quote:
Op donderdag 16 juni 2011 19:57 schreef AgentMoloch21 het volgende:[..]
Bron? Volgens mij verzin je dit hele verhaal. En sowieso, waarom zouden we een crimineeltje moeten vertrouwen. Zo slim ziet hij er niet uit. Het kwam trouwens uit het nummer The cause of death.
Verzinnen? Deze bron heb ik:
http://en.wikipedia.org/wiki/Immortal_Technique. Ik snap je reactie eerlijk gezegd niet. Waarom zou je een overheid eerder vertrouwen, die vaak genoeg enorm immorele dingen doet waar je gewoon kwaad om kan worden, en niet een EX-crimineel (zie hoofdletters), die nu zijn leven betert? Moet ik maar politici gaan vertrouwen die zich niet aan hun beloftes kunnen houden, boven een rapartiest die derdewereldlanden WEL gewoon verder helpt. De beste oplossing is om de combinatie te maken van derdewereldproducten toestaan zonder invoerrechten en ontwikkelingshulp afschaffen, zodat die landen zich zelfstandig kunnen ontwikkelen. Maar kijk naar het punt wat ik al eerder zei, we kunnen onze politici niet vertrouwen, dus dan vertrouw ik meer op een rapper inderdaad, die wel serieus werk doet om hulp te bieden aan derdewereldlanden.
Leg mij trouwens uit waar in die lyrics er terugkomt dat hij een huis in de fik wil steken. Wat ik terug zie komen is dat hij met 'I' aan het begin vooral de luisteraar laat voorstellen hoe het is als hij zo'n terrorist zou zijn, waarmee hij wil laten zien waar hij tegen is. Ik zie hier nergens terugkomen dat hij zelf kwaad wil doen, in tegendeel, hij zegt dat hij juist voor Gods kant strijdt en niet voor de Satan-kant van anderen zoals o.a. de overheid, die bijvoorbeeld het Derde Rijk heeft gefinancierd, wat hij ABSOLUUT NIET VERZINT. Dit is een regelrecht feit! Kapitalisten in de Verenigde Staten hebben Adolf Hitler gefinancierd om het communisme tegen te houden, waardoor hier in Europa al die Joden omgebracht hebben kunnen worden omgebracht toen het zo uit de hand liep.
Ik voel me trouwens verontwaardigd door je opmerking 'Zo slim ziet hij er niet uit', gaan we nu op basis van uiterlijk oordelen hoe intelligent mensen zijn?
[ Bericht 7% gewijzigd door MetalIsAwesome op 16-06-2011 23:18:08 ]
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.