen idee waarom eigenlijk -O-
Omdat ze zo vertrouwd zijn voor je en je nu moet wennen aan nieuwe collega's. Komt mij heel bekend voor dit gevoel.
Ik ga 1 juli weer met ouwe collega's eten. 1 verschil, ik werk er al 3,5 jaar niet meer en we zien elkaar nog 2X per jaar of zo (wat ik wel graag wil volhouden)
pi_98318694
Zou dat het zijn :? Net ook gewoon zo lekker zitten praten met een van de meiden. Die begint na al die jaren toch steeds losser te worden richting mij. En ik naar haar. Echt gewoon gezellig.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 18 juni 2011 @ 00:13:32 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98318843
Ik ben volgende week dinsdag uitgenodigd op de afscheidsreceptie van een (ex)collega van het laatste bedrijf waar ik gewerkt heb. Hij wil mij er persé bij hebben omdat ik hem 'ingewijd' heb in het vak.
Omdat ik een half jaar geleden zelf nooit echt afscheid heb genomen van iedereen daar zit ik er heel hard aan te denken om gewoon er naartoe te gaan en een entree te maken. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
  zaterdag 18 juni 2011 @ 00:14:20 #223
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98318888
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:10 schreef PdeHoog het volgende:
Net ook gewoon zo lekker zitten praten met een van de meiden. Die begint na al die jaren toch steeds losser te worden richting mij. En ik naar haar. Echt gewoon gezellig.
Gewoon haar uitnodigen om mosselen te gaan eten. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
pi_98319027
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:13 schreef golfer het volgende:
Ik ben volgende week dinsdag uitgenodigd op de afscheidsreceptie van een (ex)collega van het laatste bedrijf waar ik gewerkt heb. Hij wil mij er persé bij hebben omdat ik hem 'ingewijd' heb in het vak.
Omdat ik een half jaar geleden zelf nooit echt afscheid heb genomen van iedereen daar zit ik er heel hard aan te denken om gewoon er naartoe te gaan en een entree te maken. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof ^O^

quote:
6s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Gewoon haar uitnodigen om mosselen te gaan eten. :+
:D Ze is meer van de oesters ;) En we gaan eind juli al naar de vietnamees :9 't Is echt een hele gezellige meid :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 18 juni 2011 @ 00:20:32 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98319238
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:16 schreef PdeHoog het volgende:

:D Ze is meer van de oesters ;) En we gaan eind juli al naar de vietnamees :9 't Is echt een hele gezellige meid :)
Oesters zijn ook goed. Vooral als ze even gestoomd zijn en dat kunnen ze bij de Vietnamees heel erg goed met wat zwarte bonensaus in de schelp klaarmaken. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')