quote:
Ze kunnen wel wat meer doen. Als het gewoon een vastzittende toets is oid, kunnen ze dat daar voor je doen. Je toestel wordt dus inderdaad ook gewoon opengemaakt. Ik heb het zelf twee maal meegemaakt, en twee maal moest hij alsnog opgestuurd worden.
Wat de medewerkers betreft, verschilt het natuurlijk per medewerker of ze er verstand van hebben. En degene die daar staat is iemand van Dynafix, wat ook niet perse altijd de meest ingelichte mensen zijn en gewoon standaard procedures volgen. Je moet dus ook dan het geluk hebben dat je een echte tech-enthousiast hebt die wat meer kan dan de standaard procedures. Verder kun je niet verwachten dat ze daar alle onderdelen voor alle toestellen zo hebben liggen.
Kortom je moet gewoon wat mensenkennis hebben en zelf wat technisch verstand om te kunnen bepalen of iemand weet waar hij het over heeft. Maar wanneer je verwacht dat een serieus probleem die á la minute in de winkel zelf opgelost wordt, zegt iets over je technische inzicht als je daar in gelooft.
Waar gaat het om, en wat voor toestel?