abonnement Unibet Coolblue
pi_98226405
Sinds zijn MOD applicatie ben ik naarstig op zoek gegaan naar alle antwoorden omtrent deze user in kwestie.

Het begon vorige week.
Nietsvermoedend zat ik lekker bier te drinken achter mijn bazige pc in mijn command centre. Om jullie een indruk te geven van mijn omstandigheden heb ik er een foto van gemaakt.


Afbeelding 1 : Mijn command centre. De vrouw die jullie zien is louter voor soft erotische doeleinden geselecteerd als figurant.

Mijn sigaret was op en ik besloot dat het tijd was om zijn informatie te bevestigen. Ik reed naar Utrecht toe met de stoptrein via Almere Centrum.
Ik kwam in Utrecht aan en ging als eerste op zoek naar de vader van Porsche1. Ik moest natuurlijk bij Paul zijn. Ik heb 2 nachten rondgezworven door de stad alwaar ik constant Paul Paul Paul riep. Na 2 nachten was ik mijn stem kwijt en moest ik me middels gebarentaal kenbaar maken. Gelukkig heb ik ooit eens een dove chick gehosseld in de Stairway to Heaven, Samen met haar hebben we de queeste voortgezet. Helaas heb ik van haar geen foto's kunnen maken. Mijn excuses. Om het goed te maken heb ik een willekeurige mooie vrouw gevonden:


Afbeelding 2: Een willekeurige expliciete vrouw. Inclusief lichtelijke exhibionistische trekjes.

Na de lange zoektocht hebben we samen eindelijk Paul gevonden. Hij besloot zich te houden aan zijn zwijgrecht. Aangezien ik nog wel respect heb voor die jongeman zag ik af van martelingen. Ik besloot hem bier te geven. Na 30 bier ( ja, die jongen kan tanken als een malle! ) begon hij loslippig te worden. Hij vertelde mij dat Porsche1 naar een hardcore feest zou gaan in Brabant. Het feest heet Masters Of Hardcore. Ik had werkelijk geen idee wat dat nou in zou houden dus ik vroeg maar gelijk hoe ik hem moest herkennen. Hij zou een bomberjack en lonsdale petje dragen vertelde de beste Utrechtenaar mij. Ik dacht nog bij mijzelf: Wie durft daar tegenwoordig nou nog in te lopen, maar goed, dan is hij ook wel weer makkelijk te herkennen.


Afbeelding 3: Bevestigde kledij keuze van Porsche1. Let op: Pigment komt niet overeen met desbetreffende persoonlijkheid.

Ik kocht snel een kaartje bij de Primera en op naar de Brabanthallen in Den Bosch. Toen ik in de rij stond werd mij het al snel duidelijk dat het een haas onmogelijke opgave zou worden om hem te vinden. Eenmaal binnen schrok ik van de mensen. De ene debiel na de ander liep mij voorbij.
En toen zag ik hem.... Porsche1 liep mij voorbij met een maat van hem. Ik ben er snel achteraan gerend en pakte mijn telefoon om hem te filmen.
Het werd mij snel duidelijk dat hij XTC tot zich had genomen. Hij had grote doppen en liep daar met zijn sigaretje te dwalen.


Filmpje 1: Eindelijk Porsche1 gespot. De achterste met zijn sigaretje

Ik voelde hem aan de tand waarom hij nou precies mod wou worden. Ik wil immers niet dat mijn geliefde ONZ naar de kanker word geholpen door zomaar iemand.
Er kwamen niet veel woorden uit zijn waffel door de verdovende middelen die zijn lichaam in heeft gedrukt. Ik besloot zijn homofiele vriend ( die ervoor danst als een wijf ) te ontvoeren zodat Porsche1 de volgende dag wel op zoek moest gaan naar die natte nicht. Ik kleedde die jongen aan in een roze tutu om hem als aas te gebruiken.


Afbeelding 4 : De vriend van Porsche1 die overigens veel vergelijkingen toont met Danny, maar dat terzijde,

Porsche1 zocht de volgende dag met veel moeite naar zijn gaylord vriendje. Uiteindelijk vond hij hem. Niet wetende dat het een val was.
Overigens een fijne snode val die goed in elkaar zat al zeg ik het zelf....


Afbeelding 5: Zelf gemaakte val die aardig succesvol was.

Nu hij gevangen zat kon ik het hem vragen:
Waarom wil je nou MOD worden Porsche1 ?
Het hoge woord kwam eruit. Alleen maar om indruk op Yvonne te maken zei hij huilend en snikkend. Hij was al maandenlang verliefd en geobsedeerd door haar verschijning. De autoriteit die zij had was zo overweldigend dat hij niets anders wou dan haar naaste te zijn op de digitale wereld. Hij vertelde mij ook nog iets over een verslaving met plaatjes van Yvonne en iets over zakdoekjes en lotion.
Ik besloot hem snel de mond te snoeren want deze aantijgingen deden mij binnenmonds braken.

Al met al kwam ik erachter dat behalve zijn voorliefde voor Yvonne hij op zich nog wel humor had. Na een uur of 4 praten over koetjes en kalfjes en moppen en grappen en grollen, besloot ik dat het mooi was geweest. Hij had mijn zegen om MOD te mogen worden.

Ik belde 112 om hem op te laten pikken en vloog op mijn vliegende down syndroom kikker weer de wijde wereld in. Ik wist dat het goed zat


Afbeelding 6: Mijn vervoersmiddel aan het einde van het gesprek met Porsche1.
pi_98226466
Niet gelezen, wel gekeken. Ik zag dit:

pi_98226484
wat slecht ! hahahaha
pi_98226500
zo, heb het nu ff gelezen... wat een onthullend verhaal.. schokkend.
pi_98226551
Leuk topic. Veel moeite in gestoken. Een zes plus.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
pi_98226601
Eindbazentopic _O_
Who motivates the motivator?
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:29:17 #7
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_98226629
quote:
99s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:28 schreef Spouwerranger het volgende:
Eindbazentopic _O_
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:30:02 #8
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_98226680
Ik blijf het pareltjes vinden je waarheid topics _O_
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_98226684
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:28 schreef coban het volgende:
Leuk topic. Veel moeite in gestoken. Een zes plus.
een zes plus maar? Zulks kwaliteit is zeer schaars hedentendaags.
Who motivates the motivator?
pi_98226739
Lekker wijf
Nieuw is niet altijd beter.
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:31:31 #12
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98226768
quote:
99s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:28 schreef Spouwerranger het volgende:
Eindbazentopic _O_
QFT
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_98226921
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Lekker wijf
Het is immers een goedmakertje. Omdat ik geen foto's had gemaakt van die dove.
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:35:39 #14
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_98227039
quote:
99s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:28 schreef Spouwerranger het volgende:
Eindbazentopic _O_
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:38:23 #15
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_98227223
_O_ Prachtig!
Goed topic.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_98227297
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:38 schreef porsche1 het volgende:
_O_ Prachtig!
Goed topic.
:D En ook nog eens op waarheid berust. _O_

Maar goed je weet het nu. Je hebt mijn zege om mod te worden.
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:40:42 #17
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_98227387
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:39 schreef Monopoly het volgende:

[..]

:D En ook nog eens op waarheid berust. _O_

Maar goed je weet het nu. Je hebt mijn zege om mod te worden.
Mooi. Nu Yvonne nog overtuigen zodat ik mod kan worden en die Pics van Yvonne die achter de schermen staan kan gebruiken.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_98227899
Hahaha geniaal topic Mono :D !
Die van Smegmanus was ook al zo droog :')

Monopoly, toch wel een van die beter users van FOK! die daadwerkelijk ook nog iets toevoegt :D _O_ !
pi_98228052
quote:
19s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha geniaal topic Mono :D !
Die van Smegmanus was ook al zo droog :')

Monopoly, toch wel een van die beter users van FOK! die daadwerkelijk ook nog iets toevoegt :D _O_ !
:D _O_ _O_ :D
pi_98228142
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik belde 112 om hem op te laten pikken en vloog op mijn vliegende down syndroom kikker weer de wijde wereld in. Ik wist dat het goed zat
:') _O-
pi_98231953
Bazentopic _O_
Bazen OP _O_
Bazen user _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2011 23:56:22 ]
pi_98241471
Waarom krijgt zo'n goed topic zo weinig views en reacties :o ?!
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:25:17 #23
337460 Olijfboom
ook wel: Olea europaea
pi_98241729
Porsche1 :') !!!!!!!!!!!
Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef Aneurysma het volgende:
Houd je muil tegen Olijfboom, waardeloos varken.
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:26:16 #24
337460 Olijfboom
ook wel: Olea europaea
pi_98241772
quote:
19s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha geniaal topic Mono :D !
Die van Smegmanus was ook al zo droog :')

Monopoly, toch wel een van die beter users van FOK! die daadwerkelijk ook nog iets toevoegt :D _O_ !
Dat dus ook!
Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef Aneurysma het volgende:
Houd je muil tegen Olijfboom, waardeloos varken.
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:27:00 #25
342182 GZ1000
Is geen C1000.
pi_98241797
Goed topic dit.
Een wijs man stelde ooit 'vrouwen zijn het zwakkere geslacht. De vrouw is per definitie minderwaardig aan de man en vrouwen dienen derhalve een ondergeschikte rol in de samenleving te vervullen.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')