woensdag 15 juni 2011 @ 23:39:07 #1
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_98231020
registreer om deze reclame te verbergen

Ik heb net naar dit interview van deze rapper geluisterd, en hij beredeneert behoorlijk goed hoe het in elkaar zou kunnen zitten allemaal.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_98234834
Hij heeft ook sowieso harde liedjes over die shit.

Deze is ook vet van Vinnie Paz, formel rapper van Jedi Mind Tracks, goede inhoud van tekst.

Warrior.
pi_98235380
"I myself don't like to give in to conspiracy" O werkelijk?

"You think Illuminati is just a fucking conspiracy theory? That's why conservative racists are all running shit and your phone is tapped by the federal government." - Immortal Technique

Ik geloof toch liever de overheid dan zo'n bling bling crimineel.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 01:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij heeft ook sowieso harde liedjes over die shit.

Deze is ook vet van Vinnie Paz, formel rapper van Jedi Mind Tracks, goede inhoud van tekst.

"There's fluoride in the water but nobody know that" :')

[ Bericht 62% gewijzigd door AgentMoloch21 op 16-06-2011 02:06:14 ]
Another day in paradise, surrounded by bloodsuckers and parasites.
pi_98235528
quote:
13s.gif Op donderdag 16 juni 2011 01:51 schreef AgentMoloch21 het volgende:

"You think Illuminati is just a fucking conspiracy theory? That's why conservative racists are all running shit and your phone is tapped by the federal government." - Immortal Technique

[..]

"There's fluoride in the water but nobody know that" :')
Ja tuurlijk, jij hebt dat opgemeten thuis met je scheikunde kit van de blokker. :')

En hem een bling bling crimineel noemen.. :') Ga je eerst is verdiepen gast, shittt.. :D

Edit:

Hier, in Nederland niet idd. Maar in genoeg landen nog wel, je moet ook weten dat NL het meest schone en meest zuivere water ter wereld aanbied. :)

quote:
De tandartsen waren sterk voor fluoridering van drinkwater. Maar voornamelijk vanwege groot maatschappelijk verzet is in vele landen, waaronder Nederland, besloten geen fluoride (meer) aan het drinkwater toe te voegen, met name omdat de gebruikers dan geen keus zouden hebben.
Op 22 juni 1973 maakte de Hoge Raad een einde aan de fluoridering van drinkwater [2]. In het arrest stelde de raad dat deze ingreep van de overheid geen wettelijke grondslag had: "de toevoeging van stoffen aan het drinkwater teneinde daarmee een geheel buiten de eigenlijke drinkwatervoorziening gelegen doel te dienen daarom een maatregel is van zo ingrijpende aard dat, zonder wettelijke grondslag, niet kan worden aangenomen dat een waterleidingbedrijf daartoe bij de vervulling van zijn taak tot het leveren van 'deugdelijk drinkwater' de vrijheid heeft" [3].
En het merendeel van mensen weet idd niet dat er fluoride in water zit en de meeste wisten het niet eens (NL).

^O^
Warrior.
pi_98235625
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 02:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, jij hebt dat opgemeten thuis met je scheikunde kit van de blokker. :')

En hem een bling bling crimineel noemen.. :') Ga je eerst is verdiepen gast, shittt.. :D

Edit:

Hier, in Nederland niet idd. Maar in genoeg landen nog wel, je moet ook weten dat NL het meest schone en meest zuivere water ter wereld aanbied. :)

[..]

En het merendeel van mensen weet idd niet dat er fluoride in water zit en de meeste wisten het niet eens (NL).

^O^
Ja want tandbederf tegengaan is ook zo'n verschrikkelijk iets. Echt een reden om een nummer op te gaan nemen. Ik zie hem in een ander nummer gewoon roken.
pi_98235696
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 02:15 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Ja want tandbederf tegengaan is ook zo'n verschrikkelijk iets. Echt een reden om een nummer op te gaan nemen. Ik zie hem in een ander nummer gewoon roken.
Nogmaals, doe is wat beter onderzoek. Bijv. naar de werkelijke ingrediënten en de werkingen van Fluoride.

En roken bepaal je zelf, dat wordt niet voor je bepaald. ;)
Warrior.
  donderdag 16 juni 2011 @ 02:25:38 #7
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_98235712
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 02:15 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Ik ben me echt af aan het vragen of jij nou gewoon een hele aparte manier van sarcasme hebt -edit-

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 16-06-2011 08:47:44 ]
Lid van de SP. Stemt piratenpartij...because theirs a message that needs to be heard.
pi_98237433
quote:
13s.gif Op donderdag 16 juni 2011 01:51 schreef AgentMoloch21 het volgende:

Hoe weet jij dat deze man crimineel is?

En hoe weten wij dat jij het niet bent?

Ik geloof liever deze man die een onderbouwt verhaal heeft dan jouw overheidspropaganda.
pi_98241352
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:41 schreef HermanusMartinus het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat deze man crimineel is?

En hoe weten wij dat jij het niet bent?

Ik geloof liever deze man die een onderbouwt verhaal heeft dan jouw overheidspropaganda.
Ik maak dat op uit zijn teksten, hij heeft het over dat hij mensen hun huis zal verbranden met de kinderen er nog in. Ja zo'n iemand vind ik een crimineel. Daarom vind ik de overheid een stuk geloofwaardiger. Er zijn al genoeg leugens in deze wereld, dit soort lieden gooien alleen maar olie op het vuur.
pi_98241890
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 02:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nogmaals, doe is wat beter onderzoek. Bijv. naar de werkelijke ingrediënten en de werkingen van Fluoride.

En roken bepaal je zelf, dat wordt niet voor je bepaald. ;)
Wat? :{
pi_98242117
quote:
15s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:29 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Wat? :{
Waarschijnlijk heeft hij gewoon een knappe tandartsassistente. Ik zie geen andere reden om zo te keer te gaan tegen het proberen te verminderen van tandbederf.
pi_98242181
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:35 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft hij gewoon een knappe tandartsassistente. Ik zie geen andere reden om zo te keer te gaan tegen het proberen te verminderen van tandbederf.
Ik ben vooral erg nieuwsgierig naar die ingrediënten van fluoride
pi_98242251
quote:
12s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:36 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik ben vooral erg nieuwsgierig naar die ingrediënten van fluoride
Misschien zit het wel gevuld met eieren van de reptielen en proberen ze op deze manier controle te nemen over onze lichamen en maatschappij. Zoiets zal het wel zijn.
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:28:51 #14
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_98244112
Ik denk dat Frans Bauer nog meer verstand heeft van politiek dan zulke Amerikaanse BaajGuardians.
Where reason is lively, and mixes itself with some propensity, it ought to be assented to. Where it does not, it never can have any title to operate upon us.
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:43:29 #15
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_98259881
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:14 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Ik maak dat op uit zijn teksten, hij heeft het over dat hij mensen hun huis zal verbranden met de kinderen er nog in. Ja zo'n iemand vind ik een crimineel. Daarom vind ik de overheid een stuk geloofwaardiger. Er zijn al genoeg leugens in deze wereld, dit soort lieden gooien alleen maar olie op het vuur.
Gast, vertel ons eerst even in welke context dit plaatsvindt. Geef eerst even een bron waarin we kunnen zien of hij dit überhaupt gezegd heeft en of je dit niet gewoon verzint. Hoe weet je trouwens zo goed dat hij met "I" gebruik niet bedoelt, dat hij de luisteraar zeg maar laat voorstellen dat hij zelf zo'n crimineel is als waar zijn teksten over gaan. Ik heb toevallig naar wat van zijn muziek en teksten geluisterd, en dit is zo'n beetje de enige écht goeie rap die ik heb kunnen vinden.

Daarnaast zet hij ook ontwikkelingsprojecten op in arme landen zoals Pakistan om daar scholen te bouwen, ja, zo iemand gaat echt je huis in de fik zetten ja! Hij is crimineel geweest, dat is een feit, omdat hij zelf ook toegeeft dat hij in zijn jeugd domme dingen heeft gedaan, maar hij realiseert zich dat het dom was. Hij heeft ook wel in de gevangenis gezeten, maar daarna is hij op universitair niveau politicologie gaan studeren, en gebruikt dat nu ijzersterk in zijn muziek en zijn ontwikkelingshulp. Ik zie liever iemand die ex-crimineel is en nu op een geweldige manier de wereld helpt, dan een of andere politicus die leugens vertelt om vervolgens toch alleen maar van onze belastingcenten te profiteren met leuke etentjes. Jongens, we houden vast aan de AOW, dat is ons ijzersterke punt!! Zijn ze aan de macht, gaat die AOW met de leeftijd opeens weer omhoog. :')
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_98263300
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:43 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Gast, vertel ons eerst even in welke context dit plaatsvindt. Geef eerst even een bron waarin we kunnen zien of hij dit überhaupt gezegd heeft en of je dit niet gewoon verzint. Hoe weet je trouwens zo goed dat hij met "I" gebruik niet bedoelt, dat hij de luisteraar zeg maar laat voorstellen dat hij zelf zo'n crimineel is als waar zijn teksten over gaan. Ik heb toevallig naar wat van zijn muziek en teksten geluisterd, en dit is zo'n beetje de enige écht goeie rap die ik heb kunnen vinden.

Daarnaast zet hij ook ontwikkelingsprojecten op in arme landen zoals Pakistan om daar scholen te bouwen, ja, zo iemand gaat echt je huis in de fik zetten ja! Hij is crimineel geweest, dat is een feit, omdat hij zelf ook toegeeft dat hij in zijn jeugd domme dingen heeft gedaan, maar hij realiseert zich dat het dom was. Hij heeft ook wel in de gevangenis gezeten, maar daarna is hij op universitair niveau politicologie gaan studeren, en gebruikt dat nu ijzersterk in zijn muziek en zijn ontwikkelingshulp. Ik zie liever iemand die ex-crimineel is en nu op een geweldige manier de wereld helpt, dan een of andere politicus die leugens vertelt om vervolgens toch alleen maar van onze belastingcenten te profiteren met leuke etentjes. Jongens, we houden vast aan de AOW, dat is ons ijzersterke punt!! Zijn ze aan de macht, gaat die AOW met de leeftijd opeens weer omhoog. :')
Bron? Volgens mij verzin je dit hele verhaal. En sowieso, waarom zouden we een crimineeltje moeten vertrouwen. Zo slim ziet hij er niet uit. Het kwam trouwens uit het nummer The cause of death.
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:51:03 #17
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_98272851
quote:
13s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:57 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Bron? Volgens mij verzin je dit hele verhaal. En sowieso, waarom zouden we een crimineeltje moeten vertrouwen. Zo slim ziet hij er niet uit. Het kwam trouwens uit het nummer The cause of death.
Verzinnen? Deze bron heb ik: http://en.wikipedia.org/wiki/Immortal_Technique. Ik snap je reactie eerlijk gezegd niet. Waarom zou je een overheid eerder vertrouwen, die vaak genoeg enorm immorele dingen doet waar je gewoon kwaad om kan worden, en niet een EX-crimineel (zie hoofdletters), die nu zijn leven betert? Moet ik maar politici gaan vertrouwen die zich niet aan hun beloftes kunnen houden, boven een rapartiest die derdewereldlanden WEL gewoon verder helpt. De beste oplossing is om de combinatie te maken van derdewereldproducten toestaan zonder invoerrechten en ontwikkelingshulp afschaffen, zodat die landen zich zelfstandig kunnen ontwikkelen. Maar kijk naar het punt wat ik al eerder zei, we kunnen onze politici niet vertrouwen, dus dan vertrouw ik meer op een rapper inderdaad, die wel serieus werk doet om hulp te bieden aan derdewereldlanden.

Leg mij trouwens uit waar in die lyrics er terugkomt dat hij een huis in de fik wil steken. Wat ik terug zie komen is dat hij met 'I' aan het begin vooral de luisteraar laat voorstellen hoe het is als hij zo'n terrorist zou zijn, waarmee hij wil laten zien waar hij tegen is. Ik zie hier nergens terugkomen dat hij zelf kwaad wil doen, in tegendeel, hij zegt dat hij juist voor Gods kant strijdt en niet voor de Satan-kant van anderen zoals o.a. de overheid, die bijvoorbeeld het Derde Rijk heeft gefinancierd, wat hij ABSOLUUT NIET VERZINT. Dit is een regelrecht feit! Kapitalisten in de Verenigde Staten hebben Adolf Hitler gefinancierd om het communisme tegen te houden, waardoor hier in Europa al die Joden omgebracht hebben kunnen worden omgebracht toen het zo uit de hand liep.

Ik voel me trouwens verontwaardigd door je opmerking 'Zo slim ziet hij er niet uit', gaan we nu op basis van uiterlijk oordelen hoe intelligent mensen zijn? :N

[ Bericht 7% gewijzigd door MetalIsAwesome op 16-06-2011 23:18:08 ]
pi_98274415
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:51 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Verzinnen? Deze bron heb ik: http://en.wikipedia.org/wiki/Immortal_Technique. Ik snap je reactie eerlijk gezegd niet. Waarom zou je een overheid eerder vertrouwen, die vaak genoeg enorm immorele dingen doet waar je gewoon kwaad om kan worden, en niet een EX-crimineel (zie hoofdletters), die nu zijn leven betert? Moet ik maar politici gaan vertrouwen die zich niet aan hun beloftes kunnen houden, boven een rapartiest die derdewereldlanden WEL gewoon verder helpt. De beste oplossing is om de combinatie te maken van derdewereldproducten toestaan zonder invoerrechten en ontwikkelingshulp afschaffen, zodat die landen zich zelfstandig kunnen ontwikkelen. Maar kijk naar het punt wat ik al eerder zei, we kunnen onze politici niet vertrouwen, dus dan vertrouw ik meer op een rapper inderdaad, die wel serieus werk doet om hulp te bieden aan derdewereldlanden.

Leg mij trouwens uit waar in die lyrics er terugkomt dat hij een huis in de fik wil steken? Wat ik terug zie komen is dat hij met 'I' aan het begin vooral de luisteraar laat voorstellen hoe het is als hij zo'n terrorist zou zijn, waarmee hij wil laten zien waar hij tegen is. Ik zie hier nergens terugkomen dat hij zelf kwaad wil doen, in tegendeel, hij zegt dat hij juist voor God's kant strijdt en niet voor de Satan-kant van anderen zoals o.a. de overheid, die bijvoorbeeld het Derde Rijk heeft gefinancierd, wat hij ABSOLUUT NIET VERZINT. Dit is een regelrecht feit! Kapitalisten in de Verenigde Staten hebben Adolf Hitler gefinancierd om het communisme tegen te houden, waardoor hier in Europa al die Joden omgebracht hebben kunnen worden toen het zo uit de hand liep.

Ik voel me trouwens verontwaardigd door je opmerking 'Zo slim ziet hij er niet uit', gaan we nu op basis van uiterlijk oordelen hoe intelligent mensen zijn? :N
"You better watch what the fuck flies outta ya mouth or I'ma hijack a plane and fly it into your house. Burn your apartment with your family tied to the couch and slit your throat, so when you scream, only blood comes out." - Immortal Technique.

En wat is er zo erg aan dat zij het derde rijk gefinancierd hebben? Het is niet dat ze van tevoren konden weten wat er met dat geld gedaan zou worden. De burgers zelfs wisten het niet eens.
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:37:51 #19
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_98275197
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:21 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

"You better watch what the fuck flies outta ya mouth or I'ma hijack a plane and fly it into your house. Burn your apartment with your family tied to the couch and slit your throat, so when you scream, only blood comes out." - Immortal Technique.

En wat is er zo erg aan dat zij het derde rijk gefinancierd hebben? Het is niet dat ze van tevoren konden weten wat er met dat geld gedaan zou worden. De burgers zelfs wisten het niet eens.
Is het je niet opgevallen dat hij hiermee symboliseert hoe het vanuit het perspectief van een terrorist is? Als hij het heeft over het kapen van een vliegtuig en een gebouw invliegen, en later in de tekst zegt dat Osama Bin Laden door de CIA gefinanciëerd werd en ook in andere nummers zegt dat George W. Bush die Twin Towers omlaag zou hebben gehaald, dan valt dat toch niet te rijmen? Het is toch duidelijk dat hij hier niet zichzelf mee bedoelt?

Over je tweede punt: ok, interessant, dus als je duidelijk kunt zien dat er negatieve propaganda tegenover Joden wordt gemaakt, wat al vóor 1940 was, kun je dat toch nog steeds doen? Je kunt als tegenargument wel aandragen dat dit al veel eerder gebeurde, maar het grote verschil is dat dit in het Derde Rijk veel erger werd. Er werden antisemitische propaganda-films gemaakt, de doelgroep van Hitler om zich tegen te richten waren minderheden zoals Joden. Alsnog vind je het geen probleem dat ze hem dan financiëren, terwijl ze dit al van tevoren konden zien?

Voordat je dit soort uitspraken over zijn teksten moet zou ik me eerst goed in hem verdiepen als ik jou was, omdat je geen zinnige dingen over iets kunt zeggen waar je je niet in verdiept hebt.
pi_98275684
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:37 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Is het je niet opgevallen dat hij hiermee symboliseert hoe het vanuit het perspectief van een terrorist is? Als hij het heeft over het kapen van een vliegtuig en een gebouw invliegen, en later in de tekst zegt dat Osama Bin Laden door de CIA gefinanciëerd werd en ook in andere nummers zegt dat George W. Bush die Twin Towers omlaag zou hebben gehaald, dan valt dat toch niet te rijmen? Het is toch duidelijk dat hij hier niet zichzelf mee bedoelt?
Het nummer The cause of death begint met die twee zinnen, later begint hij over andere dingen. Dus dan denk ik niet direct dat hij het goed bedoelt. Maar het zou kunnen dat zijn motieven puur zijn, toon dan wel respect voor je luisteraar. Ik bedoel maar.
quote:
Over je tweede punt: ok, interessant, dus als je duidelijk kunt zien dat er negatieve propaganda tegenover Joden wordt gemaakt, wat al vóor 1940 was, kun je dat toch nog steeds doen? Je kunt als tegenargument wel aandragen dat dit al veel eerder gebeurde, maar het grote verschil is dat dit in het Derde Rijk veel erger werd. Er werden antisemitische propaganda-films gemaakt, de doelgroep van Hitler om zich tegen te richten waren minderheden zoals Joden. Alsnog vind je het geen probleem dat ze hem dan financiëren, terwijl ze dit al van tevoren konden zien?

Voordat je dit soort uitspraken over zijn teksten moet zou ik me eerst goed in hem verdiepen als ik jou was, omdat je geen zinnige dingen over iets kunt zeggen waar je je niet in verdiept hebt.
In de tijd dat dat gebeurde financierden ze hem heus niet meer. Ze hebben ons uiteindelijk toch ook bevrijd? Dat zegt genoeg.
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:54:10 #21
104357 2dope
Siempre Peligroso
pi_98276014
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:47 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Het nummer The cause of death begint met die twee zinnen, later begint hij over andere dingen.
:') (rap)teksten siewosie serieus nemen of analyseren. Ik hoorde laatst zo'n nummer van iemand die vertelde dat hij met nog een stel anderen in een gele onderzeeër woonde! Gekkenhuis man.

Immortal technique is opperbaas. Fucking oud interview trouwens.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_98276154
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:54 schreef 2dope het volgende:

[..]

:') (rap)teksten siewosie serieus nemen of analyseren. Ik hoorde laatst zo'n nummer van iemand die vertelde dat hij met nog een stel anderen in een gele onderzeeër woonde! Gekkenhuis man.

Immortal technique is opperbaas. Fucking oud interview trouwens.
Hij klinkt anders behoorlijk serieus.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 00:08:13 #23
346099 CafeNoir
Soms Scherp
pi_98276658
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:57 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Hij klinkt anders behoorlijk serieus.
Jij bent naïef.

~ c_/
Soms Niet
pi_98276932
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:08 schreef CafeNoir het volgende:

[..]

Jij bent naïef.

~ c_/
Diepzinnige reactie van je. Zo ken ik er ook een: jij stinkt.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 00:21:38 #25
346099 CafeNoir
Soms Scherp
pi_98277296
Toch leuk dat jij begint over diepzinnig.

~ c_/
Soms Niet
pi_98277395
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:21 schreef CafeNoir het volgende:
Toch leuk dat jij begint over diepzinnig.

~ c_/
Wat is daar leuk aan?
  zaterdag 18 juni 2011 @ 02:18:14 #27
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_98323304
quote:

[..]

Het nummer The cause of death begint met die twee zinnen, later begint hij over andere dingen. Dus dan denk ik niet direct dat hij het goed bedoelt. Maar het zou kunnen dat zijn motieven puur zijn, toon dan wel respect voor je luisteraar. Ik bedoel maar.
Dus als iets met twee zinnen begint, ga je ervan uit dat de auteur dat bedoelt? Als ik een boek schrijf waarin ik de eerste 2 alinea's wil illustreren hoe erg een oorlog was, door het perspectief van de vijand te laten zien, en de rest van het boek het perspectief van de slachtoffers laat zien, welk standpunt neem ik dan in? Dit is gewoon logica, de standpunten die je inneemt vind ik niet goed onderbouwd, sorry.

quote:
In de tijd dat dat gebeurde financierden ze hem heus niet meer. Ze hebben ons uiteindelijk toch ook bevrijd? Dat zegt genoeg.
Laat ik je deze vergelijking geven: Eerst ga ik jou het leven zuur maken door iemand geld te geven, die daardoor jouw woning af zal branden. Vervolgens geef ik jou geld zodat je je huis weer op kan bouwen. Ben je nu blij met mij dat ik alsnog veroorzaakt heb dat je woning in de fik vloog? Als ik niet betaald had, had die persoon dat namelijk niet gedaan.
pi_98325205
quote:

[..]

[..]

In die tijd financieerden ze hem niet? Wat is dat fantasie?

Ze hebben ons bevrijd. Goh, pas nadat ze het creeerden.

De 2e wereldoorlog was een Illuminati/Rothschild plan om de Europese unie, de verenigde naties, de nato en israel op te richten.
pi_98325211
Pareltje dit. brb.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 10:45:01 #30
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_98326853
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 06:57 schreef dadgad het volgende:

[..]

In die tijd financieerden ze hem niet? Wat is dat fantasie?

Ze hebben ons bevrijd. Goh, pas nadat ze het creeerden.

De 2e wereldoorlog was een Illuminati/Rothschild plan om de Europese unie, de verenigde naties, de nato en israel op te richten.
Where reason is lively, and mixes itself with some propensity, it ought to be assented to. Where it does not, it never can have any title to operate upon us.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')