woensdag 15 juni 2011 @ 22:30:50 #1
72712 Renesite
Ga door, o klootzak / exkutmod
pi_98226729
Waar ik een korte vraag over heb.

Die reparatiepunten van Vodafone in-store, is er een reparatiemedewerker op koopavond/zaterdag aanwezig? Of is dit enorm vestigingsafhankelijk.

Heb het hier over het punt in Groningen aan de Herestraat.

Wou bellen vanavond maar er was -wederom- geen doorkomen aan :N
 | <3 Triquester...
HET IS REN MET EEN STREEPJE-OP-DE-LAATSTE-E!!!!
pi_98239817
Durf het zo niet te zeggen. Maar als je telefoon een serieus probleem heeft, kunnen ze het daar sowieso niet oplossen en zullen ze het alsnog moeten opsturen. Overigens hebben ze niet overal in-store medewerkers, maar dat weet je neem ik aan?

En bel in de ochtend of tegen sluitingstijd.
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:24:40 #3
20849 FredvZ
Beroepschagrijn
pi_98253747
Zomaar nieuwsgierig: wat valt er la minute instore te repareren aan een telefoon :?
Hard voor weinig en altijd chagarijnig!
pi_98254517
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:24 schreef FredvZ het volgende:
Zomaar nieuwsgierig: wat valt er la minute instore te repareren aan een telefoon :?
Factory reset?
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:06:01 #5
72712 Renesite
Ga door, o klootzak / exkutmod
pi_98255584
Heb vodafone gebeld.

Punt is: ik wil ff praten met een monteur, horen wat hij denkt en dan laten opsturen indien nodig. Ik heb minder vertrouwen in een verkoopmedewerker die maar wat kletst.

Tot zover mijn vertrouwen :+
 | <3 Triquester...
HET IS REN MET EEN STREEPJE-OP-DE-LAATSTE-E!!!!
pi_98258537
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:41 schreef captainkid het volgende:

[..]

Factory reset?
Ze kunnen wel wat meer doen. Als het gewoon een vastzittende toets is oid, kunnen ze dat daar voor je doen. Je toestel wordt dus inderdaad ook gewoon opengemaakt. Ik heb het zelf twee maal meegemaakt, en twee maal moest hij alsnog opgestuurd worden.

Wat de medewerkers betreft, verschilt het natuurlijk per medewerker of ze er verstand van hebben. En degene die daar staat is iemand van Dynafix, wat ook niet perse altijd de meest ingelichte mensen zijn en gewoon standaard procedures volgen. Je moet dus ook dan het geluk hebben dat je een echte tech-enthousiast hebt die wat meer kan dan de standaard procedures. Verder kun je niet verwachten dat ze daar alle onderdelen voor alle toestellen zo hebben liggen.

Kortom je moet gewoon wat mensenkennis hebben en zelf wat technisch verstand om te kunnen bepalen of iemand weet waar hij het over heeft. Maar wanneer je verwacht dat een serieus probleem die la minute in de winkel zelf opgelost wordt, zegt iets over je technische inzicht als je daar in gelooft.

Waar gaat het om, en wat voor toestel?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')